EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John IJzelenberg 16-08-2020

bij deze winkel wordt service nog met een hoofdletter geschreven en wordt er ook als zodanig naar gehandeld. De klant is hier nog koning en het is fijn om bij deze winkel te kopen, je weet dat het goed komt.

Cliff en Marijke 16-08-2020

Een koelvries kast besteld via de webshop. Aangegeven dat de deur links draaiend moest worden. Twee dagen later door EP Boskoop gebeld met de openingszin "we hebben een mooie order van u ontvangen". Daarna de vraag of we inderdaad het volledige aflleveringspakket wilden, dus deur link scharnierend maken en afleveren tot de plek waar de nieuwe koelvries kast moest komen te staan. Ja dat wilden we en een afspraak gemaakt voor de levering. Tijd en datum afgesproken, de heren waren keurig op tijd en hadden de draairichting van de deur op de zaak al gedaan. Binnen 10 minuten ijskast geplaatst in de bijkeuken en de oude die we al hadden klaar gezet om af te voeren mee genomen. Gewoon perfect, we zijn zeer tevreden over de koelvries kast en de bezorging / afhandeling.

Sander 16-08-2020

Mooie oven gekocht, oude was aan vervanging toe. Vriendelijke en deskundige monteur kwam deze al twee weken later brengen en was in 15 min. klaar met verwijderen en installeren.

Tim Bentvelzen 16-08-2020

Voor mij blijft de Beerepoot Hoorn altijd een speciaal plekje. De winkel ziet er mooi uit en de medewerkers zijn altijd fijn om mee te praten. De service staat voorop en dat merk je. Ik heb online een ventilator besteld die nergens anders beschikbaar was, maar de Beerepoot heeft de volgende dag die ventilator nog geleverd. Ook hebben ze de ventilator veel vroeger geleverd dan origineel afgesproken, nadat gebeld werd of ik thuis was. Dus in plaats van 6 uur 's avonds had ik de ventilator al rond 11 uur tijdens een hittegolf.

S.Eulen 16-08-2020

Dyson föhn zonder problemen online kunnen bestellen. In enkele stappen was het geregeld

Jolanda 16-08-2020

Duidelijke site,snelle levering,alleen track and tracé code DHL werkte niet

Jan-Chris 15-08-2020

Airco besteld en dezelfde dag nog in huis, na een telefoontje van EP! Hele goeie service!

Tiemen 15-08-2020

Geweldige bedrijf airco bestel via internet . Binnen twee uur in huis kan niet beter super

Janet 15-08-2020

Zeer goed en netjes geholpen , afspraak voor bezorging was mooi op tijd , heb alleen zelf een fout gemaakt ik had een airco moeten kiezen met meer vermogen , deze is prima voor een slaapkamer maar de woonkamer rede deze airco niet en daar had ik hem voor gekocht .

Peter Cohen 15-08-2020

Meteen reactie, voor een niet gemakkelijke bestelling, en bestelling binnen in de aangekondigde tijd.

Plony 15-08-2020

Geweldige service. Computer gaf aan, dat het door ons bestelde artikel voorradig was, maar dit bleek niet zo te zijn. Meteen werden wij hiervan op de hoogte gesteld. Wij gingen akkoord met latere levering, maar het is EP toch gelukt de volgende dag te leveren. Het ging hier om een ventilator, waar wij tijdens hittegolf om zaten te springen.

Kevin 15-08-2020

Ik heb een airco online besteld bij ep leek bij vele andere winkels was er geen voorraad meer bij ep wel en de volgende dag toen ep open was direct gebeld dat ik hem kon ophalen zoals doorgeven zelfs toen zeiden ze dat hij eventueel ook nog gebracht kon worden. Bij het afhalen heel vriendelijk geholpen door de winkel en de airco werd zelfs naar de auto gebracht en ingeladen. Heb nog een wat tips gekregen en een beetje uitleg al om al een prima service dik tevreden hier. Een 9 omdat ik vind dat er altijd een punt van verbetering is maar anders een 10

