EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

M.bouhuis 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Knol in Haarlem

Geweldige sevice

Prima uitleg van verschillende merken TV led toestellen,waardoor wij een prima keuze konden maken en tot koop over konden gaan.
En aan huis alles prima aangesloten met veel geduld.

Ruth Markvoort 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Met aandacht en geduld geholpen

Vandaag een IP pad gekocht en met aandacht geholpen. Ook voor het zoeken naar een goede hoes werd tijd genomen, erf fijn, dank je wel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

George van Diermen 28-12-2017 In de winkel gekocht
Spakenburg

Top winkel

Wij zijn altijd zeer tevreden over EP Heijnen. Vriendelijke jongens en erg goede service. Wij komen daar dan ook altijd graag weer terug.

sjh weijers 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn dr CJK v Aalstweg

Overzichtelijke winkel goede voorlichting

Alles prima bevallen! Veel assortiment aanwezig overzichtelijk, voldoende keus, goede voorlichting door verkoper

Elly 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Personeel staat echt klaar voor klant en een prima advies.

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel. Ze staan echt klaar voor de klant. Goede uitleg en zeker niet opdringerig. Nemen echt de tijd voor je!!

Irene 28-12-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

supersnelle levering

Na terugkomst van ons weekendje weg stopte mijn wasmachine ermee. Daar stond ik dan met 6 draaien was!!! Naar Zwirs in Langeraar dus. Ik werd snel geholpen en goed geinformeerd in de mogelijkheden. Keuze gemaakt en snel geleverd. Super service!!

G.M. Blauw 28-12-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder klantvriendelijk

Ik koop altijd bij EP:Beerepoot vanwege de goede service en de klantvriendelijkheid. Ik heb eens een espressoapparaat gekocht waar steeds iets aan mankeerde en na mijn klacht kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Ook heb ik daar een laptop gekocht die voor mij werd geïnstalleerd. En, ook niet verkeerd, de koffie staat altijd klaar!

B.Boon-Smit 27-12-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Het is een ruime winkel waar je op een deskundige manier wordt geholpen zonder dat men opdringerig is.

Marieke 27-12-2017 In de winkel gekocht

Service service service

Het maakt niet uit wat voor een elektrisch apparaat ik nodig heb, ik ga sinds een aantal jaren altijd naar EP Beerepoot. Een ruim assortiment, concurrerende prijzen, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende service. Zeker een aanrader!

Hannie 26-12-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke vakmensen

Er wordt goed geluisterd naar waar je behoefte naar uit gaat en het advies is daarna maatwerk. Men probeert niet het duurste aan je te verkopen, maar het product waar de klant gelukkig van wordt. Verder blijken productkwaliteit en service door de jaren heen steeds prima te zijn.

Wendy Vriend 24-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn EP

Juist advies, prima kwaliteit.

We werden goed geholpen, veel informatie met ruime keuze.
Duidelijke uitleg waardoor keuzes steeds beperkter werd en we tot een goede eindkeuze zijn gekomen. Werd de tijd voor ons genomen.

M. van der Hulst 24-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

prima service

Een van de redenen om voor EP te kiezen was omdat het een landelijke keten is.
De service is er relaxed, niet verkoop gericht maar juist klant vriendelijk en geven goede informatie en nemen de tijd voor je.
Luisteren goed naar je wensen.
Prima tot zo ver.

Augustina Kamstra 24-12-2017 In de winkel gekocht
Leek

Super tevreden over de service!!!

We hebben bewust voor een kleinere shop gekozen, om de service, klantvriendelijkheid, de tijd dat ze voor je nemen. Geen lopende band werk. Je bent geen nummer, maar klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 24-12-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Komen er al jaren. Goede service en mensen met kennis van zaken in de winkel. Goede prijs prestatie.

Ootes 23-12-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Service is top en goed advies en zeker genoeg keuze. Er zijn ook genoeg deskundige medewerkers die je goed helpen!

WPK 23-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Topzaak voor alle aparaten met (of zonder) een stekker !

EP Beerepoot Hoorn is een zaak met vriendelijke medewerkers, welke ook nog eens verstand van zaken hebben. Je wordt er goed te woord gestaan en krijgt alle aandacht die je wenst.

Inge 23-12-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk en prima geholpen

Mooie, ruim gesorteerde winkel met vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt om je te helpen.

fam.postma 22-12-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

goed gehopen met vriendelijk uitleg

Goed en vriendelijk geholpen bij het aankoop van een nieuwe t.v. Duidelijk uitleg gekregen over de uitleg van het aparaat.

