EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ehj ras 11-06-2020

Prima winkel, ik had besteld via de website op donderdag avond laat en dinsdag al de spullen in huis, wat ik ook prettig vond dat ik voor levering gebeld werd dat ze over een uur voor de deur zouden staan.

Prima service zeker een aanrader

Nina 11-06-2020

Ik heb via de website mijn product aangeschaft en dit ging makkelijk en snel en het werd ook snel geleverd

Lilian 11-06-2020

Makkelijk om via internet te bestellen en om het dan op te halen in de winkel👍

Henk 10-06-2020

Snel en goed geholpen. ben zeer tevreden beveel de winkel zeker aan ga zo door.

RMNBRWR 09-06-2020

Wasdroger aangeschaft incl. aansluiten. Van bestellen tot aan levering perfect. Netjes ook dat van tevoren werd opgebeld om de aansluitmogelijkheden door te nemen. Enige verbeterpuntje is dat mijn oude afvoerslang aanvankelijk op de nieuwe droger werd aangesloten, terwijl die toch (na 12 jaar) zichtbaar 'op' was; er zaten duidelijk gaatjes in. Toen ik dat zag en vroeg of de nieuwe, erbij geleverde, afvoerslang kon worden bevestigd was dat geen probleem. Ik noem het daarom geen 'kritiek', maar het scheelt net dat ene (verbeter)puntje in mijn beoordeling; 9 i.p.v. 10.

Inge 09-06-2020

Zeer nette winkel en webshop. Personeel is altijd vriendelijk en helpt je goed. Er werkt deskundig personeel

Thys 09-06-2020

Duidelijke site, gemakkelijk bestelproces en ik werd direct gebeld om een leveringstijd af te spreken die ook perfect werd nagekomen. Na levering nog een keer contact gehad en ook die vraag werd netjes en snel beantwoord. Top!

John van der molen 08-06-2020

Mijn dochter en schoonzoon beveelde jullie aan omdat ze goede ervaringen hadden bij jullie...ik deed mijn bestelling bij jullie en werd binnen 10 minuten gebeld dat de bestelling ontvangen was en binnen 2 dagen klaar zou staan..dat vond ik prettig en merkte ook dat ik informatie aan jullie kon vragen over de producten n daar goed uitleg over kreeg..dus ik ben zeer tevreden met jullie zaak en klantvriendelijk heid..

BV 08-06-2020

Online besteld en super snelle levering.
Perfect fornuis voor een perfecte prijs. Super vriendelijke bezorger ook. Top!

Dimphij 08-06-2020

Sommigen zoeken heel internet af waar ze 'n euro ku nnen besparen maar ep heeft dezelfde prijzen en! Brengt gratis thuis (door vriendelijk personeel) en zetten 't netjes binnen. En ook goede garantie! Ben zeer tevreden!

Corry 08-06-2020

Alles is heel goed verlopen. De bestelling, Het aan sluiten , De personen waren vriendelijk. Wat wil je nog meer !. dit is wat ik heel fijn vindt. zou EP aanbevelen. Mijn complimenten aan hoe het verlopen is .

Walter 08-06-2020

Normaliter shop ik online. Want goeie koop en zo'n verkoper voegt niks toe. Reviews vertellen je de waarheid als je even zoekt. Zo niet bij EP (te Schalkwijk). Hoewel ik online een airco bij ze bestelde, besloot ik die zelf op te gaan halen. Ik liep met een betere Whirlpool airco naar buiten met €50 korting (ik had eerst een Chinees apparaat van Inventum besteld maar wist dat deze veel beter, stiller maar ook €60 duurder was (nu nog maar een tientje). De verkoper wist precies hoe het apparaat diende te worden geïnstalleerd EN hij tilde het 34 kg zware apparaat met een collega in mijn auto. Goedkoper, beter en sneller dus, maar bovenal voelde dit heel vertrouwd.

Ringoir 08-06-2020

Ik heb recent een Samsung 65Q90R QLED televisie online bij EP gekocht. De bestelling had ik vóór 20.00 u geplaatst waardoor ik de levering de volgende dag zou kunnen verwachten. In eerste instantie leek dit niet haalbaar i.v.m. de huidige hectiek deels vanwege COVID-19 maar een medewerker van het magazijn in Zeewolde heeft de televisie persoonlijk de volgende avond aan huis geleverd. Bijzonder netjes opgelost!

