EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjen 14-01-2020

Nog een winkel met echte service, in tegenstelling tot de grote spelers.

Verkopers hebben verstand van zaken (het zijn wel echte verkopers, dus geef wel duidelijk je budget aan).
De levering was uitstekend en de oven werd gelijk geïnstalleerd. Lampje bleek het niet te doen maar gelijk een nieuw lampje gekregen. Zeer tevreden.

G.H. van der Herberg 14-01-2020

Vriendelijke en kundige medewerkers. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en dat hebben deze mensen meteen opgelost. Uitstekende service! Juist het persoonlijke contact is prettig in vergelijking met bestellen bij 'anonieme' grote winkelketens.

Angela 14-01-2020

In november een wasmachine gekocht extra betaalt voor levering/aansluiting. Tijdens het aansluiten trekt de bezorger/monteur het zeepbakje kapot. Jammer maar dit kan gebeuren. Na 2 weken kon eindelijk een vervangend zeepbakje geplaatst worden maar helaas ze hadden het verkeerde bestelt. Begin januari zelf maar gebeld met de vraag wanneer het zeepbakje geplaatst kon worden kregen we de mededeling dat de fabrikant maar moest betalen voor de vervanging. Nee ,jullie hebben het stuk gemaakt dus jullie zorgen er maar voor. Eindelijk vandaag 2e hands zeepbakje geplaatst. Service is niet aanwezig. Geen excuses alleen maar andere de schuld geven.
Kritisch 14-01-2020

Nou heel vervelend natuurlijk maar heeft u geen contact gezocht met de klantenservice en de verkopende ondernemer?

Angela 14-01-2020

Beste Kritisch,
Ik neem aan dat je kunt lezen. Er staat toch duidelijk dat ik contact heb gehad met de verkopende ondernemer.

Kritisch 14-01-2020

Nou zeg, ik kan prima lezen maar u kunt ook altijdcontact zoeken met de klantenservice, wellicht kunnen zij wat voor uberemen?

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we zeker ter harte. Graag wil ik u verzoeken om een mail te sturen naar de klantenservice, wij kijken graag voor u waar wij wat kunnen betekenen en hoe de communicatie is geweest met de leverende ondernemer.

Erik 13-01-2020

Whirlpool afzuigkap besteld bij EP. Levertijd meer dan 2.5 weken. Ondanks dat op de website een complete bezorgservice staat beschreven (bezorgen, plaatsen en aansluiten), kan dit niet aangegeven worden tijdens de bestelling. Tijdens de bestelling gekozen om de kap door een lokale winkel te laten bezorgen. Tijdens het maken van de afspraak voor de bezorging bleek dat installatie pas mogelijk was na 2.5 weken en extra kosten. Hiermee zou de levertijd op 5 weken komen. Hiervoor bedankt en de kap gewoon laten bezorgen. Afspraak met een extern bedrijf gemaakt voor het plaatsen van de kap. EP is niet de goedkoopste leverancier en dan verwacht ik betere service. Bij een volgende bestelling kies ik niet meer voor EP, maar voor de goedkoopste
Kritisch 14-01-2020

Wellicht is er een reden?

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze stellen we op prijs. Graag nodig ik u uit om een mail te sturen met uw ervaring naar de klantenservice, dan kijk ik graag wat de reden is geweest voor de niet vlotte verloop van de order.

Rianna 13-01-2020

overzichtelijke site, super snelle levering.
's avonds half 7 besteld en de volgende ochtend 9 uur was de bestelling al binnen.
Ook in de winkel en aan huis altijd een prima service!

Ineke 12-01-2020

Nog niet eerder bij deze winkel gekocht.
Ervaring is positief, prijs/kwaliteit prima en na 3 dagen is product geleverd.(Geen verzendkosten)
Zeker een reden om nog eens terug te komen

flippertje 11-01-2020

Deze shop gekozen omdat er achteraf voor het artikel betaald kon worden.
De volgende dag het bestelde artikel al in huis.

Marjo 11-01-2020

Bij van Bavel wordt je nog echt als mens behandeld en niet als nummer. Ze denken met je mee en handelen ook met je mee. Waar vind je dat nog tegenwoordig.

