EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1483 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter van de Ven 24-05-2020

Alles zoals op de site beschreven nagekomen, 2 keer gebeld over de levering Top! Vriendelijke chauffeur/bezorger die de loodzware kamado “The Bastard” even achterom in tuin zette met zijn Pallettruck. Super bedankt EP

Hans bosma 24-05-2020

Snelle levering van mijn tv maandag besteld dinsdag in huis netjes een belletje gehad of ik thuis was binnen 2 uurtjes geleverd .

Theo 23-05-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding en razendsnelle levertijd....en ze namen het oude toestel gratis mee.

PW 23-05-2020

Duidelijke webshop mooie prijzen en aanbiedingen en snelle levering aan huis.

Peter 23-05-2020

Messcherpe prijs, meenemen oude koelkast en alles met de EP Beerepoot kwaliteit en service.

Rian 23-05-2020

Airfryer online besteld op zondag en er voor gekozen om in de winkel af te halen. Vermelde levertijd 3 ā 4 dagen. Dinsdagochtend werden we al gebeld dat onze bestelling klaarstond! Helemaal top.

Robert Jonker 23-05-2020

Als ik de nu volgende recensie zou lezen, zou mijn eerste gedachte zijn: dat heeft een EP Tol-medewerker zelf geschreven. Echter, ik ben “slechts” een gewone klant zonder binding met een der medewerkers. Dan hier mijn review:
De afgelopen jaren heb ik mijn huishoudelijke apparaten (o.a. wasmachine, afwasmachine, magnetron) voornamelijk gekocht bij EP Tol, een in mijn (werk)omgeving bekende en gewaardeerde naam. De keuze voor EP Tol bij mijn recentelijke ijskastaanschaf was eenvoudig, omdat ik louter positieve EP-ervaringen heb, zoals: goede (digitale) toelichting, apparaten van prima kwaliteit (gaan lang mee en geven nauwelijks tot geen technische problemen), snelle en correcte levering, alsook vriendelijk en servicegericht personeel.
Hieronder kan ik een vinkje zetten bij de vraag ‘Zou je deze winkel aanbevelen?’ Het antwoord op die vraag is dus een volmondig JA.

Douwe Siegersma 23-05-2020

Online een mobiele airco besteld bij EP. Werd door de lokale winkel verder afgehandeld en afgeleverd. Keurig vantevoren een afspraak voor het afleveren gemaakt. De airco werd zeer vlot en netjes afgeleverd. Niets te klagen over EP.

Brenda 23-05-2020

Zeer goede ervaring. Maandag besteld en op afspraak vrijdags geleverd.
Prettiger shoppen dan bij de grotere jongens. Alles prima afgehandeld!!!👍🏻👍🏻👍🏻

Erik Huzen 23-05-2020

Goeie shop die doen wat ze zeggen.
Snelle en correcte levering.
Prima beschrijving bij het product erg duidelijk .

Julian van den hogen 23-05-2020

EP.nl is een fijne winkel online en heeft ook een fysieke winkel dichtbij! Het product was door vertraging wat langer onderweg maar de klantenservice heeft me prima geholpen met het bekijken van de Track and trace. Het product werkt prima heel erg blij mee.

Wilma stevens 22-05-2020

Na de bestelling geplaatst te hebben..was er een snelle levering. Dus nu genieten van onze mooie tv

D Koolen de Tombe 22-05-2020

Ik kom al jaren bij deze winkel en er is altijd wel iets leuks in de aanbieding.
Ze zijn er altijd vriendelijk en behulpzaam.
Ga zo door van mij krijgen jullie een dikke 10+

Irene Bertels 22-05-2020

Gewoon topservice! Online Philips stofzuigerzakken besteld die ik op wilde halen, werd ik later die dag gebeld door de plaatselijke EP dat als er haast bij was ze nog wel imitatie zakken op voorraad hadden. Gelukkig had ik net de laatste vervangen, maar vond het wel een prettig idee dat er meegedacht werd. Een paar dagen later werd ik netjes gebeld dat ze binnen waren 👌🏼

Frank 20-05-2020

Via de webshop heb ik een mobiele airco aangeschaft bij EP. Ik werd netjes telefonisch op de hoogte gebracht over het levertijdstip, en de airco is dan ook keurig tot in huis geleverd, op de afgesproken tijd. Zeer tevreden over de aankoopprijs, en de geleverde service.

Jacqueline 20-05-2020

fijne Website met duidelijke omschrijving.
Supersnel geleverd door EP Weys te Zetten.

Broekhuizen 20-05-2020

Fijne en mooie koelkast besteld, telefoontje winkel, de opdracht is ontvangen, hij komt binnen een aantal dagen. Telefoontje tussen 10 en 12 komen we hem brengen. Netjes buiten uitgepakt en keurig geplaatst. Gesteld en de oude koelkast meegenomen. Zeer tevreden klant dus.
We kenden EP de winkelketen vanuit onze vorige woonplaats en nu in onze nieuwe woonplaats was de keuze niet moeilijk. Prima service !

