EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Danielle 25-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service en eerlijkheid

Goede, persoonlijke service. Personeel stelt je op je gemak en nemen de tijd om te luisteren naar je wensen en hierdoor een eerlijk en goed advies te geven.

J.Flobbe 25-11-2018 In de winkel gekocht
EP Beute Steenwijk

Vlotte afhandeling - goed meegedacht met de klant.

zie boven.Er werd goed meegedacht met de klant om te beoordelen hoe het voor beide partijen vlot kon worden afgehandeld.
Plezierig geholpen zowel in de winkel als bij aflevering ( 2 trappen naar boven! - tevens werd de oude wasmachine keurig retour meegenomen).Er werd gewezen op de lopende acties van Miele : gratis wasmiddelen voor een half jaar en 200 euro retour op het aankoopbedrag via Miele.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo Janse 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Heel goed geinformeerd, scherpe prijs, geen haast,

De prijzen schelen niet veel met webshops voor het verschil krijg je een duidelijke uitleg waardoor je beter een keuze kan maken zodat je, voor jou het goede product koopt.Voor iedere klant neemt personeel de tijd, probeert niet een verkoop te forceren.

G. Bloemhoff 25-11-2018 In de winkel gekocht
Gorredijk

Superservice en vlotte afhandeling.

Volledig geïnformeerd en o.b.v. daarvan de aankoop gedaan. Fijne en kundige medewerkers in de winkel met oog voor het klantbelang.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herregodts 24-11-2018 Via de website gekocht

Ophalen ging niet best

Tot aan het ophalen van het artikel ging alles prima. Bij het ophalen heb ik een half uur moet wachten tot ik het artikel meekreeg. Wegens een administratieve fout, was de orderbon kwijt.

Een meer dan tevreden klant 24-11-2018 In de winkel gekocht

Deskundig en betrokken

Prettig niet opdringerig en deskundig personeel.
Zij geven aan wat er allemaal mogelijk is, leveren maatwerk en goede service.
Wij gaan graag naar deze winkel

J. de Medeiros 24-11-2018 Via de website gekocht

Wauw service !!

Uitstekend service, goed verholpen via de telefoon afhankelijk met wat technisch vragen over een
Inventum inductieplaat en uiteindelijk een gekocht door de goed uitleg van de techneut.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sjoerd 23-11-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

alles ging vlot en correct en ook eventuele afspraken omtrent levering. de prijzen zijn goed en leuke acties.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rené 23-11-2018 In de winkel gekocht
hoorn

matig

heb service gebeld, kreeg het advied om met de subwoofer naar de winkel te gaan.naar hoorn werd wel geholpen door iemand die hem dmv telefonische instructie in de fabriek stand resette, Dit advies had ik ook thuis kunnen doen.
Daarna gaf hij mij wel koffie, dus deed zijn best, maar verdween toen zonder wat te zeggen.
Niet meer gezien, tot een andere atente verkoper mij wel verder hielp, weet geen namen maar het zou toch lekker zijn als de eerste verkoper toch wat duidelijker was geweest, en ik ook niet nodeloos naar hoorn had gehoeven, auto rijd nog steeds niet op water.
Wil ook nog een nieuwe Tv, maar ga er toch even over denken of ik dat weer in hoorn doe als er wat mee is wil ik toch qua service iets beter geholpen worden.
Misschien doet u hier nog wat mee.
Verder toch wel weer goed geholpen.

Dick 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Relaxed geholpen en met een goed gevoel de winkel uitgegaan

Prima geholpen door xxxxx Een goede uitleg van het product en qua prijs een goede deal gemaakt
Met een goed gevoel de winkel uitgegaan

Ton 19-11-2018 In de winkel gekocht

Altijd een top service

Al jaren zijn wij klant van Beerepoot in Hoorn. Altijd goed advies en meedenken met de klant. Ook bij kleinere aankopen altijd een klantgerichte bediening.

Jacqueline 16-11-2018 In de winkel gekocht
De treffer Winschoten

Heel tevreden

Ideale locatie, doordat je voor de deur kunt parkeren. Goede service. Erg blij met het product. Thuis gelijk de stofzuiger getest en voldoet aan alle eisen die ik voor ogen had.

R de Looze 16-11-2018 Via de website gekocht

Geen schoonheidsprijs....

