EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Heleen 12-03-2020

Koffiezetapparaat besteld. Hele gebruiksvriendelijke shop. Waarvan het heel handig is dat je een account aan kan maken en kan zien wanneer je product geleverd is bij de winkel.

Tess den Haan 12-03-2020

ik ben van te voren niet op de hoogte gesteld van het tijdstip van levering. Dat was wel jammer. Verder prima.
Officiele reactie van EP.nl 12-03-2020

Geachte mevrouw den Haan,
Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte. Ik heb u inmiddels een persoonlijke mail gestuurd.

Kritisch 14-03-2020

Hadden ze uw gegevens dan eigenlijk wel? Mss was er iets anders aan de hand zou dat eerst checken bij de winkel of klantenservice

Maya 11-03-2020

Goede prijs en Snelle en correcte levering
Artikel voldeed aan verwachtingen.

Joop 11-03-2020

Makkelijk shoppen op de web-site goed overzichtelijk en snelle en correcte levering.

Hennie 11-03-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima service.
Dinsdag besteld, woensdagmorgen ontvangen.

Robo 11-03-2020

Mooie winkel, makkelijk bereikbaar, prettige klantvriendelijke personeel, goede service.
Je voelt je welkom, je wordt graag geholpen.

Suzanne Laadstra 11-03-2020

Goede service
Vriendelijk
Hebben verstand van zaken
Leuke acties en kortingen

monika 10-03-2020

Ik heb met opzet voor de EP winkel gekozen omdat ze de kortste levertijd van alle andere on-line winkels hadden. Het bleekt echter anders te zijn. Op de dag van levering en een aantal telefoongesprekken bleek dat de koelkast niet op vrijdag maar pas op dinsdag geleverd kan worden; er is iets fout gegaan (ik heb de koelkast woensdag besteld). Dinsdag heb ik zelf het bedrijf gebeld met een vraag hoe laat de koelkast komt. Er was geen levering voor dinsdag gepland wel voor woensdag. Dus voor niks heb dinsdag thuis gebleven. Dinsdag avond zou ik een bericht krijgen hoe laat de koelkast woensdag wordt geleverd. Niks ontvangen. Woensdag moest ik zelf de winkel bellen over de leveringstijdstip. De koelkast werd op de afgesproken tijdstip geleverd. Jammer van de slechte organisatie.
Kritisch 10-03-2020

Lag het mss aan de leverancier waar dat ding vandaan kwam? Hoeft niet aan ep te liggen toch?

Officiele reactie van EP.nl 11-03-2020

Geachte mevrouw de G. Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie in uw order dat u een Bosch heeft besteld, een inbouwkoelkast. Die staan niet vanzelfsprekend op eigen magazijn óf bij de winkel in magazijn. Meestal zijn dit artikelen die besteld moeten worden en dan zijn we helaas wel afhankelijk van de leverancier, en hiermee dus de snelheid van leveren. Dat de winkel u niet heeft geïnformeerd is niet correct, dat zal ik zeker ook aangeven, daarvoor welgemeende excuses. Zij zullen desgewenst nog contact met u opnemen.

monika 11-03-2020

Ik begrijp ook wel dat er een vertraging kan ontstaan om de verschillende redenen. Maar waarom werd er geen rekening mee gehouden op het moment van het bestellen alleen het werd weergespiegeld dat levering op vrijdag voor 100% plaats zou vinden? En verder ontbraak enige communicatie over de levering. groetjes, Monika

Officiele reactie van EP.nl 11-03-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. De winkel zou nog contact met u opnemen hierover.
Met vriendelijke groet.

Michel 10-03-2020

Goede prijskwaliteitsverhouding. Snelle levering. Duidelijke website.
Verpakking werd door transporteur niet meegenomen , terwijl dit wel telefonisch is toegezegd, daarom geen 10

EP Jansen 10-03-2020

Fijn om te weten dat er een winkel in de buurt is te bezoeken als er iets met de aankoop zou zijn.
Een prima combinatie tussen het gemak van een fysieke winkel en een webshop.

Ronnie 10-03-2020

Online besteld en ik werd al snel door 'de winkel' gebeld om een bezorgafspraak te maken. Werd voor bezorgd, ruim binnen het gestelde termijn dat op de site staat.

Michael 10-03-2020

Via de webshop een wastoren gekocht. Werd keurig gebeld voor een afspraak tbv de levering. Precies op tijd en snel geleverd. Prima ervaring

Rob Brussaard 09-03-2020

Lekker makkelijk shoppen, goed overzichtelijke site. De bezorging was prima(even bellen van te voren, wanneer ze komen), aflevering netjes geregeld en oude apparaat retour. Keurig

Emiel 09-03-2020

Product zou donderdag (4 dagen na de bestelling) komen. E-mail ontvangen met een link die niet werkt. Het is nu zaterdagavond en het is er nog steeds niet. Vreemd want ik heb het besteld bij een winkel die 20 minuten verder is...
Officiele reactie van EP.nl 09-03-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u al contact gezocht met ons de Klantenservice? Dan kunnen we met genoegen kijken wat er scheelt aan de order/levering. Zonder enige informatie kan ik niet veel voor u betekenen. Ik wacht uw mail graag af!
Met vriendelijke groet.

Dilian van Vlodorp 09-03-2020

Vriendelijk en heel deskundig personeel.
Nemen alle tijd voor je en goede snelle service.
Hierom geven wij de voorkeur om aankopen te doen in de winkel in plaats van internet.

Dennis 08-03-2020

Goed heel vriendelijk alles goed goed na levering dus dik tevreden alles top

Sylvia Raatjes 07-03-2020

Heb een lg smart tv gekocht bij hun en ben super tevreden kom zeker weer eens bij jullie terug!

Toin 07-03-2020

Goede website waardoor eenvoudig te bestellen. De prijs van de router was oke, en gratis bezorgd. Door een foutje in het systeem bleef de bestelling even hangen, maar met vriendelijke eenvoudig bereikbare telefoonhulp was dat vlot opgelost.

Corine 06-03-2020

EP heeft zijn belofte waar gemaakt. Vandaag voor 17.00 besteld is morgen in huis.
Na bestelling en betaling gelijk een duidelijke mail ontvangen en gebeld door de vervoerder wanneer de levering gepland is. De volgende morgen een mail ontvangen waarin de exacte levertijd vermeld stond. Een uur voor de levertijd gebeld door de chauffeur dat hij onderweg was en met een half uurtje bij mij zou zijn.
De vriezer is netjes in huis gezet.

Dennis 06-03-2020

Na iets besteld te hebben wat in 3 a 4 werkdagen geleverd zou worden bleef het akelig stil. Na een week maar eens gebeld en ik werd door een aardige dame van het EP servicecentrum door gezet naar het betreffende filiaal.
Daar een aardige meneer aan de lijn gekregen en die vertelde mij dat hij mijn bestelling niet had binnen gekregen, door iets dat niet was ingeschoten vanuit het centrale bestelsysteem naar zijn systeem. Er was dus blijkbaar nog steeds niets gedaan met mijn bestelling. hij ging het zo snel mogelijk in orde maken, maar het duurde wel een paar dagen want hij had het artikel niet op voorraad. Ach ja nog een paar dagen zonder combi/magnetron oven lukt ook nog wel.
Uiteindelijk bleek zelfs dat het nummer van mijn afleveradres ipv nr 8 nr 85 was geworden, denk dat iemand dit handmatig moet over typen.
Maar dit zoekplaatje is door de chauffeur netjes opgelost.
Iedereen is alleraardigst en behulpzaam. Ik zou de winkel zeker aan bevelen en er een volgende keer weer bestellen.
Deze bestelling was een uitzonderlijk geval denk ik dan maar :-)
Kritisch 06-03-2020

Tja techniek kan soms tegenwerken, niet wat je wil maar kan gebeuren ( ook al eens meegemaakt, elders maar de hulp ws daar belabberd).

Officiele reactie van EP.nl 09-03-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen wij ter harte. Heel vervelend dat de order niet is gegaan zoals hoort, helaas zijn ook wij afhankelijk van techniek. Wilt u alsnog een mail sturen naar de klantenservice met uw ordernummer, dan kijk ik graag wat er fout is gegaan.

hajo 05-03-2020

Bij EP.Beerepoot Wervershoof worden we altijd heel vakkundig en klantvriendelijk geholpen; de laatste keer bij de aanschaf van een nieuwe stofzuiger.
Chapeau voor de medewerk(st)ers.
Dit advies krijg je niet als je op Internet koopt!

Patrick 05-03-2020

Wasmachine gekocht en eigenlijk woensdagmiddag gesloten netjes gebeld dat ik gewoon kon komen naar magazijn dat er iemand aanwezig was top service

N Eekhof 05-03-2020

Op zoek naar een goede handmixer van degelijke kwaliteit, kwam de EP als goedkoopste aanbieder uit de bus. 'Voor 17 u besteld, morgen in huis'. Dat klonk nog beter, dus het product besteld, betaald, en een betalingsbewijs ontvangen. Maar... De volgende dag geen mixer. En geen enkel bericht van EP, dat het was verstuurd. De dag daarop nog steeds geen pakket en geen bericht van EP. Toen zelf maar eens gebeld. De klantenservice had geen idee wat er aan de hand was, dat zocht ze voor me uit. Ik werd gelukkig snel terug gebeld. Een storing bij het distributiecentrum, en ze kon geen informatie geven over mijn bestelling, zodra ze meer wist, zou ik van haar horen. De volgende dag nog niets gehoord, wederom zelf contact opgenomen. Nog steeds storing, dacht de klantenservice, net als gisteren. Maar ze zou nogmaals informeren. Blijkt het product uitverkocht en niet leverbaar te zijn... Beste EP, houd alsjeblieft je website up to date en het personeel geïnformeerd. Ik heb bij de concurrentie dezelfde mixer gekocht (en wel binnen 24 u in huis) Ik zou online niet weer bij EP iets aanschaffen.
Officiele reactie van EP.nl 05-03-2020

Geachte mevrouw Eekhof,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen we ter harte. Wij zijn echter wel afhankelijk van de informatieverstrekking van onze leverende distributeurs. Aan de hand hiervan kunnen wij ook onze website updaten, als wij geen terugkoppeling krijgen, kunnen wij helaas niets updaten.
Dat neemt niet weg, als u beloofd is terug te bellen dat dit moet gebeuren, daarvoor welgemeende excuses. Ik neem met u via uw persoonlijk mailadres contact op.

Menno 04-03-2020

Snel gevonden wat ik zocht en prima en snel geholpen.
Ook snel verstuurd zodat ik het snel in bezit had

A H Kocx 04-03-2020

Goedkoop, snel geleverd op de afgesproken dag en tijd.Goed bekend merk tegen een curerende prijs.
Voor deze deal hoef je niet naar de winkel toe

Robert 04-03-2020

Goede toegankelijkheid en snelle response track and trace en goede service vanuit de winkels

Arie 051 03-03-2020

Ruime keus bij de EP webwinkel. Ik zocht een TV voor de slaapkamer die bij andere webwinkels niet op voorraad was. EP kon hem leveren en hij werd keurig op tijd bezorgd. Voordeel is dat er een fysieke winkel in de buurt is dus bij problemen kan ik altijd bij hen terecht.

y 03-03-2020

de levering was snel en goed, alleen vinden wij het gek ,dat we gekoppeld zijn aan een de winkel in IJsselstein , terwijl we zelf , vlak bij Rotterdam wonen, we hebben daar over gebeld , dat we gekoppeld wilde worden aan EP Boelaars, dit voor evt. garantie / reparatie , maar dat kon niet,
als ik dit van te voren geweten had , zou ik hier niet besteld hebben!
we vinden dat vreemd , en zien dat graag als nog veranderd
Officiele reactie van EP.nl 03-03-2020

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. U bent gekoppeld aan een winkel die de postcodes heeft geclaimd. Dat was in dit geval niet EP:Boelaars maar een andere EP:ondernemer. Dat is een keuze van EP:Boelaars ook. U kunt uitgaan van goede service uiteraard!

Rob Schluter 02-03-2020

Het uitzoeken en bestellen ging uitstekend. De bezorging volgde heel snel de dag erna. Het enige wat mij verbaast is dat er geen bijlage is met een officiele aankoopnota voor het geval ik van garantie gebruik zou moeten maken. Jammer anders had ik een 10 gegeven!
Kritisch 02-03-2020

Nou dat is toch snel aan te vragen bij de klantenservice? Meeste bedrijven werken met vaste accounts, tenminste, ervaring leert mij dat

Officiele reactie van EP.nl 03-03-2020

Geachte heer Schluter,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen wij ter harte. Als u bij ons een account aanmaakt bij een aankoop, kunt u altijd via uw account bij de factuur en zelf downloaden. Uiteraard kunt u altijd de Klantenservice verzoeken om een factuur naar u te sturen. Mocht u nog vragen hebben, helpen wij u graag!

John 02-03-2020

Het was top , alles werd aangesloten ,thuisbezorgd ,en alles werd uitgelegd als je iets vraagt, en ze denken ook met je mee in 1 woord geweldig

Richard 02-03-2020

Altijd behulpzaam vakkennis en betrouwbaar en mooie aanbiedingen wat groenlo betreft.

TGJ.t.V. 01-03-2020

In de winkel was de uitleg over de TV-keuze duidelijk. Het aansluiten van de TV ter plaatse en uitleg over de werking van de TV was goed.

E.F.van de Craats 01-03-2020

Duidelijke webshop. eenvoudig navigeren. Product snel gevonden. Prijs lag goed. Bestelling makkelijk te plaatsen. Levering via DHL binnen 24 uur. Ben dus dik tevreden

joho 01-03-2020

Ik heb in 2019 een tv gekocht in de winkel in Hoorn ben heel tevreden over de behandeling en geen opdringen van het artikel. Ik heb nu 28 februari 2020 een koel/vriescombinatie online gekocht bij jullie en ook nog telefonisch contact gehad en perfect
te woord gestaan wederom geen opdringen van het artikel. Netjes geïnstalleerd door jullie medewerkers en ik kan niet anders zeggen, dat ik heel tevreden over jullie zaak ben.

De Jonge 01-03-2020

Vriendelijk personeel, goed advies, grote apparaten worden thuis aangesloten.

M.A.Mansoer 01-03-2020

we vinden deze winkel heel prettig.je wordt altijd heel goed geholpen het personeel is heel vriendelijk en ze nemen de tijd.

peter 01-03-2020

nieuwe winkel in langedijk bij winkelcentrum broekerveiling.
vervanging koffieapparaat
vriendelijk geholpen apparaat uit magazijn gehaald.

Barend 29-02-2020

Zeer snelle levering, meegeholpen om de droger op de plek te zetten en aan te sluiten, goede uitleg gehad en oude droger meegenomen. Prima service! En de droger werkt perfect!

Janna 28-02-2020

Goede uitleg , duidelijke website , goede kwaliteit spullen , vlotte levering .

Henk67 28-02-2020

Gekozen voor EP omdat de winkel in mijn eigen woonplaats staat en omdat de prijs van mijn bestelling erg gunstig was. De volgende dag werd ik al gebeld, dat het artikel (een e-reader) al klaar lag! (ik had bewust gekozen om de e-reader in de winkel op te halen).
Ook eerder al positieve ervaringen met EP: vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Jan 26-02-2020

Duidelijke en makkelijk bedienbare webshop, goede prijzen, goede afbeeldingen en beschrijvingen.
De bestelling was in korte tijd gedaan, goede communicatie na de bestelling, en d.m.v. e-mail en track & trace op de hoogte gehouden van de voortgang, en alles was binnen 20 uur geleverd, kan niet beter !.

Joke Hoekwater 26-02-2020

Alles is vlot en duidelijk verlopen. Vriendelijke en behulpzame bezorger van Heine.

Yvonne 25-02-2020

Keurig geholpen, eerlijk verhaal, prima prijs kwaliteit en duidelijke uitleg over verschillen in producten die ons geholpen hebben een keuze te maken

F. Hofman 25-02-2020

Geweldige service, niets is teveel. Zelfs zaken die er niet gekocht zijn, worden in behandeling genomen. En ook wanneer de garantie termijn al afgelopen is, wordt heel veel moeite gedaan om mij als klant, tevreden te stellen. Heel vriendelijke en terzake kundige medewerkers. Dus EP: Enorm Professioneel.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Hofman

Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Paul Moers - retaildeskundige 24-02-2020

Uitstekende service. EP neemt de moeite om alles goed uit te leggen maar ook perfect thuis te installeren. Staat meteen voor je klaar. Deze winkel neemt service nog serieus. Goede prijzen en goede spullen. Blij met deze winkel! We hebben er tv’s, stofzuiger en wifi apparatuur gekocht. Denkt met je mee.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Moers,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Netty 24-02-2020

Een nieuwe printer gekocht bij EP Ommen, dezelfde middag is deze bij ons thuis geïnstalleerd . Heel fijn en super bedankt voor de snelle service 👍

ANSC 24-02-2020

Goede service , vriendelijk personeel altijd een helpende hand aandacht met een plus

Annemieke skeeleren van marrewijk 24-02-2020

Goede uitleg klantgericht en hele goede service
Goede spullen en een snelle levering
En natuurlijk installeren ook goed

John 22-02-2020

Makkelijk en overzichtelijke website. Prima en snelle levering van het gekochte artikel. Helemaal prima.

Peter Aalberts 22-02-2020

Online besteld en kort daarna de telefonische bevestiging dat zodra het artikel binnen was ik hem in de door mij gekozen winkel op kon halen. Bij het ophalen werd door de supervriendelijke medewerker de magnetron via de achterdeur naar mijn auto gedragen en daarnaast was de prijs ook nog eens superscherp, dus kortom chapeau.