EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald.k 04-12-2023

Snel, makkelijk en overzichtelijk besteld en netjes optijd geleverd, vragen die ik tussentijds gesteld heb werden netjes en deskundig beantwoord

Hulda de Vries 04-12-2023

Eenvoudige website. Telefonisch goed beteikbaar. Ze houden je goed telefonisch op te hoogte over de aflevering. Bekwame en vriendelijke mensen die het installeerden

H. Egberts 04-12-2023

Prettige winkel, ook uit eerdere ervaring. Snelle (online) service. Betaalbare producten en correcte aflevering. Ben zeer tevreden.

Mustapha 04-12-2023

Goede winkel alleen heel jammer dat de chaffeur niet belde om te vertellen dat hij eraan kwam. Ik ben een dag na mijn bestelling gebeld door de winkel in sgravenzande met de vraag of ik gebeld wil worden voordat de chaffeur komt waarop ik ja zei maar dit is niet gebeurd dat vind ik wel jammer. voor de rest was alles prima.

Schupina 04-12-2023

Na bestelling goede en duidelijke communicatie. Hiernaast snel geleverd binnen 24 uur. Top!!!

Ineke 04-12-2023

Goede communicatie. Duidelijk aangegeven hoe laat de chauffeur er zou zijn!

Touchane 04-12-2023

Collega belt meteen omdat vrieskast niet op voorraad was, andere datum samen gepland, geven op tijd aan via sms tussen welk tijdstip de koerier komt. Ook op dat tijdstip bezorgd!
Wij zijn blij.

Susanna 04-12-2023

Heb een bestelling gedaan maar na een week nog geen enkele reactie gehad. Alleen een standaard bevestiging dat mijn bestelling ontvangen was. Het zou wel fijn zijn als je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling

Mark 04-12-2023

Snel contact voor de levering van de warmtepompdroger en een vriendelijke bezorger.

Catelijne 04-12-2023

De verkoper kwam de Miele stofzuiger op zaterdagavond na een telefoontje of het schikte, zelf langsbrengen. Wat een fijne en persoonlijke service.

Alitha van den Driest 04-12-2023

Scherpe prijs, goede bereikbaarheid en zeer snelle levering! Zeker een aanrader!

Lei 03-12-2023

Persoonlijke service, en goede kwaliteit tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Niet verder zoeken.

Karin van Marrum 03-12-2023

Heb van de week een stofzuiger online besteld en binnen 2 dagen al ontvangen. Top bezorging.

Wim 03-12-2023

Alles verloopt zoals afgesproken! Vlot telefonisch contact en deskundige info over de cashbackactie gekregen. Keurige aflevering in huis. Vriendelijke medewerkers.

Edwin 03-12-2023

Snel geleverd voor een mooie prijs.
Bestelproces was ook prima. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Jacqueline 03-12-2023

Ik heb online een koelkast gekocht, de site en betaal mogelijkheden zijn super en de bezorging was ook super, als er vragen waren kan ik altijd bellen, kortom super winkel

Fer 02-12-2023

Al meermalen bij verschillende EP filialen iets gekocht. Altijd ontzettend positieve ervaringen gehad. Zou zeker aanraden!

Enny 02-12-2023

Prima verpakte radio-cd speler al de volgende dag af te halen . Ben er blij mee. doet het prima op mijn knutselkamertje.
Kan EP van harte aanbevelen.

Bart 02-12-2023

Prima, prima prijs en communicatie levertijd. Factuur had sneller gemogen (vw cashback actie) voor de rest helemaal goed

Ien 02-12-2023

Mooie duidelijke webshop, snelle levering en zeer goed advies! Bij EP kun je altijd goed terecht voor vakkundig advies.

Alex 02-12-2023

Een hele mooie TV van Hisense gekocht, met een mooie korting.
Ook werd ik gebeld ivm de levering, omdat deze door een transport bedrijf gedaan werd ipv DHL, en daar door eventueel een beetje vertraagd was. Heel netjes, en heel klant gericht. Top!

Cdude 02-12-2023

Goede prijs, snelle en duidelijke levering. Maar toch een 4, want ik wilde het product bij de lokale vestiging laten bezorgen maar dat is niet standaard mogelijk. Aangezien dit de veel duurzamere, snellere keuze was en simuleert lokaal kopen. Alleen is de optie op de site voor aflevering in de winkel niet mogelijk en kost het laten bestellen en afleveren in de winkel €10 extra.
De duurzamere, snellere en de optie om fysiek traffic in de winkel te krijgen kost de klant blijkbaar 10eu.

Arjen Noom 02-12-2023

Snelle fijne service.
Eigenaar belt zelf om een afspraak te maken voor levering.
Je hoeft niet te wachten op de bezorgdienst die tussen bepaalde tijd langs komt.
Erg blij met de nieuwe tv, prachtig beeld. Bedankt EP Terpstra voor de top service.

Loogman 02-12-2023

Prima service en netjes aangesloten. Top gasfornuis met oven. Helemaal blij mee.

Hein 02-12-2023

Prima aflevering
Fatsoenlijk uitgelegd hoe aan te sluiten
En een goede prijs