EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Coby Nannings 03-07-2019

Erg meegaand met de mensen en voor ieder budget . Kijk niet verder ga naar de winkel en je zal verbaasd zijn wat er allemaal mogelijk is bij en beerepoot. Dus gewoon doen je krijgt vooral een vriendelijke gespreksstof.waar vind je dat tegenwoordig nog !!!

Ingrid en Herman van Keimpema 02-07-2019

Daar wij al veel apparaten bij EP Beerenpoot in Hoorn hebben gekocht gingen wij voor de aanschaf van een oven weer naar hen. Wij kochten een oven. Installatie door hen vond plaats. Na het eerste gebruik begon de narigheid met een foutcode. Direct gemeld bij EP Beerenpoot Hoorn. Oorzaak: oververhitting. Ventilatie werd aangepast echter foutcode bleef komen. Leverancier werd ingeschakeld. Een monteur kwam en constateerde een defecte koelventilator. Werd door nieuwe vervangen. Dus..we hebben een nieuwe oven in gerepareerde staat. Voor ons niet acceptabel. Het vertrouwensgevoel was bij ons niet meer aanwezig. EP Beerenpoot had daar alle begrip voor. Zij losten deze zaak op om de "oude" oven terug te nemen en boden ons aan om een andere oven te kiezen. We stonden versteld van zo'n service. Een dikke pluim.

j bobeldijk 01-07-2019

de shop is erg snel je hoeft niet lang op je bestelling te wachten
de service is erg goed,en als er wat met het apparaat is dan proberen ze eerst zelf te kijken en anders sturen ze hem op en dan krijg je een vervangbaar apparaat in de plaats.

TruusJ 01-07-2019

Ik vond de site erg gemakkelijk en de combi magnetron werd de volgende dag al geleverd. prima service.

M.Avis 01-07-2019

Ik beveel EP van harte aan aan iedereen die goede producten en super service wil!
heb er net weer een filter voor mijn bij EP gekochte Dyson cool link gekocht. superblij mee! ook met onze recent daar gekochte LED TV zijn wij helemaal tevreden! ik geef een 10!

Eve 30-06-2019

Prima shop snelle service, mooi apparaat voor een goede prijs. Blij mee😊.
Vaatwasser maakt goed schoon, dit miste ik al een tijdje bij de andere vaatwasser. Maar ja 11 jaar heeft ook geen schuld.

Monique 30-06-2019

Heel erg blij met m'n wastorens! Eentje voor de wasmachine en een voor de droger.
Alles staat stevig, netjes en opgeruimd. Goed stevig materiaal en duidelijke handleiding.

Julius 29-06-2019

Ruim opgezette winkel vriendelijk personeel duidelijke informatie no nonsens. Ondanks de warmte staat men voor je klaar om een goed product te mogen leveren

Carel 29-06-2019

De winkel is netjes en duidelijk opgezet. Elke afdeling een verkoper die weet wat er verkocht wordt. Toen ik begon over de prijs, liet hij online zien wat de concurrenten in webshops deden. Hij was echt de goedkoopste, en nu met een makkelijk (technisch) aanspreekpunt die eventuele garantie of technische vragen kan beantwoorden. Oud vertrouwd persoonlijk!

Aad Dudink 28-06-2019

Telkens als wij inkopen voor huishoudelijke artikelen gaan wij nar Beerepoot in Hoorn. En iedere keer valt het ons op dat je op een accurate manier wordt geholpen en een vakkundige uitleg krijgt van het personeel. Alle foefjes die op apparatuur kunt uitoefenen wordt duidelijk uiteengezet . Dingen waar je helemaal niet bij stilstaat krijg je erbij cadeau. Zelfs als je hulpbehoevend bent staan ze je bij en helpen zij je om de apparatuur in de auto te zetten. Je komt er altijd tevreden vandaan.

Gerrit ter Wee 27-06-2019

Zeer gebruiksvriendelijke winkel en wel omdat!
Er eerst naar je wordt geluisterd , er aandacht voor je is en er dan naar een passend product/advies wordt gezocht om aan je wensen te kunnen voldoen. Ook na aanschaf van product is de aandacht en service zeer goed, je wordt dan ook goed geholpen met zo nodig nog een keer uitleg.

Peter K 27-06-2019

Gezellige binnenkomst goede vriendelijke bediening geduldige medewerkers ondanks dat we moeilijk konden beslissen maar dat toch deden.

T H de Vries 27-06-2019

Ik heb een heel kleine weergave van deze winkel Leek waar je steeds als klant binnenkomt en er tevreden weer uit gaat. Goeden vriendelijk personeel en behulpzaam.

