EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Fam Arends 18-08-2017 In de winkel gekocht
Weijs Elektro in Zetten

Top service

Nadat we op de site van EP wat informatie hadden bekeken zijn we naar de vestiging van EP Weijs Elektro in Zetten gegaan. We zijn daar ontzettend vriendelijk en bekwaam geholpen. Op dinsdag besteld en op donderdag kwamen ze mijn wasdroger al thuisbezorgen. Super snelle levering! Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en de bekwame service.

uvandenoort 18-08-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaas Oudenbosch

Super service

Erg duidelijke uitleg over de aankoop, Ze nemen de moeite om andere alternatieven te laten zien en de plus en nadelen te vergelijken. Snelle service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wat is dit???? 17-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

SUPER WINKEL IN WERVERSHOOF!!

Leve XXXX! En de andere toppers in deze winkel!
Altijd een blij gezicht!
Problemen worden opgelost!
Komen er graag!

Astrid Branderhorst 17-08-2017 In de winkel gekocht
Beilen

Persoonlijke benadering. Prima service!

Persoonlijk advies. Aandacht voor de klant. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Montage uitstekend.

Peter Koelemeijer 17-08-2017 In de winkel gekocht
EP Berepoot, Hoorn

PRIMA PRODUCTINFORMATIE

Samsung Smart TV gekocht. Scherpe prijs en prima productinformatie!
Mogelijkheid om tot 5 jaar garantie bij te kopen. Wel nodig want de vorige 2 Samsung TV's gingen net na de fabrieksgarantie kapot.

angela spierings 17-08-2017 In de winkel gekocht
Den Dungen

goede service, nemen de tijd om de klant te helpen.

Je kunt wel snel via internet bestellen maar even precies uitleg te krijgen over het produkt, of je wel het goede bestelt, is ook wel belangrijk! De winkel bij ons in het dorp had het op voorraad! Beide blij!!

rietje 16-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

Koop al jaren bij deze winkel.juist ook voor de service.
Het is alleen erg jammer dat mijn omringpas niet gehonoreerd werd.
werd verteld dat dit niet geldt op aanbiedingen. Diverse sites bezocht. Overal dezelfde prijs
zonder vermelding van aanbiedingen. toch een minpuntje.

Ludwig 16-08-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn

Altijd een prima service en goed geholpen.

Nu even mijn aankoop van vandaag.. Blender gekocht € 69.00 zie bij de concollega dezelfde voor € 59.00. Werdt nog gezegd deze gaat eruit vandaag de aanbieding. Jammer.....Ik ga hier verder niet €moeilijk over doen. Vind alleen spijtig dat de verkoper dit type gaat eruit vandaar de aanbieding terwijl de concollega aan de andere kant zegt nee hoor blijft gewoon in het assortiment en nog € 10.- goedkoper!

Lydia 16-08-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Contact en levering, erg goed !

EP in Beesd is een aanrader ! Goede uitleg, levering snel en zorgvuldig. Contact met de mensen, duidelijk en helder.

Petra 15-08-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk advies

In het verleden hebben wij al eens zaken gedaan met de winkel in Hoorn. Dit beviel ons goed. Dus ook deze keer namen wij de auto richting Hoorn. De service was ook dit maal optimaal. Met een eerlijke verkoper die geen verkooppraatjes houd om mensen iets aan te smeren. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen en met een tevreden gevoel gingen wij weer huiswaarts.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 15-08-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Fijne winkel, vriendelijk personeel

Een fijne plaatselijke winkel, betrouwbaar met goede service waar je nog gewoon vriendelijk wordt geholpen.

Christian Verhoeven 15-08-2017 In de winkel gekocht
heerle

Perfecte service. tot in de puntjes opgeleverd.

netjes, overzichtelijk en wordt goed behandeld. Ik ben zeer tevreden over de complete afhandeling van de plaatsing van onze nieuwe schotelantenne.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacco 15-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Een verkoper die weet wat hij verkoopt, uniek in deze tijd!!

Op zoek naar een nieuwe wasmachine een rondje gemaakt langs een aantal verkopers. Ik vond het schokkend om te zien dat de verkopers werkelijk waar níets van wasmachines afwisten, behalve wat op de kaartjes stond. Bij EP Beerepoot raakten we in gesprek met een verkoper die wel alles leek te weten, en precies kon onderbouwen wat bijvoorbeeld het prijsverschil veroorzaakte. En of dit prijsverschil wel of niet de moeite waard was. Of welke merken minder klachten opleverden, en welke nieuwe techniek wel of niet handig is. Eerlijke uitleg gekregen! Geen pusherige verkoper maar een vriendelijke man die geheel op zijn gemak alle tijd voor ons uittrok. We hebben daar een mooie Siemens wasmachine gekocht. En hij bevalt prima!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arends 14-08-2017 In de winkel gekocht
EP Jansen Musselkanaal

een klantvriendelijke winkel,word goede informatie gegeven

deze winkel staat in ons dorp en we vinden dat je de winkeliers in je dorp moet ondersteunen.Ze werken hard
En mocht er iets zijn met het apparatuur dan kunnen we zo binnenlopen

Wognum 14-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en leuke aanbiedingen

Goede verkopers die ook goed hun werk doen als er problemen zijn met de apparaten .
Na vele reperaties nam de winkel de droger terug en mocht ik een nieuwe uitzoeken in de winkel. Ep beerenpoot hoorn handelde het verder af met de fabrikant.
Ook zorgden ze er voor dat ik een schade vergoeding kreeg voor mijn verpeste was.

Serena 14-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service!!

Deze shop is betrouwbaar en een aanrader voor elke klant.
Op zondagmiddag om 16:00 gekocht en omdat we heel dichtbij woonden stond de droger er al om 17:00.
Dat is nog een service!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J Harmsen 14-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Nijverdal

Prima service,vriendelijk personeel!!

Prima service,
vriendelijk personeel!!
Wij hebben echt alles van deze EP:Nijverdal van TV tot koffiezetapparaat, koelkast, wasmachine! Dikke 10!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J. De Rijck 13-08-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Beste service ooit !

Geweldige service , men neemt alle tijd om uitleg te geven en voert de installatie (in mijn geval een smart tv) + nog wat extra`s gratis uit. Ik koop alleen nog maar bij EP. Ik geef een 10 !!!!

hans 13-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

prettig geholpen, onze vragen werden goed beantwoord, ook na aankoop.
de gekochte Bastard Compact en bijbehorende artikelen werden netjes in onze auto geladen. Hans

Familie Maj 12-08-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe wasmachine gekocht Samsung

In de winkel van Tummers een goede uitleg gekregen werd kosteloos thuis bezorgd en in de kelder gedragen daarna aangesloten en nog een keer uitleg gegevens niks was de bezorger teveel en de oude machine meegenomen en heel belangrijk een snelle levering ongeveer 4 weken terug een nieuwe diepvriezer en een ventilator bij Tummers in Tegelen gekocht en bevalt ook prima en ook toen was de uitleg in de winkel goed en gratis thuis bezorgd en ook weer in de kelder deze winkel doet wat ze zeggen en is dicht bij huis en een snelle levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Iranda 12-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische omzetting van apparaatkeuze

Wij hadden een Samsung wasmachine besteld. Deze was helaas niet leverbaar (ik had niet goed gekeken op de website). Werd gebeld door EP:Zwirs en zij hebben mij fantastich geholpen met een andere keuze. Zo zie je persoonlijkheid is meer waard dan een korting bij de webwinkels. Chapo Zwirs

Fam de Kiewit 11-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ben nu 2x hier geweest op korte termijn. Eerste keer voor relatief kleine aankoop, maar toch met alle egards ontvangen inclusief gratis koffie. Tweede keer ook zeer vakkundig geholpen, waarbij men zelfs op website van een concurrent wilde kijken voor aanbod aldaar.

bonker 11-08-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

goed en doeltreffend geholpen

winkel is overzichtelijk en te tijd wordt genomen om afdoende te helpen.
Ook de rust die genomen werd alhoewel het druk was in de winkel viel mij op

a3 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Top , geen nummer bij EP. Maar een klant.

