EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Mariet 24-02-2019

Vriendelijk personeel, juiste persoon erbij gehaald voor bepaalde vraag, dat vind ik prettig dat je weet dat er iemand je helpt met de juiste kennis. Niet iedereen die alles half weet maar ieder zijn vakgebied.

Starter 24-02-2019

We hadden een afspraak in de winkel gemaakt. Werden vriendelijk ontvangen en kregen eerlijke voorlichting van een deskundige medewerker. Alle inhoudelijke technische vragen kon hij duidelijk beantwoorden. Hij kwam met een goed verhaal en heeft ons veel tips gegeven. Hij heeft een prima starterspakket in overleg met ons samengesteld. Hij kwam met een goede prijs en alles wordt niet alleen geleverd, maar ook aangesloten. Prima service van EP Faber in Kollum.

Shirley van Wijk 23-02-2019

Mooie grote winkel. Vriendelijk personeel met verstand van de producten die ze verkopen.
Vandaag een heerlijk workshop tapas gevolgd, Geweldig! Heerlijke dingen gemaakt, goede uitleg. Geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nathalie 23-02-2019

Ik had drie dingen gekocht, deze zouden de volgende dag bezorgd worden. Dat werd ook gedaan, maar ik was niet op tijd bij de deur en kon het pakketje pas de volgende dag halen. Helaas zat er maar een van de drie producten in de verpakking. Klantenservice was gesloten en de winkel kon mij niet helpen. Ik heb gemaold en een paar dagen later kreeg ik pas een antwoord dat de overige twee producten begin van de week erop bezorgd zou worden. Het kwam gelukkig iets eerder. Het zou fijn geweest zijn als mij van te voren verteld was dat er maar een op voorraad was ipv gewoon maar een te versturen.
Officiele reactie van EP.nl 13-03-2019

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan zoals u had gewenst en hoort. Wilt u per mail nog contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken wat er is fout gegaan in de communicatie naar u? Hartelijk dank.

EP: Klantenservice

L.J.Metselaar 23-02-2019

Op zaterdag 23 februari 2019 de workshop meegemaakt voor het maken van tapas onder de geweldige leiding van Danny.
Alles was tot in de puntjes verzorgd en de gemaakte tapas waren erg lekker.
E.e.a. werd gepresenteerd op de locatie van EP Beerepoot op de Van Aalstweg in Hoorn.
Buiten dit alles om is dit een geweldige zaak waar wij al jaren komen en je altijd op een zeer deskundige wijze geholpen wordt.

f buis de boer 23-02-2019

service is prima vind je niet veel meer , een eigen medewerker die alles installeerd en repareerd, en zijn vriendelijk, ja ik zal een ander altijd aanbevelen om naar ep te gaan

Maarten Louage 23-02-2019

EP:Beerepoot Hoorn ligt naast de MediaMarkt en toch ga ik naar EP:Beerepoot en niet naar de grote rode winkel ernaast. Waarom? Bij EP:Beerepoot ben ik zeker van 100% correct advies en een prettige winkelervaring. De zoektocht naar het product die bij mij past en bij mijn portemonnee. Naast de winkelervaring is ook de service achteraf in orde. Meteen bereikbaar per telefoon en bereid om te helpen. Kortom, voor al mijn elektro benodigdheden is er voor mij maar 1 adres en dat is dat van EP:Beerepoot.

Judith Groot 23-02-2019

Leuke workshop tapas maken gevolgd vandaag!
Enthousiast begeleid, heel verzorgd en mooie materialen natuurlijk!

Steve 23-02-2019

Wij kochten bij EP Beerepoot vandaag een wasmachine en een paar Sonos speakers. Heel fijne en vakkundige service. Veel wijzer geworden dan via een online aankoop. In deze vorm biedt het bezoeken van een fysieke winkel nog steeds veel meerwaarde!

Leonardus 23-02-2019

Goede service en uitleg van het aan te kopen product. Wat zeker fijn is de vakkennis van de mensen in de winkel.

R. Hoebeke 23-02-2019

Goede, vakkundige en vriendelijke advisering in de winkel te Hoorn.
Levering op korte termijn in overleg. Na geconfronteerd te zijn met een productfout hebben wij een uitstekende opvolging hiervan en oplossing ontvangen.
Top

Y.M.M. Bouquet Adama 23-02-2019

Prima geholpen verwelkomt met een kopje koffie. Uitleg goed. Televisie was een showroom model en werd gratis geïnstalleerd. Na betaling keurig in onze auto gezet.

Iris 23-02-2019

Je wordt netjes geholpen, met een goeie service. Verder geven ze ook goed advies.

Jacqueline Domhof 23-02-2019

Altijd een fijne, prettige benadering, snelle service, probleem wordt zo snel mogelijk op een professionele, vriendelijke en betaalbare manier opgelost, samen kom je er altijd uit, goede garanties, een top zaak ep Groenlo👌👌met erg prettige medewerkers!

Wim Smit 22-02-2019

Prima service, vakkundig herstel van mijn apparatuur, vriendelijk en werken volgens afspraak.
Dus over de EP winkel in Budel zeer tevreden.

Han de Vries 22-02-2019

Vakkundig en terzakekundig advies vanuit de EP Beerepoot in Hoorn over tv/audio en dito plaatsing en uitleg van de monteur. Inspelen op eventuele korting acties met een duidelijk onderbouwd advies van de verkoper.

ruud 22-02-2019

alles goed geregeld en snelle levering een top bedrijf dit bedrijf zou ik aan bevelen aan andere mensen die een koelkast/ wasmachine / een tv /enzevoort.

Maureen 21-02-2019

Zul je zien... Gaat de kruimeldief kapot. Net als je hem harder dan ooit nodig hebt om al die verdwaalde blauwe muisjes en beschuitkruimels op te zuigen.

Ik was er al een beetje bang voor, maar in het systeem van EP stond dat we de kruimeldief in december 2016 hadden gekocht. De garantietermijn van 2 jaar was dus nét verlopen.

Maar de verkoper zei dat hij toch even ging proberen om iets te regelen met de fabrikant. Hij kon wel zien aan de nette staat van het apparaat dat we er niet lomp mee waren omgesprongen, zei hij. En daarnaast hebben we zo ongeveer elk nieuwe huishoudelijke apparaat de afgelopen jaren bij hen gekocht, dus dat zal ook wel meegespeeld hebben. Hoe dan ook: we zouden binnen 2 weken iets horen.

Vanmiddag, twee dagen nadat ik er was geweest, kregen we bericht. De kruimeldief was klaar. Dus we reden er meteen maar even naartoe. En wat schetst onze verbazing? We kregen niet onze eigen kruimeldief terug, maar een gloednieuwe!

Dus, mensen van EP, heel hartelijk dank voor deze topservice!

J. van der Woude 21-02-2019

Prima advies en eerlijkheid over levertijd. Goede uitleg over werking apparatuur waar ruim de tijd voor werd genomen.

Drentecook 21-02-2019

Scherpe prijs voor mijn Inventum keukenweegschaal. Levering haperde wat maar het contact met de klantenservice daarover was uitstekend, vriendelijk en gericht op een goede oplossing. De weegschaal voldoet prima aan de verwachtingen, handzaam en duidelijk leesbaar.

Wiebe de Vries 21-02-2019

Ik ben heel tevreden, omdat het snelle service heel goed verzorgt is, en de snelle bezorging van het product
En de kwaliteit van het product is uitstekend.

Sabine 20-02-2019

Keurig netjes de volgende dag al gebeld door mevrouw, dat de bestelling de deur uit was en dat de verwachting was dat de vaatwasser vrijdagmiddag in de winkel binnen zou komen. Afgesproken dat mevrouw zou bellen om de vaatwasser vrijdagmiddag of zaterdagochtend te leveren. Vrijdagochtend werd ik al gebeld en hebben we afgesproken dat de chauffeur om 15:00u uit Tilburg weg zou rijden, dus dat hij om 15:20u bij ons zou zijn. 15:20u werd er aangebeld, vaatwasser geleverd en oude meegenomen zoals afgesproken. PERFECT!!!!

H.Haemers 20-02-2019

Super service, heel klantvriendelijk. Blij met E.P. Wannerplein Heerlen. Een aanrader voor iedereen!

Lya Kuipers-Smits 20-02-2019

Vindt Ed Stevens een uitstekende zaak, ben verhuisd naar Den Haag, maar met vragen kan ik altijd bij hun
terecht ook over mijn lange tijd geleden bij hun aangeschafte tv van Loewe, en nemen de tijd om je te woord te staan en je te helpen , vind iedereen heel klantvriendelijk , het is hier maar een kwartier rijden vandaan,
blijf zeker klant, bij hun is klant koning .

kooij L 20-02-2019

Erg tevreden over de benadering en uitleg ,daarbij een goede en snelle service. zeer vriendelijke monteur die op een vrolijke en nette manier van overkomen naar de klant. In de winkel ep de Rijt Goirke straat te Tilburg vriendelijk en een duidelijke uitleg over de appratuur waar ik informatie wilde hebben ,om tot een besluit te komen. Waar we uit eindelijk in slaagde

Wb 20-02-2019

Onlangs een tv van LG bij Terpstra gekocht voor een zeer scherpe prijs. Daarnaast ook nog eens prima service en goed advies!

Evawaagen 19-02-2019

Vandaag zowel een Tv als een speaker gekocht. Ik werd super geholpen! Ik hoefde niet te lang te wachten tot er iemand kwam helpen. Ik kon uitleggen wat ik precies zocht en werd hierin super geadviseerd, ook de verschillen werden super duidelijk uitgelegd.

Thuis gelijk aan de slag gegaan met de speaker, en die is echt super! Een hele fijne service.

Elianne 19-02-2019

Vandaag voor mijn echtgenoot een Kobo e reader gekocht bij EP Beerepoot in Grootebroek.
Ik kreeg van de medewerker een goede uitleg over de e reader
de e reader en de bijbehorende safety hoes werden daarna vakkundig als cadeau ingepakt.
met zo'n cadeau kan men thuiskomen

Cor Garrelds 19-02-2019

ik ben al vele jaren klant bij E.P. Molendijk Denekamp,,,en de eigenaar was altijd zeer informatief bezig en nam de tijd voor je,,,zijn opvolger,,zoon .... doet er gewoon nog een schepje bovenop en is altijd bereid met info,,en anders wel een van zijn team,,,reparaties,,aankoop,,service,,schotel opbouw en afstelling,,ze zijn er gewoon voor je,,en dat is gewoon,kort gezegd,,ouderwetse menselijke service,,topteam Molendijk met aanvoerder Wouter

thea hoppener 19-02-2019

Vriendelijke en vakkundige bediening. Afspraken worden correct nagekomen.

Leveringen worden goed gecommuniceerd

Mol 19-02-2019

Klantvriendelijk. De klant word geholpen bij zijn of haar vragen en keuzes in belang van de klant. Goede garantie op producten.

Stef knol 19-02-2019

Mooie winkel met groot assortiment. Kennis van zaken. Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Harrie Wientjes 18-02-2019

Nou de EP in Nijverdal daar werken mensen die weten waar ze over praten , hebben stand van zaken , de service is perfect , jong en oud word er bediend als keizer de prijzen kan jan modaal en de iets goed gevulde portemonnee kan daar goed kopen en ze staan altijd klaar voor een babbel een geintje gewoon in een woord een Top EP raad hem iedereen aan.

Meintjens 18-02-2019

Goede, vakkundige en vriendelijke advisering in de winkel. Er werd rekening gehouden met de prijzen van andere verkooppunten.
Levering op korte termijn in overleg. Fijn dat ik vooraf gebeld werd dat ze binnen een half uur kwamen plaatsen. Plaatsing prima verzorgd.

Jan 17-02-2019

Bij en beerepoot voel ik mij altijd welkom, heb ervaren dat service belangrijk is bij deze winkel ook al kom je met een product die net gekocht is en een manco heeft, dan wordt er meteen naar een oplossing gezocht.
Top.

Ellouis 17-02-2019

Ik ondervond moeilijkheden om een afleveradres in te geven. Uiteindelijk bleek na afronding dat ik het artikel op kon halen in een winkel. De waarde van het artikel was echter veel minder dan de benzinekosten die ik hiervoor moest maken.
Na een mail aan de klantenservice om de opdracht te cancelen kreeg ik direct een mail dat men zou zorgen dat het artikel bij mij thuis bezorgd zou worden. Een dag later kreeg ik een telefoontje van de klantenservice dat de winkel waar het artikel naar toe gestuurd was, dit zou doorsturen nar mijn privé adres. Geen vooruitbetaling nodig. Prima service!!!

Jos Knippers 16-02-2019

EP Molendijk - Denekamp: Behulpzaam en flexibel. Kennis van zaken. In ons geval met een Jura koffiemachine naar huis en later voor onderhoud en schoonmaak. En dat in eigen beheer.

Janny Aalten-Brassien 16-02-2019

EP STADSHAGEN ZWOLLE,
Een winkel waar goed en eerlijk advies gegeven wordt .
Zeer vriendelijk personeel en goede sfeer , hier is nog tijd voor de consument .
Prima service , een winkel waar we heengaan als we een nieuw apparaat nodig zijn.
Winkel om aan zeker te bevelen .

Ilma 16-02-2019

Mooie ruime winkel (ep-beerepoot, hoorn) met veel keus en fijne behulpzame verkoper met kennis van de apparatuur. Vlotte installatie alleen beetje late bezorging.

Rinda 15-02-2019

Meerdere keren zijn we goed geadviseerd over en geholpen bij de aankoop van huishoudelijke apparaten. Deze keer waren we op zoek naar een nieuwe kookplaat. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wij konden daardoor een goede keuze maken. De afspraak voor plaatsing werd snel gemaakt. Wij zijn zeer tevreden met de nieuwe kookplaat.

Zuid 15-02-2019

De website is goed toegankelijk ende producten zijn snel te vinden. De levering is keurig en snel.

Klasina 14-02-2019

Goede winkel waar ze je altijd snel en vriendelijk te woord staan. Vragen via sociale media worden super snel beantwoord! Kunnen vaak alles bestellen, is dan ook snel in huis! Goede winkel met goed en kundig personeel.

Anton 14-02-2019

Betrouwbaar, klantvriendelijk en betaalbaar. Fijne mensen om mee te werken.

Clasien 14-02-2019

Zeer snel en accuraat geholpen. Pas enkele uren nadat ik gemeld had dat mijn combimagnetron kuren had stond EP al op de afgesproken tijd voor de deur.Hij keek, probeerde het een en ander, Internet erbij. Conclusie: Een belangrijk onderdeel was stuk. Hij beloofde te zien of het nog ergens voorradig was en wat de kosten zouden zijn. Drie uur later al een telefoontje met het bericht dat het na zoveel jaar niet meer verkrijgbaar was. Jammer. Daarna van de kant van EP geen enkele druk om er een te kopen bij hen of kosten te rekenen voor het bezoek, Vandaag hebben we een mooie Siemens combimagnetron bij EP gekocht. Zij blij, wij blij. En...overmorgen wordt hij al geplaatst.

Smit 14-02-2019

Wat een kundige, geduldige en opgewekte mensen werken er bij ep:beerepoot. Onze verkoper nam alle tijd en ik had bij geen enkele vraag het gevoel dat het teveel of zelfs ,dom, was. Een heel fijne ervaring! Alweer!

Luik 14-02-2019

Communicatie is vlot & duidelijk. Medewerker komt langs wanneer afgesproken, vriendelijk en deskundig. Wij hebben al een aantal handwerkers over de vloer gehad en qua kwaliteit en prijzen slechte ervaringen gemaakt. Vandaar kunnen wij EP Faber absoluut aanbevelen en gaan, zo nodig, weer gebruik maken van hun services.

J.B.M.Pasman 14-02-2019

De service omtrent aanvraag abonnement en aansluiting canal-digital was goed en ook een goede cervice t.a.v.gebruik decoder,goede uitleg.
Naam:EP/Groot Zevert te Groenlo.nl.

Paul 14-02-2019

Goede voorlichting; Installateur kwam op afgesproken tijd; keurig stel, die snel en efficient tv-toestel aan de wand monteerde, daarbij goed rekening houdend met onze wensen. Zeer tevreden.

Caroline 14-02-2019

Klantvriendelijk , beleeft, luisteren naar je, zoeken dingen op, leggen het uit.
Als je er niet uit komt, kan je gewoon terug komen.
Ik was vergeten dat het zo kan, echt geholpen worden.

DamianBW 14-02-2019

Het is een prima overzichtelijke webshop.
Net een combimagnetron van inventum binnen en heerlijke vooral snelle pizza's maakt hij warm !! Zo nog meer bestellen 😝