EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1483 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marielle 08-05-2020

Snelle levering en voldoende updates over voortgang bestelling via de e-mail.

Lucas 08-05-2020

Hebben online een combimagnetron besteld en opgehaald in de winkel. Snelle en klantvriendelijke medewerkers in de winkel, ook een erg mooie winkel trouwens. EP was ook de goedkoopste winkel waar wij deze combimagnetron wilden kopen.

Mary 08-05-2020

Fijne website, snelle service! Bezorging iets minder (maar t dat ligt niet aan EP), tijdvak werd telkens verplaatst,zelfs naar 1 dag later.

F. OTTENHOF 07-05-2020

Zeer behulpzaam en accuraat bij het zoeken en vinden van een oplossing, uitstekende servies

Linda 07-05-2020

Een telefoon besteld super snelle levering
Hellemaal top super tevreden alles duidelijk op de site

Elly 07-05-2020

Prima webshop. Snelle levering bij de door mij gekozen vestiging.
Heb sowieso zeer goede ervaringen met de vestiging van EP bij mij in de buurt.
Klantvriendelijk en snel, ook bij problemen snel bereikbaar en beschikbaar.

G.Brinkman 07-05-2020

Duidelijke website met goeie omschrijvingen van de artikelen. De leveringen vlot volgens afspraak.

Bekir 07-05-2020

Prima winkel waar ze de klant goed helpen. Ik heb er mijn nieuwe tv gehaald, erg blij mee!

Rene 06-05-2020

EP Texel kon mij snel de wasdroger leveren. Werd keurig op locatie geinstalleerd en de oude meegenomen. Geheel Corona proof. De communicatie omtrent de aflevering ging via telefoon en dat was prettig.

Erik Wagt 06-05-2020

Betrokken mensen met oprechte aandacht en interesse. Omruilen was geen enkel probleem. Uitleg en plaatsing was voorbeeldig. Aan te raden!

Green 06-05-2020

Het is een uitstekend verlopen levering. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Bulent 05-05-2020

Ze informeren je heel goed over een product en de alternatieven. Service is goed en ze denken met je mee. Mooi toch!

Filipsen 05-05-2020

Goede en snelle vriendelijk service , vooral nu in Corona tijd . Een voorbeeld voor andere

Terri 05-05-2020

Very quick response and delivery. Guys who installed were great. Checked everything was working. Kept distancing as well during these difficult times so I was very impressed and very happy.

Anton 05-05-2020

Online een van de goedkoopste en ook de winkel bleek dichtbij te zitten. Na een telefoontje werd onze nieuwe koelvriescombinatie zelfs nog savonds gebracht. Helemaal uitgepakt, op zijn plek gezet en ook het verpakkingsmateriaal werd weer meegegeven. Al met al, top service!

Arthur Staal 05-05-2020

Zelfs in de coronatijd levert dit bedrijf prima service. Via de website de bestelling gedaan, even telefonisch overleg en binnen een paar dagen wordt de condensdroger keurig op zijn plaats gezet en bedrijfsklaar gemaakt. Wat een service.

Paul 05-05-2020

We hebben voor onze nicht een vaatwasser van het merk Siemens gekocht op advies van een medewerker van u, we gingen voor een ander merk die wat voordeliger was. We hebben het tegenover elkaar afgewogen. Mijn nicht is er super blij mee. EP heeft zee goede service aansluiten, oude apparaat meenemen en netjes op afstand wegens het coronacrisis. Top

Silvia 05-05-2020

Prima service en plaatsing van de wasmachine. Vriendelijk personeel en levering.

Stork 04-05-2020

Na de bestelling werden wij telefonisch benadert en geadviseerd om voor de kwalitatief betere maar ook duurdere Bosch te kiezen. Ook daar zij Bosch dealer zijn. Moet zeggen dat ik hier een vreemde nasmaak aan overhield. Wellicht goed bedoeld maar vond het apart. Na een aantal dagen kwam ik er per ongeluk achter dat de prijs was verlaagd. Het prijsverschil was €21, dus even een mailtje gestuurd. Helaas geen reactie, dus maar even bellen. Keurig geholpen en het verschil zou worden gecrediteerd. Een week later nog geen reactie dus nogmaals gemaild, helaas wederom geen response. Wederom bellen vervolgens kreeg ik als reactie dat de terugbetaling voor hun geen prioriteit had maar hij zou het regelen. Uiteindelijk 14 dagen na de 1e melding het geld retour ontvangen. Dit laatste vind ik toch jammer aangezien het product, prijs en levering verder naar wens waren.
Kritisch 04-05-2020

Vast bij een winkel gekocht? U bepaald toch zelf wat u koopt en laat u dan toch niet iets anders verkopen als u daar bezwaar tegen heeft?

