EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

PMU 15-01-2019

Had nog een oudere iPad Air. Kwam bij EP een mooie aanbieding tegen voor een beschermhoes. Meteen besteld. Bleek achteraf nog mooier en steviger dan ik had verwacht. Geen haast maar toch zeer snel ontvangen.

Gf Meenhuis 14-01-2019

Wij hebben deze vaatwasser gekocht bij EP Nijverdal vanwege hun uitstekende service.
Ook vanwege de kennis van zaken over deze vaatwasser en hun goed advies.
Na de koop is de vaatwasser uitstekend ingebouwd en de oude is weer meegenomen.

Ido Rosenthal 12-01-2019

After ordering I recieved a call in order to set the delivery time according to my preference, the equipment was delivered at the set time.

John 11-01-2019

Goed geadviseerd, tevreden over de producten en met behulp van de website de juiste keuze vaatwasser kunnen maken, top.

Mlouise van Haren 11-01-2019

Omdat het espresso-apparaat wat wij graag wilden de volgende dag al geleverd kon worden.
Wij hebben dit apparaat online besteld en de volgende dag opgehaald bij EP winkel in Groesbeek

Concurrerende prijs en prima service! 11-01-2019

Prijstechnisch was EP heel aantrekkelijk om daar onze Beko vaatwasser te bestellen. De machine werd keurig afgeleverd en voor een kleine meerprijs geïnstalleerd. De aansluitkraan bleek defect, maar de monteur vond het geen probleem om deze even te vervangen. Het verpakkingsmateriaal en de oude machine werden keurig mee terug genomen. Prima service dus!

Marlijn Cornelissen 11-01-2019

Een vaatwasser besteld. Er stond levertijd 1-2 werkdagen. Dit op de 29 besteld dus feestdagen tussendoor. Logisch dat de levertijd wat langer is hierdoor. Maar geen 2 weken toch? Wat blijkt het artikel moet nog besteld worden. Vandaag 11-01 nog geen vaatwasser binnen. Jammer!

Sparks 11-01-2019

Snelle levering van de inbouw koelkast na bestelling via website. Bij aflevering uitgepakt door bezorger en in de keuken geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal meegenomen evenals de oude koelkast. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Shopper 10-01-2019

Zeer prettige winkel..alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en service gericht. Snelle levering volgens afspraak en alles netjes weer mee genomen. Zo zie ik het graag!

U 10-01-2019

Product nooit ontvangen maar wordt door after pay service wel aangemaand om te betalen met dreiging van boete etc etc.
Officiele reactie van EP.nl 11-01-2019

Beste heer/mevrouw,

Ik zou u willen verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@ep.nl of via 0800-7278637 (gratis nummer)

Zodoende kunnen we dit uitzoeken.

Groet,

Ep.nl

JB.v/d West 10-01-2019

deze shop is goed daardoor heb ik nu een dab+radio zodat ik iedere dag geruisloos naar mijnmuziek
kan luisteren en dat is leuk als je nog alleen op de wereld bent en er nooit iemand komt, daarom geef
ik de shop een 9. want alles wat ik huis heb komt van EP-v/d Molen wasmachine/droger/tv/koelkasten.

Niels 10-01-2019

Bestellen ging makkelijk werd snel geleverd en je kan in termijnen betalen.

Henk 10-01-2019

Duidelijke vermelding op de site van het product en een zeer snelle levering en nazorg.

Elly 09-01-2019

Via de site van EP een Edy koelkast besteld. Supersnel geleverd en geplaatst door 2 aardige medewerkers die ook meteen de verpakking meenamen. Ben erg blij met mijn koelkast. Dit was de 1e keer bij EP via internet normaal ga ik naar de zaak in Bovenkarspel waar ik altijd super geholpen wordt.

John 09-01-2019

Goede aanbieding van een Siemens wasmachine. Er werd van te voren gebeld om het product af te leveren. Dus al met al een zeer goede ervaring met EP.

Snoekje 09-01-2019

Prima service afgelopen maand.3 producten
Gekocht inductie kookplaat stereo installatie.en tv alles naar tevredenheid geleverd en aangesloten

Rieks 09-01-2019

Zij nemen alle tijd voor de klant ,ook als je terug komt met een probleem.
De klant is hier nog Koning en dat merk je op een prettige manier.

Sandra 08-01-2019

De bestelling is nog niet binnen, dus er wordt om een recensie gevraagd over de goederen die wel meteen betaald zijn, maar te laat geleverd worden. De filiaalbeheerders die je moet bellen als je info wilt wisten van niets.. alleen de mevrouw die bij de klantenservice werkt, stond mij keurig te woord en zocht het uit. Het wordt een week te laat geleverd, terwijl wij juist kozen voor EP , omdat die op de website aangaf, alles op voorraad te hebben...

