EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arnold 31-03-2020

Scherpe prijzen, eenvoudige navigatie door de website, overzichtelijk en snelle afhandeling en betalingsmogelijkheden.
Ik was op zoek naar een luchtreiniger voor in de slaapkamer, meerdere sites bezocht, maar bij EP behalve de scherpste prijs ook de meeste informatie en gebruikers reviews bij het product. Bovendien was EP ook de enige online winkel waar het model dat ik zocht op voorraad was, dus de keuze was snel gemaakt. Veel online winkels hebben momenteel vanwege corona te kampen met langere levertijden, heel begrijpelijk, maar EP heeft het toch voor elkaar gekregen mijn bestelling met slechts é╬n dag vertraging te leveren. Waarschijnlijk ligt dat niet eens aan EP zelf, maar aan PostNL. Kortom, prima shop ervaring en ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

'Jodocus 31-03-2020

Had de keuze uit drie website's. De eerste drie gaven in deze corona tijd problemen met vooraf betalen., ondanks dat de site anders aangaf. EP gaf aan in de winkel te kunnen betalen, bij het bestellen met pin. door de corona werd dat achteraf betalen. De aflevering van de diepvries tafelmodel koeler was snel en correct. Ook bij een vraag achteraf snel en correct afgehandeld.

Karin 30-03-2020

Voor 12 uur besteld......smiddags al voor 17.00 bezorgd. Vriendelijke man en alles netjes uitgelegd en dat op 1.5 meter afstand.

Ron 30-03-2020

Mooie bestelling, prima installatie, prima prijs , keurig voor mekaar
Mooi stereo, prima prijs

RB Delft 30-03-2020

In Coronatijd een koelkast die het begeeft; slechte timing. Geen behoefte om winkels af te gaan en dus online gaan kijken en uitgekomen bij een die aan onze wensen voldeed. Besteld bij de lokale dealer; geen spijt. We werden telefonisch op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgdatum en later bezorgtijd. Keurig op afgesproken tijd geleverd tot in de keuken. Oude meegenomen. Vriendelijk personeel. Weliswaar geen hand geven en/of kop koffie erbij, maar desalniettemin voelde de aflevering goed.

Wil Kok 29-03-2020

Helaas was de wasmachine die ik op de webshop had uitgezocht en betaald toch niet voorradig. Ik werd al snel gebeld. Er werd mij een andere duurdere, en volgens verkoper betere, aan geboden met korting en fabrieks terug gave. Het werd mij netjes en duidelijk uitgelegd en ben ik voor deze gegaan.

Sjoerd 29-03-2020

Super service! Na online bestelling werd persoonlijk contact opgenomen om ideale bezorgmoment te bepalen. Bezorger was stipt op tijd en heeft geholpen artikel naar 2e verdieping te tillen.

Kees 29-03-2020

Goede keuzehulp en bij bezorging wordt alles netjes uitgelegd en goed aangesloten

Cato 29-03-2020

Ik heb een ontpiller apparaatje gekocht bij deze webshop. Hij was snel verzonden en goed ingepakt! Top service!👍🏻

Henk 29-03-2020

Hij is dicht bij waar ik woon. Gemakkelijk te bestellen via internet. en vantevoren gebeld en netjes gebracht... Mooi apperaat ben erbij mee.

joke 29-03-2020

hier kun je met n gerust hart shoppen de service is geweldig heb al n eerdere review geschreven en kan niet anders zeggen dan toppie

Oguzhan 28-03-2020

Levertijd eerder dan wat op website stond. Klantenservice was ook heel vriendelijk.
Bezorg service was ook top.

Edwin 28-03-2020

Tijdens de coronacrisis besteld via internet. Kon uit meerdere kiezen maar kies altijd voor de locale middenstand. Kan deze winkel uit het verleden en altijd prettig om daar binnen te lopen.

Hebk 28-03-2020

Prima geregeld. De site is up to date qua voorraden die aanwezig zijn. Je wordt snel gebeld wanneer de gekochte spullen gebracht worden. Conform de afspraak zijn ze er, zetten alles neer en helpen je met uitpakken. Prima

Patrick 28-03-2020

Snelle levering, product wat ik heb besteld was stuk goedkoper dan elders, duidelijke site.

Ploeger 27-03-2020

Winkel die deze wasmachine snel en netjes kon leveren. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Oude wasmachine netjes weer mee genomen .

Wiel 26-03-2020

Hele duidelijke website, makkelijk te bestellen, veel betaalmogelijkheden. Supersnelle en dooretteren levering, dikke tien voor het totaal pakket.

Een betere keuze is er niet! 26-03-2020

In het verleden verschillende keren apparatuur gekocht bij Jan Verdaas. Ten gevolge van verhuizingen Jan Verdaas uit het oog verloren. Nu weer terug in de West Brabantse regio en met een plotseling kapotte TV direct gekozen voor Jan Verdaas. Geen moment getwijfeld. Altijd goede adviezen en uitstekende service. Snelle en deskundige aflevering door vakmensen. Een betere keuze is er niet!

Jolanda 26-03-2020

Fijne vind ik dat ik ook kon bestellen zonder een heel account aan te maken ( keus om over te slaan ) .
Geen gedoe met wachtwoord en zo ..
Netjes op de juiste dag bezorgd . En boven bepaald bedrag geen bezorgkosten. .
Groetjes jolanda

Taco Schuurs 26-03-2020

Het product (waskast) was zoals aangegeven binnen 24 uur geleverd. Geheel het proces vanaf bestellen tot leveren, inclusief de up-to-date mails en status was goed verzorgd. Prima service en er is voldaan aan de kernwaarden waar ze voor staan. Top!

Cees 26-03-2020

Aflevering bij de winkel volges afspraak, en duidelijke hulp bij vragen over het installeren.

Piet 26-03-2020

EP is een goede en betrouwbare naam. tijdens surfen tegengekomen. Supersnel en goed bezorgd en een concurrerende prijs!

joke 26-03-2020

geweldige service heb al meer met jullie te doen gehad en nog alleen goede ervaring ondervonden en ja ik beveel jullie zeker aan

Danny 26-03-2020

Ik vond het een zeer fijne webwinkel om te zoeken. Echter toen ik een mail kreeg voor aankomst van me tv stond er een datum op van 1-1-1970. Toch maar voor de zekerheid gebeld en werd snel en vriendelijk geholpen. Echter vertelde ze me dat hij die dag zou aankomen alleen de vervoerder besloot anders en kwam er een dag er na. De reden was net pas order binnen. Dus voor mij was niet voor 21 uur besteld morgen in huis. Maar ja ik raad deze winkel zeker aan!
Officiele reactie van EP.nl 26-03-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben wegens de corona perikelen helaas ook te maken met ietwat vertraging bij levering, daarvoor excuses. Fijn dat het in ieder geval bij u binnen is, veel plezier met uw aankoop!

Yvon 26-03-2020

Wat een super service.... wasmachine stopte ermee...een nieuwe wasmachine besteld, en de volgende middag stond hij al te draaien. Super

Inge 26-03-2020

Website is duidelijk en overzichtelijk. Een puntje van aandacht: als je zoekt of een winkel in buurt het artikel van je keuze op voorraad heeft en dat lijkt je te ver, dan blijft de keuze voor die winkel staan zonder dat je dat merkt. Pas bij het afrekenen zie je het weer, terwijl ik in de veronderstelling was dat de bestelling nu uit het centrale magazijn zou komen. Maar misschien werkt dat zo niet bij EP, hoor. Dat weet ik dus niet. Overigens heeft de winkel heel goed de bestelling afgehandeld. Eerst gebeld dat de bestelling was binnengekomen en aangeven wanneer ze zouden bellen voor een bezorg afspraak. En dat dan ook nakomen. Dus prima afgehandeld!
Officiele reactie van EP.nl 26-03-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte! Wij nemen altijd de feedback mee in onze evaluatie op de site, ik zal dit zeker doorgeven aan onze betreffende afdeling.
Fijn dat de aankoop bevalt!

Gerrit 25-03-2020

Ideaal, besteld online, volgende dag telefoontje dat het klaar lag bij EP Faber te Kollum. Snel langs gereden met bewijs van betalen product mee genomen. Ideaal dat er een winkel achter staat uit de buurt voor eventuele garantie o.i.d.

Rene 25-03-2020

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk. Er wordt keurig gebeld voor levering.

Rob 25-03-2020

Duidelijk omschrijven goed product snel geleverd en netjes verpakt. Ben altijd blij om de plaatselijke middenstand te steunen.

M.Bergman 25-03-2020

Wij hebben ons online georiënteerd en een koelvriescombinatie besteld omdat onze oude het had begeven. We werd gelijk de volgende ochtend gebeld door de EP in Nijverdal om de bezorging af te stemmen. Heel snel en goed geregeld allemaal. Ook op de bezorgdag zelf kregen we nog even een melding hoe laat ze er zouden zijn. Heel tevreden met de service.

Rob 25-03-2020

Top winkel, altijd tijd voor de klant. Zeer bekwaam personeel. Sluiten alles gratis vakkundig aan. Vaak leuke akties Klantvriendelijk. Komen er graag voor allerhande producten. Laatste aankoop ; seniorentelefoon. We zullen Han missen, die van meer vrije tijd gaat genieten.

Tom Beerepoot (Geen familie) 25-03-2020

Wij zijn tevreden over onze bestelling en de afhandeling daarvan. Juist in deze lastige tijd is het belangrijk dat er extra zorgvuldig met de thuisbezorging omgegaan wordt. Dat was zeker het geval en met in achtneming van de 1,5 meter grens werd de oude wasmachine opgehaald en de nieuwe geleverd.

Ivo 24-03-2020

Klantvriendelijk, erg goed geholpen en goede prijzen, wat je verwacht van een lokale winkel. Veel beter dan de grote namen. In de corona crisis een nieuwe keuken krijgen kon nog net, maar de vriezers worden/werden massaal gehamsterd. Hierdoor bleek de gekozen vriezer toch niet op voorraad te zijn. Ik ben de volgende dag gelijk gebeld en is voor dezelfde prijs een veel beter exemplaar geadviseerd. Daarnaast werd hij ipv 3 dagen later, op die dag zelf nog bezorgd! Dat is de service die je wilt en wat ook kan met lokale shops. Ik beveel deze winkel (Stadshagen, Zwolle) zeker aan!

Joy 24-03-2020

Gisteren een nieuw koffiezetapparaat uitgezocht. Bij Ep vond ik de meest gunstige prijs. Binnen 24 uur kon ik thuis al heerlijk koffie drinken. Zeer tevreden over deze levering.

Alex 24-03-2020

Optijd en de goedkoopste en altijd top service in de winkel van ep nu toevallig een keer online besteld

Leon 24-03-2020

Beste prijs en voor mijn vriezer en binnen een uur(!) na bestellen werd ie al tot in de keuken gebracht

Plakkies 24-03-2020

Een dikke 10. Onderhoudsproducten voor de Nivona espressomachine super makkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering. Niets anders dan lof. Ook in de winkel kom ik graag en hebben we inmiddels al heel wat huishoudelijke apparatuur daar aangeschaft. Nu met de Corona was het toch makkelijker even via internet een bestelling te doen. Normaliter gaan we naar de winkel in Langedijk (Zuid-Scharwoude).

