EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gonny 28-11-2023

Bestelling gedaan via 3 x betalen werd netjes verstuurd naar EP rene. Zo gauw hun het binnen hebben word je gebeld voor een afspraak er word keuring een datum en tijd afgesproken en netjes bezorgd. Trouwens mensen aan de telefoon ook heel vriendelijk

Appie 28-11-2023

Goede service en heel goedkoop en een zeer goed product.kortom zeer aanbevolen om hier te gaan shoppen!

PV 28-11-2023

Er wordt samengewerkt met postNL. Die droppen pakketten voor de deur zonder te kijken of er iemand thuis is. Ons pakketje stond het hele weekend voor de deur terwijl we een weekend weg waren. Kletsnat en een wonder dat het er nog stond.

Bianca Ghattas 28-11-2023

Tv besteld en er werd de volgende dag gelijk kontakt op genomen over de bezorging, de tv werd super snel geleverd en het is een top product voor een top prijs.
Bedankt voor de goede service!!!!

Gerben Giezen 28-11-2023

Vanwege de geweldige aanbieding van een Sonos One SL heb ik bij EP Nijverdal online een bestelling onlangs geplaatst, en is kort daarna bij mij thuis afgeleverd via PostNL. Bij het uitpakken bleek dit een zwarte uitvoering te zijn, en had een witte kleur besteld. Hierover dezelfde dag nog gebeld met EP Nijverdal, en werd in de middag deze bij mij thuis nog omgeruild. Ik vind dit getuige van een klasse service van EP Nijverdal en daarvoor nogmaals veel dank!

Peterdegraaf 28-11-2023

Wij hebben een televisie besteld keurig op tijd geleverd gecontroleerd met de bezorger voor beschadiging en zijn hem nu aan het installeren prima prijs kwaliteit

Thomas 28-11-2023

Top service. Een soundbar gekocht tijdens Black Friday. Mooie prijs en snelle levering.

Joris 28-11-2023

Snel en eenvoudig mijn nieuwe TV kunnen bestellen. Een hele nette prijs en de levering verliep keurig volgens afspraak. Je werd van te voren gebeld wanneer ik mijn TV zou kunnen verwachten. In één woord super!

Allerd 28-11-2023

snelle levering, service en snel telefonisch contact met afdeling planning. Tijdige bezorging en goede uitleg bij installatie aan huis. Vriendelijke bezorger.

Thijssen 28-11-2023

Fijn om een goede lokale witgoed- en electronicazaak te hebben. De wasmachine werd snel geleverd en het plaatsen en aansluiten op zolder (en de oude wasmachine meenemen) werd vlot gedaan door 2 vriendelijke jongemannen.

Coester 27-11-2023

Duidelijk website en goeie service.
Snelle levering en wij zijn tevreden over EP.

Fred 27-11-2023

Goede beschrijving op de website, makkelijk bestellen, de volgende dag geleverd, en achteraf betalen met Klarna. Perfect!

R 27-11-2023

Ik koop altijd mijn elektronica producten bij EP Beerepoot. Vriendelijk personeel en duidelijke product uitleg.

Ine 27-11-2023

Snelle correcte levering aan een ok prijs. Fijn dat de winkel in het dorp zit voor evt service.

Magdalena 27-11-2023

Pakketje komt niet op de volgende dag.
De rest was goed, goede producten en goede prijs.

Wilh 27-11-2023

Snelle, nette bezorging. Oude zware tv meegenomen! Top.
Vandaag besteld, morgen in huis.

K Geers 27-11-2023

De aankoop verliep soepel en werkt goede afspraak voor afleveren gemaakt. Enige kanttekening, het helpt als de winkel even meld hoe je de extra gratis garantie kunt krijgen en de waardebon kunt ontvangen. verder helemaal prima.

M v D 27-11-2023

Helemaal prima verlopen, goeie prijs,snelle Service. Geen problemen gehad,veel plezier van het bestelde product.

Nathan 27-11-2023

Super snelle service ook zeker bij onze locale EP zwirs. Zij zetten zich enorm in en doen meer dan verwacht

jeroen Stam 27-11-2023

Ik ben altijd tevreden bij EP,Beerepoot. Ze helpen je altijd vriendelijk en zijn gastvrij. Kwaliteit van de spullen zijn goed en de winkels ziien er altijd netjes en verzorgd uit!

Ruud 27-11-2023

Al bijna een week aan het wachten op een printer die ik via internet heb aangeschaft. Stop svp met leveren via DHL. Is een drama. Pakket kwijt, pakket gevonden.
klantenservice-66 27-11-2023

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u bestelling vertraging heeft opgelopen bij DHL. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met het grote aanbod aan pakketen wat bij DHL binnenkomt i.v.m. Black Friday. Ik heb begrepen dat het pakket ondertussen is afgeleverd bij.
Namens EP excuses voor de vertraging.

EP:Klantenservice

E van Beest 27-11-2023

Ik kan niet anders zeggen .........een uitstekende behandeling.........afhandeling ....................en service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat was nou weer eens een ouderwetse ervaring. Daar knapt een mens van op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

g.mastenbroek 27-11-2023

wij hebben via de EP Berepoot een magnetron besteld, echter de aflevering is al 4 x verzet (verplaatst naar de volgende dag)
In eerste instantie zou deze na een dag worden afgeleverd. Helaas is dit niet gebeurd, dus een onvoldoende.
klantenservice-66 27-11-2023

Geachte heer Mastenbroek,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat uw order op de dag van bestelling netjes is overgedragen aan de vervoerder DHL door ons magazijn.
Helaas is deze daar een aantal keer vertraagd, waarschijnlijk in verband met de Black Friday drukte en hebben ze hem pas vandaag uitgeleverd. Namens Ep excuses voor de vertraging.

EP:Klantenservice

John 27-11-2023

Zeer overzichtelijk en goede prijs verhoudingen en de aanbod is goed, overzichtelijke en goed te vinden

Paulina 27-11-2023

Meerdere keren gebeld om advies voor wasmachine en warmtepompdroger, erg vriendelijk en goed geholpen. Goede prijs echt de goedkoopste!
Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan!