EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Meyltje 13-04-2020

Ik heb gekozen voor EP omdat ik daarmee in deze tijd een plaatselijke winkel kon steunen. Ook was er een uitgebreide keus in het product waarin ik geïnteresseerd was. De levering was zo snel mogelijk, wat gezien de omstandigheden geen probleem was. Ik ben ook zeer tevreden over mijn aankoop!

Andrea Druijff 13-04-2020

Netjes op tijd geleverd, werd ruim van te voren gebeld voor de afspraak en de levering. Super vriendelijke chauffeur en heel behulpzaam!

jannie 13-04-2020

ik heb altijd goede ervaring met deze winkel gehad goede serve s betrouwbaar klandvriendelijk behupzaam ik raad deze winel aan

henri 13-04-2020

zag de reclamefolder liggen op de mat, en zag een top tv staan, die hebben we aangeschaafd,, super winkel ,en blij dat deze sinds kort in zwolle zuid is gekomen, , top. service, ..

Linda 13-04-2020

Goede service en voordelig geprijsd, snel geleverd, kortom ik ben heel tevreden!

Jan 12-04-2020

Zodra ik de bestelling geplaatst had, werd ik een uurtje later gebeld met een bezorgbevestiging voor de dag erna. Dit werd vervolgens ook goed gedaan. Het product was nogal zwaar, en werd door de chaufeur naar mijn achtertuin gereden. Top service!

William 12-04-2020

Heel duidelijk allemaal. En ook de adequate handelingen daarna super geregeld.

Kees 12-04-2020

Perfecte site waarop de artikelen snel vindbaar en goed beschreven zijn. De prijzen zijn concurrerend en de levering is de volgende dag.

Roos 12-04-2020

Goede service. Overleg nav bestelling over leveringstijd wasmachine. Website is duidelijk.

Rinke 12-04-2020

Goede service, geeft info door over de levering, is prijstechnisch vergelijkbaar met concurrenten, soms zelfs goedkoper.

M. Zwerver 12-04-2020

Altijd super service. Vlotte levering en aanbod om ergens mee te helpen mocht het aansluiten oid niet lukken.

wim 12-04-2020

Artikel kwaliteit goed. Levering snel en netjes. Niets meer en niets minder.

John E. 12-04-2020

Oor thermometer online gekocht bij deze zaak voor 3x de normale prijs omdat we in een Corona crisis zitten. Wij vinden dat gebruik maken van de situatie en waarderen dat niet echt om op deze manier de boel uit te knijpen voor eigen gewin.
Kritisch 12-04-2020

En was dat op de site of bij een ondernemer? U hoeft niet te kopen he

Kritisch 12-04-2020

Aanvulling: mss klantenservice benaderen vd week?

Officiele reactie van EP.nl 15-04-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er al contact geweest met u.

Orsel 12-04-2020

De website is overzichtelijk en bestellen verloopt soepel. Op de website stond vandaag bestelt dinsdag in huis. Dat was niet het geval, maar daar kan de lokale EP winkel niets aan doen. Fijn dat je bij levering kunt betalen. De installatie was top!

DJ 12-04-2020

Snelle afhandeling van mijn bestelde product.
Deze kon ik dezelfde dag ophalen in de winkel

ton 12-04-2020

Vlotte en vriendelijke mensen. Product voldoet aan de verwachtingen. Al meer gekocht. Service prima

Sanne 12-04-2020

EP Stadshagen heeft ons ontzettend goed geholpen toen onze wasmachine stuk ging tijdens de Corona crisis. Ze dachten heel goed mee over een oplossing van de bezorging in deze tijd van beperkende maatregelen. Echt top!

Sjaak 12-04-2020

Goede service, waaronder hele goede bezorgers. En een goed en duidelijk advies.

Stef Den Daas 12-04-2020

Prima service, dag later werd de wasmachine al geleverd, duidelijke afspraken en heldere communicatie, vriendelijke en deskundige mensen in winkel en die plaatsen, en zeker goedkoper dan gemiddeld, alle metken.

Herke de Groot 12-04-2020

Ik vind de goede communicatie erg prettig wanneer ik iets koop / bestel bij EP. Ze bellen mij wanneer ik iets besteld heb om vervolgens een tijd en datum te kiezen wanneer ik kan. Kortom Ideaal!

g.f.haggenburg 12-04-2020

goed verzorgt en zou zeker deze winkel aanbevelen goede service wanneer je iets besteld wordt hetop tijd geleverd

Maykel 12-04-2020

Fijne winkel met een goede service. Kan het iedereen aanraden. Daarom een cijfer 9.

Pim 11-04-2020

Prima op tijd gebracht en nog even persoonlijk contact gehad over de levertijd. Prijs is ook gewoon prima

Karel 11-04-2020

Geholpen met iets wat bijna niet mogelijk was. Helder en goede communicatie. Erg prettig

Jan 11-04-2020

Via internet besteld, was wat fout gegaan, maar perfect opgelost, bijzonder klantvriendelijk

P VISSER 10-04-2020

Overzichtelijk, goede snelle service, 's avonds besteld volgende middag in huis, en supergoedkoop, duidelijke communicatie via de mail en track en trace! We hebben een tv gekocht en de volgende aankoop gaan we zeker bij EP doen!

KarinG 10-04-2020

Goede prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering, top! Ik ben heel tevreden.

MV 10-04-2020

Overzichtelijke mooie winkel met goed assortiment. Personeel met productkennis, ze zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Hier kom je terug, want zo wil je geholpen worden!

Cindi 10-04-2020

EP Swaak in Leiden heeft prima en kundig personeel. Zij checken of alles wat je besteld hebt in orde is, of je geen kabeltjes mist etc. Nette berichtgeving mbt bestelling en levering per telefoon en sms.
Gemaakte afspraken worden nagekomen. Heel fijn.
De levering was echt goed. De mannen hielden zich echt heel goed aan de corona-regels en dat gaf een geruststellend gevoel in deze tijd.
Prima service.

Jennifer 10-04-2020

De site is duidelijk waardoor je snel en makkelijk kan bestellen. Ook de winkel medewerkers zijn vriendelijk is iets niet goed word je gelijk geholpen.

Marianne 09-04-2020

Goede spullen en goede bezorging. Fijne winkel. Ook steun ik graag de plaatselijke bedrijven door daar te kopen.

Marianne 08-04-2020

Ik was zeer verrast, toen ik via kieskeurig.nl op deze website terecht kwam. De droger van mijn keuze bleek veel voordeliger dan bij andere aanbieders en het bestellen ging zeer soepel. Ook de levering was snel en doeltreffend. Met een opvallend goede service: ik heb nu een matje tussen mijn wasmachine en droger (voor 2 tientjes) en er is een aparte water-afvoer gemaakt, in een paar minuten. Hierdoor hoef ik mijn waterreservoir niet meer te legen en dat maar voor een tientje extra! Kortom, zeer tevreden over prijs en service!!!

Leon 08-04-2020

Vlotte en goede bezorging. Vriendelijk contact van te voren over het bezorgmoment

Fam.Baan 08-04-2020

Ondanks de Coronacrisis hadden wij onze bestelling de volgende dag al in huis. Super!

Frans de Rooij 08-04-2020

had nog geen ervaring met EP .
vond de Stereo van LG op de site met een leuke prijstelling .
bestelling werd prima afgehandeld .
vriendelijk dank hier voor.

Marijke 08-04-2020

Via de webshop bestelden we een artikel met levertijd van vier dagen ongeveer. Direct na de bestelling belde een meneer van de winkel in Bovenkarspel met de mededeling dat ze een vergelijkbaar product in voorraad hadden en dat we die voor dezelfde prijs mochten komen halen. Blij mee en snel geregeld.

Amarins 07-04-2020

Ik heb bij EP besteld omdat ik hier de bestelling dezelfde middag nog zou kunnen ophalen. Er was iets misgegaan met de winkelvoorraad, waardoor dit niet lukte. Er is een spoedbestelling geplaatst zodat ik alsnog dezelfde middag mijn bestelling kon ophalen. Dat is pas een goede service!

P 07-04-2020

S avonds om 18.00 uur besteld, en volgende morgen in huis. En dat in deze verschrikkelijke tijd. Een dikke pluim.

