EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Wilma v d Donk 21-04-2020

Wij zijn ontzettend blij met EP Groot Zevert in Groenlo. Je wordt in de winkel accuraat, deskundig en zéér vriendelijk geholpen. Wanneer er iets mankeert aan een apparaat staan er deskundige monteurs klaar om het probleem te verhelpen. De service is geweldig. Dat is ook de reden dat we tegenwoordig de prijsvechters links laten liggen en alles bij EP Groot Zevert kopen.

marjootje83 21-04-2020

Persoonlijke service, snel, goed. Heel erg fijn, wordt naar persoonlijke wensen geluisterd.

Rick 21-04-2020

Mooie overzichtelijke webshop en scherpe prijzen! Daarom zou ik EP zeker aanraden!

JZ 21-04-2020

Duidelijk en overzichtelijk en lokaal.
Informatie voorziening is ook goed op orde en een snelle reactie hebben we gekregen op de status.
Uiteindelijk Netjes bezorgd.

Robert 21-04-2020

Wij komen al jaren bij de ep. We worden altijd goed geholpen. Duidelijke en eerlijke informatie over de producten. En een hele nette service als je toch een keer een probleem hebt. Duim omhoog voor alle personeelsleden!

SP 20-04-2020

Goede service! Altijd top instructies en weten waar ze het over hebben. Ook is het helemaal geen probleem om het aan te laten sluiten. Dit verloopt ook perfect!

Norg 20-04-2020

We zijn zeer tevreden over de uitleg en service en behulpzaamheid een winkel meer zeer vriendelijke service . En leveren voor zeer goede prijzen.

Anita Klaassen 20-04-2020

Hele goede service. Een dag na het plaatsen van de bestelling werd ik al gebeld om een afspraak ik te plannen dat het geleverd zou worden. Dit kon de de volgende dag al. Al met al een hele prettige en positieve ervaring

Hans Weesp 20-04-2020

Persoonlijke en eerlijke service. Vriendelijke medewerkers en snelle levering.

Whemke 20-04-2020

Koel-/viescombinatie via internet besteld bij Heinz van Benthum in Groesbeek. Vervolgens per mail bezorgafspraak gemaakt. Stipt op afgesproken tijdstip bezorgd aan huis.

vanOmmen 20-04-2020

Prettige shop,die nog echt service verleent
naar de bestelling online een belletje voor ontvangst van onze bestelling
en bij t aankomen in de winkel voor t ophalen,wederom een belletje
en leuk te woord gestaan.

#topservice #klantvriendelijk #lokaal

M. de Vries 20-04-2020

Heel erg klantvriendelijk aan de telefoon! Samen zochten we naar een juist bezorgmoment. Er werd met me meegedacht. Toen ik de online bestelling had geplaatst, werd ik meteen gebeld met nog wat informatie over het product.

Ellis 19-04-2020

Nu een paar keer geweest wasmachine droger en nu nieuwe laptop. Super service en advies.
Persoonlijke aandacht en gericht advies

Marcel 19-04-2020

Prima product echter geen directe keuze voor PostNL punt mogelijk. Hierdoor rijdt er een bezorger zinloos langs ons huis alvorens we het bij een PostNL punt kunnen ophalen. Zonde

Alexander 19-04-2020

Redelijk veel keus, voor redelijke prijzen. En natuurlijk dichtbij, dus je ziet gelijk wat je hebt

Simon Wever 19-04-2020

Gekozen voor EP vanwege de ontzettend mooie wasmachinedeal van AEG. Onze wasmachine was kapot gegaan en een paar dagen later staat er een gloednieuwe (en grotere) wasmachine te draaien.
EP sloot de wasmachine ook aan en hij staat en draait als een zonnetje! Dank jullie wel!

Martin 19-04-2020

Overzichtelijk site voor het vinde en vergelijken van het gewenste product. Makkelijk besteld en snelle levering.

Michel 18-04-2020

Ik kocht op een woensdag een wasmachine rond de klok van 13:30 en dezelfde avond om 18:30 werd de wasmachine nog geleverd en geïnstalleerd door de eigenaar en een werknemer. Echt een aanrader en hele goede service en adviezen.

Manja79 18-04-2020

Vriendelijk en gemotiveerd personeel die weten waar ze het over hebben!
Service staat voorop. Mooie winkel waar we graag onze spullen kopen.

kareem 18-04-2020

Super tevreden over aangekochte product (samsung galaxy s20 ultra) alleen voel ik me ietwat opgelicht gezien ik mijn telefoon online heb gekocht op 10/04 en mijn order is pas op 14/04 verwerkt en dus maak ik geen aanspraak op samsung fit watch..
Kritisch 18-04-2020

Nou nou..,.opgelicht?? Misschien was er een reden dat ie later kwam: corona? Bezorging?

