EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hendrik R 31-01-2019

Fantastische deal gekregen met een Was-drooset van AEG !

Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben kom ik zeker terug !

J. Schipper 30-01-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, duidelijk op de hoogte gehouden en snelle levering. Zeker een aanrader. Had nog nooit van ep.nl gehoord, maar alles bij elkaar een dikke 10!

HB Bakker 30-01-2019

Ben bij een concurrent van EP geweest om te kijken en luisteren naar een soundbar en sub en wist nog niet van welk merk en wat een slechte service van die verkopers daar ging voor sonos of bose systeem.maar zeiden dat is echt slecht vergelijken bij de Harman Kardon maar ik vond die qua uiterlijk niet mooi en ze zetten de Sonos of Bose niet aan voor me dus naar EP Boelaars in Hilgersberg en je word daar wel effe heel anders geholpen diverse merken gehoord onder het genot van een heerlijk bakkie koffie. Nadat mijn vragen waren beantwoord door Kees ben ik met de soundbar en sub 700 van bose weggegaan ,thuis aangesloten, app gedownload en alles zo gedaan, wat een geluid zeg super.
EP BOELAARS bedankt toppie

Jehike 30-01-2019

EP Mensonides is deskundig en geeft goed advies. De bezorging van mijn wasmachine gebeurde op afspraak . De bezorger pakte het apparaat uit en nam het verpakkingsmateriaal weer mee. Prima service. De winkel ziet er ook zeer verzorgd uit en er zijn regelmatig mooie acties en aanbiedingen. Wij komen er zeker terug!

Yaron 30-01-2019

Top service en goeie prijs/kwaliteit verhouding. Altijd vrolijke werknemers en super aanbieddinge

N.e.Warmenhoven 30-01-2019

Miscommunicatie keurig opgelost. Op de dag van de levering was het product niet aanwezig. Volgende dag kregen wij als compensatie vermindering van het aankoopbedrag.

Rolf 30-01-2019

EP van Bavel is een begrip in Vught. Marcel is ongelooflijk klantvriendelijk . Of het nu gaat om stofzuigerzakken een wasmachine televisie of gewoon advies. Altijd vriendelijk en behulpzaam! Daar kunnen veel winkeliers nog iets van leren!!

Yves janssen 30-01-2019

Wij kopen altijd onze electra en witgoed bij ep zijlstra in Heerlerheide.
Zij geven heel goed advies en een top service.
Daar kan geen zaak tegen op.

A hartman 30-01-2019

We hebben er al aardig wat spullen weg gehaald en tot nu toe nog steeds tevreden. We hadden een fout gemaakt met de grote van onze tv en het was totaal geen probleem om de maat te wijzigen. Ook als er een probleem is met bijv vaatwasser of wasmachine staan ze altijd voor je klaar. Ze zijn snel en eerlijk. Ze helpen je met het vinden van het juiste apparatuur en nemen daar ook de tijd voor.

Lisanne 30-01-2019

De service en de kennis van mensonides in Harlingen vind ik dikke klasse.
Zo gastvrij nemen altijd de tijd voor je en geven goed advies etc.
Dikke pluim voor al deze toppers!

Ruud 30-01-2019

Prima service, mooie locatie, groot aanbod. De eigenaren denken goed mee en adviseren het juiste product

Jeroen 30-01-2019

Mooie winkel, mooi opgezet , ruim en overzichtelijk. Goede service in de winkel behulpzaam maar niet opdringerig. En fijn dat het product wat ik wilde ook op voorraad was.

Riet van Oene 30-01-2019

Een zeer gemakkelijke site, snelle levering en tegen een zeer gunstige prijs.

Anneke 30-01-2019

Ik vind de shop van EP Ruijg in Lies Terschelling geweldig.
Daar een wasmachine gekocht en de levering was snel.
Werd ook gelijk netjes aangesloten.
Contact is ook erg vriendelijk.