Mirjam 27-06-2019

Winkel in Hoorn.
Duidelijke uitleg door een leuke verkoper.
Het koffie bonen apparaat werd volledig uitgelegd met een duidelijke kennis van zaken.
Heel handig zodat je hem thuis gelijk kunt gaan gebruiken harstikke bedankt daarvoor.

Jackelien 27-06-2019

Wij zijn super tevreden over de lg 4K smart tv. Goede service, die we hadden besteld was niet op voorraad, maar er werd ons netjes eem andere aangeboden. Dus super service en snelle levering. Wij zijn heel erg tevreden.

HNM 26-06-2019

Duidelijk en helder. Het aangeboden model was niet meer op voorraad, maar direct een mail ontvangen met een alternatief tegen dezelfde prijs. En 2 dagen erna geleverd.

Holink 26-06-2019

Overzichtelijk, goede filter om mee te zoeken, makkelijk bestellen en snelle levering. Eigenlijk niks te klagen. Dit was ook de enige winkel waar ik iets extra's kreeg bij mijn gekozen product!

Mario 26-06-2019

Ik dacht dat het lastig zou worden met internet bestelling kwa service als er iets mee was, tv toestel bleek niet in orde, verzoek van EP om foto’s op te sturen van het euvel en er werd mij direct een nieuw toestel beloofd, 2 dagen later inderdaad nieuw toestel, top service👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Elze-Marieke 26-06-2019

EP: Berepoot is gewoon dé nummer 1 in Hoorn als het gaat om electronica, witgoed, huishoudelijk, etc.

KW 26-06-2019

Leuke aanbiedingen, voor een leuke prijs. Vriendelijk mensen aan de telefoon.
Vondt het alleen jammer dat het zo neer gezet werd en weg was die.
Ik ben dit anders gewend.
Ik kijk altijd op google aanbiedingen en dan wat ik zoek, zo kwam ik ook bij EP Stevens.
Officiele reactie van EP.nl 26-06-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een order geplaatst zonder bezorg en aansluitkosten daarbij aan te klikken. Dat betekent dat de ondernemer het apparaat daar neer zet waar u wenst, aansluit, waterpas zet, en het verpakkingsmateriaal weer mee neemt. Kiest u daar niet voor, dan is het een drempellevering. Die keus is dus dan geheel aan u. Nu zijn onze EP:ondernemers meestal wel bereid om met een steekwagen het apparaat daar te plaatsen, maar dat is coulance. Verdere handelingen kosten 29,95 en dan krijgt u hetgeen boven is beschreven. Uiteraard wensen we u veel plezier met uw twee apparaten!
EP:Klantenservice

Michael 25-06-2019

Wij gingen eerst naar een andere winkel, waar niet eens de moeite werd genomen om ons ter helpen, behalve aan een andere energiemaatschappij.
Bij EP in Hoorn werden we goed ontvangen, er werd geluisterd waarvoor we de stofzuiger nodig zouden hebben en er werd advies gegeven. Uiteindelijk hebben we een goede stofzuiger gekocht, en nog een geheugenkaart. Alleen al door de service die werd geboden. Voor ons geen andere grote landelijke keten meer.

henann 24-06-2019

Nieuwe wasmachine aangeschaft. Moest naar de bovenverdieping. Binnen 10 minuten was de oude machine verwijderd en stond de nieuwe proef te draaien. Vakkundige bezorgers en met deze review wil ik proberen de laatste ster achter op hun T-shirt vol te maken.
Kom al jaren bij deze winkel omdat ik service erg belangrijk vind.

Lidwien 23-06-2019

Zeer fijne winkel. Deskundig personeel die je vriendelijk te woord staan.
Goed geholpen bij het uitzoeken van een grotere tv.
Duidelijke afspraak kunnen maken over levering en installatie op een tijd die ons uit kwam!
Erg tevreden en we komen zeker terug!

Bertine 23-06-2019

Fijn en deskundig personeel dat verstand heeft van zaken! Goed prijs-kwaliteit verhouding en service die erbij zit.

Familie Hagen 21-06-2019

Inventum airo besteld.
Na bevestiging van de bestelling werden wij na een uur later gebeld door de betreffende EP winkel (EP. Heijnen) om aan te geven dat het product vandaag geleverd zou worden. Een zeer nette en snelle service. Zojuist is de airco geleverd door het vervoersbedrijf en wij zijn erg tevreden!

