EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

gerrit zoll 16-05-2017 In de winkel gekocht
zwirs in langeraar

goede service keurig geholpen

een keurige zaak goed overzicht behulpzame meneer.
ik heb gekozen voor deze zaak i.v.m goede service dat is bij andere zaken bedroevend(media markt).keurig afgeleverd neer gezet en de oude koelkast mee terug genomen.en dat gratis proficiat

Klaas H 15-05-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Wat een enthousiasme en goede advisering!

Bij de aankoop van een koffiemachine waren we blij verrast door de enthousiaste en deskundige informatie die we kregen over Jura-machines.

We waren snel "om" en drinken nu verrukkelijke koffie!

G+N 15-05-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Deskundig advies

Zeer vriendelijke verkoper neemt alle tijd om de verschillende mogelijkheden van de apparaten uit te leggen. Hij heeft er ook echt verstand van!

Bakker AJ 14-05-2017 In de winkel gekocht
wervershoof

goede winkel prima uitleg en sevice

winkel zit in wervershoof woon zelf ook daar ga daar ook altijd heen word er netjes geholpen en krijgt goed advies en sevice

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pamela Kuijpers 14-05-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk personeel

Overzichtelijk winkel met ruime keuze. De beursdagen met deskundig uitleg hebben de doorslag gegeven.

M. Aalberts 14-05-2017 In de winkel gekocht
Elburg

Heel erg blij mee

Wij kiezen regelmatig voor deze shop omdat we weten dat ze erg service gericht zijn! Erg fijn om dan even binnen te lopen voor een stukje advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EPTummers 13-05-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Zeer klantvriendelijk

De shop is prima in orde en zeer overzichtelijk.zeer ruim ingedeeld zols ik al omschreef een goed overzicht van alles wat in de shop aanwezig is.

lilian 13-05-2017 In de winkel gekocht
EP Tol in IJmuiden

geweldige winkel EP Tol in ijmuiden

EP Tol in IJmuiden is een mooie en klantvriendelijke winkel.
Het personeel is vakkundig en altijd vriendelijk tegenover de klanten. Wij hebben hier al meerdere electrische apparaten gekocht vanwege de goede service. De apparaten worden zonder extra kosten zeer snel thuisbezorgd en op hun plek gezet en aangesloten. Echt een winkel om bij terug te komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan Hopman 13-05-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Service zeer goed

De verkoper heeft door een goed advies ons een goedkoper apparaat geadviseerd.
Hierdoor hebben een apparaat aangeschaft wat geheel voldoet aan onze wensen.
het duurdere apparaat had niet op de gewenste plek gepast deze bleek te groot en te onhandig in gebruik.
Wij zijn dus zeer tevreden

J. Tensen 13-05-2017 In de winkel gekocht
wervershoof

Altijd goed geholpen en goed geinformeerd

Je voelt je welkom zonder aankoop verplichting. Je wordt goed geinformeerd en ze hebben begrip voor je dat je eerst wilt rond kijken en vergelijken. Dit is precies de reden waarom we meestal teruggaan naar deze winkel en toch daar het product kopen. Goede service en gewoon goed en vriendelijk geholpen worden werkt voor ons nog steeds het beste.

Peter van Brummelen 13-05-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Uitstekende service

Goede service; kopen, bezorgen en aansluiten zonder problemen. En binnen zeer korte tijd..
Deskundig advies over gebruik wasmachine

Brouwer 13-05-2017 In de winkel gekocht
Vandermeulen

Prima kennis

Ik had een vaag verhaal over stekkertje en opzetstukje. Medewerker begreep m'n verhaal en van mij wat mee. (Kosten laag). Het werkt! Hoera. Prima geduldige medewerker met vakkennis

Chantal Thijssen 13-05-2017 In de winkel gekocht
Geleen

Prettige service met verstand van zaken!

Prettige zaak met mensen die verstand hebben van zaken. Er wordt met je meegedacht welk aanbod het meest passend is.

I. Hansen 13-05-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet Zuid Scharwoude

Super service!

Ik dacht dat mijn nieuwe wasmachine na 1 dag geleverd zou worden, maar dat bleek nadat ik getelefoneerd had, 1 dag later te zijn. Nou is dat normaal geen probleem maar ik zou die dag voor enkele dagen op reis gaan en ik had een berg was die ik graag weg wilde hebben. Mij werd toen gelijk een leen-machine aangeboden. En de dag erna, vlak voordat ik op reis ging, werd mijn nieuwe machine geleverd. Super service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

joke 13-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Spontaan en vriendelijk personeel.

Uitgebreide sortering en goede uitleg. Wij komen graag in de winkel in Hoorn.
Hebben al meerdere keren aankopen gedaan.

Jobing 12-05-2017 In de winkel gekocht
Rosies Veendam

geweldige service!!

We zijn professioneel geholpen, zeer hulpvaardig!!
Ook de installatiemonteur heeft zeer goed werk geleverd!

Ans van Tol de Bruijn 12-05-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Prima service

EP Zwirs is een perfecte EP dealer, het heeft een klantvriendelijke winkel met deskundig personeel, het personeel geeft een geweldige goede service en staan altijd met raad en daad voor je klaar

peter hoffer 12-05-2017 In de winkel gekocht
grootebroek

top winkel

ten eerste de winkel is heerlijk dicht bij. hoef er niet veel kilometers voor te rijden.. de winkel ziet er keurig en opgeruimd bij. de bestelling die heb gedaan bi ep beerepoot in grootebroek had ik een dag later binnen volgens afspraak. was keurig netjes geholpen. het artikel wat ik besteld heb was niet in grootebroek voorradig. werd tegelijk naar een filiaal gebeld en besteld.

Jeanet Heinen 12-05-2017 In de winkel gekocht
Breezand

Snel en flexibel

Wij maken altijd gebruik van ep dorrestijn voor alle apparatuur in huis en installatiewerk. Zo nu ook gistermiddag besteld en vandaag geinstalleerd. Hoe fijn. En kwaliteit!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

? 12-05-2017 In de winkel gekocht
EP Tol IJmuiden

Alleen EP Tol IJmuiden voor al mijn aankopen

Het is dat je niet hoger kan waarderen dan een 10,alles van EP Tol is geweldig het vakmanschap, de bediening,de service tot achter de komma,superlatieven.
Let wel ik heb geen enkele connectie met EP Tol

Janet 12-05-2017 In de winkel gekocht
EP Gruijters in Stiphout

Topservice

EP Gruijters in Stiphout / Helmond is een fijne winkel waar kwaliteit en service vooraan staan!! Prettig personeel met vakkennis. Alles wordt keurig aangesloten en uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sabiene 12-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Total Electronics Vaassen

Fijne service

Aangezien EP Total Electronics dichtbij is gaan we er regelmatig heen voor onze kleinere en grotere aankopen. Snelle levering en installatie aan huis door prettige medewerkers. De winkel is klein, maar ze hebben vrijwel altijd de produkten die we zoeken, ook bijzondere kabels voor de geluidsinstallatie bijvoorbeeld.

Daniel Vos 12-05-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Iedere keer weer netjes geholpen!

Nu aan aantal keer nieuwe spullen voor ons nieuwe huis gekocht bij EP Jack Stet. De service is super. Ze nemen de tijd voor je, leggen alles duidelijk uit en laten je ook rustig een beslissing nemen. TOP!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud Smit 12-05-2017 In de winkel gekocht

Altijd thuis bij EP Beerepoot Hoorn

2 uur binnen geweest voor advies over een wandmeubel, een versterker om uiteindelijk de deur uit te gaan met een snoerloze stofzuiger. Alle tijd, geen haast, goed advies

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

gerrie 11-05-2017 In de winkel gekocht
ep electro piet gruyters

leuke winkel is vertrouwd

vriendelijke bediening zijn goed op de hoogte van de techniek en de prijs is ook oke je kan er ook inruilen prima hoor

p.koomen 11-05-2017 In de winkel gekocht
ep beerepoot bovenkarspel

top verkopers

open en eerlijk personeel wat duidelijk is en NIET opdringerig . ze geven je vertrouwen en daarom ga ik er steeds naar toe .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 11-05-2017 In de winkel gekocht
EP Meppel