Mieke 30-01-2019

Snelle levering, goed verpakt, eerlijke prijs, zeker aan te bevelen aan andere kopers

Loes 30-01-2019

Je word altijd goed geholpen met eerlijk advies op maat. Ook komen ze bij problemen met bijv elektrische apparatuur bij je thuis om te kijken of ze kunnen helpen. Top service!

Woudstra 30-01-2019

Ondanks dat we in Drachten wonen komen we met alle liefde naar surhuisterveen. Ep Pool een winkel waarbij service hoog in het vaandel staat. Daar kan geen internetwinkel tegenop. Tv wordt geïnstalleerd, tv kapot? Ze komen langs met een keurig vervangend toestel en springen voor je in de bres bij de leverancier indien nodig. Kortom, fantastisch!

A.G.Beets 30-01-2019

Een hele prettige winkel,
We werden heel fijn en deskundig geholpen.
En er was een grote keuze

Tamara Witbaard 30-01-2019

Komen al jaren bij Beerenpoot in Hoorn. Altijd veel keus, advies en zelf als het product al een aantal jaren oud is nog steeds hele goede service zodat je zo lang mogelijk van je product gebruik kan maken! Top winkel!

Edo de Waard 30-01-2019

Bij EP gaat het niet alleen om verkopen maar ook om services en advies.
Kopen al jaren on witgoed, audio en overige bij EP. Zeer tevreden.

Rika de WAAL 30-01-2019

Wij kopen alles bij ep in eethen goede service goed advies,altijd gezellig goede kwaliteit

Niek66 29-01-2019

Fijne webshop en mooie prijzen en EP levert het snel en gratis thuis en wij hadden achteraf een verkeerde televisie besteld en omruilen in de winkel was geen probleem en dit noem ik nog eens goede service.

M.Morskieft 29-01-2019

Fijn om het artikel in een 'echte' winkel op te halen en om tips voor onderhoud te krijgen. Zeer vriendelijke winkelmedewerker.

Kim 29-01-2019

Handige site, overzichtelijk en fijne goedwerkende zoekfunctie. Bestellen ging goed, snel en makkelijk. Levering duurde maar 1 dag en was goed en stevig ingepakt. Ook de informatiemail over de levering is handig. Zo weet je precies wanneer en hoe laat je jou pakket kunt verwachten. Ik zou ep.nl zeker aanrader!

Adri Out 28-01-2019

Uitgebreid assortiment, perfecte deskundige adviseurs, prima en snelle service. Mooie opstelling van apparatuur. Dat alles bij EP Beerepoot!

C J Pronk 28-01-2019

Deze winkel is overzichtelijk en makkelijk te bereiken. Iedereen is bereid om informatie te geven en zijn niet opdringerig om iets te verkopen. Althans ze laten het niet merken.
Ben eerst voor informatie geweest en later na diverse andere winkels hebben bezocht bij deze winkel gekocht ook voor eventuele garantie perikelen.

de Meer 28-01-2019

De EP in Gieten heeft me op verzoek een bericht verstuurd toen de bestelling binnen was. Dat was zeer netjes. Na een week heb i verzocht om alsnog een factuur te sturen Deze is in onduidelijke reden niet verzonden.

De winkel heeft dit netjes opgepakt door een mail naar het hoofdkantoor te sturen. Communicatie is prima. Bij klachten kon ik zo langskomen of bellen

De aangeschafte machine bevalt uitstekend

Ivor 28-01-2019

Heldere en overzichtelijke website.
Duidelijk wat en wanneer geleverd wordt.
Klantvriendelijk.

Gina 28-01-2019

Op de afgesproken tijd en dag werd de bestelling gebracht. Alles werd netjes op de plek gezet en het afval ging mee. Uitleg over de werking van de machine had beter gekund, maar verder dik tevreden.

gaasterland 28-01-2019

Sinds enige jaren kies ik nu consequent voor EP Beerepoot in Hoorn, terwijl de MediaMarkt er tegenover ligt. Er zijn verschillende redenen voor. Het personeel is uitermate deskundig en gastvrij. De after sales is goed geregeld en wat voor iedere Nederlander en dus ook voor mij belangrijks is: de prijzen zijn zeer concurrerend en er eventueel te praten over de te betalen prijs. Ik heb bijvoorbeeld een Ring 2 video pro deurbel gekocht en EP Beerepoot verkocht deze tegen de laagste prijs, iets dat je niet verwacht met Coolblue etc. als de concurrenten.

