EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

l de hoon 25-01-2019

duidelijke site en klantvriendelijkheid
goede service
vriendelijke monteurs

K.WIESENER 25-01-2019

WE HEBBEN VOOR EP GEKOZEN VANWEGE DE GOEDE REVIEW 'S .
HET IS GEWELDIG ALS JE EEN VRAAG HEBT,
EN ZE BELOVEN TERUG TE BELLEN DAN WORD JE OOK GEBELD.
EN ALS ER EEN PROBLEEM IS LOSSEN ZE HET PRIMA OP.
DUS IK KAN IEDEREEN AANBEVELEN OM DAAR JE AANKOPEN TE DOEN.

Paul Paulissen 25-01-2019

Voor aankopen van elektrische apparatuur ga ik al jaren naar EP Beerepoot in Hoorn. Je wordt deskundig te woord gestaan. Zowel de behoeftepeiling als de produktkennis is zeer goed. Als het geleverd moet worden en bijv gemonteerd dan is de bezorgdienst eveneens zeer vriendelijk en klantgericht. Al met al, een zeer plezierige winkel met kwalitatief goede produkten en personeel.

JorisS 25-01-2019

EP had me gebeld voor de verzending of ik thuis was, ik was nog niet thuis maar later op de middag wel. Gelukkig kon mijn tv nog mee met de jongens die een rondje gingen rijden. En had ik de tv mooi op tijd in huis. Daarnaast vriendelijke bezorgers die me wel even wilden helpen met de tv 2 trappen omhoog sjouwen. Dikke 10!! 👍

L.I. van Dijk 24-01-2019

Ik vind de webshop EP.nl helaas een drama. Ik heb geen terugkoppeling van mijn bestelling en ik wist dus ook niet wanneer mijn bestelling binnen zou komen of zou worden verwacht. Tijdens het bestellen kreeg ik te zien dat het op voorraad was, maar na 1,5 week heb ik maar eens gebeld met de EP-winkel in Stadshagen Zwolle waar de bestelling zou worden geleverd. Zij hebben er alles aan gedaan om de bestelling alsnog via via te regelen. Alle lof naar hen! Al met al heeft het bijna 3 weken geduurd.
(EP is een franchise concept met een gezamenlijke website/webshop en inkoop. Helaas is mijn ervaring dat de webshop niet goed is georganiseerd)
Officiele reactie van EP.nl 11-04-2019

Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw feedback. De order die u heeft geplaatst is wel via de website gegaan, maar had de winkel moeten bestellen, dit omdat het een direct artikel is van een leverancier. Tevens had u gekozen voor afleveren bij de winkel, dan valt de order onder de winkel. Fijn om te horen dat EP:Stadshagen u heeft geholpen het artikel te ontvangen. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop.
EP.nl:Klantenservice

frank 24-01-2019

via de site een koel-vrieskast besteld. na een paar dagen is er een afspraak gemaakt om te leveren, de levering was op tijd en is netjes uitgevoerd. er was twee man sterk. is goed uitgelegd en in bedrijf gesteld.
verpakkings materiaal en oude koelkast meegenomen.

FD 24-01-2019

Wij zijn via de reclamefolder getriggerd naar de winkel in Hoorn te gaan. Hier hebben wij een goed advies gehad in de juiste keuze voor onze warmtepompdroger. Duidelijk werden de verschillen tussen de merken uitgelegd.
Al met al met een goed gevoel de nieuwe droger in gebruik.

john 24-01-2019

Goed geholpen, prima advies.
Alleen jammer dat de artikelen uit de folder niet geleverd waren, alsnog via internet kunnen bestellen.

Rob 24-01-2019

Van het weekend een nieuwe wasdroger gekocht. Prima geholpen en goed advies gekregen. De nieuwe AEG droger werkt goed.

EP Hoorn 24-01-2019

Mooie EP winkel , met super vriendelijk en deskundig personeel, de service is echt ouderwets goed, mooi en groot assortiment, kortom ik kom er graag en heb niet de behoefte aan een mediamarkt.

ELS en PETER 24-01-2019

Overzichtelijke mooie winkel met veel fout aan artikelen en goede service. Wij zijn vanaf eerste BEEREPOOT winkel in Bovenkarspel klant.

A.Langeberg Den Ilp 191a 1127pv 24-01-2019

product omschrijving klopte goed, voldoet prima aan de verwachting
bestelling gedaan, en binnen 2 dagen geleverd, dus dik tevreden

E. van Hilten 24-01-2019

De medewerkers in de winkel zijn erg vakkundig en behulpzaam. Ze zijn absoluut niet opdringerig tijdens de verkoop en geven juist het gevoel dat je als klant de tijd mag nemen om de aankoop goed in beschouwing te nemen. Daarnaast zijn de prijzen erg concurrerend, zelfs t.o.v de zogenaamde "prijsvechters/webwinkels". Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over de aankoop gedaan in een "echte" winkel.

Sandra 24-01-2019

Kopen altijd alles bij EP Beerepoot in Hoorn. Goede service, duidelijk advies en vriendelijk geholpen

Marianne 24-01-2019

Snelle levering, goed product en de mogelijkheid om achteraf te betalen dus beveel ik deze site aan!

Roald Kleist 24-01-2019

Hier was de tv het goedkoopste. De service was goed, vriendelijk. De TV werd door een medewerker in mijn auto gezet. Dat is tenminste service :).

Alexander 24-01-2019

Heldere site, duidelijke productomschrijving, goede prijs en vlotte afhandeling van bestelling. Niks op aan te merken.

V. Obdam 24-01-2019

Het fijne van de winkelen bij EP is dat ik de spullen kan ophalen in de winkel hier vlakbij. Zo hoef ik er niet voor thuis te blijven of dat ik bang hoef te zijn dat mijn electronica spullen bij de buren terecht komen. Ik vind het ook fijn om te bestellen bij een webwinkel waar je ook echt naar binnen kunt lopen... DIt in geval van garantie dingetjes wel erg handig....!
Verder fijne mensen hier in ons filiaal...

lindy 24-01-2019

Het is een nette en ruime winkel in Hoorn. Goede service en uitleg. Soms wat lange wachttijd in de winkel.

JWM Berkhout e/o 24-01-2019

We hebben positieve ervaringen bij EP Beerepoot Hoorn, zowel bij de aankoop van onze laptop vorig jaar als deze week bij de aanschaf van een Sony smartTV "43.
We zijn beide keren zeer vriendelijk en deskundig geholpen!

Marike 23-01-2019

Ik vond de levering best lang duren (een week) en werd daar tussentijd niet over geïnformeerd
Officiele reactie van EP.nl 24-01-2019

Beste Marike,

Een week is inderdaad lang. Normaal gesproken nemen we ook contact op als de levering onverhoopt langer duurt.

Zou u dit willen doorgeven aan onze klantenservice@ep.nl inclusief uw order nummer. Dan kunnen we zien wat hier mis is gegaan en waarom hier niet over is gecommuniceerd.

Groet,

EP

Keukenprinses 23-01-2019

Bij EP Beerepoot in Hoorn heb ik een Kenwood keukenmachine + foodprocessor gekocht. Het personeel neemt uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Ook achteraf had ik veel vragen omdat de informatie die Kenwood zelf verstrekt niet toereikend is. Ik ben zeer goed geholpen door de medewerkers. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. De service die verleend wordt is super goed.
De winkel is goed bereikbaar en je kunt er voor de deur parkeren.
Helemaal top dus.

Jet cornelissen 22-01-2019

Super goede service. Vriendelijk personeel alsof ik ze al jaren kende. En super snel!

Ep van ede 22-01-2019

Donderdag heb ik een wasmachine gekocht en maandag hebben ze hem netjes geplaatst en netjes aangesloten en aangezet om te laten zien dat hij het deed .ik heb inmiddels al wat wasjes kunnen draaien en ben tot nu toe zeer tevreden ik hoop dat dat zo blijft.

Rina Hofland 22-01-2019

duidelijke informatie van een hele aardige jongeman in de ep winkel in hoorn t o de mediamarkt
een natuur talent, vriendelijk en innemend.
uiteindelijk een tv gekocht naar alle tevredenheid.

Paulien 22-01-2019

Er was magazijn uitverkoop ik was helaas in de verkeerde winkel :-( . Geen probleem het artikel werd voor mij gereserveerd en later naar de door mij gekozen winkel gebracht . Dat noem ik nou service en de prijs was zoals in de aanbieding die op het moment van ophalen al was afgelopen , Top

Deboer 21-01-2019

Door een eerlijk advies de beste keuzes kunnen maken bij het kopen van alle benodigdheden voor thuis! Met een goede service en aankoopbedrag in overleg goed geslaagd bij EP!

Marie-Louise Dudink 21-01-2019

Een prima bedrijf met diverse vestigingen in West Friesland die allen dezelfde ouderwetse service en kwaliteit bieden en waar je niet de hoofdprijs voor betaalt!

Aaltina lusseveld- schuurman 20-01-2019

hallo, ik ken deze winkel goed, het bevalt mij hier goed, in het verleden, heb ik hier ook al heel vaak wat gekocht, ze leggen het netjes uit, je krijgt het op de plek waar je het hebben wilt, ze zijn vriendelijk, wat wil je dan nog meer.dan ga je toch niet naar een andere winkel, bvd

Maike van Putten 20-01-2019

Hier heb ik altijd mijn mooie spullen gekocht. Alles wordt goed en enthousiast uitgelegd. Ook kun je met veel vragen bij jullie komen. Ik vindt het een super winkel, ik geef een acht als cijfer omdat er altijd dingen zijn om te verbeteren.

Diana 20-01-2019

Flexibel, goede service wanneer apparatuur niet helemaal in orde is na verloop van tijd, goede services center en deskundigheid mbt apparaat dat je aan wilt schaffen

Tineke 20-01-2019

Vrijdag 18 januari is in de avond mijn wasmachine stuk gegaan. Aangezien Beerepoot zijn service hoog in het vaandel heeft staan ben ik de zaterdagochtend gelijk naar Beerepoot gegaan. Ik kan anders zeggen dat ik professioneel te woord ben gestaan en een wasmachine heb gekocht.
Eenmaal thuis zag ik dat de zelfde machine bij de concurrent een dagaanbieding had die 100€ goedkoper. Telefonisch contact met de desbetreffende verkoopmedewerkster opgenomen. Zij dacht en keek met mij mee. Zonder problemen kreeg ik de wasmachine ook voor die prijs. Dat noem ik een goede service. Daarnaast rekenen zij een klein bedrag voor het bezorgen en installeren van de wasmachine en nemen ze de oude mee.

Voor mij een reden om mijn volgende aankoop weer bij Beerepoot te doen.

prima 20-01-2019

Mooie locatie en goed bereikbaar winkel opzicht geeft je bijna een huislijk gevoel.
Het personeel is rustig niet opdringerig ,men laat rustig kijken en als je vragen heb worden deze voldoende beantwoord

Martin Stam 20-01-2019

Vriendelijk,charmant, open en transparant. Uitstekend geholpen! Ik kan geen enkele tip verzinnen om het beter te doen.

Seijsener 19-01-2019

EP Zwirs geeft altijd goede service. Ik ben een trouwe klant van ze. Ik had via internet een inbouwoven besteld en de volgende ochtend kreeg ik al telefonisch bericht dat de bestelling goed doorgekomen was en dat ik de bestelling 3 dagen later kon komen ophalen. Ik had me in de sluitingstijd van de winkel vergist en na telefonisch overleg kon ik de oven alsnog ophalen nadat de winkel al gesloten was! Verder krijg je altijd goed advies bij de aankoop van een product. EP Zwirs kan ik iedereen aanbevelen!

Fred 19-01-2019

Het artikel en moment van bezorging voldeden exact aan omschrijving, verwachting en vooraankondiging

Astrid Schaefers 19-01-2019

Topservice! Wel beter om rechtstreeks in de winkel te kopen, ze geven je de laagste prijs en leveren snel en netjes!

Pascale 19-01-2019

Goede service. We komen zeker nog een keer terug. Ook de levering was snel. Het enige wat minder was, was dat er op internet stond dat het bezorgd zou worden via DHL. Maar ze bezorgen het zelf.

Sjaak Bronkhorst 18-01-2019

Super tevreden met persoonlijke en snelle service voor reparatie van inbouw koffiemachine en combi oven. Keurige prijzen. Ik kan het iedereen aanraden!

Ronald Bakker en Mensure Solak 18-01-2019

Alweer prima service gehad bij EP de aankoop van een Philips Senseo Viva Cafe. Bovendien een zeer aantrekkelijke aanbieding van het apparaat namelijk van 99 voor 59 Euro.
Nergens goedkoper en de eerder genoemde prima service, zorgt ervoor dat ik hier zeker weer terug kom. Binnenkort voor een nieuwe TV en dan is 250 Euro van harte welkom.

P. va Zalinge 18-01-2019

vriendelijk en deskundig personeel, snelle levering , dinsdag 15.01.19 besteldt ,en we konden het vandaag 18.01.19 afhalen , en we kregen zelfs koffie aangeboden.

vanW 17-01-2019

Prima service en snel geleverd. Besteld via de website en de volgende dag afgehaald (na een mailtje) in de winkel.

Snijder 17-01-2019

In de folder van EP zagen wij een TV in de aanbieding voor een mooie prijs. Helaas kwam deze aanbieding niet op het juiste moment ivm andere grote uitgaven deze maand. Toch maar in de winkel gaan kijken hoe de televisie er uit zag en uiteindelijk besteld op de webshop, omdat wij hadden gezien dat EP werkt met Afterpay. En dat kwam natuurlijk qua financiën goed uit. EP heeft een duidelijke site, het is makkelijk om een bestelling te plaatsen. Direct maar even een account aangemaakt. De volgende ochtend direct al een telefoontje van de EP om een bezorgafspraak te maken. 2 dagen later al! Bezorging verliep soepel. Bezorgers hebben de TV tot in de woonkamer gebracht op de 4e verdieping! Chapeau! TV staat nu te shinen in onze woonkamer en doet het vooralsnog prima.

Theo rienstra 17-01-2019 In de winkel gekocht
In ijmuiden

Goed geholpen goed advies

Uitgebreide artikelen waarom ik vroeg en advies over radio cd en dvd spelers wat ik wilde aanschaffen

Ricardo 17-01-2019

Super goede service en leuke winkel in Veendam.

Eerst een wasmachine gekocht met gratis bezorgservices en nu een diepvries gekocht.

Deze winkel is een echte aanrader!

PMU 15-01-2019

Had nog een oudere iPad Air. Kwam bij EP een mooie aanbieding tegen voor een beschermhoes. Meteen besteld. Bleek achteraf nog mooier en steviger dan ik had verwacht. Geen haast maar toch zeer snel ontvangen.

Gf Meenhuis 14-01-2019

Wij hebben deze vaatwasser gekocht bij EP Nijverdal vanwege hun uitstekende service.
Ook vanwege de kennis van zaken over deze vaatwasser en hun goed advies.
Na de koop is de vaatwasser uitstekend ingebouwd en de oude is weer meegenomen.

Ido Rosenthal 12-01-2019

After ordering I recieved a call in order to set the delivery time according to my preference, the equipment was delivered at the set time.

John 11-01-2019

Goed geadviseerd, tevreden over de producten en met behulp van de website de juiste keuze vaatwasser kunnen maken, top.

Mlouise van Haren 11-01-2019

Omdat het espresso-apparaat wat wij graag wilden de volgende dag al geleverd kon worden.
Wij hebben dit apparaat online besteld en de volgende dag opgehaald bij EP winkel in Groesbeek