Wil 15-08-2020

Goede website, makkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Artikel keurig netjes geplaatst en aangesloten. Vriendelijke monteurs.
Deze winkel gekozen omdat het lekker dichtbij is waar ik woon

KEES 15-08-2020

En tien is moor de meester zelf
Enegen is dus het hoogst haalbare cijfer bij mij als onderwijzer.
De negen is dik verdiend, geen gedoe, duidelijk, komt afspraken na en belangrijk.. de prijzen zijn concurrerend met internetbedrijven

Hendriks 15-08-2020

Tijdens de hittegolf bij EP online een airco besteld. EP bood het gewenste model voordelig aan en kon de dag erna al leveren. En daarnaast hebben we al goede ervaringen opgedaan met de plaatselijke EP dealer.

Dezelfde avond werd ik gebeld door de expediteur met de mededeling dat de airco een dag later dan gepland zou worden bezorgd. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten tijdens een hittegolf en juist de levering binnen 1 dag was een van de redenen om hem bij EP te bestellen. En dat heb ik ook aangegeven bij de bezorger.

Verrassend genoeg ontving ik daarna een mailtje dat 'ie alsnog de volgende dag zou worden geleverd. Gelukkig werd de 'belofte' op de website (voor 21.00 besteld de volgende dag geleverd) toch waargemaakt.
Officiele reactie van EP.nl 15-08-2020

Geachte heer Hendriks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Op onze site staat vermeld in het winkelmandje onder een i, dat wij onze uiterste best doen om de volgende dag te leveren maar het helaas wel eens kan voorkomen door welke reden dan ook, de levering een dag is verlaat. Natuurlijk begrijpen wij dat u een airco snel wilt hebben, maar helaas lukt dat niet altijd. Fijn dat het tóch is gelukt bij u. Veel gebruiksgemak!

Cindy 15-08-2020

Mobiele airco gekocht bij EP in Meppel. Dezelfde dag/avond nog geleverd. Airco vrijwel meteen kunnen gebruiken omdat hij rechtop vervoerd was. Echt prima service bij EP in Meppel.

Harm 15-08-2020

Besteld en betaald via internet zeer duidelijk. Volgende dag door het bedrijf gebeld om de levering te bespreken. Dag daarna de levering binnen zoals afgesproken. Koelkast op de hoogste stand was zelfs te koud. Dus terug naar medium. Voldoet primaa

Ingrid 14-08-2020

Wij hadden een airco besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Ik werd een half uur nadat ik de bestelling geplaatst had door EP gebeld. Of het mogelijk was die dag al al te bezorgen, i.p.v. een dag later! Super fijn met dat warme weer! Werden keurig 10 minuten van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Zeer tevreden klant dus

Hans 14-08-2020

Prima winkel met medewerkers die meedenken, ik had een airco besteld die alleen nog bij hen te verkrijgen was. Ik werd 's morgens gebeld of ik er één wilde in de doos, zij hadden alleen nog een demonstratiemodel maar in een andere vestiging stonden nog nieuwe in de doos deze werden vervolgens naar Harlingen gehaald zodat ik die daar kon ophalen vanuit Noord-Holland dat scheelde mij een stuk rijden. Bij aankomst in winkel werden we prima ontvangen en de airco stond al klaar. Kijk zo hoort het, ga zo door!!!

JvR 14-08-2020

Fijne winkel, makkelijk besteld en dezelfde dag nog ophalen. Vriendelijk geholpen met het inladen van mijn bestelling zodat ik ook zo weer op pad was.

