EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ellen 13-10-2018 In de winkel gekocht
Vught

Top service

Marcel geeft je goede, nuttige informatie, informeert wat je wil met de aankoop van het product, wat mogelijk is enz. Een top verkoper maar bovenal een aardige oprechte man, die niet verkoopt om maar te vekopen!

Bert en Tiny 13-10-2018 Via de website gekocht

Product is prima maar online-bestellen slecht geregeld

De online service is niet zo goed. Droger besteld, kregen geen bericht wanneer hij afgeleverd zou worden. Zou via plaatselijke EP gaan maar die wist van niks, zelf maar verder gebeld. Droger werd geleverd door EP winkel uit ander dorp. Wist niets over meenemen van oude droger en hij stond met een factuur op de stoep terwijl de droger al vooruitbetaald was.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

JohnnyBravo 13-10-2018 Via de website gekocht

Slechte bestelprocedure

Prijzen zijn goed maar het bestellen via de site is waardeloos.
laden duurt erg lang en moest geregeld refreshen om door het bestelprocess te komen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Edward Plug 13-10-2018 In de winkel gekocht
Meppel

Gewoon een eerlijk verhaal

De mensen maken de shop. Een eerlijk verhaal over het product is wat ik wil. Ik zoek geen pratende reclamezuil. Bij EP krijg je dit eerlijke verhaal en bovendien is de prijs ook nog eens goed. Prima dus.

EP de Treffer 12-10-2018 In de winkel gekocht
Winschoten

Geweldige service!!

Ik ga altijd naar de Treffer in Winschoten. Ik kom er al jaren en ze weten precies wat ik wel en niet wil. Hebben ze iets niet in voorraad dan wordt het besteld en vaak binnen paar dagen is het er.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ilona de Boer 12-10-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Wat een topapparaat

In de winkel in Hoorn kreeg ik goede adviezen van een nog jonge medewerker. Ik ging niet naar huis met een gewone stofzuiger en een robotstofzuiger, zoals ik thuis bedacht had, maar met een futuristische Dyson V8 (steelstofzuiger). Wat een apparaat, echt top. Heel gemakkelijk kun je de vele bijgeleverde accessoires verwisselen en het zuigt zo ontzettend veel op. Ideaal om zo draadloos in huis te werken. Het is wel jammer dat de steel een bijzondere en opvallende kleur goudgeel heeft, en die er ook nog vrij makkelijk vanaf gaat. Dat mag wel anders van mij. Het apparaat is niet heel licht, tenminste als je het plafond doet. Voor op de grond is het wel goed. Ik raad dit apparaat her en der al aan. En u, de lezer, als u deze nog niet heeft...overweeg het dan zeker! Zelfs mijn 15 jarige zoon vraagt me regelmatig of hij misschien iets moet stofzuigen...dat zegt wel wat!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.STIKKERS 12-10-2018 In de winkel gekocht
EP: TOON BERGMANS, ZEELAND N.BRABANT

10 Plus voor de geweldige service.!!!! van EP Zeeland N.Br.

Wij kochten in de allerheetste week van 2018 een AIRCO. Na 2 nachten vonden we het geluid van de airco te luid.
Gelukkig konden we deze inruilen voor een airco die stiller is. Maar...... die was niet te leveren, de vraag hierna was door de hoge temperatuur te groot.
Van EP Toon Bergmans in Zeeland N.Br. hebben we de airco mogen gebruiken totdat het andere ex. weer te leveren was.
Het harde geluid hebben we beperkt door oordopjes te gebruiken.
Zo hebben we toch nog koele dagen en nachten gehad.
EP. Toon Bergmans bedankt voor de fijne service.

Henk 11-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam EP: Rosies

Zeer tevreden over de vriendelijke behandeling in de winkel

Onze vragen werden klantvriendelijk beantwoord en het advies was duidelijk.
De door ons aangekochte koffiemachine voldoet aan onze verwachtingen en is inderdaad zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Pistoor 09-10-2018 In de winkel gekocht
hoorn

prima service

Prima uitleg gehad , als klant behandeld , niet als een nummer.
Kortom zeer tevreden , ook met de levering , mooi op tijd en naar wens afgehandeld.Alleen jammer dat b.v voor het plaatsen betaald moet worden .

