EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

B.Mooij 21-10-2017 In de winkel gekocht
Schagen

goede service en een nette afhandeling

Correcte behandeling en een goede voorlichting.
De gemaakte afspraak goed nagekomen en het plaatsen van de wasautomaat door de monteurs zeer correct en netjes gedaan.

hulscher 20-10-2017 In de winkel gekocht
E P Zwirs

dorpse service dus gewoon super

bij ep zwirs binnen gelopen en een nieuwe wasmachine gekocht alles word netjes uitgelegen afspraak gemaakt voor leveren keurig op tijd en netjes aangesloten de oude weer mee (trap op trap af ) en de was weer super schoon

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rein Vogel 20-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

een hele goede service en denken goed met je mee

we hadden een product uitgekozen en die was in heel nederland uit de handel maar epbeerepoot belde ons op met een mooie deal en we zijn geweldig goed geholpen en zijn zeer tevreden met onze soundstage van bose

Willem Bakker 20-10-2017 In de winkel gekocht

Prima

Voor de 1e keer iets gekocht bij EP Beerepoot. Hele mooie zaak, zeer ruim assortiment, snel en vriendelijk geholpen. Volgens afspraak geleverd door deskundige monteurs. Na installatie nog even met ze gebeld over een klein probleempje i.v.m. het geluid. dat heb ik telefonisch snel kunnen oplossen. Kortom: EP heeft er weer een zeer tevreden klant bij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 19-10-2017 In de winkel gekocht
Heythuisen

Gewoon en goed.

Al jaren vaste klant. Altijd eerst bij Tummers kijken,... zelden niet geslaagd.
Service en klantvriendelijkheid is perfect, zowel van verkopers als bezorgers.
Verbeterpunten:
Duidelijke tijdafspraken van de levering.
Niet iedereen kan de rekening scannen, en daarna inladen op de PC. Mogelijkheid toevoegen om rekeningnr. in te vullen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jo 19-10-2017 In de winkel gekocht
Corona

Goede service en erg mooie winkel

Mooie winkel en ondernemers met verstand van zaken. Alles producten staan overzichtelijk en netjes in de winkel. Vriendelijke medewerkers die je zelfs bij kleine aankopen met alle aandacht helpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 19-10-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Goede voorlichting. met prettige verkopers. Goede aflevering. Prima aflevering. Concurrerende prijs.

Angelien 19-10-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Super service! Aardig personeel en een mooie winkel

Onder het genot van een verse bak koffie hebben we een black basterd large gekocht. Personeel was super behulpzaam en hij werd ook snel geleverd kortom dik tevreden

Janine Swart 19-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Gewoon alles is kundig en goed.

Ik werd uitermate plezierig en kundig geholpen in de winkel. De verkoper had verstand van zaken, luisterde goed naar wat ik wel en niet wilde kopen. Gaf duidelijke uitleg. Helemaal ok! Verder was de service aan huis ook meer dan goed. De heren stelden zich netjes voor. Alle rommel weer mee (verpakkingsmateriaal) en ook nu weer duidelijke uitleg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

nvf 19-10-2017 In de winkel gekocht
hoorn

perfecte service en deskundigheid

prijs en service is gewoon goed verkopers hebben verstand van zaken
en proberen je niets aan te smeren
en voor de prijs hoef e het zeker niet te laten

hannie meinema 18-10-2017 In de winkel gekocht
schagen

Goed gemotiveerde en vriendelijke bezorgers.

Goed ogende winkel; behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima service. snelle levering.
Een dikke tien

J. van Lammeren 18-10-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Deskundig, klantvriendelijk, goede service

Ep Rickelman Boxtel geeft deskundig advies, is zeer klantvriendelijk en hanteert een goede prijs kwaliteit verhouding en heeft ruim aanbod.