Nicky41 08-06-2020

Snelle levering van de via internet bestelde producten. Wel een beetje vreemd dat je na de bestelling nog gebeld word door een lokale verkoper met de melding dat je iets besteld hebt wat eigenlijk van een discutabele kwaliteit is. Of je niet liever vaar een paar honderd euro extra een duurder merk wilde bestellen? Heel apart. Als je niet achter je product staat moet je het niet verkopen. Dan bestel ik het voortaan wel bij de concurrentie. Maar goed. Levering was top. Wij zijn erg blij met de geleverde goederen. Merk bevalt prima en dat voor zo'n lage prijs ;)

Patricia 08-06-2020

Gebruiksvriendelijke website, artikelen makkelijk te vinden. En ondanks dat wij iets langer op onze bestelling hebben moeten wachten, vind ik dat EP Stevens zeker een pluspunt verdient voor de wijze waarop zij dit hebben afgehandeld. Zij kwamen het namelijk direct zelf brengen zonder tussenkomst van PostNL met welgemeende excuses. Ook dat is service! Afzuigkap was makkelijk te installeren en doet zijn prima voor een goede prijs!

Coen 08-06-2020

Gewoon goed. EP Nijverdal goede service nadat verkeerde apparaat was geleverd. Na een dag of drie stond de juiste in de garage.

Harmen 08-06-2020

Goede overzichtelijke website , en snelle afhandeling . Superservice.
De bestelling online geplaats , waarna al snel contact werd opgenomen .
Ook het plaatsen van het nieuwe apparaat en meenemen van het defecte apparaat is een goede service !

Christiaan Brakert 08-06-2020

Ik kom al jaren bij EP Nijverdal en heb hierbij ook een langslepende negatieve ervaring aangaande een bepaald product opgedaan. De service in die tijd was en is nog steeds uitstekend. Ondanks deze ervaring twijfel ik geen moment over een volgende electronische aankoop. Top service!!!

A 07-06-2020

Terecht gekomen bij EP omdat ze de gezochten producten nergens op voorraad hadden. Tijdens de levering bleek dat één product alsnog niet op voorraad was. Naar klantenservice gebeld en het probleem wordt opgelost en ze denken mee in oplossingen. De klanteservice die EP heeft is perfect, je bent een klant en geen nummer

Wegman 07-06-2020

Goed en snel, helemaal gebracht naar de plaats waar het moest komen te staan.
Top service

René 07-06-2020

Heb voor EP gekozen omdat het product dat ik wilde kopen vrijwel overal uitverkocht was. Alvorens de bestelling te plaatsen heb ik eerst de klantenservice gebeld om er zeker van te zijn dat het product op voorraad was. Het ging immers om een product van ongeveer Euro 1.500,-- dat vooraf via iDeal betaald zou worden. De medewerkster van de klantenservice stond mij zeer vriendelijk te woord en kon mij bevestigen dat er op dit moment nog één exemplaar op voorraad was. Vervolgens heb ik direct de bestelling geplaatst en nog geen twee uur later werd ik al gebeld door het transportbedrijf dat de bestelling zou komen afleveren, voor het afspreken van ee tijdstip voor aflevering op de volgende dag.
Dit alles was voor mij een zeer positieve ervaring en ik beveel EP dan ook van harte aan en zal er een volgende keer zet weer bestellen. 👍

Fam. de Vries 07-06-2020

Ik zocht een slanke slimme tv voor een leuke prijs. Deze heb ik gevonden bij EP. Echt, 123 en besteld. Super!

Timo 07-06-2020

Top service.
De verkoper luistert naar je wensen en het product werd netjes bij mij thuis geïnstalleerd en uitleg gegeven hoe het apparaat werkt.
Hij ging niet weg totdat alles goed werkte.

Ik zou er zo weer kopen bij deze lokale winkel van EP.

Mary Severijns 07-06-2020

Kwam bij EP Beerepoot heel toevallig terecht omdat er een monteur voor mijn wasmachine kwam. Die bleek niet meer te repareren en toen ben ik (na voorspraak van de monteur) eens op de site gaan kijken voor een nieuwe wasmachine. Website zeer gebruiksvriendelijk en ik had al vrij snel een keuze gemaakt. Bestelling geplaatst en betaald en hierna was de communicatie zeer goed. Ook de beide heren die de machine kwamen brengen en aansluiten waren zeer vriendelijk. Al met al dus een aanrader. Mijn volgende aankoop zal ik hier ook zeker gaan doen.

Erwin Disseldorp 07-06-2020

Zeer snellen levering , wanneer na het uitpakken blijkt dat er geen afstand bediening bij de levering zit de klanten service gebeld waar ik zeer behulpzaam behandeld ben en zelfs zo snel mogelijk werd teruggebeld en op de hoogte word gehouden hoe ze het probleem aan het oplossen zijn

john 07-06-2020

Deskundig en betrokken advies bij de keuze.
Wasmachine voldoet geheel aan de verwachtingen.
Wij zijn zeer tevreden.

Erik 07-06-2020

Goede service. Vriendelijk personeel. Ik had een item verkeerd besteld, maar kon ik zonder problemen retourneren. Mooie winkel ook.

Johan Schrijver 07-06-2020

Prima geholpen, goede voorlichting. via internet geïnformeerd met de dag van levering welke nog plaats moet vinden.

Kirsten 06-06-2020

Super service, waren erg klantvriendelijk.
De prijzen zijn betaalbaar.
Snelle levering

Wilma Visser 06-06-2020

Hier een vaatwasser besteld,was goed te doen duidelijke site,alleen de levering zou de volgende dag plaats gehad moeten hebben maar dat werkte dus niet...helaas.maar uiteindelijk de de dag erna keurig op tijd afgeleverd zonder problemen.

Verschoor 06-06-2020

Altijd goede service! Als er wat is staan ze meteen voor je klaar. Ze hebben mensen aan het werk die verstane hebben van zaken. Denken goed net je mee.

Wingston Sharon 06-06-2020

It was amazing bed and everything was good with the mattress I am very happy

A.B. Vogel - van de Giessen. 06-06-2020

De service is prima, kleine schade aan apparaat, maar daar kan EP niets aan doen en de schade wordt hersteld als het goed is volgens leverancier.

Lenny 05-06-2020

Fijne winkel om te bestellen. Ik heb een wasmachine besteld bij ep.nl en werd netjes binnen de aangegeven levertijd besteld.
Ik had nog niet eerder gehoord van ep.nl maar zal hier in de toekomst zeker nog bestellen!!!!

Nance 05-06-2020

Geweldige service, vriendelijk. Alles perfect op tijd! Goed product voor goede prijs

Vincent Swart 05-06-2020

Zeer goede communicatie en begeleiding. Juist daar gaat het vaak mis, echter weet EP dit wél goed uit te voeren. Zeker een aanrader.

Eltje de Graaf 04-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het gemak van een winkel in de buurt. Het bestel- en leveringsproces ging zonder problemen door een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. De prijzen van EP zijn zeker concurrerend.

Ger 04-06-2020

Webshop, duidelijk overzichtelijk en afhandeling geeft geen verrassingen !
Keurig ingelicht en up to date gehouden over aflevertijd door vriendelijke bezorgers.
Lokale ondernemers heeft toch altijd de voorkeur boven landelijke !

w-j 04-06-2020

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering
Waren alle webshoos maar zo correct. Alleen maar plus punten 😊😊😊

M Schuirink 04-06-2020

prima winkel, online besteld , snel geleverd en uitstekende uitleg gehad door personeel in de winkel

Jan de Vries 04-06-2020

goede duidelijke webshop en snel c.f. de afspraken geleverd. We hebben schoonmaakmiddel voor de frituur pan bested wat verder vrijwel nergens te verkrijgen is, gelukkig wel bij EP want het is zeer goed (Fritel)

EJ 04-06-2020

Goede levering, nette service en goede producten. Enige minpuntje was de levertijd. Deze was ruim anderhalve dag langer dan initieel aangegeven. Echter hier werd netjes mee omgegaan en duidelijk gemaakt.

EP al aangeraden met betrekking op de prijs en nette levering!

Tanja 04-06-2020

Bestelling volgende dag in huis! Met AfterPay kunnen betalen. Helemaal top.

G.R. 04-06-2020

Wij gaan toch altijd weer naar Eppink in Tubbergen. Prima service en super klantvriendelijk! Kortom: super!

I TEZCAN 03-06-2020

Eerlijke winkel
Contact met telefoon geen probleem.
ales duidelijk en bezorgen

Jan-Willem 03-06-2020

Snel persoonlijk, artikel was eerder binnen dan gedacht, ik werd keurig gebeld en er werd een bezorgafspraak gemaakt, keurig door EP zelf bezorgd. Fijn dat het ook dichtbij is, mocht ik er wat mee hebben kan ik contact opnemen. Fijn ook juist dat ik hier de lokale winkelier mee steun en de pijs was ook keurig, misschien voor een 10tje elders goedkoper, maar dan heb ik toch liever dit.

Fam. Timmer 03-06-2020

In de folder van EP zagen wij een aantrekkelijke aanbieding voor een televisie
LG 43UM7050 PLF led tv, zodoende kwamen wij bij EP terecht. Levering duurde 2 dagen.
Alleen jammer dat je niet een zelf gekozen bezorgmoment kon kiezen.
Voor de rest zeer tevreden over de televisie en levering van de tv.

Danny boet 03-06-2020

Goede website kan alles duidelijk vinden en snel bezorgd. Ik werd aan de telefoon ook vriendelijk geholpen. Alles was top. Bedankt EP👍

Jo 03-06-2020

Via internet product besteld, binnen 5 minuten werd ik gebeld door EP dat het verwerkt was en wanneer het mij zou uitkomen om te leveren. Precies zoals afgesproken datum en tijd geleverd, mooi tijdsblok van 2 uurtjes dus daar kan je voor thuis blijven makkelijk. Bezorgers behulpzaam ook.

Annie 03-06-2020

Heel goed behandeld en alles netjes geleverd. Ik kom al 40 jaar in de winkel van EP