EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 18-12-2023

Shop is goed, DHL-levering niet; zit nog steeds te wachten op mijn bestelling......
klantenservice-66 19-12-2023

Geachte heer
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer, zodat wij met DHL contact kunnen opnemen om te laten uitzoek waarom u order vertraging heeft.

EP:Klantenservice

Gert 18-12-2023

Het product was gemakkelijk te vinden, en was de goedkoopste na enig onderzoek. De bezorging was top! We werden goed op de hoogte gehouden door track & trace 😁. Al met al een geweldige ervaring.

Ace 18-12-2023

Tv besteld. Bezorging had snel contact opgenomen. Volgende dag lekker vroeg bezorgd. Top!

Danny Derksen / G janssen 17-12-2023

De webshop is uiterst gebruikersvriendelijk en bij onze aangeschafte koelkast wilden wij linksdraaiende deuren en dat was mogelijk. Snelle levering en alles weer netjes meegenomen

Anoniem 16-12-2023

Scherpe prijs, vriendelijk personeel. Enige verbeterpunt was de levering die een paar dagen langer duurde dan vooraf aangegeven.

R&R 16-12-2023

duidelijke informatieve website, alle technische data zijn weergegeven, mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken

Yvonne 16-12-2023

Omdat de site zo duidelijk is, had ik snel de wasdroger gevonden die ik nodig had. Bestelling ging snel en de bezorging ook. Van te voren word je nog gebeld, dat ze onderweg zijn.

Ik zou hier zeker weer wat bestellen.

Rene 15-12-2023

Ene dag besteld volgende dag binnen
Snelle levering
Duidelijk omschreven artikelen
Goede communicatie had even gebeld over levering product
Personeel wat de koelkast kwam brengen ook erg vriendelijk
Dik in orde
Wat mij betreft een dikke tien

Lidia 15-12-2023

Zeer snelle en goede service. Telefonisch contact verliep prettig.
Artikel is snel en goed afgeleverd.

Mevrouw 15-12-2023

Zij hebben mij enorm geholpen toen het een beetje mis dreigde te lopen met de bezorgservice van PostNL

K visser 15-12-2023

Online een gasfornuis besteld .maar deze konden ze niet naar 1 hoog tillen!!! Volgende keer maar naar de media markt of coolblue die brengen hem wel boven.en er zat ook nog verkeerde aansluiting bij

Annemie Daemen 15-12-2023

Heel goed geholpen, de dag na het doen van de online bestelling netjes gebeld door EP Zijlstra dat het product niet bij hun op voorraad was en ze de koelvriescombinatie gingen bestellen.
2 dagen erna weer netjes telefoon dat het product binnen was en de dag erna geleverd kon worden. Supernette bezorgers, met uitleg over het product.

Cihan 15-12-2023

Snel levering, klant service wel bereikbaar. Helemaal tevreden van het product en service.

Willy 15-12-2023

Goede betrouwbare shop heb al meerdere producten bij ze gekocht als je ze belt met vragen altijd word je netjes te woord gestaan

Ali 15-12-2023

Onlangs heb ik een wasmachine en een wasdroger besteld bij EP, en ik ben buitengewoon tevreden over het volledige proces, van de betaling (met gebruik van Klarna) tot aan de bezorging. De chauffeurs waren zeer vriendelijk en brachten de wasmachine zelfs tot in mijn woning, waarbij ze gedetailleerde uitleg gaven.

P.S. Indien er vragen zijn met betrekking tot de bestelling, is EP uitstekend bereikbaar met vriendelijk personeel, wat het schrijven van een positieve review natuurlijk nog aangenamer maakt.

P. W. 15-12-2023

Goede prijs, service +++. Besteld via internet en netjes gebeld voor een afspraak. Afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.

Alles bijelkaar opgeteld kies ik de volgende bestelling weer bij EP.

Aanrader

mart 15-12-2023

In de buurt. Goede service en advies. Relevante keuzemogelijkheden, maar niet teveel.

F.M 14-12-2023

Alles is prima geregeld.
Bezorgen verliep ook goed.
Droger voldoet aan de verwachting.
Met een leuke blackfriday korting, ici paris bon en in3 betaal mogelijkheid.
Was dit een prima keuze.

Kitty Vandenende 12-12-2023

werd goed geholpen en geadviseerd ben blij met deze aankoop en zullen er meerdere volgen

Anoniem 11-12-2023

Zijn in de communicatie erg adequaat, tijdig en duidelijk. Ze gaven op tijd aan dat de bestelling later geleverd zou worden en gaven de optie om te wachten of te annuleren. Hebben achteraf netjes gemaild en gebeld om een nieuw leverafspraak te maken.

Ze hebben de vrieskist netjes en tijdig bezorgd en de oude ook weer meegenomen. De oude stond in de berging en daar kwam ook de nieuwe. Hoewel het lastig was hebben ze het netjes voor elkaar gekregen zonder te mopperen of te klagen. Topservice dus.

J. van Leeuwen 11-12-2023

Ik ben zeer tevreden met de aangeschafte droger. De levering verliep ook zeer naar tevredenheid. Direct nadat ik het artikel in de webshop had besteld, werd ik door de plaatselijke leverancier opgebeld om hierover een afspraak te maken.
Ik heb een klein bedrag extra betaald zodat de droger meteen voor mij werd aangesloten en de oude werd afgevoerd. De medewerkers waren bekwaam en vriendelijk.

T 10-12-2023

Wat besteld kreeg het binnen maar verkeerde bestelling gehad gebeld naar ep maar tot en met nu nog geen actie gehad zeer slechte klanten service heb gebeld maar zijn bestelling kwijt
Na een week gebeld en mijn bestelling geannuleerd kompleet waardeloos ga nooit meer bij ep bestellen
klantenservice-66 14-12-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er precies niet helemaal goed is gegaan.

EP:Klantenservice

Fredbmt 10-12-2023

Wij zijn bijzonder tevreden over het advies, de aanschaf en after sale. Dus van harte aanbevolen!

Vaatwasser 10-12-2023

Goede servic en snel levering en tevreden met afleveren vriendelijk personeel bij afleveren en voor de telefoon en 1 dag besteld vogelde dag al bezorgt

mart 10-12-2023

Het is dé winkel in de buurt voor elektrische apparaten. Altijd klaar voor advies en meedenken en service.