Bob Bijleveld 21-06-2019

EP Beerepoot in Hoorn is een fantastische winkel, met zeer deskundig personeel, vriendelijk en servicegericht. Wij zijn al vele jaren klant bij deze winkel en nog nooit een negatieve ervaring. Nu onlangs een nieuwe droger aangeschaft, er was een probleem in het begin van het gebruik,( veel lawaai bij eerste gebruik, daarna niet meer) waardoor wij het vertrouwen in het apparaat een beetje kwijt waren. Eerst werd er gezorgd dat er een monteur van Miele langskwam, die er niets aan kon ontdekken. Maar omdat wij het vertrouwen in dit apparaat toch een beetje kwijt waren, werd er zonder moeilijk te doen een nieuwe geleverd. Heel fijn!

Mona 20-06-2019

Had een koeler online besteld en mits voorradig zou deze de volgende werkdag bezorgd worden door de dichtstbijzijnde winkel. Was wel voorradig maar moest nog besteld door de winkel en door drukte konden ze pas woensdag bezorgen ipv maandag ; de koeler was vrijdag besteld.
Ze moeten de site aanpassen wat de levering betreft. Kregen wel direct antwoord van de winkelier als we een vraag hadden.
Dat was wel prettig en de levering ging op zich ook goed , ook goed advies gehad!
Officiele reactie van EP.nl 21-06-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Momenteel wordt er inderdaad hard gewerkt om de site meer actuelere informatie te geven op termijn. Wij nemen uw feedback zeker ter harte! Fijn dat de winkelier het voor u prettig heeft gemaakt. Veel plezier met uw aankoop!
EP:Klantenservice

Evert 20-06-2019

Topservice,

Ze hebben zich echt ingezet om snel te leveren terwijl het product nog niet op locatie was. Adviseerden ook een andere, goedkopere ophangbeugel.

Linda Roelofs 20-06-2019

Meer dan tevreden over E. P. Kocht via de goed overzichtelijke site een stoomstrijkijzer en deze zag ik de volgende dag flink goedkoper bij een andere zaak. Email gestuurd en ze maakten het verschil gelijk over naar mijn bankrekening. Mijn complimenten over EP.

Hans 19-06-2019

artikel goed beschreven en mijn bestelling goed verpakt en snel verzonden . ik werd van alles op de hoogte gehouden .

GS 19-06-2019

Vriendelijke en deskundige medewerkers, die met je meedenken en je wensen goed proberen te vertalen.

Leo 19-06-2019

Prettige overzichteljke winkel, met deskundig personeel. Veel producten te bezichtigen en ook op voorraad. Goede afwikkeling in bezorging en service.

N.Brokking 19-06-2019

Vorige week was ik in Ommen en ontdekte dat mijn ereader van KOBO was vastgelopen.
De medewerkers van EP Ommen hebben me, met heel veel geduld en gezoek, fantastisch geholpen en wilden daar geen vergoeding voor. Super

Wenink 19-06-2019

Bij EP Denekamp goede uitleg over de wasmachine, altijd goede service ze staan altijd voor je klaar. TOP EP Molendijk Denekamp.

Familie van der zee 18-06-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Mooie winkel en ruime parkeerplaats.

Aan de overkant is een Mediamarkt, maar toch gaan we liever naar EP.

M. Smits 17-06-2019

Wij kopen eigenlijk al onze elektrische apparatuur, TV, Radio, computer, telefoon en witgoed bij Ep Beerepoot in Hoorn. De service en klantvriendelijkheid zijn fantastisch. We zijn in al die jaren dat we klant zijn nog nooit teleurgesteld. Niet in het product en niet in de medewerkers.

Ed Grob 17-06-2019

Na een blikseminslag waren een aantal elektronica apparaten stuk. Ondanks dat deze bij een inmiddels failliet bedrijf waren gekocht was dat voor Rosies in Veendam geen probleem om ze op te halen en na te kijken. Helaas kon het niet gerepareerd worden en werden wij zonder dwang voorgelicht over een nieuwe TV. Twee dagen later werd deze bezorgt op de afgesproken dag en uur en werd er goede uitleg gegeven. Prima bedrijf.

van Kemenade J.H.E.A. 17-06-2019

Wij werden perfect te woord gestaan en goed uitvoerig geadviseerd . Ook afters service was correct

J Visser 17-06-2019

Hele snelle service, deskundig en voordelig en vooral klantvriendelijk. Zie hier de kenmerken van dit bedrijf. Gevraagde adviezen worden snel en inzichtelijk gegeven zonder dat je het gevoel krijgt een bepaalde richting te worden op gestuurd. After sales ook zeer goed.

fam. Seinen/Kutemann 17-06-2019

Terpstra Dokkum, beter vind je niet. Nadat de koelkast deur eruit viel en ik Terpstra belde
stonden ze binnen een uur voor de deur. Het afgebroken hang deeltje moest besteld worden
en is net geplaatst. Fantastisch! Wat een geweldige service!