Groningen 11-01-2020

Ep Leek waren vriendelijke verkopers en ook de levering een prettige manier. Wat ik wel vreemd vond bij de website van Ep.nl wordt geschreven vandaag besteld morgen in huis. Dit zou vanuit de landelijke depot komen. Bij afrekenen kon ik niet voor deze optie kiezen en ging de procedure verder via de lokale Ep.

Corine van de Linde 11-01-2020

Hylke van EP Reekers Woudsend is een vakman van de bovenste plank. Binnen een tel weet hij wat er aan de hand is. Zelf heb ik ook een handige eega maar Hylke kan ik evenmin missen. Daarbij is hij ook nog eens een vrolijke jongen.

R. van Dael 11-01-2020

Ik heb voor het eerst iets besteld online via EP.
Een paar kritische punten.
Allereerst kon ik geen eigen gewenste bezorgdatum en - tijd regelen ( De mogelijkheid heb ik tenminste niet gezien )
Bij de ontvangen mails van EP heb ik geen factuur gezien ( wel orderbevestiging en in de doos een pakbon )
Tot slot vind ik de bezorging van DHL niet geweldig. Slechte ervaringen. Misschien overwegen om een andere bezorgdienst te nemen.

Geachte heer, mevrouw van Dael,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we zeker mee. Op onze site kunt u inderdaad geen tijd of datum regelen. Bij grote zaken als drogers, wasmachines en dergelijke gaan via lokale ondernemers. Zij nemen altijd persoonlijk contact op met u om een gewenste dag/tijd af te spreken.
De zogenaamde dropshipments gaan veelal via ons eigen magazijn of een samenwerkende partner. Daar kunnen we geen tijden laten kiezen, de normale gang van zaken is de volgende dag in huis.
Een factuur wordt altijd weergegeven als u een account heeft, daaruit kunt u die downloaden. Heeft u geen account maar wenst u wel de factuur, dan kunt u altijd mailen naar de klantenservice. Op uw punt van bezorgdienst, helaas heeft elke bezorgdienst zijn voors en tegens. Uiteraard hopen wij als EP: dat elke bezorgdienst zijn taak uitvoert zoals wij als opdrachtgever wensen.
Mocht u toch nog vragen hebben, bent u van harte welkom die te mailen ook!

Kloekke 10-01-2020

Snelle levering voor een goeie prijs. Product voldoet precies aan de verwachting.

Mieke 10-01-2020

Overzichtelijke webshop. Goede informatie en prijzen. Gekozen voor EP vanwege de winkel in de buurt met goede service. We werden per mail en telefoon op de hoogte gehouden over de bestelling en bij het ophalen werd er geholpen de producten in de auto te laden, heel fijn!

Paul 10-01-2020

Zo hoort het. TV gezien, besteld, keurige terugkoppeling en levering de volgende dag.

Jan 09-01-2020

Ben netje en goed geholpen en goed omruil regeling. Product werkt naar behoeften.

WW 09-01-2020

Beste Beerepoot,

Voor een groot bedrag aan apparatuur aangeschaft. De installateurs konden helaas de TV en droger niet gebruiksklaar afleveren want ze hadden geen waterverdubbelaar en een connector voor de TV bij zich. Vervelend maar kan gebeuren, dacht ik nog. Ik zou deze zelf in de winkel kunnen regelen. Wel een beetje balen als je midden in een verhuizing zit.

In de winkel was de waterverdubbelaar snel geregeld, Het uitleggen dat ik een F-F connector nodig had aan de hand van twee duidelijke foto's kostte mij veel tijd en frustratie. Ze hadden het benodigde tussenstukje niet tenzij ikzelf bereid was te gaan knutselen met de kabels of een versterker wilde aanschaffen t.w.v. EUR 100. Dus helaas niet geholpen.

Daarna mocht ik de waterverdubbelaar afrekenen. Ongelofelijk knullig bedrag (10 EUR) in vergelijking met de totale aanschafprijs. Dat wordt volgende keer zeker Coolblue of Bol.com. De service van Beerepoot is voor mij slechts een loze kreet.