Gerry 18-10-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaas Oudenbosch

Vakkundige service

Goede voorlichting en advies in de winkel. Korte levertijd. Wasdroger werd vlot bezorgd en geplaatst. Goede uitleg over gebruik apparaat.

mevrouw H.A. Moeijes 17-10-2017 In de winkel gekocht

Echt geweldige service

Erg goed geholpen door verkoper. Kon stofzuiger goed uitproberen. Verkoper
had goede kennis van zaken. Was erg duidelijk in uitleg. Hierdoor viel de keuze op een Dyson. Ben er erg tevreden mee.

Sjaak Bosch Abbekerk 17-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prettig, professioneel advies en prima prijs

Mooie winkel met ruim assortiment. Goed meedenkende verkoper en nog scherpe prijs ook. Koelkast keurig thuisbezorgd en oude meegenomen. Prettig.

Yvonne 17-10-2017 In de winkel gekocht
Tummers Horst

Goede service

Had gehoord van de goede service en dat in combinatie met feit dat de winkel bij mij in de buurt lag maakte dat ik er naar binnen ben gegaan.
de hulp bij het kiezen van mijn tv toestel was goed maar de hulp achteraf (telefonisch en bezoek aan huis) was super. Men had alle tijd voor mijn vragen en probeerde om mij goed op weg te helpen. wat uiteindelijk ook gelukt is:)

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

tim 17-10-2017 In de winkel gekocht
EP: Heijnen Bunschoten

Korte lijntjes en gegarandeerde service

Rechtstreeks overleg met eigenaar en specialist. Betrouwbare mensen die een probleem - hoe goed een apparaat af fabriek ook mag zijn, kan altijd een tekortkoming vertonen - meteen zonder vervelende vragen oplossen.

noci 17-10-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Wervershoof

betrouwbaar

mijn aankoop was niet zo spannend hoor de service bij ep beerepoot in wervershoof is prima en zeer betrouwbaar.

Arnoud 16-10-2017 In de winkel gekocht

Klantgericht , vakkundig met een goede prijstelling

Geven goed advies neemt tijd voor je aankoop. Het is voor ons belangrijk als je iets koopt dat je daar als klant goed wordt geadviseerd en na het gesprek een goed gevoel van overhoudt . klantgerichtheid is hoog... De prijssteling is marktconform. De after sale is ook goed.

C Holscher 15-10-2017 In de winkel gekocht

goede service en je word altijd goed geholpen.

ze hebben alle tijd voor je en mocht je thuis niet uit de gebruikershandleiding komen dan word je telefonisch ook geholpen.
levering was in orde.

Elly Versluis 15-10-2017 In de winkel gekocht
EP van der Kampen Budel

Prima service, goed meedenken in oplosssingen

Een winkel waar je goed wordt geholpen, vriendelijke medewerkers en goede service.
Denken ook mee en zoeken naar passende oplossingen.

Jordy en Nina 14-10-2017 In de winkel gekocht

Goeie service

We zijn heel goed geholpen door EP Beerepoot. We zaten met ons handen in het haar toen het deurglas van onze wasmachine op onverklaarbare wijze was gesprongen en de machine onherstelbaar beschadigd bleek te zijn. Toen de fabrikant geen oplossing bood heeft EP Beerepoot een vergelijkbare machine aangeboden en zelfs geplaatst.
We zijn EP Beerepoot voor deze service zeer dankbaar!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bruinpet 14-10-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder goede service.

Deskundige mensen, die je goed en duidelijk adviseren. Afspraak is afspraak. 2 TV's geïnstalleerd, waarvan 1 op de slaapkamer. Zeer zorgvuldig gedaan en prima uitleg. Top!

Monique 14-10-2017 In de winkel gekocht
Den Hoorn zh

Maatwerk top!

Onze inbouwkoelkast had het begeven. EP dealer Corona in Den Hoorn gaf aan dat je niet zo maar een nieuwe met dezelfde afmetingen kunt bestellen. Hij is vrijblijvend bij ons komen opmeten en heeft 2 mogelijkheden gepresenteerd. Top, dit heeft ons een boel ellende bespaard omdat hij de nieuwe ook zelf geeft geplaatst. Keurig werk, de klant is hier duidelijk koning!

E. van den Heuvel 13-10-2017 In de winkel gekocht
EP: Zwirs te Langeraar

vriendelijkheid, behulpzaamheid, meedenken & service dus TOP

gekozen vanwege de klantvriendelijkheid, het meedenken en de service is voor mij de doorslag geweest, maar ook de behulpzaamheid met installeren van de producten...

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem Zelisse 12-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Vriendelijke hulp. Zeer ter zake kundig en bereid om wat extras te doen voor de klant. Vele grote ketens zouden daar een voorbeeld aan moeten nemen.

van Galen Last 12-10-2017 In de winkel gekocht

Altijd goede service!

Ik ben nog geen winkel tegengekomen waar ze zo klantvriendelijk en servicegericht zijn. Superblij met onze nieuwe aanwinst waar toen wij het uitpakte een flinke kras op zat. Zij hebben er gelijk werk van gemaakt en samen zijn wij tot een overeenkomst gekomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

yvonne hoek 12-10-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Schagen

gewoon goed

ik heb deze gekozen omdat het dicht bij mijn huis is. Als er dan wat mis mee is hoef ik niet te ver weg.

Frans 11-10-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Persoonlijke aandacht

Bij deze zaak staan mensen met verstand van producten. Persoonlijke aandacht en goed advies krijg je hier. De prijzen zijn concurrerend t.o.v. webwinkels

Luuk en Mirjam 11-10-2017 In de winkel gekocht
EP Prieto Zuidhorn

Dichtbij, staat altijd klaar!

Fijne winkel, met fijne eigenaren. Staan altijd klaar om te adviseren, onderbouwd advies. Prettig contact.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ep.Zwirs 11-10-2017 In de winkel gekocht
ep zwirs in langeraar

prima winkel

was de eerste keer in deze winkel
heel goed geholpen en de mannen die de plaatsing van de machine hebben gedaan helemaal Top!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andries 11-10-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Koel/vriescombinatie

Snel, goed en deskundig advies waarbij in de eerste plaats gekeken werd naar het doelgebruik en er geen poging gedaan werd een te duur apparaat te kopen.

Wat betekend dat 11-10-2017 In de winkel gekocht
Stet ziudscharwoude

Vriendelijk,behulpzaam, en nooit gehaast.

Het is bij ons in het dorp, en dat is makkelijk ,bovendien hebben ze alles., en anders word het besteld,nooit geen probleem .
Vriendelijk en geduldig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JJ 11-10-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Prima service- Snelle afhandeling

Een vriendeljjke behandeling door de medewerker Er is een Enorme keuze in de winkel De medewerker geeft een eerlijk advies. Gaan al jaren naar deze winkel om aankopen op electronisch gebied te doen.

Smit 10-10-2017 In de winkel gekocht
Oudeschild

Vriendelijk en kundig personeel.

Vriendelijk en kundig personeel. Veel keuze, hierbij wordt je netjes geholpen om tot de goede keus te komen.Nemen alle tijd voor je. Plezierige ervaring en met een goed gevoel en nieuwe aankoop, voldaan naar huis toe

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J.J.M. Wester 09-10-2017 In de winkel gekocht

Hele goede service

De winkel in Schagen is heel mooi; het personeel zeer vriendelijk en de levering was prima en op tijd.

Rene van Ammers 09-10-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend goed geholpen

Heb een digitale ontvanger al 3 jaar ongebruikt in de kast staan, die wij toen bij een nieuwe televisie gekocht hebben. Hoewel de ontvanger een ziggo product is, werd ik toch direct geholpen met installatie. Zelfs het signaal dat door ziggo afgegeven moet worden werd voor mij geregeld. Firma Beerepoot heel hartelijk dank voor jullie fantastische service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 09-10-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

uitstekende service!

ik heb de koelkast in de winkel gekocht en was zeer te spreken over de bediening in de winkel. Verder was ik ook erg tevreden over de plaatsing van de nieuwe koelkast en de afhandeling van de oude koelkast.

