EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Lg 23-04-2019

Als men spreek of een zaak dan is dit de zaak, mooie nieuwe winkel in Schagen.
Ruim assortiment met laag prijzen, vakkundig en zeer behulpzaam personeel.
Kortom een topwinkel.

Y.Visser 21-04-2019

Altijd leuke aanbiedingen op populaire producten.
Vriendelijke bediening.
Goede service.
Niet super lang wachten

Paul de Jong 21-04-2019

Afgelopen week tijdens de EP Beerepoot Show een LG TV gekocht. Uitstekende service. Had te TV vooraf gereserveerd, en deze stond daarom ook netjes klaar. Zoals altijd was het personeel enorm vriendelijk en de winkel een ware inspiratie.

De vries. 20-04-2019

Zijn op de voorjaarsbeurs geweest.en hebben een Montana Airfrayer en een Boretti waterkoker gekocht. Zijn zeer te spreken over Beerepoot.
Goede service vriendelijk personeel. En een prachtige winkel in Hoorn.
Komen er al jaren.

Herma Blokzijl 20-04-2019

Door piekstroom allerlei zaken kapot en aangezien ik niet zonder computers/internet en telefoon kan, heeft een medewerker van EP Kuik in Hollandscheveld ons meteen geholpen en is meegegaan naar mijn kantoor, terwijl hij eigenlijk in de winkel moest staan. Ik kan weer verder! Ik ben erg blij! De service is geweldig!

Martina 20-04-2019

Nette snelle afhandeling. Tv besteld en opgehaald in de winkel. Tv werd zelfs voor me in de auto geladen.

Paashaas 20-04-2019

De service van deze winkel in Denekamp is heel goed. Als er iets stuk is komen ze heel snel langs om het apparaat te repareren. En als ik iets nieuws koop, komen ze het heel snel installeren.

Masha Ursem 19-04-2019

Voor mij een dikke 10! De aankoop die ik had gedaan bleek het verkeerde type kabel te zijn (aansluiting meerdere computerschermen). Helaas had ik hem wel al uit de verpakking gehaald. Na een medewerker te hebben gesproken via de telefoon, die zei dat het geen probleem was om hem terug te brengen, ben ik terug gegaan naar de winkel om de kabel te retourneren. Er werd geen enkel probleem van gemaakt en ik kon zonder moeite de aankoop retourneren zonder bon en zonder verpakking. Top service!

Ella 19-04-2019

Mooie Bosch BGL8AAAA Stofzuiger met zak gekocht voor 149,-- euro ivm opening nieuw filiaal.
Super goede informatie gehad, ze nemen echt de tijd voor je.
Klant vriendelijk ze nemen echt de tijd voor je.

C. Kagenaar 19-04-2019

prima geholpen in de zaak in Hoorn door dhr Dave van der Steen. Hij heeft goede uitleg gegeven , ondanks het feit dat we wat ouder zijn en dingen niet altijd meer snappen. Hij bleef geduldig en vriendelijk. Ook de heren die thuis de citation bar en dvd speler hebben alles goed uitgelegd. Beerepoot is zeer aan te bevelen, ook door de goede service, mocht het nodig zijn.

Gert 18-04-2019

zeer nette prijs en een zeer snelle levering. Product wordt netjes aan de deur afgeleverd.

Ans M. 18-04-2019

Ik heb bij EP Langedijk een e-reader gekocht. Bij deze zaak krijg je een eerlijk advies en word keurig geholpen. De prijzen zijn ook prima. vandaar deze keuze.

Ruud 18-04-2019

Vandaag in winkel lokatie Hoorn geweest. Dit naar aanleiding van reserveren LG tv in het kader van de Voorjaarbeurs van EP Beerepoot
Mooie winkel, prettig personeel, goede sfeer en goed geholpen🙂

Henk 18-04-2019

De site en het bestellen ging prima! De bezorging wat minder, maar dat lag aan de koeriersdienst.
EP heeft dit na contact prima opgepakt en geregeld! Kortom, niets dan lof voor EP!!!!!!

Moni 18-04-2019

Ik heb een goede ervaring met EP gehad. De levering was snel en op tijd. Het product bevalt ook erg goed.

Gery Stoop 17-04-2019

Wij zijn bij de opening van een nieuw filiaal EP Beerepoot in Broek op Langedijk geweest. Wij wonen boven de winkel en vanwege de overlast kregen wij , ongevraagd, een excuusbrief en later een cadeaubon t.w.v. €20,-.. Schitterende openingsacties en ruime overzicht van de artikelen. De klantvriendelijkheid en uitleg van de aankoop IPad was echt top. Dit filiaal is echt een aanwinst voor het Winkelcentrum in Broek op Langedijk.

John 17-04-2019

Via de website een tv gekocht en net bij EP Stadhagen opgehaald.
Net als eerder keren super netjes behandeld.
Prima voorlichting gekregen over soundbars.
Mocht ik deze gaan aanschaffen ga ik dit zeker hier doen.

Ger 17-04-2019

Prima service, goede prijs. Geweldige zaak en een aanrader "De Treffer" in Winschoten is een echte voltreffer.

Christianne 16-04-2019

Na online bestelling erg snel gebeld voor het maken van een afspraak om het bestelde te leveren. Aardig personeel, levering ging super en de wasmachine werd snel aangesloten. Zou zeker aanbevelen!

B.W. 16-04-2019

Super goed en vooral snel geholpen. Alles op voorraad en deskundig personeel! De prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed! Zeker een aanrader!

fam w.van werven 15-04-2019

als er iets stuk is of je heb vragen zelfde dag nog voor elkaar, of je krijg de zelfde dag nog een andere was machine bij huis zo als wij

wiliam kamsteeg 15-04-2019

Het is een geweldige winkel je kunt er al je spullen kopen die je nodig hebt van wasmachines Bluetooth Speakers iPads alles wat je een beetje in huis gebruikt hebben ze wel opladers telefoon kabeltjes van alles en nog wat de beste winkel die ik ken in ommen

Groeten van wiliam

Hans Zwanenburg 15-04-2019

Een goede service en geholpen door vriendelijke mensen die weten waar zij overpraten.
Wij kopen ons vastgoed al meer dan 25 jaar bij E.P Tol

Jaap 14-04-2019

Service is goed maar ik heb een TV die moet een update doen maar het lukt niet
Dan zegt men kom maar Langs met de TV
Dat vind ik were minder van E.P
Officiele reactie van EP.nl 16-04-2019

Geachte heer,

Wilt u een mail sturen met daarin de gegevens van u en welke winkel het betreft? Dit kunt u sturen naar klantenservice@ep.nl. Dan kijken we graag wat we kunnen betekenen voor u.
EP:.nl Klantenservice

Anne 14-04-2019

Bij E.P. Prieto Zuidhorn neemt men alle tijd om je van een gedegen advies te voorzien, dit door goed uit te vragen wat je wilt, waarvoor het gebruik en hoe intensief eventueel. En ze zijn eerlijk in hun antwoorden én met hun prijzen. Daarnaast reageren ze zeer snel als je hen nodig hebt i.v.m. een reparatie of iets van die aard. Top winkel met top personeel!

Erika Gerrits-Wit 14-04-2019

Geweldige winkel, met vriendelijk en deskundig personeel. Ze staan altijd voor de klant klaar. Als ik een nieuwe wasmachine of tv nodig ben( ook andere huishoudelijke apparaten koop ik daar) ga ik altijd naar EP Nijverdal en wordt altijd goed geholpen!

Remerink 14-04-2019

Wij kopen graag bij EP ivm de geweldige service. Je wordt er goed adviseert en wanneer een product defect is staan ze voor je klaar!

Francis Fallentin 13-04-2019

EP Broek op Langedijk, nieuwe en knappe winkel. Vriendelijk en vakkundig personeel. Wij hebben hier direct een tv en geluidsinstallatie gekocht. Zeer tevreden!

Van der Wijngaart 13-04-2019

Ga met plezier naar Ep beerepoot. Goede prijs, eerlijke informatie,
Ga met een goed gevoel de winkel uit, vanwege de eerlijke informatie en niet het gevoel, dat ze je het duurste apparaat proberen aan te smeren

Vera Muhren-Boon 12-04-2019

We zijn bij de keuze voor een nieuwe koel/vries combi afgegaan op het advies van de onderhoudsmonteur van de winkel. Wij vinden de service belangrijker dan de absolute bodemprijs en we weten uit ervaring dat die service prompt en goed is.
De levering was binnen de afgesproken tijd en het oude exemplaar werd door de eigen bezorgdienst meegenomen. Goed geregeld allemaal!

Niek 12-04-2019

Gekocht bij Bergmans in Zeeland. Geweldige service en een aantrekkelijke prijs.

Hagen 11-04-2019

Ik ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen, dus zeker goede service. Maar voor een zaak die staat aangeschreven als BBQ speciaalzaak heeft hij helaas een karige voorraad

Leo 11-04-2019

Eind van de ochtend wilde ik in de net geopende winkel in Broek op Langedijk een DAB radio van Sony kopen. Die bleek niet aanwezig in deze winkel. In Schagen bleek hij wel voorradig. Al om half twee kreeg ik een berichtje dat de radio in Broek op Langedijk afgehaald kon worden!!!
Voor deze snelle service krijgen ze van mij een dikke 10! SUPER!!

Van Helden 11-04-2019

Alle product informatie beschikbaar. Snelle service en keurig personeel. Complimenten !

eddy 11-04-2019

Was online opzoek naar een TV 26 inch. Andere online aanbieder kon deze niet tijdig leveren. Na een belletje met EP kon deze mij duidelijk het verloop van de TV die zij wel konden leveren aangeven. Besteld voor x tijd, geleverd op EP winkel adres om x tijd, zo kon in nog op tijd de desbetreffende TV tijdig in mijn bezit krijgen . top uitleg klopte perfect.

Brahim Benkaddour 10-04-2019

Beste prijs op internet vergeleken met andere grote bekende internet winkels en met ruime keuze. En een hele snelle levering.

Aad 10-04-2019

Ik zocht een kleine Senseo en kwam bij ep.nl terecht. Niet alleen het assortiment was fantastisch, maar de prijsstelling was buitengewoon goed. Vóór 23.59 uur bestellen, is inderdaad de volgende dag de bezorger voor de deur staan.

Amal 10-04-2019

Duidelijk en snel verzonden. En je kon netjes bijhouden waar je pakketje was. Tevreden.

Hero 10-04-2019

Erg goede aanbieding. Goede TV. Supersnelle levering. Perfect afgeleverd. TV bevalt prima.

Jaap 10-04-2019

Na een slechte ervaring bij ‘s lands grootste webshop heb ik alternatief gezocht en kwam uit bij EP. Zelfde artikel, zelfde prijs! Besteld en de volgende dag keurig geleverd. Naar mijn idee een meer persoonlijke benadering en ook nog goed voor de lokale middenstander. Ik zeg: doen!

Nel van der Heijden 10-04-2019

Afgelopen Maandagmiddag een nieuwe condensdroger gekocht bij EP v.d.Kamp in Budel en Dinsdagmiddag stond hij boven netjes op zijn plaats. In de winkel kregen we ook duidelijke uitleg. Prima service.

Daan 09-04-2019

Via witgoed brigade aan dit adres gekomen bij de EP winkel in Kollum en daar zijn we perfect geholpen met het repareren van onze vaatwasser.
Kon heel handig via whatsapp en foto ervan uitleggen wat er kapot was en weer heel snel op gereageerd en afspraak gemaakt om te maken en de rekening was heel redelijk tot goedkoop ...
Hartelijke dank hiervoor.

Cees de Boer 09-04-2019

Het juiste artikel is geleverd, op het afgesproken moment, zonder een probleem.

sraaf 09-04-2019

Klantvriendelijk, wordt goed geholpen, goed toegankelijke winkel (volop gratis parkeerplaats). Snelle bezorging.

durk 08-04-2019

Als ik een stofzuiger nodig heb ga ik naar Andries die zit in Dokkum in EP.
Vraag wat hij heeft hij adviseert goed en bied mij een stofzuiger aan voor een schappelijke prijs.
Dan hoef ik niet meer naar bol.com
Dan ga ik naar de binnenstad en haal de stofzuiger op.
Goede voorlichting dichtbij huis dat is wat waard.
Wat wil je nog meer

Theresia Voors 08-04-2019

In de winkel van Ep Beerepoot geweest in Bovenkarspel. Top service!!! Vrijdagmiddag wasmachine gekocht en zaterdag ochtend om half 10 draaide de machine
Ze hadden extra auto geregeld om zo snel te kunnen bezorgen!! Ik zeg Top!!!! Bedankt!!

Josja 08-04-2019

Goede service, snelle levering en fijn contact! Had hier besteld omdat ze de laatste prijs hadden voor de broodbakmachine die ik wilde.

Gabrielle 07-04-2019

Vind het een super service wat deze winkel bied. Fantastisch.. Je hoeft maar te bellen en ze komen langs, is er wat kapot zoeken ze naar een oplossing of ze komen het maken. Ze adviseren zeer goed. Wat het beste is voor wat je zou willen aanschaffen.

Capel 04-04-2019

Via telefonisch contact de vaatwasser besteld. Vriendelijk te woord gestaan en prima advies gekregen. Vervolgens binnen 2 dagen correcte aflevering inclusief advies voor het zelf plaatsen. Prima.

hendrickx 04-04-2019

van rijt op de Goirkestraat te tilburg klant vriendelijk goede uitleg wasmachine gekocht volgende dag geleverd en op de juiste tijd en afspraak monteur nette uitleg en vriendelijk