Officiele reactie van EP.nl 20-04-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben met Samsung contact gezocht en hen vriendelijk gevraagd uw aanspraak te honoreren. Wij hebben nog geen terugkoppeling gehad, maar laten dat weten via uw persoonlijke mailadres.
EP:Klantenservice

Marco 18-04-2020

Een en al lof over deze winkel. Prima service. Vriendelijk personeel en ook bij defecten aan apparatuur lossen technici dit altijd naar wens op. Dat is ook de rede dat we altijd bij EP kopen, al jaren.

kees 18-04-2020

ep de treffer te Winschoten is een super bedrijf met super service laatst tondeuse besteld ivm. lang wachten werd hij zonder probleem op zaterdag bezorgd. waar zie je dat nog.

Margriet 18-04-2020

Goede service, vriendelijke mannen in de winkel en zeer deskundig . Ze geven goede uitleg en een eerlijk advies. Als het nodig is wordt er bezorgd en moeiteloos geïnstalleerd. Dit gaat over de winkel in Meppel.

Al Attas 18-04-2020

Product werd snel bezorgd en tegen een scherpe prijs. Instaleren was lastig alleen.

Bart 18-04-2020

Aankoop van een droogtrommel van EP.nl ging prima, site werkte goed. Levering ging netjes, er werd gebeld voor een afspraak en waren netjes op tijd.

Joanna W 18-04-2020

Ik vind EP Faber een hele fijne zaak. Deskundig personeel, die altijd klaarstaat voor je, hoe gek je vraag ook niet is! Ik heb tot nu toe al mijn apparaten, tv, decoders, stofzuigers etc bij hen gekocht en alles wordt uitgelegd, gemonteerd als nodig. Ik vindt dat hun vriendelijke en deskundige service erg van toegevoegde waarde is en daarom ga ik ook liever naar een fysieke winkel. Bovendien vind ik het fijn dat ik het kan regelen in mijn dorp en dat het personeel mij kent. Na de scheiding ben ik alleen komen te staan en ook dan heeft EP Faber in Kollum mij geholpen met mijn nieuwe apparatuur. Zeer tevreden!

Lukas 17-04-2020

Ondanks de corona tijden worden wij goed en netjes op afstand geholpen door de medewerkers. Wij zijn de afgelopen anderhalve maand 2 keer geweest. Voor een nieuwe tv, waar wel zelfs korting op hebben gekregen als service. En afgelopen week omdat onze wasmachine kapot ging, waar we gelukkig hebben kunnen profiteren van de inruil weken. We werden goed op afstand geholpen en zouden dan ook zeker weer terug komen om hier iets te kopen. Wij raden deze winkel aan omdat je vrij bent in de keuze die je maakt en ze zijn niet beroerd om uitleg en advies te geven over meerdere artikelen.

Kees 17-04-2020

Ik had een tondeuze gekocht en per ongeluk vergeten "bezorgen" aan te klikken. Gelijk diezelfde avond gemaild, de volgende dag wordt ik gebeld en wordt direct opgestuurd. Sneller kan niet, en dat in deze zo lastige tijd.
GROTE WAARDERING VOOR DIT BEDRIJF. TOP

Klaas 17-04-2020

Klantvriendelijke winkel, waar je ook nog eens vakkundig geïnformeerd wordt.

Stef 17-04-2020

Zeer snelle levering, nu een wasmachine, vorige keer een koelkast. Prijs/kwaliteit is prima. Je wordt goed en vriendelijk geholpen. En de monteurs die hem brengen en aansluiten zijn ook zeer professioneel, leggen zaken goed uit en vriendelijk in de omgang. Alles wordt ook netjes achtergelaten.

Ineke 16-04-2020

Ik had een koelkast besteld via de webshop. Ik kreeg zeer snel een reactie om een bezorgtijd af te spreken. prima service, oude koelkast retour en de nieuwe netjes uitgepakt op zijn plek gezet.

Colette 16-04-2020

Eenvoudig bestellen, prijs-kwaliteitsverhouding passend. Vooral de levering en installatie verdient alle lof. Vriendelijk, correct en geplaatst daar waar ik de vriezer wilde hebben. Bezorger ging pas weg na controle dat het apparaat goed werkte. Ik ben er erg blij mee!

Fam. maurik 15-04-2020

goed service en snelle levering
oude machine keurig mee genomen
makkelijk te vinden op de site wat je nodig heb

WG 15-04-2020

Meedenken met wat je bedacht te kopen; aansluiting op behoefte. Communicatie tussendoor. 10 gehaald als tijdvak bezorgen scherper vooraf gedeeld wordt.
Kritisch 15-04-2020

Is dát wel mogelijk nu met die corona? Lijkt me verdraaid lastig hoor

Officiele reactie van EP.nl 16-04-2020

Geachte heer G,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat een EP:ondernemer heeft geleverd bij u. U zult wellicht begrijpen dat het momenteel met de corona en de maatregelen omtrent het misschien iets lastiger is om die helemaal scherp door te geven. Belevering duurt in de corona tijd dan wellicht iets langer, maar ik begrijp dat u als consument dit graag zo duidelijk mogelijk wilt weten. Fijn dat het apparaat verder bevalt!
EP:Klantenservice

Bianca 15-04-2020

Enorm goede services. Op maandagochtend via de website een nieuwe wasmachine besteld. Die zelfde middag nog bezorgd, winkel begreep maar al te goed dat je tijdens de kraamweek niet zonder wasmachine kan zitten. Ondanks het coronavirus werd de wasmachine op de juiste plek gezet en geïnstalleerd. Uiteraard op gepaste afstand. Daarnaast werd ook de oude wasmachine meegenomen. Top service !

Hilde 15-04-2020

Zeer klantvriendelijk. Het laatste jaar al 4 artikelen gekocht. Laatst ben ik erg goed geholpen en geadviseerd bij het kopen van een nieuwe laptop. De verkopers nemen de tijd voor je, en helpen je de juiste keuze te maken met jou wensen en eisen.

Hans 15-04-2020

Zelf in deze coronatijd wordt de wasmachine keurig thuis afgeleverd, rekening houdend met de rivm maatregelingen.

Scflohr 15-04-2020

Zeer professionele hulp en uitleg. Ook online waren de instructies duidelijk

Ronald 15-04-2020

Ondanks de naam van deze webshop in de huidige omstandigheden toch voor gekozen en geen spijt van!
Snelle levering, keurig nette koerier (zie je ook wel eens anders) aangeschafte spullen keurig verpakt. Al met al: TOP. Zeker de aanbeveling waard.

R.Bakker 15-04-2020

Ik had een oortemometer bestelt die was er niet meer, kreeg ëen andere zelfs goedkoper kreeg de restanten netjes terug gestort...

Andre 14-04-2020

Nergens meer een thermometer te vinden behalve hier. Zeer snel Verzonden en bezorgd zelfs in deze moeilijke tijd.

Vince 14-04-2020

Ik had vandaag een bestelling geplaatst via de website van Beerepoot, ik werd al heel snel terug gebeld door Beerepoot, helaas was het artikel niet meer op voorraad, maar verkoopster kwam met goed alternatief aan. Super goede service.. Een echte aanrader. 👍🏼

Hans Aarden 14-04-2020

Klantvriendelijk, keurig op tijd alles op kunnen halen in de afgesproken winkel.
Mijn volgende aankoop komt er zeker weer vandaan.

Hans Dietvorst 14-04-2020

Uitstekende service en meedenkend met mijn vraag. Snelheid van levering perfect!

Reinder 14-04-2020

Tot op heden ben ik een tevreden klant bij EP online, maar ook bij de winkel van EP Rosies in Veendam.

Saskia 14-04-2020

Zeer duidelijke uitleg gehad en vragen juist beantwoord. Goede service voor en bij afleveren, netjes achtergelaten.

EN25 14-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Scherpe prijsstelling. Snelle en keurige aflevering.

Dhr van Vugt 13-04-2020

Binnen 1 dag is mijn koelkast via Ep.nl thuis bezorgd. Helaas had ik hem te klein besteld. Even gebeld met EP Nederland want zij hebben omruilgarantie!
Er werd geadviseerd om de nieuw koelkast via de dealer in EP: () in Tilburg te bestellen. Dat is 15 km bij ons vandaan. De nieuwe koelkast zou iets later daar bezorgd worden; geen punt voor ons want het is een 2e koelkast voor in de schuur. Drie dagen later is () hem komen bezorgen en heeft de kleine koelkast meteen weer mee genomen, dus geen gesjouw voor ons. Superservice!

Pim 13-04-2020

In deze tijden vind ik dat we lokale ondernemers moeten steunen door daar
De bestelling te plaatsen. Echter lijkt het of je dan in levertijd of op prijs in moet leveren. In tegendeel. Mijn Kamado werd de volgende dag tegen de goedkoopste prijs geleverd. Het telefonisch contact was netjes persoonlijk en gaf mij een vertrouwd gevoel.

Rolf 13-04-2020

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. En zeker niet duurder dan...... "Ik ben toch niet gek" en ga naar EP Baas in Assen!