EP.nl

Benieuwd naar ervaringen met EP: ? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
9.2(1816)
Gemiddelde beoordeling
9.2

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor EP.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia Mens26-04-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Ongelofelijk slechte aflevering en service
Sylvia Mens26-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Met EP.nl ben ik SUPER tevreden, maar met de winkel EP. Heijnen die hier de LG wasmachine heeft afgeleverd en geïnstalleerd wil nooit meer iets te maken hebben vanwege de bar slechte aflevering en totaal geen enkele service vanwege hún nalatigheid. De klantenservice van EP.nl is eindeloos goed en doen al het mogelijke om de nalatigheid van EP.Heijnen weer goed te maken.
Ja, ik beveel deze shop aan
Matthew25-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede website snelle levering vrolijke chauffeur
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
MICHEL25-04-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Bestellen ging goed service van winkel goed belde en mailde zelfs dat ze het voorwerp niet meer op voorraad hadden of ik een andere kleur wilde
Ja, ik beveel deze shop aan
Laura25-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik had via de website een wasmachine uitgekozen. Ik kreeg een telefoontje van de verkoper van EP dat hij nog wel betere opties voor me had als wasmachine. Die kreeg ik na het doorgeven van mijn wensen via de mail toegestuurd om te vergelijken. En er was idd een betere optie voor mij dan de machine waar ik eerst voor had gekozen. Dit is natuurlijk helemaal top zon service!! Levering kon snel plaats vinden en ze bellen vooraf als ze onderweg zijn. Dat werd ook keurig gedaan en er stonden 2 zeer vriendelijke jongemannen op de stoep die mijn oude wasmachine meenamen en de nieuwe netjes installeerde. Ook zetten ze hem waterpas en de instellingen in het Nederlands voor me! Dit is echt top! Even een korte uitleg hoe de machine werkt (staat ook in het boekje) gelijk even een lege trommel laten draaien om alle stof eruit te krijgen en ik kan m’n was wassen! Ik ben er super blij mee hoe ik geholpen ben door de verkoper maar ook de hulp van de bezorgers. 👌
Ja, ik beveel deze shop aan
Gaby25-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
We werden gebeld of de levering op een andere dag kon. Helaas kon dat niet door ons rooster. Heel fijn om een lokale winkel te kunnen kiezen als je online wat besteld. Keurig te woord gestaan, keurig geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Tevreden Klant24-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik ben al langer klant bij EP. Dorrestijn in Breezand. Altijd ben ik er goed geholpen en ook deze keer weer, de vaatwasser kwam net binnen voor hun vakantie maar hij kwam er toch nog even inbouwen, prima uitleg erbij, heel tevreden wederom!
Ja, ik beveel deze shop aan
Esther 24-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Super snelle levering met persoonlijk contact welke leverdatum/-tijd het beste past. De combi magnetron moest bij een ouder echtpaar worden geleverd en EP dacht en hielp super mee. Heel spontaan en klantvriendelijk
Ja, ik beveel deze shop aan
Cyrille24-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Onlangs heb ik via de webshop van EP.nl een bestelling geplaatst en ik ben zeer tevreden over de ervaring. De website is overzichtelijk en het bestelproces verliep snel en eenvoudig. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de status en levering. De levering zelf was netjes op tijd en het product was goed verpakt. Wat ik vooral waardeer is de duidelijke communicatie en de betrouwbaarheid van de levering. Alles verliep zoals verwacht, zonder problemen. Al met al een prettige ervaring met EP.nl en zeker een webshop waar ik in de toekomst opnieuw zou bestellen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Top Service24-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Noodgedwongen een nieuwe inductiekookplaat moeten aanschaffen. Die worden echter zonder perilex stekker geleverd. In de winkel waren ze zo vriendelijk om deze voor mij aan te sluiten, sterker nog, zonder extra kosten! Waar zie je deze service nog? Dank jullie wel!
Ja, ik beveel deze shop aan
Ruud24-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Fijne winkel, goede prijs en netjes bezorgd. Heel tevreden.
Tom24-04-2026
Algemene score
6.0
Reviewscore
6.0
Geen mail ontvangen met track & trace code zo dat eigenlijk DHL voor de deur stond met een ander pakketje en ook meteen de stofzuiger mee bracht , verder prima stofzuiger voldoet aan de beschrijving .
Ja, ik beveel deze shop aan
Paul M.24-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
De EP winkel in IJaselstein (U) is vorig jaar van eigenaar verwisseld maar de service is zoals ik van EP verwacht. Vriendelijk en deskundig geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Hennie te Focht.24-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Deze winkel is kleinschalig, klantvriendelijk,komen afspraken na, De service is geweldig.De prijs is ook heel goed Een aanrader voor iedereen
Ja, ik beveel deze shop aan
p.van zoonen.23-04-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Wij hebben een nieuwe stofzuiger gekocht. De verkoper heeft al onze vragen tot volle tevredenheid van ons beantwoord, zodat we een goede keuze konden maken. Ook de problemen van de oude stofzuiger kwamen ter sprake en ook daar kregen we een goed antwoord op zodat we bij eventuele problemen de winkel kunnen inschakelen. Prima service !
Ja, ik beveel deze shop aan
Hans van der Wiel23-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Weer uitstekend voorgelicht en geholpen in de winkel met de aankoop van een magnetron, die bij ons thuis is geïnstalleerd door een aardige en bekwame monteur. Ik ben al sinds 1972 klant, indertijd bij de heer en mevrouw Boelaars, die samen in de winkel stonden. Ik ben altijd deskundig en vriendelijk geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
A. van Oene23-04-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Je kunt er altijd terecht voor deskundig advies.
Ja, ik beveel deze shop aan
Dekker23-04-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Ben goed geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Ronald 23-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Geweldig geholpen uiterst vriendelijk personeel
Ja, ik beveel deze shop aan
Herman23-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Mooie aanbieding van deze goed beoordeelde Bosch stofzuiger en ook nog eens een cashback-actie van 40 Euro !
Ja, ik beveel deze shop aan
Johan 22-04-2026
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Order was kwijt en bestelling niet afgeleverd dus al betaald en niks ontvangen
Magda Keijser22-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goed product voor een mooie prijs. Netjes afgeleverd, keurige communicatie vooraf. Bedrijf met empatisch vermogen! Prima geregeld!
Ja, ik beveel deze shop aan
Jan22-04-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Leuk uitziend winkelpand, nodigt uit om binnen te komen. Binnen staat alles netjes en overzichtelijk uitgestald. Personeel is niet opdringerig maar wel behulpzaam en kundig.
Ja, ik beveel deze shop aan
Joan Mantz22-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Tv voor mijn 94 jarige moeder besteld op vrijdagochtend en werd dezelfde middag gebeld dat deze maandag gebracht zou worden.Toen de man begreep dat het om een oude dame ging noteerde hij meteen dat het goed en duidelijk afgeleverd moest worden. Half uur van tevoren gebeld dus ik mijn moeder gebeld dat ze eraan kwamen. Mijn moeder is nog nooit zo enthousiast geweest over een bezorging en het is zo goed uitgelegd dat ze het zelf allemaal kan en begrijpt. En nu een paar dagen later nog steeds. Ze heeft de mannen zelfs fooi gegeven zei ze. Nou dat zegt genoeg in deze tijd 😀 EP Beerepoot bedankt. Wij kopen al jaren bij jullie en blijven dat zeker doen.
Ja, ik beveel deze shop aan
arjan21-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
netjes geholpen en goede service. kopen bijna alles bij EP omdat het goed bevalt . aanrader
Ja, ik beveel deze shop aan