EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

B. 04-09-2019

Wat mij zeer stoort is dat wanneer je het product bekijkt, en in de winkelwagen doet en besteld, je er vanuit gaat dat de levertijd klopt. In dit geval niet dus. Er stond "op voorraad" en "leverbaar binnen 1a2 werkdagen". Heeft dus toch een week geduurd voordat ie geleverd werd. Jammer!
Verder verliep alles normaal zoals het hoort.
Officiele reactie van EP.nl 04-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, u heeft een mail ontvangen met meer uitleg. Wij nemen uw feedback in ieder geval zeer ter harte!

Irma 02-09-2019

Ik heb voor EP.Beerepoot gekozen omdat de service hartstikke goed is. Ik koop altijd mijn apparaten bij Beerepoot. Ze zijn heel vriendelijk in de winkel en weten waar ze over praten.

H.de vries 01-09-2019

We komen al zeker20 jaar bij Ep.beerepoot het voelt voor ons als een familie je wordt bij binnen komst vriendelijk begroet Ze zijn goed op de hoogte van allen producten het is vertrouwt (en ze zijn eerlijk) en prima service

Jan Wiegmans 31-08-2019

De behandeling in de winkel, de deskundigheid en aanbevelingen waren zoals gewoonlijk heel goed en ook de levering en installatie was deskundig en getuigd van goed vakmanschap

Jan Prakken 30-08-2019

Nadat onze Miele wasmachine, ook van EP Nijverdal, er na jaren topdrukte mee ophield weer een Miele gekocht bij EP Nijverdal. Heldere uitleg in de winkel. Je mag zelf kiezen, geen geduw naar een bepaald model. Gewoon prettig ontspannen en netjes.
Ook super dat als vanzelfsprekend de oude eerst van zolder wordt gehaald en daarna de nieuwe helemaal naar boven gebracht wordt en geïnstalleerd en uitgelegd wordt. En de oude wordt ook voor je afgevoerd.
Ook geweldig dat ze 's middag zouden komen, en netjes belden dat het al eerder kon en of dat een probleem was.
Kortom ben weer een zeer tevreden klant!

ineke 29-08-2019

levering was perfect. in de namiddag een router besteld en de volgende ochtend geleverd. echt top.

Sylvia Wigchert 29-08-2019

Het te bestellen product was op tijd online besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Dat was niet het geval. Via het te volgen bestelling bleef het hangen dat het in het magazijn was aangemeld. Na een paar dagen gebeld naar de klantenservice. Daar kwam de mevrouw aan de telefoon er achter dat zij het wel had aangemeld en dat er verder niks was ondernomen. De dame van de klantenservice stond mij netjes te woord en belde zoals beloofd mij ook weer op binnen een paar minuten. Het bestelde product zou dezelfde dag nog geleverd worden. Dat was ook het geval. Bij de algemene voorwaarden stond ook dat je kon bellen met EP Tummers in Echt of met de klantenservice. Ik had eerst naar EP in Echt en daar konden ze mij niet verder helpen. Logisch ook. Ik heb daar wel gemeld dat dit in de algemene voorwaarden stond. Hier moeten jullie wel naar kijken. Daarna de klantenservice gebeld.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2019

Geachte mevrouw Wigchert,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen zoals hoort. Wel fijn dat het alsnog goed is gekomen met levering. Uw feedback nemen we zeker mee!

Liesbeth 29-08-2019

Voor onze wasmachine met TwinDos flacon TwinDosCare besteld. De volgende geleverd en dat zonder verzendkosten. Echt super geregeld, kon meteen de volgende dag het reinigingsprogramma draaien.

Ben van der Linden 29-08-2019

Ondanks dat het product op voorraad was heb enkele dagen moeten wachten . Ik had een snellere levering verwacht.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2019

Geachte heer van der Linden,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan zijn dat wij afhankelijk zijn van levering vanuit een distributeur. Op hun beurt zijn ook zij afhankelijk van levering vanuit de leverancier. Daarvan worden wij niet altijd op de hoogte gebracht, helaas. Heel vervelend dat u daardoor iets langer heeft moeten wachten, ik hoop dat u wel veel plezier heeft van uw aankoop.

erikpm 29-08-2019

Prima service!
Ik heb veel moeite gedaan om een voor mij goede blu-ray speler te vinden. De keuze viel op een Panasonic BDT-384. In mijn woonplaats was er geen winkelier te vinden die het apparaat kon leveren. Via internet kwam ik bij EP terecht. De prijs was concurrerend en de volgende dag werd het apparaat keurig en op de afgesproken tijd geleverd. EP is een aanrader en een volgende keer zal ik zeker bij hen bestellen.

Jean 29-08-2019

De site maakt volledig zijn beloften waar. Correcte verwerking van bestelling en niet duur.

J.M. 28-08-2019

Toen wij in Stiphout kwamen wonen zijn wij naar Gruijters in de desbetreffende woonplaats gegaan voor een defect aan onze droger. Wij zijn toen uitermate goed geholpen en zeer deskundig. Sindsdien zijn wij klant van deze zaak. We hebben hier nog nooit spijt van gehad, we worden altijd zeer vakbekwaam geholpen en niets is te veel om de klant naar hun zin te maken.

