EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1579 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michelle 09-03-2024

Goede service, de levering was iets vertraagd en hier werd ik direct netjes over gebeld en goed op de hoogte gehouden. Oude apparaat werd ook netjes meegenomen, vriendelijke bezorgers

Ilona Temmermans 08-03-2024

Wat een fijn bedrijf!
Snelle service vanuit het filiaal in Elburg.
Mijn bestelde wasmachine keurig op de afgesproken tijd geleverd echt Top!
Prettige spontane man!
Wij zijn ook toe aan een nieuwe droger en deze ga ik zeker bestellen op de manier hoe ik het gedaan hebt.
Ga zo door met deze fijne service Toppers
Ik raad het iedereen aan.

Pieter Wijnand 08-03-2024

Buitengewoon prettig en professioneel personeel wat écht meedenkt en pas tevreden is en weggaat als de klant tevreden is.

Hellevvoet0181 08-03-2024

Een tv besteld met een duidelijke omschrijving en was de volgende dag al binnen top service

Loet 08-03-2024

Duidelijke website, makkelijk te bedienen en correcte aflevering. Goede communicatie

Jo 08-03-2024

Product bevalt zeer goed,dag na bestelling al bezorgd door lokale partner,oude aparaat werd meegenomen.

Carl 08-03-2024

Aeg droger gekocht. Bezorgd door postnl, die hebben hier een goede service voor. Bij aan koop zegt website dat bezorging volgende dag is maar dat is niet zo. Nette prijs en zoals gezegd goede bezorging.

Jonat 08-03-2024

Snel contact en levering, fijne communicatie en professioneel bij plaatsing van de droger

Anna 08-03-2024

Ik had een tijdje geen wasmachine! En ik ben gaan surfen op internet en kwam bij EP terecht en daar heb ik mijn wasmachine gekocht een EDY.
De Bezorgers ze waren met z'n tweeën deden hun werk perfect! Ik doe ze niet na ! Al met al een goede ervaring.

Wesselvdwaa 08-03-2024

Prettige winkel om zaken mee te doen. Bellen netjes om een afleverafspraak te maken. En de levering zelf ging ook vlekkenloos.

Thomas 07-03-2024

Hofman was de keize omdat ik het ken en voor mij betrouwbaar is. Communicatie duidelijk en helder! Top aankoop en prima verloop!!!

Meindertsma 07-03-2024

Een heel goede degelijke winkel met vertroud personeel en een vlotte levering van de gekochte goederen. Bovendien een heel goede service als er iets gerepareerd moet worden.

Joke & Ton Tebbens 07-03-2024

Zeer goede en eerlijke adviezen; deze mening is gebaseerd opmeerdere winkel bezoeken .

OZ 07-03-2024

Prima winkel met hele goeie service! Steeds op afstand apparatuur gekocht en in laten bouwen. Ook nu weer super tevreden en kan ik van harte aanbevelen!

Tarik 06-03-2024

Top service heel goed geholpen, zeker een aanrader om bij jullie te bestellen, snelle levering.

D van Stralen 06-03-2024

Fijne winkel, snelle service en goed advies!
Al divers apparatuur aangeschaft, goede uitleg over de apparaten. Snel thuisbezorgt en gelijk aangesloten.

INA 06-03-2024

Ik heb een inbouw oven en inductiekookplaat gekocht deze was op voorraad en heel makkelijk online te bestellen, de volgende dag werd ik gebeld dat de plaat niet op voorraad was. hierdoor moest ik een paar dagen wel wachten maar door de fijne telefonische contact en levering werd het helemaal goedgemaakt , top communicatie met winkel!

Monica 05-03-2024

Ik ben echt super tevreden met mijn aankoop bij EP Middelharnis. Helaas heeft de vaatwasser schade
Opgelopen tijden het transport, of in de fabriek? Nu ben ik vandaag zo super goed geholpen, ze komen de vaatwasser ophalen, en nemen direct een nieuwe mee! Nogmaals, heel erg bedankt voor jullie klantenservice. Ik kom ik hier zeker terug, ondanks de schade, dit kan altijd gebeuren.
Top! Bedankt voor de service.

Arie 05-03-2024

Een prachtige winkel met persoonlijke advies. Uitgebreide demonstratie van apparatuur. Een zaak waar klant nog koning is

Ruud 05-03-2024

Wij kopen alle elektronische zaken bij EP Beetepoot, dat is al jaren zo.
Wordt er altijd heel goed en professioneel geholpen en nemen goed de tijd voor een goed advies

jeanet de vries 05-03-2024

Afgelopen zondag wegwerken we fijn geholpen in de winkel,
door een enthousiaste jonge man.

Gereformeerde Gemeente Boskoop 05-03-2024

Mijn ervaring is: deskundig, hulpvaardig, snel reagerend. Goed in advies, degelijke materialen, goede service. Gewoon positief!

Drijver 05-03-2024

Zijn al jaren klant, en zullen dat ook blijven. Vriendelijk, behulpzaam, goede service en prijzen. Ga zo door. Groetjes

Vincent 05-03-2024

Super geholpen in de winkel, uitstekend advies, dik tevreden. Product voldeed aan alle verwachtingen.

Agnieszka 04-03-2024

Snel, efficiënt en zonder problemen. Goed contact met de klantenservice. Ik raad het iedereen aan.