EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dinyjos 10-08-2024

Website is top.het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.zeker tot een volgende keer.

Baldjo 10-08-2024

Duidelijke site, heldere betalingsmogelijkheden, goede afwikkeling en de bezorging is rap.
Eigenlijk wat we gewend zijn van van der Steen Electro.
Daarbij is er een fysieke winkel met leuke mensen in Bergen voor advies etc.

Elina 09-08-2024

Je kan hier voor een goede prijs-kwaliteitverhouding kopen! Het product kwam netjes aangeleverd aan zonder beschadigingen.
Snelle verzending en het product doet wat het moet doen. Blij met deze (online)winkel!

Topwinkel volgens Hylke 09-08-2024

Hele prettige winkel om apparaten te bekijken, en aan te schaffen. Erg vriendelijk verkooppersoneel. Vakkundige advisering. Denken mee met jouw situatie. Mooie opstelling. Niet opdringerig. Schitterende lokatie vanwege veel parkeerruimte. De winkel zelf vind ik sfeervol, door het donkere plafond met perfecte spotverlichting. Mooie TV afdeling! Groot assortiment, ook in de onderdelen. Tip: zorg voor 2 fietsbeugels buiten, die miste ik eigenlijk. Verder TOPWINKEL met vriendelijk personeel 👌👍 (oh dat laatste had ik al genoemd......

Tessa 09-08-2024

Vriendelijke verkoper die uitgebreid de tijd nam en advies gaf. De nieuwe wasmachine werd gratis bezorgd en voldoet tot nu toe prima.

Johan Broos 08-08-2024

Keurig en op korte termijn geholpen. Na een eerste controle liet men de voorrijdkosten vallen bij aankoop.

Dik Tevreden 08-08-2024

Ben van XXL volledig geintegreerde vaatwassersvaatwasser naar een kleiner formaat gegaan, vergde enige aanpassingen maar prima opgelost door EP: Dorrestijn te Breezand.
Vakman!

Dortmond 07-08-2024

Altijd goede uitleg bij het kopen van een apparaat!Fantatische service! Geweldig!

Christiaan 07-08-2024

Het gebruik van de webshop is prima, beschrijving van de producten is erg duidelijk. Bij het bestellen van van de wasmachine was het mogelijk een gewenste bezorgdatum in te vullen, dit hadden wij op 2 dagen na de bestelling gezet. Het blijkt dat de levering wordt uitbesteed aan PostNL, hiervan kregen we op de geselecteerde dag van levering pas een email met de mogelijkheid een afspraak te maken, dit kon niet op de eerstvolgende dag (vrijdag) en moest daarom over het weekend getild worden. De wasmachine hebben we nu nog niet in huis, en de dag van de aflevering (woensdag) moet ik nu vrij nemen thuis te zijn. Het feit dat EP niet zelf bezorgd en dat de bezorgdatum in de webshop helemaal niks zegt vind ik onvoldoende benadrukt, als we dit hadden geweten hadden we voor een andere leverancier gekozen.

De levering zelf gebeurde dus door PostNL Extra, de bezorgers hadden geen idee wat er van hun verwacht werd. Ik moest zelf aangeven dat ik had betaald om de wasmachine aangesloten op te leveren. De jongens die kwamen bezorgen hadden geen hulpmiddelen om te tillen en keken me verslagen aan toen ik meldde dat deze naar zolder moest (wat in de webshop aangegeven was). De wasmachine is niet waterpas gezet, er is geen uitleg of demonstratie over de wasmachine zelf gegeven zoals zo trots vermeld staat op de website. Het feit dat er zo'n groot verschil zit tussen wat voorgespiegeld wordt en wat de uiteindelijke levering inhoud is erg teleurstellend.

Jan Hagen 06-08-2024

Lokale ondernemer met goede product informatie en service. Bezorging aan huis en plaatsing/aansluiting op een 2e etage. En daarbij een korte instructie.

Thijs 06-08-2024

Goede service. Ik werd gebeld wanneer levering het beste uitkwam. Afspraak gemaakt. En mooi op tijd waren ze er.