Irène Niemeijer 27-01-2019

We kwamen voor een stofzuiger. De verkoper vroeg ons wat onze voorkeur had. Met of zonder zak, welk merk enz. Zonder iets op te dringen vertelde hij de voor en nadelen van de verschillende stofzuigers en merken. Hij vroeg ons wat wij het belangrijkste vonden. Heel erg prettig.

Karin Schoorl 27-01-2019

Fijne goed opgezette winkel met duidelijke indeling. Altijd voldoende personeel aanwezig voor persoonlijke aandacht en afgestemd advies of dat nu voor een wasmachine is of voor een laptop voor mijn puberzoon. We kopen hier al onze elektronica en dat gaat al ruim 18 jaar zonder problemen. Het gaat bij EP niet alleen om de verkoop maar ook om klanten tevreden te houden. Dat is hier dus ook dik in orde!

Teo 27-01-2019

Nieuwe tv Hoorn gekocht, uitstekend geholpen door deskundig personeel.
Prima winkel.

Elly Molijn-Haster 27-01-2019

EP Beerepoot Hoorn staat bij ons bekend als een zeer klantvriendelijk Bedrijf Neemt de klanten serieus .Als er problemen zijn lossen ze deze prima en zeer tevreden op. Zoals wij ook nu een nieuwe Tv kochten aldaar. Goede professionele uitleg geen opdringerigheid. En goed naar ons geluisterd naar wat wij wilden in een tv.
Deze winkel en de mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk een aanrader vvoor ieder. Komen zekers weer terug voor een ander product te zijner tijd.

Sjaak Boon 27-01-2019

Veel deskundigheid op het gebied van espressomachines en koffie! Goede informatie en zeer servicegericht. Aandacht voor mijn vragen.

John brouwer 27-01-2019

Je word altijd netjes geholpen tv word thuis bezorgd en aangesloten en getest en een goede sevice

Tonnie Wormhoudt 26-01-2019

prima shop en makkelijk bestelling te plaatsen. kreeg na de online telefoontje voor een nog betere deal. Zeer snelle levering v d wasmachine. altijd fijn want was heeft snelle aanwas. keurig aangesloten en oude machine mee. Heeelemaal tevreden!!

Aspasia 26-01-2019

EP Beerepoot Hoorn: prima service, heel vriendelijk en kundig personeel. Eerlijk en oprecht in hun adviezen. En, wat ik ontzettend aardig vond, is dat de verkoper naar mij toe bijzonder coulant was. Om redenen kreeg ik iets extra's uit de winkel voor de helft van de prijs mee. Ik was er zo blij mee. Maar ook als ik dat niet had gekregen, dan nog vind ik EP Beerepoot een prima winkel en ik raad het dan ook bij iedereen aan. Bovendien kun je gratis voor de deur parkeren.

ep beerepoot hoorn 26-01-2019

Altijd goede service en bekwaam personeel en goede voorlichting over het aan te schaffen product

Prumper 26-01-2019

Al jarenlang vaste klant van EP Beerepoot te Hoorn, prima service en eerlijke verkopers, wasmachine keurig geleverd en aangesloten.
Ook was de uitleg dik in orde, denk aan het aansluiten van trekschakelaar door de bezorgers maar ook over de machine zelf, dik tevreden klant dus.

C.Willemse 26-01-2019

Hier kan je rustig door de winkel lopen zonder dat ze meteen naar je toe komen en zich aandringen en als je vragen hebben geven zij goed advies.
Dit vind ik goede voorlichting want daar heb je wat aan, meteen de goede machine gekocht en laat hem bezorgen wat ook weer prettig is.
Ben zeker van plan om daar weer naar toe te gaan als ik weer iets nodig hebt.

