EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1024 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

van der Woude 31-12-2019

Duidelijke webshop met duidelijke stappen in het bestelproces. Fijn ook dat je eenmalig kan bestellen, zonder direct een account aan te hoeven maken. Levering snel en conform afspraak.

Gerda 29-12-2019

Ze geven eerlijk advies, zijn klantvriendelijk en hebben goede service en goede aanbiedingen. Ik heb bij E. P. Tummers in Tegelen een stofzuiger gekocht :een zeer goede Black friday deal. Omdat ik twijfelde over de hepa filter en ontbreken van de stootrand kon ik eerst nog op de site van E.P.Vergelijkingen maken en werd de stofzuiger voor me gereserveerd voor alsnog de Black friday aanbieding. Ik heb hier al eerder diverse producten gekocht vanwege de goede service en aanbiedingen en kijk om die rede ook in de toekomst eerst bij hun als ik iets nodig heb. Waar onder nog een nieuwe tv.

Nel Goedbloed 29-12-2019

EP Jack Stet, al jaren leverancier van onze huishoudelijke apparatuur. Nu dan Berenpoot maar met veel van dezelfde medewerkers. Een vertrouwd adres met deskundig personeel. Dicht bij huis, korte lijnen en goede service. Wat wil je nog meer. Eerst konden we het lopend redden nu nemen we de fiets. We hopen nog lang van jullie vakmanschap gebruik te mogen maken!

mevr schuurmans 28-12-2019

goed verkoper betrouwbaar. uit leg goed. bezorging uitstekend. ik ben alleen ze hebben hem helemaal op zijn plek gezet gestapeld ep ijsselstein

Marian 28-12-2019

Gekozen voor de prijs en eerdere positieve ervaringen met EP. snelle levering en produkt voldeed prima aan de verwachtingen.

Dick 27-12-2019

Goede prijs en makkelijk bestellen. Alleen jammer dat DPD mijn bestelling 3 straten verder afgeleverd heeft. Wel op het goede huisnummer, dat dan weer wel. Gelukkig bracht mijn dorpsgenote het pakket bij me thuis.
Officiele reactie van EP.nl 30-12-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat DPD het niet goed heeft afgeleverd zoals het hoort, wel fijn dat uw dorpsgenote u heeft geholpen.

emy 27-12-2019

Was op zoek naar een baardtrimmer. Bij EP naar binnengestapt. Een rustige overzichtelijke winkel.
Duidelijk en vakkundig advies gekregen. Hierna een geschikt apparaat gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Ik zou EP zeker aanbevelen.

L. Beelen 27-12-2019

Op zoek naar een goede koffie automaat hadden we ons eerst georiënteerd op internet. Voordat we onze keuze zouden maken wilden we het apparaat eerst eens zien en er nog wat advies over vragen. Zo kwamen we bij Beerepoot in Schagen terecht. Dichtbij huis en de mogelijkheid om het apparaat te zien, er advies over te vragen en de koffie te proeven.
i.t.t. bestellen via internet waarbij dit allemaal niet kan.
En inderdaad een uitgebreide uitleg over o.a. de verschillen tussen de verschillende koffie automaten ontvangen (van het zelfde merk maar ook van andere merken) . Een goed advies en de koffie, cappuccino etc. zoals die uit de automaat komt zelf kunnen proeven.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken en dik tevreden met het apparaat.

Marieke 26-12-2019

Voor mijn werk, docent voeding, mixers nodig die 'hufterproof' zijn. Goed advies gekregen van Floris, medewerker Beerepoot Hoorn. Mixers met lange garantie, goede motor, makkelijk schoon te maken en eenvoudig uit elkaar te halen. Heel blij mee. En de leerlingen ook: met de kerstviering lekker mixen en bakken allemaal.

Th. Janssen 25-12-2019

Bij mooiedeal.nl een TV besteld van EP van 249€ voor 219€. Echter bij de afrekening van EP staat toch 249€. EP weigert echter de korting te verlenen omdat het zogenaamd niet was afgesproken met mooiedeal.nl. DAT noem ik nog eens klantenservice.
Kritisch 26-12-2019

U kunt altijd weigeren.....dan had u de tv elders kunnen kopen, voor 30€ goedkoper.... Waarom het wantrouwen?

Officiele reactie van EP.nl 27-12-2019

Het klopt inderdaad dat wij geen afspraak met mooiedeal.nl hebben over het doorplaatsen van deze of andere aanbiedingen. Deze TV was bij ons in de aanbieding van 11 t/m 24 november voor €219. Daarna werd hij weer €249. Vermoedelijk heeft mooiedeal.nl hierna nog steeds deze prijs genoemd. Dat is vervelend, maar wij kunnen er geen verantwoordelijkheid voor nemen als dergelijke sites met prijzen adverteren die anders zijn dan wij in onze webshop hebben bepaald. Overigens valt er bij sites als mooiedeal.nl niets te bestellen, maar wordt er altijd gelinkt naar de webshop. Daar had u dan ook de prijs van €249 kunnen zien.

bart zuijderwijk 25-12-2019

ep is erg goed daar kom ik altijd mensen help je erg goed
daar ben ik blij mee

Marco 25-12-2019

Een was droger besteld die de 24e geleverd zou worden. Netjes de 23e een track and trace ontvangen dat hij onderweg was! werd ik gebeld op de 24e of ik de 27e thuis was want dan kwam de droger?? huh ? en mijn track and trace dan ?? Bleek dat de bezorger pas de 23e de opdracht had gekregen. Ik moest maar bellen met de klantenservice. Gebeld met de klantenservice waar ik letterlijk van het kastje naar de muur werd gestuurd en moest ik 3e keer terug bellen om antwoord te krijgen. Snap ik want hoe later het werd hoe duidelijker het werd dat de 23e niet meer ging lukken. Uiteraard lag de fout in het magazijn en het magazijn gaf de schuld aan de webwinkel. overduidelijk had de dame van de klantenservice een opleiding gehad reflecteerde zoals geleerd: Ik vind het heel vervelend, maar kan er niets aan doen. Begrijp uw boosheid maar etc etc. De dame bij de klantenservice zat alleen en had het te druk en kon er niets aan doen, wilde me net terugbellen bla bla bla Maarrrrr vertelde me dat ik het aanbod had gehad van het magazijn de droger gratis te monteren en dat moest op zolder dus dat was toch een prima bod !!. Mijn droger moet helemaal niet op zolder ( daar is nooit over gesproken zelfs) Ik had aangegeven dat de aansluiting gewoon in de schuur was en ik dit zelf makkelijk kon. Bottom line geen droger de 24e. En oh ja, het formulier met de track and trace.... die staat inmiddels op afgehandeld.!!
En nog voordat ik de droger heb krijg ik al de vraag hoe mijn aankoop is bevallen !!!! Kortom de administratie is een zooitje.
Nooit weer.
Officiele reactie van EP.nl 30-12-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat uw aankoop niet is verlopen zoals dit hoort, daarvoor welgemeende excuses. Wilt u de klantenservice een mail sturen, zodat we kunnen kijken wat er precies is fout gegaan en waar wij betere communicatie hadden kunnen onderhouden met u.

marco 11-01-2020

Inmiddels ruim een week terug de klantenservice gemaild op verzoek.
Ook daar geen enkele reactie. deze week Facebook van het bedrijf maar eens activeren.

Dick 24-12-2019

In de winkel een eerlijk en goed advies gekregen bij het bepalen van de keuze betreffende, grootte mogelijkheden en merk van een smart TV.
Hebben nu een LG 32" smart TV waar we veel plezier van hebben.

Peter Jan 21-12-2019

Ondanks de kerstdrukte mijn bestelling toch de volgende dag al bezorgd. Geweldig service dus.
Ruim assortiment van alle artikelen.

Dree 21-12-2019

Helaas komen zij belofte niet na. Voor 21:00 bestellen volgende dag leveren, niet dus. Ook bij bestelling geen bevestiging en factuur gekregen (nee, ook niet bij spam).
Kritisch 22-12-2019

Oh dus u denkt dat dit aan EP ligt? Denk dat bezorgdiensten de drukte niet aan kunnen, dus

Monique 21-12-2019

Ontzettend goede klantenservice. Ze zoeken altijd naar een oplossing en verwijzen je zelfs door naar een andere winkel als ze het product zelf niet in de winkel hebben.

Fleur 21-12-2019

Makkelijk in eigen woonplaats, goed advies , gemoedelijk en meedenken over het te kopen product.

MOOse2019 20-12-2019

Grote klasse! Goede site, snel besteld, snel geregeld, prima de luxe! Verplichte 75 karakters is teveel. Beter dan dit kan toch niet??!!

Martin 20-12-2019

Mooie aanbieding gevonden op EP voor een product waar ik al lang naar op zoek was. De bestelprocedure en productinformatie was correct en duidelijk. Het product is, zoals de website aangaf, de volgende dag in nette staat afgeleverd.

Jacky 20-12-2019

Bestelling ging vlekkeloos. Er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. Vervolgens wordt je per e-mail goed op de hoogte gehouden van het verdere afleverproces. Zoals beloofd werd het product de volgende dag al afgeleverd!
Kritisch 14-01-2020

Mss is plaatsen van een afzuigkap niet mogelijk?

Kees 19-12-2019

Zeer eenvoudig de bestelling kunnen doen. Direct bevestiging van de bestelling met daarna updates over de verwachte levertijd.

D.v.d.Oudenalder 19-12-2019

Ik ken EP al jaren .Het is zeer degelijke zaak die alleen maar top kwaliteit levert.
Op 18/12/2019 via internet tv besteld kreeg een mail dat deze vrijdag om elfuur zal worden geleverd.
Klokslag elfuur stond de boden op stoep. Prima service.

Robbemond 19-12-2019

Prima service snelle levering en een goede prijs

kan het iedereen aanraden.

Adriaan Rodenburg en Rik Laernoes 19-12-2019

Vriendelijk en deskundig advies. Uitstekende service. Prima personeel. Grote keuze.

Bernadette 19-12-2019

Het was heel makkelijk om het door mij gewenste apparaat (een vaatwasser) te bestellen. Ik kon dat op diverse andere plekken doen, dus bij andere online winkels, maar daar liep ik op de website steeds tegen fouten aan. Bij EP ging het supervlot goed en kreeg ik nb. ook meer garantie op m'n apparaat dan elders. Ik beveel online shoppen van harte aan bij EP: de volgende dag werd vaatwasser al gebracht door een hele aardige bezorger. Top!!

E Langendijk 18-12-2019

Mijn dochter had een oplaad snoer voor een iPhone gekocht, volgens de verkoopster hoefde niet de officiële Apple oplader gekocht te worden, een goedkopere was ook prima. Na 2 maanden voldeed de het oplaadsnoertje niet meer, soms wel opladen en soms niet. Hiermee terug en ik kon deze na bijbetaling nu wel een officiële Apple oplaadsnoer gekocht. Service van de verkoopster. De aankoop bon had ik niet, wel een bewijs van aankoop via de bank.

John 18-12-2019

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Binnen de afgesproken termijn geleverd.

Arjan Donk 17-12-2019

EP van Houwelingen in Brandwijk is een zeer klantvriendelijke winkel, goede service, tot aan hulp in thuissituatie.

A Nouwen 17-12-2019

heb al meerdere artikelen gekocht in deze gebruiksvriendelijke webwinkel en snelle levering
en geef een cijfer 9

Jeanne Bertens. 17-12-2019

Snelle betrouwbare winkel. Goede service, Komt afspraken na.
Ben altijd in de winkel van harte welkom voor een eerlijk advies.
Zeker een aanrader.

Mevr. van Leeuwen- van Huis 16-12-2019

Ik wilde graag een koffiezetapparaat bekijken voordat ik deze kocht. Deze was niet aanwezig in de winkel. Dit was geen probleem omdat het kofffiezetapparaat vanuit een ander filiaal Hoorn naar Schagen kon komen. Het was er snel: na 1 dag! Dat was top!

kerkdijk 14-12-2019

fijn personeel zeer behulpzaam we gaan er graag na toe als er wat is komen ze thuis en helpen je goed

Joop 14-12-2019

LG- TV tegen de scherpste prijs kon snel geleverd worden (volgende dag). Contact met de zaak die de opdracht afhandelde (Beerepoot N-Holland) verliep soepel en vriendelijk.

Marja 14-12-2019

De behandeling door het personeel in de winkel is vakkundig en vriendelijk. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken.

Robert van Drongelen 14-12-2019

Zoals altijd verliep het traject van bestelling, levering en in bedrijf stellen probleemloos.

Peter van der Hoorn 13-12-2019

Prima service en mijn koelast/vriezer is op tijd geleverd tot in de schuur.
Ook prettig is dat je met credit card kan betalen in de webshop.
Heel blij met EP, kreeg ook nog wat tips van de chaufeur,

Evert 13-12-2019

Goed personeel weet wat de klant zoekt en zeer hulpzaam en hebben verstand van de apparaten die wilt aanschaffen

Henk 13-12-2019

Deskundig en vriendelijk personeel zowel Volendam als Hoorn.
Ruime keuze.
Goede kwaliteit prijs verhouding

JBdR 13-12-2019

Heldere aanduiding van het product, Meest interessante prijs in vergelijk met de concurrentie. Snelle leverservice.

J. Dirkx 12-12-2019

Onlangs heb ik bij EP: Rickelman in Best gewinkeld. Met het geleverde witgoed was ik zeer tevreden dat ik ook in een review heb laten weten. Nu ik besloot ook nog een nieuwe TV aan te schaffen was voor mij het adres vanzelfsprekkend. Ook nu was er weer prefect volgens de afspraken geleverd. Het was zelfs zo nauwkeurig dat de bestelling op de afgesproken minuut is bezorgd. Mail gaf aan donderdag 12 december 2019 11.51 uur. En dat klopte exact. Dit mag ook wel eens naar voren worden gebracht! Het kan dus wel!

Vince Laan 12-12-2019

Het is mega makkelijk om te bestellen. De site en in de winkels is het duidelijk en ze zijn zeer vriendelijk. De service is perfect, ze helpen waar het nodig is. Ik aanbeveel dit bedrijf zeker aan voor al uw producten hier!

Ingrid 11-12-2019

Aangenaam verrast bij mijn eerste aankoop bin EP. Werd goed op de hoogte gehouden van de snelle evering en er werd geen enkele moeite gespaard om mijn tv toch door een medewerker aan te laten sluiten nadat ik dat was vergeten door te geven! En wat een goed uitleg heb ik daarbij gekregen. Top service!!

Rene 11-12-2019

Transporteur liet op 2e etage bijna wasmachine uit handen glijden, resultaat 2 afgebroken lipjes van bovenkap die ik hoorde vallen maar waar nagenoeg niet op gereageerd werd. Nadat ik op de afgebroken lipjes wees is het op de bon gezet. We zijn nu ruim 33 uur verder en ik heb nog geen enkele reactie gekregen behalve dan het doen van deze review.
Kritisch 11-12-2019

Misschien niet bekend bij EP!?