Officiele reactie van EP.nl 11-05-2020

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik adviseer u om nogmaals met de winkel contact te zoeken als u niet tevreden bent. Een prijs is wel dagelijks fluctuerend, zoals ook prijzen in andere winkels. Wij kijken zoals alle grote spelers op de markt naar die fluctuerende prijs en passen het daar op aan, in ieder geval op de landelijke webshop.
EP:Klantenservice

Ed Pruiksma 04-05-2020

Goed geinformeerd, weliswaar later geleverd dan volgens afspraak maar wel keurig op de hoovte gehouden. Uiteindelijk volgens nieuwe afspraak geleverd,

Bas 04-05-2020

Uitstekende en vriendelijke service.
'smiddags besteld. Zelfde middag geleverd.

Richard 04-05-2020

Goede prijs/kwaliteit, prima service. En dat laatste vind ik belangrijk.
Volgens afspraak geleverd.

jakhei 04-05-2020

Levering in orde rest is ook prima. Berichtgeving over het verloop van de bestelling oké.

FB48 03-05-2020

Na bestellen van product waar expliciet werd aangegeven dat deze de volgende dag zou worden geleverd, is er pas twee dagen later geleverd. Afspraken maken is onder de maat en voel me op dit vlak nogal gepeopled als "klant". Wordt totaal geen rekening gehouden met ongemak dat EP zich niet aan eigen slogans houdt en geen rekening met tiijsplanning vd klant, afspraken zijn niet te maken of worden niet nagekomen je moet maar afwachten wammeer ze x zin hebben om product af te leveren. Laatste x voor mij, way to go EP!
Kritisch 03-05-2020

Drukte maken om het feit dat bezorgdiensten mss de boel gepeopled heeft??

Officiele reactie van EP.nl 11-05-2020

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben helaas te maken met de enorme vertraging door de grote stroom van online bestellingen over heel Nederland heen, en hierdoor vertraging door DHL waardoor uw bestelling dus later is bezorgd. Dit vinden wij heel vervelend, maar wij zijn wel afhankelijk van die bezorgdienst.
EP;Klantenservice

Pieter 03-05-2020

Zeer toegankelijke site. Levering op aangegeven tijdstip. Duidelijke omschrijving produkt

Mary 03-05-2020

Prima webshop en per mail goed geïnformeerd over de bestelling en levering. Verzending iets minder, tijdvak werd telkens verschoven en uiteindelijk zelfs naar 1 dag later.
Kritisch 03-05-2020

Dat zal met dhl en de postnl te maken hebben-->> heb geen 1 verzending op tijd gehad elders

J.Polman 03-05-2020

Makkelijk te bestellen, keurig netjes thuisbezorgd volgens de gemaakte afspraak.

Angelique Hildenbrant 03-05-2020

Deze keer voor het eerst online besteld en kreeg al snel een telefoontje om een afspraak te maken om te bezorgen.
Weer zeer tevreden zoals altijd op de bezorgers van EP.
Condensdroger netjes naar zolder gebracht en aangesloten op de afvoer.
Ik ben een tevreden klant

Elly 03-05-2020

Wij hebben een nieuwe wasmachine van AEG online besteld en werd de dag erna meteen gebeld voor een leveringsafspraak. Helaas konden ze de wasmachine niet helemaal naar zolder brengen vanwege de Corona maar evengoed we zijn er superblij mee.
Kritisch 03-05-2020

Volgens mij doet Ep dat wel hoor, maar moet je daar wel voor kiezen tuurlijk

Wim Kremers 03-05-2020

Na het telefoontje waarin me gezegd werd dat de bestelde e-reader was aangekomen ben ik naar de winkel gegaan. En daar lag mijn bestelling al klaar.

Geen verrassing want in een eerder ontvangen e-mail had ik gelezen dat de bestelling correct ontvangen was bij EP.

William Dalleu 03-05-2020

2 Denon heos3 gekocht bij EP. Beste prijs snelle levering van de 1e Heos3 en een dag later de 2e. Vragen over de gedeeltelijke levering werden direct en vriendelijk beantwoord. Systeem eenvoudig te installeren/ uit te breiden.

Pleun vanTeulingen 02-05-2020

Ik vind EP een hele goede winkel ,ik ben al meer dan tien jaar klant bij EP. De winkel van Simon Dorrestein is een
kilometer bij mij vandaan ,ik doe mijn bestelling via het internet bij EP en kan het twee dageh later bij Simon op halen
en betalen.