Anja faber 14-08-2020

Goed geholpen door informatie te geven en erg klant vriendelijk dus erg goed

alexander von wasserthal 14-08-2020

Vlotte en beschaafde telefonische nazorg bij de online bestelling van de 24 volt bosch kruimelzuiger die pas enige dagen later beschikbaar was. De kruimelzuiger werkt uitstekend. Daar wij de handleiding pas na het eerste proefgebruik gaan lezen is het wellicht handig om in de rekening te vermelden dat het apparaat eerst volledig moet worden opgeladen.
Officiele reactie van EP.nl 14-08-2020

Geachte heer van Wasserthal,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat de handleiding betreft, iets op de rekening plaatsen wat in de handleiding staat is niet gebruikelijk. Er wordt door leveranciers vanuit gegaan dat de handleiding als eerste gelezen wordt alvorens een artikel in gebruik te nemen. We kunnen de leverancier doorgeven of het plaatsen van die bewuste oplading op de voorpagina geplaatst kan worden maar het is geheel aan de leverancier of daar iets mee gedaan kan worden. In ieder geval veel gebruikgemak!
Met vriendelijke groet

Van Nus 14-08-2020

De site was duidelijk te lezen, ten eerste winkel is prima toegankelijk, parkeerplek voor de deur.Vriendelijk personeel, die duidelijk uitleg geeft en met je meedenkt . dus is het een aanrader naar de EP winkel in Zwolle Zuid te gaan.

Stephanie 14-08-2020

Snel en volgens afspraak keurig optijd verzonden. Zelfs in de tijd dat bijna alle airco s uitverkocht zijn, was die van ons keurig optijd naar dr winkel verzonden. Complimenten

rodekroot 13-08-2020

bestelling online geplaatst. wilde deze ophalen bij de winkel en daar stond het artikel keurig klaar. Werd zelfs in de auto geladen. goede service tegen een gunstige prijs

embeW245 13-08-2020

het moet lokal blijven, ondanks drukte en warmte altijd vriendelijk en behulpzaam

Rene61 13-08-2020

Grote keuze in het assortiment en prima correcte afspraak t.a.v. levering. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Azr 12-08-2020

Dag van te voren werd gebeld om afleveringstijd vast te stellen. wordt op tijd bezorgd, heel netjes en flexibel.

Viviane 12-08-2020

Na een grondig onderzoek kwam ik op mijn gewenste mobiele airco uit. S'middags besteld en in de namiddag al bezorgd. Beste service en aankoop ever!!!

Hageka 12-08-2020

Zeer vlotte (1 dag) levering. Artikel goed verpakt. 1 onderdeel (AAA batterij voor afstandsbediening) ontbrak. Product , soundmachine met veel mogelijkheden (Dab+, Fm radio, cd- speler, usb aansluiting en cassette speler werkt goed; zelfs Bluetooth verbinding met muziek van mobiele telefoon functioneert. feilloos. Bijgeleverde gebruiksaanwijzing is onvoldoende, uitvoerige gedownload van internet.
Officiele reactie van EP.nl 12-08-2020

Geachte heer K,

Hartelijk dank voor uw feedback. Batterijen worden nooit meegeleverd door de leverancier, daarom zitten ze er ook niet bij. Men verwacht dat de consument die zelf wel heeft. Veel plezier met de soundmachine!

Michael 12-08-2020

De reden dat ik een 5 geeft ligt hem in het volgende:
Duidelijkheid webshop: 8
Duidelijkheid informatievoorziening: 8
Snelheid levering: 2 (Volgens track en trace geleverd maar nooit ontvangen)
Reactie snelheid klantenservice: 6

Probleem nog niet opgelost tot op heden
Officiele reactie van EP.nl 12-08-2020

Geachte heer K,
Hartelijk dank voor uw feedback. Momenteel loopt er een onderzoek bij DHL zoals u is gemeld, en daarop zijn wij verplicht te wachten. Volgens gegevens DHL is hij geleverd. U heeft de order op 6-8 besteld en volgens gegevens is hij op 7-8 geleverd. Uw mail is binnengekomen hierover om 13.42 en deze is beantwoord na twee maal telefonisch u te proberen te bereiken om 14.32. Wij doen ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen natuurlijk maar zijn in sommige zaken ook afhankelijk van de reactie van andere partijen. Ook wij streven ernaar dit naar tevredenheid op te lossen voor u.

Dekker 12-08-2020

Super geregeld, via internet de dag erna zelf opgehaald bij de winkel in Nijverdal. Daar stond de airco al klaar met steekwagen. Super service en een prachtige winkel. Ik was er nog nooit geweest. Super relax en mooi, wel effe wat anders dan al die andere witgoed en electronica giganten. Persoonlijk aandacht top!

Wk 12-08-2020

Zeer vlotte levering (zelfde dag als de bestelling via de webshop}.
Oude apparaat netjes afgevoerd.

Timmer 12-08-2020

duidelijke webshop en makkelijk te bestellen. S avonds besteld en de volgende morgen al door een vriendelijke mevrouw van EP Klaver uit obdam gebeld over de levering, die ook keurig verliep met aansluiten en uitleg en optijd

JW 12-08-2020

Bezorging was iets vertraagd, maar duidelijk over gecommuniceerd. Kon zelf in afspraak met bezorgservice een dag plannen.

koen 12-08-2020

Goede snelle service en zeer snelle levering voor een hele nette prijs !!!!

Justin 11-08-2020

Ik zocht een winkel die snel een airco kon leveren. Bij de meeste duurde het 4-5 werkdagen. Hier werd aangegeven dat het de volgende dag bezorgd werd. Dat kwamen ze helaas niet na. Maar ze belde wel netjes dat het de volgende dag bezorgd zou worden met een tijds indicatie. En dat gebeurde dus ook.

Daniël 11-08-2020

Online bestellen en kiezen vanaf je bank, en toch de verbinding met de lokale winkel. Geeft een prettig en zeker gevoel. Vriendelijke service.

Aart 11-08-2020

Snelle service, duidelijke informatie. Ik werd gebeld over de levering en of dat de volgende dag kon. Dat was prima. Duidelijke korte lijnen en effectief. Kortom, een zaak om zaken mee te doen, no nonsense.

KJ van de bult 11-08-2020

Ik kom hier al vele jaren en altijd een super service ook als er iets gevraagd wordt komen ze zo vlug mogelijk

Jaime 10-08-2020

Ik had een airco besteld en meteen netjes de andere dag geleverd op tijd. Helaas was mijn huis niet geschikt voor de airco ivm stopcontacten dus meteen een mail gestuurd of ie retour mocht.De andere dag werd ie weer netjes op tijd thuis opgehaald en vertrouw ik erop dat ik mijn geld weer netjes terug krijg. De service is me tot nu toe top bevallen.

Jeroen 10-08-2020

Vlot geholpen, bestellen via website gaat makkelijk en zeker de optie om te kunnen betalen bij afhalen is een pre.
Prijs/kwaliteit prima.

Arjan Verwoert 10-08-2020

Plezierige communicatie, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Afspraken uitstekend nagekomen.

Huub Stout 10-08-2020

Netjes geleverd, goed op tijd en alles snel en goed geinstalleerd ondanks dat het erg warm was.

Roger 10-08-2020

Goede en snelle service alles kan niks moet effe bellen en staan meteen voor je gereed

Monique Looije-Kreté 09-08-2020

Netjes en vlot geleverd. Op de site ook prima uitleg. Zou zeker de volgende keer weer bij hun kijken.

Mblankers 09-08-2020

Snelle levering, vriendelijk, goede prijs, goede service, bereid om op de 1e verdieping te plaatsen, top!

Yvonne 09-08-2020

Het artikel was makkelijk te vinden op de website en makkelijk te bestellen. Al zeer snel na de bestelling werd ik gebeld wanneer het de volgende dag schikte om het artikel te komen afleveren. Netjes! Afleveren verliep vervolgens helemaal volgens afspraak. Deze winkel ga ik onthouden.

JP 09-08-2020

Super service. We hadden de airco s avonds besteld en we werden de volgende ochtend al gebeld door EP dat de airco meteen bezorgd kon worden. Snel en goede communicatie.

Gerard 09-08-2020

Snelle levering en nette inbouw plus afwerking. Daarnaast is het goed om ook de lokale leveranciers te steunen en niet alles on-line bij de goedkoopste webshop te kopen.