Hans de Graaff 07-10-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Fijne winkel

Het is een prettige overzichtelijke winkel en uit eerdere ervaringen is de service top.
De medewerkers zijn vriendelijk , niet opdringerig en kundig

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel van der Weegen 07-10-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Geweldige service en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, men weet waar ze het over hebben en zijn van alle markten thuis.
Je kunt er van alles zien en krijgen van TV tot drogers en I-pads tot muziek installaties. Top zaak.

Bas 06-10-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Goede service en een prettig bedrijf.
Ruime collectie.
Leuke actie's regelmatig.
Deskundig advies waar je wat mee kan.

LilianV 06-10-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed geholpen! Eerlijke prijzen en vriendelijke service.

Op de gevel staat in grote letters dat EP Beerepoot 'service' geeft en wat ons betreft werd dat helemaal waar gemaakt bij ons bezoek aan hun winkel in Hoorn. Wij waren op zoek naar een nieuwe koelkast en werden snel verliefd op een Amerikaanse koelkast van LG. Toch besloten we er nog even over na te denken en verlieten we zonder aankoop de winkel. Thuisgekomen hebben we even een blik geworden naar andere aanbieders en er leek een fors prijsverschil te zijn. Na een aantal dagen nagedacht te hebben, besloten we toch voor deze koelkast te kiezen alleen twijfelden we over een aanschaf Bij EP ivm het prijsverschil. Toch vinden we het ook belangrijk lokale ondernemers te steunen door niet op internet te kopen dus zijn we terug gegaan naar de winkel. We hebben met een van de medewerkers het prijsverschil besproken en wat bleek: we werden op het internet verwezen naar een net iets ander model met een plastic deur i.p.v. RVS welke sowieso een stuk goedkoper is! Zo zie je maar, die lage prijzen op internet zijn niet altijd wat je denkt! We hebben voor een eerlijke prijs precies de koelkast kunnen kopen die we wilden en we zijn vriendelijk te woord gestaan en we zijn blij met onze aankoop!

J Lemmens 04-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeker niet teleurgesteld

Onlangs voor het eerst een bestelling bij EP.nl geplaatst. Ik zag toevallig in de folder een mooi aanbieding voorbij komen, dus ik dacht, waarom niet. EP is gevestigde naam, dus met vertrouwen naar de site gegaan en m'n bestelling geplaatst. Dit verliep allemaal kinderlijk eenvoudig en ik had het product op tijd in huis.
Voor mij zeker een winkel/website waar ik van nu af aan vaker zal bestellen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Lian H 04-10-2018 Via de website gekocht

Nette prijs en snel geleverd

Bij de aanschaf van onze wasmachine en droger hebben we voor EP gekozen omdat we een fysieke winkel dichtbij hebben en ze de modellen die we op het oog hadden voor een nette prijs aangeboden hadden staan.
Navigeren door de site en bestellen werkt allemaal goed en de levering was snel en op de beloofde dag. Wij zijn tot op heden tevreden.

Service moet nog blijken, maar met de fysieke winkel in de buurt hebben we ook daar vertrouwen in

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Brandt 03-10-2018 Via de website gekocht

Goeie deal in folder, naadloze hulp met live chatvenster

Ik zag in de folder een aanbieding voor een kookplaat met gratis pannenset.
Ik kan op de website ook de folder tevoorschijn halen en klikken op de deal zodat ik weet het juiste product te kopen, gebruiksvriendelijk.
Daar mijn pannenset niet in mijn winkelmandje zat wou ik dit ergens vragen, en rechtsonderin zat een helpvenster. Het openklappen gaf bijna meteen een behulpzame medewerker die me kon zeggen dat dit zo hoorde, pas bij aankomst zou ik merken dat er een pannenset bij zit. Gerustgesteld.