Gerard 24-03-2020

Deze webshop heeft de juiste artikelen voor een perfecte prijs! Kopen zonder zorgen, account niet nodig! De bezorging is een dag vlugger dan voorspeld uitgevoerd, vooraf gebeld om samen een tijdstip te kiezen. Zelfs in deze moeilijke periode door het besmettingsgevaar van Corona geen puntje van kritiek te vinden. In één woord: Topservice!!!!

E.P. Tol IJmuiden 22-03-2020

Duidelijk en ondanks de drukte rondom Corona perfecte service. Wij werden keurig op de hoogte gehouden van de levering

naomi 22-03-2020

Een koel/diepvriescombinatie gekocht bij de EP in wolvega. We kregen al snel een telefoontje van de eigenaar dat de bestelling onderweg was en hij zou bij aankomst contact opnemen voor afleverdatum. Zo gezegd, zo gedaan. Een paar dagen later is de koel/diepvriescombinatie al bij ons thuis geplaatst inclusief deur naar linksdraaiend gezet. Topservice! Onze kapotte oude diepvries is ook gratis weer mee retour genomen.

W.Lubbers 22-03-2020

Ik had eerst een beschrijving gestuurd, dat ik niet tevreden was met de aankoop maar ze hebben het heel fijn opgelost en daar heb ik hoge waardering voor. Ze zijn het persoonlijk komen oplossen dat zie je niet overal. Dus bij deze doe ik mij verontschuldigen voor de eerste gegevens.
Officiele reactie van EP.nl 24-03-2020

Geachte heer Lubbers,

Hartelijk dank voor uw bericht hier. Fijn dat het is opgelost.

hans loermans 21-03-2020

onze dochter woonachtig in Groesbeek heeft een verstandelijke beperking en had een koelkast nodig maar met diepvries voor een ijsje. de verkoper vertelde wel dat vlees invriezen niet mogelijk was.Geen probleem maar het ijs lukte niet.Maar tegen een kleine vergoeding kan hij geruild worden. Wij als ouders vonden dit zeer correct dat we daar een wasmachine en koel-diepvries kast hebben gekocht. Zeer tevreden

Mars 21-03-2020

Een top shop, ik had een vraag over een i pad en werd meteen geholpen door de klantenservice. Heb de I Pad gekocht en kon hem ophalen in de winkel in Hoorn. Kortom ik ben zeer tevreden.

Adrie 21-03-2020

In het verleden al goede ervaringen gehad met EP. Vriendelijke benadering, goede voorlichting, goede service. Nu ook goede communicatie en vlotte levering volgens afspraak. Bedrijf gaat heel zorgvuldig om met de coronacrisis: er werd van te voren gebeld met de vraag of ik hoestte of verkouden was en het verzoek uit afstand van de bezorgers te bewaren.

Margot 21-03-2020

Bestelling verliep snel, de volgende dag in goede staat geleverd in originele verpakking met beschermende doos er omheen.

Joyce 21-03-2020

de webshop is overzichtelijk en dus duidelijk om te lezen. Gisteren middag besteld en vandaag had ik de tv al binnen.
Dus nu kijken we al. Erg snel ook de bevestiging kwam snel per mail. Ben erg tevreden.

Bert 20-03-2020

vlotte service ook telefonisch, bezorging was zo geregeld en top gedaan door de bezorgers/monteurs

M. Swillens 20-03-2020

Goede en snelle levering. Ook goede prijs plus het gemak van achteraf betalen.

WG van Exel 20-03-2020

Breed assortiment met scherpe prijs. Gezochte vrieskast kon binnen 3 dagen geleverd worden. Binnen paar uur gebeld voor afleverafspraak en netjes op afgesproken dag en tijd geleverd. Perfecto!

DK 20-03-2020

*Wij hebben een wasmachine en droger besteld via de webshop, maar kennen de winkel zeer goed. Wij hebben voor EP gekozen omdat deze een perfecte service verleend. De apparaten zijn prima geinstalleerd. De levering liep bijzonder vlot en keurig volgens afspraak.