Bedankt voor de servies

Arnold 25-01-2019

De winkel in Hoorn heeft een rustige uitstraling, Direct bij binnenkomst voelt het goed.. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en hebben daarbij terzake kundig personeel.
Nemen de tijd voor je om je wensen in te vullen. De prijstelling is marktgericht .Hebben daarbij een servicegerichte instelling ,ook na de aankoop.! Voor ons is er geen betere winkel in Electronica! Vandaar wij er al jaren komen.!!

Esther 25-01-2019

Het kundige en vriendelijke personeel zorgt dat ik altijd met een goed gevoel de deur uitga.
De vervanging van mijn afzuigkap was een stukje maatwerk dat zeer zorgvuldig is uitgevoerd, waarvoor veel hulde. Er was veel extra werk voor nodig en dit zat allemaal bij de service in!

Mariska 25-01-2019

Snelle en nette levering
Op de site veel voorraad om uit te kiezen
Ik zou deze winkel aanbevelen aan familie en vrienden!!

l de hoon 25-01-2019

duidelijke site en klantvriendelijkheid
goede service
vriendelijke monteurs

K.WIESENER 25-01-2019

WE HEBBEN VOOR EP GEKOZEN VANWEGE DE GOEDE REVIEW 'S .
HET IS GEWELDIG ALS JE EEN VRAAG HEBT,
EN ZE BELOVEN TERUG TE BELLEN DAN WORD JE OOK GEBELD.
EN ALS ER EEN PROBLEEM IS LOSSEN ZE HET PRIMA OP.
DUS IK KAN IEDEREEN AANBEVELEN OM DAAR JE AANKOPEN TE DOEN.

Paul Paulissen 25-01-2019

Voor aankopen van elektrische apparatuur ga ik al jaren naar EP Beerepoot in Hoorn. Je wordt deskundig te woord gestaan. Zowel de behoeftepeiling als de produktkennis is zeer goed. Als het geleverd moet worden en bijv gemonteerd dan is de bezorgdienst eveneens zeer vriendelijk en klantgericht. Al met al, een zeer plezierige winkel met kwalitatief goede produkten en personeel.

JorisS 25-01-2019

EP had me gebeld voor de verzending of ik thuis was, ik was nog niet thuis maar later op de middag wel. Gelukkig kon mijn tv nog mee met de jongens die een rondje gingen rijden. En had ik de tv mooi op tijd in huis. Daarnaast vriendelijke bezorgers die me wel even wilden helpen met de tv 2 trappen omhoog sjouwen. Dikke 10!! 👍

L.I. van Dijk 24-01-2019

Ik vind de webshop EP.nl helaas een drama. Ik heb geen terugkoppeling van mijn bestelling en ik wist dus ook niet wanneer mijn bestelling binnen zou komen of zou worden verwacht. Tijdens het bestellen kreeg ik te zien dat het op voorraad was, maar na 1,5 week heb ik maar eens gebeld met de EP-winkel in Stadshagen Zwolle waar de bestelling zou worden geleverd. Zij hebben er alles aan gedaan om de bestelling alsnog via via te regelen. Alle lof naar hen! Al met al heeft het bijna 3 weken geduurd.
(EP is een franchise concept met een gezamenlijke website/webshop en inkoop. Helaas is mijn ervaring dat de webshop niet goed is georganiseerd)
Officiele reactie van EP.nl 11-04-2019

Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw feedback. De order die u heeft geplaatst is wel via de website gegaan, maar had de winkel moeten bestellen, dit omdat het een direct artikel is van een leverancier. Tevens had u gekozen voor afleveren bij de winkel, dan valt de order onder de winkel. Fijn om te horen dat EP:Stadshagen u heeft geholpen het artikel te ontvangen. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop.
EP.nl:Klantenservice

frank 24-01-2019

via de site een koel-vrieskast besteld. na een paar dagen is er een afspraak gemaakt om te leveren, de levering was op tijd en is netjes uitgevoerd. er was twee man sterk. is goed uitgelegd en in bedrijf gesteld.
verpakkings materiaal en oude koelkast meegenomen.