a.thomassen 03-10-2018 Via de website gekocht

Snel en probleemloos

Omdat de gewenste stofzuiger in de winkel niet op voorraad was heb ik deze online besteld (op aanraden van de verkoper). Net zo snel - of misschien nog wel sneller - in huis dan wanneer ze 'm in de winkel voor me hadden besteld (de volgende dag), voor dezelfde prijs, en het spaarde en tweede bezoek aan de winkel uit.
De site van EP was duidelijk. Ik heb de betreffende stofzuiger snel weten te vinden en met gemak het bestelproces doorlopen. En de volgende dag werd deze netjes bezorgd.
Ook in de winkel fijn geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Tonny de Groen 03-10-2018 In de winkel gekocht
Jan Verdaas

Jan Verdaas, de Beste !

deze winkel staat bol van klantvriendelijkheid, prijs/kwaliteit is top en service perfect.
een aanrader voor iedere consument

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arno 03-10-2018 Via de website gekocht

Super goeie shop!

Alles is makkelijk en overzichtelijk te vinden, met duidelijke informatie en tegen een goeie eerlijke prijs !

cm 03-10-2018 Via de website gekocht

prima service

We wonen in Denekamp en mocht er iets zijn worden we prima geholpen.
Alles wordt altijd prima opgelost.

Rik 02-10-2018 Via de website gekocht

Relaxed geholpen

De reden waarom ik m'n nieuwe combimagnetronoven hier kocht was vooral de korte levertijd, maar toen ik met m'n bestelling bezig was, werd ik direct goed bijgestaan door de chat-persoon (ook na 18u nog!), die m'n vragen direct kon beantwoorden. Daarnaast ken ik de EP-winkels nog 'van vroeger', en dat zorgde voor wat extra betrouwbaarheid.

A.Bakker 02-10-2018 In de winkel gekocht
EP Rosies in Veendam

Uitstekende service

Niks mis met deze winkel, altijd prima in orde. Vriendelijke mensen en altijd een vrolijk antwoord.
Alstublieft.

Piet P 01-10-2018 Via de website gekocht

Raalte EP komt snel als iets niet werkt zoals het moet

Wij kopen bij EP in Raalte alles wat wij nodig zijn en wat zij verkopen. We zijn vaste klant. Als wij (als senioren) iets met de TV hebben, dan bellen we en dezelfde dag staan ze voor de deur om te helpen.....meestal gratis als het een technische uitleg betreft

Peter 29-09-2018 In de winkel gekocht
Magazijn Zwaagdijk-Oost

Dát scheelt!!!

Deze keer even gaan kijken bij de magazijnopruiming van Beerepoot in Zwaagdijk-Oost. Als je daar bent, dan word je een beetje hebberig ....... in de goede zin van het woord. Magazijn staat vol en het ene is nog aantrekkelijker geprijsd dan het andere. Net als in de winkel werd goed met mij meegedacht over de toepassing van de Sonos-apparatuur die ik als uitbreiding op mijn bestaande set wilde kopen. En ook over de wasmachine die ik wilde afschaffen een heel goed advies gekregen. Kocht uiteindelijk een ander model, wat beter bij onze gezinssituatie paste, Verkoper nam echt de tijd voor me. Aardige man. Ook wees hij mij op de acties die toevallig op dit moment liepen bij Samsung, waardoor de prijzen nog aantrekkelijker werden. Ben heel blij met mijn aankopen en EP Beerepoot. En het scheelde flink in de portemonnee!!!! Stukje rijden was dan ook geen bezwaar .......

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 29-09-2018 In de winkel gekocht

Super service

Zelfinzicht het weekend staat EP Robben voor je klaar. Ze hebben ons geweldig geholplmet onze verhuizing en installatie van nieuwe apparatuur Dit is een extra bedankje waard

Beau 29-09-2018 Via de website gekocht

Betaalbare bezorgservice voor groot witgoed apparaat.

Andere witgoedwinkels vragen tussen de 50 en 75 euro voor het naar de 2e verdieping van een flat zonder lift te brengen. EP is stukken voordeliger met de bezorgservice!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke Doornbos 28-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige winkel!

We kopen onze wasmachine/tv etc altijd bij EP omdat de service altijd top is. Vlot en netjes afgeleverd en ze komen altijd hun afspraken na.

S.l 27-09-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldig

Goede service , hulpvaardige mensen in de winkel willen en geven goede uitleg over de producten uit winkel.

mv 26-09-2018 Via de website gekocht

super service

snelle levering , savonds besteld en volgende dag voor 12 uur aangesloten en wel.
Tevens een super service ze hebben ook de 2e oude wasmachine meegenomen.
kortom Top.

Carolien 25-09-2018 In de winkel gekocht
Woudsend

Vriendelijk en oplossing gericht

Je belt overlegt een oplossing zoeken bedenken en komt langs.
Vriendelijk in de winkel. Mooie overzichtelijke winkel. En dat in woudsend. Dat deze winkel nog lang mag bestaan met de service die ze al jaren geven!!!!!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Efie Janssen- Boneschansker 24-09-2018 In de winkel gekocht

Service is altijd geweldig

Ik heb voor deze shop gekozen: omdat je altijd heel vriendelijk wordt
geholpen en de service uitstekend is.

M 23-09-2018 Via de website gekocht

Keurig bedrijf

Als de prijs niet verschilt met de grote aanbieders, kies ik liever voor de middenstander. Werd gelijk terug gebeld na het plaatsen van een bestelling voor het maken van een afspraak voor de bezorging. Afspraak is netjes nagekomen en personeel was vriendelijk en behulpzaam.

L.C. Moll 23-09-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet

Geweldig geholpen en de installatie was perfect.

De winkel van EP Jack Stet is lekker in het dorp. De service is geweldig en de medewerkers deskundig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marianne van Dongen 22-09-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

altijd vriendelijk en goede afspraken compliment

wij zijn altijd zeer tevreden over de manier waarop je in de winkel geholpen word duidelijke uitleg van je aankoop precies altijd de tijd van levering die je hebt afgesproken

Lida & Henk Lasschuit 22-09-2018 In de winkel gekocht
Van Aalst weg in Hoorn

Geweldige services

We zijn al meer dan 25 jaar trouwe klant van Beerepoot , omdat e service uitstekend is heel vriendelijk en behulpzaam personeel , een winkel om aan te bevelen

Rita 22-09-2018 In de winkel gekocht
BOVENKARSPEL

Geweldige service

Deze keer een wasmachine gekocht en heel tevreden met mijn nieuwe LG machine. De jongemannen die hem kwamen installeren waren keurig en vlot. Gelukkig hoefde er geen tussenblad tussen om de droogtrommel er op te plaatsen, scheelde toch weer €50. Heel tevreden met de service.

Kirsten OO 21-09-2018 In de winkel gekocht
Denekamp

Eerlijk en goed advies

Zeer goede service en montage voor al uw elektronica! Zelfs de steile trap op naar boven was geen probleem.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jurgen 20-09-2018 Via de website gekocht

Zondag besteld en woensdag al in huis..

Heb op zondagmiddag via internet een koelkast besteld bij EP. Na dat ik 2 keer had gebeld naar EP werd de koelkast op woensdag bij mij thuis geleverd. De bezorger kwam alleen en heb de bezorger mee geholpen om de koelkast de trap (1 hoog) op te krijgen.

De koelkast van Liebherr werk perfect.

Jeroen 20-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Het duurde wel even voordat er contact opgenomen werd maar de afelvering werd keurig op tijd binnen een heel kort tijdsslot gedaan. Bovendien heel fijn dat de droger ook nog in de kelder gezet werd hoewel ze volgens leveringsvoorwaarden slechts de eerste drempel over hoefden te gaan.