Bij EP een magnetron online besteld, hetgeen makkelijk ging, magnetron zou volgende dag al bezorgd worden...., dit liep even anders, het duurde ruim een week. Omdat vervoerder DHL niet reageerde op mijn mails maar ''even'' (17 minuten in de wacht) contact gezocht met EP. Werd goed te woord gestaan en de volgende dag werd een andere magnetron bezorgd, helaas bij het uitpakken de volgende dag zaten er slecht 3 pootjes in de verpakking, dus maar weer ''even'' de klantenservice bellen (na 35!! minuten in de wacht gestaan te hebben heb ik het opgegeven).
Nu maar een mail gestuurd en afwachten maar weer.......

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

M van der Wal 16-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam, EP rossies

Bravo, geweldig personeel, heel erg tevreden, top!

Het is een prettige, overzichtelijke winkel, vriendelijke personeel ruime assortiment, midden in het centrum van Veendam.

slob 15-11-2018 Via de website gekocht

goede service

ik vindt het redelijke goede shop en een goede service en een goede levering en ik wil wat meer aanbieding zien.

Pieter 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe oplader voor mijn iphone. EP had een scherpe deal. Product werd volgende dag al bezorgd. Top.

Bianca 13-11-2018 In de winkel gekocht
Wervershoof

Fijn advies wat niet voelt als een verkooppraatje!

Wederom een fijne ervaring bij Beerepoot! Je wordt vriendelijk te woord gestaan, ze denken met je mee en je krijgt eerlijk advies, dat vind ik zo fijn. Ze hadden nu ook nog eens een mooie actie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjan 11-11-2018 Via de website gekocht

Informatie over leveren produkt

Wat ik een beetje als vervelend heb ervaren is dat ik geen tijdschema had om in te kunnen calculeren wanneer produkt geleverd zou worden.
Daarom na aantal dagen, bij geen bericht, zelf contact opgenomen.
Verder prima levering erg vriendelijk verlopen...
Je krijgt wat je hebt besteld.

Paul groen 11-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Jack stet is te vinden in zuidscharwoude super service alles word in de puntjes verzorgt goed uitgelegd het sonos apparaat thuis geinstaleerd zonder kosten

Hoffman 10-11-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden

Zeer goed en fijn geholpen

Gebeld voor vaatwasser.
Deze stond niet in de winkel maar werd binnen het half uur op gehaald uit magazijn.

Jan 10-11-2018 Via de website gekocht

levertijd teleurstellend

dinsdag 6 november wasmachine besteld, was volgens site op voorraad (2 dagen levertijd) vervolgens telefoontje gekregen van filiaal dat moest leveren dat het een week zou gaan duren. De volgende dag nog eens gebeld hoe het precies zat.
Filiaal gaf aan dat hoofdkantoor in Nieuwegein standaard aangeeft dat machines op voorraad zijn ondanks dat per filiaal verschilt. wacht nu nog steeds op machine, nog niets vernomen van eventuele leverdatum. Wasgoed hoopt zich nu al 4 dagen op hopelijk komt de machine maandag 12 november. teleurstellend dat grote winkelketen leverantiebelofte niet kan waarmaken

Hendrika Tigchelaar 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie

Zeer mooie en prettige winkel.
Prima service en deskundige, vriendelijke verkopers.
Ik kom er graag!

Rosalina Bloosvonk 04-11-2018 In de winkel gekocht

service van Firma Snijders uit Beilen

de service was vantassie oven deed het niet maar meneer Snijder kwam op zaterdag na sluitinstijd toch even bij ons kijken super verder met alles wat wij gekocht hebben gaat de service heelgoed sha pho voor deze Persoon

Boy Robeerst 03-11-2018 In de winkel gekocht
Vught

Vriendelijk en terzake kundig

Men wordt er zeer accuraat geholpen. Ik ga er niet alleen naar toe voor de goede merken maar ook om de goede afwikkeling van de bestelling en vriendelijke verkopers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dion 02-11-2018 Via de website gekocht

Levering later dan vermeld

Wasmachine op woensdag besteld. Levertijd 1/2 werkdagen. Niet dus. Zelf achteraan moeten bellen en volgende woensdag pas in huis. Over de machine zelf kan ik niet zoveel zeggen want die gebruikt mijn vriendin.

Jac Vermeulen 02-11-2018 In de winkel gekocht
EP: Janverdaas oudenbosch

snelle levering en instalatie. ziggo werkte niet echt mee

EP:Jan Verdaas in oudenbosch op aanraden van diverse mensen ivm goede service en klantvriendelijkheid

prima winkel 02-11-2018 In de winkel gekocht
ep:van bavel vught

duidelijk en een prima advies/en service

levering in orde/ keurig afgewerkt/klant vriendelijk zowel in de winkel als op lokatie/komt afspraken na/ en de koffie is prima

Theo en Wilma 02-11-2018 In de winkel gekocht
Grootzevert Groenli

Ouderwetse gastvrijheid en vriendelijke bediening

Echt nog een winkel waar de klant centraal staat. Goede uitleg van artikel welke je wil kopen.
Niet de directe verkoop staat centraal maar de tevredenheid van de klant staat voorop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Menno 31-10-2018 Via de website gekocht

Via de plaatselijke electrowinkel, dat waardeer ik

De shop is ok, de prijzen zijn zoals gebruikelijk op het met de concurrentie overeengekomen niveau, althans om en nabij de minimum prijzen die gevraagd worden op internet.

Lidie Rooks 30-10-2018 Via de website gekocht

stofzuiger

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, en snelle levering.
Bovendien zit er een EP winkel bij ons in de buurt, wat makkelijk is bij evt. vragen/reparatie.

Kee Sman 30-10-2018 In de winkel gekocht

Blij met mijn aankopen & goede hulp

Fijne winkel, alles wat je nodig hebt kun je hier tegelijk aanschaffen. Ik had een fouhn en een elektrische tandenborstel nodig en daar heeft het personeel mij kunnen helpen. Door die hulp wist ik welk product het best bij mij past, beter dan iets online bestellen waar je geen persoonlijk contact of advies kunt vragen.

René 29-10-2018 Via de website gekocht

EP.nl doet wat het zegt!

Eigenlijk kwam ik hier terecht, omdat EP.nl op de dag na de weekendactie op dinsdag nog steeds de Samsung HW-N950 voor €1199 aanbood en....daar gaat dan nog €250 cashback via Samsung vanaf. Toen was ik verkocht en dat was net op tijd, want op woensdag daarna kost het bij EP.nl inmiddels €1499. De levering etc. door EP.nl Schalkwijk was snel en perfect. Ik beveel zonder meer EP.nl aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Vries 28-10-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Al jaren klant van EP:Schalkwijk en altijd goede service. Klantvriendelijk personeel met verstand van zaken.

berend123 27-10-2018 Via de website gekocht

alles ok met internetbestelling

Prima prijs voor een föhn plus gratis verzenden als bonus. Kan niet verkeerd.
Prima verzending en bezorging.

Hans en Lena 27-10-2018 In de winkel gekocht
EP Zwirs Langeraar

geweldige services

Voor EP Zwirs in Langeraar gekozen voor een soundbar en een tv. Behoorlijk wat problemen met de soundbar en tv, die wilde niet communiceren met elkaar. Na elke keer weer dingen uit te sluiten kwamen zei met de oplossing. toch wel een keer of vier geweest bij ons. Maar wel opgelost. werkelijke top services.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan en Tiny 27-10-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Geweldige service

Na lang twijfelen, onze keus gemaakt en een Bose home cinema + Samsung TV gekocht bij Beerepoot EP in Hoorn. Zijn erg goed geholpen en de installateurs hadden veel geduld. We kregen een goede uitleg en alles is keurig geïnstalleerd.

Wimke. 26-10-2018 Via de website gekocht

Prima winkel met top service behulpzaam personeel..

Door een mooie aanbieding ben ik met deze e.p winkel in contact gekomen. Ook de internet bestelling heb ik op de afgesproken tijd ontvangen. Toppy !!

Anetta 25-10-2018 In de winkel gekocht

Dik tevreden

Goed advies verkoper, snelle levering.
Super goed geplaatst(vaatwasser)
Dik tevreden over alles!
Wij kopen al jaren bij EP: Beerepoot en ze blijven alles hoog in het vaandel houden qua service!
Ga vooral zo door!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willy Schuil 22-10-2018 In de winkel gekocht
Denekamp

De service is zonder meer heel goed , ook bij reparaties .

Voor onszelf en voor moeder paar jaar geleden een wasmachine gekocht , perfecte aflevering en aansluiting . Een klein probleem in garantieperiode werd de volgende dag opgelost .
Daarom nu ook een waterkoker besteld , een dubblwandige , die moeilijk te krijgen is , maar EP heeft hem voor een leuke prijs .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas Brevink 22-10-2018 In de winkel gekocht
Groenlo, EP Groot Zevert

Prima, aanrader!!

Mooie winkel met vriendelijk personeel, met verstand van zaken! Omdat ik 3 producten tegelijk heb gekocht kon ik zelfs nog korting krijgen, heel fijn. De levering was volgens afspraak, op tijd en met de nodige uitleg bij de apparaten. Super!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

andre pronk 21-10-2018 Via de website gekocht

super goede serivice

ik heb gekozen omdat ik aftepay kan gebruiken. en ze leveren heel erg snel dat is ook belangrijk voor een klant

Martin Stam 20-10-2018 In de winkel gekocht
Gorredijk

Vakkundig geholpen

Als leek in begrijpelijk bewoordingen alles uitgelegd. Diverse opties zijn de revue gepasseerd. Daardoor overtuigd om tot aankoop over te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 20-10-2018 Via de website gekocht

geweldige serves

goed verpakt en snelle levering en alles was geregeld ook de levering
ik zou een andere klant aan raadden

Tieko Ellérie 20-10-2018 In de winkel gekocht
Winschoten

Geweldige service en vriendelijke mensen.

De Treffer is voor ons de vaste leverancier voor witgoed,audio etc. Misschien is de treffer iets duurder dan de bekende discounters, maar daar staat tegenover dat de Treffer altijd meteen voor ons klaarstaat en behulpzaam is als er eens een probleem is. Nou kom daar maar eens om bij een discounter. Nee, de Treffer doet zijn naam eer aan!!!

Marijnissen 19-10-2018 In de winkel gekocht

Super tevreden!

Voorheen nieuwe wasmachine eerst online gekeken , maar daarna toch gegaanvoor zekerheid en vertrouwen van de verkoop in de winkel.
In de winkel absoluut duidelijke uitleg gegrepen voor datgene waar ik naar op zoek was. Een eenvoudige machine zonder teveel “toeters en bellen”. Er bleven 3 keuzes voor ons over en uiteindelijk hebben we nu een betere en goedkopere machine dan welke we online gezien hadden.
De machine was snel te leveren, is netjes thuis gebracht, geplaatst en aangesloten en ook nu kregen we weer een duidelijke uitleg over de machine en de mogelijkheden.
Ook de eerste testdraai is door deze heren uitgevoerd.
Nogmaals, wij zijn echt super, super tevreden over alle service die we hebben gekregen!!!
Dankjewel EP xxx in Oudenbosch.

René Vagevuur 18-10-2018 In de winkel gekocht
Zuid Scharwoude

Top service

Ik was op zoek naar een nieuwe TV . Ben zeer vakkundig en rustig geholpen waarna ik een goede keus heb kunnen maken. Tevens een zeer duidelijke uitleg over een home cinema set die ik ook heb aangekocht. De TV en de Home cinema set zijn keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Heel tevreden.

Bakker 17-10-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastisch overzichtelijke en goedwerkende site!

Ik werd doorgestuurd naar de goedkoopste site. Zeer overzichtelijk en gebruikersvriendelijk!
Ga zo door

Roy 15-10-2018 In de winkel gekocht

geduldige verkoper

Ik was twee weken geleden bij Beerepoot in de showroom geweest voor advies over een nieuwe wasmachine en droger. Werd uitstekend geholpen, maar kon op dat moment niet beslissen. Vandaag werd ik geholpen door dezelfde verkoper welke eerst een droger aan mij verkocht. Omdat ik de droger niet op voorraad was, werd er meteen gebeld naar de leverancier om na te zien wat de levertijd ging worden.Eigenlijk had ik de wasmachine ergens anders goedkoper gezien, maar het gun effect naar deze verkoper was doorslaggevend om toch ook de wasmachine bij Beerepoot te kopen.

H.Werner. 14-10-2018 Via de website gekocht

bijzonder goede service en klantvriendelijkheid.

Produkten op het eiland zijn over het algemeen duurder als aan de wal.
Toch heb ik meerdere produkten bij EP Ruigh aangeschaft omdat ik graag iets meer betaal om verzekerd te zijn van de excellente service van dit bedrijf.

Bert 13-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service, redelijke prijzen

Al een aantal jaren ons vaste adres voor TV, witgoed en andere electronica. Flinke keus, vriendelijk en deskundig personeel en met name uitstekende service. Als er eens wat is met een product wordt dat altijd in alle redelijkheid afgehandeld.