Lex 02-05-2020

Goed advies in de winkel en zeer snelle levering plus plaatsing. Ook bij levering werden er nog waardevolle tips gegeven over het gebruik van de geleverde apparatuur!

Lida 02-05-2020

Na wat omwegen kwam ik bij EP terecht, geen spijt van. Mijn bestelde produkt is keurig geleverd en in de garage geplaatst. Telefonisch onderhoud met de verkoop afdeling was super! Dame die ik sprak was duidelijk en goed verstaanbaar en wist waar ze over sprak. Kortom ik ben een tevreden klant.

Raoul 02-05-2020

Overzichtelijke site, concurrerende prijzen, snelle levertijd, goede communicatie, vriendelijke bezorger

Gerard Brinkman 02-05-2020

Duidelijk website met goede omschrijvingen van het product. Levering volgens afspraak..

G. P. 01-05-2020

De hele bestelling werd vlot afgehandeld en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ondanks de drukte bij de pakketbezorger, had ik de bestelling zeer snel in huis. Top!

Floor 30-04-2020

Mijn bestelling kwam snel aan, en doet het heel goed. Een betere prijs dan bij andere winkels. Ik ben heel blij!

M. Greuter 30-04-2020

Prima geholpen en snelle efficiënte service.
Moesten nieuwe tv hebben voor mijn moeder zag een mooie op de site via internet aangeschaft geleverd bij EP in Hoorn en opgehaald in de winkel helemaal Top 👍👍

Ad 29-04-2020

professionele, behulpzame verkopers, weten goed aan te geven wat het gewenste product kan en doet. Op verzoek in staat om een persoonlijk advies toe te lichten. Levering is goed af te stemmen en product keurig geïnstalleerd en opgeleverd.

Marleen Christensen 29-04-2020

Uitstekende service, vriendelijke medewerkers. Installaties worden perfect uitgevoerd en levertijd is levertijd. Ook erg aardig dat ze kort van tevoren bellen dat ze er bijna zijn.

Dicarla 29-04-2020

Ondanks de moeilijke tijd weten jullie ons (op gepaste afstand) te helpen. Meedenkend en vriendelijk.

Lida 28-04-2020

Ik ben bij jullie terecht gekomen omdat de fabrikant en levertijd had van 10-15 werkdagen. Eerste contact was een beetje raar toen ik belde. Heb je iemand aan de lijn wordt er gezegd u wordt zo teruggebeld. Dit gebeurde na 20-25 minuten. Super verkoopster aan de lijn, wist waar over ze sprak en was helder en duidelijk over het product en levering. Gaf ook aan dat de levering mogelijk wat langer zou duren. Niets was minder waar, product was gewoon de volgende ochtend half 9 in huis! Super! Ook werd de pallet (200 kilo zwaar) netjes in de garage gezet. EP bedankt voor deze snelle service.
Officiele reactie van EP.nl 30-04-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, stellen we erg op prijs. Ik vermoed dat u een collega van ons heeft gesproken toen de Klantenservice telefonisch in gesprek was. Fijn dat u snel bent teruggebeld en blij bent met de snelle levering en aankoop.
EP:Klantenservice

Ann 28-04-2020

Goede en duidelijke informatie op de webshop. Prijs kwaliteit ook goed. Na aankoop van een vaatwasser meteen contact met ons opgenomen om de levering te regelen. Goede service.

Klaas 28-04-2020

Altijd een vriendelijk gezicht en woord. Aandacht voor de klant. Meedenken.

Monique 28-04-2020

EP is een fijne winkel, dit is mijn eerste internet bestelling bij EP ik ga altijd naar één van de winkels. De levering was ondanks het coronatijdperk binnen 1 dag. Ik koop bij EP omdat de service er goed is.

Jan Bock 28-04-2020

Snelle levering en goede service. Zelfs nu in deze moeilijke tijd komen ze hun afspraken na.

Frank 28-04-2020

Uitstekende service! De vaatwasser die we hadden gekocht bleek niet direct leverbaar, waarna ik gelijk gebeld werd met een alternatief. Telefonisch op de hoogte gehouden van het leverproces en bezorging tot in de keuken. Ik bestel soortgelijke artikelen voortaan altijd bij EP!

Ronald D 28-04-2020

Zeer prettige winkel. Behulpzaam personeel. Goed assortiment, goede presentatie, niet massaal, gewoon nog aandacht voor de klant.

Wilma Keizer 27-04-2020

Besteld via EP site, geleverd via lokale winkel. Ging vlot en prima service. Wat ik miste was een bevestiging van mijn bestelling per mail. Ook registreren (nieuwsbrief/mail) lukte niet. Later nog geprobeerd zonder iets te bestellen maar dat ging ook niet.