EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Natasja 26-02-2024

Goed en leuk geholpen en weer een mooi kitchenaid product gescoord. Ondanks de verbouwing de normale service en kwaliteit, dus een aanrader.

Kees 25-02-2024

In goed overleg onze televisie afgeleverd. Zeer tevreden met onze aankoop !

Richard 25-02-2024

Een mooie aanbieding bracht me bij deze winkel.
Afrekenen ging wat lastig (ideal werkte niet), en de vooraf beloofde levering binnen 24uur bleek niet door te gaan.
Maar na een paar dagen werd het beloofde contact opgenomen en werd de droger vlot geleverd.
En die doet het prima!

Theo Heuzen 25-02-2024

De website is professioneel en makkelijk in gebruik. Zowel de levering als aansluiten naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Martin 24-02-2024

Heel tevreden over de service. De levering lukte niet omdat het systeem onze lange naam niet kon verwerken. Toen heb ik gebeld, men heeft me meerdere keren excuses gemaakt en de volgende dag de TV geleverd.

Stella 24-02-2024

Snelle service. Miele stofzuiger gekocht. Dit recente type niet overal verkrijgbaar fijne webshop! Mogelijkheid verspreid betalen. Klantenservice is prima.

Robert Okragly 24-02-2024

goede service en vrindelijke verkopers en groot assortiment met koffie apparaten

B.J.M. 24-02-2024

Goede, vriendelijke en vakkundige installatie. Het apparaat op de plaats van bestemming gezet en het oude meegenomen.

Ronald 24-02-2024

Wasmachine besteld op de site van EP Zwolle. Netjes op de afgesproken dag geleverd en toen ik later nog een vraag had netjes telefonisch uitleg gehad. Prima dus, er zijn nog winkels waar het wel kan.

Sita 23-02-2024

Me was droger werkt uitstekend en ik vindt het erg goed dat er in 3 delen betalen doet er zyn mensen die niet zo veel geld hebben en dit is een goede oplossing voor mensen met minder inkomen en dan kan je toch nieuwe wit goed kopen vriendelijke mensen en alles goed geregeld vr gr sita van de molen

Bob de Nigtere 23-02-2024

Afgelopen week kocht ik een combimagnetron voor mijn 93-jarige moeder want haar oven had het begeven. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, kreeg ik ‘m per omgaand bezorgd. Snel geïnstalleerd en mijn moeder kon weer aan het kokkerellen. Top!

Petra 23-02-2024

De site is gemakkelijk in gebruik, voldoende betaalopties. En ja, in mijn geval een leuke korting.

De service is top! Het kon niet geleverd worden op de gekozen dag, geen probleem. De communicatie hierin was echter uitstekend. Dan nog niet over de levering gesproken. De mannen waren erg behulpzaam.

Had ooit al eerder besteld bij EP en nu weet ik weer waarom, de klantvriendelijkheid en service vind je gewoonweg niet overal!

TvHofwegen 23-02-2024

Levering van inductieplaat was uitstekend.
Zeer bekwame technici die de wisseling van oud naar nieuw vlot regelden.
Ze gaven goed advies over afzuigkappen en ev. Vaatwasser.
Het is een verademing om van de firma Mensonides ( ook bij plaatsing warmtepompdroger) zulke bekwame mensen te mogen ontmoeten .

R.h 21-02-2024

Snel levering.goede service. Vriendelijke klantenservice en makkelijk bestellen

Angelique 21-02-2024

Goede service, vaatwasser stond klaar toen we hem besteld hadden. Ook namen ze zonder problemen de oude vaatwasser terug.

Leo van der Meer 21-02-2024

TV via de website gemakkelijk besteld. Aflevering via de klantenservice goed geregeld.

Tom Baars 21-02-2024

zeer snel gelijk leverbaar. prijs is goed oude machine ingeleverd .
vriendelijk geholpen.

Siep 21-02-2024

Alles ging heel snel en goed,het bestellen,de levering en de installering .
Prima service en nette afhandeling !!

Sabrina 21-02-2024

Via de website mijn wasmachine besteld. Ik werd gelijk gebeld om een bezorgafspraak te maken. De levering was snel, donderdagavond besteld en maandag geleverd. De wasmachine werd naar zolder gedragen en daar geïnstalleerd. Ik kreeg een korte uitleg over de wasmachine. Van bestellen tot aansluiten was het super geregeld.

Tijsma 21-02-2024

Ik heb een vaatwasser besteld bij EP, keurig de volgende dag afgeleverd. Ik werd vooraf geïnformeerd over de aflevertijd en de vaatwasser werd door een vriendelijke bezorger afgeleverd..

Trimi Desku 20-02-2024

Super fijn bedrijf!! Snel geleverd!! Klant vriendelijk!!

Tot de volgende bestelling!!

Monique van Lier 20-02-2024

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe edy wasmachine. Mooie prijs en een super snelle levering.

R&B 19-02-2024

Bestelling en levering prima geregeld. Alleen jammer dat eventueel retourneren voor eigen rekening is en het artikel niet in een winkel kan worden geretouneerd indien deze online is besteld.

Jack 19-02-2024

Geweldige zaak, kwaliteit en service en een nette en vlotte levering.

Heel tevreden en een aanrader.

Wim 19-02-2024

Overzichtelijke site, ik heb deze gebruikt bij mijn 'zoektocht' naar een nieuwe tv. Deze bleek bij EP ook nog eens gunstig geprijsd te zijn. Via een andere site had ik voor hetzelfde geld kunnen bestellen, maar ik vind het wel een fijn idee dat ik eventueel contact kan opnemen met een winkel hier in de buurt mocht ik vragen hebben of er iets mis gaan in de levering. Dat was verder allemaal prima verlopen.