EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1508 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PJB 09-10-2020

Goede service en een duidelijke uitleg van hetgeen je wilt aanschaffen, ze nemen ruim de tijd voor je.

CB 09-10-2020

Makkelijk bestelproces met gratis achteraf betalen optie. Laptop was hier het goedkoopst. Levering zoals van te voren aangegeven

Mia Reimerink 09-10-2020

Al jarenlang uiterst tevreden! Uitstekend advies, kennis van de apparaten. Onlangs afscheid genomen van onze 17 jaar oude wasmachine en droogtrommel en nieuwe aangeschaft. Advies op maat, er wordt meegedacht. En zeer klantvriendelijk personeel. Service van Molendijk is hun visitekaartje. In deze coronatijd ook duidelijke maatregelen, respectvol naar de klant. Zelfs diffusers in de winkel geplaatst.

Rob van Meurs 09-10-2020

Wij hebben al veel gekocht bij Groot Zevert, zoals televisies, wasmachines, droger en vandaag een afwasmachine. De service en klantvriendelijkheid bij het personeel is fantastisch. Met veel kennis van zaken word je in de winkel of bij storingen thuis snel en adequaat geholpen. Al met al een betrouwbare winkel waar je graag klant blijft.

Fried Van Kemenade 09-10-2020

Nieuwe vaatwasser laten installeren. Deskundig en vriendelijk personeel dat mee wil denken in oplossingen en meteen tot actie overgaat. Oude vaatwasser was al meegenomen en de inbouw van de nieuwe is zeer netjes gedaan. De service maakt inderdaad het verschil.

D. van den Broek 09-10-2020

Wij zijn heel goed geholpen door de klantvriendelijke winkelmedewerker. Deze nam alle tijd voor een uitgebreide demo van de Sonos Arc en had hierover veel kennis. Geen twijfel mogelijk, wij komen de volgende keer graag terug bij EP Broek op Langedijk!

Juf 08-10-2020

Hele goed prijs-kwaliteitverhouding van mijn laptop. Via via bij EP terecht gekomen, een winkel waar ik niet bekend mee was, maar door deze aankoop en de snelle reactie van de klantenservice zal ik hier zeker vaker een bestelling doen.

Erik 08-10-2020

Zeer deskundig advies, alle tijd voor onze vragen. Goede prijs. Fijn, aardig, net en deskundig personeel dat kwam installeren.

Herman Boersen 08-10-2020

Altijd vriendelijk en correct geholpen. Altijd de juiste informatie. Mensen met kennis in de winkel.

Ben 08-10-2020

Nieuwe tv gekocht en defect geleverd,beloftes worden niet nagekomen en de klant mag de rechtsbijstand inschakelen om geleverd te krijgen waar hij voor heeft betaald!!
Officiele reactie van EP.nl 09-10-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u de televisie geleverd gekregen via een EP:Ondernemer, want uw case zegt mij namelijk niets als aangemeld bij de klantenservice. Ik zou u willen vragen de klantenservice een mail te sturen. Dan zoek ik graag voor u uit wat er is gebeurt en welke oplossing we kunnen bieden. U kunt mailen naar klantenservice@ep.nl.

Officiele reactie van EP.nl 09-10-2020

Inmiddels hebben wij contact met meneer om te kijken wat de EP:Klantenservice kan betekenen in de transactie met een EP:Ondernemer.

Paul Schreuders 07-10-2020

Ik heb bij EP besteld vanwege de scherp geprijsde inbouwkoelkast en goede service. Zeer klantvriendelijke customer support, gratis next day delivery en meenemen van oude koelkast. Overall een top ervaring.

Liesbeth 07-10-2020

Snelle levering, keurig aangegeven hoe laat de bezorger zou komen en we zijn zeer tevreden met onze nieuwe magnetron.

