EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marian 30-05-2020

Snelle levering en een prima bezorging op de afgesproken tijd! Goeie prijs.

Essie 30-05-2020

Eerst in de winkel geweest voor een artikel uit de folder. Maar deze was in de winkel helaas niet op voorraad. De vriendelijke verkoper wilde het artikel met alle liefde voor me bestellen, maar ik zou het eerder in huis hebben wanneer ik het zelf online zou bestellen. Zo gezegd zo gedaan, supersnel en makkelijk!

Helene 30-05-2020

Fijne persoonlijke benadering vanaf moment bestellen via Internet tot en met moment van aflevering bij ons thuis. Zelfs even geholpen de airco naar boven te tillen.

Maaike 29-05-2020

Vrieskast gekocht bij EP omdat prijs goed concurreerde met andere winkels. Snelle levering en goede service.

Tom 29-05-2020

Top service! Snelle levering zondag besteld dinsdag netjes thuis bezorgd. Ook de klantenservice heeft mij prima geholpen met een aantal vragen.

Gerard van den Bogaard 29-05-2020

gemakkelijk bestellen op de site niet duur en je word vriendelijk en snel geholpen

frox1 29-05-2020

alles naar wens, snel geholpen, goede openingstijden, betrouwbare locatie :-)

Stephanie 29-05-2020

Er zat een defect aan onze levering. Vriendelijke eigenaar van vestiging Mierlo heeft hard zijn best gedaan om het snel voor ons op te lossen.
Geen tien omdat een deel van de afwikkeling via EPhoofdkantoor verliep en daar ging het minder soepel.
Uiteindelijk alles naar volle tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van EP.nl 29-05-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. De afwikkeling ging voor uw defect aan het artikel, eerst over naar de dealer die dit moest beoordelen en die kwam met een oplossing waarmee u uiteindelijk geholpen bent. Helaas zijn we dan afhankelijk van de reactiesnelheid van die dealer. Gelukkig is het middels een mooie oplossing opgelost dezelfde dag, uiteraard veel plezier van uw product!

Judith 28-05-2020

Goed geholpen in de winkel, online een airfryer gekocht, ik was in de buurt van de winkel en heb gevraagd of de airfryer misschien al binnen was, er stond nog een airfryer in de winkel, zelfde merk e.d. en toen mocht ik deze meenemen, heel fijn dat het mogelijk was.

BV 28-05-2020

Zeer aardig personeel die je alles netjes uitleg geven over de producten.
In ons geval besteld via internet en werd keurig gebeld over de bestelling en de levering. De bestelling werd mooi op tijd bezorgd en keurig in de bijkeuken neergezet.

Julian van den hogen 28-05-2020

Het shoppen ging erg makkelijk en bij problemen stond de klantenservice klaar erg vriendelijk en behulpzaam!

Laura 28-05-2020

Na het plaatsen van de bestelling binnen een half uur contact over de bezorging en hoe dit in zijn werk gaat. Snel geleverd en goede service

FK 27-05-2020

Mooie aanbieding. Veel scherper dan de rest, en zelfs in deze tijden een supersnelle levering, kortom optimale ervaring

Robbert 27-05-2020

Het bestelproces verliep makkelijk, logisch en soepel. Daarnaast ben ik tussen de bestelling en de levering gebeld door het dichtstbijzijnde filiaal over de levertijd. Ook is er na levering nog door EP contact opgenomen of de levering naar wens was. Betrokken en plezierig.

Maarten 27-05-2020

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Afspraken worden nagekomen, altijd plezierig!

Wouter H. 27-05-2020

Na de goede ervaringen van een vriend, heb ikzelf ook mijn nieuwe televisie besteld via EP Beerepoot. Mijn eerste ervaring met EP is meteen een hele positieve! De combinatie van scherpe aanbiedingen en uitstekende service bij EP Beerepoot is echt onderscheidend. Ik kan het iedereen aanbevelen, en ik kom hier zelf zeker terug!

Jill Van Haagen 27-05-2020

Na bestellen van het product zijn we netjes gebeld door een medewerker van EP om te vragen of de geplande levering goed uitkomt. Dit persoonlijke contact stelden wij zeer op prijs. Daarnaast was het product netjes en goed ingepakt afgeleverd en zijn we er zeer tevreden mee.

Kevin Vagevuur 27-05-2020

Klantvriendelijk, en kundig advies.

Een ongedwongen sfeer, en je word niet “gedwongen” om te kopen.

Ontevreden klant 27-05-2020

Online komen ze de levertijd niet na. Ook na bellen wordt er niks gedaan aan een oplossing, enkel een goedkope sorry.
Officiele reactie van EP.nl 27-05-2020

Geachte heer vE,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren de gang van zaken zeer, en dat menen we oprecht. Helaas hebben we door de corona te maken met diverse maatregelen omtrent levering en had de logistiek vervoerder u anders op de hoogte moeten brengen. Inmiddels heeft u een persoonlijke mail gehad met daarin nogmaals onze excuses.

Kritisch 27-05-2020

Zou dat niet aan wat anders kunnen liggen? Tuurlijk is het vervelend dat het niet loopt zoals ep ook vást zou willen maar ook daar moet men rekening houden met meer partijen he

Vissers 27-05-2020

Overzichtelijk en makkelijk, goede webshop voor herhaling vatbaar..! Ook het ophalen ging makelijk.

Th de Jong 27-05-2020

Vlotte levering en voldeed aan alle afspraken . Ben zeer tevreden over verleende diensten

Paul 27-05-2020

Duidelijke site, snelle en goede levering. Na het bestellen werd ik gebeld om de levering door te nemen, Prima !

J.v.Tiel 27-05-2020

Ongelooflijk goede service. Een bedrijf waar klant nog koning is! Snel geleverd en goede uitleg.

Ben 26-05-2020

Bestelling geplaatst, betaald en orderbevestiging en track en trace ontvangen. Vrijdag besteld met leverdag maandag door DHL. Op maandag geen levering en Track-en Trace onbekend. Een mailtje aan Klantenservice maar geen reactie. Dus bellen met de Klantenservice maar na een halfuur in de wacht de moed maar opgegeven. Morgen verder, misschien gaat het nog ooit goed komen..
Kritisch 26-05-2020

Ik stond vandaag ergens ook lang in de wacht maar besef donders goed dat het hartstikke druk is en dan kan je alleen maar begrip opbrengen ipv klagen....

Kritisch 26-05-2020

Oh en bedacht dag dhl en postnl de drukte niet aankan en daarom de track en trace nog niet werkt?

Officiele reactie van EP.nl 27-05-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben elkaar al inmiddels telefonisch gesproken wat een zeer prettig gesprek was.

Sean 26-05-2020

De levertijd was langer vanwege stagnatie bij de fabrikant (ETNA). We zijn ontzettend vriendelijk te woord gestaan en geïnformeerd. Bezorging was uitstekend. Dank jullie wel en tot de volgende keer! #MeesterBakker

Ryan Minnema 26-05-2020

Eerste keer bij deze webshop besteld en meer dan tevreden! Ondanks het virus, kwam mijn bestelling onwijs snel binnen. Goede prijs en duidelijke omschrijving van het product. Ik raad EP aan aan iedereen!

Lucas 26-05-2020

Snelle ophaal service! We konden het de binnen 2 dagen al ophalen voor een hele goedkope prijs. Top!

W. W 25-05-2020

Supersnel en heel netjes aan de telefoon om een afspraak voor levering te maken! Koelkast werd netjes ingepakt afgeleverd en betaling via afterpay verliep ook super!
Ben zeer tevreden en te spreken over dit bedrijf en raad dit bedrijf zeker aan!!!

N. Hijmans 25-05-2020

Buitengewoon vriendelijke en deskundige mensen die steeds bereid zijn om te helpen. Als je er niet uitkomt of er doet zich een min of meer acuut probleem voor dan wordt je in alle rust telefonisch op weg geholpen. Een absolute aanrader.

A.A.Staal 25-05-2020

Een goedeverkoper,leuke winkel,legt alles goed uit. En op zaterdag middag was onze wasmachine stuk. Naar Ep gegaan en die zelfde middag bezorgd en geïnstalleerd. Dat noem ik nog eens service.

Essie 25-05-2020

Eerst naar de fysieke winkel geweest, maar mijn product was helaas niet op voorraad daar. Verkoper adviseerde me om het online te bestellen, dan was het eerder bij mij. Dus online besteld! Ging makkelijk en snel!

