EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elly 03-05-2020

Wij hebben een nieuwe wasmachine van AEG online besteld en werd de dag erna meteen gebeld voor een leveringsafspraak. Helaas konden ze de wasmachine niet helemaal naar zolder brengen vanwege de Corona maar evengoed we zijn er superblij mee.
Kritisch 03-05-2020

Volgens mij doet Ep dat wel hoor, maar moet je daar wel voor kiezen tuurlijk

Wim Kremers 03-05-2020

Na het telefoontje waarin me gezegd werd dat de bestelde e-reader was aangekomen ben ik naar de winkel gegaan. En daar lag mijn bestelling al klaar.

Geen verrassing want in een eerder ontvangen e-mail had ik gelezen dat de bestelling correct ontvangen was bij EP.

William Dalleu 03-05-2020

2 Denon heos3 gekocht bij EP. Beste prijs snelle levering van de 1e Heos3 en een dag later de 2e. Vragen over de gedeeltelijke levering werden direct en vriendelijk beantwoord. Systeem eenvoudig te installeren/ uit te breiden.

Pleun vanTeulingen 02-05-2020

Ik vind EP een hele goede winkel ,ik ben al meer dan tien jaar klant bij EP. De winkel van Simon Dorrestein is een
kilometer bij mij vandaan ,ik doe mijn bestelling via het internet bij EP en kan het twee dageh later bij Simon op halen
en betalen.

Lex 02-05-2020

Goed advies in de winkel en zeer snelle levering plus plaatsing. Ook bij levering werden er nog waardevolle tips gegeven over het gebruik van de geleverde apparatuur!

Lida 02-05-2020

Na wat omwegen kwam ik bij EP terecht, geen spijt van. Mijn bestelde produkt is keurig geleverd en in de garage geplaatst. Telefonisch onderhoud met de verkoop afdeling was super! Dame die ik sprak was duidelijk en goed verstaanbaar en wist waar ze over sprak. Kortom ik ben een tevreden klant.

Raoul 02-05-2020

Overzichtelijke site, concurrerende prijzen, snelle levertijd, goede communicatie, vriendelijke bezorger

Gerard Brinkman 02-05-2020

Duidelijk website met goede omschrijvingen van het product. Levering volgens afspraak..

G. P. 01-05-2020

De hele bestelling werd vlot afgehandeld en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ondanks de drukte bij de pakketbezorger, had ik de bestelling zeer snel in huis. Top!

Floor 30-04-2020

Mijn bestelling kwam snel aan, en doet het heel goed. Een betere prijs dan bij andere winkels. Ik ben heel blij!

M. Greuter 30-04-2020

Prima geholpen en snelle efficiënte service.
Moesten nieuwe tv hebben voor mijn moeder zag een mooie op de site via internet aangeschaft geleverd bij EP in Hoorn en opgehaald in de winkel helemaal Top 👍👍

Ad 29-04-2020

professionele, behulpzame verkopers, weten goed aan te geven wat het gewenste product kan en doet. Op verzoek in staat om een persoonlijk advies toe te lichten. Levering is goed af te stemmen en product keurig geïnstalleerd en opgeleverd.

Marleen Christensen 29-04-2020

Uitstekende service, vriendelijke medewerkers. Installaties worden perfect uitgevoerd en levertijd is levertijd. Ook erg aardig dat ze kort van tevoren bellen dat ze er bijna zijn.

Dicarla 29-04-2020

Ondanks de moeilijke tijd weten jullie ons (op gepaste afstand) te helpen. Meedenkend en vriendelijk.