TvdB 05-01-2019

Prima winkelen. Op zoek naar online kopen (airfryer). Op verzoek laten afleveren bij winkel in de buurt. Goede service

Doctee 05-01-2019

Ja heb een bestelling geplaatst van 8+2 oral b crossaction borstels, was op dat moment niet voorradig. Wij zijn nu een maand verder en nog niet geleverd sterker nog heb gebeld en was nog niet voorradig. Vreemd overal worden ze aangeboden. Vandaar dat ik toch niet zo tevreden ben.

T.M.Hibma 04-01-2019

Slechte communicatie. Hebben mij niet op de hoogte gehouden dat mijn bestelling er was.
Moest er zelf achteraan en bleek al langer dan een week te zijn gearriveerd. Nemen niet de telefoon op als je ze beld.
Ga zeker niemand adviseren hier te kopen.
Een dikke onvoldoende.

FvD 04-01-2019

Ik vind het fijn om online te shoppen bij een fysiek bedrijf dat in de directe buurt is. Dat geeft de combinatie van het vertrouwen van goede service en het (online) vergelijk voor een goede prijs.
De A+++ diepvries was exact wat ik zocht.

BertL 03-01-2019

Bestelling gedaan met aflevering in de winkel. Ik had verwacht dat het enkele dagen zou duren, maar ik werd dezelfde avond al gebeld. Het lag al klaar! Helemaal top. En de prijs was zeer concurrerend.

A. Hoonhout 02-01-2019

Ondanks dat ze van de leverancier de koelkast niet afgeleverd kregen, onderhielden ze contact met ons, op zich vonden we dat wel netjes!

Elvira Visser 02-01-2019

Goed advies, persoonlijke hulp, altijd keurig een uitgebreide factuur en een uitgebreid assortiment. Wat wil je nog meer als consument!

Erik 02-01-2019

Samsung besteld, snel geleverd door EP. Maar men wou thuis liever een TV op de slaapkamer met smartmogelijkheid.

Krijg de tip van EP om naar een EP in de buurt te gaan.
Nou. Toen begon de ellende van de zelfstandige ondernemer. Ze wouden geen zaken doen met mij omdat ik de TV bij het hoofdkantoor had besteld.

Ik heb 6 EP's gebeld rondom Zwolle. Allemaal hetzelfde.

Du ik ga nooit meer naar een EP winkel.
Rechtstreeks bij EP is super, maar als het niet bevalt geven de winkels niet thuis.
Webwinkel-ja
Winkels - nee
Officiele reactie van EP.nl 03-01-2019

Beste Eric,

Na het lezen van jouw review zouden we graag contact met jou hebben. Zou je ons een e-mail (klantenservice@ep.nl) kunnen sturen met daarin jouw order nummer en exact kunnen uitleggen wat er gebeurd is.

Groet EP.

R P 02-01-2019

Nieuwe Samsung TV en HK Citation set gekocht bij EP Tol in IJmuiden. Zeer tevreden over EP Tol, vriendelijk en deskundig personeel en... top service! Staan altijd klaar voor vragen of problemen.

Wonen bij September 01-01-2019

Prima, mensen denken mee, goede service. Winkel is om de hoek, dus ook handig om even naartoe te lopen.

Ton 31-12-2018

Prima service, goede bestelsite. Prijs is goed, concurrerend met Internet. Er werd netjes opgebeld wanneer het apparaat geleverd werd. Afgesproken tijd waren ze er ook. Zo steunen we ook de lokale middenstand

Frits 31-12-2018

levering volgens de site binnen 2 werkdagen. Realiteit was dat pas na 4 werkdagen contact werd opgenomen over het aflevermoment. Communicatie in de tussentijd kan beter.

Corry 30-12-2018

in het verleden al goede ervaring gehad met EP Zwirs. Uitstekend advies gekregen. Apparaat werd volgens afgesproken dag en tijd geleverd, oude machine ging retour.

goede service 29-12-2018

snelle levering en een goede service betreffende het aansluiten en instellen.

Edson58 29-12-2018

Ik zocht een Oled tv. Bleek bij EP het voordeligst. Tel daarbij de uitstekende after-sales en de conclusie is duidelijk. Een prima shop en een uitstekende service. Aanbevolen!

Sietske 29-12-2018

Tv aangeschaft tijdens het drukke Black friday weekend. Hierdoor enige vertraging bij levering. Keurig opgepakt en leen toestel aangeboden. Levering uiteindelijk keurig volgens afspraak en zelfs nog extra service verleend door de tv aan de reeds bestaande beugel op Ta hangen. Telefonisch ook zeer snel en goed geholpen.

Au3 29-12-2018

Een makkelijke website, ruime keuze. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere elektronicazaken. Mijn product werd gelukkig snel gel geleverd, ondanks de feestdagen.

