EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1509 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joke Hoekwater 26-02-2020

Alles is vlot en duidelijk verlopen. Vriendelijke en behulpzame bezorger van Heine.

Yvonne 25-02-2020

Keurig geholpen, eerlijk verhaal, prima prijs kwaliteit en duidelijke uitleg over verschillen in producten die ons geholpen hebben een keuze te maken

F. Hofman 25-02-2020

Geweldige service, niets is teveel. Zelfs zaken die er niet gekocht zijn, worden in behandeling genomen. En ook wanneer de garantie termijn al afgelopen is, wordt heel veel moeite gedaan om mij als klant, tevreden te stellen. Heel vriendelijke en terzake kundige medewerkers. Dus EP: Enorm Professioneel.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Hofman

Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Paul Moers - retaildeskundige 24-02-2020

Uitstekende service. EP neemt de moeite om alles goed uit te leggen maar ook perfect thuis te installeren. Staat meteen voor je klaar. Deze winkel neemt service nog serieus. Goede prijzen en goede spullen. Blij met deze winkel! We hebben er tv’s, stofzuiger en wifi apparatuur gekocht. Denkt met je mee.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Moers,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Netty 24-02-2020

Een nieuwe printer gekocht bij EP Ommen, dezelfde middag is deze bij ons thuis geïnstalleerd . Heel fijn en super bedankt voor de snelle service 👍

ANSC 24-02-2020

Goede service , vriendelijk personeel altijd een helpende hand aandacht met een plus

Annemieke skeeleren van marrewijk 24-02-2020

Goede uitleg klantgericht en hele goede service
Goede spullen en een snelle levering
En natuurlijk installeren ook goed

John 22-02-2020

Makkelijk en overzichtelijke website. Prima en snelle levering van het gekochte artikel. Helemaal prima.

Peter Aalberts 22-02-2020

Online besteld en kort daarna de telefonische bevestiging dat zodra het artikel binnen was ik hem in de door mij gekozen winkel op kon halen. Bij het ophalen werd door de supervriendelijke medewerker de magnetron via de achterdeur naar mijn auto gedragen en daarnaast was de prijs ook nog eens superscherp, dus kortom chapeau.

Janine 22-02-2020

Mooie prijs en ook nog een hoes bij de ereader. Duidelijke info op internet.
Prettig apparaat.

Jasper 22-02-2020

Bestelling ging goed maar de bestelling word ineens een dag later bezorgt dan beloofd. 1, vrij genomen voor niks en 2 ik ben er vandaag niet hopelijk de buren maar baal hiervan.
Kritisch 22-02-2020

Bedrijven zijn wel afhankelijk van bezorgdiensten meneer. Tuurlijk niet leuk voor u maar enig begrip mag best....denk dat DHL of Post.nl de boosdoener is...

Officiele reactie van EP.nl 24-02-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we ter harte. Jammer dat we u niet direct kunnen benaderen om een antwoord te geven, daarom nodig ik u graag uit om alsnog een mail te sturen naar de klantenservice zodat we kunnen kijken waar het probleem lag. Zoals al wordt gesuggereerd, zijn wij als bedrijf afhankelijk van levering via de bezorgdiensten. We horen graag van u!

wim 21-02-2020

Goede professionele adviezen en daarnaast de installatieservice. Op een snelle en vakbekwame wijze. Ook de personen in de winkel zijn vriendelijk en vakbekwaam en "denken" mee om een probleem op te lossen. Ook na levering is men met raad en daad aanwezig als er vragen of problemen zijn. Dit geeft een prettig en vertrouwd gevoel als je aankopen hebt gedaan bij EP of dat nu online is of in de winkel.

Blank 20-02-2020

Erg fijne winkel.
Eerlijk, goed advies, waarbij binnen het budget of zelfs ver daar onder wordt gebleven.
Bij levering en installatie van onze oven bleek het stroompunt niet voor elkaar te zijn.
Dit is geruisloos opgelost door de monteurs.

B&B 20-02-2020

Deskundig, vriendelijk, en snel. Via zoeken op het internet bij de website terecht gekomen. Telefonisch zeer correct te woord gestaan. Bovendien kwam deze mijnheer zijn beloftes vrijwel direct na. Top.

blauwesmurf 20-02-2020

Goede service, vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar de mogelijkheden. Prettig geholpen.

R 15-02-2020

Prima prijs maar jammer van de verzendkosten. Daarom dan maar gaan halen. Helaas is de fysieke winkel op maandag gesloten. Ook jammer van het betaalde parkeren aldaar.
Kritisch 15-02-2020

Beetje rare review zeg....jammer van betaald parkeren...,jeetje

Officiele reactie van EP.nl 17-02-2020

Geachte heer N,

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een bestelling geplaatst die onder de 25 euro ligt, en waarvoor dan de verzendkosten gratis zijn, dit staat ook vermeld op de site. Dit artikel is verder alleen te bestellen door een van onze EP:Ondernemers. U heeft daarnaast gekozen voor afhalen in de winkel, dat hier parkeerkosten bij komen kan voorkomen. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Etna 14-02-2020