Officiele reactie van EP.nl 12-12-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik heb gevraagd aan de leverende partij wat er mis is gegaan, daarvan nog geen reactie. Zodra ik deze heb, koppel ik met u terug via de privé mail.

Officiele reactie van EP.nl 19-12-2019

Inmiddels is er contact met de consument om dit natuurlijk naar tevredenheid op te lossen.

Assenaar 11-12-2019

Op de site van EP: stond een Liebherr GNP3056-23, Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Gebeld met de lokale EP: in Assen, deze verteld mij dat het 2 dagen zou duren....de verkoper had nog met de organisatie gebeld, maar kon er voor mij niets aan veranderen, de levertijd kunnen ze dus niet waarmaken, ik werd overigens goed geholpen door de lokale EP: ondernemer. Heb inmiddels de vrieskast elders besteld.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we zeker ter harte mee. De voorraad op de site is landelijk. Op het moment dat u de order wilt finaliseren, wordt hij gekoppeld aan de ondernemer die uw postcodegebied bedient. Niet elke ondernemer heeft de ruimte om alles in voorraad te houden, zij kunnen wel alles bestellen. Dan duurt de levering iets langer ook omdat zij afhankelijk zijn van de snelheid van leveren vanuit de leverancier. Fijn dat u geholpen bent, maar uw ondernemer kan altijd bestellen.

Tevreden klant 11-12-2019

Wij hadden gekozen voor EP in Ommen. We zijn vaker geweest en altijd goede en deskundige behandeling. Een tv gekocht en laten installeren. Geen probleem. Later nog een vraagje over het gebruik van you tube op de tv. Geen probleem. Twee monteurs kwamen weer langs en hebben het nogmaals uitgelegd. Geen extra kosten en altijd in een goed humeur. Wat ons betreft betekent EP:
Extra Plezierig maar zeker ook Erg Professioneel. Fijne zaak, vriendelijke medewerkers.

rene 10-12-2019

hele zaterdag zitten wachten s middags maar eens gebeld hoe laat ze zouden komen oeps gewoon vergeten..
Het was nota bene een cadeautje voor mijn dochter van haar opa en oma die dus ook de hele zaterdag hebben zitten wachten en dus geen verrassing hadden voor mijn dochter heel jammer mensen van in de tachtig die in een nog niet bewoond huis de hele dag moesten wachten dus maar om 18.00 naar huis gegaan verrassing in het water gelopen geen wasdroger maar s maandags geleverd zonder dochter en opa en oma erbij..
Officiele reactie van EP.nl 10-12-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat een verrassing zo in het water is gevallen, daarvoor welgemeende excuses. Heeft u contact opgenomen met de winkel? Wilt u de klantenservice een mail sturen om een en ander toe te lichten zodat wij kunnen kijken wat er niet goed is gegaan?

R. v.d. Berge 09-12-2019

Service (voor vaste klanten) bij EP Stevens 's-Gravenzande is uitstekend. Maken altijd tijd vrij om vragen te beantwoorden, denken mee bij problemen. Wanneer een mankement is, staat monteur binnen aantal dagen op de stoep. Wanneer iets geleverd wordt, maar is toch niet het gewenste, kan het kosteloos worden terug gegeven.

Dick 09-12-2019

Correcte en vakkundige bediening. Ook over de bezorging en aansluiting van de LG televisie niets dan lof. EP is voor ons de leverancier van alle huishoudelijke elektrische apparatuur

Jos 09-12-2019

Ep altijd bereikbaar en service gericht. De plaatselijke ep is vriendelijk en denkt mee. Ik hoef niet verder te zoeken.

Jeroen 08-12-2019

Gebeld voor leveringsvoorwaarden aangezien ik doordeweeks werk, werd prima geholpen en levring ging probleemloos.
Tv aangeschaft als kado voor mijn zieke moeder, werkt prima en de black friday prijs was echt een "koopje".
Prima winkel ben erg tevreden