Kunnen 09-10-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Verkoper van EP Dorrestijn gaf uitstekend advies en aanvullende service. Komt alles thuis kosteloos aansluiten en installeren. Oude apparaten neemt hij mee.

Sandra 09-10-2017 In de winkel gekocht
Den Hoorn

Altijd goede service

De EP winkel in Den Hoorn staat voor kwaliteit, kennis en klantvriendelijkheid. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, er wordt met je meegedacht en de kennis is optimaal.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin 08-10-2017 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Goed geholpen luisterde wat je wensen zijn en adviseerde verschillende producten in verschillende prijsklassen .

piet1 08-10-2017 In de winkel gekocht
volendam

geweldige service

Heb deze drie producten gekocht en in laten bouwen door Beerepoot ,en ben hier zeer tevreden over,bij een ander moest het verbouwd worden,bij Beerepoot niet ze konden het er zo passend inmaken,en het was zo gebeurd door deze zeer goede monteur.

Johan en Rianne 08-10-2017 In de winkel gekocht
Witgoedhuis.nl in Beesd

Witgoedhuis.nl zeer goed

Prijs-uitstekend, service-uitleg in de zaak uitstekend, service aan huis ook geweldige ,een goede zaak waar we met plezier iedere keer weer terug komen. Beslist een aanrader !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacob van der Burg 07-10-2017 In de winkel gekocht
E.P. Van der Molen Gorredijk

Vriendelijke. Goed luisterend. Deskundig advies.

Vriendelijke, deskundige winkel in eigen dorp. Luistert goed wat je nodig hebt. Deskundig advies. Jaagt je niet op kosten met overbodige apparatuur. Nemen rustig de tijd voor hulp met installeren.

R.D.M. 07-10-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en goed

Prima service, in de winkel alles te bekijken met goede uitleg. Prijzen net zo scherp als op internet, maar dan met goede achteraf service !

Monique 07-10-2017 In de winkel gekocht

Te zot voor woorden

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar Sonos boxen! Bij en Beerenpoot werden we geholpen! Advies koop geen Sonos! Te moeilijk te bedienen! Nee u moet Heos nemen! We wilden toch graag naar Sonos luisteren! Helaas dat ging niet volgens de verkoper! Verkoper wilde of kon ons niets laten horen! Maar we MOESTEN gaan voor Heos!
We zijn de winkel uitgelopen en bij de Mexiamarkt zonder problemen kunnen kopen! Super tevreden met Sonos!
Koude douche voor en beerenpoot

Airmarshall 07-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

In eerste instantie een ander bedrijf opdracht gegeven om een nieuwe pomp voor mijn 15 jaar oude vaatwasser te bestellen. Toen daar meer dan 3 weken overheen ging en de spullen nog niet binnen waren heb ik op advies van de verkoopster van EP Beesd daar een nieuwe besteld en die kon 2 dagen later worden geleverd en geplaatst. geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Celeste 07-10-2017 In de winkel gekocht

Service bij EP is erg goed!

Normaal koop ik gauw op internet, maar de verkoper van EP ken ik en ik gunde het deze winkel. De service, tot aan het plaatsen en uitleggen van de machine aan toe, was supergoed!

Hans 07-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bezorging dag later dan vermeld in mail. Gebeld en de medewerker wist ook niet wat de oorzaak was. Voor de rest prima site en een goede service.

Hanny van der Does 06-10-2017 In de winkel gekocht
EP Tol IJmuiden

Nieuwe wasmachine gekocht bij EP Tol IJmuiden

Genoeg keuze voor elke portemonnee, prima uitleg in de winkel door deskundig personeel! Wasmachine werd volgende dag geleverd en netjes aangesloten! Oude werd mee terug genomen!