EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1654 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vandersande 07-11-2023

Snelle levering, goede en veilige verpakking van de producten, maar bovenal een top klantenservice met zeer vriendelijke en betrokken medewerkers. Deze mensen maken absoluut het verschil!!

Maarten Eeftinck Schattenkerk 07-11-2023

Zat deuk in de pijp van Dyson steelstofzuiger. . Gebeld naar Hoorn en snelle reactie. Via Dyson een nieuwe gekregen.

Funda 07-11-2023

Snelle service! Goede communicatie, contact opgenomen voor de levering. Alles naar wens!

Laura Veerman 07-11-2023

De site is duidelijk, bestellen en betalen gaat makkelijk, goede klantenservice, voorraad en afhalen ook altijd in orde, ze zijn altijd goed bereikbaar voor eventuele vragen, ik heb laatst een artikel gekocht via de site, en afgehaald bij ons in de buurt, bij afhalen werden mijn vragen ook nog netjes beantwoord door het winkelpersoneel. Wij kopen altijd hier en zullen dat ook blijven doen!

TSch 07-11-2023

Prijs is ok. Website adverteert bovenin met de leuze: voor 20:00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Als men bij afrekenen kiest voor afleveren op 1e etage dan wordt het resultaat uiteindelijk 8 dagen later. Dat vind ik een zware misser.

Emanuel 07-11-2023

Ik was opzoek naar een Eufy bel. Snelle service, product was volgende dag in huis.

Laura Reedijk 07-11-2023

Was precies wat een product was die ik verwacht had. De onduidelijkheid over de levering werd helemaal goed gemaakt met de persoonlijke aandacht.

Suus 07-11-2023

Te late levering, toen zelf naar de winkel om op te halen na telefonisch overleg. Toen bleek de winkel gesloten. Nieuwe afspraken gemaakt , werden niet nagekomen. Nooit meer EP
klantenservice-66 10-11-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan met de hele verwerking van uw order.

EP:Klantenservice

Jelmer 07-11-2023

de koelkast besteld via internet en kreeg een snelle reactie en hij werd snel geleverd.

Dirah 07-11-2023

Van bestellen tot leveren, Super!
Makkelijk en duidelijke site om te bestellen. Orderbevestiging netjes via mail. Dag van levering precies op aangegeven tijdstip. Vriendelijke medewerkers.
EP is Top!

M. Spijker 07-11-2023

Rosies Veendam..ik ben ermee opgegroeid. Zeer goede service en kom er voor al mijn Electronica.

R.E.M. Lückers 07-11-2023

altijd behulpzaam en de service is zeer voortreffelijk als je niet weet of het past zij kijken het voor je na om zo tot een goede aankoop te komen, zij nemen er de tijd voor.
hier is klant nog koning, alle respect voor de geweldige service.

Jurriaan 01-11-2023

Mijn product werd snel geleverd en keurig gemonteerd door de monteurs.

Top!

Robin nagtzaam 31-10-2023

Goede prijs, super service ! Iets waar kan verdaas al jaaaaren bekend om is.

KP 31-10-2023

Ze nemen contact met je op om een bezorg afspraak met je te bespreken, ze vragen je ook of je een standaard levering hebt of wilt dat het naar boven gebracht moet worden. Ze leveren snel en zijn duidelijk.

EP 31-10-2023

De internet side van EP is duidelijk genoeg keuze en een snelle service. Allee vinden wij belachelijk dat je voor 30 euro extra moet betalen om de stekker in het stopcontact moet doen en de verpakking zelf moet opruimen.

TSch 31-10-2023

Momenteel is de bestelde droger nog steeds niet afgeleverd. Donderdag 26 oktober om 19:30 uur besteld. Volgens de site reclame voor 20:00 uur besteld, morgen geleverd. Maar na betaling krijg je de melding omdat je de service op 1e verdieping of hoger kiest, wordt het later. Dat is dus volksverlakkerij. Het is nu dinsdag 31 oktober en Postnl Extra@home meld nog steeds dat zij het product nog niet ontvangen of verwerkt hebben. Had beter bij Coolblue besteld. Daar is mijn ervaring beter in deze.

Jan 30-10-2023

Het door mij bestelde artikel werd niet geleverd maar een ander type. Later bleek dat mijn bestelde en betaalde artikel verkeerd geprijst was in de webshop en ook niet meer geleverd kon worden zeiden ze. Alles retour gestuurd en binnen paar weken krijg ik dan mijn geld terug. De service afdeling heeft het wel netjjes afgehandeld

PR 30-10-2023

Dag voor levering gebeld en op de dag van levering een mail met een tijdsbestek gekregen alles super netjes geregeld en geleverd op de aangegeven dag

Bert 30-10-2023

Goede en professionele service. Makkelijk contact en snelle en correcte levering.

Alfred Vinke 30-10-2023

Ik werd snel en goed behandeld en het artikel was goedkoper dan bij de concurrent

Sandra 30-10-2023

Echt service gericht, omdat onze oude ijskast het begaf, en ik mijn medicatie koel moest bewaren, meteen een leen koelkastje gekregen.
Toen de nieuwe ijskast werd geleverd, en om en ingebouwd moest worden, hadden we wederom een zeer goede ervaring met een medewerker van EP.
Dus voor ons, ook door andere ervaringen in het verleden, eens EP altijd EP

Felona 30-10-2023

Ik heb een top ervaring duidelijke website, snel geregeld, goede service zeer klantvriendelijk, heb een grote phikips smart aangeschaft was binnen 2 dagen in huis!
Netjes gebeld waneer de levering plaats vond en prefect georganiseerd.Toppers

Walter 29-10-2023

Keurig de bestelling verwerkt, de bezorgers zoals altijd keurig netjes, ondanks de zeer krappe ruimte die er was de warmtepomp droger uitstekend geplaatst.

Henk 29-10-2023

Communicatie met de medewerkers in de winkel kloppen niet van het kastje naar de muur uiteindelijk toch nog gekregen maar vraag niet hoe krijg je een duurdere vaatwasser met 50.00 euro bij betaling dan is deze ook verkeerd dan weer een duurdere met bij betaling van 70.00 euro dan wordt je afgesnouwd dan toch maar de eerste die je besteld had komt hij 2 dagen later zonder aankondiging hier klopt iets niet zal ik het aanbevelen bij andere consumenten ik denk het niet want compensatie hebben ze volgens mij nooit van gehoord dus goede winkel of bedrijf? Ik heb er geen goed woord voor
klantenservice-66 30-10-2023

Geachte heer Schwartz,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP Schalkwijk de leverende winkel.
Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

EP:Klantenservice