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw review doorgegeven aan EP:Beerepoot met de vraag wat er is gebeurd. Graag ontvang ik van u middels een mail uw gegevens, die zijn niet meegekomen in de review om zo zelf naar u te mailen. Dan kijk ik graag met u verder.

Deetje 09-01-2020

Voor het eerst bij EP besteld omdat zij het product wat ik wilde kopen het meest voordelig aanboden.
Binnen 24uur in huis!

J. Bijl 09-01-2020

S'avonds om 20.30uur besteld en volgende dag al in huis. Keurig verpakt. Goede en duidelijke specificatie op de site van het product. Besteld proces ging snel en makkelijk.

Nettie 08-01-2020

Duidelijk en uitgebreid. daardoor makkelijk kiezen - snel in huis. voor herhaling vatbaar

Ab 08-01-2020

Komen de afspraken perfect na, doen wat ze beloven!
Vandaag besteld is ECHT MORGEN IN HUIS.

Bram Platel 08-01-2020

Ik had een iPhone 11 besteld als cadeau voor mijn moeder. Op de website van EP stond dat deze vrijdag, dat was 1 dag voor vertrek van ons terug naar Manila, geleverd zou worden. Op donderdag kreeg ik een niet werkende DHL-link. De klantenservice zou me terugbellen, dit is niet gebeurd. Het gevolg was dat ik mijn moeder haar cadeau niet zelf kon overhandigen en dat ze deze maandag van DHL kreeg.
Kritisch 08-01-2020

Ooit gedacht aan de leveringsproblemen momenteel bij oa DHL en Post.nl??

Bram 08-01-2020

@Kritisch, dat neemt niet weg dat de klantenservice me zoals beloofd terug had kunnen bellen.

Kritisch 08-01-2020

Tuurlijk maar ga niet meteen van het slechte, mss was het druk. Geloof mij, er zijn bedrijven (Miinto bv) die helemaal niks laten horen of zelfs reageren....mss zelf ff bellen om te horen? Blijft vervelend tuurlijk

Bram 08-01-2020

@Kritisch, als ik daar tijd voor had dan had ik dat gedaan. Maar het was mijn laatste dag van mijn vakantie in Nederland. Ik geloof best dat er slechtere bedrijven zijn, en de volgende keer bestel ik ook gewoon weer bij EP.nl. Maar deze keer was het geen uitblinker. Vandaar een 6.

Geachte heer Platel,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb gekeken in uw orderhistorie. Meestal wordt een track en trace al veel eerder uitgestuurd door DHL. Deze zijn echter pas veel later inzichtelijk voor u als consument, wat natuurlijk heel vervelend is en verwarrend, maar daar hebben wij als bedrijf geen invloed op. Het is niet netjes dat u niet teruggebeld bent als dit beloofd is, daarvoor excuses. Ik heb u een persoonlijke mail gestuurd.

Bram 05-02-2020

Ik vind het zeer positief dat EP zelf heeft gereageerd (ook via email aan mij persoonlijk). [Officiele reactie van EP.nl 03-02-2020]

Ik begrijp, en dat staat ook in de mail van DHL dat de bezorgingscode niet direct werkt. Het probleem is echter dat er op de website 'levering op de volgende dag' wordt beloofd. Maar dat werd in plaats van donderdag, maandag. Extra teleurstellend voor mij omdat ik die zaterdag naar de Filippijnen vloog.

Officiele reactie van EP.nl 21-02-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie wederom, stellen we zeer op prijs! Inmiddels is er contact geweest met u en uw vader en hebben we het onderling opgelost. Veel plezier met de aankoop!

Wil van Schooten 07-01-2020

Voor de eerste keer dat ik bij deze webshop iets besteld heb. Prima geregeld. Ik had niet alles goed ingevuld en werd gebeld. Daarna het apparaat keurig opgestuurd en snel ontvangen.

