EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jorg 24-10-2019

Stofzuiger besteld. Snelle levering, goede, snel reagerende klantenservice.

Zeer betrouwbaar en snelle levering van EP. 23-10-2019

Ik vind EP een fantastische shop.
Drie weken geleden een stofzuiger besteld en die werd (de volgende dag) snel en goed geleverd.
Deze stofzuiger beviel zeer goed. Ik zag dat mijn vrouw hem iedere keer mee naar boven nam, omdat hij veel beter zoog dan haar stofzuiger boven. Nu hebben we dus twee van deze heerlijke Inventum stofzuigers.
Ik ben er van overtuigd, dat zij langer meegaan dan twee jaar (twee jaar garantie), maar als ze defect gaan komen er direct weer Inventums via EP.
Dank voor de perfect afwikkeling.
Groet,

Frits 23-10-2019

Tv besteld op de website, die werd vervolgens de volgende morgen keurig bezorgd.
Uitgepakt, aangesloten en kijken maar. Eigenlijk zoals het hoort.
Tevreden gebruiker.

Kevin 23-10-2019

Op zondagavond een bestelling geplaatst voor een Samsung Soundbar, en dinsdag werd deze netjes persoonlijk afgeleverd. Tevens nog wat tips gekregen voor de Samsung Cashback Actie die op dat moment was, en tijdens het bestel proces netjes op de hoogte gehouden van de status door de lokale EP winkel.

George 21-10-2019

Ik ben op visite geweest in Hoorn bij EP: beerepoot, en ik ben daar goed, niet opdringerig ontvangen.
De medewerkers hebben allemaal, zo heb ik begrepen, hun eigen specialiteiten.
Dat is wel zo handig, niet één zo'n betweter.
Uiteindelijk hebben we een compleet "witgoed"? Ik geloof dat het zo heet, pakket aangeschaft. Koelkast, wasdroger, wasmachine, stofzuiger, magnetron en televisie.
Voor een redelijke prijs.
Nadeel vind ik wel dat de wasmachine niet is aangesloten.
Dat hadden we beter moeten communiceren.
Officiele reactie van EP.nl 23-10-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. EP:Beerepoot vindt het prettig te horen dat u zo tevreden bent. U had natuurlijk altijd kunnen vragen bij afleveren of het alsnog mogelijk was om de wasmachine aan te sluiten. Uiteraard veel plezier van uw aankopen!

M.Oosterhof 20-10-2019

Duidelijke site. Prijstechnisch interessant. Vlotte afhandeling en levering.

Nico 19-10-2019

EP Zwolle-Zuid
Zéér vriendelijke en deskundige mensen daar.
Ik ben goed voorgelicht en daar een wasmachine en een diepvrieskast gekocht.
Levering en installeren perfect!
Goede service!
Absoluut de moeite waard om deze nieuwe winkel te bezoeken.

Sandra 18-10-2019

Goede aardige verkoper met kennis van zaken, gaf goede uitleg over de aankoop.

Manfred 18-10-2019

Goede service en waar voor uw geld te allen tijde. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Jaap 17-10-2019

Er stond op de website dat levertijd 2 tot 3 dagen kon bedragen. Tot onze verbazing werden we de volgende dag laar in de middag gebeld met de vraag of de vriezer 's avonds omstreeks half zeven gebracht kon worden. Werkelijk klasse!!

Dani 17-10-2019

Prima site, duidelijk en overeenkomstig met geleverd product. EP gekozen omdat deze het goedkoopst was na vergelijking. Vlotte en eenvoudige afhandeling zonder een account te hoeven aanmaken. Bezorging de volgende dag kunnen ophalen bij afhaalpunt in de buurt. Prima geregeld!

AvB 17-10-2019

In de openingsaanbieding hebben wij een inductie kookplaat gekocht. Om te installeren kwam een monteur, deze beoordeelde dat het uiteindelijk niet verstandig was om het te plaatsen, omdat de kookplaat de warmte onvoldoende kwijt zou kunnen. De kookplaat terug naar de winkel en geld terug ontcangen. Geholpen door heel vriendelijk personeel.

