EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk 28-07-2020

's ochtends op de website besteld en toen een half uur laterop kunnen halen. Super fijn en aardige mensen, volgende keer als ik snel en op een goede prijs iets wil hebben zal ik dat zeker wel hier doen.

Maarten 28-07-2020

Hier een tv besteld. Mooie prijs en snel thuisbezorgd. Verder geen positieve of negatieve punten.

Irma Kuipers 27-07-2020

Online bestelling gedaan, werd na een paar minuten al gebeld over de leverdag en tijd. Geen hele dag wachten maar op het afgesproken tijdstip bezorgd. Zeer vriendelijke chauffeur die netjes het apparaat op de juiste plek bracht. Niks anders dan lof over deze zaak. EP Jan Verdaas verdient wat ons betreft een hele dikke pluim. Top 👍

Kees Visser 27-07-2020

Snelle en correcte service. Zelfs wat extra’s vragen geen probleem. Zal daar zeker klant blijven.

Richard 27-07-2020

Om het duidelijk te maken gaat het hier om een online bestelling. waarbij je een u-bocht constructie moet maken om het uberhaupt te kunnen bestellen :-(
Ik wilde graag bestellen micro SD 64Gb van Samsung, bel met EP Sneek met de vraag kan ik het ook bij jullie afhalen? dat ging niet en moest het online bestellen. Om een lang verhaal te besparen is het gelukt om het geleverd te krijgen.
Punten voor verbetering:
- De bestel procedure in het algemeen, gebrek aan aan helderheid in het bestelproces.
- Het niet afkunnen halen van het (kleine) product in de winkel, klantenbinding?
- De verzendkosten (€ 6.95) verhoudingsgewijs te hoog met betrekking tot het bestelde item, iets wat in een envelop is bezorgd en probleemloos door de brievenbus kan.
- Communicatie/ voortgang met betrekking tot de bestelling is ook een punt van aandacht.

De bovengenoemde punten zijn opbouwende kritiek naar de EP organisatie (hoofdkantoor) en zeker niet naar de lokale ondernemer toe. Gezien de huidige tijd waar we in leven wil ik persoonlijk ook de lokale ondernemers steunen en dit ook blijven doen. Ondanks deze "hobbel in de weg".
Officiele reactie van EP.nl 27-07-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback, die stellen we op prijs. Echter, een ondernemer heeft niet alle artikelen op voorraad die wij op de webshop hebben, puur omdat hier niet altijd de ruimte voor is. Het kan ook zijn dat de distributeurs van het door uw gewenste artikel ook niet meer op voorraad hebben, dan kunnen zij ook niet bestellen.
De kosten zijn duidelijk gecommuniceerd boven onze site, onder de 99 euro betaald u verzendkosten van 6,95. Daarboven is het gratis.
Wat uw argumentatie betreft dat iets een envelop verzending is, dit gaat via onze distributeur en zij verzenden alleen in pakketjes. Evengoed, we nemen uw opbouwende kritiek mee. Ik nodig u nog graag uit om een persoonlijke mail te sturen. Nu kunnen we niet reageren omdat u heeft aangegeven niet benaderd te worden via de mail.

Ronald 27-07-2020

Makkelijk te bestellen en inderdaad snelle levering. Alleen de verzenddoos om het artikel (in originele doos) had wat netter gemogen. Het artikel was wel goed beschermd.
Officiele reactie van EP.nl 27-07-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan zijn dat een order via een distributeur is geleverd. Mag ik u vragen, omdat u geen gegevens heeft achtergelaten, kunnen we geen contact opnemen. Wilt u een mail sturen naar de klantenservice?

Nicole 27-07-2020

Gebruiksvriendelijke site. Meteen bevestiging van bestelling. Op korte termijn afspraak mogelijk en in mijn geval vaatwasser perfect geleverd en geïnstalleerd. Prijs technisch ook goed.

Sjors Schuerman 27-07-2020

Goed georganiseerde website. Prima prijsstelling. Goede ondersteuning na de bestelling en een snelle levering , met een prima plaatsing.

Tineke 26-07-2020

Makkelijk bestellen , goede informatie omtrent afflevertijden , correcte snelle levering

Petet 26-07-2020

Prima service, alleen liet post no het even afweten, maar alles is goed gekomen

Shelley Kulter 26-07-2020

Heel erg tevreden. Wasmachine was er binnen enkele dagen. Netje gebeld voor een afspraak en de bezorger was op de minuut optijd! Aardige mensen, kortom ik zou hier zeer zeker nog een keer bestellen en IEDEREEN aanraden

Eva 26-07-2020

Levertermijn was duidelijk zichtbaar bij aankoop. En het product werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Jos 26-07-2020

De bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld. Heb het artikel online besteld en afgehaald bij EP Nijverdal.
Ben daar zeer klantvriendelijk geholpen.
Prima voorlichting en service

C. Eitens 25-07-2020

Ik heb online een wasmachine gekocht. Ik heb gekozen vanuit de welkom pagina maar was ook makkelijk te vinden in de menu's.
Werd 2 dagen later bezorgt en gemonteerd. Top en vriendelijk service, toen we nog voor andere aparaten advies vroegen.

E.J De Gooijer 25-07-2020

De shop ziet er keurig en netjes uit en overzichtelijk.
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
Ze geven goeie informatie over producten.
Ik heb zelf de mobiele Airco gekocht van merk Inventum.

Jaap Brouwer 24-07-2020

Koelkast besteld ok.niet in voorraad. Mij werd geadviseerd een ander te nemen net zo goed en €20. Goed koper ok. Werd keurig thuis bezorgd grote klasse 👍👍

Remco 24-07-2020

Overzichtelijke en duidelijke webshop. Genoeg keuze wat betreft betaalmogelijkheden! Bezorging was ook erg snel. Het accessoires pakket was per ongeluk niet meegeleverd, maar hier werd dezelfde dag nog contact over opgenomen. Dit was daarna ook binnen 2 werkdagen netjes geleverd.

Karin Zandbergen 24-07-2020

Nieuwe vaatwasser nodig. EP had aanbieding wat mij direct aanstond, besteld en binnen 1 week geleverd en geplaatst ! Top geregeld! Wij zijn blij😀 Altijd goede ervaring met EP. Veel gekocht.

Co 23-07-2020

Online bestelling gedaan en werd daarna keurig gebeld voor de bezorgdatum. Werd ook idd precies op het juiste tijdslot bezorgd.

peer 23-07-2020

goeie service, alleen liet post nl het afweten, maar nu doet onze dyson luchtreiniger en bevochtiger het super goed.

Jos 23-07-2020

Ben daar zeer klantvriendelijk geholpen.
Prima voorlichting en service

Tjalling dijk 22-07-2020

Snelle levering, goeie kwaliteit en een goeie prijs.
Als ik weer iets moet hebben bestel ik hier.

Van der Meulen 22-07-2020

Prima snelle levering! Aardige mensen die zeer behulpzaam waren. Dik tevreden.

H.Hitzert 22-07-2020

Klant heeft een bestelling afgesproken /volgende dag door een medewerker teruggebeld en mij behoud voor een "miskoop"' nl in bezit een Oled TV van LG en die wilde hij inruilen voor een Samsung Qk4/K8 na een gedegen uitleg van medewerker van Baas heeft hij zijn vergissing ingezien en afgezien van de omruil dit met veel dank aan medewerker van Baas. zeer veel dank!!!!

Gradje 22-07-2020

Topbedrijf! Goede prijs en snelle levering.
Netjes van te voren telefonisch contact opgenomen.

Alex 21-07-2020

Beste prijs. Service goed. Helaas niet zo uitgebreid als de vorige keer maar dat komt niet door EP maar door Covid19.

akkom 21-07-2020

Binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling werden wij gebeld om een afspraak te maken over de levering. Apparaat werd keurig op tijd bezorgd en op de gewenste plaats gezet.

Aad 21-07-2020

Online geshopt, dit beviel prima.
Aflevering en installatie volgens afspraak, door deskundige technicus.
De verpakkingsmaterialen en oude machine werden mee genomen, zodat alles dan in een keer opgeruimd was.
Plezierig zaken doen.

Wim 21-07-2020

ik had een niet alledaags artikel besteld, en er werd even telefonisch gecheckt of ik me niet had vergist.

Yusuf 20-07-2020

Levering was in orde alles prima gegaan behulpzaam en vriendelijk personeel!

Maurice 20-07-2020

Twee opmerkingen:
1. De winkel heeft de logistieke operatie uitbesteed en deze vervoerder belde voor bezorging op een bepaalde dag maar toen bleek het product er nog niet te zijn. Communicatie kan dus beter.
2. De handleiding bij het product en ook de bestickering was in het Duits. Voor mij is dat geen probleem (ik spreek Duits) maar wellicht is het een probleem voor andere Nederlanders.
Officiele reactie van EP.nl 20-07-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, stellen wij op prijs. Wat logistiek betreft vanuit de leverende EP:Winkel, daar hebben wij geen invloed op, wel heel vervelend dat het product er nog niet was.
Wat handleidingen betreft, de producten worden met handleidingen zo vanuit de leverancier aangeleverd, ook hierin hebben wij helaas geen invloed. Ik heb echter de Nederlandse wel gevonden voor u op de site van Miele zelf, ik zal u deze toesturen.

