EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1483 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

T.a Smit 08-07-2020

Je wordt in deze winkel (ep Schagen) altijd prima geholpen
Daarom keer ik ook steeds terug

Hanneke 08-07-2020

Ik heb gebruik gemaakt van de bezorg- en installatieservice van EP Swaak bij mijn wasmachine. De werknemers waren aardig en professioneel en hebben mijn wasmachine goed geïnstalleerd en nog even gecontroleerd, wat erg prettig was.

w koops 08-07-2020

Goed toegankelijke website met heldere stappen voor bestellen, leveren en betalen.
Prompt telefonisch kontakt om de levering te bespreken.
Daarna installatie van de tv aan huis met duidelijke uitleg.
Vervolgens behulpzaam telefonisch kontakt bij aanvullende vragen.

b el ayati 08-07-2020

goede winkel ben blij mee echt aanrader mensen,ik blijf bij deze winkel bestellen

m smit 08-07-2020

Alles is prima verlopen,het contact met de zaak in Broek op Langedijk was perfect en ook de aflevering ging geheel naar wens.

tessa 08-07-2020

duidelijke beschrijving en zeer snelle levering. 'S avonds besteld, volgende dag al in huis.

Gerard 08-07-2020

super snel geleverd, perfect apparaat. 's Avonds besteld en volgende middag in huis.

Hartman 07-07-2020

Erg gave winkel met super behulpzaam personeel. Dat verschilt nog al eens per winkel. Goede uitleg en breed assortiment. Ze smeren je niks aan! De service zijn heel goed Gaan er graag heen! Ga zo door!

Menno 07-07-2020

Prima shop, goede prijs. levering had wat sneller gekund, maar ging vanuit een ander bedrijf.
Ik heb hier gekocht omdat ik er vaker koop, vooral in de winkel. Prettige zaak. Heel goede service en advies, en toch niet duurder.

EP Heinz van Benthum Groesbeek 07-07-2020

Prima, ze doen wat ze zeggen. Levering op tijd, bezorging op tijd. Telefonisch wordt er overlegd wanneer ze kunnen leveren.

MarcellusDus 07-07-2020

Prima de luxe. Ondanks dat de website aangaf dat de levertijd van mijn wasmachine 3 tot 4 dagen kon duren, werd hij vanuit de winkel in Dokkum de volgende dag al geleverd. En allervriendelijks in de keuken neergezet.
Zeer tevreden dus.

Farida 06-07-2020

De winkel is niet te groot en het was lekker rustig in de winkel. Ik ben super goed geholpen en de verkoper was erg vriendelijk. Helemaal tevreden!

HP 06-07-2020

Ik vond het een prettig idee dat de koelkast die ik er bestelde door een plaatselijk bedrijf werd geleverd. Dat houdt de leefbaarheid van ons dorp mede op peil. Het ging allemaal niet zo strak gepland als bij de grote, bekende webshops, op zich niet erg als je dat van tevoren weet. De geleverde service was verder uitstekend! Ik zou er graag meer bestellen, maar dit was de eerste keer dat het product dat ik wilde hebben ook door deze lokale EP kon worden geleverd.

Visser 06-07-2020

Op voorraad, snel geleverd en goede en duidelijke communicatie. Product (Vrieskast) is ook in perfecte staat afgeleverd.
Al met al EP keep on the good work!

Raymond 06-07-2020

Zeer gebruiksvriendelijke website en bewust gekozen voor een ondernemer in mijn eigen woonplaats. Via een telefoontje de exacte dag van levering besproken en ook zeer snel geleverd! TOP!

Janssen 06-07-2020

Op de website mijn bestelling gedaan en deze zou een levertijd hebben van 4-5 dagen.
Al na twee dagen kom ik mijn bestelling ophalen in de winkel.
Ter plaatse kreeg ik nog een uitgebreide uitleg over het apparaat. Top 👍

mikkeyb . 06-07-2020

Kan sneller customer support doen , maar EP en prima winkel / snelle levering met items .
Officiele reactie van EP.nl 06-07-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft per ongeluk twee orders besteld voor hetzelfde product. Wij doen als Customer Care ons uiterste best om zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen 1 dag, alle mails te beantwoorden, zoals ook wordt vermeld op onze site. Dat is ook in uw geval zo geweest zoals ik kan zien in beide orders.
EP:Klantenservice

Peter 05-07-2020

De mobiele airco die ik besteld had kon niet op korte termijn geleverd worden waarop EP contact met mij opnam en voorstelde de volgende dag een duurdere airco voor hetzelfde geld te leveren.

