EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Klant EP van der Molen Gorredijk 03-12-2019

Artikel gaan zoeken op de site, welke ons bekend is door onze vaste winkel voor wit en bruingoed EP van der Molen te Gorredijk. Op de site een goede aanbieding vandaar overgegaan naar bestellen via de website.

Jacobs 03-12-2019

De website was duidelijk en de beschrijving van het artikel was goed. Na aankoop, goede snelle levering.

Joke 03-12-2019

Ik was zeker blij met mijn aankoop bij ep.nl, het was een mooie aanbieding die nergens goedkoper was.
De bestelling en het leveren daarvan is uitstekend verlopen alles klopte en het was ook op de tijd geleverd die was aangegeven wat heel fijn was.
Niets dan lof voor jullie.

Paul sterck 03-12-2019

We hebben met blackfreiday een lg 4k tv besteld en kregen naar het weekend een bericht van EP.nl dat door een technische storing meer tv's waren verkocht dan er voorraad waren.
Dat was jammer,maar als pleister op de wond kregen we een alternatief aangeboden die duurder en beter was dan het bestelde model.
We hoefde niks bij te betalen,dat noem ik nog eens service.TOP WINKEL DIE WIJ IEDEREEN AANBEVELEN.BEDANKT!!!!

Chris 03-12-2019

Ik was van plan om een condensdroger te bestellen. Tijdens het bestel(l)en wilde ik gaan afrekenen en wilde EP mij nog even een tientje extra afpakken. De prijs werd gewoon op het moment van bestel(l)en even aangepast. Slecht slecht slecht. ALS je al je prijzen wil opschroeven doe dit dan snachts zodat de meeste mensen hier niks van merken.
Kritisch 03-12-2019

Goh dat kunt u toch met EP: zelf ook bespreken ipv hier klagen over een tientje??

Officiele reactie van EP.nl 04-12-2019

De prijs van een artikel kan gedurende de dag veranderen vanwege veranderende prijzen van de concurrentie of onze eigen inkoopprijs. De prijs kan zowel naar beneden als boven gaan en had ook een tientje lager kunnen zijn geweest. We begrijpen dat het raar overkomt als dit net tijdens het bestellen gebeurt, maar als u ons op de hoogte had gesteld had u uiteraard de droger voor de lagere prijs kunnen krijgen.

R. Wiersma 02-12-2019

Vandaag een nieuwe hifi-installatie gekocht bij de EP bij ons in de stad. Eerst vooronderzoek gedaan op internet en zo kwam ik uit bij EP.nl Heldere website, ruime keus en een scherpe prijs. Op basis van de site een keuze gemaakt en gelijk in de winkel gekocht. Fijne service. Al met al zeer tevreden!

De kok 02-12-2019

Snelle bezorging, goed verpakt en goede uitleg over het product op de website

Rene 02-12-2019

Bestellen ging eenvoudig. Aantrekkelijke prijs. Enige vreemde is dat er een bezorgafspraak is gemaakt voor donderdag en nu, maandag, al aan de deur geweest............na telefoontje donderdag herkansing.....

Ralph 02-12-2019

De winkelervaring was prima alleen de bezorging/de communicatie rondom de bezorging liet te wensen over. Ik kreeg van verschillende bezorgdiensten emails met track en trace codes, waardoor het voor mij niet duidelijk was welke bezorgdienst het pakket nu daadwerkelijk kwam brengen. 1 track en trace code, die ik als laatste had ontvangen, deed het niet. De eerste gaf geen tijdslot aan.

Gevolg: Ik werd 5 minuten voordat de bezorger bij mij zou zijn gebeld, met de mededeling: ik ben er over 5 minuten. Ik was echter op dit moment niet thuis. Vervolgens gaf de chauffeur aan dat het pakket dan maandag bezorgd worden.

Ik heb zelf contact opgenomen met de bezorgdienst. Op dat moment bleek dat het pakket nog helemaal niet opnieuw ingepland had en dat ik zelf contact had moeten opnemen (?). Dat had duidelijker gecommuniceerd mogen worden.

Long story short: betere communicatie over de bezorgdienst had zowel de bezorgdienst als mij veel tijd en moeite gescheeld.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Heeft u meerdere track en traces ontvangen? Wellicht wilt u de klantenservice mailen met die track en traces zodat wij kunnen kijken waar een en ander fout is gegaan, voor u heel vervelend en daarvoor onze welgemeende excuses!

Jan 02-12-2019

Vrijdagmiddag on line besteld, uurtje later gebeld vanuit de winkel ("wij krijgen pop ups van nieuwe bestellingen") met de vraag of ze dezelfde avond kunnen leveren want mijn adres kan er bij in de geplande bezorgronde tussen 19 - 21 uur. Op mijn vraag of het rond 19 uur kan i.v.m. eetafspraak is het antwoord: "natuurlijk, doen we u als eerste ..."
Kijk daar word je nou blij van als klant, super bedankt! .... En ik geef nooit een 10 op dit soort enquêtes
Oh en de nieuwe OLED is fantastisch ... ("goeie koop meneer kreeg ik al te horen aan de telefoon")

Anita Leeseman 02-12-2019

Beerepoot had 4 actiedagen. Op de eerste actiedag was er een aanbieding van een Philips tv die ik graag wilde. Ik kon echter niet gaan kijken op die dag. 3 dagen later vroeg ik of ik hem nog steeds voor die prijs kon krijgen en dat kon. Echt TOP! De verkoper heeft me echt heel goed geholpen en nog andere tv’s laten zien en het verschil daartussen. Hij nam alle tijd voor me terwijl het heel druk was in de winkel. Ik heb ook nog een vaatwasser en een inductiekookplaat gekocht en een goede deal gemaakt met de verkoper. Prima zaak, ik zou het iedereen aanbevelen naar Beerepoot te gaan. Bedankt voor de service!, Anita Leeseman

arie 01-12-2019

EP: "die doet het" echt.
Vrijdagavond de smart tv LG 43UM7000PLA online besteld. Voor 21.00 uur, dus zou hij op maandag bezorgd worden.
Maar hij was al zaterdagmiddag binnen. De communicatie via mail was prima. Zodat ik ook kon zien dat hij eerder geleverd zou worden. De verpakking zag er bij levering ook prima uit.De tv ziet er verder mooi uit, en alles was zooo makkelijk te installeren. Werkt overigens prima met Ziggo, al zou hier daarvoor niet gecertificeerd zijn. Thanks.

van der Meulen 01-12-2019

Geweldige service, zowel in de echte winkel als online. Bij problemen zijn ze altijd bereid mee te denken.

Amely Mussche-Talahatu 01-12-2019

Ik heb gekozen voor een bestelling bij EP omdat ze een airfryer van Philips in de aanbieding hadden. De levertijd was binnen een dag en de goedkoopste die ik kon vinden,

hansiepansie 01-12-2019

Ik ben niet in de shop geweest. bestelling via site. wel met de shop gebeld om afspraak te maken werd goed en adequaat geholpen. heb voor de gekozen a) de winkel in de buurt is en B) de zaak qua vriendelijke en gedegen behandeling en omdat de service goed staat aangeschreven

Colin 30-11-2019

Uitstekende service, persoonlijk contact na het plaatsen van een bestelling in de webshop betreft de levering van een TV. Deze de volgende dag netjes afgeleverd door een degelijke bezorgservice. Niks op aan te merken!

Jim Stadt 30-11-2019

Heb al 2x een keer flat televisie gekocht 1x Grundig slaapkamer + 1x Panasonic grotere huiskamer geadviseerd door verkoper met kennis van zaken en de laatste keer via online shop Philips airfryer xxl aangeschaft, nadat google geraadpleegd te hebben was EP Bereepoot de gekoopste en de goede service gaf dat de doorslag om dat bij EP te bedstell.

Ganz 30-11-2019

Gebeld met EP (Elburg) met een vraag over een actie van LG. Meteen goed te woord gestaan met de info die ik nodig had.
Vervolgens te TV besteld met optie ophalen, t.v. stond keurig klaar en een medewerker liep met me mee naar de auto om de sjouwen (55 inch TV) de nota meegekregen, en ontvangen via de mail.

Ik ben meer dan tevreden

Jan 30-11-2019

De shop was goed gekozen om de prijs was even goedkoop als anderen dus dacht kan net zo goed via deze shop bestellen
want dan wordt het geleverd via de winkel in Ommen hebben hun er ook wat aan.
levering was in goed overleg dus gewoon Top

Trees Miedema 30-11-2019

Ik ga graag naar deze winkel omdat ik uit ervaring weet dat het personeel behalve vakkundig ook behulpzaam is. Men denkt en zoekt echt mee voor mijn belangen en dat is steeds weer een fijne ervaring. Een eerste keuze herzien levert geen probleem op en ik word verder geïnformeerd over een nog beter bij mij passend alternatief. Ook als ik het aandurf mijn totale onwetendheid (bijv. op digitaal gebied) te tonen, word ik serieus genomen en echt goed op weg geholpen.
Ik ben blij met deze winkel in mijn woonplaats!

Jos 29-11-2019

Zeer snel gevonden wat we zochten en s avonds bestelt en binnen 20 uur bezorgt, wat een kwaliteit fantastisch.
En magnetron ziet perfect uit,

Rob Tinga 29-11-2019

wij zijn Groningers! en geven niet zo maar een10,dus een 9 is al heel wat! voor klantvriendelijkheid en kennis van zaken moet je echt bij rosies zijn!

Marjan 29-11-2019

Wij hebben goede ervaringen met EP Beerenpoot
Helaas was de tv niet op voorraad in de winkel en daarom deze via internet besteld.
Het bestelproces en de bezorging met DHL is prima en snel verlopen.

G.J. Oosterbroek 29-11-2019

De webshop is duidelijk en overzichtelijk en gemakkelijk via te bestellen.
De levering is snel en correct.
De afhandeling in de winkel ging prima en naar tevredenheid.

Louise 29-11-2019

Het artikel wat ik besteld had was niet voorradig, maar ik kreeg een ander aanbod en daar ben ik achteraf veel blijer mee.

Gischja 28-11-2019

Het pakje was goed verpakt. Maar de evaluatie kwam een dag eerder binnen dan het pakje!
Met andere woorden het kwam 2 dagen te laat binnen!
Gevolg ik kan het cadeau pas 3 dagen na de verjaardag geven. Beetje jammer omdat op de website aangegeven wordt dat het op zaterdag bestellen, dinsdag bezorgen is. Ik ken andere leveranciers die dat beter doen.
Kritisch 28-11-2019

Misschien was er een reden voor de vertraging? Nooit leuk tuurlijk maar geloof dat geen enkele webshop perfect en probleemloos werkt...

René 28-11-2019

Prima en snel geregeld toen ik een televisie besteld had bij de firma Corona.
Duidelijke site.
Keurig thuis bezorgd en aangesloten door twee vriendelijke medewerkers.

Rita Klaar 28-11-2019

Nieuwe tv gekocht bij EP in Volendam en deze ik keurig thuisbezorgd en ingesteld; maar vanaf de eerste dag hadden wij problemen met de kijkhoek. Omdat onze bank en stoelen niet recht voor de tv staan hadden we geen helder beeld. Na het weekend teruggegaan naar de winkel en we konden hem gelukkig zonder problemen omruilen voor een OLED tv die hier geen last van heeft. Vandaag is de nieuwe tv geleverd en ingesteld en zijn heel erg tevreden met het beeld; vanuit alle hoeken een heel scherp en helder beeld. De andere tv is door de monteur gedemonteerd en weer in de doos gepakt. Wij vinden deze service super!!

Mart 28-11-2019

's Ochtends een TV besteld, 's middags werd ik al gebeld met de vraag of EP dezelfde dag al langs kon komen. Een afspraak gemaakt voor in de avond, dit was geen probleem!
Mooie aanbieding, goede service en snelle levering; wat wil je nog meer!?

Sebas 28-11-2019

Uitstekende prijs (online en in de winkel), snelle communicatie (na online bestelling) en gemakkelijke afhandeling in de winkel.

H S 26-11-2019

Mooie winkel je wordt er vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
De service is helemaal top.