Dion van Zoggel 25-05-2020

Besteld via aanbieding.nl Daar kon je ondanks gratis thuisbezorgd alleen een leverancier invullen waar je het kon afhalen.
Leverancier gebeld (Bergmans Zeeland).Deze heeft de repeater toch kosteloos opgestuurd. Prima

Rob 25-05-2020

In het begin van de Corona crisis waren alle broodbakmachine uitverkocht. Keurig een e-mail ontvangen met de vragen: wachten of geld retour. Ik koos voor wachten en mijn machine is rond de verwachte leverdatum geleverd

Suzanne 24-05-2020

Goede communicatie, snelle levering. Ik was nog niet bekend met EP maar zou het zeker aanraden om hier iets te bestellen.

Frits 24-05-2020

Deze week een Sennheiser koptelefoon HD 4.40 BT gekocht. Ik kende EP niet maar zij waren de goedkoopste. Nadat ik hem besteld had ging er bij mij iets mis met de betaling. Ik belde op en noemde mijn naam en toen hadden ze gelijk al mijn bestelling te pakken. Snel hoor. Nou om een lang verhaal kort te houden de order geannuleerd en opnieuw besteld. Binnen 3 minuten geregeld. En ja hoor gelijk een e-mail met de bevestiging. Prima ding trouwens de koptelefoon.

Rob 24-05-2020

Bestelde broodrooster prima afgeleverd in de winkel. Ook prima uitleg gekregen over Amerikaanse koelkast die we binnenkort willen aanschaffen met eerlijke voor en tegens per model.

JBT 24-05-2020

Zeer netjes te woord gestaan via de telefoon om mijn vragen over een nieuwe wasmachine te beantwoorden. Daarna thuis online besteld. De Wasmachine werd netjes binnen afgeleverd.

jan 24-05-2020

na betreden winkel prima geholpen bij afhalen tv toestel factuur netje meegekregen en er werd ons veel plezier gewenst met ons toestel.

Fam. Heuten 24-05-2020

zeer betrouwbare winkel als webwinkel. Goede levering en ook nog eens een goedkope prijs.

Frox 24-05-2020

Alles oké. goede prijs. op tijd geleverd. product zoals geschreven. Heb veel plezier van

Monique 24-05-2020

Handgreep besteld . Bij het afhalen was de verkoper zeer kort en zakelijk. Bij vragen hoe ik de oude kon demonteren had hij er geen verstand van had. Ik had dit toch besteld dus meenemen want ik heb er niets aan.
Kwam erg ongeïnteresseerd over.
Kritisch 24-05-2020

Dat is dus een ervaring die u niet fijn vond. Waarom niet met de winkel dit oplossen?

Monique 24-05-2020

Mooie inductie plaat gekocht in de winkel ,zag later dat ze mijn eigenlijke voorkeur ook weer leverbaar hadden en deze is super snel geleverd en ingebouwd.
Vakkundig en aardig.

sjaak 24-05-2020

snelle levering voor een eerlijke prijs,het produkt nog niet beoordeeld dat komt later.

Cornelis 24-05-2020

De winkel ziet er mooi uit en het personeel is vriendelijk en kundige om je vragen en wensen te beantwoorden

Pieter van de Ven 24-05-2020

Alles zoals op de site beschreven nagekomen, 2 keer gebeld over de levering Top! Vriendelijke chauffeur/bezorger die de loodzware kamado “The Bastard” even achterom in tuin zette met zijn Pallettruck. Super bedankt EP

Hans bosma 24-05-2020

Snelle levering van mijn tv maandag besteld dinsdag in huis netjes een belletje gehad of ik thuis was binnen 2 uurtjes geleverd .

Theo 23-05-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding en razendsnelle levertijd....en ze namen het oude toestel gratis mee.

PW 23-05-2020

Duidelijke webshop mooie prijzen en aanbiedingen en snelle levering aan huis.

Peter 23-05-2020

Messcherpe prijs, meenemen oude koelkast en alles met de EP Beerepoot kwaliteit en service.

Rian 23-05-2020

Airfryer online besteld op zondag en er voor gekozen om in de winkel af te halen. Vermelde levertijd 3 ā 4 dagen. Dinsdagochtend werden we al gebeld dat onze bestelling klaarstond! Helemaal top.