Caroliene Bodde 20-07-2020

Helaas alles fout gegaan !
Dubbele bezorging van koelkast terwijl goede koelkast op zicht liet wachten. Afspraken over afhalen foutief bezorgde koelkast werden niet nagekomen. Tot op heden niet de goede koelkast geleverd gekregen en al drie keer voor niks thuis gebleven !
Financiele compensatie nog niet geregeld.
Officiele reactie van EP.nl 20-07-2020

Geachte mevrouw Bodde,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is inderdaad niet goed gegaan zoals het normaal gesproken gaat. Dat vinden wij heel vervelend! Het is helaas een opeenstapeling van miscommunicatie, en dat spijt ons bijzonder! De financiele afhandeling van de eerste bestelling, waarvan u aangaf dat deze achteraf verkeerd besteld was, en te klein bleek, zal vandaag volgen.

Mikemans 20-07-2020

Ik vond het een leuke ervaring om te winkelen... goed geinformeerd... werd zelfs afgeraden om een duurder product te kopen omdat het overdaad zou zijn... waar ik mijn product voor nodig had, hoefde niet zo uitgebreid te zijn als ik dacht ... een (kleiner)model zou volstaan..dus het gaat ze echt om de klanten en hun behoeften...en niet zozeer om het geld wat ze kunnen binnenharken...

Daarom EP, mijn (voortaan)vertrouwde adres voor mijn huishoudelijke apparaten!!. Een 10!!

Karin 19-07-2020

Het was makkelijk te vinden en zo kon ik thuis alles nameten en overleggen met Swaak of het geplaatst kon worden. Nu ben ik tevreden met 2 nieuwe apparaten in huis.

Brynhild 19-07-2020

Snelle levering na bestelling. Prima op de hoogte gehouden over bestelling, bezorging etc. via de mail.
Kortom, goede service.

Teken 18-07-2020

Hoge kwaliteit minder prijs,
En E. P. SWAAK MEDEWERKERS erg aardige mensen ,
Post Medewerekers ook vriendelijke praten, ik heb erg tevreden, wat heb ik nodig mijn thuis ik wil altijd jullie winkel kopen
Bedankt voor Alles.
Hoop ik iedereen keizen jullie winkel 👍👌🙋‍♂️

Koos 18-07-2020

Goedkoop, kwaliteit, snel en goed. In 1 woord: AF!! Zou zo weer wat bij hun bestellen

remco 18-07-2020

Het is een overzichtelijk winkel waar je altijd met een glimlach wordt geholpen

hans 18-07-2020

Overzichtelijk en de beste aanbieding. Lekker makkelijk en snel geregeld dus en niet onbelangrijk, op tijd geleverd!

Lia 18-07-2020

Goed en vertrouwd!! Hele goede service . Besteld en daags erna kreeg ik hem al Heel goed!!

Cees 18-07-2020

Na bestelling snelle en correcte levering, na telefonisch contact voor tijd van de levering, op tijd.

Netjes binnengezet en oud apparaat mee terug genomen.

Struwer 18-07-2020

Online bestelling gedaan en zoals ze voorschreven op site was de levering goed en lekker snel.

Rick 17-07-2020

Op zoek naar een speaker-setje en ben super geholpen door philipe. Nog even wachten toren tot ze hangen aan de muur maar de service is top!!

Jos 17-07-2020

Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel. Bij de aanschaf van een tablet is alles volledig naar wens uitgevoerd en afgehandeld.

Priscilla Strijker 17-07-2020

Altijd goede en snelle service. En natuurlijk goede production, teminste kwaliteit voor je geld.

sandra mols 17-07-2020

Duidelijke website en uitleg over de apparatuur. Snelle en correcte bezorgservice.

G.J Koninkx 17-07-2020

Als je een probleem mocht krijgen met wat dan ook duiken ze er gelijk in voor je
en gaan het oplossen voor je

Yvonne 17-07-2020

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering. Duidelijk wanneer aflevering zou plaats vinden. Vriendelijk personeel. Goede service...

Raring 16-07-2020

Prettige website met goede uitleg en instructie filmpjes van betreffende product, levering volgens afspraak zoals je dat als consument mag verwachten.

Angelique van Bodegraven 16-07-2020

Mijn droger ging kapot en de wasmachine werkte nog wel maar was net zo oud als de droger, in de winkel in Groenlo hele goede uitleg en adviezen gekregen. Toch ook nog bij de concurrent wezen kijken maar gevoel met de verkoper en het stukje service voelde niet prettig. Dus toch weer terug naar Groenlo. Alles werd netjes bezorgt, ondanks dat ze de droger waren vergeten, maar deze werd direct opgehaald. Ik ben de verkoopster en de bezorgers erg dankbaar voor de goede adviezen en uitleg van mijn nieuwe wasmachine en droger. Helaas toen ik de apparaten in de winkel uitkoos wel een bekeuring gekregen wegens fout parkeren (eigen schuld) dus kans maken op €250,- zou het nog mooier maken! 😁