Ep Schagen 24-11-2019

Goede voorlichting kan niet beter op tijd levering mooie winkel veel keus en scherp in prijs winkel in schagen

Hennie 22-11-2019

Duidelijk en gemakkelijk en de laagste prijs. Goede informatie over de levering.

Corrynne van Traa 22-11-2019

EP Bergmans in Zeeland NB is een zaak waar wij graag komen. De ontvangst en service zijn top.
Toen onze wasmachine defect raakte en ik EP Bergmans belde rond 16.00 uur, werd mij gezegd dat de volgende ochtend de monteur langs zou komen aangezien het al laat in de middag was. Tot mijn grote vreugde werd ik een kwartier later gebeld. De monteur kwam alsnog!!
Het bleek een grotere klus dan verwacht, maar werd tot volle tevredenheid onzerzijds uitgevoerd.
Hulde!!

Dolf 21-11-2019

Als ik bestel bij EP dan heb ik het artikel binnen de kortst mogelijk tijd in huis. Bravo!

esther 17-11-2019

een fijne webshop , duidelijk omschreven , wordt gratis bezorgd , oude apparaat wordt meegenomen , vriendelijke bezorger, en de tijd die verteld wordt klopt uitstekend , volgende keer weer EP

Ina Schipper 16-11-2019

Na 38 jaar vaste klant bij Expert, zijn wij nu klant bij EP Zwolle-Zuid. Ja u leest het goed 38 jaar. Dit omdat de service en vriendelijkheid van Expert Zwolle-Zuid niet zo klantvriendelijk meer zijn. Wij zijn trouw en het doet zeer. Maar goed, toch maar schoorvoetend eens de nieuwe winkel binnen gestapt van EP Zwolle-Zuid. Deze verkoopmedewerkers, snappen direct wat wel en wat niet wat voor ons is. Wij kochten een soundbar van Bose, die heel professioneel geïnstalleerd is bij ons thuis door een zeer gemotiveerde installateur met het juiste ondernemende gedrag door mee te denken met ons hoe we de kabels kunnen wegwerken, zodat het een strak plaatje wordt. Als we iets niet snapten mochten we gerust bellen en/of appen. Vanmiddag waren we weer in de winkel om kabels en stekkers aan te schaffen, weer wordt er met ons meegedacht, wat super fijn is. Weer viel het ons op hoe schoon de winkel is, met een mooie presentatie van de artikelen horend bij het seizoen.
Wij houden niet van naming and shaming, maar we durven wel te zeggen, dááááág Expert!
Officiele reactie van EP.nl 18-11-2019

Geachte mevrouw Schipper,

Hartelijk dank voor uw feedback tav EP:Zwolle Zuid. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik heb uw review met plezier doorgestuurd naar het filiaal.

Sally Deekmam 15-11-2019

Ik heb online alles geregeld, iets wat ik gebruikelijk niet doe. Het was voor mij erg overzichtelijk.
Jullie waren heel snel met bellen inzake de dag van leveren van het product.
Jullie hebben een tevreden klant erbij en zal jullie zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

Tineke (CJM) Vermeulen 14-11-2019

Heb een Nilfisk stofzuiger gekocht, heb deze nu een paar keer gebruikt. Prima apparaat! Kon deze op de fiets niet meenemen. De verkoper bood aan om hem thuis te bezorgen. Gratis gedaan, dus ook de service is uitstekend!

Yakandra 14-11-2019

Ik zocht een speciefiek gasfornuis van bosch was niet in de winkel werd netjes online besteld de bezorgers waren zeer netjes en vakkundig met uitpakken en alles nakijken op de plek neergezet waar hebben wilde en aangesloten alle verpakkingen netjes meegenomen werd netjes van te voren gebeld of ik thuis was ben zeer tevreden

D 13-11-2019

We werden super goed geholpen bij het kiezen van een nieuw koffie apparaat en konden de koffie ook proeven. Goede service

Lize 12-11-2019

Duidelijke website, levering was prima en op tijd, duidelijke mailwisseling, artikel is zoals afgebeeld en beschreven.

