EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Joop.l 25-05-2019

Goede service en fijn personeel. Verstand van alle producten die ep verkoopt. Als het niet voorradig is in de winkel wordt het besteld. 2 dagen later een telefoontje en ophalen/ bezorgen.

Jolanda v Gaal 25-05-2019

super vriendelijk personeel , goede prijzen en een.prachtige winkel met overzichtelijke indeling .

P. Welbroek 24-05-2019

Bij EP Meppel kun je terecht voor een goed en eerlijk advies. Het personeel is super vriendelijk en de levering van ( in dit geval) een wasmachine ,was snel. De bezorgers zijn vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.
Wij zijn zeer tevreden over EP Meppel en raden deze ook altijd aan bij vrienden en kennissen.

Wielinga 24-05-2019

Goed qua prijs, service was uitstekend! Vaatwasser werd zelfs gebracht, iets na zessen. Dus ik hoefde geen vrij te nemen 👍🏻

Marloes 24-05-2019

EP zit in onze woonplaats en de mensen daar geven altijd goed advies en een goede service. Netjes afgeleverd en aangesloten. De site is duidelijk.

Aman 24-05-2019

keurig bezorgd zonder problemen.

Het product was precies zoals omschreven waardoor ik het niet terug heb hoeven sturen of akelige telefoontjes heb moeten plegen om het op te lossen.

Rene 24-05-2019

Goede klantvriendelijke winkel, die als de wasmachine kapot is direct langs komt om te maken.
Kortom goede service dicht bij huis.

Rene 23-05-2019

Ep tubbergen goede toelichting , vriendelijk en goede service komen afspraak tot nu toe altijd goed na.

Miranda 23-05-2019

Het product was gemakkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering. Prima! Ook in de winkel zelf altijd een top service met veel kennis van zaken.

J.C.Waanders 23-05-2019

Oude klant, toen dit een E.P winkel werd gewoon bij hem gebleven ook vanwege zijn goede service
en vooral door dat je op hun aan kunt .

Gert 22-05-2019

Top winkel vriendelijk personeel dieje deskundig voorlichting kunnen geven. Veel keuze met een prijs van hoog naar laag.

Paty 22-05-2019

Een overzichtelijke site ,
Alleen was het bij ons het geval dat we de optie " afhalen" niet konden uit vinken.
Telefonisch contact verliep prettig en na overleg is de eigenaar zelf langs gereden na het werk. Eennservice dus.

Inge 22-05-2019

Bij EP Meppel wordt je altijd super vriendelijk geholpen, denken ze met je mee en erg goede service!

Jeroen de vries 22-05-2019

Fijne winkel om iets te kopen en altijd een vriendelijke lach van de medewerkers. Heel belangrijk tegenwoordig. Ook de producten zijn gewoon goed.

Bert Aardenburg 22-05-2019

Persoonlijke aandacht.
Goede service, duidelijke informatie en afspraken.
Snelle levering en deskundige installatiewerk.

Anne R 22-05-2019

Prima en nette winkel met een ruim assortiment en concurrerende prijzen.
Het adres voor mij waar je eerlijk advies krijgt!

Ate Gjaltema 21-05-2019

EP: Molendijk - Denekamp
Concurrerende prijsstelling, snelle levering, keurige installatie van de grote tv, alle benodigde uitleg bij de werking van het een en ander, verpakkingsmateriaal meegenomen.
Zo hoort het!

willem 21-05-2019

een goede shop. snelle levering via plaatselijke winkel. prijsverschil was de aanleiding om het via de shop te doen. in de winkel is het bijna €. 10,00 duurder.

N. Rood 20-05-2019

Nieuwe TV nodig en bij EP stonden we na een half uurtje buiten en een uur later hing ie aan de muur en konden we voetbal kijken. Snelle en deskundige service. TV maakt waar wat verteld is.

