EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1508 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kim 20-10-2020

Goede service. Na de bestelling werd direct contact opgenomen voor een aflever afspraak. Alles was op tijd en goed geïnstalleerd

Ontevreden klant 19-10-2020

Op 3 juni jl. kocht ik een Dyson stofzuiger. Het duurde een week eer dat ik hem binnenkreeg. Namailen en nabellen was hiervoor noodzakelijk. Stofzuiger gaat spontaan uit, waarna ik melding van gemaakt heb. Als reactie kreeg ik dat ik maar naar de fabrikant moest gaan. Vervolgens heb ik een nieuwe besteld. De onder garantie vallende stofzuiger accepteren zij niet. Deze kunnen ze wel repareren of een restwaarde van EUR 100,- uitkeren. Hiermee gaan wij niet akkoord. Volgens B.W. Boek 7: Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag je ervan uitgaan dat dat gebrek er al was toen je het product kocht. In jouw geval is hier sprake van non-conformiteit. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet dan bewijzen dat het gebrek niet aanwezig was toen je het product kocht. Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of een nieuw exemplaar geven en als dat niet kan, dient hij de aankoopsom terug te betalen. De wettelijke garantie is dan van toepassing. Daarnaast is het enorm lastig dat je al die tijd niet kunt stofzuigen, vandaar de nieuwe. Temeer omdat ik hem ook bedrijfsmatig gebruik. Dus een nieuwe zal in dit geval de juiste oplossing zijn.
Officiele reactie van EP.nl 20-10-2020

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft uw order via een EP:Ondernemer geleverd gekregen. U heeft twee orders geplaatst voor hetzelfde artikel, 1 in mei, en 1 in oktober. Ik heb uiteraard uitvoerig contact gehad met de ondernemer in kwestie, en zij geven aan dat degene die u retour wilde sturen, en ik heb de foto's gezien, een hele vieze is die ook beschadigd is. Zij nemen deze niet retour.
Een ondernemer bepaald overigens zelf als de order via hen is gegaan of zij iets in retour nemen en zullen u dan ook aangeven waarom.
Met vriendelijke groet

Sil 19-10-2020

Snelle levering en reactie op een door mij gestelde vraag. Prima service dus.

Marieke 18-10-2020

Betrouwbaarheid. Goede levering en installatie. Zeer te spreken over de dank die uitgesproken werd voor de aankoop bij de leverancier via de telefoon.

Peter.Ruitenburg 18-10-2020

het eerste wat ik besteld had was niet te leveren,
toch een oplossing gevonden samen met de verkoper.

ingrid 18-10-2020

uiterst vriendelijk geholpen nadat we een wasmiddel online hadden besteld. voor de levering werd beloofd dat we telefonisch geïnformeerd werden zodra de wasmachine geleverd werd en dit is ook gedaan. de levering is verzorgd door 2 vriendelijke en behulpzame mannen. wij hebben een goeie ervaring.

Teo 18-10-2020

We hadden en koelkast besteld via internet maar haden nog wat meer informatie nodig.
Omdat de winkel vlakbij is zijn we even langs gegaan .
Daar werden we goed geholpen en gingen we met en goed gevoel naar huis .
De koelkast is ook op de afgesproken dag geleverd en de oude meegenomen.
Dus prima gegaan.

Barkel 18-10-2020

EP kan mee met de prijzen van grote aanbieders. Voordelig voor mij maar vooral ook gemakkelijk dat het bestelde produkt ter plaatse opgehaald kon worden. Dit nadat ik 's-morgens een telefoontje kreeg dat het produkt voor mij klaar stond om afgehaald te worden. In de winkel stond ook het personeel klaar voor mij en werd het product (TV) netjes ingeladen in mijn auto. Dit is de service die ik gewend ben van EP. Kort geleden nog hadden wij een probleem met onze wasmachine. De monteur komt dezelfde dag nog, verhelpt de storing en... geen onkosten maar gewoon EP service.

Marian 18-10-2020

Keurige behandeling zowel aan de telefoon als de jongens die de vaatwasser installeerden.Nog nooit zo nette mannen gehad.Duizens complimenten.Absoluut ga ik weer bij jullie bestellen mocht het nodig zijn

Rick 18-10-2020

Wat een goede service en vooral ook snelle service. Daarbij ook alles goed geregeld met het oude apparaat terug te nemen.

We zijn erg tevreden met de nieuwe wasmachine, en ook de extra service met plaatsen en installeren wat ze aanboden. Super!

Erik 18-10-2020

In de fysieke winkel werden wij vriendelijke geholpen, de verkoper had alle tijd en we hebben ons laten infomeren over tv's, stofzuigers en wasmachines. Uiteindelijk hebben we een Philips tv en Miele stofzuiger gekocht in de winkel. En later online de AEG wasmachine.

v. Schaick 17-10-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat ‘voor 19:00 besteld, andere dag in huis niet gelukt is.
We werden wel goed op de hoogte gehouden van de bestelling

Geachte heer van Schaick

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat onze logistieke partner zich niet kon houden aan de volgende dag levering. Ik hoop van harte dat u veel gebruiksgemak heeft aan de Samsung wasmachine!
Met vriendelijke groet.

Jcnossen 17-10-2020

Zeer vriendelijke bezorger En fijn contact met het personeel van winkel EP in Sneek

Sebastiaan Been 17-10-2020

Gebeld met ep over levering super netjes te woord gestaan fout lag bij Dhl. Tv volgende dag binnen gehad super tevreden mee.

Gerard Theulings 17-10-2020

Jammer dat EP niet vermeld bij de bestelling dat je een dag voor levering telefonisch beschikbaar moet zijn om een tijd af te spreken nu ontving ik het artikel onnodig een dag later
Verder betreft het een drempellevering de transporteur komt niet in huis!
Het betreft een TV van 2000 euro en de TV moet naar de eerste etage!
Niet erg klantvriendelijk allemaal en ook weer niet aangegeven tijdens de bestelling.

Geachte heer Theulings,

Hartelijk dank voor uw feedback. In de winkelmand staat altijd onder uw product een standaardlevering en complete bezorg en aansluitservice, daar staan ook i'tjes naast waar meer informatie in vermeld wordt. Deze staan duidelijk vermeld. Daar had u kunnen lezen wat standaard inhoudt en wat compleet.
Een drempellevering wordt verzorgd door onze logistieke partner en die mag vanuit hun management niet de huizen in.

T. de Graaf 17-10-2020

We zijn waarschijnlijk te verwend met de hedendaagse 24 uur leveringen van de grote jongens. Levering van een bij EP op voorraad zijnde vriezer duurde een aantal dagen. Bovendien moest er zelf voor achteraan gebeld worden, wel een vriendelijk gesprek overigens. Ook gaat de levering tot de begane grond. Levering op andere verdieping moest "installatie" voor aangevinkt staan op de bestelbon. Ben bang dat het volgende keer toch weer een bestelling gaat worden bij de blauwe jongens.

Geachte heer de Graaf,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat uw product geleverd is door een van onze EP:Ondernemers. U ziet ten alle tijden in de bestelmand online welke keuzes er zijn wat bezorging betreft. Dat u niet tijdig bent geïnformeerd door de ondernemer is niet correct, en daar zal ik ze over informeren. Wij leveren als bedrijf nog wel in huis, MITS dat is aangevinkt, dat wordt altijd verzorgd door de EP:Winkel. Als u nog vragen heeft, dan ben ik u graag van dienst, en nodig ik u uit een mail te sturen naar de klantenservice.
Met vriendelijke groet

H.Klasen. 17-10-2020

Wij hebben vandaag een stofzuiger gekocht de service is geweldig ik moet zeggen niets is te veel voor de verkoperster kreeg hele goede uitleg en wat het verschil is van verschillende stofzuigers .Wij ervaren de vriendelijkheid als geweldig wij komen nu 6 jaar bij de winkel en worden altijd vriendelijk geholpen dus geachte lezer ik zou zeggen koop lokaal .

Bennie 17-10-2020

Gekozen voor deze winkel vanwege snelle levering en goed advies. Bezorging was snel en netjes.

YLDRM 16-10-2020

Medewerkers weten alles over het product en geven goed advies. Zeer hulpzaam en meedenkend. Volgend keer zal ik mijn aankoop zeker weer bij EP Hoorn doen

Emma 16-10-2020

Het bestellen ging Zeer makkelijk, meteen erna was alles ervan in te zien. Ik had op zaterdagavond besteld en dinsdagochtend stond mijn televisie er! Dat is wel even anders dan sommige andere televisie verkoopbedrijven...

Liesbeth van Gelderen 16-10-2020

Top service. Je wordt netjes van te voren gebeld voor de bezorging .
Artikel is ook netjes op tijd bezorgd.

E.TRENIDAD 16-10-2020

Ik ben zeer content met de service van EP.En de levering van het bestelproces, alls van A tot Z zeer goed gegaan en ook de betaling ging fantastisch. Zo dankbaar voor het eerst een aankoop bij de EP. Uitmuntend uitstekend

Erik 16-10-2020

In de fysieke winkel werden wij vriendelijke geholpen, de verkoper had alle tijd en we hebben ons laten infomeren over tv's, stofzuigeren wasmachines. Na een vergelijkingstocht op internet zagen we dat EP de mooiste deal had voor ons. We hebben toen de aankoop via EP.nl gedaan en deze is bezorgt samen met onze tv en de stofzuiger.

Dick Lookman 15-10-2020

EP is een bedrijf dat goede producten levert tegen zeer scherpe prijzen. Over het tijdstip van levering word je goed op de hoogte gehouden. Correcte behandeling en levering.

Rick 14-10-2020

Top service! Goede kennis en uitleg bij de producten die ik wilde/heb gekocht! Geen haast en nemen de tijd voor je. Ze maken geen probleem ervan dat je de producten iets later wilt ivm verhuizing etc. Helemaal top! Wasmachine/koelkast en kookplaat gekocht daar!

Patrick 14-10-2020

Een dikke voldoende! Vriendelijk personeel, behulpzaam en denken mee in oplossingen. Blij dat ik de vaatwasser bij EP heb gekocht. Echt een aanrader om eens te kijken in de winkel.

Rene A.... 14-10-2020

Prijs oke, levering oke, zeer vriendelijk, vtv gebeld ivm levertijd, levering zoals afgesproken op tijd, op 1e etage afgeleverd, oud apparaat en verpakkingen retour, chauffeur vriendelijk. Dus wat wil je nog verbeteren ????

Björn 14-10-2020

EP staat bij ons voor goede kwaliteit, klantvriendelijkheid en professionaliteit. De staan achter hun producten en zijn eerlijk over de producten.
Ze laten zien waarom een product doet wat her doet en waar het prijsverschil in zit.
Ook zijn ze altijd bereid om mee te denken over een oplossing bij je probleem.

Meijer 13-10-2020

Super vriendelijk personeel. Ook de bezorgers waren vriendelijk. De bezorgers hebben de droger netjes op de wasmachine geplaatst en aangesloten. Ook hebben zij korte uitleg over de warmtepompdroger gegeven. Top service

EP. 13-10-2020

Kom er al jaren, vriendelijk, netjes, eerlijk, betrouwbaar, goede produchten, en vooral goede service !!!!

Wim 13-10-2020

Het is de enige die het artikel, dat we zochten aanbood....
Prima verzorgd en bezorgd.

K.lahsaini 13-10-2020

Ik ben echt blij dat ik mijn droger bij jullie heb besteld,en ik heb mijn droger op de afgesproken tijd gekregen en ook toen ik een mail stuurde om te vragen hoe laat ongeveer jullie de droger gingen bezorgen kreeg ik vrij snel antwoord en dat vond ik fijn,dankjewel en ik heb jullie al aanbevolen aan mijn familie,ik zou zeggen ga zo door.

SanneV 13-10-2020

Ik koos voor EP omdat ik al eerder een wasmachine daar had besteld en ik toen altijd erg tevreden was over de service (ook toen er iets mee was). Ook nu was de service weer vriendelijk en behulpzaam, en werd er binnen een paar dagen na bestelling een vaatwasser in de keuken gezet! Een afspraak maken was makkelijk, en er werd prima rekening gehouden met werktijden etc.

Barbara 12-10-2020

Prima geregeld. Snel in huis netjes verpakt. 1 ding zou ik nog wel graag anders willen zien en dat is je het product kunt laten bezorgen in de winkel en gratis af kunt halen. Dit lijkt mij een stuk milieuvriendelijker en handig voor het shoppen van cadeautjes. 😉

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. U kunt al uw afleveradres wijzigen in het adres van uw dichtstbijzijnde winkel, dat kan in het veld bij uw gegevens. Zo kunt u uw aanstaande cadeautjes veilig laten leveren bij uw vertrouwde EP:Winkel.

Carin Lodder 12-10-2020

Perfect geholpen bij de zoektocht naar diverse keukenapparatuur enz. Daarnaast ook keurig de installatie verzorgd, vriendelijke service en altijd behulpzaam!

Maarten 12-10-2020

In de EP winkel te Wervershoof werden wij heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Konden toen nog geen beslissing nemen oled of qled. Uiteindelijk via internet bij de Beerepoot site een mooie Oled LG 48 inch besteld. Werd een dag later gebeld omdat het erg druk met bezorgen was zou het een dag of 3 later worden maar er werd aangeboden om het bij de lokale winkel af te leveren en het daar kon ophalen nadat ik een sms had gekregen zodat ik de tv toch nog eerder in huis had. Top geregeld! Dank voor het team van Beerepoot.

jw 11-10-2020

De wandkast die we zochten had EP op voorraad en tegen een prima prijs. Snel geleverd / afgehaald in de winkel. Service tot in de auto. Prima!

Sean 11-10-2020

Goed advies, lokaal filiaal en goed geïnstalleerd, erg tevreden met was-droog-combi, koelkast en vaatwasser.

Paul 11-10-2020

Super vriendelijk geholpen door de mensen van EP. Kon een exacte dag en tijd afspreken en de koelkast werd zonder extra kosten aansluitklaar op de gewenste plek neergezet in de garage.

Robbin Rödel 11-10-2020

Shoppen bij EP vind ik persoonlijk heel fijn
Levertijd 9,½
Klantenservice 10 +

Kortom uitstekend!

Paul 11-10-2020

Next day delivery, vriendelijke klantenservice, scherpe prijzen. Overall een aanrader

Damen 10-10-2020

Goede elektro zaak met kennis van zaken ze denken met je mee,geven je tips en smeren je niet meteen het duurste aan

WGroen 10-10-2020

Op zondag begaf onze droger het wederom, dit keer was onze oude Bosch na 18 jaar echt overleden. Via internet bij EP een nieuwe Bosch besteld. Maandagochtend belde de winkelt ons direct om een afspraak te maken omtrent de levering! Dinsdag op de afgesproken tijd waren ze er een kwartier later zat de eerste was al te drogen in onze nieuwe droger!!!! Echt fantastisch!!

m.lucas 10-10-2020

we hebben lang gezocht naar een vaatwasser en zijn uiteindelijk bij vd molen uit gekomen.snel en netjes geplaatst.maar helaas was de vaatwasser niet de goede maat.nu een goede oplossen voor een andere vaatwasser. Netjes en vriendelijk.

B. Bombelka 10-10-2020

Levertijden liever bevestigen. Op de website was het 2 dagen dus ook EP gekozen. Op volgende dag werd ik gebeld dat de toestel over drie weken zal geleverd worden. Gelukkig weer op volgende dag gebeld dat zij toch mijn toestel "onverwachts" hebben ontvangen. Aan het het eind was het alleen een dag vertraging vandaar alleen 8,0 omdat het meer kwestie van geluk was denk ik. De rest was in beste orde.

Geachte heer Bombelka,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is gegaan via een van onze EP:Ondernemers, zij nemen met u contact op om een geschikte dag en tijd af te spreken. Wat leveringen betreft, het is momenteel wat lastiger beleverd te krijgen vanuit producenten, maar ik ben blij dat het goed is opgelost!

Anja Beuker 10-10-2020

Prima zaak, goede service. Toen de werking van de was-droogmachine niet helemaal duidelijk was, kwam er iemand het nog eens duidelijk uitleggen. Super!!

Shadow 10-10-2020

Wij zijn tevreden over de eerste levering van de wasmachine. Echter bleek er een deukje achterop de machine te zitten. Ze hebben de wasmachine weer retour genomen. We moesten opnieuw een machine bestellen via de website. Het bedrag van de eerste bestelling zou weer op onze rekening worden gestort. De nieuwe wasmachine zou de volgende dag geleverd worden. Maar helaas werd dit een dag later.
Hij werd in ieder geval keurig bezorgd door een chauffeur. TOP!!!

Richard 10-10-2020

Snel geleverd via een lokale winkel , Persoonlijk contact en ook nog eens voor een scherpe Prijs

Terpstra 10-10-2020

Bestelling en levering waren prima.
Alleen jammer dat de doos al duidelijk een keer geleverd was aan een ander en dus al open was geweest.
De inhoud was prima maar in eerste instantie wel twijfel of het een nieuw en niet een tweede hands apparaat was.

Geachte heer, mevrouw Terpstra,

Hartelijk dank voor uw feedback. U kunt zeker zijn dat wij GEEN retour genomen artikelen weer verkopen aan nieuwe consumenten. Mag ik u vragen de klantenservice te mailen? Dan kijk ik graag naar het orderproces en wat we kunnen betekenen.

Th 09-10-2020

Krijg geen duidelijke faktuur.
Maar een betaal bewijs waar van alles bij staat wat niets met een faktuur te maken heeft.

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, stellen wij op prijs. Mag ik u vragen via welke wijze u de factuur heeft ontvangen, via de EP:Ondernemer of via de webshop? Wij kunnen u altijd helpen met uw vraag, mail gerust naar de klantenservice.