EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K.de Rijk 10-02-2024

Duidelijke to the point no nonsense serviceverlening. Koffiemachine besteld in het weekend om maandag geleverd te worden want zeg eerlijk:"Een weekend zonder goede koffie is uhhhh laten we zeggen, een hele uifdaging". Geen track and trace ontvangen dus maar even gebeld. Maandag leveren kan niet wanneer je in het weekend besteld kreeg ik te horen. Ook logisch als je zondag gesloten bent natuurlijk. MAAR........ door betrokken medewerker(s) toch maandagavond kunnen genieten van een heerlijk bakkie pleur. Ze komen 'm zelf na werktijd gewoon even langsbrengen. Hoe awesome is dat. Ok, dat werkt natuurlijk niet als je niet in de buurt woont maar hé, laten we nog eens eerlijk zijn:"Ze hoeven het niet te doen en waar vind je nog dergelijk personeel?"

Super tevreden !!! Ik heb onze nieuwe electronicazaak wel gevonden..

Nuestra koomen 09-02-2024

Goede service met uitleg en wat het beste is had een printer nodig maar moest via site bestellen via EP in vianen

Simon 09-02-2024

Goede en snelle levering. ook goede prijs kwaliteit verhouding en net contact.

Sema 09-02-2024

Top winkel service was goed bezorging was goed
Allerbelangrijkste is vriendelijkeheid dat was gewoon perfect

Rob 09-02-2024

Leuke aanbieding zag ik op de site. Netjes op de hoogte gehouden rondom de uitlevering die vlot was.

Nijhuis 09-02-2024

Afgelopen maand een tv gekocht, online bleek dat EP: de goedkoopste was. Het was de eerste keer dat we hier wat hebben gekocht, dus het was extra prettig dat de bestelling door een regionale vestiging werd afgehandeld. Ze zijn telefonisch direct bereikbaar voor vragen en het gaat niet via een centrale klantenservice. Wij zullen hier zeker opnieuw kopen.

Arjan Inge 08-02-2024

Snel en vriendelijk contact over de levering. Jammer dat de gewenste leveringsdatum niet de echte leveringsdatum is.

Reimer 08-02-2024

Uitstekende bestelling. mooi op tijd bezorgt en keurig afgeleverd. Geheel volgens verwachting.

Dawid 07-02-2024

Makkelijk aan snel beoordelen.
Tijd van bestellen aan leveren
Gaat best snel

Philip 07-02-2024

Product: een mobiele airco van Inventum
Mooie prijs kwaliteit
EP informatie mbt levering: compleet en snel
Levering tot aan de voordeur, ook bij appartement

Ben blij met dit bedrijf

Deb 06-02-2024

op vrijdag een wasmachine besteld, vrijdag eind de middag gelijk gebeld voor de planning van de levering.
maandag is de wasmachine bezorgd, jammer dat je geen live locatie kan volgen van de chauffeur. De specifieke leveringstijd was 14:13 u de chauffeur was een half uur later, dan is het fijn dat je een live locatie kan volgen of dat ze even bellen of een smsje sturen we zijn er over 10 minuten. Jammer dat er best wel hoge kosten gerekend worden voor het plaatsen van de wasmachine en aansluiting.

Gerrit 06-02-2024

Klantvriendelijk snelle bezorging en zeer goede prijskwaliteit voor mij een topper!!!!!

Sharon Visser 06-02-2024

Erg tevreden over mijn mooie wasmachine en de goede service! Ik kan weer lekker wassen. Ik wilde graag een nieuwe wasmachine. En ik ben zo blij dat mijn wasmachine. Kan niet wachten tot dat die zometeen staat! Ik kreeg deze site door via mijn moeder! Die is ook erg tevreden over de service en de kwaliteit!

Paula 05-02-2024

Helaas werd de tv wel opgehangen maar er was te weinig tijd voor uitleg! Ik betaalde daar wel 80 euro voor . Het internet werkte niet meteen maar zij dachten er niet aan om de kabel in het tweede poortje te stoppen. Een vriend van ons kwam binnen en zag dat meteen. Nu kan ik hem nog niet op zenders zetten . Moet daar alsnog iemand voor vragen . Dat valt vies tegen!!

Richard 05-02-2024

Na het overlijden van onze trouwe koffiemachine dezelfde besteld bij EP. Bestellen was simpel en zo gedaan.
Wat ons deed besluiten om bij EP te bestellen was de betaalmogelijkheid om in drieën te betalen. Regelmatig gebruik gemaakt van deze methode als het (financieel) even niet uitkomt. Na snelle verzending genieten we nu weer van een lekkere kop koffie, zoals bij onze oude machine

Henny 05-02-2024

Tv niet op voorraad maar de volgende dag op aangekondigde tijd geleverd. Advies wat voor de beste tv zou zijn. Geen spijt van de keuze

Vierhuizen 05-02-2024

Keurige snelle levering, binnen een dag in huis, aardige bezorger. Netjes op de hoogte gehouden middels de email over het bezorgmoment.

J 05-02-2024

Erg goede service en vriendelijk.
Brachten zelfs het product naar boven en zetten hem netjes op zijn plek.
Gewoon zoals ze het vroeger ook deden en werd met respect behandeld.
Netjes in een papieren envelop de bon overhandigd!
Ik zou er zeker weer kopen

Pascal 05-02-2024

Snelle en vlotte levering. Product zoals omschreven en uitgelegd. Top service.

Jan-Willem 04-02-2024

Via een prijsvergelijk op de AEG stofzuiger kwam EP als voordeligste uit de bus.
Appels met appels vergelijken en uiteindelijk een snelle registratie, betaling en levering.
Puntje van verbetering wellicht:
De stofzuigerzakken zou ik ook direct aanbieden, na de keuze om de stofzuiger in de winkelmand te plaatsen...

Michelle Pulatu 04-02-2024

Dinsdag avond bestelde ik een wasmachine, binnen 2 uur werd ik gebeld voor een afspraak en woensdagochtend om 09:40 was de wasmachine geleverd. Dit was exact zoals aangegeven in de track & trace. Zelden maak ik een bedrijf mee wat zulke goede service levert. Goede website, vriendelijke mensen en geweldig snelle service. Een dikke vette pluim. Chapeau!

Willem Schniedewind 04-02-2024

Heel snel geregeld nette prijzen binnen 2 dagen geleverd zeker een aanrader deze winkel

Koray 04-02-2024

Top service !! Makkelijk overzichtelijk kunnen bestelen
Goede informatie gekregen zeer provisioneel zeer deskundig

Hette 04-02-2024

Snelle levering van het item tegen een goede prijs.
Duidelijke afhandeling tijdens het bestelproces.

Piet 04-02-2024

Via internet was het product gemakkelijk te bestellen en is de volgende dag keurig thuis afgeleverd.