EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

ad poulisse 30-01-2020

Bij EP was alles inzichtelijk en de service was okee.
Het afleveren gebeurde stipt op tijd en de medewerker blonk uit ipvaardigheid

L foolen 30-01-2020

Duidelijke uitleg goed advies en uitstekende service en prima prijs kwaliteit verhouding wat wil je nog meer

ger luttmer 30-01-2020

Niet alles liep synchroon met de originele aanbieding op het internet. Desalnietemin is alles meer dan keurig rechtgezet

Hilda 30-01-2020

Goede service, Ik haal het liefst mijn spullen dicht bij huis. EP is een kwaliteit zaak, dus waarom ver weg halen wat bij jou in de buurt ook te krijgen is voor de zelfde prijs.

J 30-01-2020

Van de week was ik bij EP Beerepoot in Broek op Langedijk, op zoek naar 2 dingen. Een powerbank en een Bacon Master. De Powerbank, was geen probleem. Maar de Bacon Master was nog wel een ding. De winkelbediende heeft goed naar me geluisterd en heel veel gezocht, en ondervond dat die uit Amerika moet komen, en dat ik deze beter zelf online kan bestellen omdat dit in de kosten scheelt. Dit verteld mij dat je niet onnodig betaald en dat ze toch de tijd nemen om je goed mogelijk te adviseren ook al hebben ze niet wat je zoekt.

E.M 30-01-2020

Goede prijsstelling, goede service en meedenkende eigenaar. Bezorger was zeer behulpzaam en vriendelijk.

W.D.M 30-01-2020

Eigenaar denkt mee, goede prijs en goede service, vriendelijke en hulpzame bezorger.

Kirsten 30-01-2020

De winkel in broek op Langedijk heeft een geweldig team qua personeel staan. Goede en deskundige informatie, zeer klantvriendelijk, en tevens onwijs gastvrij.

De website is overzichtelijk en de producten zijn makkelijk te vinden.
Telefonisch zijn ze tevens zeer klantvriendelijk en helpen ze je graag. Ook geven ze eerlijke informatie, wat helemaal top is. Ik ben zeer tevreden over EP: Beerepoot

R.van.Pelt 29-01-2020

Goede prijs voor het te kopen product.Via vrienden al te horen gekregen dat EP Stevens een fijne zaak was.Tevens goede informatie over het te kopen product,snelle levering en een zeer vriendelijke bezorger.Kortom,ga zo door!!!!

Brietje 28-01-2020

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Prijs product zeer gunstig tov andere webshops.

Sijben 28-01-2020

We hebben een Siemens wasmachine via de ep-site gekocht gelijk een telefoon over de levertijd en fijn thuis ontvangen.

BenvL 28-01-2020

De duidelijkheid van de site en de terugkoppeling is perfect. Ik zal hem zeker bij kennissen en familie aanbevelen.

Desiree 27-01-2020

Als ik ergens van houd dan is het een goed advies en vooral service. Op aanraden gewoon bij de winkel in het dorp aangekocht en alles word geregeld. Hoe fijner kun je het bedenken. En voor de prijs hoef je het echt niet perse ergens anders te zoeken want ze halen niet het vel over je neus. Als we weer wat nodig hebben dan bellen we gewoon even op of ze het hebben.

Arjen 26-01-2020

Snel en efficient geholpen bij de koop van een wasdroger en daarnaast wist de verkoper ook nog vragen over een ander product geholpen.

Rick 26-01-2020

We waren opzoek naar een wasdroger. De aanbieding was niet meer mogelijk maar het advies incl de extra opties heef ons doen besluiten een ander type te kopen.
Voorlichting, advies prima
En de mogelijk tot installatie is ook handig.

