EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Judith van Dooren 15-01-2024

Bestelde wasmachine liep vertraging op in de levering. Telefonisch contact gehad en 2 goede alternatieven gekregen om uit te kiezen. Fijne service! Snelle levering en aansluiting. Top!

Bart 15-01-2024

Goede prijs en snelle levering en heldere communicatie. Stipte bezorging en vriendelijke bezorget.

Petra 14-01-2024

Heb voor het eerst bij Electropan een product gekocht. Een diepvriezer. Super goede service. Prima betaalmogelijkheden ook achteraf en nette levering, op tijd!

Cees 14-01-2024

We werden goed geholpen in de winkel .
Alles werd na 3 werk dagen netjes thuis afgeleverd. Goede service.

Alex 14-01-2024

Geweldig! Ik bestelde online, selecteerde de levertijd en installatieservice en betaalde. Op tijd geleverd en geïnstalleerd. Ik ben hier erg blij mee.

Tevreden 14-01-2024

Tevreden erg zorgen en erg vriendelijk van EP. GOED REGELEN. NETJES BESTE EP

Marcel 13-01-2024

Ouderwets goede service!! Koffiemachine gekocht en krijg volledige uitleg over werking. Had geen handleiding meer nodig.

E wienjus 13-01-2024

Makkelijk keurig nabestellen werd k gebeld om alles nog even af te stemmen vriendelijke levering en mooi op tijd

Joost 13-01-2024

Het was eenvoudig om duidelijke prijs- en leverings afspraken te maken met EP.nl. Ik had de extra service optie nodig om een wasmachine op de eerste verdieping te krijgen en aan te sluiten, (en de oude te verwijderen).
Alles is goed afgeleverd en werkt uitstekend!

MisLeiden 13-01-2024

Goede prijs, goede communicatie en servicegerichtheid vanuit EP. De levering van de wasmachine heb ik enige twijfels.

Henk van Leth 13-01-2024

Vriendelijke medewerkers en bezorgers, goede communicatie betreffende de bezorging, grote keuze en goed geprijsde artikelen.

Daniel 13-01-2024

Alles gaat leuk. Ik had geen problemen met mijn bestelling. Als ik contact met winkel probeerde te hebben was het snel en zonder problemen. Ik kreeg alle informaties wat ik wilde.

Eva 12-01-2024

Er was een probleem met de levertijd. Daar werd keurig contact over opgenomen, mee gedacht en oplossing geboden. Heel tevreden.

Wilma 12-01-2024

In de winkel keurige uitleg gekregen, over nagedacht en besloten hem te bestellen. Zeer 😊 tevreden

J. Zweers 12-01-2024

de aanbieding was mooi, het de volgende dag leveren is nu een week later en nog niks... op mijn mail is nog niet gereageerd.

Avi 11-01-2024

aardige mensen, ze zijn op tijd gekomen. goed samen gewerkt. ze hebben de installatie professioneel gedaan en voorzichtig.. bedankt

Dana 11-01-2024

Mooie aanbieding en goed merk koelkast.Goede service bij aflevering.Vriendelijke bezorgers.

Maika 11-01-2024

Wasmachine gekocht, maar er zat een backorder op waardoor de levertijd langer ging duren. Maar is keurig oplost met een andere wasmachines met zelfde specificaties was alleen wat duurder maar dat verschil hoefde we niet te betalen.

André Broekhuizen 09-01-2024

Alles super geregeld tv binnen 2 dagen binnen en ook al hoefde niet netjes boven gezet en zal deze winkel zeker aan bevelen bij andere mensen via internet ook snel gevonden welke tv ik wou hebben dn zeker niet duur zal ook zeker in d3 toekomst meer spullen daar kopen

Stefan 09-01-2024

EP verkocht het product dat ik zocht voor de laagste prijs. Snel en juist geleverd, dus ik ben een blije klant!

JWG 09-01-2024

Via de webshop een tafelmodel vriezer gekocht. Goeie prijs, goede referenties. De volgende dag werd de vriezer bezorgd. Conform afspraak tot over de drempel. Prima. Snelle levering, goeie prijs.

Tuinte 09-01-2024

Snelle levering, klantvriendelijk, goede uitleg en installatie op locatie. Top service.

Lucas Obbema 09-01-2024

Kon zeer vlot en snel bestellen via de site.
Ben keurig gebeld, dat gewenste levering dag niet kon, in goed overleg wel de volgende dag.
Bij levering werd het netjes naar binnen gezet en uitgelegd wat handig was om als eerste te doen.
Super service

Nel. 09-01-2024

Gekozen voor lokaal, omdat service en dienstverlening bij deze winkels hoog in het vaandel staan. Zeer tevreden met de aankoop, en snelle en levering.

Engeltjes 08-01-2024

Goede service wordt er geleverd bij de ep
De tv die wij zochten stond niet in de winkel dus de verkoop medewerker ging gelijk op zoek in de computer om de juiste tv voor ons te vinden.
Online was hij te bestellen dat is gebeurd volgende dag al een telefoontje waarneer die geleverd kon worden.
Er staat nu een prachtige tv te pronken in onze woning.