EP.nl

Benieuwd naar ervaringen met EP: ? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
9.2(1816)
Gemiddelde beoordeling
9.2

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor EP.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Damaris 07-06-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Ik zocht een nieuwe vriezer met een goed merk. Helaas was ik niet in staat om het volledige bedrag te financiële. Deze winkel biedt in3 service aan en ik was gelijk geslaagd. Super fijne service, tenminste ik ben er tevreden mee. Ik verwachtte niet gelijk de volgende dag mijn bestelling. En het kwam denk ik een week later ongeveer. Nou prima! Beko merk altijd goed, splinternieuw en tot nu toe tevreden. Ik werd ook netjes gebeld dat er wat vertraging liep maar het Woensdag geleverd kon worden. Alleen kwamen ze leveren zonder dezelfde dag nog hebben gebeld. Maar gelullig was mijn zoon thuis, zij hebben mij ook gebeld. En de bezorger was super vriendelijk en legde ook uit sorry maar wij waren toevallig in de buurt. Geen probleem kan gebeuren vind ik, ben de beroerste niet. Soms moeten wij mensen minder zeiken. Ik zal deze winkel/webshop nu altijd in de gaten houden voor als ik wat nieuws nodig heb.
Ja, ik beveel deze shop aan
Mirjam07-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Je wordt hiet goed geholpen. Uitgebreide uitleg, er wordt tijd genomen voor het advies. Levering op tijd, volgens afspraak
Ja, ik beveel deze shop aan
Ronald06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Fijne winkel
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Willem D06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle reactie en prima telefonische communicatie over het meest geschikte aflevermoment. Goed nagekomen afspraak en snelle vakkundige installatie met uitleg van de nieuwe apparatuur. Perfect afgevoerde verpakkingsmaterialen en oude apparatuur. Alles binnen 20 minuten geklaard zonder dat mijn hulp daarbij nodig was. Zeer tevreden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Berrie06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Makkelijke website en een super snelle levering. De wasdroger ziet er zo mooi uit en doet het goed. Heel blij mee.
Ja, ik beveel deze shop aan
G Brok06-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Snelle levering.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jeannette 06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
EP Baas, Heeft mooie aanbiedingen waardoor ik een mooie verjaardagskado voor mijn man kon kopen. Een Samsung 65 inch TV. De levering werd door een vriendelijk meneer gedaan. EP.Baas is een aanrader voor ieder ander.
Ja, ik beveel deze shop aan
Teuntje06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Top, netjes en snel geleverd!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Chiel Robijn06-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Levering was prima.
Ja, ik beveel deze shop aan
wico06-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
goede site ,ruim aanbod. geweldige service bij aflevering. groetjes wico
Ja, ik beveel deze shop aan
Nico Neuvel05-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Bereikbaarheid. Overzichtelijke indeling winkel. Bekwaam personeel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Stef05-06-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Mooie ATAG Vaatwasser aanschaft voor een interessante prijs. Helaas was de verkoper minder handig dan ik met het uitbouwen van het showmodel. Dat komt ook omdat ik met mn 50 jarige ervaring in de bouw wel vaker een vaatwasser heb geplaatst en aangesloten. Mijn vrouw is er erg blij mee en hij werkt perfect. Gr. ...
Ja, ik beveel deze shop aan
Joyce05-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede service met uitleg en snelle bezorging! Ze installeren alles wijzen ook op de geld terug actie
Ja, ik beveel deze shop aan
Ilja05-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Fijn personeel in Wolvega. Klantvriendelijk en weten veel van de producten. Ze denken mee.
Ja, ik beveel deze shop aan
E. Lindeijer05-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Vanwege drukte kon onze bestelde koelvriescombinatie pas 4 dagen later geleverd worden. Op zich geen probleem; echter onze oude vriezer, die het nog wel aardig leek te doen, had het de dag na de bestelling opeens volledig begeven. Er werd direct gereageerd en meegedacht. Lang verhaal kort: dezelfde dag werd de kast toch nog geleverd door twee ontzettend aardige en kundige bezorgers! Top service!
Ja, ik beveel deze shop aan
ep hoorn04-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
ik had per ongeluk een zakloze stofzuiger besteld .deze werd direct geanuleerd en de juiste besteld dit was geen enkel probleem het teveel betaalde bedrag werd snel terug betaald snelle bezorging geweldige stofzuiger een stuk stiller als de oude. kortom goede spullen en een super serviice ep een aanrader!
Ja, ik beveel deze shop aan
Rob04-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Webshop overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Fijn dat er een winkel in de buurt is. Om18:13 uur besteld en binnen 2 uur een verzendklaar bericht. De volgende dag om 11:00 uur geleverd door een vriendelijke bezorger van Electronic Logistics.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jan04-06-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Snelle en goede aflevering in een paar dagen, omdat hij niet in de dichtstbijzijnde winkel in voorraad was maar vanuit het centrale magazijn moest komen
Ja, ik beveel deze shop aan
mevr. H.B.I.de Bruin04-06-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Vandaag ging het opwarmen van een maaltijd in de nieuwe magnetron goed! In de minuten stand i.p.v. seconden. Deze magnetron is dezelfde als de vorige, behalve dan dat deze alleen goed werkt met instellen van minuten. Bijv. maaltijd zonder folie in kom 5 minuten verwarmen. Vroeger was dat 240 seconden. Prima zo!
Ja, ik beveel deze shop aan
Hans04-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Een koppelstuk voor een hisense was en droogcombinatie besteld. Zowel bij het bestellen als bij het telefoontje werd ik uiterst vriendelijk te woord gestaan met goede informatie. Niets was teveel. Chapeau voor een goede klantbeleving!
Ja, ik beveel deze shop aan
giesbers 04-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
ben al jaren klant , altijd goede serivices , advies , 👍🏻
Ja, ik beveel deze shop aan
Coby04-06-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
EP Toon Bergmans in Zeeland n.b. is een hele fijne winkel met zeer vriendelijk en deskundig personeel en de bezorging en aansluiting van de wasmachine is ook vakkundig gedaan. Een aanrader om hier naartoe te gaan.
Ja, ik beveel deze shop aan
Hans van der Made04-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede en snelle service ! Vriendelijk en deskundige medewerkers.
Ja, ik beveel deze shop aan
super service EP Tilburg03-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Fijn geholpen. Snel geleverd. Keurig geinstalleerd.
Ja, ik beveel deze shop aan
HansV03-06-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Na bestelling op de website van een vrieskist werd er snel contact met me opgenomen. In overleg werd er een leverdatum vastgesteld. De bezorgers bleven tijdens de levering helaas achter de plafonniere hangen met mijn nieuwe vrieskist waardoor de plafonniere brak. De winkel heeft dit netjes voor me opgelost. Fouten kunnen altijd gebeuren, wat voor mij belangrijker is hoe de winkel het afhandelt. Vanwege de nette afhandeling een dikke 10 en bestel ik hier de volgende keer zeker weer !
Ja, ik beveel deze shop aan