EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam.Baan 08-04-2020

Ondanks de Coronacrisis hadden wij onze bestelling de volgende dag al in huis. Super!

Frans de Rooij 08-04-2020

had nog geen ervaring met EP .
vond de Stereo van LG op de site met een leuke prijstelling .
bestelling werd prima afgehandeld .
vriendelijk dank hier voor.

Marijke 08-04-2020

Via de webshop bestelden we een artikel met levertijd van vier dagen ongeveer. Direct na de bestelling belde een meneer van de winkel in Bovenkarspel met de mededeling dat ze een vergelijkbaar product in voorraad hadden en dat we die voor dezelfde prijs mochten komen halen. Blij mee en snel geregeld.

Amarins 07-04-2020

Ik heb bij EP besteld omdat ik hier de bestelling dezelfde middag nog zou kunnen ophalen. Er was iets misgegaan met de winkelvoorraad, waardoor dit niet lukte. Er is een spoedbestelling geplaatst zodat ik alsnog dezelfde middag mijn bestelling kon ophalen. Dat is pas een goede service!

P 07-04-2020

S avonds om 18.00 uur besteld, en volgende morgen in huis. En dat in deze verschrikkelijke tijd. Een dikke pluim.

GJ 07-04-2020

Ben prima geholpen, had wat vragen maar via de klantenservice kreeg ik duidelijke antwoorden.
Enige minpuntje is de afvoerset DK11 prijs, die is wel erg duur voor een plastic slangetje.
Wasdroger werd keurig naar zolder getild ondanks de corona crisis.

Koot 06-04-2020

Op de website van EP vonden wij een heel mooie BOSCH wasdroger met warmtepomp voor een geweldige actieprijs. Natuurlijk kijk je nog even verder, maar alle overige zaken gaven direct aan dat door de Corona-beperkingen de wasdroger “helaas” alleen tot de voordeur zou worden geleverd. EP begon niet direct met te roepen we kunnen geen normale service geven. Maar EP belde zelf over de levering en samen spraken we een veilige route naar de badkamer op de eerste etage. De bezorgdienst van EP kwam keurig met mondkapjes en speciale handschoenen zonder problemen de wasdroger plaatsen en de oude mee terugnemen. We hielden ons samen aan alle Corona regels. Klasse EP!! Zo ga je met een zeventigjarige klant om! Hoe had ik met mijn beperkingen anders een wasdroger kunnen aanschaffen en plaatsen. Goede prijs en meedenken doen ze bij EP Stadshagen! Bedankt!

Voshol 06-04-2020

Ik had nog nooit van EP winkels gehoord maar ik was op zoek naar een nieuwe tondeuse voor een leuke prijs en kwam toen uit bij EP in Brandwijk
Eerst gebeld of ze hem op voorraad hadden en gelukkig hadden ze die ik wilde hebben en de dame die mij hielp was zo vriendelijk om hem apart te houden
Ik zal zeker nog een keer naar die zaak terug gaan

Carola 06-04-2020

Gekocht via webshop. Duidelijk en overzichtelijke site. Nodige productinformatie staat helder vermeld. Je voorkeuren zijn ook goed te filteren. Mis alleen vergelijkingsknop.
Levering was snel en goed gecommuniceerd. Vriendelijk personeel.
Officiele reactie van EP.nl 06-04-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben wel een vergelijkingsknop op onze site. U kunt onder elk artikel het vinkje plaatsen en dan maakt de site vanzelf voor u een vergelijk. Wellicht niet gezien maar het is er wel. Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet

Jeffry 06-04-2020

Super goed, helder communicatie en bezorging! Ook lokaal bij ons aanwezig, altijd handig voor vragen.

RdR 06-04-2020

Duidelijke website. Goede productomschrijvingen. Het is ook gelijk duidelijk, welke winkel je product gaat leveren.

Han Evers 04-04-2020

Zeer heldere communicatie via e-mail en telefoon. Perfect werkende website, die zoeken naar producten kinderspel maakt. Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Toen ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld had deden ze niet moeilijk en kon ik het kostenloos ruilen voor het juiste product.

Mel 04-04-2020

Prima service en contact. Beloofde levering waargemaakt! Product prijs kwaliteit super!

John 04-04-2020

Ik moest alleen een product ophalen.
Maar werd ook netjes behandeld.
Alzo voor bestellingen een goede keuze.

M. De Boer 04-04-2020

Apparaat werd keurig op tijd thuisbezorgd en aangesloten. Daarbij werden nog allerlei nuttige adviezen gegeven over het gebruik.

J. de Jong 04-04-2020

Keurig op de hoogte gehouden. Netjes bezorgd. Oude koelkast weer retour genomen incl verpakkingsmateriaal.

gerrit 04-04-2020

de website is makkelijk maar als je vraagt om een winkel in de buurt geven ze aan dat ze die niet gevonden hebben terwijl er in beesd en winkel zit dit is voor ons dichtbij dan hadden we het omgehaald in plaats van 6.95 verzend kosten te betalen dus dat moeten ze beter gaan doen
Kritisch 04-04-2020

Mss had die winkel dat niet op voorraad?? Niet meteen aannames doen hoor

Officiele reactie van EP.nl 06-04-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vermoedelijk is inderdaad geen voorraad geweest bij de EP winkel in Beesd van het gekozen product. U kunt wel altijd kiezen voor afhalen in de winkel, daar is een vinkje voor in de winkelmand. Evengoed, veel plezier met uw aankoop!

Hans 04-04-2020

Prima webwinkel, Apple airpods véél goedkoper (€30,- verschil) dan andere aanbieders en supersnelle correcte levering!

Roy 04-04-2020

Hele duidelijke en fijne site.. Erg goede en snelle service en het gekochte artikel wordt netjus binnen in huis geleverd! Gewoon Top dus

Madelon 03-04-2020

Erg snelle en keurige service, zelfs tijdens deze moeilijke tijden van Corona is het de volgende dag geleverd.

Corina 03-04-2020

De site is erg duidelijk en makelijk in gebruik. De winkel die de levering moesten uitvoeren waren zeer hulp vaardig. Het product wat wij hadden besteld werdt op het aangeven tijdstip geleverd en aangesloten. Ook werd het oude en verpakkings materiaal meegenomen.

R. van Schijndel 03-04-2020

Fijne winkel we zijn er al heel ons leven klant ! Gewoon hele goede service klantvriendelijk en dichtbij.

Robert 03-04-2020

Duidelijke website, direct na bestelling werd er gebeld om e.e.a. m.b.t. levering en eventueel oud apparaat af te spreken.
Bij levering check of het apparaat in orde was. Kortom: prima levering.

A de Groot 03-04-2020

Top service.
En deskundige medewerkers in de winkel.
Beleefd met zeer goede uitleg en suggesties.

Lion Nouwens 03-04-2020

Goede en vriendelijke uitleg nam ruimschoots de tijd daarvoor en daarnaast zorgvuldig omgaan met de veiligheid naar de klant toe door de Corona crisis. Zeker een aanrader voor iedereen voor een nieuwe aankoop.

Angelique 03-04-2020

Prima, gebruiksvriendelijke website. Overzichtelijk en veel gemakkelijk toepasbare functies, zoals vergelijking met andere apparaten. Ik heb een wasmachine gekocht via de website en 2 dagen later werd al contact met mij opgenomen om een afspraak in te plannen voor bezorging en plaatsing.
Zeer vriendelijke communicatie!

Gerard de Loor 03-04-2020

Ons Melitta koffie apparaat (bijna 4 jaar oud) werkte niet meer na een ontkalkingsbeurt. Wat nu. Naar EP:Beerepoot gebeld en kreeg daar een verkoper aan de lijn die ons vroeg met het apparaat naar de winkel (Hoorn) te komen. Coronacrisis, dus afstand in acht genomen. De situatie uitgelegd en de verkoper ging aan de slag met het apparaat. Ik was al gelijk in de winkel aan het kijken wat een nieuw apparaat kostte. Wat ons niet lukte, lukte de verkoper wel. Het apparaat werd nog even mee naar achter genomen en het binnen werk werd schoongemaakt. Kosten ?? geen. Een dikke pluim. En we drinken weer een heerlijk bakje uit ons koffieapparaat.

Cosja Opmeer 03-04-2020

Laat in de middag besteld en de volgende dag reeds in huis, snel en klantvriendelijk, top!

E.Schouten 03-04-2020

Twee dagen geleden een wasmachine gekocht. Bij deze winkel uitgekomen omdat andere bedrijven alleen nog tot de drempel leveren. Hier werd de machine nog tot op de zolder gebracht en geïnstalleerd. In de winkel een zeer vriendelijke, kundige verkoper. Iemand die verstand van zaken heeft. Levering keurig op afspraak en nog een keer uitgebreide informatie. Ik ga hierna nooit meer naar een groot bedrijf die je van alles wijsmaken. En steun ik de plaatselijke middenstand.

Hiddo 03-04-2020

Zeer goede ervaring gehad. De spullen die ik besteld had waren door de zeer grote vraag tijdelijk niet beschikbaar en werd daar keurig over gebeld dat het product een dag later pas verstuurd zou worden. Top service

Manuel 03-04-2020

Het winkelen bij Ep verloopt soepel. De spullen zijn eenvoudig te vinden en ook nog leuk dat er wel eens goede aanbiedingen zijn. Levering is snel en wordt goed op de hoogte gehouden. Top!

Fam klaver 02-04-2020

Geweldige service, keurige behandeling en perfecte aflevering van onze wasdroger tot op de plaats waar we die wilden hebben. En dat is een lichtpunt in deze onzekere tijden. Dank.

Dianne 02-04-2020

Ruim assortiment en niet duurder dan de concurrent. Snelle bezorging van het pakket met vriendelijke klantenservice die voor de bezorging contact opnam binnen een half uur na bestellen om een afspraak te maken.

M.E. 02-04-2020

Prettige site en prima bestelprocedure. Levering zoals beloofd en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Prima zaak!

