EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

a.visscher@live.nl 21-08-2018 In de winkel gekocht
Ommen

Vriendelijke en behulpzame verkopers in Ommen.

Nette overzichtelijke winkel met vriendelijke verkopers die je helpen om de werking van het produkt goed uit te leggen. Sorry ik ben niet zo'n technicus, maar met hun medewerking had ik het gelijk in de smiezen.

Nico 21-08-2018 In de winkel gekocht
EPTol in IJmuiden

EPTol garant voor perfecte service

Al jaren klant bij hen. Als er een probleem zich voordoet is men bereid mee te denken en te helpen.
De service van een buurtwinkel met uiterst vriendelijk personeel.
Prijzen zijn concurrerend met internet, maar dan heb je wel echte service

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

VAN WIJK 21-08-2018 In de winkel gekocht
LANGERAAR zWIRS

prima service tot aan de deur inclusief aansluiting

wij vinden het prettig dat alles netjes wordt afgeleverd en geïnstalleerd
vriendelijk personeel en een nette prijs

Paul 20-08-2018 Via de website gekocht

EP beute Steenwijk verdient een complimant

Kijkend op de EP.nl werd ik benaderd op de chat. Waar kijkt u naar? Naar een nieuw fornuis. Ik had een elektrisch fornuis gezien waar we interesse in hadden. De man aan de andere kant vertelde dat het geen probleem was dit fornuis te plaatsen. Het enige dat moest gebeuren was een andere stekker aan het fornuis maken. Nou, als het zo eenvoudig is dan ga ik er eentje bestellen.
Bij de levering bleek echter dat het wel even wat meer moest worden. Niet alleen een andere stekker maar ook aanleggen van krachtstroom. Tja....... EP Beute uit Steenwijk bleek zoals we gewend waren, weer zeer goede service te leveren. Een dag later werd een gastoestel geleverd en aangesloten. Kortom een pluim voor de winkel een onvoldoende voor EP.nl

VUTOPIA 19-08-2018 In de winkel gekocht
HOORN

Gewoon Goed

Leuke vormgeving en de juiste kleur voor ons interieur.
Prijs versus kwaliteit is in de juiste verhouding van het aangeschafte artikel.

Jan 18-08-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden

top service

wij kopen graag bij Tol door geweldige service en klant vriendelijkheid ook als je alleen
informatie nodig hebt.

Dick 16-08-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Hoorn

Fijn en deskundig geholpen met aankoop Jura E8 koffiemachine

Door verkoper zeer deskundig en enthousiasme geholpen met de aanschaf van een Jura koffiemachine. EP Beerenpoot is een fijne winkel met veel keus en wij komen er regelmatig en slagen meestal wel.

Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Els 15-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Verschillende artikelen heb ik heb gekocht bij EP Schalkwijk , vanwege de service en betrouwbaarheid en de scherpe prijzen

Neeltje 13-08-2018 In de winkel gekocht
Texel, EP Voordeelland.

Persoonlijke service, mensen van EP kennen hun klanten.

Je wordt fijn geholpen bij EP, goede voorlichting en uitstekende service. In de winkel kent men hun klanten. Ook over garantie wordt niet moeilijk gedaan.

Ontevreden klant 13-08-2018 In de winkel gekocht
Deurne

problemen met laptop

Laptop bij EP gekocht en ondertussen 6 keer terug naar de winkel gebracht. 30 juni de laptop daar gelaten, omdat de laptop weer niet naar behoren werkte. Tot op heden nog steeds geen oplossing! De laptop ben ik in totaal ruim 4 maanden kwijt geweest, maar nooit een leenlaptop ontvangen. Tussentijds is de laptop een aantal keren naar de fabrikant opgestuurd, maar nu staan we er alleen voor. Bij problemen moeten wij volgens EP alles regelen met de fabrikant zelf, wij krijgen geen hulp van EP terwijl de laptop daar is gekocht. Koop dus geen laptop bij EP, want je wordt totaal niet (goed) geholpen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Rolf Muijen 13-08-2018 In de winkel gekocht
Hollandscheveld

Vriendelijk en goede Informatie over de Produkten

Omdat de Medewerkers Professioneel, vriendelijk zijn, ook heeft de Shop een goede Klantenservice. De Shop is in de Buurt en bij vragen en Problemen is altijd iemand om te helpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Snelle levering, flexibel in bezorging en aardige bezorger goede service dus. Wij zijn dik tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

C.M.Roosendaal 11-08-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Klant vriendelijk,behulpzaam en met kennis van zaken

Sinds vele jaren kopen wij onze spullen tot volle tevredenheid bij Beerepoot,en ondanks het feit dat wij soms verleid worden om de ,,ronkende,,advertenties van de concurrent te gaan bekijken komen wij steeds weer bij Beerepoot terecht.
De prijzen maken niet veel verschil maar wel de prettige en deskundige benadering van de klant die ons geweldig vertrouwd aan doet . Ouderwetse service in een nieuwe tijd.C.M.Roosendaal .Enkhuizen.

