EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 03-10-2019

De bestelde mesjes voor mijn scheerapparaat bleken niet te passen. Met mijn scheerapparaat terug naar de winkel (gelukkig dicht bij mijn woonplaats). Er werden nieuwe passende mesjes besteld (helaas bleek alleen een drietal leverbaar, terwijl ik er twee nodig had) ik hoefde alleen het verschil bij te betalen. Prima service dus.

K.J. Stegeman 02-10-2019

EP had een scherpe aanbieding. het was makkelijk te bestellen en je kon kiezen of je het thuis of in de winkel wilde laten bezorgen. het artikel werd snel geleverd en ik heb het in goed conditie ontvangen.

Ernest 02-10-2019

EP heeft een ruim assortiment met een scherpe prijsstelling zowel op bruingoed als witgoedgebied. Ik heb mijn bestelling via de webshop gedaan. EP (Tilburg) biedt een goede service; direct telefonisch contact voor het maken van een afspraak en je kunt kiezen voor de optie: volledig professioneel aansluiten. Top!

Simon de Boer 02-10-2019

10 Winkel Hoorn
Snelle vakkundige info en hulp (ethernet kabel zat vast in de laptop).
Nieuwe ethernetkabel gekocht en thuis aangesloten op laptop.
Kon daarna de kabel niet meer verwijderen.
Met laptop/kabel naar de winkel gegaan en een medewerker heeft toen heel rustig gedemonstreerd hoe de kabel te verwijderen. Klasse!

li 02-10-2019

Nadat wij een vraag over de garantie-termijn hadden gestuurd, werden we snel gebeld. De vaatwasser wilden we graag binnen een paar dagen ontvangen. Dit werd speciaal voor ons geregeld

Theo S 29-09-2019

Ik had nog geen ervaringen met EP. Heb deze shop puur gekozen voor de prijs van de TV, dit was een zeer scherpe aanbieding.
Contact met de firma was goed, ik werd telkens op de hoogte gebracht van mijn bestelling.
Wat ik ook super vond was het tijdstip van leveren, dit kon ik in overleg met hun zelf bepalen.
Dus geen dag verlof opnemen om de gehele dag te wachten op een besteller die dan uiteindelijk om 18 uur komt opdagen. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam. TV is super mooie OLED van LG, goed verpakt en geen beschadigingen e.d
Minpuntje voor deze bestelling was de levertijd , deze was uitgelopen naar 7 dagen door wat inventaris en logistieke problemen bij EP. Hieraan kan nog wat meer aandacht besteed worden. Daarom een 8 van 10. Ik ga zeker weer eens gebruik maken van deze winkel.
Officiele reactie van EP.nl 30-09-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. De televisie die u had besteld moest elders vandaan komen omdat de winkel deze niet zelf op voorraad had en ook in ons eigen magazijn niet, en daardoor duurde levering langer dan u gewend bent, en zeker niet wat wij ook zelf wensen. Het is zeker een aandachtspunt en die nemen wij ter harte!

Marco 28-09-2019

Wij zijn uitstekend geholpen aan een wasmachine. De vakkennis van de verkoper was uitermate goed en correct. Daarnaast een prettig mens om te spreken!
Prima uitleg en de verschillen tussen de machines aangegeven. Wij konden zo de juiste keuze maken.

Ans Rutten 28-09-2019

Zeer deskundig geholpen,altijd vriendelijk en behulpzaam,echt top service!
Ga voor alle elektrische apparatuur altijd naar EP Rickelman in Boxtel

Wvz 28-09-2019

Artikel besteld via website EP. Levering was matig. Ik koos voor afhalen in een EP winkel in Leiden Ik ontving geen berichten waaruit zou blijken dat het artikel onderweg was en of ik het al kon ophalen. Toen ik met EP landelijk belde gaf men aan dat de winkel mij had moeten bellen. Dat staat echter niet in de bevestiging de bestelling. Ik ben toen naar de winkel gegaan waar mijn artikel wel geleverd was maar zonder dat het op mijn naam stond. Vriendelijk geholpen en meegekregen natuurlijk maar de verwarring was eventjes groot.
Officiele reactie van EP.nl 30-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. In dit geval had u gekozen voor levering bij de winkel. Zij horen u dan te benaderen om te laten weten dat het artikel voor u bij hen was gearriveerd. Dat dit niet is gebeurd, is heel vervelend voor u. Dit staat niet vermeld in de bevestiging maar dat weet de winkel wel. Uw naam wordt door ons WEL naar onze distributeur verstuurd, en deze werd ook vermeld op de pakbon, dit had de winkel kunnen checken. Evengoed dank voor uw feedback, veel plezier met uw aankoop!

P.Schriks 27-09-2019

De snelle en vakkundige service bij gekochte artikelen bij Gruyters EP te Stiphout steekt er in Helmond in vergelijking met andere bedrijven bovenuit. Chapeau.

Annelies 26-09-2019

Het is een zeer gebruikersvriendelijke onlineshop. Ook de helpdesk is vaardig en vriendelijk. Ik zal deze winkel daarom zeker aanbevelen. Na de bestelling werd ik gelijk gebeld om een afleverdatum in te plannen. Echt top!

Ellen 26-09-2019

De ene dag besteld en de volgende dag in huis en geen verzendkosten. Het strijkijzer werkt prima, stoomt goed en is licht van gewicht.

HH 25-09-2019

Proces van bestelling ging prima en het product is conform beschrijving. Ik heb het product in een EP winkel laten bezorgen. Dat zou ik een volgende keer niet meer doen. Verbeterpunt is de levertijd en communicatie daarover. Omdat ik maar niets hoorde, heb ik zelf ruim 2 dagen na bestelling contact opgenomen. Ik werd keurig te woord gestaan en mij werd beloofd dat ik gebeld zou worden zodra de bestelling in de winkel was aangekomen. Dat zou dezelfde dag nog zijn. Omdat ik wéér een dag later nog steeds niets had gehoord, heb ik weer zelf moeten bellen om te horen dat ik mijn bestelling kon gaan afhalen. Dat is niet wat ik gewend ben bij andere webshops.

M.Gielen 25-09-2019

Prima winkel, ruim assortiment van kwealiteitsproducten.
Jammer dat in eerste instantie mijn bestelling niet doorkwam via de webshop, maar dat is snel en met excuses hersteld.
Officiele reactie van EP.nl 02-10-2019

Geachte heer Gielen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas bleek dat uw order was blijven hangen in het systeem bij onze distributeur, heel vervelend voor u natuurlijk! Gelukkig is de levering daarna goedgekomen. Veel plezier van uw aankoop!

met vriendelijke groet

Lucia 25-09-2019

Goede informatie en service. Alles werd thuis bezorgd en aagesloten. Ik ga zeker terug naar deze winkel. De prijs-kwaliteitverhouding was naar mijn oordeel ook redelijk te noemen.

Frankh 24-09-2019

Ik heb bij EP een AEG wasmachine besteld. De levering verliep snel en de communicatie was goed. De installatie verliep ook soepel en er werd zelfs een kraan vervangen waar dit nodig was.

EP Hoorn 24-09-2019

De kennis van de medewerkers ligt op een heel hoog niveau, altijd vriendelijk en de service is echt perfekt.

Truus Penders 21-09-2019

Ik ben heel tevreden over deze winkel en over mijn nieuwe wasmachine, ik werd persoonlijk benaderd via een telefoontje om een afspraak te maken voor het bezorgen en plaatsen van de machine , ze konden me zelfs precies het tijdstip van bezorgen zeggen ,bij andere winkels wacht je soms een halve of hele dag voordat de bezorger komt, het tijdstip week niet veel van de afgesproken tijd af wat ik best wel prettig vond ook gaf hij me nog goede tips over het gebruik van de machine en de prijs viel ook reuze mee.

Anne 21-09-2019

Ongelofelijk goede service en veel kennis in de winkel in ons dorp. Mensen nemen altijd de tijd om iemand goed te helpen

Rose 20-09-2019

Hoewel op de site niet duidelijk werd aangegeven wat de levertijd van mijn bestelling zou zijn, was na contact met de winkel snel een bezorgafspraak naar wens gemaakt. Het werd vervolgens netjes op tijd geleverd.

glenn 19-09-2019

goede service en vriendelijk personeel met goede kennis van de producten die ze verkopen ik raad deze winkel zeer aan

saakje krist 19-09-2019

ik ben tevreden over deze winkel ze helpen je goed en soms gratis voor advies.

Raymond 17-09-2019

Update op 17/09/2019:
Mijn LG tv had voor de 2e keer een defect, heb EP gebeld en hebben mijn klacht doorgestuurd naar LG, daar kreeg ik te horen dat de klacht niet binnen de garantie valt, EP vooral xxxx van de klantenservice heeft dit fantastisch opgepakt en uiteindelijk voor mekaar gekregen dat ik een nieuwe tv kon komen ophalen, zelfs een véél nieuwer model. Nogmaals complimenten voor de service, was het maar overal zo. Vandaag maar iets lekkers afgegeven in de winkel in Vught.

Review van 26/06/2019:
LG tv besteld bij EP, helaas kwam de tv niet de dag erna maar daar kan ik mij niet aan storen. Tv aangesloten en er bleek een fabrieksfout in te zitten, meteen gebeld en foto's gemaild, binnen een kwartier reactie en de volgende dag een andere tv in huis, ook nog een nieuwer type omdat de tv niet meer op voorraad was, dit allemaal voor dezelfde prijs. Dus een dikke 10 voor de klantenservice en een 9 voor algemeen omdat de tv niet de dag erna in huis was. Ik beveel EP aan.
Officiele reactie van EP.nl 18-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, we helpen graag! Fijn dat het allemaal goed is opgelost. Veel plezier met uw televisie.

frans duin 17-09-2019

Een leuke winkel met vriendelijk personeel die weten waar ze over praten.
Overzichtelijk en duidelijke opstelling en dit geld ook voor de website.

pierre hoffer 16-09-2019

goede uitleg en service en altijd eerlijk vakkundige verkopers en als je korting wil valt er over te praten

Greet 15-09-2019

In de winkel in Wervershoof hebben Tim en Marga mij goed geadviseerd. Bij de aankoop van een stofzuiger heb ik niet duidelijk aangegeven dat ik een andere zuigmond wilde. (mijn fout) Na levering heb ik gebeld en werd de zuigmond snel en kosteloos omgeruild. Dikke pluim!!

Jeanine 15-09-2019

Wij kopen al jaren en laten apparaten repareren bij EP in Hoorn.
Goed advies als je een nieuw apparaat nodig hebt, met name Marion Brusche van
witgoed adviseert je erg goed. Ook eerlijk advies repareren of nieuw, door de monteurs.
In januari nog tv gekocht, onlangs droger laten repareren en wasmachine nieuw.
Top winkel.

ingrid Oosterhof 14-09-2019

mooi ruime winkel, goed kundig personeel, ruim aanbod, soms is wachttijd wat lang.

E.Schrik 14-09-2019

EP Rosies Veendam.
Altijd klantvriendelijk en servicegericht en men denkt mee IOM
problemen op te lossen!

J.A.Hoogeboom 13-09-2019

Bij de EP winkel Beerepoot in Langedijk is de service 👍👍👍😊
Net als voorheen bij EP Stet in zuidScharwoude met de zelfde mensen in een nieuw pand
Op de broekerveiling, perfecte uitleg over het product, en instalatie daarvan ,doen zij graag
Voor je.

alles optijd en goed te zien wat op voorraad is. 12-09-2019

Ja ik beveel deze winkel aan, en waarom goede technische mensen die weten waar ze over praten en er wordt je niets aangesmeerd.
ook met vragen betrekkende over de apparatuur wordt je uitstekend geholpen, ook als men het niet zeker weet wordt er een ingeschakeld die wel de juiste vraag kan beantwoorden.
De gekochte spullen worden dan ook met vakkundig personeel geplaatst ,die de tijd nemen om je een goede uitleg te geven.
en ja de prijs van de materialen is echt niet duurder dan de grootere aanbieders.

Jos 11-09-2019

EP Tubbergen een prima keus voor elektrische apparaten, fijn en vakkundig personeel met duidelijk en begrijpbare uitleg en maken er gen probleem van om eventueel na werktijd langs te komen om bv. een computer af te regelen voor een leek als ik is dat bijzonder prettig.
wij wonen in Almelo maar gaan zeker naar EP Tubbergen terug.