NeeP 12-11-2019

De website werkt op zich prima. Het gaat echter helemaal fout bij de levering. De levering wordt verzorgd door TransMission. Pakketje niet ontvangen omdat ik net een boodschap was gaan doen. Volgens de Track&Trace website zou er een briefje in de bus gedaan zijn. Ik heb overal gezocht maar geen briefje gevonden. Bellen met EP..tja dan moet u bij de transporteur zijn. Bellen met TransMission dus.. tja dat is het lokale depot, ik geef u een 06 nummer. Bellen met dat 06 nummer.. voicemail. Moet ik als klant echt als een dolle achter mijn pakketje aan EP? Ik heb nu nog geen duidelijkheid.
Officiele reactie van EP.nl 12-11-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij dat wensen.
U heeft een mail ontvangen met daarin wat vragen omtrent uw ordernummer. Graag willen we kijken waar het niet goed is gegaan zodat een en ander opgehelderd kan worden. Graag wachten we uw reactie af.

Kritisch 17-11-2019

En meneer of mevrouw NeeP? Heeft u zoals verzocht door EP al teruggemaild? Volgens mij vragen ze dat toch? Om te helpen?

Rieneke 11-11-2019

Bij EP Beerepoot in Hoorn in 2016 een AEG bovenlader gekocht. Prima geholpen. In 2019 begint de wasmachine bij het centrifugeren veel trillingen te maken. Telefonisch contact op genomen. Er komt iemand kijken van de servicedienst met een leen automaat. Ik kan dus blijven wassen, top. Krijg hem gemaakt weer terug, er is een coulance prijs berekend vanwege de jonge leeftijd van het apparaat, klasse. Lawaai en trillingen zijn er echter nog steeds. Ik mag hem ook nog na laten kijken door iemand van AEG, dan komen er echter wel voorrijkosten etc bij. In overleg met een medewerker van EP Beerepoot besloten een andere wasmachine te kopen. Kreeg korting, gratis installatie en doosje anti kalk/schoonmaakmiddel. Prima service. Top.👍

Jan Matheeuwsen ( klant van Rickelman in Best ) 10-11-2019

Afgelopen maand zaken gedaan met firma Rickelman in Best m.b.t. een dvd/cd speler.
Ondanks dat wij als klant steeds maar niet tevreden waren bleven ze naar ons luisteren en vol aandacht naar onze wensen luisteren. De baas is zelfs 4x bij ons thuis geweest omdat wij de bediening niet helemaal begrepen. Nu is alles in orde en daar hebben wij heel veel respect voor.
De firma Rickelman staat voor ons m.b.t. service en klantvriendelijkheid op een eenzame 1e plaats. Hiervoor onze dank....

B Roubroeks 09-11-2019

Super winkel. Goede mogelijkheden qua bestellen/betalen en snelle service.
Zou het zeker aanbevelen aan andere

Gert Wieringa 08-11-2019

Mooie overzichtelijke site. Één maar, net als bij zoveel andere webshops kunnen ze de belofte’ “vandaag besteld, morgen in huis” niet waarmaken. Wel kreeg ik de volgende dag keurig een telefoontje van de winkel in de buurt met uitleg waarom de levering niet deze dag zou zijn.
Misschien een idee om dit op de site duidelijker te vermelden, wel op voorraad bij de fabrikant maar niet bij Oje.
Verder keurig aan huis afgeleverd op het afgesproken tijdstip.
Officiele reactie van EP.nl 11-11-2019

Geachte heer Wieringa,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen we ter harte! Er gaan wat veranderingen plaatsvinden op termijn waaronder vermelding van levering. Fijn dat EP:Oje u verder goed heeft geholpen, veel plezier met uw aankoop.

Lies 06-11-2019

Wij hebben in de winkel een nieuwe tv gekocht. Super aardige werknemers, ze weten waar zij het over hebben. Wij zijn super goed geholpen en de deur uit gelopen met een nieuwe tv!

Trees 06-11-2019

EP Rickelman in Best levert top service!!
Wij zijn daarom zeer tevreden over dit bedrijf.
Afleveren, in bedrijf stellen, aansluiten, problemen oplossen, alles doet men tot volle tevredenheid.
Complimenten.

Trees 06-11-2019

EP Rickelman in Best levert top service!!
Wij zijn daarom zeer tevreden over dit bedrijf.
Complimenten.