EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Wim Hellenthal 19-03-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Goed geholpen, goede aflevering

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en kwam in Leiden EP tegen. Ik ben er prima geholpen en het personeel is zeer vriendelijk. De aflevering is prima op de afgesproken tijd, verlopen en de TV is vakkundig geinstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tegele 18-03-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Goede service.

De verkopers nemen de tijd om je helpen voor een goed advies en voor evt vragen kun je er altijd terugkomen.

Bram 17-03-2018 Via de website gekocht

Super service

We hebben een zeer goede aanbieding gekregen voor een wasmachine en alles werd netjes over de telefoon afgesproken. Super duidelijke levering.
Er is veel meer gedaan, dan dat we verwacht hadden. We zijn uiterst tevreden en zullen vaker gaan bestellen bij EP van Bavel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Top 17-03-2018 Via de website gekocht

top

snelle en correcte afhandeling. TOP! Meer zeggen is niet nodig al moet ik hier 100 karakters aan besteden.

Conny 17-03-2018 Via de website gekocht

Top service zowel bij aankoop als bij levering

Makkelijke site en ik wide nog wat extra informatie voor bestellen. vraag neergelegd en op zeer korte termijn teruggebeld met de informatie en de mogelijke levering. Na mijn telefonische bestelling direct een mail ontvangen en hierop bevestigend gereageerd. nog geen twee dagen later spullen in huis, boven geleverd aangesloten, getest en vervolgens uitleg werking. Helemaal top dus

Anne 15-03-2018 Via de website gekocht

vlotte levering en plaatsen keurig!

doordat de service altijd goed is en keurig bezorgd en geinstalleerd blijf ik altijd terug komen bij E.P.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 12-03-2018 In de winkel gekocht
Horst

Vriendelijk personeel en goede acties!

Vriendelijk personeel welk eerlijk advies geeft! Goede acties en erg snel en prettig geholpen. Goede producten en het wordt thuisbezorgd.

Lian1990 12-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik haf nog nooit van deze winkel gehoord maar op Facebook zag ik positieve revieuw gelukkig kon je ook via afterpay betalen gedaan en voor half 9 besteld morgen in huis nou dat klopte klantenservice makkelijk te bereiken echt een fijne zaak blijkt ook nog eens in de buurt te zijn wij komen zeker nog keer terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla van Hoorn 12-03-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet

TOP!

Wij zijn al jaren vaste klanten bij EP Jack Stet. Wij kopen liever in het dorp dan via internet of de bulkwinkels. De service is gewoonweg beter! Wij komen graag terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

O. Mijnhout 11-03-2018 In de winkel gekocht
Zwolle Stadshagen.

Prima service!

Heb al diverse apparaten bij EP Stadshagen gehaald. Altijd prima service. De wasmachineslang zat er niet bij. Komen ze apart nog even brengen en aansluiten. Inclusief ongevraagd advies ivm wasmiddelen en werking machine. top!

Mireille 11-03-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service, vriendelijk en deskundig personeel!

Wij zijn een en al lof over deze winkel. De mensen hebben met ons meegedacht voor een oplossing voor onze bijkeuken en wasmachine. We zijn er erg blij mee. Een uitstekende service van begin tot eind.

Wim 11-03-2018 In de winkel gekocht
Hoorn en Bovenkarspel

Top winkel

Als onze witgoed apparaten en tv´s in de afgelopen tijd kochten we bij Beerepoot. Niets anders dan zeer tevreden over de adviezen en de service. Ook als een apparaat niet geheel aan de verwachtingen voldeed was er direct een passende oplossing.
Fijne winkel met dito personeel.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

geenaankoop gedaan 11-03-2018 In de winkel gekocht

slechte service

ik heb of had een droger besteld eerst in de winkel in gieten hij had de droger niet op voorraad in de winkel maar wel in magezijn .ik had de droger woensdag besteld en hij zal vrijdag's gebracht worden. dus niet heb toen gebeld met ep in gieten maar hij wist het ook niet waarom de droger niet geleverd werd. toen heb ik hem gezegt dat ik van de koop afzag. toen heb ik op ep schop op de internet gekeken daar stond de droger vandaag besteld volgendag in huis besteld en wat voor een mailtje dat je kreeg dat de ep gieten wel contact op nam met mij om hem te leveren na een week heb ik nog niks gehoord en heb de bestelling afgemeld . en het gekste kreeg naar 3 week een telefoon dat mijn droger er was. heb dus als ik niks gedaan had dan had ik ongeveer 4week moeten wachten plaats van een dag of week.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Thomas Bessels 10-03-2018 In de winkel gekocht
Bunschoten

Top bedrijf! Deskundig advies en flexibel ingesteld.

Had binnen korte tijd een nieuwe wasmachine nodig, het reclamemodel was niet op voorraad en toch korting gekregen over een ander toestel, top oplossing!
Komen zeker terug.

P Schipper 09-03-2018 Via de website gekocht

snelle levering

zaterdag besteld dinsdag geleverd door de plaatselijke leverancier.Diepvries kast kwam zeer goed uit de test.Prijs hetzelfde als de prijsknallers en de service is gewoon van de EP leverancier. dus dik tevrede.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 08-03-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Service en geduld een dikke 10!

Ik ben erg goed, vriendelijke en kundig geadviseerd bij de aankoop van mijn wasmachine. Dit soort service vind je niet meer overal. Dik tevreden met de aankoop en het keurig op tijd leveren en aansluiten ervan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Bousma 08-03-2018 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

onjuiste voorlichting

Een aantal jaren geleden hebben we een Jura koffiezetmachine gekocht. Er werd ons toen verteld, dat als we er mankementen aan kregen, we hem konden laten reviseren voor € 199,00 en hij zou dan weer als nieuw zijn en er weer 3 à 4 jaar plezier van hebben. Dat hebben we laten doen, maar daar kwamen dan nog wel € 40,00 verzendkosten bij. Helaas, na 10 maanden was er geen kopje koffie meer uit te krijgen. Terug naar de winkel. We hadden geluk want het viel nog in de garantie van een jaar. Toen we vertelden dat ze ons gezegd hadden dat we na de revisie weer er weer 3 à 4 jaar mee vooruit konden zei de verkoper dat er garantie was voor een jaar en dat na deze revisie wij nog 3 maanden garantie hadden. M.a.w. wij hebben € 239,00 betaald voor een 2de hands koffiezetapparaat met 13 maanden garantie. Wel erg veel voor een apparaat waar ik nu, na deze revisie, maar 3 maanden garantie op heb. Ik heb aangeboden op het apparaat terug te kopen voor € 239,00. Daar hadden ze geen belangstelling voor. Achteraf blijkt dat deze service door Jura zelf gegeven wordt en dat de winkelier alleen als doorgever fungeert voor het apparaat. Mijn veronderstelde service van 3 à 4 jaar die ik dacht te krijgen na de eerste revisie blijkt dus enkel maar een verkooppraatje te zijn.

G.J. Dudink 06-03-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

de service is bijzonder goed

vriendelijke mensen, goede uitleg, zij nemen de tijd en geven je de ruimte om na te denken en te overleggen met je partner.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 06-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en snel

Prijs bij EP was de goedkoopste op Tweakers. Artikel was op voorraad. Vriendelijke bezorger belde netjes of hij wat eerder kon komen dan de geplande tijd. Zo zie je maar dat lage en prijs en service prima samen kunnen gaan. Niet meer naar de MM.

Dave en Annabel 14-02-2018 Via de website gekocht

De service is zeer goed, ver bovengemiddeld

Ik heb zelden zo een goede service mee gemaakt. Bij het aansluiten bleek mijn kraan lek te zijn geraakt en de bezorgers/installateurs vertelde mij dat ze niet weg gingen voor dat de machine goed werkte en de kraan niet meer lekte. Ze hebben de kraan vervangen en een rustige uitleg gegeven over de wasprogramma's van de machine. Hulde, lof en bloemen!!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J.Lotte 31-01-2018 In de winkel gekocht
EPBeerepoot, van Aalstweg

slechte service

De behandeling in de winkel is goed. Wij vinden alleen dat als je een groot apparaat koopt,dat de plaatsing er bij hoort! En de emballage wordt meegenomen.

GN 25-01-2018 Via de website gekocht

Bij andere winkel strijkijzer € 15,- goedkoper!

Ik baal dat ik hetzelfde strijkijzer op de dag van ontvangst bij Blokker voor 44,99 zie staan. Bij EP voor € 59,95 gekocht..... Vind ik persoonlijk toch een groot verschil!

Tol 06-01-2018 In de winkel gekocht
Volendam

Goede service en vriendelijk personeel

Bij EP Beerepoot in volendam wordt je als klant goed en vriendelijk geholpen. Het personeel weet waar hij over praat en kan hierdoor en goed advies geven.

