EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Mw. Aino Legters 12-06-2019

Geachte medewerkers/sters,

Bij de EP in Elburg kom ik al 22 jaar.
De service is meer dan uitstekend, en heel schappelijk qua tarieven.
De mensen zijn betrouwbaar.
Ze zijn deskundig, je krijgt altijd een goed advies of het nu witgoed, kleine huishoudelijke apparatuur of bijvoorbeeld een tablet betreft.
De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima.
Bovendien zijn alle medewerkers stuk voor stuk héél vriendelijk en behulpzaam.
Waar vind je dit nog?
Ik ben echt zuinig op hen.
Fantastisch om niet naar bijvoorbeeld de Mediamarkt te hoeven gaan, het assortiment bij EP Elburg is evenwichtig, ruim voldoende en nooit onder de maat.
En dat ook nog eens 5 fietsminuutjes hier vandaan.
Je kunt er ook prima gratis parkeren trouwens.

Kortom: een heel goede zaak die ik iedereen zou aanraden.

Jaap en Bertha 12-06-2019

Het is iedere keer een genoegen om hier iets te kopen vanwege de vriendelijke ontvangst de goede advisering en de duidelijke uitleg over het aangekochte artikel

Afra 12-06-2019

Een prima service op zowel de website als de winkel in Hoorn. We waren in de winkel met oude, kapotte koelkast, die we dachten in te ruilen. Die we wilden was niet op voorraad, dus werden we geadviseerd om eerst even op de website te kijken. De oude koelkast mochten we meteen inleveren bij Mark, de man die ons hielp, wat we heel coulant vonden. Na de juiste koelkast besteld te hebben, werd ik meteen de volgende dag gebeld door Mark om een afspraak te maken voor aflevering. Superservice!
Heel vriendelijk en hulpvaardig. Bedankt, Mark.

Marco 12-06-2019

Top , online besteld en keurig gebeld en mij is gevraagd of de bestelling met verstand besteld is .... dus dat zat al goed en nu kan ik hem ophalen.
Gewoon super tevreden!!
Gr Marco van Zwolle

E Volkerink 11-06-2019

E.P is een winkel met uitstekende service. In onze woonplaats kan je voor vragen altijd in de winkel of telefonisch terecht. Wij hebben echt de vriendelijkste erkopers die er te vinden zijn. Men heeft altijd raad en goede adviezen. En ze helpen je altijd uit de brand. Echte toppers.

Dik 10-06-2019

Vandaag bij EP Beerepoot in Hoorn geweest, mooie ruime winkel. Zeer goed geholpen en een duidelijk uitleg gekregen.

Vestiging Eindhoven 10-06-2019

Wij hebben een Q-Led televisie gekocht bij Platte TV vestiging Eindhoven. Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd bij het aankopen van de juiste televisie. Goed geïnformeerd en absoluut niet opdringerig! Wij zijn geholpen door ... hij was erg klantvriendelijk! wij raden deze winkel zeker aan bij anderen.
Officiele reactie van EP.nl 11-06-2019

Dank u wel voor uw review. Wij zijn echter EP.nl, en niet Platte TV.
EP:klantenservice

Naomi s 10-06-2019

De winkel zelf is heel overzichtelijk (EP:Beerepoot Hoorn) , super vriendelijk personeel en een groot aanbod aam artikelen. Soms moet je wel wat lang wachten tot je geholpen wordt maar dat is niet zo gek, het is vaak wat drukker in de winkel. Voor de rest helemaal top!

Leendert 10-06-2019

We hadden een probleem met een de DeLonghi en deze werd, na test in de winkel, zonder problemen voor een nieuwe geruild.

Helmie 10-06-2019

goede voorlichting en kennis van de laptop die ik zocht. Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel in Hoorn(NH)

R.D 09-06-2019

Prima website met een ruim assortiment.
De aflevering ging zeer vlot. Door de lokale EP dealer (Stock in Coevorden) ben ik 2 x telefonisch benaderd
om het aflevermoment af te spreken. Prima Service.

Jan van Ekeren 09-06-2019

Koolstof-filter voor de afzuigkap moest besteld worden, maar dat wist ik van tevoren, werd medegedeeld door EP.
Was ook de goedkoopste van alle on-line winkels
Verder correcte afhandeling. Werd persoonlijk afgeleverd door EP Van Houwelingen te Brandwijk
Ga zeker terug naar EP online of bij EP Van Houwelingen in Brandwijk 👍

Fam. Oost 09-06-2019

Elke keer als je komt wordt je vrolijk begroet. Ze hebben verstand van hun producten en helpen daardoor goed. Ze denken met je mee. Bij problemen worden deze altijd goed opgelost. De service is uitstekend.

Arthur Levij 09-06-2019

Goed, deskundig en altijd bereid mee te denken. Vriendelijk personeel in de winkel, maar ook tijdens het installeren aan huis

martin kimswerd 09-06-2019

Zocht een betrouwbare winkel in de buurt , niet een vage webshop . deze winkel komt degelijk en betrouwbaar over . ze bestaan ook al een tijdje dat zegt ook wel wat dunkt me

Dennis de Vries 08-06-2019

Ik was op zoek naar een printer waarbij je geen inktcardridges nodig had want deze drogen altijd snel uit.
Via een advertentie in de zondagskrant adverteerde EP Beerepoot in Hoorn met een Epson printer (ET-2650) met ecotank ( zelf hervulbaar)
Dit leek mij ideeal en was geïnteresseerd.
Ze hadden zelfs in de winkel nog een demomiddag waarbij je kon zien wat dit apparaat kon en waarbij je vragen kon stellen
De prijs was ook zeer gunstig ruim 30,- goedkoper als de concurrenten om de hoek.
Ik was overtuigd en heb niet lang nagedacht over de aanschaf hiervan.
Ondanks ik het apparaat kort in mijn bezit heb werkt deze zoals ik had gehoopt.
Eenvoudig te installeren en te bedienen.
Met dank aan EP Beerepoot Hoorn hoop ik hier lange tijd plezier van te hebben!

Rudolf 08-06-2019

Bij EP-Rickelman in Boxtel hebben we onze 3 jaar oude espressoapparaat laten repareren. Ze zijn makkelijk benaderbaar en hebben het probleem opgelost. Maar het duurde wel 2-3 weken voordat we ons apparaat terug hadden. Dat was deels omdat ze niet erg effectief waren met het bestellen van onderdelen. Coulant waren ze met de kosten van de reparatie. Verbeterpunten zijn dus effectiever werken en beter communiceren met de klant.

Ank en Willem 07-06-2019

In het verleden meerdere malen diverse producten gekocht in de winkel, altijd werden we zeer prettig geholpen en als er iets was waarvoor we service nodig hadden was dat geen probleem. de laatste keer hebben we via de webshop een vrieskast besteld, deze kon spoedig geleverd worden en werd keurig op zijn plaats gezet en getest op de juiste werking!

Laura 06-06-2019

Wij hebben ons product gekocht bij EP Van Bruggen in Holten. Het werd op tijd geleverd en tegen de afgesproken prijs. Klinkt normaal, maar is tegenwoordig niet altijd zo!

Kevin 06-06-2019

Bij het kopen van een wasmachine omdat de oude defect is wil je de machine natuurlijk zo snel mogelijk in huis. Ik bestelde op zaterdag, dat is uiteraard ongunstig. Levering op zondag is helaas nog zeldzaam. Echter, onze machine was op voorraad. En ze adverteren met; op werkdagen voor 1500 besteld, volgende werkdag dag in huis. Dat zou betekenen; voor maandag(1ste werkdag na zaterdag) 1500 besteld, dinsdag in huis. Niets is minder waar. Op voorraad betekend dat hij in een centraal magazijn staat. Dan word je na je bestelling verbonden met de plaatselijke winkel. In mijn geval was deze op maandag gesloten. En dus kreeg deze winkel de machine pas op dinsdag binnen, en leverde vervolgens netjes op woensdag. Dat vind ik misleidend.
Over de plaatselijke winkel niets dan goeds, deze hebben gedaan wat ze konden. Al had ik zelf liever niet voor een winkel gekozen die op maandag gesloten is.
Officiele reactie van EP.nl 07-06-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review, altijd goed om feedback te krijgen. U gaf zelf al aan, besteld op zaterdag. Zoals ik u al telefonisch uit heb gelegd, gaat de bestelling pas in productie op de eerst volgende werkdag. Omdat een wasmachine altijd uitgeleverd wordt via de EP:winkel, heeft u de pech gehad dat u gekoppeld was aan de winkel die op maandag dicht is, dus zij behandelen de order pas dinsdag. Een wasmachine wordt dus ook besteld door de ondernemer, dat gaat niet via de webshop. Uiteraard heel vervelend dat het niet zo vlot is gegaan voor u, maar fijn dat onze ondernemer u zo goed heeft geholpen. Veel plezier met uw aankoop!
EP:Klantenservice

Kevin 08-08-2019

Leuk verhaal, lekker kort. Lekker bijdehand trouwens ook uw reactie. Heel professioneel.
Waar het mij om gaat is dat jullie misleidende informatie op jullie website hebben staan mbt de levertijd. En dan kan je daar een heel verhaal aan vast plakken als EP.nl zijnde. Het verhaal blijft hetzelfde; jullie komen de afspraken niet na. Pas achteraf weet ik hoe het zit, maar dan is het al te laat.
Wees eerlijk over je levertijden OF verbind mij niet aan een winkel die op maandag gesloten is. Zo makkelijk kan het zijn.....

Jaap 06-06-2019

Ik kende EP.NL eerst helemaal niet, maar zag daar een goed geteste friteuse met een mooie prijs! Makkelijk besteld en de dag erna eerder geleverd dan was aangegeven. Ben dus helemaal tevreden.

pieter 06-06-2019

Persoonlijke benadering bevalt zeer goed, eerst een moment laten rondkijken en laten zien dat je in de buurt bent en als je iets langer rondloopt pas de vraag of je geholpen kunt worden. En daarna uiteraard goed geholpen! :-)

Harrie 06-06-2019

Geweldige locale service, de snelheid van een webshop, de fantastische persoonlijke service !waar vind je dat nog? Hier dus bij ep grou! En ook nog een prima tv! Bedankt! Vertrouwd winkelen

G.Geraeds 06-06-2019

We bestelden een mobile airco via internet. Voordeel zou zijn 14 dagen omruil garantie. Dat bleek ook voor winkel aankopen te gelden vertelde mij de verkoper toen ik de airco ging afhalen. De verkoper die de aankoop afhandelende was uiterst behulpzaam en bracht de unit naar mijn auto en hielp mee inladen. Kreeg nog een aantal goede tips. Wij hadden voor de unit een extra verlengkabel nodig voor3600 Watt. Daar hadden ze een aantal alternatieven voor, maar in de bak gebruikte spullen vond ik er een voor2,5 Euro (was als nieuw). Telefonische adviezen voor de aankoop vielen wel wat tegen. Ook qua prijs waren ze iets duurder dan andere leveranciers, maar de service maakte dat voor ons voldoende goed. Voor bepaalde zaken gaan we regelmatigmatige naar EP Tummers. De service is wel enigszins medewerker afhankelijk. Maar dat geldt bij alle bedrijven. Wij waren in elk geval heel tevreden.

rejo81 06-06-2019

Betreft EP Rosies Veendam. Bij binnenkomst hangt er gelijk al een fijne sfeer. Meneer komt vrij snel bij me nadat hij eerst netjes een andere klant heeft geholpen. Ik was op zoek naar een wasmachine. Aangegeven wat het budget was, wat wij hadden en nu wilden. Hij had er wel een aantal staan binnen budget, maar vielen af qua de gestelde eisen van ons. Hij had normaal gesproken nog een andere in de winkel, maar die stond er nu niet. Echter waren deze wel net weer nieuw binnen gekomen. Meneer was zo vriendelijk om 1 op te halen, uit te pakken, zo dat ik kon zien hoe t eruit zag. Bij een andere wasmachine van hetzelfde merk, legde hij de bediening uit. Niet te veel poespas, maar toch een aantal fijne opties. Dat was wat ik wou. Toen ik meneer mijn verhaal uitlegde dat ik eigenlijk de wasmachine vandaag nog nodig had (het was inmiddels al 16:30), gaf ie aan dat de monteur/bezorger toch eerder terug was dan hij had verwacht. Dus ze maakten een uitzondering. Ik helemaal blij. Gelijk afgerekend en naar huis. Nog geen uur later was werd ie al bezorgd. Deze meneer ook erg vriendelijk. De wasmachine netjes op z'n plek gezet, waterpas en aangesloten. Ook hij heeft me alles nog rustig uitgelegd. Al met al erg blij met de geboden service en de wasmachine. En ik kon gelijk mijn achterstallig was weg werken. TOP!

E.M.E. Rood Borgman 05-06-2019

de klantvriendelijkheid, die ik al eerder van Klaver EP Obdam heb ervaren (laptop Lenovo), was voor mij de aanleiding om de wasmachine bij hen te kopen. Direct na mijn internet bestelling werd ik per telefoon benaderd voor verdere berichten w.b. mijn aankoop. Heel prettig en duidelijk.

Bo 04-06-2019

Goed advies, ruime keuze in producten. Product werd thuis geplaatst, in orde gemaakt en aangesloten. Oud product werd mee teruggenomen. Klantvriendelijk op en top!

Jan 04-06-2019

Komen afspraken na
Goede kwaliteit
Doen wat extra waar nodig zonder kosten door te berekenen
aflevering en plaasten met vakkennis
Prijs was enorm concurerend

Peter 04-06-2019

Ik koop al vele jaren bij EP Rickelman in Boxtel.
Altijd heel goede service. Zelfs voor een niet gangbaar controlelampje wat bijna nergens te koop was, hebben ze hun best gedaan en zijn er in geslaagd! Ook hebben ze de apparatuur die ik daar gekocht heb, aangesloten en repareren kunnen ze ook heel goed! Ze hebben mij nog nooit met lege handen laten staan! Prima winkel!

Peter

J. 02-06-2019

Bij EP heb ik online een afzuigkap met koolstoffilters gekocht. De producten waren voordelig geprijst en als uitzondering op andere webshops was wel de juiste combinatie te verkrijgen (afzuigkap met het goede type filters).
Vrij snel na mijn aankoop werd ik telefonisch benaderd om de leverdatum samen af te stemmen. Ik was erg verrast door deze service. Voor de bezorging stond een tijdsbestek van twee uur. Fijn dat ik er niet een halve of hele dag voor aan huis gekluisterd zat.

pelzer 02-06-2019

Een bestelling gedaan in de winkel, ik werd goed en snel geholpen. Levering opgevraagde tijd, en ik goede service. uitgebreid informatie wat voor wasmachine .Ook tijd genomen voor de klant. Zeer aan te bevelen.

Ron Vos 02-06-2019

Fantastisch geholpen, zelfs met problemen met de concurrent.
Echt een aanrader!

Linda 02-06-2019

Een bestelling gedaan in de winkel, ik werd goed en snel geholpen. Levering keurig op tijd, en ik werd op de hoogte gesteld dat de levering aangekomen was in de winkel. Goede service

Peter 02-06-2019

Was niet op voorraad bij de EP winkel waar ik normaal koop, daarna besteld bij hun webshop, mede op advies van de EP winkel. Perfect geregeld en snel geleverd!

Peter en Sophie 01-06-2019

Perfect geholpen in het filiaal in Broek op Langedijk. Gedegen kennis van het assortiment, vriendelijk personeel. Levering, ophangen en installeren van de nieuwe tv super geregeld. Geen haastklus maar vakkundig en netjes opgehangen. Wij zijn heel tevreden en komen zeker voor een volgende aankoop bij deze winkel terug.

Betty 01-06-2019

Ik heb deze shop gekozen ivm de laagste prijs. Het product werd keurig verpakt en snel geleverd.

harry 01-06-2019

Bij onze bestelling van eennieuwe koffiezetter en waterkoker voor in de camper bleek een van twee niet voorradig en was de levertijd onbekend, om een en ander toe te lichten werden kort na het bestellen gebeld door een medewerker van EP.
Anders dan bij andere webbestellingen waarbij levering uitblijft en na zelf kontakt zoeken te horen krijgen, sorry niet op voorraad en we wachten tot alles kan worden verzonden.
Ik vind de manier van deze EP prettiger.

Reedijk 01-06-2019

Met de nieuwe kookplaat van EP hadden wij problemen mee.
Door EP werd deze vervangen door een ander soort kookplaat. Zonder extra kosten.
Wat een service van EP te Ommen.
Dankjulliewel!

Ruud de Vet 31-05-2019

De bediening was uiterst vriendelijk. Door vragen wist de verkoopster/ eigenaresse mij op een uitstekende wijze van informatie te voorzien. Zij gaf vertrouwen, adviseerde mij op een geduldige wijze en heeft mij vervolgens een toestel aan doen schaffen waar ik werkelijk profijt van zal hebben. Het toestel was niet op voorraad maar kon na een paar dagen geleverd worden.

Damhuis 30-05-2019

De firma Molendijk ,heeft ons zeer goed geadviseerd ,met het kopen van een inbouwafwasmachine , diverse mogelijkheden , zeer vriendelijk , ook de instalateurs , prima werk ! Ik beveel deze firma erg aan .

T. Bouman 30-05-2019

Prima geregeld. Na bestellen al snel bevestiging ontvangen. Snelle levering. Levering precies op de tijd van de toezegging. Nette en vriendelijke bezorgster. Levering onbeschadigd, goed verpakt.
Keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Nog nooit meegemaakt dat ik een paar dagen na levering kon betalen. Een prima zaak. Een flinke pluim.

Ina 29-05-2019

Artikel was op voorraad en is keurig verpakt op de afgesproken tijd bezorgd. Beste prijs

Cees 29-05-2019

Ik werd op plezierige wijze geholpen, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het artikel was keurig op tijd aanwezig.

J.g 29-05-2019

Snel en netjes geleverd
Fijn contact met dichtsbijzijnde winkel in Zetten.zeer tevreden zou het zeker aanbevelen

van der wolf 29-05-2019

Shop is helder en makkelijk in gebruik , werd al snel gebeld door een filiaal in de buurt. Nog dezelfde dag geleverd,en verpakking mee retour

John van den Berg 28-05-2019

We kwamen via een aktie van de staatloterij voor een Inventum apparaat bij de shop terecht. Bij de afhandeling van de koop werden we prettig en snel geholpen.

Anniek. peddemors 28-05-2019

Geweldige service !! Aardige verkopers ! Ik ben een alleenstaande weduwe en mag niet zwaar tillen. Door ......werd alles netjes bezorgd en geïnstalleerd . Dikke tien!!!

Jan 28-05-2019

We zijn voor een wasdroger naar EP Beerepoot gegaan en werden uitstekend en vriendelijk geholpen. Ook op de keuze qua prijs en energiezuinigheid en functies werden we uitgebreid geïnformeerd. Op de afleveringsdag werden we keurig een kwartier vooraf gebeld en werd de droger netjes bij ons afgeleverd. Helemaal top, wij zijn zeer tevreden!!

Harry IJzer 26-05-2019

Uit ervaring zijn wij gewoon weer naar EP Beerepoot gegaan vanwege aanschaf hifi speakers, ondanks dat je er niet elke dag iets koopt. EP Beerepoot geeft goede service en heeft super vriendelijk personeel die verstand hebben van alle producten die EP verkoopt. Dus ook nu zijn wij dus weer super geholpen.

Nathalie 26-05-2019

Super geholpen, waren eerst in de winkel en gaven te kennen dat we wel een budget hadden waar we rekening mee moesten houden. We zijn er toen op attent gemaakt dat er magazijnverkoop was. Dus uiteindelijk daar geslaagd voor een nieuwe wasmachine. Ook daar zijn we super goed te woord gestaan.