EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1508 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud Bijl 22-09-2020

We hebben deze winkel bezocht omdat we een Jura koffiezetapparaat wilden aanschaffen. Eerlijk gezegd waren we door de lage prijs naar deze winkel gegaan. Prima zet, want er zijn toch wel wat dingen te weten over zo'n duur koffiezetapparaat. Prima advies gekregen. Rustige uitleg, niet opdringend en de verkoper wist duidelijk waarover hij sprak. zeer tevreden

R.A. Joustra 21-09-2020

Binnen 15 uur, na de bestelling, had ik een nieuwe radio/cd-speler. Zo snel heb ik het nog nooit beleefd.

Ilhami 21-09-2020

Ik had een diepvries besteld, er was geen keuze mogelijk naar boven tillen of aansluiten enz.tijdens bestelling.
Ik werd door EP gebeld na het bestelling geplaatst heb. Of ik andere bezorgingwensen heb, toen werd mij ook verteld. Dat de diepvries voor de deur bezorgt word en als is anders wil kost dat €30.
Dus werd de grote diepvries voor de deur geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 28-09-2020

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Als u niets aanvinkt in het winkelmandje, en dat ziet u altijd onder het product staan, dan kiest u automatisch voor standaardlevering tot de eerste voordeur van uw woning of appartement. Kiest u bewust met het vinkje voor de complete bezorg en aansluitservice, dan wordt het apparaat tot de 2e verdieping gebracht, uitgepakt, gesteld, en verpakkingsmateriaal meegenomen. Dat kost inderdaad 29,95 maar wordt absoluut aangegeven in ons winkelmandje.

Chantal 21-09-2020

Prima service, laagste prijs en de gekochte wasmachine netjes op de plek in de kelder neergezet en aangesloten. Uitleg over machine en goede garantie

Anneke van Doorn 21-09-2020

Fijne winkel ,klantvriendelijk .Goede service.
Een kleinere ,overzichtelijke winkel voelt voor mij vertrouwder dan een mega groot bedrijf.

Silvester Karreman 21-09-2020

De webshop was zeer overzichtelijk en duidelijke beschrijvingen. Ook de reviews zijn eerlijk, waarin je de plus- en minpunten goed uit kunt halen. Al met al zeer tevreden over EP.nl. De service van de vestiging Leiden (EP Swaak) was ook zeer vriendelijk en deskundig. De monteur die het apparaat kwamen leveren waren ook vriendelijk en legde alles goed uit.

Goede service 2020 20-09-2020

Bij de eerste koelkast bezorging bleek er een deukje in de deur te zitten
Gelijk een nieuwe besteld
Bij de tweede netjes binnen gezet.
Goede service.

Koko 19-09-2020

S'avonds om 22:05 besteld en volgende dag om 12:30 geleverd. Je kan kiezen voor after pay voor een bedrag van 549,- echt top!!!

Theresia 19-09-2020

We zijn super tevreden over EP Beerepoot. Wij kopen èigenlijk àlles wat we nodig hebben bij deze winkel omdat de service áltijd goed is en goede adviezen . En niet alleen adviezen die in het belang van de zaak maar in het belang van de klant zijn. Tòp .

Gijsbers 19-09-2020

Snelle en goede service! Er wordt met je meegedacht. De vriezer werd zelfs netjes in de kelder gezet!

J.P. 18-09-2020

Heb via internet een tv besteld. Deze is thuis netjes afgeleverd aan de wand gemonteerd en geïnstalleerd. Prima service en vriendelijke medewerker.

Samsung QE75Q70R 17-09-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie, een bepaald 75inch model en kwam uit bij ep.nl door de aanbieding die ze hadden. Even langsgegaan en opgebeld om te informeren aangezien ik nog nooit van ze had gehoord. Uitstekende service en makkelijk te bereiken. Uiteindelijk tv online besteld. Ik werd direct opgebeld met de vraag of ik volgende dag thuis ben. Uiteraard! Volgende dag op tijd geleverd. Electric partners staat vanaf nu zeker ook op mijn lijstje om te kijken bij nieuwe spullen voor in mijn woning!

Elianne 16-09-2020

Het contact met de winkel was prima, het product dat ik besteld had, bleek niet voorradig dus werd er samen met mij op zoek gegaan naar een passend alternatief. Alles leek goed te gaat, totdat er geleverd moest worden. Het aflevertijdvak wordt een dag van tevoren pas rond middernacht gemaild, wat ik eigenlijk te laat vind.
Op de afgesproken dag werd ik na het verstrijken van het tijdvak van levering gebeld dat er iets misgegaan was met laden die ochtend en dat ze niet meer kwamen. Prima, foutje gemaakt, kan gebeuren. Maar we bezorgen maar een dag in de week dus u bent pas volgende week weer aan de beurt. Omdat ik dan niet weer 's ochtends vroeg aanwezig kon zijn, spraken we af na tienen te bezorgen. Om vervolgens een week later 's avonds laat door te krijgen dat er tussen 7 en 10 uur 's ochtends bezorgd zou worden. Niets meer aan te doen. Dus eigenlijk de keuze nog een week wachten, of me in bochten wringen om ervoor te zorgen dat ik op tijd op het bezorgadres zou zijn. De gemaakte afspraken zijn dus tot twee keer toe niet nagekomen, en ik moest het maar oplossen wat me echt behoorlijk is tegengevallen.
De uiteindelijke bezorging ging dan wel weer vlot en netjes.
Met andere woorden, prima winkel, maar ze zouden de bezorging beter moeten regelen
Officiele reactie van EP.nl 17-09-2020

Geachte mevrouw F,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb de leverende winkel gesproken en zij geven aan met u nog contact op te nemen om te horen wat er middels hun bezorgdienst verkeerd is gegaan. Op voorhand bieden zij hun excuses aan.

Officiele reactie van EP.nl 17-09-2020

Geachte mevrouw F,

Mariska 16-09-2020

Mooie overzichtelijke site
Met veel info over de produkten
Het bestellen gaat heel makkelijk
En het betalen ook
En de producten worden snel geleverd echt super had een mail gehad dat de airco dinsdags bezorgt zou worden maandags krijg ik telefoon of het goed was dat ze de airco maandag middag al langs konden brengen ik ben echt super tevreden

Vanessa 16-09-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine en wilde graag persoonlijk geholpen worden en niet via internet. Sinds een jaar de EP Zwolle bij ons in Zuid. Bij binnenkomst een zeer nette en ordelijke winkel, vriendelijk welkom geheten met de vraag of ik wilde kijken of geholpen wilde worden. Hulp graag, en zeer goed en eerlijk geholpen in mijn zoektocht en daarmee voor mij de juiste keuze kunnen maken. Ik had ook nog een printer nodig en ook daarvoor na advies geslaagd. Alles zou de volgende dag worden geleverd op een blok-moment naar mijn keuze. Zelfs keurig van te voren gebeld dat ze er met vijf minuten konden zijn. Wasmachine netjes geplaatst, alles aangesloten gevraagd of ik nog uitleg nodig had. En alles weer meegenomen aan materiaal en natuurlijk de oude machine. Alles even vriendelijk en netjes zowel in de winkel als bij de levering. Dank je wel EP.

Denise Stevens 16-09-2020

Opzich was het artikel snel en prima geleverd, het retour doen is wel een drama . Twee week geleden al melding gemaakt dat ik wou retourneren maar nog steeds geen geld terug , ze hebben het artikel al langer dan een week geleden opgehaald. Ik zou hier niet snel weer bestellen
Officiele reactie van EP.nl 16-09-2020

Geachte mevrouw Stevens,
Hartelijk dank voor uw feedback. Zodra een retour in behandeling is moet dit altijd gecontroleerd worden voordat er geld terugbetaald wordt. Ik heb de afdeling gevraagd of het artikel inderdaad binnen is zodat ik u zoals gewoonlijk hoort, binnen 24 uur kan terug betalen. Uiteraard gaan wij altijd zorgvuldig om met retouren en is de retour van u door welke reden dan ook vertraagd, daarvoor excuses!

Ger M. 16-09-2020

Concurrent aanbod in vergelijking met andere webshops. Wanneer dat nodig mocht zijn dan is de lokale EP winkel (EP Tol) als servicepunt aanspreekbaar. De bestelprocedure en de levering verlopen zoals het hoort, correct en op de afgesproken tijd.

Jan 16-09-2020

Ik koop al jaren bij de Treffer. Komen afspraken na. Goeie service. En vriendelijk en professioneel.

Peter Commandeur 15-09-2020

..... heeft mij erg goed geholpen. Ik heb per ongeluk 2 apparaten besteld en .... heeft de bestelling voor mij kunnen veranderen. Het geld is keurig terug gestort op mijn rekening.
De service en omgang met de klant is prima.

R.Hannema 15-09-2020

Dank voor de ontvangen stofzuiger. Na de mededeling van een dag extra latere bezorging kreeg ik die via de post. Mijn oude stofzuiger is niet, zoals beloofd, opgehaald. En dat spijt mij. Wordt nu door "grof vuil" door de gemeente Purmerend binnenkort gedaan.
Officiele reactie van EP.nl 15-09-2020

Geachte heer Hannema,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is gelopen via EP:Beerepoot zie ik. Ik heb contact opgenomen met hen om te horen wat er anders is gegaan. Daarover neem ik nog met u contact op.

DorCarMa 15-09-2020

EP Stadshagen in Zwolle (en Zwolle-Zuid) geeft altijd een helder en eerlijk advies, denken goed met je mee en altijd goede service. Ook voor onderhoud/reparatie kun je goed bij deze vestiging(en) terecht. Heel handig om een vaste winkel te hebben waar je altijd terecht kunt en niet hoeft te checken of het elders goedkoper kan/beter is. Gewoon goed!

Wouter P 15-09-2020

Super vriendelijke mensen en ondanks de corona maatregelen ruim de tijd nemend om te advies te geven voor een nieuwe koelkast. Levertijd was door corona wat langer maar dat lag aan de fabrikant en werd keurig aangegeven voor aankoop.
Levering netjes en keurig op zijn plek geleverd inclusief advies en instructies.
Gekozen voor deze winkel omdat het gewoon een lokale kleine zaak is met nog aandacht voor de klant.

Wendy 15-09-2020

De Philips tv die wij hebben besteld doet aan onze verwachtingen. Super beeld.
En super snelle levering.

Ritch 15-09-2020

Winkel met verstand van zaken. Advies is voor ons heel belangrijk in elektronica land.

E. 14-09-2020

Mega goed geholpen in de winkel in Zwolle. Had meerdere spullen nodig en heb zelf geen kennis over alle apparaten. Medewerker heeft mij rustig alles uitgelegd, voor en nadelen verteld zonder te pushen om direct iets te kopen!

EJ Bloks 14-09-2020

Keurig winkel, personeel loopt er netjes verzorgd bij en heeft veel kennis van veel producten.
Ze denken ook echt met je mee in oplossingen.
Service staat op 1, en je voelt je als klant echt gewaardeerd.
Blijft alsjeblieft zo door gaan.

Lisa 14-09-2020

Goedkoopste winkel wat betreft onze wasmachine. Verder levering snel en netjes. Bezorger hielp zelfs nog even mee om de wasmachine naar boven te tillen. Super!

wilma 14-09-2020

Het personeel van deze is ontzettend vriendelijk en voor oudere mensen heel geduldig. De apparatuur wordt kosteloos aangesloten en dan wordt nogmaals alles uitgelegd. Bij problemen (die er zelden zijn) staan ze direct bij je aan de deur om het op te lossen. Kortom: een 10 voor de service en de klantvriendelijkheid!

F.H. te Kampe 13-09-2020

Overzichtelijke en geordende shop. Makkelijk te bestellen en prima bezorging.

Selma 13-09-2020

Ik heb hier een gasfornuis besteld. Afgelopen zaterdag heb ik het binnen gekregen. Ben er echt blij mee. De service was ook top de jongens hebben een goede service geleverd.

Zuidema 13-09-2020

De bestelling is via internet gegaan. Werd vrij snel terug gebeld en afspraak gemaakt voor levering. Alles in goed overleg.

Sangster 13-09-2020

De bestelling was er snel maar de kleur van de wekkerradio kwam niet overeen. Ik kon mijn geld terug krijgen, dat was mijn ervaring met EP nu. Jammer, ik heb er ooit nog gewerkt en ik dacht laat ik eens wat bij EP bestellen.
Officiele reactie van EP.nl 13-09-2020

Geachte heer Sangster,

Hartelijk dank voor uw feedback. In uw geval ligt het geheel iets genuanceerder dan wat u weergeeft. U heeft van de klantenservice een mail gehad waarin is vermeld dat er een verkeerd artikel is verstuurd vanuit de distributeur, u is gevraagd een foto te sturen met de EAN code en een retourlabel voor het terugzenden van de verkeerd geleverde wekkerradio. Helaas heeft de distributeur de witte, zoals u ook is gemeld in de mail van woensdag 9-9, niet op voorraad [geen 3 stuks]. Vandaar dat wij u hebben gezegd het geld terug te storten omdat wij niet kunnen leveren. Ik zie in ons portal dat u het pakket gisteren heeft aangeboden dan krijgt u uw geld aankomende week teruggestort. Ook wij vinden het heel vervelend, zoals wij aangeven in de mail, dat u het verkeerde artikel geleverd heeft gekregen.

Bart Koenraad 13-09-2020

Alles goed, het klinkt wat flauw maar het is echt zo. Het begint bij de prijs natuurlijk, ook was het artikel zoals gecommuniceerd op voorraad. Na de orderbevestiging keurig op de hoogte gehouden van het verloop verder. Netjes volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden!

Tevreden klant 12-09-2020

Een hele fijne winkel met vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en nette bezorging. Kom hier graag !!!

Lourens 12-09-2020

Grote keus en vriendelijke winkelmedewerkers.
Concurerende prijzen en goede service

Rik 12-09-2020

Een mij onbekende Windhorst Boskoop uitgekozen omdat het voor mijn woonplaats de dichtstbijzijnde is die een Wastoren kan leveren, maar ook omdat het een lokale witgoedwinkel is waar je nog goede service en vriendelijke bediening mag verwachten.
En die verwachting kwam uit. Omdat de levertijd wat leek uit te lopen er even een telefoontje aan gewaagd, ik werd onmiddellijk en heel vriendelijk geholpen, ondanks dat de winkel op het moment van bellen eigenlijk gesloten was. Dezelfde dag kwam de kast nog, gebracht door een even vriendelijke chauffeur.
Bij die zaak kom ik vaker.

Nicole 12-09-2020

Keurige bezorging en er werd veel moeite gedaan om de vaatwasser netjes aan te sluiten.

Nico 11-09-2020

Via internet besteld en deze winkel zat het dichtste bij. Aangezien het niet een standaard locatie was, kwam de verkoper 's avonds in eigen tijd de vriezer bezorgen. Vriendelijk en behulpzaam

Mara 11-09-2020

Top koelkastje bestelt, laatste exemplaar, snel veilig gesteld en geleverd. Prima service.

lia megens 11-09-2020

omdat ik het een goede winkel vind en de prijs staat mij ook aan en de mensen zijn erg vriendelijk zij helpen je direct

Celesta 10-09-2020

Prijs was scherp en pakket is snel geleverd (kanttekening: DHL heeft het pakket in de centrale hal van mijn flat gezet terwijl ik er zelf niet was en een handtekening voor ontvangst vereist was. Iedereen had het mee kunnen nemen).
De cd-speler werd geleverd in zijn productiedoos zonder extra bescherming, er zat een scheur in de doos. Beter zou zijn nog een neutrale kartonnen doos eromheen ter bescherming.
Er zat een roestplekje op het metalen gedeelte van de cd-speler.
Omdat terugsturen toch wat meer voeten in aarde heeft dan bijv. bij Bolcom, ben je eerder geneigd het product toch te nemen.
Officiele reactie van EP.nl 10-09-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Dat is van DHL niet echt correct, zij hadden dan een briefje in uw brievenbus moeten doen of afgeven bij de buren. Wilt u de klantenservice een mail sturen zodat ik kan kijken wat er is gebeurd? U kunt dat mailen naar klantenservice@ep.nl.

Catharina Klijnveld 09-09-2020

Ik koop hier alles op het gebied van witgoed, tv’s en huishoudelijke producten. Behulpzaam personeel. Snelle service, ook wat betreft reparaties.

Cassanova 09-09-2020

Een zeer goede service achter de internet shop goed kwaliteits koelkast combinatie zijn er blij mee

Henk van der Honing - Mataram 09-09-2020

Net de TP-link deco M9 plus gekocht bij EP. Ik zocht specifiek naar de versie 2. Eigenlijk was EP de enige die dit goed op de website had staan. Daarom voor EP gekozen.

Het product is echt geweldig. We hebben nu echt stabiel internet door het hele huis en zelfs in de achtertuin. Dat had ik eerder moeten kopen.

Klein minpuntje. De factuur had ik niet ontvangen. Maar naar een korte mail naar de klantenservice van EP was dit binnen 30 min geregeld.
Officiele reactie van EP.nl 09-09-2020

Geachte heer van der Honing,
Hartelijk dank voor uw feedback. Als u een account heeft bij de webshop van EP: dan kunt u altijd bij uw facturen, wellicht een idee voor een volgende keer. Natuurlijk is het voor ons geen enkel probleem u de factuur, zoals nu is gedaan, toe te sturen mocht hij er niet bij zitten onverhoopt.
Veel gebruiksgemak!

Vincent 09-09-2020

De winkel bevindt zich in mijn woonplaats, vandaar de keuze gemaakt om te bestellen via EP.nl en te kiezen voor levering via de winkel. Voor mij was het de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van deze winkel. Het is mij goed bevallen, snel bellen voor een afspraak, duidelijke afspraken en goede aflevering

Karen 08-09-2020

We zijn snel geholpen! De nieuwe droger is helemaal startklaar neergezet, heel fijn!

John 08-09-2020

Goede nette shop, produktkennis en klantvriendelijk levering zoals afgesproken helemaal goed

Gerton 08-09-2020

Scherpe prijzen. Goede service. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. En een belletje van de bezorger zodat ik wist dat ze kwamen was top.

Gerard 07-09-2020

Altijd prima advies en service. Je krijgt Deskundige en betrouwbare informatie. Goed assortiment tegen goede prijzen

Martijn 07-09-2020

In de winkel kunnen ze je erg goed helpen over alle verschillende functies van de apparaten en weten ze hier ook alles van. Ze gaven ons de tip ook nog even online te kijken want de webshop heeft een groter aanbod en hier hebben wij ook onze aankoop gedaan. Ook werd het de volgende dag gratis geleverd. EP had de laagste prijs en bezorgde het de volgende dag meteen, terwijl andere webshops dit niet deden of deze prijs hadden.