Jan Ronda 05-07-2020

Makkelijk te bestellen. Goede communicatie, afspraken nagekomen. Bezorging ging prima. Bezorger ging Orgvuldig om met de bestelling

Leon Woonings 04-07-2020

EP is de elektronicazaak voor oa witgoed. Deze zaak is voor mij persoonlijk heel fijn vanwege de persoonlijke benadering.

Berends 04-07-2020

Ik had online een product besteld bij EP Meppel. Direct 's morgens op de eerstvolgende werkdag werd ik gebeld dat het product klaarstond. Toen ik het in de winkel op kwam halen, werd het door de medewerker naar de auto gebracht voor me.

HEnk Ottema 04-07-2020

Prima winkel, uit eerdere ervaringen.

Dit artikel alleen afgehaald in de winkel, vriendelijk geholpen en afgerekend.

Jelle 04-07-2020

Erg mooie winkel veel voorraad en fantastische klantvriendelijkheid.
Kortom goeie winkel echt een aanrader.

John 04-07-2020

Goed en duidelijk uitleg over het product DYSON V10 ABSOLUTE steelstofzuiger met oplaadstation deze hebben wij gekocht via de web set wat makkelijk ging. Snel geleverd je wordt van te voren gebeld en je krijgt een bevestiging via de mail. De werking van de steelstofzuiger is klik heb plee, makkelijke te bedingen dus met de veel hulpstukken.

zowel in de winkel als op de shop is als te vinden en een goed advies van de medewerker van EP.

Dominique 04-07-2020

Hoewel het artikel volgens de website met 5 werkdagen geleverd zou worden, hebben we 2 en een halve week moeten wachten. Voor het verzuimen om te bellen dat er vertraging was hebben ze wel excuses aangeboden. Maar moest wel zelf 2x erachteraan bellen.
Wel uiteindelijk op afgesproken dag en tijd geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 04-07-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, stellen wij altijd op prijs. Is het mogelijk dat u ons mailt met uw ordernummer? Ik kan u helaas niet bereiken omdat we geen gegevens hebben middels deze review. Graag kijk ik na wat er is gebeurd. U kunt mailen naar klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Michael 03-07-2020

Helemaal prima, snelle verzending en ondanks het gewicht en de rare vormen netjes op tijd. (wasmachinemeubel)

C. Roozen 03-07-2020

Snelle service, Top aflevering en ondanks niet gevraagd, wel wat extra hulp met naar binnen halen van de koelkast.

Martine 03-07-2020

Duidelijk e site, goede prijs, snelle levering. Ik ben erg tevreden over het geleverde product.

Colette 03-07-2020

Snelle levering en goede communicatie over het moment van bezorgen. Bezorging ook op de afgesproken tijd.

Henk 03-07-2020

Goede service . Geen problemen gehad. Aan te bevelen. Goed assortiment. Prima.

Jan Schokker 02-07-2020

Deze Shop is voor mij dichtbij met heel vriendelijk personeel die je heel netjes helpt.
Daarbij vond ik ook de bezorgdienst heel vriendelijk en behulpzaam.
Oftewel een Top winkel

Jenny van den Berg 02-07-2020

Wij zijn al 43 jaar klant bij EP van Houwelingen in Brandwijk in 1976 had van Houwelingen nog geen winkel had 2x per jaar een witgoed show altijd goed geholpen en dat is nu nog zo ga zo door

Johannez 02-07-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site gemakkelijk zoeken en bestellen.
Heb het apparaat wel rechtstreeks bij EP besteld vanwege de kortere levertijd. (1dag) Bij de winkel was de levertijd 3 tot 4 dgn
Apparaat zeer vlot geleverd. Top.
Volgende aankoop kijk ik zeker hier weer.

van der Velden 01-07-2020

Een verademing om in ons eigen dorp vriendelijk en deskundig geadviseerd te worden, en ook nog eens zonder tijdsdruk. Snelle levering, en thuis wordt alles netjes aangesloten.

