EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

P. Meerveld 20-03-2019

EP stadshagen eerlijk advies aardige mannen. Luisteren echt naar je. Geven advies op maat en kijken naar je situatie. Gisteren goed geholpen door Niels Rigter. Goede service de koffie staat altijd klaar. Stelt de juiste vragen en samen kom je dan bij een goed product uit die bij je past. Daarom ik er graag.

Paul 20-03-2019

Makkelijk en de andere dag geleverd prima voor elkaar. eigenlijk een klein verbeterpuntje gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag op de site.
Officiele reactie van EP.nl 20-03-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn bezig met een aantal van zulke verbeterpunten, deze staat ook op de nominatie om te worden gewijzigd. Evengoed, dank voor uw feedback.

EP:Klantenservice

Bergingshaai 20-03-2019

Ep Winschoten.
Voor al mijn electronica ga ik altijd daar naar toe.
Waarom,omdat ze niet alleen goed adviseren maar ook vriendelijk zijn en humor hebben.
En een goede service kunnen bieden.

Ep stadshagen 20-03-2019

Winkel met prima uitstraling en bekwaam personeel. Alle problemen zagen zij als een uitdaging en zijn keurig opgelost. Dit alles ook met een eerlijke aanbieding.

tweede zit en zo 20-03-2019

Mensen van weinig woorden maar goede daden. Regelmatig spullen gekocht de service is perfect.

Grada 20-03-2019

stofzuiger gekocht bij EP Berenpoot in Bovenkarspel , vriendelijk geholpen , en uit ervaring weet ik dat ik een goede service krijg als er iets mis mocht zijn .

Jolanda Tettero 19-03-2019

Super winkel in Oudenbosch. Heel vriendelijke mensen. Super goed geïnformeerd en alles heel snel geleverd en geïnstalleerd. Al met al zeker een winkel om aan te bevelen en naartoe terug te gaan.

Robert 19-03-2019

Goede, duidelijke service! Afspraak is afspraak.
Daarnaast altijd vriendelijk en netjes.

richard welgraven 19-03-2019

de service is geweldig ,ze leveren echt kwaliteit en is altijd heel betaalbaar

Willem Van Der Steen 19-03-2019

Deze zaak is in een woord top. Staan altijd voor ons klaar en geven het beste advies. Wat wij uiteraard opvolgen.

D 19-03-2019

Vriendelijkheid. Snel geholpen. Ook telefonische snel geholpen. EP ga ermee in zee

Meijer 19-03-2019

Zijn weer super geholpen voor een wasmachine,
Nette internet prijs en vakkundig gemonteerd

van der Veen 18-03-2019

EP.Beerepoot Streekhof Bovenkarspel.
Wat een uitleg voor een stofzuiger van € 200,- top.
Al vaker iets gekocht maar ga zeker weer terug.

Bjorn Ballast 17-03-2019

Fijne begeleiding en goede uitleg tijdens het uitzoeken van apparatuur.
Verder een goede service en meedenkend ook wanneer het probleem niet door EP groot zevert veroorzaakt is.

T. Van Loenen 17-03-2019

Super geholpen bij de EP winkel in Hoorn. Medewerker nam de tijd voor ons en liet ons ervaren welke tv goed voor ons was, door ons mee te nemen naar de “huiskamers” zodat wij een idee kregen hoe groot ons toestel kon worden. Liet ons duidelijk de verschillen zien en was hierbij niet opdringerig . Super blij!

koper uit Hoorn 17-03-2019

In de winkel in Hoorn NH een koffiezetapparaat gekocht. Goed advies gehad, toen alleen het showmodel er nog stond werd zelfs een tijdelijk leenapparaat aangeboden.
Per saldo dus een heel prettige ervaring

Vera Kok 17-03-2019

We werden goed geadviseerd maar niet op een opdringerige wijze. Het personeel heeft kennis van zaken wat we van andere, vergelijkbare winkels niet konden zeggen. We werden begeleidde naar de uitgang en geholpen met inladen in de auto. Kortom prima service voor eenzelfde prijs! We waren in het filiaal in Hoorn.

Linda 17-03-2019

Wij hebben een droger en een koelkast gekocht alles werd keurig op de plaats getild
En papier en plastic werd keurig mee genomen erg blij met de producten en de service

Karin 16-03-2019

Bij EP in Denekamp wordt je super netjes en snel geholpen en goed geadviseerd over de voor en nadelen van de verschillende merken.

Judith 16-03-2019

De EP winkel in Tilburg biedt zeer goede service, deskundig advies, snelle levering en installatie. Ben superblij met mijn nieuwe wasmachine! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!

Froukje 16-03-2019

Ik vind de winkel heel ruim,schoon en overzichtelijk ,echt een hele mooie winkel.

Ook genoeg personeel die een goed advies geven en zeer vriendelijk zijn.

Doen ook zéker goed aan bijverkoop.......snik

Ik ben heel erg tevreden

wil 16-03-2019

Snelle levering. Monteur heeft de tv afgesteld aangesloten op internet en audioapparatuur en alle verpakkingsmateriaal mee teruggenomen. Klasse

Danny 16-03-2019

Besteld via de webshop, ben nagebeld of ik deze bestelling daadwerkelijk gedaan had en na bevestiging mijnerzijds is het product binnen een dag afgeleverd bii de plaatselijke EP. Vervolgens ben ik gelijk gebeld wanneer het product en op welk tijdstip het thuis afgeleverd kon worden en stipt op tijd is het door uiterst vriendelijke mensen ook daadwerkelijk afgeleverd. Kortom EP levert een uiterst correcte, stipte en vriendelijke service. Gewoon top!

Mathijs 16-03-2019

Vriendelijke bediening, goede uitleg en het plaatsen van de tv,het afstellen en de bedienings-
uitleg was goed

Mark Koning 15-03-2019

DHL liet steken vallen, maar EP heeft het serieus opgepakt en DHL benaderd en het keurig opgelost. En met mij contact gehouden.
Op mail werd binnen 5 minuten geantwoord.
Product prima en een 10 voor EP
Mvg Mark Koning

GJ 15-03-2019

De bezorgtijden op de website kloppen niet. Er stond bij het artikel die ik besteld heb op werkdagen voor 15:00 besteld volgende werkdag geleverd. Helaas gebeurde dit niet. Ik heb 1 dag langer moeten wachten.
Officiele reactie van EP.nl 15-03-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat u uw bestelling later heeft ontvangen dan u had gewenst. Wij zijn soms afhankelijk van distributeurs qua leveringen, dat heeft dan effect op uw bestelling. Wilt u de klantenservice mailen, dan kijken we wat de oorzaak is geweest.
EP.nl Klantenservice

Arie 15-03-2019

Laagste prijs, overzichtelijke website en het werd gratis en snel aan huis geleverd.

A.Schreuders 15-03-2019

We zijn zeer goed geholpen. Snel, zeer goede service en prima installateurs.
Onze leverancier: Verdaas in Oudenbosch. Deze winkel zullen we aan iedereen aanbevelen.
Oook zijn we zeer tevreden met de prijzen.

Geuvert Dijkstra 15-03-2019

Ze hebben een groot assortiment van prima producten.
Je wordt er zeer vriendelijk en gastvrij geholpen en hebben kennis van zaken.
Mocht er toch iets zijn waar ze geen antwoord op hebben dan zullen ze alles er aan doen om dit te weten te komen zodat jij als klant tevreden bent.
Ze nemen alle tijd voor je bij het uitleggen van het product waar jij belangstelling voor hebt.
Het voelt echt als thuis komen als je de winkel binnen loopt.
Voor al de winkel van EP Hofman in Wolvega geeft dit gevoel.
Bovendien worden al het afval materiaal van hout door hen gerecycled, wat het milieu weer ten goede komt.
Kortom een top zaak.

L 14-03-2019

In de winkel wilde we een no-frost vriezer kopen dat kon maar was niet op voorraad dus hij ging het bestellen voor ons. Moest ik voor het thuisbezorgen 19 euro nog wat betalen en als ik het zelf online bestel is het gratis??? Klinkt mij niet logisch.. We zeiden laat maar zitten..dit is geen service. Na discussie over wat service betekent kon het ineens wel gratis bezorgd worden. Voel me belazerd op deze manier.. Niet netjes zo met klanten omgaan.
Officiele reactie van EP.nl 15-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben u een mail gestuurd en horen graag uw reactie via die weg. Wij willen graag kijken in welke winkel dit is gebeurd.
EP.nl Klantenservice

Simon van Groningen 14-03-2019

Wij komen al jaren bij Beerepoot. Onze ervaringen zijn meer dan goed! Toveren kunnen ze niet, maar de maximale service krijg je er zeker, Vandaag een combimagnetron gekocht. Wordt keurig op tijd geleverd én geplaatst. Inbouwkosten worden niet gerekend. Daar kan geen online shop tegenop.

j.Ooteman 14-03-2019

Wij komen al 20 jaar bij EP, voor alles wat wij nodig hebben. En worden altijd beleefd geholpen.
Zij hebben bij ons een LG tv geplaatst, zeer vakkundig en naar onze zin opgehangen. beleefd en duidelijk in de afspraak.
Echte vakmensen.
Ook in de winkel heel netjes geholpen, al had ik wel op meer korting geregeld, maar dat terzijde.
Kon na twee weken mijn eerder gekochte t.v. weer inruilen. Netjes hoor.

C.Albers 13-03-2019

De winkel is voorzien van een goed assortiment en heeft, een prettige sfeer.
Wij werden door een vriendelijke en deskundige medewerker geholpen die zich goed in onze situatie kon inleven.

Rozenberg 13-03-2019

Een nieuwe wasmachine gekocht bij EP Wolvega, vriendelijk, vakkundig en zeer behulpzame verkoper. De wasmachine is perfect! Doet precies wat ik wil en niet te duur!