J.C.Waanders 20-05-2019

Goed advies bij aanschaf,bij aflevering word een goede uitleg gegeven en bij eventuele
problemen word men goed geholpen en dat alles op een gemoedelijke en proffesionele manier.

Harrie 20-05-2019

kopen op internet met de service van een lokale winkel. dit is een heel ander gevoel van internet kopen. geen wazige bezorgers, maar de winkelier uit Grou, dat geeft een vertrouwd gevoel. de service was prima!

M v Oosterwijk 19-05-2019

Na het bestellen van de koelkast ben ik steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Voor de aflevering werd een afspraak voor de volgende dag gemaakt en de koelkast werd netjes op het afgesproken moment afgeleverd. Ook de financiële afhandeling was prima geregeld.

Anoniem 19-05-2019

Advies van vakmensen, levert goede kwaliteit. Nadeel: levert enkel binnen bepaalde regio, met service-/installatiekosten.

Ab veerman 19-05-2019

betreft EP: Beerepoot Hoorn
ben zeer goed geholpen door verkoper hij had goed advies van waar wij het apparaat gingen plaatsen, en waarvoor wij deze gingen gebruiken, ook bij het afrekenen had hij nog goed advies over een extra verzekering van drie jaar en wat dat precies inhoud.

Annet Buijsman 19-05-2019

De winkel is uitstekend, goede bediening, vriendelijke verkoper. Ruimte van de winkel is overzichtelijk. Goed geregeld om te betalen met goede informatie wat betreft het bezorgen. Gewoon top.

Raymon 17-05-2019

Online bestelling geplaatst met afhalen in de winkel, betaald via iDeal. In eerste instantie onduidelijk wanneer ik het artikel af kon halen. Zou volgens bevestiging email in het overzicht moeten staan, maar dat was niet het geval. Kreeg paar dagen later wel al de email met de vraag of ik een beoordeling wilde plaatsen. Ochtend dat ik dan maar zonder bericht richting winkel ging kwam er een sms binnen dat ik het artikel af kon halen. In de winkel hield de verkoopster vol dat ik het product nog moest afrekenen, ook na navraag bij collega. Zelfs na laten zien van bankafschrijving was men nog niet overtuigd. Belabberde service...
Officiele reactie van EP.nl 21-05-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat het niet is verlopen zoals hoort. Wilt u zo vriendelijk zijn om een mail te sturen naar klantenservice@ep.nl met daarin welke winkel u heeft gesproken. Graag wacht ik uw reactie af.

Koos IJdema 17-05-2019

EP Mensonides sinds kort ook gevestigd in het mooie Bolsward
Voor mij is gebleken dat dit het adres is waar je vakkundig en betrouwbaar wordt geholpen door vakmensen en bovendien zijn de prijzen hier betaalbaar ook voor de mensen met de wat kleinere beurs.
Voor mij gaat kopen via deze winkel van EP zeker boven internet!

Fam. E. Honcoop 17-05-2019

Onze ervaring met EP in Nijverdal is, dat zij een uitstekende service verlenen. De gemaakte afspraken worden nagekomen, bij problemen op gebied TV of hetzij ontvangst van TV of radio signalen, het wordt keurig opgelost. En niet onbelangrijk de kosten die zij berekenen zijn allersinds redelijk.

Met Vr. gr.
Fam. E. Honcoop

G.Delgorge 17-05-2019

ik heb de meeste bewondering voor de deskundigheid van de EP medewerkers in Elburg en de klantvri endelijkheid.

pieter tuinstra 16-05-2019

Een niet te evenaren service dat maakt de EP winkels bijzonder, en voor de prijs hoef je echt niet naar de grootte mega winkels.

luna 16-05-2019

omdat hij bij ons in de buurt zit en een goede service heeft,zijn altijd behulpzaam.voor alles wat ik nodig heb is molendijk de winkel voor mij.

PeterM 16-05-2019

Goed Product Geleverd, de JBL Bluetooth Headset, T460BT.
Werkt voortreffelijk, goed geluid, ook de bas.
Vol ruimtelijk geluid, past goed op het hoofd en je merkt niet, dat je hem op hebt zitten !

JvG 15-05-2019

Donderdag had ik de wasmachine besteld. Vrijdag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke man dat ze hem maandag binnen zouden krijgen. Wanneer de bezorging mij uit zou komen was zijn vraag, dit kwam uit op dinsdag. Dinsdag om half 6 belden er twee weer erg vriendelijke mannen aan en droegen de wasmachine naar boven waar ze deze ook installeerden. Alles bij elkaar een van de betere ervaringen die ik ooit met een webshop heb gehad.

Jeroen 15-05-2019

Onze wasmachine stopte er afgelopen weekend mee, enorm balen. De EP:Beerepoot te Hoorn was maandag om 1100 open en meteen heen gegaan. Prima geholpen door een zeer kundige verkoper die me de voor en tegens (zover die er echt zijn, meer op budget) is mijn keuze op een AEG gevallen. Deze is vanmorgen geleverd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Top Service! Zeer tevreden met de aankoop en meer dan tevreden met de vakkundige ondersteuning in de winkel.

Fam. Van der Walle 15-05-2019

Wij hebben bij EP Bergmans bij ons in Zeeland drie weken de Soundbar mogen uitproberen. Ze hebben hem bij ons geïnstalleerd en zijn hem weer op komen halen. Wat een geweldige service. Ze zijn ook altijd heel behulpzaam met raad en daad. Een topwinkel!

Tilburg 14-05-2019

Ik heb via de site twee artikelen besteld en opgegeven dat ik de bestelling wilde ophalen in de winkel in Oudeschild (Texel). Volgens de site zouden de artikelen binnen twee dagen in de winkel zijn. Maar het heeft een week geduurd. Ik heb zelf moeten navragen waar mijn bestelling bleef. Ik vind dat ik onmiddellijk of in elk geval binnen twee dagen bericht had moeten krijgen dat EP er niet in zou slagen om mijn bestelling op tijd in de winkel te krijgen en een oplossing had moeten aanbieden.
Officiele reactie van EP.nl 14-05-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals u had gewenst. Wilt u een mail sturen naar klantenservice@ep.nl? Dan kijk ik graag voor u waar de communicatie fout is gegaan.

J. Moerdijk 13-05-2019

We kopen sinds een paar jaar alle electronika bij EP/ Rickelman in Boxtel en dit bevalt zeer goed omdat de mensen zeer klant vriendelijk zijn altijd het internet gebruiken om te kijken of ze de goedkoopste zijn of event. mee kunnen doen met andere aanbieders. Wat ze zeggen doen ze ook en altijd behulpzaam bij reparaties nu ook weer met de wasdroger voorgereden uit mekaar gehaald en het was het warmte element te duur voor reparatie 20 jr. gelijk een nieuwe Miele besteld na grondige voorlichting en wat korting TOP mensen ga zo door.

Gerda 13-05-2019

Is mij heel goed bevallen.
Snelle levering.
Ik had afgesproken de bestelling op te halen in de winkel. Kreeg keurig een telefoontje dat de bestelling klaar lag. Topservice!

DatIsNietBelangrijkToch 11-05-2019

Omdat we veelal bij de fysieke winkel van EPTUMMERS kopen, zijn we eerst even op de site gaan kijken.
Daar het gezochte gekocht, maar af laten leveren in de winkel in ons dorp.
Alles goed verlopen op een klein puntje na, de winkel vroeg meer dan het artikel kost.
Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Is verder geen probleem gewest want we hebben gewoon betaald wat op de bon stond, maar het idee dat er verschillende prijzen gehanteerd worden kan natuurlijk niet.
Officiele reactie van EP.nl 14-05-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze EP:ondernemers zijn niet verplicht zich te houden aan de prijzen die de webshop heeft. Wilt u zo vriendelijk zijn om de klantenservice te mailen via klantenservice@ep.nl?

Maarten 11-05-2019

Ik vind de service top. Laatst was onze wasmachine stuk.. toen kwamen ze vrijblijvend langs om hem even na te kijken..

Deep 10-05-2019

Bestelling keurig op tijd ontvangen. Product werkte goed en wat van goede kwaliteit

Bettina Granaat. 09-05-2019

Ík kom hier al jaren in deze zaak in Bovenkarspel. Je wordt hier heel erg vriendelijk en goed geholpen. Ze hebben heel kennis en ik blijf zeker bij deze winkel komen. Echt top.

Davey 09-05-2019

Makkelijke site snel op te h a l en. het product. Goede prijs . Aardig personeel

Karin Moonen 09-05-2019

Netjes geregeld! Vriendelijk! Afspraken werden nagekomen. Telefoontje voor aflevering. Heel tevreden

Manfred van der Windt 09-05-2019

Ik heb de communicatie en de service als zeer goed ervaren. Na aankoop bleek ik het verkeerde te hebben .Ik ben in contact geweest met de winkel en heb na overleg kunnen ruilen. Het modem wat ik nu heb is zeer goed geprijsd en werk erg goed. bedankt mannen!

Silna 09-05-2019

Bewust een keuze gemaakt voor EP omdat op de site, tijdens bestellen stond, indien voorradig en besteld voor 15.00uur de volgende dag in huis. Product was volgens de site op voorraad, 1 mei besteld en met veel heen en weer gebel met de bezorgservice 8 mei geleverd. Ik bestel een koelkast omdat ik wegens vervanging snel een nieuwe nodig had, met de verwachting dat ik de volgende dag een nieuwe koelkast in huis zou hebben. Ook de bezorging ging niet makkelijk. Beloven dat je om 7.00uur komt. 7 mei, storing in het systeem (heb zelf gebeld waar ze bleven). Dat kan, maar bel dan even naar de klant die staat te wachten. Afspraak gemaakt volgende dag leveren om 7.00uur, chauffeurs keurig gebeld dat ze er rond 8.00uur zouden zijn. Als werkende met afspraken, is dit geen prettige ervaring.
Officiele reactie van EP.nl 09-05-2019

Geachte mevrouw,

Onze oprechte excuses dat de bezorging niet geheel is gegaan zoals bij ons gebruikelijk. Ik heb contact gehad met de betreffende winkel die de opdracht heeft verzorgd. In dit specifieke geval waren wij afhankelijk van een extern transportbedrijf die niet correct met uw bestelling is omgegaan en u hierover niet zelf heeft geïnformeerd. Ik begrijp van de winkel dat zij wel contact hebben gehad met u. Wij betreuren de gang van zaken en vragen u via de mail contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,

M.Zuijderwijk 08-05-2019

EP s Gravenzande, Geweldig goede service. Neemt alle tijd voor de uitleg van het te verkopen product .
Heb je toch onverhoopt een klacht, word deze op korte termijn opgelost.
Verkoopt goede producten voor een eerlijke prijs.
Krijgt van mij een 10.!
Daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

William 08-05-2019

Gemakkelijk te navigeren, duidelijk indeling, ruim aanbod en goede prijzen. Snel geleverd en een goede service. Erg tevreden over en een aanrader!

Hans en Herma Kroon 08-05-2019

Geweldige winkel. Leuke aanbiedingen en altijd wordt je vriendelijk geholpen. Goede service. Als je een apparaat langsbrengt dat mankementen heeft, willen ze het vaak gratis voor je nakijken, ook als je het eigenlijk ergens anders hebt gekocht. Zelfs buiten de garantietijd. Dat is toch geweldig!

Ik heb hier echt al mijn apparaten vandaan.....wasmachine, TV, wasdroger, JBL box, vaatwasmachine enz.

(EP-Beerepoot, Broek op Langedijk)

ep beerepoot 08-05-2019

prima advies zodat de keuze makkelijk is en ervaring uit het verleden ook de afdtersales is prima