Ga graag weer terug naar deze winkel
EP Beerepoot Schagen

S.J. van Duin 26-01-2020

Spontaan de winkel in Schagen bezocht. Ik was al enigszins georiënteerd voor wat betreft de aanschaf van een nieuwe TV. Ik heb mij laten informeren in de winkel over een aantal 65 inch modellen. Verkoper leek aanvankelijk enigszins terughoudend door mijn zoektocht op internet waarbij hij leek te denken dat ik alleen even bij hem kwam kijken om deze vervolgens aan te schaffen op internet. Overigens was dit niet geheel onlogisch omdat ik redelijk op detailniveau prijzen en specificaties kon geven. Mijn eigen twijfel had meer te maken met het feit dat in de winkel een model van Sony mij eigenlijk beter beviel dan de conclusie die ik had getrokken na mijn digitale zoektocht. Verkoper revancheerde goed en zorgde voor de nodige inhoudelijke informatie en persoonlijke klik, zodanig dat ik verder kon nadenken over welk model het zou worden. Na zo’n anderhalve week weer dezelfde winkel bezocht waarbij ik direct vriendelijk werd begroet en hij eerlijk toegaf dat hij blij was mij te zien maar daar wel even over had getwijfeld of ik zou terugkomen. Uiteindelijk TV aangeschaft en diverse andere zaken voor onze nieuwe woning. Verkoper kwam zelf na twee dagen alle spullen brengen en heeft nog wat geholpen met uitpakken en instructies. Keurige service met een goede persoonlijke klik en merkbare waardering voor het aanschaffen van de diverse producten. Kortom: echte aanrader en een verademing ten opzichte van de andere grootwinkelketens.

JS de Boer 25-01-2020

Super goede service en perfect op tijd geleverd. We hebben met EP Mensodides alleen maar goede ervaringen. Ga zo door.

Michael 25-01-2020

Om heel eerlijk te zijn tot voor kort wist ik niet van het bestaan van EP af - maar doordat zij als goedkoopste kwamen voor de TV die wij zochten, hier besteld. Super goede service - werden maandag gelijk gebeld over de bestelling, zeer flexible in levering en de klantenservice ook erg sterk, nadat wij dachten dat we het verkeerde producht geleverd hadden gekregen.

jan veerman 25-01-2020

de service wat betreft ep beerepoot is in een keer te zeggen zeer slecht ze beloven alles maar doen niets koffiezet machine gekocht van maar bijna 1000 euro wij moeten elke twee weken een waterontharder plaatsen dat hebben wij gemeld ze zijn tot op de dag van vandaag nog niet langs geweest of gebeld ze zouden hem op komen halen en een andere zolang neer zetten niets van dat alles is gedaan en zo kan ik nog ff doorgaan

Geachte heer Veerman,

U heeft een persoonlijke mail van ons ontvangen, graag horen we van u middels die weg.

metoo 24-01-2020

Samsung soundbar werdt volgende dag reeds geleverd. Dag daarop bleek soundbar stuk goedkoper te zijn ergens anders. Gebeld verschil zelfde dag terug gestort.
Dat is service!!!!

Ahrend 24-01-2020

IK heb een wasautomaat gekocht via de internetsite hetgeen mij prima bevalt. De site is overzichtelijk en biedt meer dan voldoende informatie om een perfecte product keuze te kunnen maken. Ik heb niets kunnen vinden die verbetering behoeven.

Will Heuts 22-01-2020

Wij hebben al eerder gekocht bij EP, was dus op de hoogte van hun goede service en leveringen.
Na mijn bestelling via de site heb ik nog telefonisch contact gehad met een van de medewerkers over de levering van het apparaat .
De medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam en heeft er voor gezorgd dat apparaat de volgende dag geleverd werd.
Het apparaat is keurig op tijd geleverd en in goede staat en de verpakking was niet beschadigt.
De firma die geleverd heeft was zeer correct en heeft het apparaat tot binnen in de woonkamer gebracht [wij wonen op de 5e etage, wel via de lift]
Dus wij zijn zeer tevreden .

Jan ten Klooster 22-01-2020

Contact, levering en nakomen bezorgafspraak was prima. Wat heel erg tegenviel is dat de overdaad aan plastic en met name piepschuim niet weer meegenomen werd door de bezorger.
Daarom een volgende keer EP? Nee!!
Kritisch 23-01-2020

Als het DHL was die u product heeft geleverd nemen ze dat niet mee, zelf ervaren. En wat overdaad plastic ...beter zo dan kapot toch omdat er minder op zit. Als ondernemer u heeft geleverd zou ik als ik u was dat even melden...