Geweldige winkel en personeel wie je wat kunnen en willen vertellen over de produkten.
Zijn de producten er niet dan wordt het geregeld.
Is er iets niet goed of in orde ga meteen terug want er wordt naar een oplossing gezocht.

Gerard 11-08-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen. Goede service

Ruime keuze. Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Verkopers hebben alle geduld, en geven uitvoerig antwoord op je vragen

Fam Huskes 11-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service en we wisten meteen welke diepvries in de garage kon en welke niet. Daarom voor Beko gekozen. Koelvriescombinatie en Diepvrieskast gekocht. En fijn dat de 2 oude apparaten mee genomen werden.
Alleen een minpuntje en dat is dat de koelvriescombinatie meer dan een week later kwam, terwijl gezegd werd dat hij een paar dagen later zou komen.

A.P.Anema 11-08-2017 In de winkel gekocht
Mensonides Harlingen

TOP Service!!!

We kiezen altijd voor EP omdat de service daar top is, de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam zijn en de prijzen betaalbaar zijn.
Natuurlijk kun je elders altijd goedkoper maar wij gaan voor bovenstaande kwaliteiten van EP, dat is ons meer waard.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Susan 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Zeer klantvriendelijk en service gericht!

Het is lokale middenstand op z'n best! Persoonlijke aandacht en niet te vergelijken met winkels als Mediamarkt in de positieve zin!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jaap 11-08-2017 In de winkel gekocht

artikel Vrijdag niet aanwezig en toch op Maandag afgeleverd

teleurstellende hulp in Schagen wat een verschil met Hoorn . hier vriendelijk te woord gestaan door Mevr Bruche , gelijk actie ondernomen om het product toch op korte termijn geleverd te krijgen

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Fer Beerepoot 11-08-2017 In de winkel gekocht
Boivenkarspel

Een winken waar je je thuis voelt

Winkel met een uitgebreid assortiment met de modernste apparatuur. Deskundig personeel. Winkel waar je wordt gezien door het personeel.

Prettige, overzichtelijke, ruime inrichting van de winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Ligthart 10-08-2017 In de winkel gekocht

Top service

Al een tijdje aan het orienteren voor een nieuwe wasmachine die onze 12-jaar-oude wasmachine zou vervangen. Onverwacht naar binnen gelopen en werden super geholpen. In tegenstelling tot andere winkels waar we zijn geweest en in een richting werden geduwd werd er hier goed geluisterd naar onze wensen en werden wij vrij gelaten in onze keuze. We werden goed geadvisseerd en gewezen op tips.
Bezorging en installatie top verzorgd, super snelle jongens die het keurig hebben achtergelaten. Betaling op moment van leveren mogelijk met de pin.
Al met al top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Margaretha Nijhoff 10-08-2017 In de winkel gekocht
Groot Zevert in Groenlo

Eerlijk advies en service. Klant vriendelijk

Mooie Winkel .klant vriendelijk. We kunnen hier onze wensen duidelijk maken en worden, serieus genomen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Van de pol 10-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!!!!

We zijn al jaren klant van EP, vriendelijk personeel , geweldige service we hopen nog jaren klant te blijven.

Maxime 09-08-2017 In de winkel gekocht
Bergen NH

Perfecte service, uitstekend advies

Wij hebben onze maten en wensen doorgegeven en X heeft daarom voor ons de perfecte koelkast voor ons gevonden. Snelle levering, prettig advies en goed naar ons geluisterd!

Catharina van Kessel 09-08-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Super service

EP Witgoedhuis in Beesd is fantastisch. 'Een eerlijke mening, supersnelle service en zeer punctueel' dat zijn de 3 eerste dingen die bij me opkomen als ik aan hen denk.
Daarnaast zijn het geweldig lieve mensen die hun beloften nakomen. Goud voor hen!

