EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Heidi 30-05-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet

Persoonlijk en rustige duidelijke uitleg!

Na uren zoeken op het internet naar warmtepompmachines en wasmachines, voor duidelijke en eerlijke uitleg naar Jack Stet gegaan. Ze nemen hier alle tijd om elk merk, type machines uit te leggen in alle rust. Net als alle andere nieuwe producten, gewoon weer super geslaagd bij Jack, en binnen no time geïnstalleerd en werkend weer een uitleg! Bedankt jongens voor alle tijd en goede installatie! Tot d volgende keer weer!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 30-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Streekhof Bovenkarspel

Altijd een blij gevoel

Beerepoot Bovenkarspel is een zeer prettige en mooie winkel. Je wordt er deskundig, geduldig en vriendelijk geholpen. De service van EPBeerpoot is zoiezo zeer goed. Ze gaan mee met prijsgaranties.
Geen behoefte daardoor om bij andere winkelketens te kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvonne 30-05-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Prima service

Goed en persoonlijk advies in de winkel waarbij alle tijd werd genomen en bij bezorging en installatie duidelijke uitleg. Snelle levering en in overleg op een tijdstip dat het de klant uitkomt en niet een hele dag wachten zoals bij grote bedrijven.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry 30-05-2017 In de winkel gekocht

Altijd goed geholpen

Wij komen al jaren bij bij deze winkel, perfecte service van goed gekwalificeerd en vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 29-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Aardige mensen en een super service!

Hier hebben ze gewoon verstand van zaken! Misschien niet altijd zo goedkoop als die andere winkel met dat rode logo, maar hier hebben ze wel verstand van de dingen die ze verkopen. Mensen die tenminste wel een antwoord kunnen geven op je vraag.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H van Breen 29-05-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

vliegens vlug bezorging!

Na goede uitleg tussen de verschillende was en droogmachine konden wij een goede keus maken. Wij hebben gekozen uit de machines die op voorraad waren en hadden binnen een uur de wasmachine en droger op de plaats staan. Echt super fijn!!

Laura Breebaart 29-05-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke Betrokkenheid

Nadat ik op internet een helder idee had over de mogelijkheden, ben ik o.a. naar de EP:Beerepoot winkel gegaan om de uiteindelijke keuze te maken. Ik werd direct geholpen door een medewerker. Hij had diepe kennis over het onderwerp, wat ik erg kon waarderen. Ik wist dat ik in goede handen was, want bij 3 andere winkels wisten de medewerkers niet waar ik het over had, maar bij EP:Beerepoot was duidelijk dat het personeel niet van de straat geplukt was. De winkel heeft een fijne golvende opstelling. Ik had mijn studio spullen mee en mocht inpluggen om de apparatuur uit te proberen! Daar werd ook nog leuk op gereageerd! Wat ik wel prettig vind is dat ze je na de service en het advies, even verlaten zodat je rustig kan beslissen of je over wilt gaan tot de aankoop, dus er werd totaal geen vervelende druk uitgeoefend op mijn portemonnee, in tegendeel! Ik kreeg ook nog een heerlijke korting en cadeautjes! Ik raakte met meerdere personeelsleden in gesprek vanwege hun interesse in mijn beroep en kreeg nog tips en trucs toe. Het was een gezellige groep! Ze hebben me helpen inpakken en dat deden ze royaal.
Bij EP:Beerepoot slaag ik! Keer op keer!

Sandra 29-05-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Goed advies

Zowel wasmachine als droger besteld bij EP. In de winkel kregen wij goed advies over de merken en series die er waren. Zowel de service als prijs was goed. Inmiddels zijn ze in gebruik en zijn wij nog steeds blij met onze aankoop.

Fam van Oss 29-05-2017 In de winkel gekocht
EP Mierlo

leuke vakantie actie!!!!

vriendelijk en goed geholpen. Het was maandag de winkel is dan dicht in Mierlo. De eigenaar zag me aan de deur staan en maakte toch ff open :)! Het bestaat nog!

Estha Besseling 29-05-2017 In de winkel gekocht

Super Service!

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat het bij ons om de hoek is. Vriendelijk personeel die verstand van zaken hebben. Wij hebben goed advies gekregen voor de aanschaf van onze nieuwe tv. Gezien de tv niet in de auto was er een medewerker die de tv samen met ons naar huis wilde lopen, echt te gek. Onderweg leuk contact en begrepen dat we echt wel een goede aanschaf hebben gedaan en er veel plezier van zullen beleven.

Peter M. 29-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Tol

Service is top!

Demonstratie (met proeverij) door René Berends van de Montana Hetelucht friteuse, In afwachting van de patat uitleg gekregen, en kunnen ervaren hoe de soundbar en tv, die we op oog hebben, klinkt en hoe mooi het beeld is. Wat een kennis van zaken heeft die man. we zijn weer geweldig geholpen en de frietjes waren ook ok.

Vincent 28-05-2017 In de winkel gekocht

Juiste selectie

Bij elk type apparatuur de juiste selectie bijvoorbeeld stoomstrijkijzer (philips)
TV, s? Samsung Sony
Ook bij printers Epson hp Samsung overal is aan gedacht de service is keurig en de prijs is goed! Geen onnodig gezeur of je van energieleverancier wilt wisselen dus al met al prima zaak.
Een aanrader dus!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vincent Pilon 28-05-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot

Zeer goed geholpen!

Vandaag een big green egg minimax gekocht bij de magazijn uitverkoop, stond een nieuwe en een gebruikte ( waarschijnlijk eenmalig) helaas was bij de nieuwe een steen gescheurd en de plaat ontbrak waar de kolen op komen. Zonder een probleem ervan te maken, had ik de keus om beide nieuw te kunnen krijgen of deze van de gebruikte om te ruilen. Het ging hier beide om showroom modellen, die €300 afgeprijsd waren. Lekker de spullen gewisseld en de egg meegenomen. Eerste gerecht ligt er ondertussen al op!

Patricia rensen 28-05-2017 In de winkel gekocht

Goed service

Vandaag een samsung stofzuiger gekocht we werden snel en vriendelijk geholpen alleen moesten we lang wachten om te kunnen betalen omdat er magazijnverkoop was. Voor de rest zou ik de winkel aanraden aan familie en kenissen

Kristel 28-05-2017 In de winkel gekocht
Budel bij van der Kampen

Zeer professionele uitleg

Zeer behulpzame medewerker met een super goede vakkennis.
Bovendien een heel vriendelijke man die goede uitleg gegeven heeft.
Meer moet dat niet zijn. Perfect !

Mw. Ploum 28-05-2017 In de winkel gekocht
Roermond, Schaarbroekerweg 28

Overtuigende verkoop van Philips Airfryer

Via mijn kennissenkring was mijn interesse in de Airfryer gewekt. Bij Tummers Roermond ging ik informeren. Ik werd meteen door een medewerker te woord gestaan en er werd op een heel klantvriendelijke manier tekst en uitleg gegeven over de werking van Airfryer. Ook over de 30 dagen proefactie werd duidelijk uitleg gegeven en dat overtuigde mij om op de actie van Philips over te gaan. Van de proefactie hoef ik inderdaad geen gebruik te maken, want ik ben lovend over dit product en zeer blij met mijn aankoop. Dat had de medewerker al voorspeld.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van der Lans 28-05-2017 In de winkel gekocht
EPSTEVENS Vaartplein in 's-Gravenzande

Goed advies

Dicht bij huis en deskundig advies. Niet altijd het duurste maar het beste artikel waar ik in geintrsseerd ben.

Wiel caris 28-05-2017 In de winkel gekocht
Heythuysen

Netjes en erg goed geholpen.

Kocht voorheen altijd bij maxwel maar deze was er niet meer! Opeens ep
Goed geholpen tevreden goede prijs product wat ik nodig had niet op voorraad maar kreeg na 3 dagen telfoon dat het er was super!

JJ Kraakman 27-05-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Goede service.

Wasmachine had het begeven. Om 11:00h een nieuwe uitgezocht na duidelijk en objectief advies. Nog dezelfde middag om 15:00h geleverd en dat op de eerste tropische dag met Spaanse temperaturen van het jaar. Top.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jakob Slor 27-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Veendam

gewldige service

kwam er er wel vaker je wordt goed ingelicht over de produckt die je koopt, in als je vragen hebt over andere pruduckten is ook geen probleem je kunt er met al je vragen terecht en wordt er echt als een klant behandent en nemen de tijd voor jou

Lenie Mulder 27-05-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goede en snelle service

Nette winkel waar we snel en vakkundig geholpen werden. Ik zou mensen zeker aanraden om deze winkel te bezoeken

Wil van Meijl 27-05-2017 In de winkel gekocht
EP van der Kampen in Budel

Geweldige installatie

Bij de aanschaf van een nieuwe tv werden we in de winkel goed voorgelicht over de mogelijkheden. Aangezien de tv in een bestaande kast moest worden geplaatst, moesten er nog wat extra werkzaamheden verricht worden om de tv in de kast opgehangen te krijgen. De eigenaar heeft dit keurig gedaan, zonder daarvoor extra kosten te rekenen. Al met al een geweldige service!!

Mevrouw M.B. Keizer 26-05-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Erg prettig geholpen!

Je wordt opgemerkt als je de winkel inkomt. Vriendelijke begroeting. Na rustig rond gekeken te hebben werd ik geholpen door een zeer vriendelijk personeelslid.

Antonia Hoekstra 26-05-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Goed geholpen, leuke korting gekregen, vriendelijke eigenaar

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat we graag goeie & vriendelijke service. Super geholpen en wordt ook nog thuis bezorgd. Kan niet beter.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Overeem 26-05-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

persoonlijke aandacht en goede after sales

Vakkundige uitleg over het aan te schaffen product. Ook de after sales is goed op orde: kostenloze aflevering en installatie. Men is bereid om terug te komen bij eventuele storingen, ook als deze niet het gevolg zijn van de installatie van het product, is mij gebleken.

Joke van Polanen 26-05-2017 In de winkel gekocht
Leiden, Pelikaanstraat

Fantastische service en uitleg

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het dichtbij is en je kan dan even de winkel binnen wippen met een vraag. En Swaak staat bekend om de uitstekende service.

Jos 26-05-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Persoonlijke aandacht en goed advies

Ik heb geen gebruik gemaakt van de site dus daar kan ik niet over oordelen. Ik heb een aankoop gedaan in de winkel in Roermond. De persoonlijke aandacht, het advies en het gevoel dat je niets wordt aangesmeerd vind ik top en vind je bijna nergens meer. Geef mij maar EP:Tummers ipv Mediamarkt bijvoorbeeld. Misschien soms iets duurder maar dat vind ik geen bezwaar. Je koopt ten slotte iets voor de langere termijn en dan is service veel belangrijker.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Connie 26-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Bovenkarspel

Goede uitleg en vergelijking

Goede uitleg over de prestatie van de samsung tablet, en eventuele vergelijking met andere merken. Voor mij bleek de samsung de beste optie.
Ook goedkopere optie kwamen aan de orde.

A. S. de Ligt 26-05-2017 In de winkel gekocht
ep voordeelland oudeschild

goed advies en fijn geholpen

fijne winkel ruim assortiment. vakbekwame medewerkers die de tijd voor ons namen.
het is een goede zaak.

Lambert Dohmen 26-05-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Panningen

Prima service goede uitleg

Vanwege de service en de uitleg heb ik meerdere apparaten bij EP Tummers gekocht.
Je wordt vriendelijk geholpen en daardoor ga ik altijd terug.

M 25-05-2017 In de winkel gekocht
Ep:Ommen

Persoonlijke aandacht

In Ommen geweldige service. Denken mee over wat bij jou past. Printer gekocht die niet standaard in assortiment zat. Ze zorgen er dan voor dat ze inkt op voorraad hebben en bij problemen zijn ze zelfs aan huis geweest om mee te kijken naar een oplossing.

H. De Leijer - Ketels 25-05-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Prima service!

Ik werd goed geholpen in de winkel en ze komen de wasmachine brengen en aansluiten. Dat is erg prettig als je ouder bent.

Leo Ansing 25-05-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Prettige zaak met deskundig advies en goede service

Prettige zaak met een vaste groep medewerkers. Deskundig en uitstekende service!
Qua prijs t.o.v. Internet zeer scherp en zeker gezien de service zeer aan te bevelen.
Wij kopen alle spullen bij deze mooie zaak!

Ria Kalis 24-05-2017 In de winkel gekocht
Ep Tol IJmuiden

Topgozers

Ik ben blij met de mannen ( en vrouw van Han) van Tol!!
Goede en snelle service. Hartelijke mensen , altijd met een lach!

Ruurd van der Veen 24-05-2017 In de winkel gekocht
Hollandscheveld

Luisterd goed naar wat je wilt, uitstekend

Shop heeft een uitstekend assortiment, maar het belangrijkst is dat er naar je geluisterd wordt. Verder redelijk prijzen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hprins 24-05-2017 In de winkel gekocht
total electronics

zeer goed

Verstand van zaken
BedieningPrettig overzichtelijk en keuze genoeg is het niet aan wezig zoeken ze hetop en bestellen zehet

c m 24-05-2017 In de winkel gekocht
HEINZ VAN BENTHUM in groesbeek

geweldige service

een fijne winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel en goede service en een voldoende voorraad e

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hans en Joke Pinkster 24-05-2017 In de winkel gekocht
EO: Prieto Zuidhorn

Service is geweldig!