Piet Happel 11-09-2019

We worden altijd vriendelijk en snel geholpen. Ook bij klachten t.a.v. producten wordt adequaat gereageerd. De levering van producten, ook grotere als bijvoorbeeld wasmachines of drogers gaat zeer snel. Ook voor reparaties aan huis staat EP Robben, Udenhout, snel klaar.

Frankb1973 10-09-2019

De webshop is erg duidelijk, en doordat het gewenste product bij EP in de aanbieding was heb ik ervoor gekozen de bestelling te plaatsen. Doordat de bestelling iets langer op zich liet wachten dan gedacht wilde ik via een nabij gelegen vestiging om info vragen. Deze vestiging kon mij hierin niet helpen daar de bestellingen via de webshop via EP Nederland lopen hetgeen los staat van de franchise nemers.

Het zou voor de toekomst handig zijn om de barrière tussen beiden op te heffen om zo de klant nóg beter te kunnen helpen.
Officiele reactie van EP.nl 10-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat betreft uw levering, ik zie in uw orderhistorie dat DHL een maal uw pakket heeft aangeboden maar het adres gesloten vond. In principe horen zij het pakket tweemaal aan te bieden bij een consument! Bij tweemaal gesloten adres brengen ze het altijd naar een Parcelshop, waarvan u een bericht heeft ontvangen hoop ik, in de brievenbus. Dat is in ieder geval niet correct verlopen vanuit DHL, daarvoor excuses.
Het pakket heeft u daarna zelf afgehaald zie ik op de 24e. Een vestiging kan geen informatie verstrekken als het een webshoporder beslaat, puur omdat zij die toegang niet hebben tot dat systeem, daarvoor kunt u altijd de Klantenservice bereiken natuurlijk. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop. We nemen uw feedback zeker mee, daarvoor natuurlijk hartelijk dank!

Ans 09-09-2019

Goed personeel altijd vriendelijk
goede service en klachten afhandeling
Genoeg keuze in assortiment

Twigt 08-09-2019

Goede en snelle bezorging. Uitstekende kookplaat, voor mooie prijs. Echte aanrader !

hg dam 08-09-2019

naar meerdere winkels geweest/wasmachine plotseling overleden.jullie waren de enige die geen problemen hebben om te leveren,andere winkels hebben geen chauffeur.goed advies ,geweldige wasmachine.zeker een aanrader.

Daniel 08-09-2019

Allemaal prima gegaan. (gratis) cover bij de e-reader was vertraagd, maar die werd al bij de bestelling aangegeven, dus duidelijke verwachtingen.

B smudde 08-09-2019

De winkel straalt rust uit, ondanks de vele aanwezige showroom apparatuur, geen felle kleuren reclame, doch groen rustige kleur, keurig geholpen en ruim de tijd gekregen perfecte service.

Tevreden klant! 06-09-2019

Hoewel ik onderweg was naar een andere winkel toch even bij EP: Hofman in Wolvega gaan kijken of ze een oven hadden. Service was top: Product werd uit de doos gehaald, product vergelijking met andere modellen op een overzichtelijk beeldscherm, op mijn vragen kwamen duidelijke antwoorden, er werd meegedacht zonder dat het product mij opgedrongen werd. Garanties werd duidelijk uitgelegd en extra service was dat ik de auto niet op hoefde te halen, maar dat ze met de oven meeliepen naar de auto. Top service en zeer tevreden over de aankoop!

D. Noorman 06-09-2019

Bij EP Beerepoot in Schagen geweest voor een nieuwe printer. Goed geholpen, personeel luistert naar je wensen. Er werd ook een ander aanbod gedaan, dit was voor mij niet van toepassing, maar er wordt wel meegedacht en personeel is niet opdringerig. De gekozen printer was niet op voorraad, maar kon worden besteld en per SMS bericht gekregen zodra deze was gearriveerd. Prima, niets te klagen!