Evelyn Breet 17-06-2019

Het is precies waar EP:Beerenpoot in HofvanHoorn(Hoorn) mee adverteert:
Advies is deskundig en er is altijd ( zonder uitzondering) goede service verleend. Je wordt gezien als je de winkel betreed of verlaat en men denkt met je mee in de zoektocht naar de juiste keuze. Ik vind het ook altijd prettig te merken dat medewerkers fijn samenwerkten: een correcte, maar geen stijve en prettige, positieve communicatie onderling die op mij als klant ook een fijne indruk achterlaat. Omdat er altijd wel een aanbieding of actie is , is deze zaak ook financieel gezien voor mij altijd een goede keuze gebleken.

Linda van der Veen 17-06-2019

EP die doet het echt hoor. En als hij het even niet doet dan is de service van EP geweldig. Het personeel is vriendelijk en vakkundig hier vind je personeel met ervaring en geen ongediplomeerde mensen het enige nadeel ze zijn soms duurder dan de concurrenten maar de service in vergelijking met andere winkels is niet te vergelijken EP springt er boven uit. Als ik wat bij de concurrent koop en iets doet het niet dan is het maar de vraag dat het wordt opgelost bij EP gegarandeerd een oplossing Kortom bij de concurrent is het goedkoop is duurkoop en bij EP is het vertrouwd en in verhouding voordelig.

Nico Baekeland 17-06-2019

Ik heb wat besteld bij EP Beerepoot in Hoorn. Wat een fantastische winkel. Ze stonden me keurig te woord met iemand met verstand van het product die ik besteld heb. Ze hadden het toestel nog niet in de winkel omdat het een vrij nieuw toestel is. Maar dat was geen probleem, ze keken of het al wel besteld kon worden en ze keken ook meteen of het besteld kon worden voor de zelfde prijs in andere winkels, en dat was totaal geen probleem. Ik word gebeld wanneer het binnen is en als ik het ophaal krijg nog een keurige uitleg. Daarom beveel ik iedereen EP Beerepoot in Hoorn aan met een dikke 10++++++.

Ben 16-06-2019

Voor het eerst via deze site een product besteld. Was dan ook zeer verrast dat de dichts bijzijnde vestiging van EP het bestelde artikel keurig kwam afleveren na eerst telefonisch contact te hebben opgenomen of we thuis waren. Prima service.

Thijs 15-06-2019

Overzichtelijk aanbod waar je bij anderen soms door de bomen het bos niet meer ziet. Categorieën zouden beter ingedeeld kunnen worden. Uiteindelijk Dior het bezoek aan de website naar de lokale vestiging in Udenhout gegaan (EP Robben) en daar mijn aankoop gedaan.

Wilke en Janiet. 15-06-2019

Afgelopen maandag hebben mijn vriend en ik een Bosch koelkast met vriesvakje via ep gieten besteld niet alleen de bezorging was supersnel ook de service was uitstekend geen moment spijt gehad om een koelkast bij deze geweldige winkel te bestellen je word ruim van te voren gebeld wanneer die kosteloos bezorgd kan worden het personeel is erg vriendelijk je word er goed geholpen en het personeel denkt ook echt mee wat je precies wilt.
wij geven deze winkel zeker een dikke 10 en komen zeker terug!!!

Leny Jungbluth 13-06-2019

Handige overzichtelijke website.
Goede spullen en ruime keuze.
Makkelijk te bestellen.
Snelle levering.
Top product ontvangen!

Silvia 13-06-2019

Ik ben erg blij met de levering van de via de webshop geplaatste bestelling. Doordat een lokale winkel de bezorging verzorgt, vindt persoonlijk contact plaats over de levering en afstemming over de bezorgtijd. De gemaakte afspraak is keurig nagekomen. Verder is het apparaat voor ons uitgepakt, op zijn plaats gezet en is het verpakkingsmateriaal meegenomen. Fijne service!

Astrid 13-06-2019

Top, prima geholpen door Jeroen, snelle levering en goede service. Zou iederéén aanbevelen om daar naar toe te gaan!

Eldi 12-06-2019

Hadden begrip voor de situatie en handelden adequaat en accuraat!
Zo werd de nieuwe koelkast binnen afzienbare tijd thuis afgeleverd.