JE 17-10-2019

We hadden een robotstofzuiger besteld met een leveringstermijn van ong een week.
in het begin is er wel contact geweest dat het waarschijnlijk een kleine 14 dagen zou duren.
vervolgens werden we niet op de hoogte gehouden over de levering, we hebben er zelf meerdere keren contact over moeten opnemen.
de stofzuiger is 4 weken na bestelling pas geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 17-10-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de winkel u niet op de hoogte heeft gehouden van de levertijd, dat had u heel veel meer duidelijkheid kunnen geven. Daarvoor excuses. We wensen u wel veel plezier van uw aankoop. Tevens hebben we u nog een persoonlijke mail gestuurd.

Paul 16-10-2019

Had het product om 17:55 besteld. Het was mij niet helemaal duidelijk wanneer ik hem zou krijgen en ik kreeg ook niet direct een mail met de bevestiging waardoor ik bang was dat het niet goed was gegaan. Echter kreeg ik de volgende dag de bevestiging van de bestelling en dat deze ook diezelfde dag direct geleverd zou worden. Snelle bezorging en duidelijke beschrijving! De desbetreffende telefoon bevalt goed, heeft alleen hooggevoelige toetsen waardoor je makkelijk een verkeerde knop indrukt, verder prima toestel!

Randy Beeren 16-10-2019

Zeer snelle levering van mijn bestelde product. Het product werkte naar verwachting en ik ben dan ook zeer tevreden over de kwaliteit en bezorgservice van EP.

LvB 15-10-2019

Overzichtelijke site met ruime keuze en snelle, correcte levering van de bestelling.

Theo 15-10-2019

Snelle levering alleen zou ik mailtje krijgen als het geleverd zou worden, helaas niet gebeurt. Maar toch snelle levering en vooral belangrijk voor mij E.P was de goedkoopste leverancier.
Officiele reactie van EP.nl 16-10-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw product is verzonden via onze distributeur, het is gebruikelijk dat ook zij een mail sturen met track en trace, waarschijnlijk is dat om onbekende redenen niet gebeurd, dit is inmiddels teruggekoppeld met deze distributeur. Wij nemen uw feedback zeker ter harte, fijn dat u tevreden bent over onze prijzen.

Karin de Neef 15-10-2019

Ik woon na 15 jaar weer in Hoogeveen maar blijf toch materiaal kopen bij Kuik omdat de service top is.
Dikke pluim voor de goede service.
Je wordt hier nog als mens benaderd en niet als nummer. Top!!!!!!

Miranda 14-10-2019

Wij zijn in de winkel in Hoorn goed geholpen m.b.t. de aanschaf van een nieuwe stofzuiger. Wat opviel was dat het personeel goed op de hoogte was van de mogelijkheden van de diverse apparaten, waardoor wij goed geholpen zijn om hierin een keuze te maken.

Dick 14-10-2019

Snel schakelen en direct een afspraak maken gewoon goed geregeld ouwe machine eruit nieuwe erin super geregeld.

JF Hagenbeek 12-10-2019

EP Elburg.
Aardig en behulpzaam personeel met aandacht voor de klant. Meedenken bij problemen en altijd op zoek naar oplossingen. In deze winkel ben je dus geen nummer!

Marcel 10-10-2019

Prijs is concurrerend met andere aanbieders. Bestelling snel geregeld en geleverd zonder veel poespas.

Albert 09-10-2019

Kom al jarenlang bij EP Mulder in Leek. Bijzonder klantvriendelijk en wordt er altijd correct en deskundig geholpen. Onlangs nog geweest met een kapotte stofzuiger waarvan ik dacht dat ie afgeschreven kon worden. Bleek dat ie toch nog voor een zacht prijsje te repareren was. Top winkel !

Ilona Mulder 09-10-2019

De levertijd was wel erg lang nm na 1 week kon ik mijn bestelling ophalen in de winkel te Groesbeek.
En ik kon niet achteraf betalen.
Officiele reactie van EP.nl 10-10-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelde artikel is alleen te bestellen en te leveren via een winkel. De levertijd duurde in dit geval iets langer, omdat de leverancier hierin gebreke bleef. Dat u niet via Afterpay kon betalen is niet door ons ingesteld, maar Afterpay geeft daar goedkeuring of afkeuring voor. Veel plezier met uw aankoop.