Walther en Astrid de Bruin 05-09-2019

EP Beerepoot Dr. van Aalstweg Hoorn: Chapeau voor verkoper Gerwin Boekel. Legt netjes en objectief verschillen tussen verschillende typen TV's uit en vergelijkt de merken onderling. Gaat uit van de situatie en wensen van de klant en maakt samen met de klant een voorselectie. Laat de uiteindelijke keuze aan klant over. Goede voorlichting over wat de TV kan en wat er vanuit kabelprovider nodig is om de TV optimaal tot zijn recht te laten komen. Totaal niet opdringerig, maar ECHT advies waar je als klant wat aan hebt!

Dirk Terpstra 05-09-2019

Onlangs een TV gekocht bij EP - Faber te Kollum. Vooraf al wat info gehaald vanaf internet.
Uiteindelijk op advies en met uitleg van een medewerker van Faber gekozen voor een LG 49SM 8200
Bij bezorgen/installeren en uitleg werd alle tijd genomen om één en ander goed duidelijk te maken.
Wij zijn heel tevreden met onze keus en met het advies van EP-Faber.
Wij bevelen deze winkel dan ook voor 100% aan.

Angela 05-09-2019

Snelle levering en je kunt betalen via AfterPay.
Het bestelde product werkte niet goed.
Na uitstekend contact met de klantenservice, product terug kunnen sturen en inmiddels heb ik een nieuw goed werkend product ontvangen. Super service!

Lia Rienstra 04-09-2019

Een duidelijke uitleg over vaatwassers, waardoor de keuze niet meer moeilijk was.
Voorts keurig en snel ingebouwd.

Jochem 04-09-2019

Product netjes en op tijd geleverd. Goede prijs. Helaas wacht ik nog steeds op de "gratis hoes". Hierover contact op genomen met EP, maar krijg geen reactie. Volgende bestelling zal bij een concurrent zijn.
Officiele reactie van EP.nl 05-09-2019

Geachte heer,

Wij betreuren de gang van zaken net zo zeer als u, uiteraard onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het ligt geheel bij onze distributeur die ditmaal in gebreke blijft en ook ons niet informeert helaas. Wij doen ons uiterste best voor u als consument.U kunt er wel van uit gaan dat u de cover toegestuurd krijgt, dat is de aanbieding geweest en daar heeft u recht op. Wij reageren echter wel op een contact, zover ik kan nazien in uw orderhistorie is dat niet geweest per mail of telefoon. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.

Officiele reactie van EP.nl 06-09-2019

Inmiddels zijn aan alle klanten de covers uitgeleverd met een geste voor het ongemak.

g.t.belgraver 04-09-2019

site duidelijk met veel informatie over apparaat. verpakking perfect, levering op tijd.

Vos61 04-09-2019

Prima service, snelle levering, prettig afspraken omtrent bezorg datum en tijd.
De wasmachine die ik gekocht heb is netjes en zorgvuldig geplaatst. Ik kreeg duidelijke antwoorden op de vragen die ik had.

J.G. 04-09-2019

Mijn bestelling kwam vlot. Helaas was de bestelling maar deels uitgeleverd. Telefonisch contact leerde dat de rest snel zou worden nagezonden. Inmiddels zijn we een paar weken én diverse mailtjes en telefoontjes verder. Veel beloftes maar.......... nog steeds geen nazending van de betaalde spullen. Zeer teleurstellend. Eens maar nooit weer. Wees gewaarschuwd.
Officiele reactie van EP.nl 04-09-2019

Geachte heer, mevrouw,

Helaas betreuren wij deze gang van zaken ook bijzonder! Wij zijn in dit geval echt compleet afhankelijk van de uitlevering via onze distributeur. Wij hebben regelmatig contact gezocht maar krijgen nog geen afdoende antwoord, dat is voor u als consument bijzonder vervelend, en ook wij vinden dat! De belofte staat, u krijgt uitgeleverd, mits onze distributeur dan ook uitlevert, en daar doen wij onze uiterste best voor dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Officiele reactie van EP.nl 06-09-2019

stefan 04-09-2019

Het duurde erg lang voordat de Doro telefoon geleverd werd. Gruijters belde telkens maar geen reacties of niet leverbaar en stond wel op website. Smet op verder goede service van Ep Gruijters!