EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.Sauer 07-04-2024

Snelle levering van een Miele stofzuiger tegen een redelijke prijs !
Aanbevolen adres.

Fatima 07-04-2024

Ik ben tevreden ondanks dat er problemen waren was het allemaal netjes opgelost. Dus ik zou hier zeker weer bestellen.

Mike 07-04-2024

Mooie prijzen, optijd contact gehad met een vriendelijke werknemen van EP over de levering van de wasmachine en dit werd netjes bezorgd tussen de tijd met wat er is afgesproken.

Jan Vos 07-04-2024

Eenvoudig te bestellen, prijs is goed in vergelijking met andere leveranciers, snelle levering een dag later na bestelling. En het artikel goed verpakt tegen beschadigingen. Het het aller belangrijkste het artikel werkt uitstekend.

Ronald 07-04-2024

Op zoek naar een nieuwe, kleine en voordelige, TV kwam ik snel uit op een Philips.
Naar de EP website gegaan en in een paar minuten besteld, echt super.
Afhandeling v.w.b. levering ging ook snel, keurig telefoontje voor het maken van een afspraak.
En als er iets is dan heb je altijd een fysieke winkel dichtbij, hopelijk is dat echter niet nodig ;-)

Ricky 07-04-2024

Supper service snel geleverd wasmachine was stuk binnen 2 dagen nieuwe geleverd en geïnstalleerd

Margaretha 07-04-2024

Goede service en snel geleverd. Bij telefonisch contact erg vriendelijk te woord gestaan. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Koster 06-04-2024

Op deze site terecht gekomen via de officiële website van Philips. Zeer begrijpelijk dat ze een officiële retailer zijn! Heldere communicatie en goede, duidelijke afspraken omtrent levering aan huis. Een van de weinige websites waar de productinformatie ook daadwerkelijk klopt.

Kathleen 06-04-2024

Heel goed geholpen, er zat een deukje in de koelkast maar werd gelijk vervangen. Ben erg tevreden

Yvonne 06-04-2024

Ik heb een samsung warmtepomp droger besteld. De service was echt top. 2 aardige bezorgers kwamen deze brengen. Droger is stil in geluid en droogt prima.

Jan Arend 06-04-2024

Ik heb via Tweakers een betrouwbare website gekozen om mijn aankoop te doen, hierdoor kwam ik uit bij EP. Ik heb gekozen voor installatie en om de wasmachine de trap op te tillen. Ze kwamen netjes op de afgesproken tijd en sloten de machine goed aan. Naast het aansluiten waren de medewerkers vriendelijk en gaven ze uitleg hoe de wasmachine werkt.

Ad 06-04-2024

Geweldige winkel en vriendelijk goedkoop
Je kan ook makkelijk betalen. 3 ×

Natascha 06-04-2024

De levering afspreken ging gemakkelijk. Op de dag van levering was het apparaat kwijt en kwam er geen tijdsblok in e mail. Na een telefoontje is er iemand heeeeeel hard op zoek gegaan. Het apparaat zou dan pas de volgende dag geleverd worden omdat ie in de verkeerde bus geladen was. Uiteindelijk is het toch gelukt om het apparaat nog dezelfde dag te bezorgen. Dank.

Ep winkelhof 05-04-2024

Duidelijk advies over het formaat TV en wat voor mij noodzakelijk is wat er mee kan .geen onnodige aps etc .
Advies van een losse radio was ook prima .ben er blij mee

Birgit 05-04-2024

Het wasnmakkelijk om de bestelling te plaatsen. Ook het maken van de afleverafspraak en het leveren zelf ging vlot

Harold 05-04-2024

Wij kopen alle apparaten die vervangen moeten worden bij EP Mulder in Leek. Een hele fijne winkel in ons dorp waar je uitstekend advies krijgt. Wij vinden het dan ook belangrijk dat dit soort winkels in de dorpen blijft bestaan. Deze keer gebruik gemaakt van een Cash Back actie op de aanschaf van een stofzuiger, waarbij de medewerker de tijd nam om te laten zien hoe en waar je op de website e.e.a. moest invullen. Wij raden deze winkel zeker aan !

Saar 05-04-2024

Al vaker wat gekocht in de fysieke winkels van EP, maar nu een keer online een aankoop gedaan. Zeer goede ervaring wat betreft advies en service in de winkel. Ook nu met de online aankoop zeer tevreden. Na de aankoop netjes telefonisch contact gehad over moment van bezorging. De volgende keer bestel ik weer online bij EP Beerepoot.

Aar 04-04-2024

Goede advisering en erg klantvriendelijk personeel. Bij problemen met eerder gekochte artikelen erg goede en snelle service. Daardoor is dit al jaren onze vaste leverancier.
Net gekochte volautomatische koffiemachine bevalt prima.

Frans 04-04-2024

Bij het bestellen van de inductieplaat, werd ik vrij snel gebeld. Ik kon nog enige vragen kwijt aan de verkoper. Deze wist mij te vertellen dat een 1fase inductieplaat voor twee personen genoeg was. In de praktijk blijkt dit ook zo te zijn! Het fijne was dat de verkoper de inductieplaat van bosch bij mij thuis kwam afleveren. Dus gewoon fantastisch 👍.

beauguy 04-04-2024

Eind goed al goed... prima service... had een twee fasen inductie kookplaat besteld maar kreeg per abuis een één fase geleverd. Na telefonisch overleg snel de kookplaat naar DHL servicepunt gebracht en keurig s'anderendaags de juiste 2 fasen kookplaat geleverd gekregen, zelfs op zaterdag! En dan te bedenken dat dit een levering was vanuit Friesland naar Zeeuws Vlaanderen! Top!

Jordy 04-04-2024

De site werkt perfect, ik werd na mijn bestelling snel gebeld om een bezorgdatum/tijd af te spreken. Ze kwamen netjes op tijd. Ik vroeg of ze achterom wilde rijden, dat was geen probleem en de wasmachine werd netjes naar de plek
waar ik hem wilde hebben staan.

EP Foto Filippo 04-04-2024

Prima zaak beleefd netjes en keurig geplaatst met dank tot de volgende keer.

Heinz v Benthem 03-04-2024

We zijn heel fijn geholpen goede uitleg fijne winkel zou het iedereen aanraden.

Nicole 03-04-2024

Duidelijke site, heldere productomschrijving, snelle levering en duidelijke communicatie per mail.

Manon 03-04-2024

Super snelle levering en mooie prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben tevreden over de geleverde service en beveel EP hierdoor zeker aan!