Echt een geweldige winkel!

gelijk toen ik binnenkwam al een hele leuke sfeer, personeel is aardig, en alles goed geordend. Wij weten er zelf niet zoveel vanaf, maar de mensen die er werken helpen je gelijk! Goed aan te raden, zeker het kijken waard!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

j.a.heins 10-05-2017 In de winkel gekocht
roermond

solide service

werden door de verkoper juist en zakelijk geïnformeerd over het aan te schaffen product
waarbij hij een geweldige vak- en productkennis bleek te hebben.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klaassen 10-05-2017 In de winkel gekocht
Groesbeek

Goede service

Deze winkel heeft altijd een goede service, we komen hier al jaren! Het is een winkel bij ons in het dorp en we hebben hier al verschillende goede producten gekocht. Je koopt hier goede producten voor een goede prijs. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Bob 10-05-2017 In de winkel gekocht
EP Knol Haarlem

EP Knol (Haarlem) is gewoon de beste!

Voor mij nooit meer een andere firma! EP Knol (Haarlem) is en blijft gewoon de beste.
Ze zijn goed op de hoogte van alles en een super mooie overzichtelijke winkel. Beide broers zijn erg servicegericht en denken voortdurend met je mee en dat scheelt dus ook in onze portemonnee! Heel fijn bedrijf, ik kan het iedereen aanraden, in de winkel of de aanschaf online ze doen wat ze zeggen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

laurens broenink 10-05-2017 In de winkel gekocht
ep denekamp molendijk

vriendelijk, deskundig en prima service

prima winkel. ligging is goed. parkeergelegenheid is goed. kennis van zaken. goede service en klantvriendelijk personeel.

Chantal 10-05-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Super goede service je bent zeker geen nummer,maar klant!

Uitgebreid assortiment en als het product niet aanwezig is wordt dit zsm voor je besteld zonder verplichte afname.

Monique Erdkamp 10-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Heb deze winkel gekozen voor haar klantvriendelijkheid en goede service. En de producten op voorraad.

T. Somsen 09-05-2017 In de winkel gekocht
Total Electronics - Vaassen

Pria service!

Vertrouwde zaak in Vaassen, met vakkundige en klantgerichte medewerkers!
Mooie winkel ook, schoon en overzichtelijk.

Luc 09-05-2017 In de winkel gekocht
Meijel

Goede service, correct geholpen

Ik heb bij EP een Koffiezetapparaat besteld welke volgens afspraak op tijd is geleverd. Een prima product voor een prima prijs.

Jan 09-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies en prima service

Voor EP Beerepoot, Hoorn gekozen in verband met eerdere goede ervaringen. Dat is nu ook weer bevestigd geweest met de aankoop van een TV. Goed advies gehad. Er is ook zoveel keuze en daarom is goed advies onontbeerlijk. De installatie van de TV is ook prima verlopen. Dus weer een goede ervaring met EP Beerpoot opgedaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

perfect !! 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP. Tummers in Horst.

deskundige perfecte uitleg , bovendien heel vriendelijk!!!

Prachtige overzichtelijke winkel , met heel vriendelijk personeel en heel duidelijke
en goeie uitleg over de aangekochte artikelen !!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gubbels 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Zeer goede en betrouwbare informatie met oderbouwing

Heb hier gekocht omdat ik hier eerlijke en duidelijke informatie krijg over wat ik wil kopen. Met gewoon prijzen via internet te vergelijken super

Henriette van Wijk 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP van Houwelingen

Super snelle service!!!!!!

Toen ik vanmorgen de winkel in kwam lopen, om een USB stick te gaan kopen. Waren alle medewerkers bezet, gelukkig had er eentje heel goed opgelet. Hij vroeg mij tussen neus en lippen door.......Mevrouw waar komt u zoal voor? Hij hielp mij stil en met gemak, zodat ik snel weer weg kon met de USB op zak. De service is uitstekend zoals u aan mijn review kunt zien en daarom krijgen ze van mij een dikke Tien!!!