Paul 10-08-2018 In de winkel gekocht
Nijverdal

Goede persoonlijke service

Je wordt hier altijd goed geholpen met deskundig advies. Een fijne winkel om (lokaal) je producten te kopen en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Titia Wassenaar Althof 10-08-2018 In de winkel gekocht
Stet Zuid-Scharwoude

Prettige winkel, snelle service!!!! prima personeel

Een prettige winkel, goed personeel en een super snelle service!
Een aanrader!! Ben erg blij met Stet!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman van den Broek 09-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon heel goed

op een avond besteld en de volgende werkdag om 9.10 uur werden wij al gebeld met de mededeling wanneer hij geleverd zou worden. Leverign verliep vervolgens vlekkeloos. Alle verpakkingsmaterialen werden keurig meegenomen en ook werd het apparaat ontdaan van stickers en plakband waarmee de laden en glasplaten mee waren vastgezet. Bovendien werd het apparaat keurig geplaatst waar wij het wilde en vervolgens in bedrijf gesteld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Frits 08-08-2018 Via de website gekocht

Wij zijn zeer te vrede over de levering van ons product

we zijn zeer te vrede over de levering en de service .
zou het iedereen aan bevelen.
We hebben eerst keurig een telefoon gesprek gehad over de tijd van levering en wanneer ze het zouden kunnen bezorgen.

Anneke H 08-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ep winkel gekozen in Hilgersberg omdat deze al goed bekent staat in de buurt.2 hele leuke vlotte jongens hebben de wasmachine geplaatst, niets was te veel. Ik kreeg tekst en uitleg. Oude app. en rommel werd meegenomen. Super.

Brigitte 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Ik heb een paar weken geleden een zeer zuinige Bosch wasmachine op EP.nl gekocht en heb hierna ook een prima service en bezorging gehad, inclusief het aansluiten van de wasmachine door de winkel! Ik ben erg tevreden en zal mijn volgende aankoop ook weer bij EP: doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 06-08-2018 In de winkel gekocht
Leiden

goede adviezen, levering en plaatsing

Via EP/Swaak in Leiden een nieuwe LG tv en Sonos BEAM aangeschaft. Prima advies / voorlichting over onder meer grootte van TV tov huiskamer, geluid weergave van de BEAM enz. Werd ruim de tijd voor genomen zonder verkopers druk om snel tot aanschaf over te gaan.
Snelle levering, plaatsing en aansluiting ook top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bwoklee 05-08-2018 Via de website gekocht

service kan beter

Bij het bestellen kun je niet je gewenste winkel aangeven, dit is wel wenselijk omdat ik altijd bij dezelfde winkel mijn aankopen doe en nu door een andere winkel de vrieskast werk aangeleverd.
Helaas werd bij de aflevering de factuur niet overhandigd, ik moest er apart een mailtje achteraan sturen om de factuur te krijgen welke na twee dagen deze alsnog digitaal werd gestuurd.

Lauren Booth 04-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Onlangs heb ik een stijltang gekocht in de webwinkel van EP:. Ik had de levering de dag na mijn bestelling in huis. Ik ben tevreden over de communicatie en service van EP:. De volgende bestelling plaats ik in hun webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos Vonk 04-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Twee jaar geleden zijn we in aanraking gekomen met EP Zwirs uit Ter Aar.
Erg tevreden over de klantvriendelijkheid.
Nu een koelkast gekocht bij EP Schalkwijk en ook bij hen een uitstekende klantvriendelijkheid.
Voor ons blijft het in de toekomst zeker EP

maja bol 03-08-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Fijne winkel en aardig personeel.

Vanaf ons trouwen kopen we bijna alles bij Beerepoot. Je word heel goed geholpen door heel vriendelijk personeel.