Anoniem 09-10-2019

Bestelling gedaan via de webshop met bezorging in de winkel. Na het bestellen (en betalen) geen enkele communicatie over mijn aankoop. Na een week naar de winkel om mijn bestelling op te halen, ook naar hen toe geen goede communicatie.
Winkelpersoneel heeft het tot de bodem uitgezocht en gezorgd dat ik mijn product de volgende dag in huis kon hebben.
Complimenten aan het personeel, zij krijgen een 8.
Kritisch 09-10-2019

U geeft zo EP: geen kans om iets uit te leggen als u anoniem reageert....als u reviews leest ziet u dat ze echt wel hun uiterste best doen voor een consument. Lijkt mij dat élk bedrijf te maken heeft met excessen én eventuele partners.

Officiele reactie van EP.nl 10-10-2019

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. In dit geval is de uitlevering niet gedaan door onze distributeur aan de winkel. De winkel ontvangt altijd de producten van een distributeur MET naam voor wie het bestemd is, en dan kunnen zij met u contact opnemen als het er is, immers zij hebben ook inzicht in de orders. Zo lopen de lijnen altijd, en dat weet elke winkel, dus communicatief gezien is dat duidelijk voor een winkel. Fijn dat u toch zo tevreden bent over de winkel.

Jackx 08-10-2019

Koelkast besteld goed overzicht uit hoe je je keuze maak, alleen jammer dat je bijna 30 euro extra moet betalen als je hem uitgepakt en aangesloten wilt hebben en het verpakkings materiaal mee te laten nemen echt een - punt service is er dus niet echt. Moet er nu echt even over na denken of ik er nog mijn volgende aankoop zou doen. Gezien dat ik zelf mijn gehele witgoed wil gaan vervangen gaat mijn dat 120 euro extra kosten.
Officiele reactie van EP.nl 09-10-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. De 29,95 zijn als service dat de ondernemer het apparaat op de plaats zet waar u wilt, dus ook tot 2 hoog, uitpakt, stelt en het verpakkingsmateriaal mee neemt. Als u dit niet had gewild, is het een levering tot de drempel en dat betekend dat u het apparaat zelf kunt plaatsen. Die keuze is natuurlijk geheel aan u. Natuurlijk veel plezier met uw aankoop!

José en Jan Terwal. 05-10-2019

Wij zijn nu al 3x bij ep:Berenpoot in broek op langen dijk geweest en in hoorn 1x.
Zijn bij al de winkels zo geweldig geholpen en geadviseerd,dus is onze vaste winkel geworden.
Valt gewoon op als je de winkel binnen komt dat alle medewerkers zo vrolijk,vriendelijk en goed zijn.Eenverademing.

Célestin Nshimiyimana 05-10-2019

Ik koop mijn spullen bij EP omdat de aflevering, transport en montage worden niet in rekening gebracht.

Remco 04-10-2019

EP is een lokale winkel hier in Wolvega waar we altijd vetrouwd heen kunnen gaan voor apparatuur. Nu meerdere malen gebruik gemaakt van de winkel en ze geven altijd goed en eerlijk advies.

De installatie service hebben we ook gebruikt en dit is altijd top!

Resi de Bruijn 04-10-2019

Prachtig nieuwe winkel waarvan we al jaren van de beste service genieten op ons Dorp in de oude winkel zelfde vriendelijke mensen Zion gebleven en we kopen heel graag bij winkels om de hoek heel veel succes en hartelijk dank boor de jarenlange goede service

Miloman 03-10-2019

Marktconforme prijs, en vanwege het formaat van het pakket werd er keurig in overleg een afleverdatum en tijd afgesproken. En het werd keurig, en keurig op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Wel even opletten: 'op voorraad' betekent op voorraad bij hun leverancier, dus duurde een dagje langer.
Officiele reactie van EP.nl 04-10-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Niet in alle gevallen is op voorraad dat het dan bij de leverancier is en dus een dag langer kan duren, dat is niet geheel helder op dit moment voor u als consument. Voor zekerheden kunt u altijd met de klantenservice bellen. Veel plezier met uw aankoop!

