EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hans 04-04-2020

Prima webwinkel, Apple airpods véél goedkoper (€30,- verschil) dan andere aanbieders en supersnelle correcte levering!

Roy 04-04-2020

Hele duidelijke en fijne site.. Erg goede en snelle service en het gekochte artikel wordt netjus binnen in huis geleverd! Gewoon Top dus

Madelon 03-04-2020

Erg snelle en keurige service, zelfs tijdens deze moeilijke tijden van Corona is het de volgende dag geleverd.

Corina 03-04-2020

De site is erg duidelijk en makelijk in gebruik. De winkel die de levering moesten uitvoeren waren zeer hulp vaardig. Het product wat wij hadden besteld werdt op het aangeven tijdstip geleverd en aangesloten. Ook werd het oude en verpakkings materiaal meegenomen.

R. van Schijndel 03-04-2020

Fijne winkel we zijn er al heel ons leven klant ! Gewoon hele goede service klantvriendelijk en dichtbij.

Robert 03-04-2020

Duidelijke website, direct na bestelling werd er gebeld om e.e.a. m.b.t. levering en eventueel oud apparaat af te spreken.
Bij levering check of het apparaat in orde was. Kortom: prima levering.

A de Groot 03-04-2020

Top service.
En deskundige medewerkers in de winkel.
Beleefd met zeer goede uitleg en suggesties.

Lion Nouwens 03-04-2020

Goede en vriendelijke uitleg nam ruimschoots de tijd daarvoor en daarnaast zorgvuldig omgaan met de veiligheid naar de klant toe door de Corona crisis. Zeker een aanrader voor iedereen voor een nieuwe aankoop.

Angelique 03-04-2020

Prima, gebruiksvriendelijke website. Overzichtelijk en veel gemakkelijk toepasbare functies, zoals vergelijking met andere apparaten. Ik heb een wasmachine gekocht via de website en 2 dagen later werd al contact met mij opgenomen om een afspraak in te plannen voor bezorging en plaatsing.
Zeer vriendelijke communicatie!

Gerard de Loor 03-04-2020

Ons Melitta koffie apparaat (bijna 4 jaar oud) werkte niet meer na een ontkalkingsbeurt. Wat nu. Naar EP:Beerepoot gebeld en kreeg daar een verkoper aan de lijn die ons vroeg met het apparaat naar de winkel (Hoorn) te komen. Coronacrisis, dus afstand in acht genomen. De situatie uitgelegd en de verkoper ging aan de slag met het apparaat. Ik was al gelijk in de winkel aan het kijken wat een nieuw apparaat kostte. Wat ons niet lukte, lukte de verkoper wel. Het apparaat werd nog even mee naar achter genomen en het binnen werk werd schoongemaakt. Kosten ?? geen. Een dikke pluim. En we drinken weer een heerlijk bakje uit ons koffieapparaat.

Cosja Opmeer 03-04-2020

Laat in de middag besteld en de volgende dag reeds in huis, snel en klantvriendelijk, top!

E.Schouten 03-04-2020

Twee dagen geleden een wasmachine gekocht. Bij deze winkel uitgekomen omdat andere bedrijven alleen nog tot de drempel leveren. Hier werd de machine nog tot op de zolder gebracht en geïnstalleerd. In de winkel een zeer vriendelijke, kundige verkoper. Iemand die verstand van zaken heeft. Levering keurig op afspraak en nog een keer uitgebreide informatie. Ik ga hierna nooit meer naar een groot bedrijf die je van alles wijsmaken. En steun ik de plaatselijke middenstand.

Hiddo 03-04-2020

Zeer goede ervaring gehad. De spullen die ik besteld had waren door de zeer grote vraag tijdelijk niet beschikbaar en werd daar keurig over gebeld dat het product een dag later pas verstuurd zou worden. Top service

Manuel 03-04-2020

Het winkelen bij Ep verloopt soepel. De spullen zijn eenvoudig te vinden en ook nog leuk dat er wel eens goede aanbiedingen zijn. Levering is snel en wordt goed op de hoogte gehouden. Top!

Fam klaver 02-04-2020

Geweldige service, keurige behandeling en perfecte aflevering van onze wasdroger tot op de plaats waar we die wilden hebben. En dat is een lichtpunt in deze onzekere tijden. Dank.

Dianne 02-04-2020

Ruim assortiment en niet duurder dan de concurrent. Snelle bezorging van het pakket met vriendelijke klantenservice die voor de bezorging contact opnam binnen een half uur na bestellen om een afspraak te maken.

M.E. 02-04-2020

Prettige site en prima bestelprocedure. Levering zoals beloofd en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Prima zaak!

Jacb Kramer 02-04-2020

I.v.m. het defect gaan van Tondeuse en ik niet terecht meet kon bij een kapper (Corona) ben ik op zoek gegaan naar een wat betere kwaliteit tondeuse en ben ik terecht gekomen bij Uw bedrijf. U bedrijf is 1 van de weinige die dit merk tondeuse Wahl kon leveren voor een mooie prijs, Website prima voor elkaar , zeer duidelijk en overzichtelijk.
Zal niet de laatste keer zijn dat ik wat bij u ga bestellen.

Grada 02-04-2020

Op zoek naar een wasmachine kwamen we bij EP uit. Hier was hij het goedkoopst en omdat de service ook goed is bij EP hebben we de wasmachine hier gekocht. Dinsdagavond besteld, donderdag al bezorgd. Oude wasmachine mee terug genomen. EP heeft vaker leuke aanbiedingen dus wij raden EP zeker aan.

Jan 02-04-2020

Super vriendelijk personeel, erg behulpzaam en kundig. Brachten zelfs de gekochte stofzuiger naar onze auto. Goed aanbod. Ook als je online iets koopt bieden ze hele goede service bij deze EP in Assen. Wij zijn erg tevreden.

Ruud 02-04-2020

Prima webshop. Duidelijke uitleg over de gezochte apparatuur. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Dinsdag einde van de dag werd ik al gebeld door de pakketbezorger van EP. Woensdagochtend op afgesproken tijd geleverd. Super levering! Nu de TV nog even installeren.

Jacques 02-04-2020

Klantvriendelijkheid zit goed in de webshop. Levering van de TV met track en trace en telefonisch op de hoogte gehouden!

Benny 01-04-2020

Wat ik mooi vind om te zien is dat EP: van een ouderwetse winkel de stap naar internet shops heeft weten te maken en ook de fysieke winkels nog in leven houdt.
Ze hebben een goed assortiment en scherpe prijzen.

Merel 01-04-2020

Ik heb deze winkel gekozen omdat deze positief naar voren kwam via kieskeurig.nl. Daarnaast was de prijs net iets scherper dan andere aanbieders zoals de Mediamarkt.
Zondag besteld, dinsdag geleverd. Dinsdagochtend ben ik netjes gebeld hoe laat ze kwamen, de man bracht de vriezer netjes binnen over de drempel :).

Ron van Harn 01-04-2020

Deze shop was een van de weinige die mijn gewenste kleine vriezer verkoopt en ook nog in voorraad had. Daarbij de laagste prijs en snelle levering!
Bovendien ben ik twee maal gebeld om een precieze afspraak te maken, wat erg vertrouwenwekkend overkwam.

Liza 01-04-2020

Supersnel bezorgd (had ik niet verwacht in deze situatie). Ben goed op de hoogte gehouden via de mail. Heel netjes!

Villa 01-04-2020

Een super winkel, met ervaren personeel, duidelijk naar de klant toe, nemen de tijd voor je, , krijgt goede adviezen, ongeacht je afkomst. ik raad EP Volendam zeker aan!

Heutink 01-04-2020

Mijn oordeel is gemengd. Ik ging naar de winkel voor een aanbieding uit de h-a-h krant. Na lang zoeken kreeg ik te horen dat de winkel niet alle aanbiedingen op voorraad heeft. Onverrichterzake teruggekeerd en het product maar online besteld. Dat verliep snel en vlekkeloos. Maar raar blijft het.
Kritisch 01-04-2020

Ik kan me voorstellen dat in een winkel geen giga voorraad is en dus op voordat u komt, is in mijn ogen niet vreemd hoor.

Officiele reactie van EP.nl 03-04-2020

Geachte heer, mevrouw Heutink,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte. U kunt zich wellicht voorstellen dat de ondernemers niet alle artikelen op voorraad kunnen houden die aangeboden worden op de webshop wegens het ontbreken van ruimte. Fijn te lezen dat u het artikel goed heeft ontvangen middels onze webshop. Wij wensen u veel plezier ermee.
EP:Klantenservice

Marco 01-04-2020

Top service bij het leveren van een wasmachine! Netjes en volgens afgesproken tijd geleverd. Volledig werkend aangesloten en goede uitleg gehad.

fred 01-04-2020

prima service/winkel en goede uitleg en staan altijd voor je klaar goed personeel met goede kennis van de aan te schaffen apparaten al jaren klant goede locatie en parkeermogelijkheden

Joop B 31-03-2020

Deze winkel heb ik gekozen door aanbeveling in mijn omgeving. De prijs van mijn product is prima t.o.v. andere shops met een keurige bediening en de bezorging van deskundige monteurs, de opgegeven bezorgtijd was correct.

Catherine 31-03-2020

Gekozen voor EP vanwege het aanbod. Zeer vriendelijke en snelle klantenservice. Prima levering.

Pim 31-03-2020

Goedkoopste prijs op het internet. Snel en makkelijk besteld. Daarnaast contact gehad met de klantenservice over de bestelling, waar ik binnen een uur al reactie op heb gekregen.

Arnold 31-03-2020

Scherpe prijzen, eenvoudige navigatie door de website, overzichtelijk en snelle afhandeling en betalingsmogelijkheden.
Ik was op zoek naar een luchtreiniger voor in de slaapkamer, meerdere sites bezocht, maar bij EP behalve de scherpste prijs ook de meeste informatie en gebruikers reviews bij het product. Bovendien was EP ook de enige online winkel waar het model dat ik zocht op voorraad was, dus de keuze was snel gemaakt. Veel online winkels hebben momenteel vanwege corona te kampen met langere levertijden, heel begrijpelijk, maar EP heeft het toch voor elkaar gekregen mijn bestelling met slechts é╬n dag vertraging te leveren. Waarschijnlijk ligt dat niet eens aan EP zelf, maar aan PostNL. Kortom, prima shop ervaring en ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

'Jodocus 31-03-2020

Had de keuze uit drie website's. De eerste drie gaven in deze corona tijd problemen met vooraf betalen., ondanks dat de site anders aangaf. EP gaf aan in de winkel te kunnen betalen, bij het bestellen met pin. door de corona werd dat achteraf betalen. De aflevering van de diepvries tafelmodel koeler was snel en correct. Ook bij een vraag achteraf snel en correct afgehandeld.

Karin 30-03-2020

Voor 12 uur besteld......smiddags al voor 17.00 bezorgd. Vriendelijke man en alles netjes uitgelegd en dat op 1.5 meter afstand.

Ron 30-03-2020

Mooie bestelling, prima installatie, prima prijs , keurig voor mekaar
Mooi stereo, prima prijs

RB Delft 30-03-2020

In Coronatijd een koelkast die het begeeft; slechte timing. Geen behoefte om winkels af te gaan en dus online gaan kijken en uitgekomen bij een die aan onze wensen voldeed. Besteld bij de lokale dealer; geen spijt. We werden telefonisch op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgdatum en later bezorgtijd. Keurig op afgesproken tijd geleverd tot in de keuken. Oude meegenomen. Vriendelijk personeel. Weliswaar geen hand geven en/of kop koffie erbij, maar desalniettemin voelde de aflevering goed.

Wil Kok 29-03-2020

Helaas was de wasmachine die ik op de webshop had uitgezocht en betaald toch niet voorradig. Ik werd al snel gebeld. Er werd mij een andere duurdere, en volgens verkoper betere, aan geboden met korting en fabrieks terug gave. Het werd mij netjes en duidelijk uitgelegd en ben ik voor deze gegaan.

Sjoerd 29-03-2020

Super service! Na online bestelling werd persoonlijk contact opgenomen om ideale bezorgmoment te bepalen. Bezorger was stipt op tijd en heeft geholpen artikel naar 2e verdieping te tillen.

Kees 29-03-2020

Goede keuzehulp en bij bezorging wordt alles netjes uitgelegd en goed aangesloten

Cato 29-03-2020

Ik heb een ontpiller apparaatje gekocht bij deze webshop. Hij was snel verzonden en goed ingepakt! Top service!👍🏻

Henk 29-03-2020

Hij is dicht bij waar ik woon. Gemakkelijk te bestellen via internet. en vantevoren gebeld en netjes gebracht... Mooi apperaat ben erbij mee.

joke 29-03-2020

hier kun je met n gerust hart shoppen de service is geweldig heb al n eerdere review geschreven en kan niet anders zeggen dan toppie

Oguzhan 28-03-2020

Levertijd eerder dan wat op website stond. Klantenservice was ook heel vriendelijk.
Bezorg service was ook top.

Edwin 28-03-2020

Tijdens de coronacrisis besteld via internet. Kon uit meerdere kiezen maar kies altijd voor de locale middenstand. Kan deze winkel uit het verleden en altijd prettig om daar binnen te lopen.

Hebk 28-03-2020

Prima geregeld. De site is up to date qua voorraden die aanwezig zijn. Je wordt snel gebeld wanneer de gekochte spullen gebracht worden. Conform de afspraak zijn ze er, zetten alles neer en helpen je met uitpakken. Prima

Patrick 28-03-2020

Snelle levering, product wat ik heb besteld was stuk goedkoper dan elders, duidelijke site.

Ploeger 27-03-2020

Winkel die deze wasmachine snel en netjes kon leveren. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Oude wasmachine netjes weer mee genomen .

Wiel 26-03-2020

Hele duidelijke website, makkelijk te bestellen, veel betaalmogelijkheden. Supersnelle en dooretteren levering, dikke tien voor het totaal pakket.