NICO 03-08-2018 In de winkel gekocht
MEPPEL

SERVICE HEEL GOED

leuke mensen niet opdringerig ze nemen de tijd voor je prima uitleg en kopje koffie
ook het de installatie van de monteur was prima

Jan van Oostveen 03-08-2018 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn, Hoorn

Goede afspraken en perfekte service

Ik ben al jaren vaste klant, kijk wel in andere winkels , doch kom altijd weer op het vertrouwde adres terug, vanwege service en duidelijkheid

GJ Hubers 03-08-2018 In de winkel gekocht
Hoorn NH

Klantgerichtheid

Prima service van verkoper met verstand van zaken. Gaf meer dan goede uitleg over een droger die wij wilde aanschaffen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Mes 02-08-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies en goede service

Duidelijke advies over de mogelijke opties qua tv type en groote.
Adviseur neemt alle nodige tijd om tot een goede keuze te komen.
Installatie service was prima zelf niet helemaal tevreden toen de tv was geïnstalleerd.
Maar dit is gelijk door de service monteurs opgepakt en alsnog naar tevredenheid opgelost.
Opmerking de dag van aankoop was deze tv bij de goedkoopste internet aanbieder maar 6;- euro goedkoper!
Dus top advies en service hoeft niet meer te kosten dan al die internet aanbieders.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Koster 02-08-2018 In de winkel gekocht
EP rosies

Service was super!

In de winkel de aankoop doen ipv via internet. Geeft toch de betere ervaring. Behulpzaam personeel en personeel met verstand van zaken.

M.Edens 02-08-2018 In de winkel gekocht
Ep Volendam

Dit is meer dan service

Deze ondernemer uit Volendam verdient voor mij de award voor ondernemer van het jaar snel opgelost snel verstuurd en dan ook nog geen verzendkosten rekenen dan ben je pas een top ondernemer

FMAL SCHEEPERS 31-07-2018 In de winkel gekocht
Budel

Top

Fijne winkel goede service het is prima.
Dicht in de buurt gemakkelijk goede bekendheid fijn personeel.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Siebers 31-07-2018 In de winkel gekocht
Horst

Super eerlijke verkooppraat

Nette winkel met goede eerlijke verkopers. Leuke aanbiedingen goede prijs kwaliteit verhouding. Verdergoede service

Stef 30-07-2018 Via de website gekocht

Online bestelling niet goed

Ik heb online een e reader besteld bij ep.nl. Deze zou de volgende dag geleverd worden, echter heb ik een week later nog steeds niks ontvangen. DHL schijnt 1 x het pakketje te hebben aangeboden (was thuis maar geen deurbel gehoord), maar ze hebben geen briefje achter gelaten en het gelijk retour gestuurd. Blijkbaar werkt men niet met afhaalpunten. Na contact met de klantenservice zou er opnieuw een e reader worden verstuurd, die laat nog steeds op zich wachten. Erg teleurgesteld. Mijn geld krijg ik pas terug als het pakketje wederom retour is (wanneer dat dan is, is mij niet duidelijk. Hier heb ik ook geen invloed op!).

Adrie Dekker 28-07-2018 In de winkel gekocht
Wolvega

Prima service

Aardig personeel,nemen de tijd voor je.
En mooie aanbieding.
En wat ik heel fijn vind is dat ze als het nodig is ook alles voor je aansluiten.

Rob 28-07-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Datgene op voorraad waar we naar zochten !

Prettig ingerichte winkel, die datgene op voorraad had waar we naar zochten, en tegen een prima prijs!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Groen 26-07-2018 In de winkel gekocht
zuid Scharwoude

Super service

Wij hebben een nieuwe televisie gekocht bij Stet in Zuid Scharwoude. Bij plaatsing bleef de televisie een storing houden.De storing zat hem niet in de televisie.De monteur heeft net zo lang naar de storing gezocht tot dat deze was verholpen. We hebben nu een spatzuiver beeld.

Hanneke 26-07-2018 In de winkel gekocht
VUGHT

Geweldige service, goede prijs/kwaliteit

Ik ga al jaren naar EP:Van Bavel in Vught voor mijn elektrische apparatuur.
Afgelopen maand, na overleg welke voor mij het beste was,, een nieuwe vrieskast gekocht.
Het is weer een goede keus. En het apparaat is geplaatst en aangesloten. Ik weet dat als er iets is, ik Marcel kan bellen. Hij zorgt dan dat het zo gauw mogelijk opgelost wordt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Floor 25-07-2018 In de winkel gekocht
Leiden

helemaal blij met mijn nieuwe wasmachine!

zaterdag naar EP Swaak in Leiden gefietst om naar een nieuwe wasmachine te kijken, na mij georiënteerd te hebben bij de consumentenbond. Ik kreeg super advies, de verkoper nam alle tijd en ik werd serieus genomen (wat ik mij niet voel in die witgoed- giganten, die vooral jou spullen willen aansmeren). Op advies een wasmachine gekocht die precies is wat ik wilde. Deze is vanmiddag geleverd, precies op tijd door fijne vakmensen, die niet maalden om de 30 graden buitentemperatuur en de trap die ze op moesten met dat apparaat. Ik ben superblij met mijn mooie wasmachine!

Theo 25-07-2018 Via de website gekocht

TOP service EP van Bavel

Na duidelijke uitleg over mogelijkheden en verschillen, en na extra tip om nog meer voordeel te krijgen, in overleg met Fa. van Bavel een tv besteld via de site van EP. Al heel snel bericht dat tv binnen was en de dag erna werd tv al geïnstalleerd. Duidelijke uitleg over werking en na afwerken van administratie ook al het afval netjes mee afgevoerd door van Bavel. Samenvattend dus: TOP geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Olsthoorn 25-07-2018 Via de website gekocht

Goede service maar het kan beter!

De service aan huis bij het leveren van de vriezer was uitstekend. De afspraak om in de ochtend te komen werd helaas niet gehaald. Het is vaak geen probleem als een afspraak wat later wordt maar van belang is dan wel om dat even te communiceren.

Dick Derksen 23-07-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte seervice, correct afgehandeld dikke pluim

We hebben een Koffiezet apparaat aangeschaft via internet bij EP die werd zoals afgesproken op de juiste dag afgeleverd, Helaas bleek de sensor van de intergreerde waterkoker niet te werken. Na een telefoontje kon ik kosten loos het apparaat opsturen en kreeg ik zodra die binnen was een nieuw exemplaar. Dit was snel geregeld.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

vanderveldt 22-07-2018 In de winkel gekocht

goede kennis van apparatuur

wij zijn vaste klant van EP in Hoorn de service is altijd goed en vriendelijk. Ze hebben allemaal voldoende kennis van hun geboden producten

G.J. Ronner 22-07-2018 In de winkel gekocht

Vlotte bediening en goede service

Hebben goede uitleg gekregen bij onze laatste aankoop een stereo set van Pioneer. Ook bij de vorige aankopen was de service prima en ook de installatie van grote apparatuur verliep vlot en vakkundig. Komen altijd in deze zaak. Je wordt hier prima en vakkundig geholpen.

Floortje 21-07-2018 In de winkel gekocht
Wervershoof

Goed geadviseerd

Ik werd goed geadviseerd. Verschillende ventilatoren gezien en kunnen testen. Ben blij met mijn keuze!

Radha 19-07-2018 In de winkel gekocht
Corona

Deskundig, betrouwbaar en goede service!

Goede service, deskundig, vriendelijke mensen. Eigenlijk zoals het zou moeten. Online icm winkel geeft het beste resultaat op de beste aankoop!

MMV Milder 19-07-2018 In de winkel gekocht
Swaak Leiden

Fijne ontvangst en goede voorlichting

Swaak is ons bekend bij de vorige tv en meerdere aankopen .De service is geweldig en de monteur kan niet beter

marcel Zincken 17-07-2018 In de winkel gekocht
van der Kampen

geweldige service - Ep van der Kampen.

Denkt met klant mee en denkt in oplossingen.
Ik had een aanbiedingen gezien bij de concurrent maar medewerker is niet te flauw en biedt mihetzelfde setje aan voor ook die prijs te leveren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr.J Buikes 17-07-2018 In de winkel gekocht
Total Electronics

uitstekende service

Goed in ons dorp bekend om de uitstekende service ook in het centrum dus goed bereikbaar daarnaast vriendelijk en deskundig personeel.

Jan Bruinenberg 16-07-2018 Via de website gekocht

matig

levering was 2 werkdagen dat werden er 10 door dat ik de winkel heb gebeld waar mijn vrieskast bleef anders had het nog langer geduurd.kast werd 2 dagen later bezorgt en er werd gevraagd of ik wilde af rekenen terwijl ik de kast met ideal had betaald.
Dus geen goede beurt.

Mevr. J Buikes 16-07-2018 In de winkel gekocht
Total electroniks Vaassen

Zeer tevreden

Vriendelijk en vakkundig personeel.houden zich aan hun afspraak.en het juiste assortiment ook de service is uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -