EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Taan 30-12-2023

Zeer tevreden, tv en wasmachine hier besteld. Wasmachine was niet leverbaar, levertijd zou te lang duren. Door EP netjes gebeld en gevraagd of ik een andere wil en die is de volgende dag geleverd. Top service. Hier zal ik zeker nog een x bestellen.

K.Sukurica 29-12-2023

TV besteld en een dag later thuis gekregen.
Top winkel!
Top servies!
Echt een aanrader.

P. Bruens 25-12-2023

Zo'n 2 weken geleden een nieuwe wasmachine besteld. Leverdatum gekozen en een paar dagen later werd ik gebeld met een tijdsindicatie wanneer deze op de gekozen dag zou worden geleverd. De bezorger belde netjes een half uur voordat hij langs kwam. Heeft de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe in de badkamer gezet. Goeie service, zeker een aanrader!

Mo72 25-12-2023

Top webshop ,in de avond samsung neo Qnx95 besteld volgende dag vriendelijke medewerker afspraak ingepland ,de dag daarna ontvangen keurig in verpakking onbeschadigd ,super klantvriendelijke bezorger meegeholpen tv naar binnen in huis te transporteren.Tv was scherp afgeprijsd en was het geld meer als waard.Kortom zeker voor herhaling vatbaar voor mij voor de volgende keer.

G. de Wild-Monteny 24-12-2023

Het is een overzichtelijke site van de winkel hier uit de buurt. 's Morgens besteld, in het begin van de middag geleverd. In de winkel ook altijd vriendelijk en deskundig personeel

René 24-12-2023

Ik heb een warmtepompdroger van Samsung besteld tijdend de black friday actie, maar deze is nog steeds niet geleverd. De informatie komt alleen als ik zelf bel, gebeld of gemaild wordt ik niet over de bestelling. Zeer teleurstellend.

Wmr 24-12-2023

Bestellen was eenvoudig. Snel geleverd door zeer vriendelijke medewerker!!. Onderdeel van gasslang voor het gasfornuis was defect. Dit probleem is correct en zeer snel opgelost. Al met al meer dan tevreden over alles.

Y. ELB 24-12-2023

Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij EP! De prijzen zijn scherp, de producten zijn van topkwaliteit en de levering was supersnel. Ik raad het echt aan aan iedereen die op zoek is naar elektronica. Topwinkel!

M ten Bruggencate 24-12-2023

Maandag een vaatwasser besteld met de keuze om hem donderdag te laten bezorgen door PostNL extra @ home. De vaatwasser werd niet bezorgd en kreeg geen bericht. Uiteindelijk werd ik vrijdag gebeld door PostNL en wilden ze hem pas een week later bezorgen. Hier was ik niet blij mee, uiteindelijk kon de vaatwasser dan toch de volgende dag bezorgd worden.
Die ochtend kreeg ik een sms dat ze niet konden leveren. Ik dus op hoge poten naar EP. Heel goed geholpen en meegedacht aan een oplossing. Uiteindelijk een andere (betere) vaatwasser meegekregen met korting en zij zouden de rest met PostNL afhandelen.
Heel goede persoonlijke service dus. Heel tevreden! De levering via PostNL extra @ home krijgt van mij cijfer 1. Vandaar een 9 in plaats van een 10.

Des 24-12-2023

Goede communicatie mbt levering van t product, netjes afgeleverd en goede service. Zeker een aanrader!

Gerda 23-12-2023

Het online shoppen ging heel gemakkelijk. Later keurig gebeld voor verdere afspraken.
Alles bij elkaar tevreden over ep.

Peter Mosselman 22-12-2023

's morgens besteld en laat in de middag al bezorgt.
Het online winkelen is makkelijk en volledig, zo zijn alle specificaties bij de producten goed omschreven.
De winkel die de levering verzorgde belde uit eigen beweging dat ze al eerder konden leveren en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

Bob Leek 22-12-2023

Via webwinkel wasdroger besteld en binnen een half uur was er al contact met me opgenomen over de aflevering. Ook de aflevering ging perfect. Keurig een belletje van te voren. Oude apparaat retour. Kortom, helemaal goed!

Zomer 21-12-2023

Een hele goede service en snelle levering.
Duidelijke advertentie met goede omschrijving.

Irene 20-12-2023

Een hele fijne ervaring en goed meedenken van de klantenservice. Top gedaan!

P 20-12-2023

Snelle levering en werd netjes geplaatst en aangesloten en oude meegenomen

Dâvid 20-12-2023

Een on-line bestelling gedaan en EP Schalkwijk was onze leverancier.
Goede communicatie en levering op tijd.
Nette en vriendelijke mensen.

Marczelf 19-12-2023

Goed advies, breed assortiment en gewoon aardig volk. Als 1 verkoper niet genoeg kennis heeft over een product geeft hij dat aan en haalt een collega met meer kennis.

Fred Hoogervorst 19-12-2023

Duidelijk website, bestel proces was prima.
Na een witgoed bestelling dezelfde dag keurig gebeld om een bezorgafspraak te maken.

Bezorger keurig op tijd en perfect afgeleverd. Fijn dat EP zelf bezorgd en dit niet overdraagt.

Helemaal blij met mijn aankoop. Keurige winkel, kom er graag!

jacob visser 19-12-2023

goede afwikkeling van de bestelling , heb twee wasmachines besteld , en de volgende dag netjes een tel gehad , om te controleren dat er ook twee geleverd moest worden .
en snelle levering , dag eerder geleverd dan aan gegeven. is over gebeld dat het een dag eerder geleverd kon worden.

Frank 19-12-2023

Prachtige winkel, met zeer vriendelijk personeel en goede service…..en vakkundig informatie.
Kopen al jaren daar al onze elektronica.
Prijzen zijn gelijk met andere winkels en er valt altijd wel te onderhandelen.
Ga zo door ….

Arend Kamp 18-12-2023

Super scherpe prijzen en zeer zeer goede service.
Via whatsapp zeer goed bereikbaar en super goede en snelle service
Zeer goed en betrouwbaar bedrijf
Ik zeg kopen daar

Arend

Richard Weishaupt 18-12-2023

Ik ben erg tevreden over de service van EP in Veendam. De man die me hielp was erg vriendelijk en kon mij goede uitlef geven over de televisie die ik heb gekocht (samsung Q70C ). Daarnaast was de meneer zo vriendelijk om direct achterin zijn bus te doen en bij mij langs te brengen, aangezien de tv die niet in mijn mini Cooper paste. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen en ik ga hier zelf vaker komen.

Ardi Klokkers 18-12-2023

Zeer tevreden. Nadat de magnetron stuk ging gebeld. Het type inventum magnetron was niet in de winkel op voorraad maar medewerker gaf eerlijk advies u kunt deze het best online bestellen

Elif 18-12-2023

Ook al heb ik mijn bestelling in het weekend geplaatst, deze was de volgende dag in huis. De vriendelijke medewerker beantwoordde mijn vragen duidelijk en hielp mij. Ik zal zeker weer voor EP kiezen als ik het nodig heb.