T. Chejjar 20-09-2018 In de winkel gekocht
Ep Hoorn

Geweldige service

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik de service geweldig vind de verkopers luisteren naar wat jij wilt en gaan opzoek naar de juiste product in overleg. Ik kwam voor een bepaalde wasmachine en had al research gedaan en de medewerker kon mij overtuigen om een ander model te nemen. Goede uitleg en service. Nu ben ik super blij met mijn nieuwe wasmachine. Ep bedankt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Louise 19-09-2018 In de winkel gekocht

Fijn, duidelijk en vriendelijk geholpen

lang gespaard om een voor mijn man een keramische BBQ te kopen. Ik kwam zonder enige kennis van zaken bij Beerepoot in Hoorn. Er was meer keuze dan ik van te voren had gedacht. De medewerkers hebben me fantastisch geholpen. Uitleg, voor- en nadelen van elke soort. Geen druk om meteen te beslissen, kennis van zaken en oplossingsgericht want ik wilde mijn aankoop het liefst morgen in huis hebben. Dat werd geregeld door opnieuw zo’n ding te bestellen en mij de BBQ mee te geven die al was besteld voor een andere klant maar die hem pas in november geleverd wilde hebben. Top service!

Bettie M 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zuidhorn

Vriendelijke kenners

Bij Prieto kun je altijd terecht of het nou voor een wastoren of machine is, voor een babyfoon of een stereotoren, maar ook voor de aanleg van je cv/ vloerverwarming of electra, ze hebben de kennis in huis. Bovendien word je vriendelijk geholpen en altijd met een lach.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marja 19-09-2018 In de winkel gekocht
Prieto zuidhorn

Leuke mensen, en goede service..??

Heb het altijd met 2e handjes moeten doen. Toch uiteindelijk een nieuwe wasmachine daar gekocht. Voor het eerst in de winkel geweest, maar gelukkig ook voor mijn budget ook een mooie en goede wasmachine. Keurig bezorgd en aan gesloten.
Helemaal blij 😀

Prima service en bezorging 19-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keus van kwaliteit producten.

Ik kies altijd voor EP. Goed advies en ruime keus. Voor ons een makkelijke manier om geluidsapparatuur of witgoed aan te schaffen. Snel bezorgt met de juiste uitleg voor het gebruik! Laatste aankoop was een Senseo koffieapparaat.

S.Vol 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zeeland Kerkstraat

Top winkel met mooie prijzen

Winkel heeft alles waar je naar zoekt prijs en kwaliteit zijn super en garantie en service komen ze altijd na,

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wendy van Zetten 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zetten

Fantastische Winkel met een Uitstekende Service

Fantastische winkel met deskundig personeel. Uitstekende producten voor een lage prijs onze hele familie komt er al jaren altijd de beste service zou Ep.nl en de fysieke winkels aan iefereen die hoge kwaliteit wil voor een zachte prijs deze fijne servicegerichte winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel Broekmate 19-09-2018 In de winkel gekocht
Nijverdal

Goede service en betrouwbaar advies!

Ervaren betrokken medewerkers die kennis van het product hebben en vakkundig advies geven. Het begint in de winkel en eindigt tour je product thuis is geïnstalleerd!

Ilse K. 19-09-2018 In de winkel gekocht

E.P. (Echt Perfect)!

Gekozen voor EP Nijverdal, mooi in de buurt. Het is een mooie, ruime winkel met behulpzaam personeel. Veel kennis over alle producten.
O.a. een wasdroger gekocht (prima prijs / kwaliteit). Levering was netjes op tijd. Ze gaan netjes om met het bestelde product. Alles was E.P. Echt Perfect.

Miranda A 18-09-2018 In de winkel gekocht

Goede service en klantgericht

Van vroeger uit, ouders kochten hier ook altijd alles al. Goede service klantvriendelijk en goede prijs of onderhandelbaar. Vertrouwde gezichten in de winkel die goede voorlichting geven. Ook voor reparaties altijd goede service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dimphy 18-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Zodra je de winkel binnen komt, merk je al aan het personeel dat je een klant bent, die serieus genomen word.
Wij hebben zowel witgoed als tv s en ander klein spul gekocht, ze weten precies waar ze over praten en geven advies wat bij jou past.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -