EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Valk 31-12-2017 In de winkel gekocht

EP Beerepoot Hoorn

Geweldige winkel. Qua beleving en advies. Een groot contrast met Mediamarkt aan de overzijde. Ik ga voor goede service en oprecht advies, ipv goedkoop en opdringerig personeel.

D. v. Twillert 30-12-2017 In de winkel gekocht
Blokkenmakerssteeg Spakenburg

Deskundig advies om 5 voor 6

Op basis van eerder ondervonden goeie after sales, ben ik kort voor sluitingstijd de winkel ingelopen voor een zo goedkoop mogelijke dvd-speler. Ook voor een digibeet als ik werd kort en duidelijk uitgelegd waarom de duurdere versie zoveel beter is. Omdat het aankoopbedrag eigenlijk wel meeviel, ben ik overstag gegaan. Diezelfde vond nog zat ik de eerste zelf aangeschafte dvd met genoegen te bekijken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.haverkampp. 30-12-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

wat elektonisch apparatuur betreft de keus E.P.Beerepoot

je hebt zaken waar een vertrouwen groeit en dat gebeurd bij E.P.Beerepoot met andere woorden eerst rondkijken en dan beslissen en dan wordt het Beerepoot

Harry van Santen 30-12-2017 In de winkel gekocht
Dr. van Aalstweg 5, Hoorn

Deskundige voorlichting

De verkoper heeft goede informatie gegeven waardoor ik uiteindelijk overtuigd was van een goede keus.

Lisenka Pechtold 30-12-2017 In de winkel gekocht
Stadshagen, Zwolle

Ik kan ze wel zoenen!!

We gingen voor een goed klinkende soundbar, omdat het tv-geluid zo slecht is. Kregen een prima advies en gratis installatie. Gelukkig maar, want onze generatie is opgegroeid met het telraam en een leesplank. Niks digitale kennis. Al dezelfde avond na de levering en installatie drukten we op verkeerde knopjes en wisten het systeem tot zwijgen te brengen. Grote frustratie bij ons, je snapt er namelijk geen geen K****meer van, als dat electronische gedoe. De volgende ochtend meteen met EP Stadshagen gebeld (zaterdag 30 december, razend druk in de winkel, monteur vrije dag) en nog geen kwartier later stond er een vlotte jongeman voor onze deur die binnen 10 minuten ons systeem weer heerlijk liet klinken. Nog even een paar handige tips zodat we niet weer vastliepen en "Fijne jaarwisseling mevrouw, en als er wat is, gewoon weer bellen hoor". Daar reed het EP-autootje weer onze straat uit en konden wij weer heerlijk verder genieten van de Top 2000. EP, bedankt voor deze prima service!

marije 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

super klantvriendelijk en snelle levering

eerlijke en snelle benadering van personeel. goed advies passend bij de wensen. last minute heel behulpzaam in levering en plaatsing.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvonne 29-12-2017 In de winkel gekocht

duidelijke informatie die aansloot op mijn vragen

Ik had al één en ander uitgezocht op internet en daarna telefonisch contact gehad omdat ik de door mij bekeken stofzuigers graag echt wilde zien en wat vragen had over de accessoires. Eén van de producten was op voorraad dus heen gegaan. Stond al uitgepakt en was al bekeken aan de hand van mijn vragen. Waren dus zo klaar echt super!

Ton 29-12-2017 In de winkel gekocht
Raalte

goed geadviseerd

Ben hier, zoals ook eerder, goed geholpen en geadviseerd. Dit maal over de aanschaf van een wasmachine

Praktijk bij de Beuk 29-12-2017 In de winkel gekocht
Heijnen Heerle

Nooit meer een aankoop meer via anonieme websites !

Echt super , service op maat en oplossingen ipv zelf uitzoeken. Trouw en echt waar is dat nog te vinden !

Tanja Pielstroom 29-12-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service

EP Beerepoot is de winkel waar ik graag kom. Goed opgeleid personeel en zeer behulpzaam. Mooie winkel. Alles is er aangenaam.

Ruud. 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP , SCHAGEN

goede service

Ging heen voor de samsung UE55MU8000, en ga de winkel uit met de QE55Q7F,
Slimme verkooppraat?, nee !! , gewoon het verschil goed laten zien , en ben als blij mens
de winkel uit gegaan.

Dank aan de verkoper voor het maken van de juiste beslissing! Top :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ansie 29-12-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

We komen al jaren bij ep.Beerepoot in Hoorn en worden ook altijd leuk geholpen. De service is prima.

M.bouhuis 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Knol in Haarlem

Geweldige sevice

Prima uitleg van verschillende merken TV led toestellen,waardoor wij een prima keuze konden maken en tot koop over konden gaan.
En aan huis alles prima aangesloten met veel geduld.

Ruth Markvoort 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Met aandacht en geduld geholpen

Vandaag een IP pad gekocht en met aandacht geholpen. Ook voor het zoeken naar een goede hoes werd tijd genomen, erf fijn, dank je wel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

George van Diermen 28-12-2017 In de winkel gekocht
Spakenburg

Top winkel

Wij zijn altijd zeer tevreden over EP Heijnen. Vriendelijke jongens en erg goede service. Wij komen daar dan ook altijd graag weer terug.

sjh weijers 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn dr CJK v Aalstweg

Overzichtelijke winkel goede voorlichting

Alles prima bevallen! Veel assortiment aanwezig overzichtelijk, voldoende keus, goede voorlichting door verkoper

Elly 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Personeel staat echt klaar voor klant en een prima advies.

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel. Ze staan echt klaar voor de klant. Goede uitleg en zeker niet opdringerig. Nemen echt de tijd voor je!!

Irene 28-12-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

supersnelle levering

Na terugkomst van ons weekendje weg stopte mijn wasmachine ermee. Daar stond ik dan met 6 draaien was!!! Naar Zwirs in Langeraar dus. Ik werd snel geholpen en goed geinformeerd in de mogelijkheden. Keuze gemaakt en snel geleverd. Super service!!

G.M. Blauw 28-12-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder klantvriendelijk

Ik koop altijd bij EP:Beerepoot vanwege de goede service en de klantvriendelijkheid. Ik heb eens een espressoapparaat gekocht waar steeds iets aan mankeerde en na mijn klacht kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Ook heb ik daar een laptop gekocht die voor mij werd geïnstalleerd. En, ook niet verkeerd, de koffie staat altijd klaar!

B.Boon-Smit 27-12-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Het is een ruime winkel waar je op een deskundige manier wordt geholpen zonder dat men opdringerig is.

Marieke 27-12-2017 In de winkel gekocht

Service service service

Het maakt niet uit wat voor een elektrisch apparaat ik nodig heb, ik ga sinds een aantal jaren altijd naar EP Beerepoot. Een ruim assortiment, concurrerende prijzen, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende service. Zeker een aanrader!

Hannie 26-12-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke vakmensen

Er wordt goed geluisterd naar waar je behoefte naar uit gaat en het advies is daarna maatwerk. Men probeert niet het duurste aan je te verkopen, maar het product waar de klant gelukkig van wordt. Verder blijken productkwaliteit en service door de jaren heen steeds prima te zijn.

Wendy Vriend 24-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn EP

Juist advies, prima kwaliteit.

We werden goed geholpen, veel informatie met ruime keuze.
Duidelijke uitleg waardoor keuzes steeds beperkter werd en we tot een goede eindkeuze zijn gekomen. Werd de tijd voor ons genomen.

M. van der Hulst 24-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

prima service

Een van de redenen om voor EP te kiezen was omdat het een landelijke keten is.
De service is er relaxed, niet verkoop gericht maar juist klant vriendelijk en geven goede informatie en nemen de tijd voor je.
Luisteren goed naar je wensen.
Prima tot zo ver.

Augustina Kamstra 24-12-2017 In de winkel gekocht
Leek

Super tevreden over de service!!!

We hebben bewust voor een kleinere shop gekozen, om de service, klantvriendelijkheid, de tijd dat ze voor je nemen. Geen lopende band werk. Je bent geen nummer, maar klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 24-12-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Komen er al jaren. Goede service en mensen met kennis van zaken in de winkel. Goede prijs prestatie.

Ootes 23-12-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Service is top en goed advies en zeker genoeg keuze. Er zijn ook genoeg deskundige medewerkers die je goed helpen!

WPK 23-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Topzaak voor alle aparaten met (of zonder) een stekker !

EP Beerepoot Hoorn is een zaak met vriendelijke medewerkers, welke ook nog eens verstand van zaken hebben. Je wordt er goed te woord gestaan en krijgt alle aandacht die je wenst.

Inge 23-12-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk en prima geholpen

Mooie, ruim gesorteerde winkel met vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt om je te helpen.

fam.postma 22-12-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

goed gehopen met vriendelijk uitleg

Goed en vriendelijk geholpen bij het aankoop van een nieuwe t.v. Duidelijk uitleg gekregen over de uitleg van het aparaat.

A. Strating 22-12-2017 In de winkel gekocht
EP Prieto te Zuidhorn

grote inzet om zo snel mogelijk de oven geleverd te krijgen

In eigen dorp is het zeer prettig winkelen bij EP Prieto. Er werden kosten nog moeite gespaard om om de juiste informatie te geven.

Johanna 22-12-2017 In de winkel gekocht
Best

echt super service !!

ik had mijn wasmachine kapot ( met een groot gezin ) ik ben in de middag een nieuwe gaan kopen, en dezelfde dag had ik de nieuwe al boven staan !! echt super gedaan jongens, dank je wel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Cees Bakker 22-12-2017 In de winkel gekocht
EP-Jack Stet Zuid-Scharwoude

uitstende service

Gezellige winkel zonder al te veel poespas,niet al te drukke winkel.
Ruim en overzichtelijk.
In deze winkel kan je alles vinden en er zijn geen opdringerige verkopers ze komen ook niet meteen vragen of je het kan vinden en of zij wat voor je kunnen betekenen.

Gerard L 22-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Al jaren zeer tevreden over de dienstverlening

Ik kom daar al jaren voor al mijn witgoed en tv's. Alles wordt vakkundig geinstalleerd en werkt prima. Toen enige tijd geleden de deurgreep van de koelkast stuk ging kreeg ik gratis een nieuwe. Geen gezeur over garantie.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 21-12-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Geweldige service en terzake kundig personeel

Vriendelijk en goed geholpen.daarna nog via internet gezocht, maar toch uiteindelijk in deze wijnrek gekocht.

Frank 21-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Twee heren kwamen de wasmachine vlot en vakkundig afleveren. Voorkeur voor bezorg tijdstip paste eerst niet, maar ze hebben het zo kunnen regelen dat het toch lukte.

Kees Appelman 21-12-2017 In de winkel gekocht

Gezellige winkel

Er hangt een gezellige sfeer in de winkel niet van die schreeuwende reclames om je heen of felle verlichting .
Goeie bediening en ook goed personeel die verstand van zaken hebben.
Ik ben goed geholpen en ging met een goed gevoel de winkel uit.
Tot een volgende keer.

Leo Baas 21-12-2017 In de winkel gekocht
Ep:zweers in Langeraar

.Duidelijke uitleg heel fijn voor ons ouder echtpaar.

Omdat wij graag in een winkel komen die niet zo enorm groot is.En je goed geholpen word en niets opgedrongen word.

E.P. Coffeng 21-12-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Wij kopen veel bij E.P. Beerepoot omdat ze betrouwbaar zijn en de service altijd goed is, tevens is het personeel zeer vriendelijk.

George Stuivenvolt 21-12-2017 In de winkel gekocht

fantastische uitleg ! grote keuze

goede technische uitleg, ruim assortiment en bijzonder vriendelijk personeel, goede parkeer gelegenheid

Cees Bakker 20-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Een no nonses shop,proberen niets aan te smeren eerlijke antwoorden op de vragen.
Conclusie een hele fijne winkel met leuk personeel.

H.G.Nikamp 20-12-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

Geweldige sevice

Misschien iets duurder als tegenwoordig (er word veel online gekocht maar ik vind service belangrijk en dat geeft Ep in Raalte) daarom hebben wij daze Soundmaster NR545DAB gekocht bij EP Jan Oosterwechel.

jan 20-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prettige winkel,er wordt veel aandacht aan de klant besteed.

Hele mooie winkel en vriendelijk personeel, heel terzake kundig. Prijs, kwaliteit is oke. Gratis parkeren voor de deur.

Wilma Bronsink 20-12-2017 In de winkel gekocht
Ep Vaassen

Erg behulpzaam personeel

EP is al jaren onze trouwe leverancier van electrische apparaten. Behulpzaam en kundig personeel die nog bereid zijn om iets extra's voor hun klanten te doen!

Klaas Zwarthoed 20-12-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Prima service, mooie winkel.

Ik heb een vaatwasser gekocht in de winkel.
Prima service, goede prijs en goede afterservice.
De installatie is ook goed verzorgd.

Haak 20-12-2017 In de winkel gekocht

Wat een kennis en kunde van de medewerkers!

Wij komen graag in deze winkel ook al moeten wij er een stukje voor rijden. Mooie kwaliteitsproducten en de medewekers hebben zeer veel kennis van zaken! Wij kochten een extra Ipad en hebben ons meteen laten voorlichten over een kitchenaid keukenmachine en een jura koffiemachine. We komen dus gauw weer terug.

SimonC 20-12-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

erg goede bediening door Pierre Noordermeer, zeer content mee, duidelijke uitleg met veel kennis van zaken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F. Hart 20-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Storing vaatwasser. Gemeld op maandag op 4 december j.l.
Verholpen op donderdag 14 december.
In folder staat: Wij zijn snel ter plaatse.

Esther 19-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Bovenkarspel

EP Beerepoot = service

EP Beerepoot heeft een super service , we hebben een mooie samsung Q-led tv gekocht met Bose soundtoch geluidssysteem de subwoover was niet in onze gewenste kleur aanwezig , deze is besteld maar kon niet op tijd geleverd worden voordat we hem nodig hadden . we kregen er 1 die in de winkel staat te leen totdat de bestelde geleverd kon worden . een bedrijf die met je meedenkt en geweldige service heeft

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JvOD 19-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Fijne winkel met goede service.

Tijdens de zondag openstelling afgelopen weekend zijn wij in de vestiging in Bovenkarspel geweest voor de aanschaf van een DeLonghi Nespresso machine. Het model wat wij wilden aanschaffen was helaas niet voorradig in deze vestiging, maar werd direct voor ons besteld en vanuit de vestiging in Schagen naar de vestiging in Wervershoof (voor ons de dichtst bij zijnde vestiging) verzonden waar wij de machine 2 dagen later al op konden halen. Top service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -