EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1650 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jessy Kramer 21-11-2023

Wat een super goede service heeft EP Beerepoot! Echt toppers zijn het. Ik had net voor black friday een wasdroger besteld en een paar dagen voor bezorging belt EP Beerepoot mij dat er een voor bijna hetzelfde geld een betere wasdroger nu in de aanbieding was en of ik daar interesse voor had. Nou dit had ik zeker. Dus je kunt echt zeggen dat ze top service bieden. Dit zou een ander bedrijf nooit hebben gedaan. En een dikke pluim voor de bezorgers.

Pieter Nieuwkoop 21-11-2023

Voor het eerst jullie shop gevonden en toch zo dichtbij (woon in Dinteloord) met mooie prijssteling (bij Bol nog wat goedkoper maar toch voor EP gekozen) voor het artikel wat ik zocht; een betaalbare lange soundbar met mooi prestaties zonder losse subwoofer.
Ik ben er zeer tevreden over en tevens over de vlotte levering.

Ans de Goeij 20-11-2023

Goede prijs echt de laagste van alles. s’middags besteld volgende ochtend al in huis.

Melline 20-11-2023

Zowel in de winkel als aan de telefoon word je goed geholpen. Er wordt geen product aangesmeerd maar rekening gehouden met je wensen. Bezorgdienst is fijn en prettig personeel.

Connie 20-11-2023

Het is voor de 2de x dat ik bestel via de site bij ep ,en echt allebei de keren ging het super, netjes geleverd en snel had binnen 2 dagen het toestel binnen en er zat ook nog een weekend tussen ...echt top

CM 19-11-2023

Omdat er geen EP bij ons in de buurt zit, online besteld.
Vlotte levering, gelukkig bij een service punt.
Prima product die soundbar van Sonos

H Schmidt 19-11-2023

Goede service en after sales, vriendelijk personeel werden telefonisch goed geholpen

BSP 19-11-2023

Online besteld en super snel geleverd. En we kijken met plezier naar de beelden. En al onze opgenomen programma's zijn behouden.

koper61 18-11-2023

Ik ben absoluut tevreden met mijn recente aankoop van de nieuwe tv. De service was buitengewoon goed en ik wil graag mijn waardering uiten, vooral voor de attente bezorger.

Vanaf het moment van aankoop tot aan de levering was de klantenservice uitzonderlijk behulpzaam. Ze beantwoordden al mijn vragen en zorgden ervoor dat ik de juiste informatie had om een weloverwogen beslissing te nemen.

JAN lammers 18-11-2023

Na een zoektocht voor diverse elektronica,komen wij altijd weer uit bij EP
Dit door de uitstekende service vanaf aankoop t/m levering.
Ook de garantie mogelijkheden zijn prima geregeld.
Kortom een fijne winkel om om te shoppen.

Alex 18-11-2023

We kopen echt al jaren ons witgoed, tv's etc. bij EP Beerepoot.
Goede/ eerlijke voorlichting, goede service en concurrerende prijzen.

Lu 18-11-2023

Goede webshop met snelle service. Heb hier eerder een tv besteld en tijdje terug gekozen om ook een soundbar te bestellen bij deze winkel. Helaas was er iets misgegaan met de verzending, hier heb ik contact over gezocht en ben dezelfde middag nog gebeld door een vriendelijke meneer die snel voor mij het probleem heeft opgelost.
Zeker tevreden!

Jomanel 18-11-2023

Een wasmachine op een woensdag besteld. De slogan : "vandaag besteld, morgen in huis" werd niet waargemaakt.
Als ik zelf niet na een week wachten achter alles aan gebeld had, zat ik nu, na 9 dagen, nog te wachten. De wasmachine doet aan de verwachtingen, maar de snelle service is ver te zoeken.
Er is door de zaak geen actie ondernomen, terwijl ze wel op de hoogte waren van de lange wachttijd.
klantenservice-66 20-11-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan met de hele verwerking van uw order.

EP:Klantenservice

Sander 17-11-2023

Shop en winkelen is prima. Ik heb online een droger besteld. Werd 2 dagen later keurig gebeld door filiaal in Obdam. Dat er extra levertijd op zat. Vandaag (week later) weer gebeld, duurt waarschijnlijk nog een week. Erg teleurstellend daar er op de site nog altijd staat op voorraad (groen vinkje). Ik begrijp dat Obdam daar niks aan kan doen. (vandaar 2 sterren), maar EP overall is waarschijnlijk de laatste keer.

Elly Klaver 16-11-2023

Zeer vriendelijk personeel en super machine. Het is nog even zoeken naar het juiste programma maar daar is de wasassistent voor

Rene 16-11-2023

snelle en correcte levering van bestelde artikel.
En in goede conditie in ontvangst genomen.

Wouter 16-11-2023

Ik had vooraf bepaald dat ik graag een oled tv wilde kopen en zag dat een specifiek model bij e.p. in de aanbieding was. Swaak was voor mij de dichtstbijzijnde vestiging. De tv was snel gereserveerd en ik kon hem vlot afhalen. Parkeren was enigszins lastig aangezien de laad/los plek bezet was. Aankoop proces verliep vlot.

aart 15-11-2023

redelijk snel geleverde wasmachine, en de oude retour . snelle communicatie, alleen de automatische mails zijn verwarrend

Rudolf1966 15-11-2023

De prijs/kwaliteit verhouding van de hetelucht oven is perfect. Oven werkt goed en werd 2 dagen te vroeg al bezorgd

Derk Korpershoek 15-11-2023

Zeer snelle levering, diverse betaalmogelijkheden, eenvoudig bedtelling te wijzigen

Marcel 15-11-2023

Klant vriendelijk snelle levering duidelijke uit leg over het product super

Hessel 15-11-2023

Gebruiksvriendelijke website, product wat ik zocht was makkelijk te vinden op de website. Prijs was ten opzichte van andere verkopers aardig scherper. Service was perfect qua telefonisch contact om aflevering te verzorgen. Bezorger stond op de minuut af op de oprit.

Sandra 14-11-2023

Duidelijke site, vriendelijk personeel.
Er ging iets mis bij installatie van de vaatwasser en dat werd keurig opgelost.
Prima prijzen

N. Wal 13-11-2023

Prima shop en goede service. Ook goed telefonisch te bereiken voor als je vragen hebt wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is. Vriendelijke medewerkers.

Leon 13-11-2023

Snel geleverd en prima op de hoogte gehouden. Online besteld en via centraal magazijn geleverd. Helemaal goed 👍