M. Doorn 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen tegen zeer redelijke prijs

EP Heijnen in Bunschoten-Spakenburg heeft mijn vriezer gerepareerd. Goede voorlichting over de kosten van de reparatie, vriendelijke en zeer behulpzame mensen, betrouwbaar.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Guppy 09-08-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Vriendelijk geholpen

mooie winkel , aardige medewerkers , veel keuze en je word snel en vakkundig geholpen , ik raad de winkel echt aan .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Corrie Boersma 09-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk geholpen

De verkoper heeft ons goede uitleg gegeven, nam daar ook de tijd voor en gaf vershillende mogelijkheden aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.Peters 09-08-2017 In de winkel gekocht
EP: Snijder in Beilen

Heelgoede service en communicatief goed.

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat die kleinschalig is en de knowhow van wat ze verkopen is aanwezig. Wij vinden dat je dit soort winkels moet koesteren.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

BatjeJR 09-08-2017 In de winkel gekocht
Panningen

Gemotiveerde medewerkers!

Zeer warm welkom geheten in de winkel in Panningen. We werden direct aangesproken en er werd een kop koffie aangeboden (alsof ze wisten dat we onder andere voor een koffieapparaat langskwamen). De medewerkers hadden erg veel kennis van de zaken welke wij graag wilde aankopen. Vrij snel konden wij dan ook beslissingen nemen over onze aankopen. Eén puntje van kritiek. De winkel mag iets netter/schoner worden gehouden.

Total Electronics Vaassen 08-08-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Goede Service,altijd behulpzaam

Vriendelijk personeel en deskundig op elk terrein . Van televisie tot knoopcel batterij en van wasmachine tot scheerapparaat.

John Kokjé 07-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Monteur meldde zich netjes, nam de te vervangen machine mee en plaatste de nieuwe machine.Daarbij werd vriendelijke de machine voorgesteld met de werking ervan.

janssen 06-08-2017 In de winkel gekocht
faarts valkenburg

super vriendelijk ,prima service

,blijven altijd vriendelijkeen betrouwbaar bedrijf,energieke mannen.een belletje en ze staan voor de deur. blijven altijd vriendelijk.

Peet 06-08-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Prima geholpen

EP Beerepoot in Hoorn is een prima winkel waar je goed geholpen wordt. Er werd direct gevraagd of ik een glaasje water wilde toen ik bezweet van de fiets kwam.

J. en L.Bolding 06-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer persoonlijke aandacht en service

Wij hebben de zeer persoonlijke aandacht en service , voor zowel stoomoven als koffiemachine, als heel positief ervaren.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Gommans 06-08-2017 In de winkel gekocht
EP-Winkelmolen Meijel.

Geweldige service

Winkelmolen is een iets kleinere dorpswinkel waar je als klant bovenaan staat.
Door goede reacties van buren, en dorpsgenoten heb ik voor deze winkel gekozen.
Goede en eerlijke uitleg bij de aankoop, als bij de aflevering .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anja 05-08-2017 In de winkel gekocht
ep winkelmolen

mevrouw

zeer vriendelijk personeel ze nemen de tijd voor de klanten en ze weten waar ze over praten ik zou iedereen het advies geven om gewoon in de winkel te kopen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter vd Hurk 05-08-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Heel goed geholpen

Ep Beerepoot is een geweldige winkel waar je goed word geholpen en geadviseerd.
Ik zou iedereen willen adviseren om daar heen te gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Koene 05-08-2017 In de winkel gekocht
Total Electronics in Vaassen

Fijne winkel, prima service, zijn al jaren vaste klant.

Goede voorlichting omtrent de werking van de aangeboden producten. Daardoor kun je als consument een goede keuze maken inzake de aankoop van, in dit geval, een wasmachine. Afspraken over levering worden netjes nagekomen en ook de installatie wordt keurig en vakkundig geregeld. Dit alles geeft een goed gevoel. Wij zijn al jaren vaste klant; voor ons is er geen betere winkel.

Jeffrey 05-08-2017 In de winkel gekocht

Goeie service !

Zojuist een wasmachine gekocht. Goeie uitleg gekregen van de verschillende merken.
Tevens nog een mooie korting gekregen van ze !

Top !!