EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Ton Kieftenburg 20-06-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet te Noord-Scharwoude

Grandioze service en snelle levering

Gekozen voor EP Jack Stet te Noord-Scharwoude, een zaak waar ze de tijd voor elke klant nemen en een zeer goede uitleg geven voor de aankoop zonder enige drang. Geen extra kosten in rekening brengen voor de installatie en een vakkundige uitleg geven hoe het e.e.a. werkt. Wij komen graag terug bij deze winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick Kuipers 20-06-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Goede service, kundig advies

Bij de EP ontvang ik bij iedere gedane aankoop een goed en kundig advies en de service is perfect. Duidelijke uitleg en to the point.

Chris 20-06-2017 In de winkel gekocht

Erg goed geholpen

Ruime keuze en concurrerende prijzen , mooie winkel en deskundig personeel.
Volop parkeergelegenheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Kok-Aker 20-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Deskundig en vriendelijk personeel

Stofzuiger aan vervanging toe dus op naar onze vaste adres voor iets degelijks n.l. EP Beerepoot in Hoorn. Uit ervaring weten we dat we daar te allen tijden deskundig en vriendelijk te woord worden gestaan. Joe Stam, een nieuw gezicht voor ons, vroeg ons naar onze specifieke wensen wat betreft een nieuwe stofzuiger. Op basis daarvan toonde en demonstreerde bij ons diverse merken in diverse uitvoeringen wat het maken van een keuze vergemakkelijkte. Opnieuw een zeer tevreden klant voor EP Beerepoot

P. L miedema 19-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Mooie overzichtelijke zaak met gemotiveerd persooneel

Goede aanbieding vergeleken met deze websites en goed en leuk geholpen, deze winkel is een aaanwinst voor schagen

Bobby 19-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Vakkundig verkoper en goede service

Super behulpzame en alle aardige mensen die altijd tijd voor je nemen.
Perfecte service + betrouwbare garantie

Henk Sterkenburg 19-06-2017 In de winkel gekocht
SCHAGEN

prima service en prettig geholpen

goede uitstraling en prettige winkel als ik er kom is er altijd iemand om mij te helpen.Dus daarom kom ik bij Beerepoot in schagen

Afra Boos 19-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Snelle service

Prima winkel, goede voorlichting en zelfs telefonische navraag bij ons vanwege de hoge kosten van het door ons bestelde onderdeel

JJP van der Kammen 19-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tol ijmuiden

Tevreden zeer goede service

Al meer dan 30 jaar klant! Altijd prima geholpen ze staan gelijk voor je klaar... En snelle levering.Prima winkel

Nicole Dijkstra 19-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer goede kennis van artikelen!

Wij komen al jaren al onze elektronica en onderhousdmiddelen bij ep in Hoorn. Goede service kennis van zaken en garantie zijn voor ons doorslaggevend om voor deze winkel te kiezen. Ook al zijn ze niet altijd goedkoper als andere winkels

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.M. van Oirschot 19-06-2017 Via de website gekocht

Prima services en op de tijd dat er was gezegd

Ik heb de site als zeer positief ervaren. We waren op zoek naar een koelvrieskast en hebben via EP.nl de juiste gevonden. Werden toen heel vriendelijk geholpen en kwamen uiteindelijk via EP van der Kampen in Budel in bezit van een Samsung koelvrieskast.

martijn Has 19-06-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

klantvriendelijk en bekwaam

het was een goede sfeer en met mensen die hun vak kennen daar hou ik van er was voldoende vergelijkingsmateriaal aanwezig

Toon en Ivonne 19-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Top Service! En op tijd geleverd. Keurig geplaatst.

Het is onze zoveelste aankoop bij EP Beerepoot. De service is geweldig, vriendelijke verkopers en goede informatie. Niet door willen drukken, maar "denkt u er even over na, ik kom zo bij u terug". Daar hou ik van! Ze weten waar ze over praten!

Ted Kubinek 19-06-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijkheid ten top

Altijd als ik bij Beerepoot Hoorn kom dan treft mij de klantvriendelijkheid en de kennis van het personeel. Niet snel even afhandelen maar echt tijd voor je als klant nemen. Je wordt gewaardeerd als klant en daar mee creëert Beerepoot de spreekwoordelijke gun factor. Kort om , prijs/kwaliteit/service is top!

Egbert 18-06-2017 In de winkel gekocht
Winschoten

Goede service

Medewerkers staan altijd klaar. Eigenaar is altijd vrolijk, behulpzaam en staat altijd klaar voor goede info en begeleiding bij de aankoop.

Har 18-06-2017 In de winkel gekocht
Echt

Wij zijn door de medewerker geweldig geholpen.

De winkel is vlak bij ons in de buurt en hebben hier al vaker spullen gekocht.
We zijn altijd goed geholpen door het personeel.

Elsbeth 18-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en kennis van zaken

Op de Van Aalstweg in Hoorn zitten meerdere winkels voor witgoed, elektronica etc. Wij komen elke keer bij EP Beerepoot uit. Niet altijd het goedkoopste, maar wel de betere kwaliteit. Altijd wordt je goed en vriendelijk geholpen. Geen snelle praatjes, maar helpen om een goede keus te maken. Ook bij problemen met apparatuur zijn ze erg behulpzaam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JanP 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

Dát is nog eens service!

Na een eerdere teleurstelling bij een andere vestiging in Raalte wél goed voorgelicht en geïnformeerd. Bovendien werd apparaat dat niet in de kleur op voorraad was de volgende dag thuisbezorgd in Deventer!

Roelof 18-06-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Vakkundige mensen en prima service????

Vriendelijke verkopers, met verstand van zaken. Prima service. Goede uitleg bij het te kopen product.

D. Kroezen 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

Prettig en persoonlijk contact

Had problemen met het TV signaal, voordat mij een nieuwe signaalversterker is geadviseerd is eerst het probleem besproken en doorgelopen. Het advies heeft geleid tot aankoop en verhelpen van mijn probleem. Goede service EP Eppink Tubbergen!
Top bedankt.

P.R. 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers in Panningen

Gewoon geholpen worden zoals het hoort!

Onze dochter van 9 heeft bij EP-Tummers in Panningen een wekkerradio ⏰gekocht met tijdprojectie. Ze werd vriendelijk te woord gestaan door de verkoper en kreeg nog een kleine attentie 🃏♦️♥️♣️♠️mee.
En nu heel hard duimen👍 dat ze ook nog de schitterende vakantie ✈️wint natuurlijk 😉

Dick Meijer 18-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Ouderwets vriendelijk en deskundig

Als je er iets koopt, doe je dat na een deskundige voorlichting, het personeel heeft alle tijd voor je en komt even naar je toe als je even moet wachten. Attent naar de klant toe , wat je niet veel meer ziet tegenwoordig.

M. Kok-Aker 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Deskundig en vriendelijk personeel

Stofzuiger aan vervanging toe dus op naar onze vaste adres voor iets degelijks n.l. EP Beerepoot in Hoorn. Uit ervaring weten we dat we daar te allen tijden deskundig en vriendelijk te woord worden gestaan. J****, een nieuw gezicht voor ons, vroeg ons naar onze specifieke wensen wat betreft een nieuwe stofzuiger. Op basis daarvan toonde en demonstreerde bij ons diverse merken in diverse uitvoeringen wat het maken van een keuze vergemakkelijkte. Opnieuw een zeer tevreden klant voor EP Beerepoot

astrid Bakker 17-06-2017 In de winkel gekocht
in winkelcentrum Streekhof te Bovenkaspel

Vriendelijk personeel

EP:Beerepoot in Winkelcentrum Bovenkarspel. is ruim en overzichtelijk ingericht. Geduldige uitleg over de werking van de Zeolith in de Bosch vaatwasser , ook over de betekenis van energie label, dB. waterverbruik en gebruik van de hoeveelheid vaatwasmiddel. Goede Service, vriendelijk Personeel, overzichtelijk winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.R. 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers in Panningen

Gewoon geholpen worden zoals het hoort!

Henk Kloeze 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP MEPPEL

Prettige Winkel in Meppel, waae wij al ons witgoed kopen

Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en hadden we besloten veel apparatuur te vervangen. Bij de aanschaf van een wasmachine, droger, TV, stofzuiger kwam EP MEPPEL als beste naar voren. Sindsdien zijn wij hier klant, vooral ook door hun cliëntvriendelijk optreden en goede prijs.

Jerry 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP Swaak te Leiden

Een winkel die zijn verwachtingen waarmaakt

Mooie winkel, goed personeel, deskundig en vriendelijk. Aflevering ook prima, nieuwe TV na 12 jaar wederom hier gekocht, zelfde personeel wat de aflevering doet! Echt prima!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G.de Graaf 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot

goede service

duidelijk en makkelijk te bewandelen. Fijne, goede informatie en niet opdringerig.
gemoedelijke uitstraling en betrouwbaar

Kirsten van der Weijden 16-06-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Het scheerapparaat die in de aanbieding was en ik wou kopen was niet geleverd, dus heb ik nog een beter scheerapparaat gekregen voor dezelfde prijs!!
Echt een super service en heel vriendelijk personeel! :)

Astrid 16-06-2017 In de winkel gekocht
Tol ijmuiden

Discreet en snelle service

Tol ijmuiden overzichtelijke uitleg van lg oled tv namen de tijd voor je leuk korting aanbieding en de volgende dag al bezorgd en ingesteld geweldig

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

SK 16-06-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Goede service

Erg goed geholpen en geadviseerd. Vervolgens droger en diepvries gekocht. Netjes bezorgd en geïnstalleerd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tsjang Ye 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Berepoot Hoorn

Heerlijke beleving

Wij kopen regelmatig bij EP Beerepoot Hoorn. De belangrijkste redenen hiervoor zijn:
- sfeervolle winkel; fantastische inrichting en hele plezierige presentatie van het assortiment.
- Geen producten, maar een echte sfeerbeleving. Winkelen is een echte beleving!!
- Heel plezierig en deskundig personeel
- Prima after sales

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Diny van Soest 16-06-2017 In de winkel gekocht
Ep Schalkwijk Ijsselstein

Ep staat voor klant vriendelijk en klant gericht

Vanwege de goede service en klant vriendelijkheid en uitstekende uitleg over de producten en kwaliteit plus ruim assortiment

Hans konijn 16-06-2017 In de winkel gekocht
Obdam

Service is uitstekend

Klaver EP in Obdam is n uitstekende winkel waar men heel goed voorgelicht wordt over het aan te schaffen product. Ook na de aankoop kan men hier altijd met vragen terecht. Je wordt er ook altijd zeer vriendelijk geholpen. Dit alles voor n hele mooie prijs. Waar kom je dit vandaag de dag nog tegen. Kortom een dikke 10.

JovanO48 16-06-2017 In de winkel gekocht

Beerepoot blijft TOP!

In de winkel staat een grootse voorraad merken en uitvoeringen, de verkoper/adviseur legt prima uit wat de verschillen zijn tussen de diverse apparaten waarin ik mogelijk geïnteresseerd was, zodat ik een bewuste keus kon maken. Toen bleek dat mijn keuze op voorraad was, kon gelijk een afleverings/installatiedatum geprikt worden. Daar werd niet van afgeweken, het oude apparaat werd afgekoppeld en afgevoerd, de nieuwe aangesloten, korte duidelijke uitleg en Klaar is Kees! Pinnen ter plekke na levering zoals het (eigenlijk) hoort. Alle lof!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sabina Offenga 16-06-2017 In de winkel gekocht
Harlingen

Goed advies

Product bleek niet op voorraad, maar er werd veel moeite gedaan om het nog vóór vaderdag in huis te hebben.

Hay van Rensen 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers Panningen

Prima service

Deskundige en vriendelijke bediening. Winkel goed bereikbaar. Geen wachttijd, meteen geholpen. Op alle vragen deskundig en duidelijk antwoord en advies.

B Nollen 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP tubbergen

Service gewoon zo als het hoort Prima

Gemakkelijk en dicht bij waar ik woon prima service waar je op kunt vertrouwen snelle levering klantvriendelijk

Amber 16-06-2017 In de winkel gekocht
veendam EP Rosies

uitstekende service!

erg klantvriendelijke winkel, neemt uitgebreid de tijd voor je. geeft je alle uitleg die je nodig bent. erg vriendelijke en behulpzame medewerker. mooie prijzen en aanbiedingen. en service aan huis! top winkel echte aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

harskamp 15-06-2017 In de winkel gekocht
ijsselstein

top service

altijd alles op voorraad voor ons Jura koffiezetapparaat, goede verkopers en lekker dichtbij, in een woord, top winkel

W. Sluijs-Aardema 15-06-2017 In de winkel gekocht
Het magazijn in Zwaagdijk -Oost

Aanbieding op aanbieding

Tijdens een magazijn uitverkoop ben ik met mijn moeder naar EP Beerepoot gegaan.
Mijn moeder heeft door haar verplichte verhuizing nieuwe spullen nodig maar haar portemonnee laat niet alles toe.
We hebben een droger, koelvriescombinatie, gasfornuis, magnetron en een mooie radio installatie gekocht.
In plaats van 50,- per artikel te vragen voor het bezorgen hebben ze 1x 50,- gerekend voor alle artikelen. En tegen een kleine meerprijs wordt alles netjes neergezet en geïnstalleerd. En dit allemaal voor 1500,-
Geweldige service tijdens een magazijn uitverkoop.

Andre Beijer 15-06-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn.

Goed advies en duidelijke uitleg!

Prettige overzichtelijke winkel, met de juiste mensen, verkopers die hun vak verstaan.
Kom al jaren met veel plezier iedere keer terug.

Marijke Noordegraaf 14-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot, Hoorn

Altijd vriendelijke gezichten

Ik word altijd prettig te woord gestaan, krijg betrouwbaar advies. Voor al mijn elektrische apparaten, tablets en telefonie ga ik naar deze winkel. Dan weet ik dat ik met iets goeds thuis kom.

edwinwillems 14-06-2017 In de winkel gekocht
Echt

Goed advies, duidelijk en verkoper nam ruim de tijd hiervoor

Prima geholpen, duidelijk de verschillen uitgelegd tussen een aantal apparaten.
afwikkeling keurig. Het betrof de winkel in Echt. In de winkel waren voldoende apparaten aanwezig om een juiste keuze te kunnen maken.

Marja Otto 14-06-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Hele goede service

Wij gaan voor alles naar EP Zwirs, altijd vriendelijke mensen en snelle levering.
Ook als je later nog vragen hebt of hulp nodig hebt met installeren of zo staan ze altijd voor je klaar.

Selina 14-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk

Super klantvriendelijk

Wij hebben een wasmachine en droger van Miele gekocht in de winkel van Beerepoot. Wij werden serieus geholpen door de verkoper, hij was erg klantvriendelijk. De levering was snel, binnen een week, en werd direct naar zolder gebracht en aangesloten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willemien 13-06-2017 In de winkel gekocht
Swaak, Leiden

prima service

In de shop werd ik heel snel en prima geholpen. Ook toen ik zat te wachten op de levering thuis en ik alsnog naar de shop heb gebeld, werd er direct gebeld met de monteur en hoorde ik dat er enige vertraging in de aflevering was. Uiteindelijk was de monteur er toen snel en is er vakkundig geïnstalleerd.

Myra 13-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vriendelijk geholpen, goede uitleg. Meedenkend met de klant. Wij kochten 2 inbouw apparaten en kregen een mooie korting.

Wim rijsbergen 13-06-2017 In de winkel gekocht
Leiden pelikaanstraat

Prima ontvangst in de winkel

Prettige ontvangst in de winkel en snelle levering van het apparaat.
Goede service! Nadat de reparatie niet aan de verwachtingen voldeed,
Na aanschaf van een nieuwe baak/grill oven kosten vergoed van de reparatie!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jet 13-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Prima service

Klantvriendelijk behulpzaam zijn kundige mensen die verstand van wit en bruingoed hebben. Fijn om zo een winkel in het dorp te hebben