Henny Pelk 28-12-2018

Klantvriendelijkheid is iets waar ze zeker nog aan moeten werken. Bepaalde verkopers zijn totaal niet klantvriendelijk en behoren naar mijn mening niet thuis in dit soort winkels. De beste man die mij te woord heeft gestaan heeft duidelijk ook geen verstand van zaken.
Ben hier al jaren klant en werd gewoon gedwongen om het op internet te halen bij een concurrent. Jammer.
Klantvriendelijkheid is niet duur, maar hier verdien je wel je geld mee.

Henk 28-12-2018

Ben uiterst tevreden, en zal deze winkel zeker aanbevelen, snel netjes en vriendelijk👍👍

Fam Smit 27-12-2018

er werd goed geluisterd en geholpen door de heren van locatie Schagen
een aanbeveling om daar heen te gaan

Kruiper 27-12-2018

Erg klantvriendelijk en professioneel advies gekregen. We mochten via de achterkant het pand verlaten en het oude model inleveren.

MH 24-12-2018

Prima webshop, vriendelijke en kundige klantenservice toe er even wat mis ging.
Alleen kreeg ik na mijn bestelling een bevestigingsmail waarin stond dat ik een track&trace code zou krijgen voor de verzending. Die heb ik helaas niet ontvangen (mijn bestelling gelukkig wel)

Geen 24-12-2018

Product gekocht. Beviel niet. De volgende dag terug gebracht naar DHL voor retour, waaraan kosten is verbonden. Retouradres nergens te vinden. Met behulp van de medewerker van DHL aan een adres gekomen. Gevolg: na een week krijg ik het spul terug. Wat moet ik ermee. TRIEST...
Officiele reactie van EP.nl 14-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Als een product u niet bevalt, raden wij u aan om contact op te nemen via de site met de klantenservice. Zij kunnen u aangeven welke weg u moet bewandelen en sturen u de instructies per mail toe. Dan is verzenden namelijk wel gratis, want een antwoordnummer daarvoor.
EP:Klantenservice

Anna 23-12-2018

Snelle levering en prima prijs, winkel van ep kon niet bestellen wat ik zocht en online hadden ze het wel

Willem B 23-12-2018

- Direct na de bestelling melden dat bestelde product niet meer in voorraad was, maar toch alles in werk stellen om binnen de gestelde week toch de 23" TV te leveren.

- Marktconforme aanbieding prijs van het product.

- Goed bereikbaar en de tijd voor informatie en overleg.

Alex 23-12-2018

De digitale winkel is prima, wat belangrijker is; de afwikkeling door de plaatselijke EP-dealer en dan zit je met Beerepoot 1e rang.
Enig minpuntje was de aflevering en aansluiting. Onderlinge communicatie tussen 2 bezorgteams was niet geweldig met als gevolg dat ze voor een gesloten deur kwamen. Installatie op een dubbele trekschakelaar was maar ten dele mogelijk vanwege de hoge plaatsing van de schakelaar. Lekker een verlengsnoer in de badkamer en het teveel betaalde installatiebedrag moet je in de winkel ophalen.

E.P.G. Van Leeuwen 22-12-2018

Bij EP Corona wordt je altijd uitstekend geholpen. Jeroen is klantvriendelijk en geeft duidelijke instructie t.a.v. de nieuwe wasmachine. Levering in overleg met de klant en snel. Oude apparaat nemen ze mee. Daarnaast bied hij ongevraagd extra service om de vriezer die ernaast staat waterpas af te stellen en nog een tip te geven over de instelling. Top!

Fimke postma 22-12-2018

Ik ben zeer tevreden over EP Pool.
Goede service. Klantvriendelijk en een snelle levering. Wasmachine was binnen een week in huis!

Linda 21-12-2018

Goede site, om dat hij voor mij overzichtelijk is , duidelijke en uitgebreide informatie. Ik vond het een snelle service en ook nog de goedkoopste.

EPnijverdal 21-12-2018

super klantvriendelijk goede service staan altijd voor je klaar als je ze nodig hebt

Jos 21-12-2018

Het bestelde artikel is niet geleverd en blijkt ook niet meer geleverd te kunnen worden. Ik ben in afwachting van een nog te leveren vervangend artikel. Dit artikel dient vóór de kerstdagen geleverd te worden.
Officiele reactie van EP.nl 14-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend voor u toen dat het product niet meer leverbaar was. Heeft u contact opgenomen met de Klantenservice via mail of telefoon? Dan hadden zij u verder kunnen helpen met een alternatief bijvoorbeeld. Het is wel vervelend dat deze ervaring voor u niet prettig was.
EP:Klantenservice

fred18 20-12-2018

Heb dan wel niet via de webshop gekocht maar via een EP winkel in Surhuisterveen.
Ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen, echt helemaal top en super.
zou zeggen heb je iets nodig, ga dan naar EP winkel in Surhuisterveen en een kop koffie staat voor je klaar.
Je krijgt er de juiste uitleg en ze nemen de tijd voor je, echt top!