TIjs Kuijpers 20-05-2020

Goede ervaring met EP Schalkwijk. Ik kocht een koelkast. Concurrerend geprijsd, en ik werd snel gebeld voor een bezorgafspraak. De vriendelijke jongens die kwamen bezorgden tilden de koelkast als extra service in mijn auto en namen de oude koelkast mee. Goede combi van online bestellen bij een echte winkel.

FAM M van Dijk 19-05-2020

Wij zijn al ruim 50 jaar klant bij EP Grutters in Stiphout en heel tevreden over het goede advies en zeer geweldige service

Ingrid 19-05-2020

De door mij bestelde wasmachine kon door Corona niet geleverd worden. Fa. Heijnen heeft toen uit hun voorraad nog diezelfde dag een duurdere machine geleverd voor dezelfde prijs.

Maurits 19-05-2020

Bestelling plaatsen ging gemakkelijk, levering volgens afspraak, prijs dik in orde.

Wesley 18-05-2020

Fijne winkel waar tijd genomen word voor de klant. Een aantal dingen liepen niet lekker ip de site, maar in deze corona tijd is dat niet gek. Werd goed opgelost. Aansluiten en meenemen zoals afgesproken ging goed. Erg tevreden.

Louis 18-05-2020

Prima webshop, super service, zeer klantvriendelijk, aanrader! Snel geleverd, goede bezorgservice. Fantastische klantenservice die je telefonisch op de hoogte houdt omtrent de levering.

Linda 18-05-2020

Ik heb gekozen voor EP op basis van de beschikbaarheid en de prijs van het product en de locatie van de winkel. Wat ik als heel erg fijn heb ervaren, was de actieve en duidelijke communicatie vanuit de winkel en de snelle levering. Vriendelijk personeel.

Robert 18-05-2020

Snelle service, zelfs in de drukke corona-tijd snel verzonden en geleverd en bovendien een goede prijs, een van de laagste beschikbaar op internet op dat moment

Arjan 18-05-2020

Ik had contact met hen gehad over een 4k televisie ben zeer goed geholpen zeer aardige meneer die ik aan de lijn kreeg en ben goed te woord gestaan .
Helaas moest ik wel alle lopende bestellingen annuleren maar als ik weer iets nodig heb kom ik zeker bij jullie terug !!!

H. de Vries 18-05-2020

EP Rosies is een prima winkel, goede service, ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Van harte aanbevolen!

Wim Moll 17-05-2020

Mijn EP-winkel is erg klantvriendelijk. Ze denken met je mee. De zaak is al enkele tientallen jaren in ons dorp gevestigd. Zij kennen hun trouwe klanten werkelijk. Hun adviezen zijn de moeite waard om na te volgen. Ook voor reparaties zorgen zij voor de juiste bemiddeling. Ik blijf bij hen kopen.

Robert 17-05-2020

Via EP een nieuwe inbouw koelkast gekocht en geleverd gekregen. Tot een goede keuze kunnen komen via de duidelijke en overzichtelijke website. Na aankoop werd ik dezelfde dag nog gebeld om de leveringsdatum af te spreken. Ik werd later teruggebeld ivm een korte vertraging in de levering. Dus goede en duidelijke communicatie, komen afspraken na en de levering was ook perfect. En de koelkast zelf, een SIEMENS KI31RED30, perfect apparaat. Stil, koelt perfect en mooi afgewerkt. Dus zeer tevreden en beveel EP zeker aan iedereen aan!

jaap 17-05-2020

goede en snelle levering van de winkel bij ons in de buurt, netjes de oude koelkast meegenomen.

Patrick1997 17-05-2020

De site van EP is erg overzichtelijk. Mocht je een vraag hebben over een product/ je kan een producct niet vinden kun je gewoon naar de winkel gaan en daar vragen stellen over het product wat je zoekt.

Ingrid 17-05-2020

Op zoek naar de MontAna Mark 1 blender, die overal uitverkocht of niet leverbaar was, kwam ik terecht op de EP website. Helaas slechts in twee vestigingen te koop, en niet online. Na telefonisch contact met EP Schalkwijk werd aangeboden mijn aankoop kosteloos te verzenden. Dat is nog eens service. Het product kwam degelijk verpakt per koeriersdienst aan op mijn adres. Uiteraard heb ik de verkoper nog een e-mail gestuurd om mijn dank uit te spreken voor de dienstverlening. Al met al reuze tevreden, zowel over de blender als over de klantvriendelijkheid.

Judith Kalwij 16-05-2020

Shop EP Klaver Obdam
Goed geholpen met advies voor nieuwe wasmachine en binnen een paar uur stond hij al in huis te draaien.