Tevreden klant 09-05-2017 In de winkel gekocht
Denekamp

Goede voorlichting

Veel keuze. Nette bediening en goede voorlichting.
Het product was kapot met aflevering, maar direct voor een vervangend product gezorgd

Marcel 09-05-2017 In de winkel gekocht
BP Berepoot Hoorn verkoper ...

Altijd top service tegen zeer scherpe prijzen

De service van EP Berepoot is altijd constant, ik hoef en wil nergens anders meer kopen. Bij binnenkomst voelt het al goed, alles netjes en geen opdringerige verkopers. Over de prijs valt vaak te praten en ze zullen altijd een goed voorstel doen. Nogmaals top zaak!

Patrick 09-05-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Goede service

De winkel van EP zit dicht in de buurt en er staat vriendelijk en deskundig personeel. Daarbij zijn de prijzen van wasmachines en drogers vergelijkbaar met die van andere webshops. Ook de bezorg en installatie service aan huis is erg fijn. Het enige minpuntje was dat ik vooraf geen belletje of smsje kreeg hoe laat ze precies mijn bestelling kwamen brengen.

Jan van Oostveen 09-05-2017 In de winkel gekocht
Doctor C.J.K. van der Aalstweg 16b in Hoorn

Perfecte en vertrouwde service, maar dat is al jaren bekend.

We komen hier al jaren. Juist de behandeling en vertrouwde service is de reden om telkens terug te komen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

LUUSENKEES 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP BEEREPOOT HOORN

GOEIE SERVICE MAAR VOORAL VRIENDELIJK PERSONEEL

De keuze is enorm maar het belangrijkste is de vakkundige informatie over de produkten en dat op een zeer vriendelijke manier.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elisa Strating 08-05-2017 In de winkel gekocht
EP RadioTol IJmuiden

Service van winkel tot zoldernok!

Bij EP Radio Tol IJmuiden werd ik al goed geholpen, toen ik voor een onderdeeltje voor mijn wasmachine in de winkel kwam. Er werd helemaal niet direct naar een nieuw apparaat toe gepraat. De machine bleek ook met een nieuw onderdeel niet meer te maken. Vervolgens kwam ik met een lijstje met geteste wasmachines in de winkel en werd direct voor mij uitgezocht welk model het meest geschikt zou zijn. Er werd contact opgenomen met Siemens en al snel waren we er uit. De wasmachine zou de volgende dag al geleverd worden; heel fijn! Gelukkig kwam twee man de volgende dag aan de deur, want mijn wasmachine staat op de zolderverdieping..... twee trappen met een draai erin. De oude wasmachine naar beneden brengen was al wat lastig, maar dit bleek nog moeilijker te gaan bij de nieuwe, omdat het nieuwe model iets dieper is. De mannen gaven niet snel op, draaiden nog eens op een andere manier en ja hoor...de klus was geklaard. Het kostte hen wel wat zweetdruppeltjes, maar het enige dat ze nog wilden was een glaasje water! Met recht service van de winkel tot de zoldernok!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anita 08-05-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel winkelcentrum streekhof

Helemaal top!

Prima geholpen, en als vrouw alleen, werd mijn nieuwe tv keurig in de auto geladen door de verkoper! Daar kunnen de grote ketens niet tegenop! Super!

Beerepoot 08-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Wij zijn goed geholpen zoals altijd.

Deze winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit. Je wordt goed en duidelijk geholpen in een prettige sfeer.

René Voors 08-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot te Hoorn

Vertrouwd adres voor al uw electronica

Wij hebben al onze elektronica bij EP Beerepoot gekocht vanwege de goede service en bovendien beslist niet duurder is dan de concurrentie.

vdT 08-05-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Deskundigheid boven veel///

De medewerkers zijn deskundig en helpen de juiste keuze te maken. Geen probleem om artikel te bestellen en het wordt, afhankelijk van het formaat, ook thuis geleverd. Installeren mogelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roosen 08-05-2017 In de winkel gekocht
Tummers Helden-Panningen

Goede service

Vriendelijk personeel en goede service en over de prijs is altijd te onderhandelen.niks duurder dan via internet.