Van te voren de 'beste koop' uitgezocht (afwasmachine) op het internet. Deze was binnen een paar dagen geleverd in ons appartement op de 2e verdieping en zelfs ook aangesloten. Super service, dus!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet Ramakers 24-05-2017 In de winkel gekocht
Echt

Goede voorlichting over de aanschaf van de apparatuur

Mooie winkel, overzichtelijk, alles binnen handbereik, niet te lang zoeken, verkoper snel
ter plekke, goed en betrouwbaar advies.

J.A.K. Bossen 23-05-2017 In de winkel gekocht
W.v.d. Steen Electro

snelle actie goede informatie

Duidelijke uitleg waarom onze koelkast niet meer gemaakt kon worden. Daarna direct offerte met verschillende mogelijkheden met uitleg. Na onze keuze is de koelkast al na paar dagen op zeer prettige en deskundige wijze geplaats. We zijn tevreden met onze aankoop

Daisy ☀️ 23-05-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Top bedrijf met kennis van zaken!

Kwaliteit en kennis loopt bij deze zaak singroon!
Het mag beloond en bekroond worden met een 10.
Vriendelijkheid wordt niet appart gescoord maar ook hierin heeft de zaak in tegelen een streepje voor!

Michel 23-05-2017 In de winkel gekocht
EP: BEerepoot

Klantvriendelijk, eerlijk en deskundig

Eerlijk, betrouwbaar en deskundig. Dit is de reden waarom wij de laatste 4 jaar naar EP: Beerepoot gaan voor ons huishoudelijke apparaten. Vandaag onze nieuwe TV laten bezorgen en installeren. De monteur heeft zijn werk meer dan netjes gedaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ans vd hoek 23-05-2017 In de winkel gekocht
EP John vd Rijt goirkestr 48 tilburg

erg goede service eerlijk advies, en betrouwbaar.

ruime keuze en erg goede voorlichtingen op elk gebied je word er persoonlijk geholpen,
geen voorrijkosten

arie 23-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Rosies veendam

Leuke spontane geholpen.

Leuke spontane geholpen met kennis van zaken.

Wij waren niet perse gericht op zoek naar iets toen wij de winkel van EP Rosies binnen wandelden tot ons oog viel op de stof zuiger henry plus na goede en vakkundig advies dat gepaard ging met een grap en grol is henry verhuisd van Veendam naar Bierum .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacco Feld 23-05-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

goeie service

Fijne winkel , goeie service en altijd klantgericht..! goeie uitleg en weten waar ze het over hebben... ! ik zou deze winkel andere ook aanraden ..

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Roosendaal te Enkhuizen 23-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed & deskundig geholpen.

Deskundig geholpen, De verkoper luisterde goed naar de wensen en gaf daar een goed begrijpbare uitleg bij. Over "de laagste prijs garantie" werd totaal niet moeilijk gedaan. (hetzelfde product was bij de Mediamarkt 200,- goedkoper). De korting werd zonder meer gegeven.

gerald schrooten 23-05-2017 In de winkel gekocht
enter

super winkel

Een mooie winkel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De prijs staat voor een goede kwaliteit en service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eerden 23-05-2017 In de winkel gekocht
Horst

Geweldig geholpen

Na op zoek te zijn gegaan voor een nieuwe televisie zijn wij uitstekend geslaagd.
Mede dankzij de medewerkers van EP Tummers in Horst hebben we er een gevonden naar onze wens, er is zoveel keus!! 😄
We hebben genoten van onze filmavond op een prachtig scherm..
Helemaal blij mee!!

Kowsila 23-05-2017 Via de website gekocht

Super tevreden klant

Vandaag bestelt en was al de volgende dag binnen! Werd goed door de medewerkers op de hoogte gehouden over de bezorging! En de bezorgers waren echt Gentlemans!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Braaksma 22-05-2017 In de winkel gekocht
Faber in Kollum

Goede service

In de winkel goed geadviseerd en geholpen. Mijn oude wasmachine was stuk gegaan. Ik ging op een ochtend naar de winkel en diezelfde middag werden de nieuwe wasmachine en droger bezorgd en geïnstalleerd. De machines werken geweldig en mijn was is weer heerlijk schoon!