Tonki 03-10-2019

Bij EP Beerepoot in Broek op Langedijk een AEG Steelstofzuiger gekocht . De verkoper die ons hielp was bijzonder aardig en geheel met ons meedenkend wat de beste keuze was. Steelstofzuigers in diverse maten en soorten kregen een goede uitleg en haalde de gehele stofzuiger uit elkaar om de mogelijkheden te bekijken, waarbij hij alle (zeker drie kwartier) tijd nam. Uiteindelijk met een tevreden gevoel de deur uitgegaan met een stofzuiger die bij ons past. Heel blij mee.

hijko 03-10-2019

Bestelling was snel ingevoerd, geen registratie nodig en snelle levering. Kortom, helemaal zoals ik het wil (met name dat geen registratie nodig is).

Bert 03-10-2019

De bestelde mesjes voor mijn scheerapparaat bleken niet te passen. Met mijn scheerapparaat terug naar de winkel (gelukkig dicht bij mijn woonplaats). Er werden nieuwe passende mesjes besteld (helaas bleek alleen een drietal leverbaar, terwijl ik er twee nodig had) ik hoefde alleen het verschil bij te betalen. Prima service dus.

K.J. Stegeman 02-10-2019

EP had een scherpe aanbieding. het was makkelijk te bestellen en je kon kiezen of je het thuis of in de winkel wilde laten bezorgen. het artikel werd snel geleverd en ik heb het in goed conditie ontvangen.

Ernest 02-10-2019

EP heeft een ruim assortiment met een scherpe prijsstelling zowel op bruingoed als witgoedgebied. Ik heb mijn bestelling via de webshop gedaan. EP (Tilburg) biedt een goede service; direct telefonisch contact voor het maken van een afspraak en je kunt kiezen voor de optie: volledig professioneel aansluiten. Top!

Simon de Boer 02-10-2019

10 Winkel Hoorn
Snelle vakkundige info en hulp (ethernet kabel zat vast in de laptop).
Nieuwe ethernetkabel gekocht en thuis aangesloten op laptop.
Kon daarna de kabel niet meer verwijderen.
Met laptop/kabel naar de winkel gegaan en een medewerker heeft toen heel rustig gedemonstreerd hoe de kabel te verwijderen. Klasse!

li 02-10-2019

Nadat wij een vraag over de garantie-termijn hadden gestuurd, werden we snel gebeld. De vaatwasser wilden we graag binnen een paar dagen ontvangen. Dit werd speciaal voor ons geregeld

Theo S 29-09-2019

Ik had nog geen ervaringen met EP. Heb deze shop puur gekozen voor de prijs van de TV, dit was een zeer scherpe aanbieding.
Contact met de firma was goed, ik werd telkens op de hoogte gebracht van mijn bestelling.
Wat ik ook super vond was het tijdstip van leveren, dit kon ik in overleg met hun zelf bepalen.
Dus geen dag verlof opnemen om de gehele dag te wachten op een besteller die dan uiteindelijk om 18 uur komt opdagen. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam. TV is super mooie OLED van LG, goed verpakt en geen beschadigingen e.d
Minpuntje voor deze bestelling was de levertijd , deze was uitgelopen naar 7 dagen door wat inventaris en logistieke problemen bij EP. Hieraan kan nog wat meer aandacht besteed worden. Daarom een 8 van 10. Ik ga zeker weer eens gebruik maken van deze winkel.
Officiele reactie van EP.nl 30-09-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. De televisie die u had besteld moest elders vandaan komen omdat de winkel deze niet zelf op voorraad had en ook in ons eigen magazijn niet, en daardoor duurde levering langer dan u gewend bent, en zeker niet wat wij ook zelf wensen. Het is zeker een aandachtspunt en die nemen wij ter harte!

Marco 28-09-2019

Wij zijn uitstekend geholpen aan een wasmachine. De vakkennis van de verkoper was uitermate goed en correct. Daarnaast een prettig mens om te spreken!
Prima uitleg en de verschillen tussen de machines aangegeven. Wij konden zo de juiste keuze maken.

Ans Rutten 28-09-2019

Zeer deskundig geholpen,altijd vriendelijk en behulpzaam,echt top service!
Ga voor alle elektrische apparatuur altijd naar EP Rickelman in Boxtel

Wvz 28-09-2019

Artikel besteld via website EP. Levering was matig. Ik koos voor afhalen in een EP winkel in Leiden Ik ontving geen berichten waaruit zou blijken dat het artikel onderweg was en of ik het al kon ophalen. Toen ik met EP landelijk belde gaf men aan dat de winkel mij had moeten bellen. Dat staat echter niet in de bevestiging de bestelling. Ik ben toen naar de winkel gegaan waar mijn artikel wel geleverd was maar zonder dat het op mijn naam stond. Vriendelijk geholpen en meegekregen natuurlijk maar de verwarring was eventjes groot.
Officiele reactie van EP.nl 30-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. In dit geval had u gekozen voor levering bij de winkel. Zij horen u dan te benaderen om te laten weten dat het artikel voor u bij hen was gearriveerd. Dat dit niet is gebeurd, is heel vervelend voor u. Dit staat niet vermeld in de bevestiging maar dat weet de winkel wel. Uw naam wordt door ons WEL naar onze distributeur verstuurd, en deze werd ook vermeld op de pakbon, dit had de winkel kunnen checken. Evengoed dank voor uw feedback, veel plezier met uw aankoop!

P.Schriks 27-09-2019

De snelle en vakkundige service bij gekochte artikelen bij Gruyters EP te Stiphout steekt er in Helmond in vergelijking met andere bedrijven bovenuit. Chapeau.

Annelies 26-09-2019

Het is een zeer gebruikersvriendelijke onlineshop. Ook de helpdesk is vaardig en vriendelijk. Ik zal deze winkel daarom zeker aanbevelen. Na de bestelling werd ik gelijk gebeld om een afleverdatum in te plannen. Echt top!

Ellen 26-09-2019

De ene dag besteld en de volgende dag in huis en geen verzendkosten. Het strijkijzer werkt prima, stoomt goed en is licht van gewicht.

HH 25-09-2019

Proces van bestelling ging prima en het product is conform beschrijving. Ik heb het product in een EP winkel laten bezorgen. Dat zou ik een volgende keer niet meer doen. Verbeterpunt is de levertijd en communicatie daarover. Omdat ik maar niets hoorde, heb ik zelf ruim 2 dagen na bestelling contact opgenomen. Ik werd keurig te woord gestaan en mij werd beloofd dat ik gebeld zou worden zodra de bestelling in de winkel was aangekomen. Dat zou dezelfde dag nog zijn. Omdat ik wéér een dag later nog steeds niets had gehoord, heb ik weer zelf moeten bellen om te horen dat ik mijn bestelling kon gaan afhalen. Dat is niet wat ik gewend ben bij andere webshops.

M.Gielen 25-09-2019

Prima winkel, ruim assortiment van kwealiteitsproducten.
Jammer dat in eerste instantie mijn bestelling niet doorkwam via de webshop, maar dat is snel en met excuses hersteld.
Officiele reactie van EP.nl 02-10-2019

Geachte heer Gielen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas bleek dat uw order was blijven hangen in het systeem bij onze distributeur, heel vervelend voor u natuurlijk! Gelukkig is de levering daarna goedgekomen. Veel plezier van uw aankoop!

met vriendelijke groet

Lucia 25-09-2019

Goede informatie en service. Alles werd thuis bezorgd en aagesloten. Ik ga zeker terug naar deze winkel. De prijs-kwaliteitverhouding was naar mijn oordeel ook redelijk te noemen.

Frankh 24-09-2019

Ik heb bij EP een AEG wasmachine besteld. De levering verliep snel en de communicatie was goed. De installatie verliep ook soepel en er werd zelfs een kraan vervangen waar dit nodig was.

EP Hoorn 24-09-2019

De kennis van de medewerkers ligt op een heel hoog niveau, altijd vriendelijk en de service is echt perfekt.