EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thierry 16-06-2020

Eenvoudig te bestellen en namen tijdig contact op over de levering. Levering was goed en op tijd.

Hilda Tolsma 15-06-2020

Je wordt er vriendelijk behandeld. Je krijgt ook een duidelijke uitleg over het product wat je er koopt.

Delfzijl 15-06-2020

We werden goed op de hoogte gehouden van de levering van de zending. Zelfs een telefoontje dat de levering een dag later zou plaats vinden ivm Corona. Levering prima op het beloofde tijdstip. Zeker een pluspunt, want in deze tijd is het vaak maar afwachten wanneer je pakket geleverd zal worden. Scheelt een hoop ergernis!

Janke 14-06-2020

Werd heel vriendelijk behandeld en er was "kennis van zaken".
Het bestelde via online lag al klaar en dat ik in de winkel betaalde stelde men op prijs.

Goed en snel 14-06-2020

Een bedrijf wat zeer snel en goed levert! Het was een zucht van verlichting nadat ik het bij hun bestelde produkt eerst ergens anders bestelde en niet geleverd kreeg. Bij EP was het er gelijk de volgende dag! Thumbs up!

Stolkermans 14-06-2020

Heb gekozen voor deze winkel in verband met de ruime keuze en het feit dat er een gratis guru grill bijzat.
Na een telefoontje over de leveringsdatum en tijd vroeg ik terloops of de grill er meteen bijgeleverd werd. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik te horen dat ze deze niet meer hadden. Dit betekend dat als ik niet gebeld had de grill er gewoon niet bij geleverd was. Ik heb meteen laten weten dat ik het product ook niet meer wou hebben waarop de firma Berepoot heeft aangeboden om mij € 100.00 euro korting te geven. Helaas is geld terugstorten van de € 100.00 niet het sterkste punt van de firma Berepoot. Voor de rest ben ik best tevreden over het product en de levering.
Officiele reactie van EP.nl 23-06-2020

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb gisteren contact gehad met EP:Beerepoot en inmiddels gehoord wat er was gebeurd. Het geld wat was toegezegd aan u, is inmiddels gestort op uw rekening. Veel plezier met uw aankoop!
EP:Klantenservice

Ron 14-06-2020

Inventum torenventilator gekocht via de website. Snelle afhandeling. Ik kon het product meteen de volgende dag ophalen. Ventilator voldoet aan alle verwachtingen.

Elbe 14-06-2020

Vriendelijk personeel, behulpzaam, goede service en goede communicatie en scherpe prijzen.

Betuwse beer 14-06-2020

De bestelde spullen bleken niet op voorraad te liggen, maar de medewerkers kwamen direct met een prima alternatief. Deze afhandeling ging heel vlot en correct. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Het gaat erom hoe je ermee omgaat als dat gebeurt. EP heeft dit heel netjes gedaan.

Jan 13-06-2020

Perfecte service , aanrader , gekwalificeerde medewerkers en juiste manier van bezorgen

Henkus 13-06-2020

Vriendelijk, betrouwbaar, zeker een aanrader en bovendien dichtbij voor evt reparaties.

S Zeedijk 13-06-2020

Helder contact na online aanschaf over bezorging. Snel thuisbezorgd en product was uitstekend verpakt, zodat hij helemaal nieuw in mijn keuken staan.

Jeanet Janssen 13-06-2020

Ontzettend blij met onze nieuwe vaatwasser! We waren op zoek naar een smal model. EP bood deze aan voor een mooie prijs, met nog eens gratis extra lange garantie. Keurig op tijd voor de deur (ivm Corona, dus begrijpelijk) afgeleverd en vragen/garantie gewoon via de lokale winkelier. Prima in orde, geen verbeterpunten, voor herhaling vatbaar als we weer wat nodig hebben.

Natalie 13-06-2020

Vlotte en nette levering. Duidelijke website. Prima prijs. Heel goed dat er (mits op voorraad) geleverd wordt vanuit dichtstbijzijnde winkel.

René 13-06-2020

Mijn bestelling werd keurig netjes de volgende afgeleverd. Het hele bestelproces vanaf bestellen tot en met afleveren is geheel naar wens verlopen. Bovendien was de prijs zeer concurrerend.
Zal een volgende keer zeker weer bij EP bestellen.
👍👌

Jennifer Lampe Samson 13-06-2020

Voor het eerst een koelkast besteld bij EP na een slechte ervaring bij een ander winkel. Klantvriendelijk, service gericht en bezorgservice was fantastisch.

P.B 13-06-2020

Wij hebben EP gekozen omdat zij het product wat wij wilde hebben in voorraad hadden en de volgende dag al konden leveren.
De levering is zeer correct uitgevoerd op de dag en het afgesproken uur

Raaltenaar 13-06-2020

Leuk dat je kunt kiezen, ophalen bij een winkel naar keuze of gratis aflevering boven Euro 99.00, maar er is te weinig informatie over producten wat men wil kopen,
Onze eigen voorbeeld ....een airco voor de zomer. Op site ziet je wel wat je kunt bewegen om te kopen, maar toen wij pakket opende ontdekte wij dat garantie op airco vervalt als men een verlengsnoer gebruikt. Wij hadden geen stopcontact in de beurt van een raam op zolder waar de apparaat geplaatst zou worden. Ook werd airco gelevert met een raampakket wat helemaal niet bruikbaar is in Nederland. [Alleen voor glijramen] rAAMPAKKET BESTELD VAN ANDERE ONLINE WINKEL
Officiele reactie van EP.nl 23-06-2020

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u zelf nog contact gezocht met de EP:Ondernemer in uw buurt of met de klantenservice hierover? Wilt u zo vriendelijk zijn een mail te sturen naar de klantenservice, om te kijken of wij zo de informatie op de site kunnen aanpassen?
EP:Klantenservice

remi 13-06-2020

online bestelling van een vrieskist ging soepel.
ep windhorst techniek in boskoop nam twee keer telefonisch contact op. één keer om de bestelling te bevestigen en één keer toen de chauffeur op pad ging om de vriezer af te leveren. prima geregeld dus!

Steph Ibink 12-06-2020

Airco was makkelijk te vinden op de site, goed vergelijkbaar en de prijs was zeer concurrerend!!
Werd keurig nagebeld over een model wijziging en kreeg daardoor extra korting aangeboden!
Een dag eerder bezorgde de eigen bezorgdienst. Kortom het kopen bij beerepoot is toppie

Hans en Hinde v d Zijde 11-06-2020

Al 45 jaar zijn wij klant van Corona in Den Hoorn. Van scheerapparaat tot cd-speler, van wasmachine tot koelkast en een joekel van een televisie. Doordat wij op technisch gebied twee nullen zijn, hebben wij regelmatig enige hulp nodig. En nooit doe een tevergeefs beroep op de familie de Groot: hulpvaardig, vriendelijk, snelle service en vooral betrouwbaarheid, dat zijn woorden die absoluut van toepassing zijn! Daarvoor onze dank!
Hinde en Hans v d Zijde

Remco 11-06-2020

De levering was goed geregeld, men belde netjes om een afspraak te maken en men belde ook om aan te geven dat men er bijna was.

Ehj ras 11-06-2020

Prima winkel, ik had besteld via de website op donderdag avond laat en dinsdag al de spullen in huis, wat ik ook prettig vond dat ik voor levering gebeld werd dat ze over een uur voor de deur zouden staan.

Prima service zeker een aanrader

Nina 11-06-2020

Ik heb via de website mijn product aangeschaft en dit ging makkelijk en snel en het werd ook snel geleverd

Lilian 11-06-2020

Makkelijk om via internet te bestellen en om het dan op te halen in de winkel👍

Henk 10-06-2020

Snel en goed geholpen. ben zeer tevreden beveel de winkel zeker aan ga zo door.

RMNBRWR 09-06-2020

Wasdroger aangeschaft incl. aansluiten. Van bestellen tot aan levering perfect. Netjes ook dat van tevoren werd opgebeld om de aansluitmogelijkheden door te nemen. Enige verbeterpuntje is dat mijn oude afvoerslang aanvankelijk op de nieuwe droger werd aangesloten, terwijl die toch (na 12 jaar) zichtbaar 'op' was; er zaten duidelijk gaatjes in. Toen ik dat zag en vroeg of de nieuwe, erbij geleverde, afvoerslang kon worden bevestigd was dat geen probleem. Ik noem het daarom geen 'kritiek', maar het scheelt net dat ene (verbeter)puntje in mijn beoordeling; 9 i.p.v. 10.

Inge 09-06-2020

Zeer nette winkel en webshop. Personeel is altijd vriendelijk en helpt je goed. Er werkt deskundig personeel

Thys 09-06-2020

Duidelijke site, gemakkelijk bestelproces en ik werd direct gebeld om een leveringstijd af te spreken die ook perfect werd nagekomen. Na levering nog een keer contact gehad en ook die vraag werd netjes en snel beantwoord. Top!

John van der molen 08-06-2020

Mijn dochter en schoonzoon beveelde jullie aan omdat ze goede ervaringen hadden bij jullie...ik deed mijn bestelling bij jullie en werd binnen 10 minuten gebeld dat de bestelling ontvangen was en binnen 2 dagen klaar zou staan..dat vond ik prettig en merkte ook dat ik informatie aan jullie kon vragen over de producten n daar goed uitleg over kreeg..dus ik ben zeer tevreden met jullie zaak en klantvriendelijk heid..

BV 08-06-2020

Online besteld en super snelle levering.
Perfect fornuis voor een perfecte prijs. Super vriendelijke bezorger ook. Top!

Dimphij 08-06-2020

Sommigen zoeken heel internet af waar ze 'n euro ku nnen besparen maar ep heeft dezelfde prijzen en! Brengt gratis thuis (door vriendelijk personeel) en zetten 't netjes binnen. En ook goede garantie! Ben zeer tevreden!

Corry 08-06-2020

Alles is heel goed verlopen. De bestelling, Het aan sluiten , De personen waren vriendelijk. Wat wil je nog meer !. dit is wat ik heel fijn vindt. zou EP aanbevelen. Mijn complimenten aan hoe het verlopen is .

Walter 08-06-2020

Normaliter shop ik online. Want goeie koop en zo'n verkoper voegt niks toe. Reviews vertellen je de waarheid als je even zoekt. Zo niet bij EP (te Schalkwijk). Hoewel ik online een airco bij ze bestelde, besloot ik die zelf op te gaan halen. Ik liep met een betere Whirlpool airco naar buiten met €50 korting (ik had eerst een Chinees apparaat van Inventum besteld maar wist dat deze veel beter, stiller maar ook €60 duurder was (nu nog maar een tientje). De verkoper wist precies hoe het apparaat diende te worden geïnstalleerd EN hij tilde het 34 kg zware apparaat met een collega in mijn auto. Goedkoper, beter en sneller dus, maar bovenal voelde dit heel vertrouwd.

Ringoir 08-06-2020

Ik heb recent een Samsung 65Q90R QLED televisie online bij EP gekocht. De bestelling had ik vóór 20.00 u geplaatst waardoor ik de levering de volgende dag zou kunnen verwachten. In eerste instantie leek dit niet haalbaar i.v.m. de huidige hectiek deels vanwege COVID-19 maar een medewerker van het magazijn in Zeewolde heeft de televisie persoonlijk de volgende avond aan huis geleverd. Bijzonder netjes opgelost!

Nicky41 08-06-2020

Snelle levering van de via internet bestelde producten. Wel een beetje vreemd dat je na de bestelling nog gebeld word door een lokale verkoper met de melding dat je iets besteld hebt wat eigenlijk van een discutabele kwaliteit is. Of je niet liever vaar een paar honderd euro extra een duurder merk wilde bestellen? Heel apart. Als je niet achter je product staat moet je het niet verkopen. Dan bestel ik het voortaan wel bij de concurrentie. Maar goed. Levering was top. Wij zijn erg blij met de geleverde goederen. Merk bevalt prima en dat voor zo'n lage prijs ;)

Patricia 08-06-2020

Gebruiksvriendelijke website, artikelen makkelijk te vinden. En ondanks dat wij iets langer op onze bestelling hebben moeten wachten, vind ik dat EP Stevens zeker een pluspunt verdient voor de wijze waarop zij dit hebben afgehandeld. Zij kwamen het namelijk direct zelf brengen zonder tussenkomst van PostNL met welgemeende excuses. Ook dat is service! Afzuigkap was makkelijk te installeren en doet zijn prima voor een goede prijs!

Coen 08-06-2020

Gewoon goed. EP Nijverdal goede service nadat verkeerde apparaat was geleverd. Na een dag of drie stond de juiste in de garage.

Harmen 08-06-2020

Goede overzichtelijke website , en snelle afhandeling . Superservice.
De bestelling online geplaats , waarna al snel contact werd opgenomen .
Ook het plaatsen van het nieuwe apparaat en meenemen van het defecte apparaat is een goede service !

Christiaan Brakert 08-06-2020

Ik kom al jaren bij EP Nijverdal en heb hierbij ook een langslepende negatieve ervaring aangaande een bepaald product opgedaan. De service in die tijd was en is nog steeds uitstekend. Ondanks deze ervaring twijfel ik geen moment over een volgende electronische aankoop. Top service!!!

A 07-06-2020

Terecht gekomen bij EP omdat ze de gezochten producten nergens op voorraad hadden. Tijdens de levering bleek dat één product alsnog niet op voorraad was. Naar klantenservice gebeld en het probleem wordt opgelost en ze denken mee in oplossingen. De klanteservice die EP heeft is perfect, je bent een klant en geen nummer

Wegman 07-06-2020

Goed en snel, helemaal gebracht naar de plaats waar het moest komen te staan.
Top service

René 07-06-2020

Heb voor EP gekozen omdat het product dat ik wilde kopen vrijwel overal uitverkocht was. Alvorens de bestelling te plaatsen heb ik eerst de klantenservice gebeld om er zeker van te zijn dat het product op voorraad was. Het ging immers om een product van ongeveer Euro 1.500,-- dat vooraf via iDeal betaald zou worden. De medewerkster van de klantenservice stond mij zeer vriendelijk te woord en kon mij bevestigen dat er op dit moment nog één exemplaar op voorraad was. Vervolgens heb ik direct de bestelling geplaatst en nog geen twee uur later werd ik al gebeld door het transportbedrijf dat de bestelling zou komen afleveren, voor het afspreken van ee tijdstip voor aflevering op de volgende dag.
Dit alles was voor mij een zeer positieve ervaring en ik beveel EP dan ook van harte aan en zal er een volgende keer zet weer bestellen. 👍

Fam. de Vries 07-06-2020

Ik zocht een slanke slimme tv voor een leuke prijs. Deze heb ik gevonden bij EP. Echt, 123 en besteld. Super!

Timo 07-06-2020

Top service.
De verkoper luistert naar je wensen en het product werd netjes bij mij thuis geïnstalleerd en uitleg gegeven hoe het apparaat werkt.
Hij ging niet weg totdat alles goed werkte.

Ik zou er zo weer kopen bij deze lokale winkel van EP.

Mary Severijns 07-06-2020

Kwam bij EP Beerepoot heel toevallig terecht omdat er een monteur voor mijn wasmachine kwam. Die bleek niet meer te repareren en toen ben ik (na voorspraak van de monteur) eens op de site gaan kijken voor een nieuwe wasmachine. Website zeer gebruiksvriendelijk en ik had al vrij snel een keuze gemaakt. Bestelling geplaatst en betaald en hierna was de communicatie zeer goed. Ook de beide heren die de machine kwamen brengen en aansluiten waren zeer vriendelijk. Al met al dus een aanrader. Mijn volgende aankoop zal ik hier ook zeker gaan doen.

Erwin Disseldorp 07-06-2020

Zeer snellen levering , wanneer na het uitpakken blijkt dat er geen afstand bediening bij de levering zit de klanten service gebeld waar ik zeer behulpzaam behandeld ben en zelfs zo snel mogelijk werd teruggebeld en op de hoogte word gehouden hoe ze het probleem aan het oplossen zijn

john 07-06-2020

Deskundig en betrokken advies bij de keuze.
Wasmachine voldoet geheel aan de verwachtingen.
Wij zijn zeer tevreden.

Erik 07-06-2020

Goede service. Vriendelijk personeel. Ik had een item verkeerd besteld, maar kon ik zonder problemen retourneren. Mooie winkel ook.

Johan Schrijver 07-06-2020

Prima geholpen, goede voorlichting. via internet geïnformeerd met de dag van levering welke nog plaats moet vinden.