Chris Voskuil 06-10-2020

De website is duidelijk, voldoende keus, voldoende informatie! Na plaatsen bestelling snel gebeld door EP om de afleverdatum en tijdstip te bespreken. Fijn hoor. Levering + service op tijd en vlot voor elkaar. In schuur geplaatst, een computerkast, oude mee retour en klaar! Geheel tevreden.

Zhukov 06-10-2020

Supersnelle afhandeling van de bestelling! Overzichtelijk website, en keurig verzonden.

Sah Bakker 06-10-2020

Het is altijd prettig om op deze locatie (Harlingen) te komen heel klant vriendelijk zijn de medewerkers en denken erg goed met je mee. Het is trouwens ook een erg mooie winkel.

Fam. Oudendijk in Schoorl 06-10-2020

EP: Broek op Langedijk bezocht op 25-09-2020. De winkel straalt degelijkheid uit en nodigt uit om te shoppen. Aankoop gedaan van een te vervangen citruspers. Na overtuiging door klantgerichte bediening een Citrus Pers Pro van het merk Sage aangekocht. Na verder shoppen in de winkel een inpuls aankoop gedaan van een Tea Infuser, eveneens van het merk Sage die in een aanbieding werd aangeprezen .
Daarna nog een onderdeel besteld, dat door de deskundige winkelbediende inzichtelijk werd gemaakt op de monitor, voor een vaatwasmachine van het merk Siemens. Deze inmiddels afgehaald en door mijzelf geïnstalleerd. Petje af voor alle deskundige voorlichting en uitstekende begeleiding.
Met vriendelijke groeten.

Henny van Exel 06-10-2020

Correcte en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Product voldoet aan de verwachtingen. Zeer tevreden met de Sharp 55bj2 televisie.

Sharp 55bj2 televisie 06-10-2020

Correcte en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Product voldoet aan de verwachtingen. Zeer tevreden.

Patricia 06-10-2020

Ik heb via de site besteld en het duurde even om precies te vinden waar ik moest zijn. Ik vind dat er erg veel keuzes zijn aan navigatie. Bijvoorbeeld: ik had een inbouw vaatwasser nodig. Kijk ik dan bij het kopje inbouw of bij vaatwassers? Het is uiteindelijk gelukt en de communicatie met EP Elburg is echt perfect verlopen. Vriendelijke mensen en snelle service. Binnen 2 dagen had ik de vaatwasser thuis staan!!

Sven 06-10-2020

Snelle service, vriendelijk en de verpakking word na aflevering producten meegenomen, je hoeft alleen de stekker maar in het stopcontact te steken, en als je dat niet wilt doen ze dat ook nog!

Barry 05-10-2020

Snel en vakkundig geholpen! goeie service ! Gewoon helemaal top ! Zeker een aanrader . Kon allen naar obdam

SanneV 05-10-2020

Top service. Op zondag een inbouw vaatwasser besteld inclusief montage, woensdag werd ik gebeld of ze hem konden plaatsen en gelijk voor de volgende middag afgesproken. Alhoewel het ietwat lang duurde (wat naar verluid meer aan mijn oude inbouw vaatwasser lag), is de vaatwasser netjes geïnstalleerd. De medewerkers waren zowel tijdens het telefonisch contact als tijdens het installeren vriendelijk en behulpzaam.

Ton Korver 05-10-2020

Na een aantal aankopen, heb ik deze keer via de webshop gekocht. Het inloggen en het keuze menu ging opvallend makkelijk. Het digitaal volgen van mijn bestelling was prima. Telefonisch contact met helpdesk was nodig. Wordt het oude apparaat nu opgehaald of niet? In de orderbevestiging stond daar namelijk niet over vermeld. Maar na telefonisch contact werd ik snel en adequaat geholpen. Enkele minuten later kreeg ik een medewerker van de betreffende afdeling aan de telefoon. Een dag na ontvangst van de magnifieke koffie espresso machine, werd de oude machine keurig volgens afspraak thuis opgehaald. Hulde!

Nelleke 05-10-2020

Sorry EP.nl , ik had alleen op de website van de EP winkel bij ons in de buurt gekeken . Heb later op jullie site inderdaad gevonden hoe ik kon retouneren . Alles goed gegaan . Heel vriendelijk te woord gestaan via telefoon.
Officiele reactie van EP.nl 06-10-2020

Geachte mevrouw Bogaards,

Hartelijk dank voor uw feedback, fijn dat het toch verder goed is verlopen!

N. Bogaards 04-10-2020

Ik had een paar artikelen online gekocht, waarvan er 1 terug moest. Dat was wel wat moeilijk, want het kon niet via de winkel. Word niet duidelijk op de site aangegeven hoe het moet. Verder is het goed afgehandeld
Officiele reactie van EP.nl 05-10-2020

Geachte mevrouw Bogaards,

Hartelijk dank voor uw feedback. Op onze site wordt wel aangegeven waar u uw retouren kunt aanmelden, u kunt naar beneden scrollen en vindt daar retouren staan en het formulier hoe een retour aan te melden. Online bestelde artikelen kunnen alleen via dat formulier aangemeld worden. Heeft u een artikel besteld in de winkel, gaat de retour via hen.

gpanaco 04-10-2020

We kregen uitgebreide informatie omtrent het product dat wij zochten. Het product was niet in de winkel maar gezamenlijk zijn we er uitgekomen. Met deze gegevens heb ik thuis gemeten en heb ik het product besteld en dat kon ik toen de volgende dag al afhalen. Zeer deskundig.

Ingeborg 04-10-2020

Via de website een bestelling gedaan om de bestelling af te halen in de winkel. De eerstvolgende werkdag werd ik terug gebeld met de mededeling dat mijn bestelling klaar stond en afgehaald kon worden. Ideaal om ter plekke in de winkel te kunnen betalen.

Koeman 04-10-2020

Laptop gekocht, goed aanbod met goede prijzen. Makkelijk besteld en snel geleverd

Karima 04-10-2020

Service van ep was supergoed. Ondanks dat de koelkast die wij besteld hadden nog niet leverbaar bleek te zijn hielden zij goed contact met ons. Bezorging verliep goed. De bezorger was zelfs zo aardig dat hij meehielp de zware koelkast naar de huiskamer te tillen. Echt top! Wij zouden zeker nog vaker bestellen bij ep

Aart 03-10-2020

Goede service! Eerst in winkel geweest voor advies. Droger via webshop besteld. Netjes geleverd en op eerste verdieping gezet en aangesloten!

Rene 02-10-2020

Duidelijke site en komen de afspraken perfect na.
Chauffeur belt netjes 1 uur van te voren op dat hij onderweg is.

Ingrid Leemburg 02-10-2020

Netjes geleverd, zaten 2 deukjes in werd keurig opgelost. Bedankt voor de goede service👍🏻

Shobhit Arora 01-10-2020

Great variety at competitive prices. Above all, the service team is top notch. Very professional, friendly and solution oriented service team

Richard van Straaten 30-09-2020

Bestelling ging gemakkelijk. Webshop overzichtelijk met vergelijking van producten. Donderdag besteld en betaald. Echter, donderdagavond om half tien telefoontje van Electronic Logistics, die leveren vanuit het centrale magazijn, of het product de maandag er op bezorgd mocht worden ipv de vrijdag, zoals aangegeven op de webshop. Omdat mijn oude koelvriescombinatie al leeg was gehaald, vond ik dit geen goed plan. Keurig toch nog op vrijdag geleverd door hele aardige, behulpzame chauffeur.

JanS 28-09-2020

Ruim aanbod in de winkel, voor een redelijke prijs, snel en netjes geleverd.

kdr 27-09-2020

Op zoek naar elektrische dekbedden kwam ik op de site van EP. Het bestelproces ging simpel en de bezorging was te volgen met track & trace. Niks op aan te merken en geen reden om een uitgebreide review te schrijven. Alles gewoon ok.

