EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lucas Obbema 09-01-2024

Kon zeer vlot en snel bestellen via de site.
Ben keurig gebeld, dat gewenste levering dag niet kon, in goed overleg wel de volgende dag.
Bij levering werd het netjes naar binnen gezet en uitgelegd wat handig was om als eerste te doen.
Super service

Nel. 09-01-2024

Gekozen voor lokaal, omdat service en dienstverlening bij deze winkels hoog in het vaandel staan. Zeer tevreden met de aankoop, en snelle en levering.

Engeltjes 08-01-2024

Goede service wordt er geleverd bij de ep
De tv die wij zochten stond niet in de winkel dus de verkoop medewerker ging gelijk op zoek in de computer om de juiste tv voor ons te vinden.
Online was hij te bestellen dat is gebeurd volgende dag al een telefoontje waarneer die geleverd kon worden.
Er staat nu een prachtige tv te pronken in onze woning.

J.Dijks 08-01-2024

‘‘s middags besteld, volgende dag in huis.
Tussendoor een mail hoe laat de bestelling komt, super.

Caro 08-01-2024

Snelle en nette afhandeling en bezorging van onze bestelling. Heel fijn en bedankt!

Diana Wezenberg 08-01-2024

Snelle levering. En vriendelijk bezorger. Netjes vooraf een telefoontje dat er binnen 15 minuten bezorgd gaat worden.

j van berkum 07-01-2024

de website is zeer overzichtelijk
goede hulp en de werknemers denken met je mee

Iwan spek 07-01-2024

Ik heb een wasmachine gekocht ,,super prijs ,en heel snel geleverd,,,goede hulp en medeleven als je vragen hebt ,,,,ik ben er goed over te spreken ,,koop mijn volgende product zeker hier ,,,nogmaals bedankt ,,

Koopmans 06-01-2024

Goede vlotte service. Prima kwaliteit / prijs verhouding. Goedkoopste via internet.

Anke 06-01-2024

Fijne winkel, goed geholpen met advies en eigen reparatieservice bij E.P van Houwelingen. Daardoor wordt je altijd goed en snel geholpen als er toch iets stuk is aan het apparaat. Geen gezeur of opsturen naar fabriek. Als wij iets nodig hebben, gaan we altijd naar E.P.

J.H. 06-01-2024

Toen mijn man nog leefde hadden wij altijd al Elektra/witgoed bij EP winkel Weijs in Zetten gekocht.wij hebben ook onze Families aangeraden om het bij Weijs te kopen. Zo gezegd zo gedaan en wij zijn allemaal blij met de goede service van deze elektra-zaak...helaas is mijn Lieve man onlangs plotseling overleden...maar ik weet het zeker als ik nu wat van elektra nodig heeft en het bij EP Weijs in Zetten ga kopen ....zou mijn man... als hij nog had geleefd 100% met me eens bent... 👍🏽🙏🏽

Saskia 06-01-2024

Fijn contact gehad, vanwege dat het pakketje bij dhl bleef liggen. 2 dagen later pakket ontvangen. Super tevreden!

Chantal Bindels 06-01-2024

Al eerder hier een bestelling geplaatst.
Betrouwbaar gebleken "partner", snelle levering, prima verpakking van het bestelde. Aanrader dus.

Jesje 05-01-2024

Overzichtelijk en duidelijk.
Snelle levering.
Vriendelijke bezorger.
Goede en snelle klantenservice.

Junior 04-01-2024

Ik vindt deze shop geweldig en goedkoop vergeleken met andere bedrijven en hoe je wordt behandeld is helemaal top!!!

Kobus 03-01-2024

Word altijd prima geholpen hele leuke winkels en vriendelijk personeel
Denken mee en proberen altijd oplossingen te bedenken erg tevreden

Gert Captein 02-01-2024

Ik koop in deze winkel al mijn fotografiespullen. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je. Ze weten waarover ze het hebben en bovendien is de service bij EP: Foto Filippo zeer goed. Je kan e altijd terecht met al je vragen

Leon Reimersdahl 02-01-2024

Al vaak wat gekocht bij vestiging op Heerlerheide en altijd prima geholpen!
Tuurlijk zul je online altijd wel goedkoper vinden maar ik gebruik altijd de installatie service met goede vriendelijke monteurs.

Mica 02-01-2024

De e-reader die ik hier heb gekocht was een paar euro goedkoper dan bij andere aanbieders. Ik heb nog gebeld om te vragen of ik ‘m in een andere kleur kon krijgen, maar dan moest ik eerst mijn order annuleren, geld zou teruggestort worden. Was me teveel gedoe.
Direct de volgende ochtend stond de bezorger al met het pakje op de stoep. Supersnel en mooi product.

Frans de V. 02-01-2024

Ik woon niet in de regio , maar heb via de consumentenbond naar de beste koop gezocht voor een warmtepompdroger. De keus viel op een AEG. En de link kwam uit bij deze winkel. ER werd direct contact opgenomen, omdat men de levering van 1 dag niet waar kon maken vanwege de afstand, en het bereiken van een bezorgdienst. Er werd duidelijk uitgelegd hoe we de bezorging konden volgen, en ook dit werd prima waar gemaakt.

Phillips tv 43” 02-01-2024

Goed product Phillips tv 43 “
Dag na bestelling werd de tv afgeleverd. Snelle levering dus zoals op de website wordt vermeld

Bakker 01-01-2024

Erg klantvriendelijk en snel geleverd! Ook oude apparaat kon retour. Ik heb veel genot van mijn aankoop!

Wilko 01-01-2024

Aanbevolen door een kennis en dus gebruik van gemaakt, de keuze was snel gemaakt en het afwikkelen was zeer gemakkelijk.
De levering van het product was snel en goed verlopen, al met al een aanbeveling.

Bruce 01-01-2024

Top service en scherpe prijs voor A merk wasdroger. Zeer snelle en correcte levering. Klatenservice goed bereikbaar en zeer vriendelijk.

De Jong 01-01-2024

Er was een oven stukgevallen bij de bezorger. Voor de kerst een nieuwe oven uitgezocht en erg tevreden over onze Arag combi oven.