Frans 01-07-2020

Prima geregeld.via de mail goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.alles is gegaan conform afspraak

t.weiland 01-07-2020

goede en duidelijke uitleg in de winkel over het product wat je wilt kopen
en uitstekende service en installeren van het gekocht product
in 1 woord TOPPIE

Erna Berentschot 01-07-2020

Bijzonder klantvriendelijk personeel.
Woon zelf in Nijverdal en heb hier een telefoon gekocht via de webwinkel . Zeer snelle service en er werden geen verzendkosten in rekening gebracht. Aan de telefoon was men ook zeer klant vriendelijk. Van mij een dikke 10.

Nico 01-07-2020

Prima winkel, correct en snelle communicatie.
Prijzen die goed concurrerend zijn.

Mh 01-07-2020

Het bestelproces was helder, de winkel nam snel contact op om te overleggen over de levering, ik kreeg op de dag van levering nog netjes een telefoontje over de exacte bezorgtijd en bij de bezorging werd nog wat informatie gegeven over het plaatsen. Deze winkel had overigens ook de beste prijs voor dit product. Zeer tevreden en ik beveel deze winkel van harte aan!

Wilco 30-06-2020

Snelle levering van een goede televisie voor een prima prijs.
Niet de duurste, maar wel een televisie die aan mijn behoefte van een pc monitor voldoet.
Prima deal.

Peter 30-06-2020

Online bestelde mobiele airco was niet op korte termijn leverbaar waarop EP direct contact met mij opnam en voorstelde een duurdere airco voor hetzelfde geld de volgende dag te leveren, top!

arjan drent 30-06-2020

klan tvriendelijk en een snelle bezorgi ng goed advies een zaak waar je op vertrouwen kan . arjan drent

Jaap 30-06-2020

Voor het eerst bij EP geshopt. Zeer goede en volledige info op website en snelle levering. Ook goed op de hoogte gehouden van verloop transport en tijdstip van levering.

Corine 30-06-2020

De online EP winkel werkt nauw samen met zijn plaatselijke winkels, die ze dan ook zelf sterk aanbeveelt voor installaties, reparaties en overige services. Zelf koos ik voor onze dorps-EP, die de in deze tijd ongelukkige naam 'Corona' draagt. Maar dit familiebedrijf draagt die naam al decennia lang met verve; terecht als kroon op de zaak. Successen uit het verleden geven in dit geval wat mij betreft garanties voor de toekomst en ik blijf deze winkel onder EP dan ook van harte aanraden.

E.Swaab 29-06-2020

Prima klantenservice die met je meedenkt en snelle levering. Ik raad iedereen uw winkel aan.

Ingrid 29-06-2020

Topservice, snelle levering en kon telefonisch afspreken exact tijd van levering!

Hilbert 29-06-2020

Makkelijk op de site kunnen bestellen, snelle levering en in de winkel ook super geholpen. Top!!

Astrid Groener 29-06-2020

Onlangs een mobiele airco gekocht bij EP Molendijk, de plaatselijke winkel. Hier hebben we voor gekozen omdat we nog geen ervaring hadden met een airco zodat mocht er wat zijn, we verzekerd zijn van een goede service. Zoals we dat kennen van deze winkel. Vrijdagavond is de airco online besteld en zaterdagochtend konden we hem al ophalen in de winkel. Prima service dus en goede betrouwbaarheid.

Kitty 29-06-2020

Fijne producten goede service duidelijk en heldere uitleg bezorging prettig monteur aardig

Marjolein 29-06-2020

Vlak nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik al gebeld met het nieuws dat ze hem de volgende dag kwamen leveren. Alles was helder en heel fijn dat de afgesproken tijd goed werd nagekomen, zo zit je zeker niet de hele middag voor niets te wachten! Het product is ook in top conditie en ik ben er ontzettend blij mee. De airco koelt goed, hij staat op een zolder waar het al snel 30+ graden wordt bij warm weer maar ook tijdens de afgelopen zomerse dagen was het met de airco eindelijk goed uit te houden.