Gertjan Geusebroek 06-08-2024

Na eerder een uitleg te hebben gekregen teruggekomen voor het beslissen van een nieuwe tv. Direct goed ontvangen, vakkundig geadviseerd en begeleid naar de voor mij beste tv. Daarna een mooie aanbieding gekregen met de plaatsing service de volgende dag.

Samsung wasmachine prima ding 06-08-2024

Super fijne wasmachine die veel mogelijkheden heeft. Bijvullen, kleine wasjes en nog veel meer die ik nog moet gaan uitproberen.

Robert Biemold 05-08-2024

De shop is goed opgebouwd.
En de prijs van de wasmachine was goed laagste prijs.
Bestel graag bij een iets kleinere speler. Waar de klant nog voor op staat.

Louis 05-08-2024

Duidelijke webshop en goede prijzen.
Keurige bevestiging van de gewenste leverdatum ontvangen en gebeld op de dag van levering door chauffeur. Perfecte levering.

Riet 05-08-2024

Op zaterdag besteld en ik kreeg dezelfde dag bericht over de bezorgtijd. Ik wist dus heel snel waar ik aan toe was. De man van de planning was heel vriendelijk en ook de bezorgers waren heel vriendelijk.
Zonder poespas stond de K/V combinatie in no time op z'n plaats en werden zelfs alle plakbandjes verwijderd. Iedereen die de K/V combinatie ziet, is onder de indruk. Wat een mooie en zo'n ruime vriezer, en je hoort 'm ook niet, hoor ik steeds zeggen. Ik hem 'm gekozen voor de indeling; die is voor mij helemaal goed, zo'n ruime K/V combinatie is de beste voorraadkast. En ook niet onbelangrijk een mooi energielabel en NO FROST. Nooit meer ontdooien dus! Al met al is deze K/V z'n prijs zeker waard.

Dotje 05-08-2024

Het zou mooi zijn als ik het bestelde ook nog eens zou ontvangen. Afwachten maar weer. De tijd zal het leren!

Marga 05-08-2024

Ik heb mijn producten bij Beerepoot in Schagen aangeschaft. Zeer vriendelijk personeel en goed advies.

Marcel de Kruyff 05-08-2024

Ik koop heel graag bij deze shop omdat de spullen en de prijzen natuurlijk top zijn. Ook is de communicatie super, je wordt van alle stappen op de hoogte gehouden. Kortom, de service en kwaliteiten zijn van hoog niveau.

PB 04-08-2024

Bestelling verliep soepel. Gekozen voor ophalen in de winkel. Prima parkeergelegenheid, mijn bestelling stond klaar en vriendelijk personeel. Ik werd goed per email op de hoogste gehouden van mijn bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar.

Frans 04-08-2024

Wasmachine besteld op zondag via website. Maandag werd ik gebeld voor levering. Kon al op dinsdag, doch wij kozen voor woensdag. Levering en installatie gingen perfect. Top.

Carlo 03-08-2024

Wederom een prettige ervaring met shoppen bij EP
Makkelijke websitebezoek mbt zoeken van artikelen en de bestelprocedure. Gemaakte afleverings afspraak werd wederom stipt nagekomen. Kortom gunstige prijs prima service eigenlijk zoals het gewoon hoort maar helaas niet bij iedereen wordt gehandhaaft

Jaap 02-08-2024

Goede levering. Iets duurder dan de goedkoopste, maar een dealer in de buurt, wat het geringe prijsverschil met de goedkoopste aanbieder zeker waard is.

AVvtH 02-08-2024

Via internet op zondag de bestelling geplaatst en het was heel eenvoudig om de order te maken. Er werd 's maandags direct contact opgenomen om de aflevering te bespreken en een dag later is de bestelling keurig bezorgd op de afgesproken tijd. De service is prima.

L Gerssen 02-08-2024

Duidelijke winkel en op het moment van bezoeken waren er aantrekkelijke kortingen. Ik was op zoek naar een wasmachine, hierover is duidelijke informatie verleend (ook over verbruik). Uiteindelijk een perfecte match gevonden en de bezorgservice was ook top, en werd snel en duidelijk geleverd. Aanrader!