GJ 07-04-2020

Ben prima geholpen, had wat vragen maar via de klantenservice kreeg ik duidelijke antwoorden.
Enige minpuntje is de afvoerset DK11 prijs, die is wel erg duur voor een plastic slangetje.
Wasdroger werd keurig naar zolder getild ondanks de corona crisis.

Koot 06-04-2020

Op de website van EP vonden wij een heel mooie BOSCH wasdroger met warmtepomp voor een geweldige actieprijs. Natuurlijk kijk je nog even verder, maar alle overige zaken gaven direct aan dat door de Corona-beperkingen de wasdroger “helaas” alleen tot de voordeur zou worden geleverd. EP begon niet direct met te roepen we kunnen geen normale service geven. Maar EP belde zelf over de levering en samen spraken we een veilige route naar de badkamer op de eerste etage. De bezorgdienst van EP kwam keurig met mondkapjes en speciale handschoenen zonder problemen de wasdroger plaatsen en de oude mee terugnemen. We hielden ons samen aan alle Corona regels. Klasse EP!! Zo ga je met een zeventigjarige klant om! Hoe had ik met mijn beperkingen anders een wasdroger kunnen aanschaffen en plaatsen. Goede prijs en meedenken doen ze bij EP Stadshagen! Bedankt!

Voshol 06-04-2020

Ik had nog nooit van EP winkels gehoord maar ik was op zoek naar een nieuwe tondeuse voor een leuke prijs en kwam toen uit bij EP in Brandwijk
Eerst gebeld of ze hem op voorraad hadden en gelukkig hadden ze die ik wilde hebben en de dame die mij hielp was zo vriendelijk om hem apart te houden
Ik zal zeker nog een keer naar die zaak terug gaan

Carola 06-04-2020

Gekocht via webshop. Duidelijk en overzichtelijke site. Nodige productinformatie staat helder vermeld. Je voorkeuren zijn ook goed te filteren. Mis alleen vergelijkingsknop.
Levering was snel en goed gecommuniceerd. Vriendelijk personeel.
Officiele reactie van EP.nl 06-04-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben wel een vergelijkingsknop op onze site. U kunt onder elk artikel het vinkje plaatsen en dan maakt de site vanzelf voor u een vergelijk. Wellicht niet gezien maar het is er wel. Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet

Jeffry 06-04-2020

Super goed, helder communicatie en bezorging! Ook lokaal bij ons aanwezig, altijd handig voor vragen.

RdR 06-04-2020

Duidelijke website. Goede productomschrijvingen. Het is ook gelijk duidelijk, welke winkel je product gaat leveren.

Han Evers 04-04-2020

Zeer heldere communicatie via e-mail en telefoon. Perfect werkende website, die zoeken naar producten kinderspel maakt. Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Toen ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld had deden ze niet moeilijk en kon ik het kostenloos ruilen voor het juiste product.

Mel 04-04-2020

Prima service en contact. Beloofde levering waargemaakt! Product prijs kwaliteit super!

John 04-04-2020

Ik moest alleen een product ophalen.
Maar werd ook netjes behandeld.
Alzo voor bestellingen een goede keuze.

M. De Boer 04-04-2020

Apparaat werd keurig op tijd thuisbezorgd en aangesloten. Daarbij werden nog allerlei nuttige adviezen gegeven over het gebruik.

J. de Jong 04-04-2020

Keurig op de hoogte gehouden. Netjes bezorgd. Oude koelkast weer retour genomen incl verpakkingsmateriaal.

gerrit 04-04-2020

de website is makkelijk maar als je vraagt om een winkel in de buurt geven ze aan dat ze die niet gevonden hebben terwijl er in beesd en winkel zit dit is voor ons dichtbij dan hadden we het omgehaald in plaats van 6.95 verzend kosten te betalen dus dat moeten ze beter gaan doen
Kritisch 04-04-2020

Mss had die winkel dat niet op voorraad?? Niet meteen aannames doen hoor

Officiele reactie van EP.nl 06-04-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vermoedelijk is inderdaad geen voorraad geweest bij de EP winkel in Beesd van het gekozen product. U kunt wel altijd kiezen voor afhalen in de winkel, daar is een vinkje voor in de winkelmand. Evengoed, veel plezier met uw aankoop!