Ageeth 16-05-2020

Ik zocht een bepaalde staafmixer en ik vond hem op de site van EP voor de meest voordelige prijs. Wat ik handig vond is dat ik hem in de winkel kon afhalen. Bij het afhalen bleek er ook nog een cashback actie bij het artikel te horen. Extra meevaller.

Linda 16-05-2020

Super snelle levering,een geweldige combi magnetron van inventum gekocht met verschillende standen hij doet het geweldig.
Ontdooien met gemak en alles past erin,duidelijke beschrijving

Joke 16-05-2020

We hebben een stofzuiger gekocht en een koffie bonen machine, goede uitleg gehad en eerlijk advies

Wilma van dijk 16-05-2020

We kopen altijd bij ep de treffer
Fijne winkel goede service vriendelijk behulpzaam

Kersten 16-05-2020

Snelle en goede afhandeling van mijn aankoop. Ondanks een kleine teleurstelling dat de actie die erbij was niet doorging kwamen ze met een oplossing waarmee ik kon leven.
Officiele reactie van EP.nl 17-05-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was de actie gecanceled door de leverancier ivm corona. De oplossing die wij u hebben geboden was absoluut waardig [50euro] aan de actie. Veel plezier met de gratis artikelen die u daarna heeft ontvangen daarvoor.
EP:Klantenservice

Chantal van der Kraats 16-05-2020

Voor mij een onbekende shop...
Dus altijd weer spannend hoe het verloopt...
Goeie informatie, snelle levering en de goedkoopste met prijsvergelijking
En afterpay is ook erg fijn.
Niks te klagen!
Ga zo door!!!

Felix 16-05-2020

Vlakbij bij mijn woning, goede service, goede voorlichting, snelle levering

Hendry 16-05-2020

Heb hier een Bosch inbouw vaatwasmachine besteld maar kreeg een Siemens ervoor in de plaats dat beter en iets duurder was maar kon ik behouden zonder problemen en alles werd snel en netjes afgehandeld.

Goede snelle communicatie en service.

Fam weers 16-05-2020

de service van Beerepoot gaat echt heel ver en vol enthousiasme helpen de medewerkers. Hoe vaak je ook belt voor informatie ,de medewerkers blijven geduldig. En na een poosje zoeken,kwam de juiste oplossing. Alle complimenten!

Jan Pasmans 16-05-2020

Een prima Service en supervriendelijke en behulpzame medewerkers!
Keurig gehouden aan de afspraak, met net iets meer service als je je maar kan wensen!
Gewoon 'n TOP-Locatie!

Ger N. 15-05-2020

In eerste instantie voor de prijs gegaan maar prima afhandeling van mijn bestelling. Goede en snelle levering.

Freddy 15-05-2020

Filiaal Veendam: Leuk ontvangen. Snelle levering. Netjes afgeleverd. Kortom top.

Manje Dijkema 15-05-2020

Mobiele airco via de webwinkel besteld. Bestelling verliep soepel, attent gebeld de volgende dag of we wisten dat dit een airco met slang was en het aanbod om de airco in de winkel op te halen. Was ook geen probleem om hem te bezorgen. Bezorging verliep ook zonder problemen. Prima service.

Martien van Poppelen 15-05-2020

Prima service, goed advies. Fijne winkel, met name personeel : hoge klantevredenheid!

G.J.van Vessum 15-05-2020

Prima shop, echter de GF350HLD is nu in de aanbieding bij de Aldi voor 20,00 euro goedkoper, voel mij dus wel enigszins belazerd.
Tevens had ik verwacht dat er een soort kookboek bij zou zijn, wat echter helaas niet het geval was.
Heb product nu eenmaal gebruikt en was wel zeer tevreden.
Officiele reactie van EP.nl 15-05-2020

Geachte heer van Vessum,

Hartelijk dank voor uw feedback. De prijs bij EP.nl wordt bepaald aan de hand van de dan lopende prijzen bij andere grote aanbieders. Dat de Aldi deze nu goedkoper aanbiedt, is omdat zij wellicht een hele grote partij hebben opgekocht, en is ook een aanbieding van dit moment.
Met een kookboek bedoeld u waarschijnlijk een aantal receptjes die u kunt proberen in de handleiding? Dat zou handig zijn, maar niet elke leverancier zal dat doen. Wel fijn te lezen dat u tevreden bent over de heteluchtfriteuse.
EP:Klantenservice

Kritisch 23-05-2020

Om 20€ deze reactie? Beetje zelfde als vorige week kratje bier vet in de aanbieding en net dat u een kratje nodig heeft weer de gewone prijs. Iets van marktwerking lijkt me

Joice 15-05-2020

Super service.
Ik vroeg of ze het fornuis in de gang wilde zetten voor me en dat was geen enkel probleem voor ze.
Gewoon top EP.

Ingrid 14-05-2020