Ronaldo 27-09-2020

Deze shop heeft mij zeer tevreden achtergelaten als klant. Alles volgens afspraak, nette service. Klantvriendelijke bezorging en een prima product (koelkast) geleverd gekregen. Niets dan lof, blij dat zulke winkels nog bestaan in Nederland

Natasja van Batenburg 27-09-2020

S'avonds besteld, de volgende morgen werd er al gelijk contact opgenomen om afspraak te maken voor bezorging.
keurig op tijd geleverd en netjes op zijn plek gezet en aangesloten. We zijn er erg over te spreken!

Anouk 27-09-2020

Prettige en overzichtelijke website
Fijne winkel en correcte bezorging
Levering op tijdstip dat was afgesproken

paul mekes 27-09-2020

Mijn ervaringen , ondertussen .
Zijn steeds als goed en accuraat te bestempelen .
Alle contact verloopt ook zeer vriendelijk .
De jongens die leveren zijn beleefd en , ook vriendelijk ,
ze verstaan hun werk.
Ik zal niet twijfelen bij een volgende aankoop .

R.A. Joustra 26-09-2020

Snelle levering na bestelling via website. Binnen 24 uur het bestelde product ontvangen.

Strid 26-09-2020

Super snelle levering werd goed op de hoogte gehouden met de levering. Zou er zeker weer bestellen

Lotte en Erik 26-09-2020

De service is gewoonweg goed geweest nadat Beko een ondeugdelijk product had geleverd. EP Tol heeft het netjes geregeld!

Jeroen 25-09-2020

Top service! Vaatwasser opgehaald en bij thuiskomst bleek er een deuk in de deur te zitten. Zonder problemen meteen een andere op kunnen halen.

Joke Kuiper 25-09-2020

Stomtoevallig kwamen wij tijdens onze Campervakantie Op de fiets bij de EP zaak in Zeeland terecht met een vraag over onze TV. Een allervriendelijkst persoon gaf aan, kom maar even langs met de camper, dan kijken we of het opgelost kan worden. De volgende dag langsgegaan en het probleem is keurig opgelost, wat een fantastische service.

Esther 25-09-2020

Top ervaring! Beste prijs voor het product en vaatwasser werd de volgende dag gratis geleverd! Beter kan niet! Vaatwasser is van prima kwaliteit. De lettertjes of symbooltjes zijn inderdaad wat klein maar op een gegeven moment weet je welk programma favoriet is, of een leesbrilletje erbij ;) . Wast goed af en is stil.

Ingrid Leemburg 25-09-2020

Super mooie zwarte koelkast met koud water reservoir top netjes bezorgd tot de mat👍🏻 Deze meneer gaf aan om even dekentje eronder te doen voor schuiven

Fatima 25-09-2020

Ik heb deze shop via Google gevonden er zijn heel veel producten die van goeie kwaliteit zijn en goedkoop. Deze shop heeft verschillende betaalmogelijkheden en snelle levering dat vind ik dus super fijn Top!!!

Miranda Zwier 24-09-2020

Super service. Online besteld. Kreeg al snel een telefoontje om bestelling te controleren. Nog geen uur later een telefoontje inzake het bezorgen van de wasmachine. Volgende dag volgens afspraak werd de wasmachine geleverd. Top.

Ruud Bijl 22-09-2020

We hebben deze winkel bezocht omdat we een Jura koffiezetapparaat wilden aanschaffen. Eerlijk gezegd waren we door de lage prijs naar deze winkel gegaan. Prima zet, want er zijn toch wel wat dingen te weten over zo'n duur koffiezetapparaat. Prima advies gekregen. Rustige uitleg, niet opdringend en de verkoper wist duidelijk waarover hij sprak. zeer tevreden