Rob 02-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Niet dat uitbundige van de Mediamarkt maar goed geholpen door vakkundig personeel met aandacht. ook de prijzen zijn uiteindelijk niet hoger.

Hein van der Zel 02-01-2018 In de winkel gekocht

Gemotiveerde mensen.

Wij kopen al jaren bij ep beerepoot.
Gemotiveerde werknemers met verstand van zaken,en nemen de tijd voor klanten.
We gaan nooit ergens anders kijken,dit zegt genoeg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

??? 02-01-2018 In de winkel gekocht
Werversoof.{Is Sjaak Beerepoot begonnen]

Familie van hun.Bekend ..Winkel goed en vlot personeel.

Ken de mensen dus.Verkopen de goeie artikelen met kennis.Geweldige service.
Moet ik er nog meer van zeggen?Houwen zo.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel Spruijt 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service en uitleg. Nemen alle tijd voor je om alles uit te leggen. Bij thuiskomst werkte het apparaat niet goed. Kwam meteen een monteur langs. Bleek een serienummer niet goed te werken. Apparaat werd omgeruild.

B. Klaver 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service en klantvriedelijk

Uitstekende service, uitstekende vakkennis, klantvriendelijk. Goede overzichtelijke winkel, uitgebreid assortiment en dus volop keuze in elke prijsklasse

M.Bakker 31-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen in het Makado Centrum

Service was Top in Schagen bij Beerepoot

Shop is niet te groot maar met veel mogelijkheden. Je word aardig te woord gestaan en netjes bediend. Ook de vakkennis is top, ze kunnen je van alles vertellen en laten zien.
Ze komen je ook na wat ze je beloven, volgende keer ga ik weer naar Schagen.

MIrjam Bruin 31-12-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hof van Hoorn

Geholpen door deskundig personeel in een sfeervolle winkel!

Direct bij binnenkomst valt de sfeervolle uitstraling op. Voor een elektronica winkel is dat best bijzonder. Wij deden onze aankoop op 31 december en ja hoor er waren ook
oliebollen voor de bezoekers. Een fijne winkel waar wij zeker vaker zullen komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr Mol 31-12-2017 In de winkel gekocht
wervershoof en de airfryer in bovenkarspel

een winkel die weet waar hij het over heeft

zeven maanden terug heb ik mijn man door een erngstige ziekte verloren en dan gaan er ook nog eens dingen stuk in huis. Dus met mijn zoon 3 keer de winkel bezocht en we zijn uitstekend voorgelicht over onze aankopen. goede voorlichting gehad en een goede bezorgservice. Het personeel in de winkel weet waar ze over praten en dat geeft vertrouwen. Erg fijn als je zo goed geholpen word .Bedankt EP Beerepoot

M van Bemmel 31-12-2017 In de winkel gekocht

goede eerlijke service

goede eerlijke verkoopster die goed advies heeft gegeven en heeft gezorgd voor een snelle goede levering

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mandy vV 31-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Service is top!

Service is super. Heb hier een cadeau gekocht voor mijn vriend, achteraf bleek t artikel bij de mediamarkt 20 euro goedkoper te zijn. Dit is wel erg jammer.

Klaas Oud 31-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

goede service

goede duidelijke uitleg over het product, klantvriendelijk, en het is de winkel waar wij altijd onze spullen kopen.

Monique 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel dat je goed te woord staat en met je mee denkt!
Op de vragen die we hadden kregen we goed antwoord en ondanks dat het druk was werd goed de tijd genomen

J.A.t Hoen 31-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en snel geholpen

De gevraagde radio was niet meer in voorraad alleen het showmodel en werd goedkoper aangeboden waar wij, als koper, best tevreden mee waren

Baas 31-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot

Zeer goede service!

De verkoper(s) nemen de tijd voor de klant en je krijgt een duidelijke uitleg over de producten. Mocht er iets niet goed zijn met het product krijg je een vervangend apparaat mee en een goede herstelservice.

Fam Franken 31-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Betrouwbare mensen, hebben verstand van wat ze verkopen. Deskundig advies, denken met je mee, snelle levering. Dit zijn punten die zo bij me opkomen. Erg blij dat de EP bij ons in de buurt zit

Valk 31-12-2017 In de winkel gekocht

EP Beerepoot Hoorn

Geweldige winkel. Qua beleving en advies. Een groot contrast met Mediamarkt aan de overzijde. Ik ga voor goede service en oprecht advies, ipv goedkoop en opdringerig personeel.

D. v. Twillert 30-12-2017 In de winkel gekocht
Blokkenmakerssteeg Spakenburg

Deskundig advies om 5 voor 6

Op basis van eerder ondervonden goeie after sales, ben ik kort voor sluitingstijd de winkel ingelopen voor een zo goedkoop mogelijke dvd-speler. Ook voor een digibeet als ik werd kort en duidelijk uitgelegd waarom de duurdere versie zoveel beter is. Omdat het aankoopbedrag eigenlijk wel meeviel, ben ik overstag gegaan. Diezelfde vond nog zat ik de eerste zelf aangeschafte dvd met genoegen te bekijken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.haverkampp. 30-12-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

wat elektonisch apparatuur betreft de keus E.P.Beerepoot

je hebt zaken waar een vertrouwen groeit en dat gebeurd bij E.P.Beerepoot met andere woorden eerst rondkijken en dan beslissen en dan wordt het Beerepoot

Harry van Santen 30-12-2017 In de winkel gekocht
Dr. van Aalstweg 5, Hoorn

Deskundige voorlichting

De verkoper heeft goede informatie gegeven waardoor ik uiteindelijk overtuigd was van een goede keus.

Lisenka Pechtold 30-12-2017 In de winkel gekocht
Stadshagen, Zwolle

Ik kan ze wel zoenen!!

We gingen voor een goed klinkende soundbar, omdat het tv-geluid zo slecht is. Kregen een prima advies en gratis installatie. Gelukkig maar, want onze generatie is opgegroeid met het telraam en een leesplank. Niks digitale kennis. Al dezelfde avond na de levering en installatie drukten we op verkeerde knopjes en wisten het systeem tot zwijgen te brengen. Grote frustratie bij ons, je snapt er namelijk geen geen K****meer van, als dat electronische gedoe. De volgende ochtend meteen met EP Stadshagen gebeld (zaterdag 30 december, razend druk in de winkel, monteur vrije dag) en nog geen kwartier later stond er een vlotte jongeman voor onze deur die binnen 10 minuten ons systeem weer heerlijk liet klinken. Nog even een paar handige tips zodat we niet weer vastliepen en "Fijne jaarwisseling mevrouw, en als er wat is, gewoon weer bellen hoor". Daar reed het EP-autootje weer onze straat uit en konden wij weer heerlijk verder genieten van de Top 2000. EP, bedankt voor deze prima service!

marije 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

super klantvriendelijk en snelle levering

eerlijke en snelle benadering van personeel. goed advies passend bij de wensen. last minute heel behulpzaam in levering en plaatsing.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvonne 29-12-2017 In de winkel gekocht

duidelijke informatie die aansloot op mijn vragen

Ik had al één en ander uitgezocht op internet en daarna telefonisch contact gehad omdat ik de door mij bekeken stofzuigers graag echt wilde zien en wat vragen had over de accessoires. Eén van de producten was op voorraad dus heen gegaan. Stond al uitgepakt en was al bekeken aan de hand van mijn vragen. Waren dus zo klaar echt super!

Ton 29-12-2017 In de winkel gekocht
Raalte

goed geadviseerd

Ben hier, zoals ook eerder, goed geholpen en geadviseerd. Dit maal over de aanschaf van een wasmachine

Praktijk bij de Beuk 29-12-2017 In de winkel gekocht
Heijnen Heerle

Nooit meer een aankoop meer via anonieme websites !

Echt super , service op maat en oplossingen ipv zelf uitzoeken. Trouw en echt waar is dat nog te vinden !

Tanja Pielstroom 29-12-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service

EP Beerepoot is de winkel waar ik graag kom. Goed opgeleid personeel en zeer behulpzaam. Mooie winkel. Alles is er aangenaam.

Ruud. 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP , SCHAGEN

goede service

Ging heen voor de samsung UE55MU8000, en ga de winkel uit met de QE55Q7F,
Slimme verkooppraat?, nee !! , gewoon het verschil goed laten zien , en ben als blij mens
de winkel uit gegaan.

Dank aan de verkoper voor het maken van de juiste beslissing! Top :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ansie 29-12-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

We komen al jaren bij ep.Beerepoot in Hoorn en worden ook altijd leuk geholpen. De service is prima.