EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ep nijverdal 29-06-2024

alles was prima in orde en zijn goed en vriendelijk behandeld ik zou iedereen deze winkel aanbevelen.

Angela 29-06-2024

Goede prijs kwaliteit verhouding! Duidelijke omschijving van het product met alle specificaties zichtbaar. Snel een passend product gevonden!

Marlies 29-06-2024

Zo enorm goed geholpen!
Airfryer besteld, deze zou ik komen ophalen. Dezelfde middag nog een belletje of ik hem voor de wedstrijd nodig had, anders gingen ze hem nog even op een andere locatie ophalen, hij was niet bij mijn filiaal op voorraad. Kan gebeuren, aangegeven dat er geen brand is en de oude airfryer het nog doet.
17.50 stond EP voor de deur met de airfryer. Wat een ouderwets goede service en verassing. Enorm tevreden mee.
Daarnaast prima product geleverd. Mooi apparaat en precies zoals omschreven.

Frank 29-06-2024

Gekozen voor een Hisense warmtepomp droger. Een hele mooie EK aanbieding voor een keurig apparaat. Bezorging was uitstekend, werden netjes gebeld met de vraag of ‘ze’ iets eerder kinden komen dan aangegeven…
De droger netjes op zijn plek gezet een door vriendelijke meneer.
Keurig geregeld allemaal, wat wordt de volgende aankoop bij E.P. in Bergen?

Merwin Veldhuizen 29-06-2024

Werkte allemaal prima, helaas werd er op de site beloofd dat als je voor een bepaalde tijd bestelde dat het product de volgende dag bezorgd zou worden. Helaas konden ze dit niet realiseren en werd het een dag later. Daardoor moest ik zelf het eea schuiven in mijn planning. Was fijner als ik dit van te voren wist.

NickName 29-06-2024

Fijne winkel, een artikel besteld en we werden netjes gebeld toen hij binnen was.

Lex 29-06-2024

De medewerkers van EP waren erg behulpzaam, meedenkend en vriendelijk! Goed geholpen!

Anita Jansen 29-06-2024

mijn ervaring was heel goed vriendelijk duidelijk hulpvaardig men wist waar met over sprak en gaf duidelijke uitleg en luisterde naar mijn wensen dat is iets wat ik zeer op prijs stel ik kom hier zeker terug als ik nog iets nodig zou hebben en beveel de winkel zeker aan anderen

Bas 29-06-2024

No nonsens, er is voldoende keuze, een eerlijk verhaal en heel belangrijk; om de hoek. Service is goed.

Westdijk 28-06-2024

Ik zou het naar jullie toe echt aanraden we worden netjes geholpen ook als we bellen en we komen er niet uit dat is erg fijn

E.P.Weijs Elektra 28-06-2024

On line besteld. Keuriig op tijd afgeleverd en mij geholpen. Super, Koelkastje is reuze handig Fijn formaat en vooral een praktische indeling. Koelt naar wens en een solide vriesvakje. Heel blij met mijn aanschaf.

Samantha 28-06-2024

Een hele goeie winkel alles is goed verlopen en snelle levering alles is gewoon top

Brandenburg 28-06-2024

Ze komen de afspraken na, goede heldere uitleg op de site over het product.

Van Mourik 28-06-2024

Bestelling online gedaan, product was op dat moment niet op voorraad, telefonisch contact opgenomen, volgens afspraak netjes terug gebeld en uiteindelijk een snelle levering, zeer tevreden en vriendelijk personeel.

Jasper 28-06-2024

Goede service! Werd na 30min al gebeld dat het product niet op voorraad was dus dat het 1 a 2 werkdagen langer ging duren. Alles netjes op afgesproken datum en tijdstip geleverd!

k de jong 27-06-2024

een hele duidelijke indeling van de winkel met voor mij een duidelijke uitleg van een verkoper met kennis.En uiteraard de snelle levering van onze aankoop.

Peter vd berghe 27-06-2024

Prima geholpen in de winkel en snelle en deskundige installatie. Al eerder apparatuur gekocht

Theo 27-06-2024

Bij EP krijg je eerlijk advies. Heel Rotterdams. Je kan er daardoor eenvoudig overleggen wat voor jou het beste werkt.

Mac 26-06-2024

Ep Bergmans, fijne winkel met uitstekende service, staan altijd voor je klaar.

Chantal 26-06-2024

Toen mijn bestelde product eenmaal bij EP swaak was hebben ze het snel verzonden en de klanten service is super vriendelijk. Ze hebben mij goed geholpen en ik ben blij met mijn product. Ik zal hier waarschijnlijk vaker bestellen.

doeke van duinen 26-06-2024

het was een duidelijke omschrijving van de verkoper en we waren binnen een paar minuten al eens met elkaar dat is mij nog nooit eerder overkomen en een dikke 9 voor de uitleg

Hansvo286 26-06-2024

Bestellen makkelijk . Snelle levering en kan in 3 termijnen betalen
Goede service
Samsung soundbar HQ 990 CQ geweldig geluid makkelijke installatie

Negrijn 26-06-2024

Via internet besteld en een dag later al geleverd onze Miele.

Nu een week verder en zooooo blij mee. Jongens leveren serieus vakwerk af. Daar kunnen sommige bedrijven iets met MM nog wat van leren. Top service.

Mart 26-06-2024

Gewoon hele fijne winkel.
Eerlijk advies, vriendelijk, behulpzaam en kwaliteit.

Xeno 26-06-2024

Duidelijke webshop, met eerlijke prijzen. De informatie is duidelijk en de betaalopties zijn zeer flexibel. Bestellingen worden netjes op tijd geleverd, en bij grote voorwerpen wordt vooraf contact opgenomen om een afspraak te maken. Contact is altijd duidelijk en vriendelijk.