Geachte heer ten Klooster,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen die ter harte. Graag nodig ik u uit om middels een mail naar de klantenservice ons te laten weten wat er in uw ogen mis is gegaan. Wellicht kunnen we iets verduidelijken of om opheldering vragen bij een afhandelende ondernemer.

anne-marijke 21-01-2020

Wij hadden een koffiemachine besteld die volgens de website direct leverbaar was. Helaas bleek dit toch niet het geval, werd ons een dag later per telefoon medegedeeld. Hoewel het uiteindelijk toch nog een week langer op onze bestelling hebben moeten wachten werden we door het personeel steeds keurig netjes op de hoogte gehouden van de status van onze order. Het maakte niet uit wie we aan de telefoon kregen als we zelf belden: men was altijd precies op de hoogte, en zo niet werden we keurig netjes even later teruggebeld om ons weer helemaal bij te praten. De zeer goede service heeft het lange wachten meer dan goed gemaakt. Wij komen zeker terug.

Joey 19-01-2020

Een half uur na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje of de bestelling al gebracht kon worden. Dus een super snelle levering op de dag van bestelling, vanuit een winkel van mijn woonplaats.

Leon 19-01-2020

Online een tv besteld, volgens de website, voor 21:00 besteld morgen in huis. Meestal is het maar afwachten of dit ook echt zo is, maar een half uur na de bestelling werd ik gebeld door een vriendelijke dame van de logistieke partner, om even een bezorgafspraak te maken voor de volgende dag! En de volgende dag stond de bezorger op de afgesproken tijd voor de deur. Een service waar menig groot online winkel een voorbeeld aan kan nemen, goed geregeld EP!

Ed 17-01-2020

Helaas moeite moeten doen om de wasmachine geleverd te krijgen zoals het op internet word beloofd.
En achteraf blijkt dat er nog een paar dingetjes na installatie niet zijn gedaan (zelf maar opgelost)
Kritisch 18-01-2020

Zou dan even met de ondernemer in gesprek gaan...

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte mee. Graag nodig ik u uit om middels een mail naar de klantenservice uw verhaal te doen. Wellicht kunnen wij kijken waar een en ander beter had gekund, u eventueel opheldering geven middels de ondernemer.

Ernst 17-01-2020

Direct na het bestellen werd ik door de winkel gebeld met de vraag om een afleveringsafspraak te maken. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en we hebben een passende afspraak gemaakt.

Frenk 17-01-2020

Goed verzorgd.
Prima service.
Alles netjes afgehandeld.
Makkelijk te vinden en erg overzichtelijk

anna 16-01-2020

goedkoop en zeer klantvriendelijk. Goed geholpen en nuttige adviezen. Ik weet niet wat ik nog meer moet toevoegen.

Leon 16-01-2020

Online een tv besteld, volgens de website: "voor 21:00 besteld morgen in huis". Meestal is het maar afwachten of dit ook echt zo is, maar een half uur na de bestelling werd ik gebeld door een vriendelijke dame van de logistieke partner, om even een bezorgafspraak te maken voor de volgende dag! En de volgende dag stond de bezorger op de afgesproken tijd voor de deur. Een service waar menig groot online winkel een voorbeeld aan kan nemen, goed geregeld EP!

Gerreke 15-01-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel om de goede service. Ze zijn vriendelijk, snel, netjes en zetten het product op de plek waar je het wilt. Ook de prijs was goed. Ik ben dik tevreden.

Kees 15-01-2020

vriendelijke en kundige mensen heel goed geholpen en een hele mooie en overzichtelijke winkel .

Arjen 14-01-2020

Nog een winkel met echte service, in tegenstelling tot de grote spelers.

Verkopers hebben verstand van zaken (het zijn wel echte verkopers, dus geef wel duidelijk je budget aan).
De levering was uitstekend en de oven werd gelijk geïnstalleerd. Lampje bleek het niet te doen maar gelijk een nieuw lampje gekregen. Zeer tevreden.

G.H. van der Herberg 14-01-2020

Vriendelijke en kundige medewerkers. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en dat hebben deze mensen meteen opgelost. Uitstekende service! Juist het persoonlijke contact is prettig in vergelijking met bestellen bij 'anonieme' grote winkelketens.

Angela 14-01-2020

In november een wasmachine gekocht extra betaalt voor levering/aansluiting. Tijdens het aansluiten trekt de bezorger/monteur het zeepbakje kapot. Jammer maar dit kan gebeuren. Na 2 weken kon eindelijk een vervangend zeepbakje geplaatst worden maar helaas ze hadden het verkeerde bestelt. Begin januari zelf maar gebeld met de vraag wanneer het zeepbakje geplaatst kon worden kregen we de mededeling dat de fabrikant maar moest betalen voor de vervanging. Nee ,jullie hebben het stuk gemaakt dus jullie zorgen er maar voor. Eindelijk vandaag 2e hands zeepbakje geplaatst. Service is niet aanwezig. Geen excuses alleen maar andere de schuld geven.
Kritisch 14-01-2020

Nou heel vervelend natuurlijk maar heeft u geen contact gezocht met de klantenservice en de verkopende ondernemer?

Angela 14-01-2020

Beste Kritisch,
Ik neem aan dat je kunt lezen. Er staat toch duidelijk dat ik contact heb gehad met de verkopende ondernemer.

Kritisch 14-01-2020

Nou zeg, ik kan prima lezen maar u kunt ook altijdcontact zoeken met de klantenservice, wellicht kunnen zij wat voor uberemen?

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we zeker ter harte. Graag wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar de klantenservice, wij kijken graag voor u waar wij wat kunnen betekenen en hoe de communicatie is geweest met de leverende ondernemer.

Erik 13-01-2020

Whirlpool afzuigkap besteld bij EP. Levertijd meer dan 2.5 weken. Ondanks dat op de website een complete bezorgservice staat beschreven (bezorgen, plaatsen en aansluiten), kan dit niet aangegeven worden tijdens de bestelling. Tijdens de bestelling gekozen om de kap door een lokale winkel te laten bezorgen. Tijdens het maken van de afspraak voor de bezorging bleek dat installatie pas mogelijk was na 2.5 weken en extra kosten. Hiermee zou de levertijd op 5 weken komen. Hiervoor bedankt en de kap gewoon laten bezorgen. Afspraak met een extern bedrijf gemaakt voor het plaatsen van de kap. EP is niet de goedkoopste leverancier en dan verwacht ik betere service. Bij een volgende bestelling kies ik niet meer voor EP, maar voor de goedkoopste
Kritisch 14-01-2020

Wellicht is er een reden?

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze stellen we op prijs. Graag nodig ik u uit om een mail te sturen met uw ervaring naar de klantenservice, dan kijk ik graag wat de reden is geweest voor de niet vlotte verloop van de order.

Rianna 13-01-2020

overzichtelijke site, super snelle levering.
's avonds half 7 besteld en de volgende ochtend 9 uur was de bestelling al binnen.
Ook in de winkel en aan huis altijd een prima service!

Ineke 12-01-2020

Nog niet eerder bij deze winkel gekocht.
Ervaring is positief, prijs/kwaliteit prima en na 3 dagen is product geleverd.(Geen verzendkosten)
Zeker een reden om nog eens terug te komen

flippertje 11-01-2020

Deze shop gekozen omdat er achteraf voor het artikel betaald kon worden.
De volgende dag het bestelde artikel al in huis.

Marjo 11-01-2020

Bij van Bavel wordt je nog echt als mens behandeld en niet als nummer. Ze denken met je mee en handelen ook met je mee. Waar vind je dat nog tegenwoordig.

Groningen 11-01-2020

Ep Leek waren vriendelijke verkopers en ook de levering een prettige manier. Wat ik wel vreemd vond bij de website van Ep.nl wordt geschreven vandaag besteld morgen in huis. Dit zou vanuit de landelijke depot komen. Bij afrekenen kon ik niet voor deze optie kiezen en ging de procedure verder via de lokale Ep.

Corine van de Linde 11-01-2020

Hylke van EP Reekers Woudsend is een vakman van de bovenste plank. Binnen een tel weet hij wat er aan de hand is. Zelf heb ik ook een handige eega maar Hylke kan ik evenmin missen. Daarbij is hij ook nog eens een vrolijke jongen.

R. van Dael 11-01-2020

Ik heb voor het eerst iets besteld online via EP.
Een paar kritische punten.
Allereerst kon ik geen eigen gewenste bezorgdatum en - tijd regelen ( De mogelijkheid heb ik tenminste niet gezien )
Bij de ontvangen mails van EP heb ik geen factuur gezien ( wel orderbevestiging en in de doos een pakbon )
Tot slot vind ik de bezorging van DHL niet geweldig. Slechte ervaringen. Misschien overwegen om een andere bezorgdienst te nemen.

Geachte heer, mevrouw van Dael,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we zeker mee. Op onze site kunt u inderdaad geen tijd of datum regelen. Bij grote zaken als drogers, wasmachines en dergelijke gaan via lokale ondernemers. Zij nemen altijd persoonlijk contact op met u om een gewenste dag/tijd af te spreken.
De zogenaamde dropshipments gaan veelal via ons eigen magazijn of een samenwerkende partner. Daar kunnen we geen tijden laten kiezen, de normale gang van zaken is de volgende dag in huis.
Een factuur wordt altijd weergegeven als u een account heeft, daaruit kunt u die downloaden. Heeft u geen account maar wenst u wel de factuur, dan kunt u altijd mailen naar de klantenservice. Op uw punt van bezorgdienst, helaas heeft elke bezorgdienst zijn voors en tegens. Uiteraard hopen wij als EP: dat elke bezorgdienst zijn taak uitvoert zoals wij als opdrachtgever wensen.
Mocht u toch nog vragen hebben, bent u van harte welkom die te mailen ook!

Kloekke 10-01-2020

Snelle levering voor een goeie prijs. Product voldoet precies aan de verwachting.

Mieke 10-01-2020

Overzichtelijke webshop. Goede informatie en prijzen. Gekozen voor EP vanwege de winkel in de buurt met goede service. We werden per mail en telefoon op de hoogte gehouden over de bestelling en bij het ophalen werd er geholpen de producten in de auto te laden, heel fijn!

Paul 10-01-2020

Zo hoort het. TV gezien, besteld, keurige terugkoppeling en levering de volgende dag.

Jan 09-01-2020

Ben netje en goed geholpen en goed omruil regeling. Product werkt naar behoeften.

WW 09-01-2020

Beste Beerepoot,

Voor een groot bedrag aan apparatuur aangeschaft. De installateurs konden helaas de TV en droger niet gebruiksklaar afleveren want ze hadden geen waterverdubbelaar en een connector voor de TV bij zich. Vervelend maar kan gebeuren, dacht ik nog. Ik zou deze zelf in de winkel kunnen regelen. Wel een beetje balen als je midden in een verhuizing zit.

In de winkel was de waterverdubbelaar snel geregeld, Het uitleggen dat ik een F-F connector nodig had aan de hand van twee duidelijke foto's kostte mij veel tijd en frustratie. Ze hadden het benodigde tussenstukje niet tenzij ikzelf bereid was te gaan knutselen met de kabels of een versterker wilde aanschaffen t.w.v. EUR 100. Dus helaas niet geholpen.

Daarna mocht ik de waterverdubbelaar afrekenen. Ongelofelijk knullig bedrag (10 EUR) in vergelijking met de totale aanschafprijs. Dat wordt volgende keer zeker Coolblue of Bol.com. De service van Beerepoot is voor mij slechts een loze kreet.

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw review doorgegeven aan EP:Beerepoot met de vraag wat er is gebeurd. Graag ontvang ik van u middels een mail uw gegevens, die zijn niet meegekomen in de review om zo zelf naar u te mailen. Dan kijk ik graag met u verder.

Deetje 09-01-2020

Voor het eerst bij EP besteld omdat zij het product wat ik wilde kopen het meest voordelig aanboden.
Binnen 24uur in huis!