A. Strating 22-12-2017 In de winkel gekocht
EP Prieto te Zuidhorn

grote inzet om zo snel mogelijk de oven geleverd te krijgen

In eigen dorp is het zeer prettig winkelen bij EP Prieto. Er werden kosten nog moeite gespaard om om de juiste informatie te geven.

Johanna 22-12-2017 In de winkel gekocht
Best

echt super service !!

ik had mijn wasmachine kapot ( met een groot gezin ) ik ben in de middag een nieuwe gaan kopen, en dezelfde dag had ik de nieuwe al boven staan !! echt super gedaan jongens, dank je wel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Cees Bakker 22-12-2017 In de winkel gekocht
EP-Jack Stet Zuid-Scharwoude

uitstende service

Gezellige winkel zonder al te veel poespas,niet al te drukke winkel.
Ruim en overzichtelijk.
In deze winkel kan je alles vinden en er zijn geen opdringerige verkopers ze komen ook niet meteen vragen of je het kan vinden en of zij wat voor je kunnen betekenen.

Gerard L 22-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Al jaren zeer tevreden over de dienstverlening

Ik kom daar al jaren voor al mijn witgoed en tv's. Alles wordt vakkundig geinstalleerd en werkt prima. Toen enige tijd geleden de deurgreep van de koelkast stuk ging kreeg ik gratis een nieuwe. Geen gezeur over garantie.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 21-12-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Geweldige service en terzake kundig personeel

Vriendelijk en goed geholpen.daarna nog via internet gezocht, maar toch uiteindelijk in deze wijnrek gekocht.

Frank 21-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Twee heren kwamen de wasmachine vlot en vakkundig afleveren. Voorkeur voor bezorg tijdstip paste eerst niet, maar ze hebben het zo kunnen regelen dat het toch lukte.

Kees Appelman 21-12-2017 In de winkel gekocht

Gezellige winkel

Er hangt een gezellige sfeer in de winkel niet van die schreeuwende reclames om je heen of felle verlichting .
Goeie bediening en ook goed personeel die verstand van zaken hebben.
Ik ben goed geholpen en ging met een goed gevoel de winkel uit.
Tot een volgende keer.

Leo Baas 21-12-2017 In de winkel gekocht
Ep:zweers in Langeraar

.Duidelijke uitleg heel fijn voor ons ouder echtpaar.

Omdat wij graag in een winkel komen die niet zo enorm groot is.En je goed geholpen word en niets opgedrongen word.

E.P. Coffeng 21-12-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Wij kopen veel bij E.P. Beerepoot omdat ze betrouwbaar zijn en de service altijd goed is, tevens is het personeel zeer vriendelijk.

George Stuivenvolt 21-12-2017 In de winkel gekocht

fantastische uitleg ! grote keuze

goede technische uitleg, ruim assortiment en bijzonder vriendelijk personeel, goede parkeer gelegenheid

Cees Bakker 20-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Een no nonses shop,proberen niets aan te smeren eerlijke antwoorden op de vragen.
Conclusie een hele fijne winkel met leuk personeel.

H.G.Nikamp 20-12-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

Geweldige sevice

Misschien iets duurder als tegenwoordig (er word veel online gekocht maar ik vind service belangrijk en dat geeft Ep in Raalte) daarom hebben wij daze Soundmaster NR545DAB gekocht bij EP Jan Oosterwechel.

jan 20-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prettige winkel,er wordt veel aandacht aan de klant besteed.

Hele mooie winkel en vriendelijk personeel, heel terzake kundig. Prijs, kwaliteit is oke. Gratis parkeren voor de deur.

Wilma Bronsink 20-12-2017 In de winkel gekocht
Ep Vaassen

Erg behulpzaam personeel

EP is al jaren onze trouwe leverancier van electrische apparaten. Behulpzaam en kundig personeel die nog bereid zijn om iets extra's voor hun klanten te doen!

Klaas Zwarthoed 20-12-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Prima service, mooie winkel.

Ik heb een vaatwasser gekocht in de winkel.
Prima service, goede prijs en goede afterservice.
De installatie is ook goed verzorgd.

Haak 20-12-2017 In de winkel gekocht

Wat een kennis en kunde van de medewerkers!

Wij komen graag in deze winkel ook al moeten wij er een stukje voor rijden. Mooie kwaliteitsproducten en de medewekers hebben zeer veel kennis van zaken! Wij kochten een extra Ipad en hebben ons meteen laten voorlichten over een kitchenaid keukenmachine en een jura koffiemachine. We komen dus gauw weer terug.

SimonC 20-12-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

erg goede bediening door Pierre Noordermeer, zeer content mee, duidelijke uitleg met veel kennis van zaken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F. Hart 20-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Storing vaatwasser. Gemeld op maandag op 4 december j.l.
Verholpen op donderdag 14 december.
In folder staat: Wij zijn snel ter plaatse.