Wij zijn heel blij met de eerste kennismaking met deze winkel . Wij hebben daar een Etna oven gekocht waar we heel erg tevreden mee zijn . Keurig te woord gestaan en de bezorger was ook vriendelijk

Ingrid 14-02-2020

In eerste instantie verkeerde stofzuiger geleverd. Netjes opgelost, de goede geleverd en nog stofzuigerzakken erbij gekregen ook.
Bedankt voor de goede service

H.Luikel-Claus 14-02-2020

Er was eerst wat onduidelijk over de bestelling en daardoor wat teleurstelling van mijn kant. Ik ben 82 jaar en via website bestellen ging mij niet zo goed af. Uiteindelijk fornuis geleverd en aangesloten .Dus tevreden nu!. Oude spullen meegenomen. Hartelij dank.
Officiele reactie van EP.nl 14-02-2020

Geachte mevrouw Luikel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat de uitleverende winkel u zo prettig heeft geholpen, veel plezier van uw aankoop!

sandra 14-02-2020

Ik heb ‘s avonds via de website een droger besteld en werd de dag erna meteen netje gebeld voor wanneer hij binnen was en om een leverafspraak te maken. Ik was positief verrast door deze klantvriendelijke aanpak. Daarnaast is het fijn dat er een fysieke winkel in de buurt is waar ik met vragen of problemen terecht kan.
Officiele reactie van EP.nl 14-02-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback voor onze EP:Ondernemer, die zal ik doorgeven. Veel plezier met uw aankoop!

George van Herwaarden 13-02-2020

Makkelijk bestellen, scherpe prijs, goede communicatie betreffende bezorging. Keurig afgeleverd inclusief uitleg en installatie.

AB 12-02-2020

De vaatwasser werd heel snel geleverd. Er werd al voor de afgesproken tijd geleverd. De avond voor de levering wist ik al hoelaat er ongeveer geleverd zou worden.

André Brals 12-02-2020

Perfecte begeleiding door de verkoper bij onze aankoop.
Ook in het verleden uitstekende service gehad bij onverwacht uitvallen van oude wasmachine in de kerstperiode. De nieuwe snel en vakkundig geplaatst.

Henk 10-02-2020

Keurig geholpen en geadviseerd door medewerker. Vlotte levering en uitstekende installatie van de vaatwasser.

Peters 10-02-2020

Verrassend snel en voordelig en geleverd via lokale ondernemer. Meteen iemand aan de lijn.

Eline 09-02-2020

Laptop van de aanbiedingsfolder willen bestellen op internet niet mogelijk, omdat hij tijdelijk niet op voorraad was. Filiaal in de buurt benaderd, echter zou geen laptop kunnen bestellen. Via klantenservice EP email contact gehad hoe ik deze laptop kon bestellen van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk op eigen initiatief nog contact gehad met een andere firma in de buurt EP FAARTS. Zeer klantvriendelijk en goede service, de laptop besteld en een aantal dagen daarna al op kunnen halen. EP FAARTS is TOP.
Officiele reactie van EP.nl 10-02-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen we zeker ter harte! Heel vervelend is het gegaan bij u in dit geval. Wel heel fijn dat EP:Faarts u goed heeft geholpen.

Henk 09-02-2020

Snelle levering van bestellen via internet. De mensen in de winkel zijn erg vriendelijk en zeer gemotiveerd om te helpen. Ook bij problemen doen ze hun uiterste best om deze op te lossen, waarbij het niet uitmaakt of dat nu 1 keer is of, in mijn geval, 5 keer. Ze gaan door zonder probleem en de service was iedere keer vriendelijk en gratis.

P. van Bavel 09-02-2020

Jan Verdaas een begrip in Oudenbosch en verre omgeving. Die winkel wil je als leverancier van je, via Internet gekochte artikel, Daarmee wordt de onpersoonlijke aankoop ineens persoonlijk. Bovendien ben je verzekerd van een uitstekend bekend service adres.

Aniek 09-02-2020

Snelle levering en installatie van mijn gekochte producten. Online besteld en alles is super gegaan en de apparaten werken perfect.

G. Schurer 09-02-2020

Keuze genoeg en informatie bij producten ook. Jammer dat bij een aantal apparaten niet veel en/of duidelijke foto's staan.
Ik koop liever bij een lokale winkel(en ook nog eens goedkoper dan de grote winkels)dan weet ik dat het met de service altijd goed zit

johanna 09-02-2020

Vandaag besteld en morgen in huis! Klopt helemaal. Maken waar waar ze voor staan

Bertie 08-02-2020

Ik wilde een speaker om mijn nieuwe account van Spotify op te streamen. Zonder enige kennis van zaken stapte ik de EP winkel in IJsselstein in, en kwam er een uur later, dankzij hele goede adviezen en expertise van één van de medewerkers met een speaker weer uit. En nog ideeën voor nieuw te beluisteren muziek ook! Het installeren thuis werd prima uitgelegd, en dat is me prima gelukt, ook zonder de aangeboden telefonische hulp! Ik ben altijd blij met winkels waar je goed en persoonlijk geholpen wordt, zodat je bewust een goede keus kan maken.

Rien 08-02-2020

Goede en duidelijke website met veel informatie en een grote keuze. Zeer snelle levering aan de DHL bezorgdienst die echter met veel vertraging en steeds gewijzigde bezorgtijden heeft gezorgd dat we twee dagen voor niets zijn thuisgebleven. Maar dat heeft niets met EP te maken.

Els te Marveld 08-02-2020

Wij zijn bij EP: Groot Zevert in Groenlo prima geholpen bij aanschaf nieuwe vaatwasser. Voldoende product informatie, snelle levering. Ook het plaatsen van de vaatwasser werd keurig en professioneel gedaan...een stukje ontzorgen.

Angelique 07-02-2020

Goede prijs. Nergens anders goedkoper kunnen vinden. Net voor 17.00 uur besteld en volgende dag al in huis. Top!

JW 07-02-2020

Ik werd heel attent tijdig gebeld dat de levering helaas een dag langer zou duren. Produkt wss goed verpakt.
Prima

F. Elshoff 07-02-2020

Via een advertentie kwamen wij voor het eerst bij EP:BEEREPOOT in Broek op Langedijk. Daar werden wij op een zeer vriendelijke, deskundige en duidelijke wijze geholpen. De benadering van de medewerkers alsmede de uitstraling van de winkel maakten een zeer betrouwbare indruk. Deze indruk is volledig bevestigd bij de aflevering van de gekochte wasdroger.

Pieta 07-02-2020

Duidelijke website met goede zoekmogelijkheden. Bestelling was binnen 24 uur in huis, een dag eerder dan verwacht. Ook fijn dat er een gewone winkel achter zit waar je terecht kan met vragen en problemen.

Adriana 06-02-2020

In eerste instantie had ik wat fout gedaan bij de bestelling van onze nieuwe koffie machine.
Na contact met een medewerker van EP via de mail, alsnog de bestelling juist geplaatst, een dag later hadden we de machine al binnen. Super snel!
Top product!
Top levering!
Top service!
👍🏼👍🏼👍🏼

J.W. Messemaker 06-02-2020

Product was goed verpakt en de prijs/kwaliteit verhouding is boven verwachting

Peter 06-02-2020

Ik kon in de winkel in Groesbeek een goede keus maken, ondersteund door deskundig personeel. Uiteindelijk op de EP site de bestelling gedaan en deze in de winkel laten bezorgen. Daar was de bestelling 2 dagen later. Middels e-mail werd ik hiervan op de hoogte gehouden.

Anneke 06-02-2020

Snelle levering, vriendelijke bezorger. De website was duidelijk en de geleverde goederen voldoen aan de verwachting.

Ingrid 05-02-2020

ik word in Bergen bij van der Steen altijd heel goed geholpen. Ze denken met ons mee en proberen niet het duurste te verkopen maar dat wat wij nodig hebben. Ze hebben kennis van zaken en verkopen ook de kleinste spulletjes met plezier.
Gewoon een heel plezierige en kundige winkel in de buurt.
En onze stofzuiger was binnen 24 uur bij ons thuisbezorgd.

Paul 04-02-2020

Duidelijke website, heldere voorwaarden, en na het invullen van de opdracht blijft het artikel leverbaar en wordt je goed geïnformeerd over de levering. Bij andere aanbieders is dit niet altijd zo met vergelijkbate producten.

Willem 04-02-2020

Goedkoop en snel.
De site was wel wat langzaam maar dat kan vele oorzaken hebben
Officiele reactie van EP.nl 05-02-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen wij ter harte! Helaas hebben wij net zoals andere sites, weleens te maken met technische mankementjes waardoor een trage website voor u als consument zichtbaar is. Niet wenselijk natuurlijk, en heel vervelend voor u als consument. Uiteraard houden wij dit scherp in de gaten, maar vinden feedback zeker prettig!

Carla 04-02-2020

Geweldige service, bij ons was het product niet op voorraad.
Zij keken en adviseerde mee naar een gelijkwaardig product.
Deze keuze was perfect echt top.

Lars 03-02-2020

De bastard BBQ was aanzienlijk goedkoper dan elders. Bestellen ging snel en werd netjes gebeld voor een bezorg afspraak (hij komt op een pallet). Een onderdeel van de accessoires set ontbrak (was niet op voorraad bij Bastard) en daar moest ik even achteraan bellen. Netjes te woord gestaan en er werd mij aangegeven dat ze deze met 2 weken versturen wanneer hij binnen is.

Agnes 02-02-2020

LG smart tv gekocht. Duidelijke omschrijving van de specificaties, website gebruikersvriendelijk. Snel geleverd.

Esmee 02-02-2020

Zeer servicegericht en klantvriendelijk. Goed advies, keurige afleverservice. Ook goede garantie: als er iets niet goed is met een aankoop, dan lossen ze het direct op. Kortom zeker een aanrader.

Corina 02-02-2020

Goede service, vriendelijk personeel en nemen uitgebreid de tijd om passend advies te geven, leveren ook op de afgesproken tijd.
Koop je niks? Ook prima. We komen toch wel weer bij ze terug.