Lida 28-04-2020

Ik ben bij jullie terecht gekomen omdat de fabrikant en levertijd had van 10-15 werkdagen. Eerste contact was een beetje raar toen ik belde. Heb je iemand aan de lijn wordt er gezegd u wordt zo teruggebeld. Dit gebeurde na 20-25 minuten. Super verkoopster aan de lijn, wist waar over ze sprak en was helder en duidelijk over het product en levering. Gaf ook aan dat de levering mogelijk wat langer zou duren. Niets was minder waar, product was gewoon de volgende ochtend half 9 in huis! Super! Ook werd de pallet (200 kilo zwaar) netjes in de garage gezet. EP bedankt voor deze snelle service.
Officiele reactie van EP.nl 30-04-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, stellen we erg op prijs. Ik vermoed dat u een collega van ons heeft gesproken toen de Klantenservice telefonisch in gesprek was. Fijn dat u snel bent teruggebeld en blij bent met de snelle levering en aankoop.

Ann 28-04-2020

Goede en duidelijke informatie op de webshop. Prijs kwaliteit ook goed. Na aankoop van een vaatwasser meteen contact met ons opgenomen om de levering te regelen. Goede service.

Klaas 28-04-2020

Altijd een vriendelijk gezicht en woord. Aandacht voor de klant. Meedenken.

Monique 28-04-2020

EP is een fijne winkel, dit is mijn eerste internet bestelling bij EP ik ga altijd naar één van de winkels. De levering was ondanks het coronatijdperk binnen 1 dag. Ik koop bij EP omdat de service er goed is.

Jan Bock 28-04-2020

Snelle levering en goede service. Zelfs nu in deze moeilijke tijd komen ze hun afspraken na.

Frank 28-04-2020

Uitstekende service! De vaatwasser die we hadden gekocht bleek niet direct leverbaar, waarna ik gelijk gebeld werd met een alternatief. Telefonisch op de hoogte gehouden van het leverproces en bezorging tot in de keuken. Ik bestel soortgelijke artikelen voortaan altijd bij EP!

Ronald D 28-04-2020

Zeer prettige winkel. Behulpzaam personeel. Goed assortiment, goede presentatie, niet massaal, gewoon nog aandacht voor de klant.

Wilma Keizer 27-04-2020

Besteld via EP site, geleverd via lokale winkel. Ging vlot en prima service. Wat ik miste was een bevestiging van mijn bestelling per mail. Ook registreren (nieuwsbrief/mail) lukte niet. Later nog geprobeerd zonder iets te bestellen maar dat ging ook niet.

Wim 27-04-2020

Het personeel heeft mij goed geholpen en was bijzonder vriendelijk. Omdat het artikel, dat ik gelijk nodig had, in heel Nederland bijna niet meer leverbaar was maar bij EP in Tubbergen nog in voorraad was, ben ik daar naar afgereisd. Ik was er anders nooit gekomen. Wel lastig parkeren daar.

Angelique 27-04-2020

Ep doet wat ze beloven. Echt heel fijn dat de bezorging verder gaat dan de voordeur. Super service!

Arend 26-04-2020

Bij EPBeerepoot kreeg ik professioneel advies over een aan te schaffen Smart TV met soundbar.
De TV is perfect geinstalleerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Marco 26-04-2020

Mooi overzichtelijke site, met up-to-date informatie. Over mijn bestelling contact gehad met de klantenservice: 100% score wederom, ze wisten mijn vragen direct te beantwoorden. Ik weet het wel voor de volgende keer!

Rogier 26-04-2020

Zelfs met de corona crisis wordt er netjes een vriezer geleverd. Moest wel zelf uitpakken, maar snel en netjes leveringsbon getekend met eigen pen en ruim de 1,5 m afstand in acht gehouden.
Kritisch 26-04-2020

Lijkt mij een reguliere drempellevering

Officiele reactie van EP.nl 28-04-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft, zoals ik kan zien in ons systeem niet gekozen voor de volledige levering, dat wil zeggen op de plek waar u dat wil, tot de 2e verdieping. Dan is de levering inderdaad tot aan de deur, en zult u zelf het apparaat uit moeten pakken. Evengoed, veel plezier met uw aankoop!
met vriendelijke groet,

Richard 26-04-2020

Mijn koelkast kwam met transportschade. Kan gebeuren. Ik mocht de koelkast gewoon in gebruik nemen en na een weekje kwam de nieuwe. Prima service dus!

B.K.A. (Ben) Tijsterman 25-04-2020

Als regelmatige klant van EP in Haarlem noord, bouwde ik een vertrouwensrelatie met EP op. Na sluiting van die zaak, bouwde ik eenzelfde ervaring heb ik met EP in IJmuiden: Tol. Op internet een stoomstrijkbout uitgezocht. In IJmuiden bleek dat ding niet voorradig, maar online bij EP wél. De onlinebestelling bleek toch genoteerd als aanschaf bij EP Tol in IJmuiden, waar ik de strijkbout een dag of wat later kon ophalen. In deze moeilijke tijd toch weer bij een regionale ondernemer gekocht

Michelle 25-04-2020

Ik was op zoek naar een specifiek oventje dat elders overal uitverkocht was - maar niet bij EP! De prijs was goed en de levering snel. Ik ben zeer tevreden! Enig nadeel waren de relatief hoge verzendkosten (€6.95 voor een product van ruim €80).
Kritisch 25-04-2020

Bedrijven maken ook kosten he.....

Officiele reactie van EP.nl 28-04-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een bestelling onder de 99 euro geplaatst, zoals u heeft gezien op onze site betaald u dan verzendkosten, omdat wij ook als bedrijf kosten maken en dit reguliere verzendkosten zijn voor een artikel met het formaat van uw oven. Boven de 99 euro is het leveren gratis vanuit ons magazijn.

WS 25-04-2020

Een webshop (+ fysieke winkel in de buurt) met een persoonlijke klantgerichte aanpak; dat is heel prettig! Super als je persoonlijk wordt gebeld dat de bestelling is ontvangen en zal worden verzorgd. En dan wordt gelijk ook een bezorgafspraak gemaakt. De bezorging verliep ook vlekkeloos.

Katya 24-04-2020

Heel goede service ik heb een wasmachine besteld en over 2 dagen was thuis 👍👍👍
Ik raad iedereen ..top service

Jenny van der Burg 24-04-2020

Ik heb van jullie bedrijf gehoord via mijn zus. Zij is vol lof over jullie. Vandaar dat ik heb gekozen om mijn wasdroger bij jullie te bestellen. En wow wat een snelle en goede service. Ondanks de corona is de droger binnen no time geleverd en geplaatst. Mijn oude kapotte droger namen jullie mee. Bedankt voor de snelle en goede service.

David Schomus 24-04-2020

Top service, snel en keurig geleverd!
klein probleem in de online omgeving bij de bestelling die niet de winkel aangerekend kon worden, die super snel is opgelost en met meer dan genoeg voldoening

Maurice Mooij 24-04-2020

Recentelijk een Samsung QLED tv gekocht. De bestelling ging gemakkelijkem en de informatie die gegeven is was helder en duidelijk.

Ik had voor de aanschaf telefonisch contact gehad. En dat was prettig, er werdt tijd genomen om de vragen goed te beantwoorden en ook het advies was persoonlijk en niet een algemeen verkoop praatje. Dat ervaar ik als zeer positief.

Ik heb mijn bestelling in de winkel opgehaald en dit ging vlot en netjes.

Bedankt voor jullie advies en service. Tot de volgende aankoop.

Angela 24-04-2020

Nette site ,alles is gemakkelijk te vinden ,een heel goede prijs /kwaliteit en een vriendelijke klantenservice ,al met al een echte aanrader,
een tevreden klant

Kruijf 23-04-2020

Vlotte levering. Vriendelijk geholpen. Deskundige medewerker. Aandacht voor de klant.

A Waijer 23-04-2020

Het shoppen op deze site was prima, jammer alleen dat ons artikel op woensdag rond 15:00 uur besteld werd en wij er van uit gingen dat zoals op de site werd gezegd het artikel de volgende dag geleverd zou worden helaas was dit niet het geval.

Het artikel was bedoeld als cadeau voor de zaterdag, helaas werd het artikel een week later geleverd op woensdag.

Zou ik deze winkel aanbevelen: ja maar wel met de boodschap dat je een artikel op tijd moet bestellen omdat het gene wat op de site beweerd wordt niet uitkomt.
Officiele reactie van EP.nl 23-04-2020

Geachte heer, mevrouw Waijer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas heeft u te maken gehad met de enorme drukte bij de bezorgdiensten van onze distributeur waardoor uw pakket niet tijdig geleverd werd. Dat betreuren wij natuurlijk maar hier hebben wij helaas geen invloed op. Op onze site werd melding gemaakt van die drukte en het niet realiseren van de beloofde leverdag zodat u als consument hiermee rekening kon houden. Wij doen ons uiterste best om dat wel te realiseren maar hebben te maken met bezorgende partijen die de drukte niet aankon.

Raymond 23-04-2020

De vaatwasser is keurig binnen gebracht bij mijn ouders top bedankt hier voor de service
In deze moeilijken tijd

Wilma 23-04-2020

Een duidelijke webshop, met goede productinformatie.
Goede levering, netjes verpakt.
Het enige minpuntje, de verzendkosten van € 6.95 vind ik vrij veel voor een product van € 10.00
Kritisch 23-04-2020

Tja bedrijven maken kosten he....

Officiele reactie van EP.nl 23-04-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen dit ter harte. De prijs die u betaald voor verzenden zijn onze kosten die we maken. Als u een product afhaalt in de winkel, mits daar voorraad is, is dat altijd gratis.

René 22-04-2020

Omdat we kortgeleden in een "normale" EP winkel een wasmachine hebben gekocht, was ik erg benieuwd of de online diensten net zo klantvriendelijk zijn. Ik kan daar kort en krachtig over zijn: Ja! De webshop biedt de mogelijkheid om in een EP winkel in de buurt te bezorgen of thuis. Ik had een tondeuse in de webshop gezien en besloot deze te bestellen. Precies op de dag zoals aangegeven, werd het pakket bij mij thuis bezorgd. Voor iets kleinere artikelen vind ik dit erg gemakkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dikkenberg 22-04-2020

Bestelling stond keurig klaar, werd netjes en vriendelijk geholpen ,zeker een aanrader

Harry Schipper 22-04-2020

Zeer goed geholpen en zeer vriendelijk.alle tijd voor uit leg van het product.

Matthys 22-04-2020

Fijne winkel, netjes contact opgenomen na de bestelling, dat deze was binnen gekomen en verder wordt opgepakt. Ook op de hoogte gehouden over het afleveren. Super service dus!

Robert van den Berg 22-04-2020

Ep stadshagen geweest voor een stofzuiger. We werden goed geholpen om de juiste keuze te maken. We zijn hier naar toe gegaan omdat we al meerdere spullen hier hebben aangeschaft. En de service uitmuntend is👍🏼

Wilma v d Donk 21-04-2020

Wij zijn ontzettend blij met EP Groot Zevert in Groenlo. Je wordt in de winkel accuraat, deskundig en zéér vriendelijk geholpen. Wanneer er iets mankeert aan een apparaat staan er deskundige monteurs klaar om het probleem te verhelpen. De service is geweldig. Dat is ook de reden dat we tegenwoordig de prijsvechters links laten liggen en alles bij EP Groot Zevert kopen.

marjootje83 21-04-2020

Persoonlijke service, snel, goed. Heel erg fijn, wordt naar persoonlijke wensen geluisterd.

Rick 21-04-2020

Mooie overzichtelijke webshop en scherpe prijzen! Daarom zou ik EP zeker aanraden!

JZ 21-04-2020

Duidelijk en overzichtelijk en lokaal.
Informatie voorziening is ook goed op orde en een snelle reactie hebben we gekregen op de status.
Uiteindelijk Netjes bezorgd.

Robert 21-04-2020

Wij komen al jaren bij de ep. We worden altijd goed geholpen. Duidelijke en eerlijke informatie over de producten. En een hele nette service als je toch een keer een probleem hebt. Duim omhoog voor alle personeelsleden!