Kees 06-01-2020

ook in de eindejaarsperiode werd het product snel verzonden. en de prijs was concurrerend. prima dus

Van Hielten 06-01-2020

TV aankoop in de winkel in Broek op Langedijk gedaan. We zijn eerst een aantal keren wezen kijken om ons te oriënteren. En wanneer we ook kwamen en door wie we ook geholpen en geadviseerd werden,; ze namen de tijd. En niet geheel onbelangrijk, winkelpersoneel is ter zake kundig. Ook de medewerkers van de installatie thuis voorzagen ons nog van vrijblijvend advies.

Sjaak 05-01-2020

Met prijsvergelijking via Google ben ik op de site van EP gekomen.
De site ziet er goed en overzichtelijk uit. Ik was op zoek naar een afzuigkap en heb deze op de site van EP gevonden voor een goedkopere prijs dan andere sites. Ik heb het artikel besteld omdat het gratis werd thuisbezorgd en via Afterpay kon betalen. Binnen paar minuten een mailbevestiging gekregen dat het artikel niet op voorraad was (dat stond ook op de site) en dat ze het dezelfde dag gingen bestellen. Binnen een week werd ik gebeld dat de afzuigkap binnen was en hebben een afspraak gemaakt wanneer hun eigen vervoerdienst het kon brengen. Waren vriendelijke mensen en ik vond het helemaal top!!!

Piet 04-01-2020

Duidelijke website, op vrijdagavond bestelling geplaatst, maandag verzonden. Ivm oud en nieuw echter vertraging van enkele dagen in de aflevering door de pakketdienst.

Petr 04-01-2020

eenvoudig en gemakkelijk bestellen, snel geleverd, vriendelijke mensen, goede kwaliteit

Peter 03-01-2020

Wij hebben niet via de webshop besteld, maar zijn naar het filiaal in Hoorn geweest op koopzondag. Het was daar erg druk door de aangekondigde uitverkoop en daar was het aantal verkopers niet op ingesteld. We hebben wat lang moeten wachten op hulp.

Wout 02-01-2020

Een stofzuiger gekocht bij EP in Schagen. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen deskundig advies en uitleg over de verschillende soorten van stofzuigers. Dit hielp ons om een juiste keuze te kunnen maken.
Een dikke pluim voor deze medewerker en winkel.

yvonne 02-01-2020

Persoonlijke aandacht, niet persé het duurste artikel maar er werd gekeken naar onze persoonlijke situatie en onze wensen. Daardoor konden we rustig het juiste artikel kiezen. prima service.

Harold 02-01-2020

Bijzonder prettige winkel. Personeel heeft kennis van zaken (dat is wel anders), breed assortiment in een keurig aangekleed ruime winkel met gratis parkeer mogelijkheden. Als de prijs te veel van Internetprijzen afwijkt dan valt daar zonder meer over te praten. Maar waar te heel erg onderscheidend in zijn is: service. Echt uitzonderlijk goed als er wat is! Ze staan klaar om te helpen en toch ook heel vaak kosteloos.

Wim fortuin 02-01-2020

In de voorbereiding op ons nieuwe huis en de installatie van een nieuwe keuken
Vandaag vroeg uit de veren, om op tijd aanwezig te zijn voor de aanschaf van div keuken apparaten welke nu met fikse kortingen worden aangeboden bij EP Beerepoot.
Een dikke tien voor Marion (filiaal te Hoorn) die ons ( 2 leken) fantastisch heeft geholpen en geadviseerd In de jungle van het witgoed.
Nog even geduld voor ons, maar binnenkort wordt het weer een lust om met goede apparatuur aan de slag te kunnen in je eigen keuken. We verheugen ons nu al.

Elvis 31-12-2019

Leuke prijs. Goede communicatie. Voor 21.00 besteld, morgen geleverd werd begrijpelijk niet gehaald ivm black Friday weekend. Product daarna wel na 2 werkdagen geleverd ondanks de afstand. Top

Louis D 31-12-2019

Snelle en goede levering; duidelijke informatie over te leveren apparaat. Ook een correcte informatie via internet. Kortom: zeer tevreden!!

van der Woude 31-12-2019

Duidelijke webshop met duidelijke stappen in het bestelproces. Fijn ook dat je eenmalig kan bestellen, zonder direct een account aan te hoeven maken. Levering snel en conform afspraak.

Gerda 29-12-2019

Ze geven eerlijk advies, zijn klantvriendelijk en hebben goede service en goede aanbiedingen. Ik heb bij E. P. Tummers in Tegelen een stofzuiger gekocht :een zeer goede Black friday deal. Omdat ik twijfelde over de hepa filter en ontbreken van de stootrand kon ik eerst nog op de site van E.P.Vergelijkingen maken en werd de stofzuiger voor me gereserveerd voor alsnog de Black friday aanbieding. Ik heb hier al eerder diverse producten gekocht vanwege de goede service en aanbiedingen en kijk om die rede ook in de toekomst eerst bij hun als ik iets nodig heb. Waar onder nog een nieuwe tv.

Nel Goedbloed 29-12-2019

EP Jack Stet, al jaren leverancier van onze huishoudelijke apparatuur. Nu dan Berenpoot maar met veel van dezelfde medewerkers. Een vertrouwd adres met deskundig personeel. Dicht bij huis, korte lijnen en goede service. Wat wil je nog meer. Eerst konden we het lopend redden nu nemen we de fiets. We hopen nog lang van jullie vakmanschap gebruik te mogen maken!

mevr schuurmans 28-12-2019

goed verkoper betrouwbaar. uit leg goed. bezorging uitstekend. ik ben alleen ze hebben hem helemaal op zijn plek gezet gestapeld ep ijsselstein

Marian 28-12-2019

Gekozen voor de prijs en eerdere positieve ervaringen met EP. snelle levering en produkt voldeed prima aan de verwachtingen.

Dick 27-12-2019

Goede prijs en makkelijk bestellen. Alleen jammer dat DPD mijn bestelling 3 straten verder afgeleverd heeft. Wel op het goede huisnummer, dat dan weer wel. Gelukkig bracht mijn dorpsgenote het pakket bij me thuis.
Officiele reactie van EP.nl 30-12-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat DPD het niet goed heeft afgeleverd zoals het hoort, wel fijn dat uw dorpsgenote u heeft geholpen.

emy 27-12-2019

Was op zoek naar een baardtrimmer. Bij EP naar binnengestapt. Een rustige overzichtelijke winkel.
Duidelijk en vakkundig advies gekregen. Hierna een geschikt apparaat gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Ik zou EP zeker aanbevelen.

L. Beelen 27-12-2019

Op zoek naar een goede koffie automaat hadden we ons eerst georiënteerd op internet. Voordat we onze keuze zouden maken wilden we het apparaat eerst eens zien en er nog wat advies over vragen. Zo kwamen we bij Beerepoot in Schagen terecht. Dichtbij huis en de mogelijkheid om het apparaat te zien, er advies over te vragen en de koffie te proeven.
i.t.t. bestellen via internet waarbij dit allemaal niet kan.
En inderdaad een uitgebreide uitleg over o.a. de verschillen tussen de verschillende koffie automaten ontvangen (van het zelfde merk maar ook van andere merken) . Een goed advies en de koffie, cappuccino etc. zoals die uit de automaat komt zelf kunnen proeven.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken en dik tevreden met het apparaat.

Marieke 26-12-2019

Voor mijn werk, docent voeding, mixers nodig die 'hufterproof' zijn. Goed advies gekregen van Floris, medewerker Beerepoot Hoorn. Mixers met lange garantie, goede motor, makkelijk schoon te maken en eenvoudig uit elkaar te halen. Heel blij mee. En de leerlingen ook: met de kerstviering lekker mixen en bakken allemaal.

Th. Janssen 25-12-2019

Bij mooiedeal.nl een TV besteld van EP van 249€ voor 219€. Echter bij de afrekening van EP staat toch 249€. EP weigert echter de korting te verlenen omdat het zogenaamd niet was afgesproken met mooiedeal.nl. DAT noem ik nog eens klantenservice.
Kritisch 26-12-2019

U kunt altijd weigeren.....dan had u de tv elders kunnen kopen, voor 30€ goedkoper.... Waarom het wantrouwen?

Officiele reactie van EP.nl 27-12-2019

Het klopt inderdaad dat wij geen afspraak met mooiedeal.nl hebben over het doorplaatsen van deze of andere aanbiedingen. Deze TV was bij ons in de aanbieding van 11 t/m 24 november voor €219. Daarna werd hij weer €249. Vermoedelijk heeft mooiedeal.nl hierna nog steeds deze prijs genoemd. Dat is vervelend, maar wij kunnen er geen verantwoordelijkheid voor nemen als dergelijke sites met prijzen adverteren die anders zijn dan wij in onze webshop hebben bepaald. Overigens valt er bij sites als mooiedeal.nl niets te bestellen, maar wordt er altijd gelinkt naar de webshop. Daar had u dan ook de prijs van €249 kunnen zien.

bart zuijderwijk 25-12-2019

ep is erg goed daar kom ik altijd mensen help je erg goed
daar ben ik blij mee

Marco 25-12-2019

Een was droger besteld die de 24e geleverd zou worden. Netjes de 23e een track and trace ontvangen dat hij onderweg was! werd ik gebeld op de 24e of ik de 27e thuis was want dan kwam de droger?? huh ? en mijn track and trace dan ?? Bleek dat de bezorger pas de 23e de opdracht had gekregen. Ik moest maar bellen met de klantenservice. Gebeld met de klantenservice waar ik letterlijk van het kastje naar de muur werd gestuurd en moest ik 3e keer terug bellen om antwoord te krijgen. Snap ik want hoe later het werd hoe duidelijker het werd dat de 23e niet meer ging lukken. Uiteraard lag de fout in het magazijn en het magazijn gaf de schuld aan de webwinkel. overduidelijk had de dame van de klantenservice een opleiding gehad reflecteerde zoals geleerd: Ik vind het heel vervelend, maar kan er niets aan doen. Begrijp uw boosheid maar etc etc. De dame bij de klantenservice zat alleen en had het te druk en kon er niets aan doen, wilde me net terugbellen bla bla bla Maarrrrr vertelde me dat ik het aanbod had gehad van het magazijn de droger gratis te monteren en dat moest op zolder dus dat was toch een prima bod !!. Mijn droger moet helemaal niet op zolder ( daar is nooit over gesproken zelfs) Ik had aangegeven dat de aansluiting gewoon in de schuur was en ik dit zelf makkelijk kon. Bottom line geen droger de 24e. En oh ja, het formulier met de track and trace.... die staat inmiddels op afgehandeld.!!
En nog voordat ik de droger heb krijg ik al de vraag hoe mijn aankoop is bevallen !!!! Kortom de administratie is een zooitje.
Nooit weer.
Officiele reactie van EP.nl 30-12-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat uw aankoop niet is verlopen zoals dit hoort, daarvoor welgemeende excuses. Wilt u de klantenservice een mail sturen, zodat we kunnen kijken wat er precies is fout gegaan en waar wij betere communicatie hadden kunnen onderhouden met u.

marco 11-01-2020

Inmiddels ruim een week terug de klantenservice gemaild op verzoek.
Ook daar geen enkele reactie. deze week Facebook van het bedrijf maar eens activeren.

Dick 24-12-2019

In de winkel een eerlijk en goed advies gekregen bij het bepalen van de keuze betreffende, grootte mogelijkheden en merk van een smart TV.
Hebben nu een LG 32" smart TV waar we veel plezier van hebben.

Peter Jan 21-12-2019

Ondanks de kerstdrukte mijn bestelling toch de volgende dag al bezorgd. Geweldig service dus.
Ruim assortiment van alle artikelen.

Dree 21-12-2019

Helaas komen zij belofte niet na. Voor 21:00 bestellen volgende dag leveren, niet dus. Ook bij bestelling geen bevestiging en factuur gekregen (nee, ook niet bij spam).
Kritisch 22-12-2019

Oh dus u denkt dat dit aan EP ligt? Denk dat bezorgdiensten de drukte niet aan kunnen, dus

Monique 21-12-2019

Ontzettend goede klantenservice. Ze zoeken altijd naar een oplossing en verwijzen je zelfs door naar een andere winkel als ze het product zelf niet in de winkel hebben.