Esther 19-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Bovenkarspel

EP Beerepoot = service

EP Beerepoot heeft een super service , we hebben een mooie samsung Q-led tv gekocht met Bose soundtoch geluidssysteem de subwoover was niet in onze gewenste kleur aanwezig , deze is besteld maar kon niet op tijd geleverd worden voordat we hem nodig hadden . we kregen er 1 die in de winkel staat te leen totdat de bestelde geleverd kon worden . een bedrijf die met je meedenkt en geweldige service heeft

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JvOD 19-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Fijne winkel met goede service.

Tijdens de zondag openstelling afgelopen weekend zijn wij in de vestiging in Bovenkarspel geweest voor de aanschaf van een DeLonghi Nespresso machine. Het model wat wij wilden aanschaffen was helaas niet voorradig in deze vestiging, maar werd direct voor ons besteld en vanuit de vestiging in Schagen naar de vestiging in Wervershoof (voor ons de dichtst bij zijnde vestiging) verzonden waar wij de machine 2 dagen later al op konden halen. Top service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JvdB 19-12-2017 In de winkel gekocht
EP van Otterdijk Someren

Perfecte service

Geweldige service. Ze komen alle afspraken direct na. De bezorging,installatie en uitleg verliep vlekkeloos. Ik heb inmiddels dus alweer een tweede apparaat bij hun besteld. En dit allemaal telefonisch ;) want ook dan krijg je duidelijke uitleg!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Jumelet 19-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Wordt met respect behandeld

Ik werd hier correct geïnformeerd over de aangekochte producten en kon er rustig over nadenken.
Alle service welke nodig is om iets aan te schaffen is mij naar volle tevredenheid gegeven.

Rob ter Hofstede 19-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn Nh

Ik kom bij Beerepoot voor goede service en goede advisering

Alles in mijn huis op elektrisch gebied komt van Beerepoot Hoorn. Goede voorlichting en goede prijs kwaliteit verhouding. Al koop ik meestal in het wat duurdere segment Sonos, Miele etc.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Plante 19-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, Van Beethovensingel

Service, vriendelijkheid en tijd

Ik heb voor EP:Boelaars gekozen omdat ik het prettig vind dat ik terug kan gaan naar een winkel waar ze me kennen, waar ik een klant ben en als klant word behandeld. Bij aflevering werd de tijd genomen om me uit te leggen hoe de wasmachine werkte. Ik kan altijd bellen als ik het niet snap. Wat prettig om zo'n service en klantgerichtheid te ervaren in een stad als Rotterdam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

18-12-2017 18-12-2017 Via de website gekocht

Internetbedrijf met persoonlijke aandacht!

Op basis van goede prijs kwaliteitverhouding dit bedrijf gekozen. Eerst gegoogeld. De positieve reacties op het internet hebben me over de streep getrokken. Achteraf een hele goed keus. Steeds op de hoogte gehouden over de levering. Fijn als je belt gelijk iemand an de lijn die weet waar je het over hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Haak 17-12-2017 In de winkel gekocht

Wat een kennis en kunde van de medewerkers!

Boekbijsandra 17-12-2017 In de winkel gekocht

Tijd en persoonlijke aandacht

Vriendelijk, rustig en niet opdringerig. Eerlijk advies. Wij gingen voor een TV en de verschillen en kwaliteit/prijsklassen werden duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. de Koning 17-12-2017 In de winkel gekocht
EP: Rickelman Best

Goede service & scherpe prijs

We waren opzoek naar inductiekookplaat en combi oven/magnetron. Ze dachten mee in de winkel en deden een heel scherp aanbod.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 17-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goede voorlichting, persoonlijk aandacht

Ben een voorstander van producten te zien en te voelen en in ons geval (Sonos) te horen.
Dat kan hier allemaal

Marijke Beumer 17-12-2017 In de winkel gekocht
E.P. Beerepoot, Hoorn

Prima en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig personeel. Zij emen de tijd voor je en luisteren naar waar je op zoek bent

Johan 16-12-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Fijne Behandelig

Welnu wij kwamen voor een kleine aankoop, nog geen tv, en werden ook hierbij zeer professioneel geholpen en nadat wij ook aangeven ons te willen oriënteren voor een nieuwe tv alleen nog niet welk soort en merk werden wij zeer uitgebreid te woord gestaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Verbugt 16-12-2017 In de winkel gekocht

Erg goede service persoonlijk advies

Ik vindt de service en uitleg over de aankoop erg goed.
Ze nemen ruim de tijd voor iedereen.
Wij zijn super tevreden.