Jacb Kramer 02-04-2020

I.v.m. het defect gaan van Tondeuse en ik niet terecht meet kon bij een kapper (Corona) ben ik op zoek gegaan naar een wat betere kwaliteit tondeuse en ben ik terecht gekomen bij Uw bedrijf. U bedrijf is 1 van de weinige die dit merk tondeuse Wahl kon leveren voor een mooie prijs, Website prima voor elkaar , zeer duidelijk en overzichtelijk.
Zal niet de laatste keer zijn dat ik wat bij u ga bestellen.

Grada 02-04-2020

Op zoek naar een wasmachine kwamen we bij EP uit. Hier was hij het goedkoopst en omdat de service ook goed is bij EP hebben we de wasmachine hier gekocht. Dinsdagavond besteld, donderdag al bezorgd. Oude wasmachine mee terug genomen. EP heeft vaker leuke aanbiedingen dus wij raden EP zeker aan.

Jan 02-04-2020

Super vriendelijk personeel, erg behulpzaam en kundig. Brachten zelfs de gekochte stofzuiger naar onze auto. Goed aanbod. Ook als je online iets koopt bieden ze hele goede service bij deze EP in Assen. Wij zijn erg tevreden.

Ruud 02-04-2020

Prima webshop. Duidelijke uitleg over de gezochte apparatuur. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Dinsdag einde van de dag werd ik al gebeld door de pakketbezorger van EP. Woensdagochtend op afgesproken tijd geleverd. Super levering! Nu de TV nog even installeren.

Jacques 02-04-2020

Klantvriendelijkheid zit goed in de webshop. Levering van de TV met track en trace en telefonisch op de hoogte gehouden!

Benny 01-04-2020

Wat ik mooi vind om te zien is dat EP: van een ouderwetse winkel de stap naar internet shops heeft weten te maken en ook de fysieke winkels nog in leven houdt.
Ze hebben een goed assortiment en scherpe prijzen.

Merel 01-04-2020

Ik heb deze winkel gekozen omdat deze positief naar voren kwam via kieskeurig.nl. Daarnaast was de prijs net iets scherper dan andere aanbieders zoals de Mediamarkt.
Zondag besteld, dinsdag geleverd. Dinsdagochtend ben ik netjes gebeld hoe laat ze kwamen, de man bracht de vriezer netjes binnen over de drempel :).

Ron van Harn 01-04-2020

Deze shop was een van de weinige die mijn gewenste kleine vriezer verkoopt en ook nog in voorraad had. Daarbij de laagste prijs en snelle levering!
Bovendien ben ik twee maal gebeld om een precieze afspraak te maken, wat erg vertrouwenwekkend overkwam.

Liza 01-04-2020

Supersnel bezorgd (had ik niet verwacht in deze situatie). Ben goed op de hoogte gehouden via de mail. Heel netjes!

Villa 01-04-2020

Een super winkel, met ervaren personeel, duidelijk naar de klant toe, nemen de tijd voor je, , krijgt goede adviezen, ongeacht je afkomst. ik raad EP Volendam zeker aan!

Heutink 01-04-2020

Mijn oordeel is gemengd. Ik ging naar de winkel voor een aanbieding uit de h-a-h krant. Na lang zoeken kreeg ik te horen dat de winkel niet alle aanbiedingen op voorraad heeft. Onverrichterzake teruggekeerd en het product maar online besteld. Dat verliep snel en vlekkeloos. Maar raar blijft het.
Kritisch 01-04-2020

Ik kan me voorstellen dat in een winkel geen giga voorraad is en dus op voordat u komt, is in mijn ogen niet vreemd hoor.

Officiele reactie van EP.nl 03-04-2020

Geachte heer, mevrouw Heutink,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte. U kunt zich wellicht voorstellen dat de ondernemers niet alle artikelen op voorraad kunnen houden die aangeboden worden op de webshop wegens het ontbreken van ruimte. Fijn te lezen dat u het artikel goed heeft ontvangen middels onze webshop. Wij wensen u veel plezier ermee.

Marco 01-04-2020

Top service bij het leveren van een wasmachine! Netjes en volgens afgesproken tijd geleverd. Volledig werkend aangesloten en goede uitleg gehad.

fred 01-04-2020

prima service/winkel en goede uitleg en staan altijd voor je klaar goed personeel met goede kennis van de aan te schaffen apparaten al jaren klant goede locatie en parkeermogelijkheden

Joop B 31-03-2020

Deze winkel heb ik gekozen door aanbeveling in mijn omgeving. De prijs van mijn product is prima t.o.v. andere shops met een keurige bediening en de bezorging van deskundige monteurs, de opgegeven bezorgtijd was correct.

Catherine 31-03-2020

Gekozen voor EP vanwege het aanbod. Zeer vriendelijke en snelle klantenservice. Prima levering.

Pim 31-03-2020

Goedkoopste prijs op het internet. Snel en makkelijk besteld. Daarnaast contact gehad met de klantenservice over de bestelling, waar ik binnen een uur al reactie op heb gekregen.