Josje 13-03-2019

Ik heb een accu voor deurbel Ring besteld bij BCC , (niet echt iets bijzonders) maar buiten dat zij de goedkoopste waren, betaalde ik geen verzendkosten en ik had het pakje de volgende dag al in huis. Ik had het de vorige dag pas om ongeveer 18.00 uur besteld. Super !
Officiele reactie van EP.nl 13-03-2019

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review, maar u heeft het over BCC, wij zijn EP:.

Klantenservice EP.nl

Maxime Smit 12-03-2019

Vriendelijk geholpen door deskundig en meedenkend personeel. Zeer tevreden over de duidelijk uitleg en de service. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Johan Rozeboom Neuenhaus 11-03-2019

Ik had een probleem met een smartcard van Canaldigitaal, dit probleem is op uitstekende wijze kostenloos (!) opgelost door de "Administrator" van EP Molendijk in Denekamp. Het kostte me daarna dan ook geen enkele moeite om bij EP Molendijk een nieuwe wasdroger te kopen, die bij één van de grote mediaketens zeker goedkoper was. De droger is inmiddels tot volle tevredenheid geleverd en geïnstalleerd.

M.Rozendaal 11-03-2019

Afgelopen periode diverse artikelen gekocht bij EP,filiaal Schagen
Zijn naar tevredenheid geholpen,het personeel nam alle tijd voor ons.
Ook de naservice was goed geregeld,vragen over de apparatuur worden deskundig
beantwoord in de winkel.
Wij hebben de indruk dat er een goede sfeer onder het personeel heerst,dat komt
dan ook ten goede aan de klantvriendelijkheid.

Mestrom 11-03-2019

Onlangs 2 apparaten voor de keuken aangeschaft.
Wij raden EP in Groesbeek aan!
Service en klantvriendelijkheid staan voorop.

Wilma 11-03-2019

Vriendelijk behulpzaam personeel . Goed geholpen en luisteren goed. top service

Marian Hendriks 10-03-2019

Prima winkel goed en vriendelijk advies.
Vertrouwen in het personeel.
Samen alles goed doorgenomen wat voor mij goed was. Niet het gevoel dat er mij iets werd opgedrongen dus helemaal goed.

Erik Ouwendijk 10-03-2019

Wij waren op zoek naar een tv. De verkoper heeft ons heel geduldig geholpen en was erg duidelijk in de verschillen aangeven van de wir war in de mogelijkheden. Wij zijn erg blij met onze aankoop. Thuis bleek dat de moertjes niet de juiste waren van de vogel beugel die we al hadden. We zijn terug gegaan om hulp. Ook nu weer super service gegeven. We kregen de moertjes gewoon mee. EP is een fijne winkel waar een goede sfeer heerst en het personeel is zeer behulpzaam en service gericht. We komen zeker terug voor andere zaken die we in de toekomst nodig zullen hebben.

Juul 09-03-2019

Aanschaf droger. Gekocht bij van Benthum in Groesbeek. Goede service en klantvriendelijk. Snelle levering.

Ype 09-03-2019

Het betreft Terpstra in Dokkum. Heb daar 2 digitale HD ontvangers gekocht. Kreeg een aantrekkelijke korting op het tweede apparaatje. Had aanvankelijk veel problemen met de ontvangst na installatie. De bemanning van de winkel heeft mij met raad en daad, én gratis geleende hulpmiddelen, bijgestaan. Maar ook de ontvankelijkheid en geduld voor het bijstaan met mijn probleem heb ik als bijzonder klantvriendelijk ervaren. Een tópshop zogezegd!!

André 08-03-2019

Ze maken waar wat ze beloven. De prijs was interessant en verder geen onnodige poespas.

Vd Velden 08-03-2019

Nieuwe wasmachine gekocht en binnen 2 uur geleverd, aangesloten en oude meegenomen. Als dat geen top service is dan weet ik het ook niet meer.

De Haan 08-03-2019

Makkelijke site. Overzichtelijk, snelle levering maandag wasmachine besteld en dinsdag al in huis.

Richard Husslage 08-03-2019

Ik heb via EP een mooie nieuwe Panasonic TV gekocht en geconstateerd dat EP is een uitermate klantvriendelijke organisatie is. Ik vond het een verademing om weer eens met echte klantvriendelijke mensen te praten, die verstand hebben van hun vak. Anders dan in die mega grote winkels waar je tegenwoordig een nummer moet trekken en een half uur moet wachten tot een student met weinig kennis van zaken je helpt. Telefonisch werd ik dus uitstekend te woord gestaan en men heeft voor- en nadelen van mijn van bepaalde tv’s verteld. Men kwam zelf met passende alternatieven voor een aanbiedingsprijs. Levering was perfect en heel snel. Omdat ik zelden een 10 geef, is een 9 echt heel hoog.

PJFlorie 08-03-2019

Aanbieding kwam binnen via mail en direct gereageerd. Probleemloos de bestelling kunnen plaatsen.

davy 08-03-2019

snelle levering goede service.
binne 24 uur in huis.
goede beschrijving.