Monique 28-08-2019

Vriendelijk personeel, dat altijd klaar staat om advies te geven. Ook de service over levering en afhandeling bij klachten over mijn koelkast was super goed.

Lisette 26-08-2019

Klantvriendelijk en meedenkend en goede service. Door de leuke acties heb ik alvast een koelkast en wasmachine besteld. Aangezien ik pas over 2 maanden ga verhuizen, hebben ze de producten voor mij opgeslagen tot ik mijn huis krijg. Top service!

Hanneke 25-08-2019

Super, niks te klagen en is zeer goed bevallen. En de sd kaart was helemaal niet duur.

Marian 24-08-2019

Aanbieding via Facebook besteld. Aanbieding was interessant en Bestellen was eenvoudig.
‘S avonds besteld en de volgende morgen in huis. Perfect. Is niet de eerste aankoop bij EP en ook over eerdere aankopen zeer tevreden.

Samantha en River 23-08-2019

We werden snel geholpen door een hele fijne medewerker in Schagen. Hij was erg klantvriendelijk en beantwoordde onze vragen duidelijk. Tevens zagen wij dat er in de winkel goede aanbiedingen zijn.

Erna 23-08-2019

Keurig en heel handig zetten hij de inbouw koelkast weer op zijn plek. Top goede service.... zijn zeer tevreden👍🏻

Gert-Jan Ligthart 23-08-2019

Goeie service en klantvriendelijkheid. In dit geval betreft het het filiaal in bovenkarspel.

Ik had een kitchenaid keukenmachine gekocht, en die zou geleverd worden na enkele dagen/weken. Deze was er dan ook redelijk snel, daarin een dikke 10! Echter dit artikel is/was een verrassing voor mijn vrouw dr verjaardag. En ik had met nadruk aangegeven mij te bellen en niet haar wanneer dit geleverd was en dat ik het op kon halen. Dit gebeurde dus niet, en ik ben geen 1x gebeld maar mijn vrouw maar liefst 5x!
Weg verrassing!

Vandaar de marginale 6, anders had ik EP Beerepoot in het algemeen beoordeeld met een 8 of 9.

Groeten,
Al met al een tevreden klant

Geachte heer Ligthart,

Dat is heel jammer dat die verrassing eigenlijk geen verrassing meer was! Hopelijk heeft uw vrouw er wel veel plezier van!

Claudia Schonewelle 21-08-2019

Hele nette en klantvriendelijke mensen. Binnen 5 minuten had ik het juiste product (mevrouw ging het voor ons bestellen en komt volgende week binnen). We worden netjes op de hoogte gehouden en einde van de week heb ik mijn meng haak voor de kitchen aid keuken machine

Jan 21-08-2019

Ik kocht vandaag een koptelefoon van Bose. Uitleg gehad in de winkel, het leek allemaal heel simpel. Het was de oplossing voor ons. Geen irritatie meer, geen storende geluidsoverlast. Thuis zat het echter toch iets anders. De telefoon gepakt en telefonisch goed geholpen. Alles werkt nu naar volle tevredenheid.

Arno 21-08-2019

Zeer persoonlijke service, waar ik blij mee ben! Kundige mensen!

Critische noot: Communicatie kan verbeterd worden. Zeggen wat je doet(kan beter) en Doen wat je belooft(is op orde)

Geachte heer,

Dank u voor de feedback, deze zullen we zeker meenemen.

Marian 21-08-2019

Wordt altijd goed en netjes geholpen.
En komen de afspraken die je maakt goed na.

Mars 19-08-2019

Heel erg jammer dat de installatie van een wasmachine niet bij de prijs is inbegrepen. Dit zagen we pas nadat we de wasmachine besteld hadden. Dit kan beter en duidelijker vermeld worden op de site. Dan hadden we het wasmachine hoogstwaarschijnlijk elders gekocht waar deze service wel in zit en dus goedkoper is
Kritisch 19-08-2019

Veelal is dan installatie inbegrepen in de prijs. Check maar de L6FBSpeed bij Ep en Coolblue....prijs EP 489, CB 589......

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat Kritisch hier al benoemd is zeker waar. Zelfs met de installatiekosten [dus bezorgen en installeren] is de machine die Kritisch benoemt toch goedkoper. Ik hoop dat u wel veel plezier heeft van uw aankoop!

Martine 18-08-2019

Ik ben nu een aantal keren bij EP Beerepoot in hoorn geweest en heb een aantal apparaten en een tv gekocht. De service is er uitstekend. De medewerkers hebben kennis van zaken en denken echt mee over welk product het beste bij je past en smeren je niet automatisch het duurste artikel aan. Ze hebben een uitgebreid assortiment zodat er genoeg te kiezen valt en de prijzen zijn vrij scherp.
Ik kom er graag en zal ook in de toekomst blijven komen/kopen.

Kritisch 19-08-2019

Deze reactie hoort bij review hierboven.....

John&Nathalie van Leuken 17-08-2019

Een hele fijne winkel, je wordt goed geholpen. Ook wordt alles goed verteld als je een vraag hebt over een product waar je interesse in hebt. Twee keer geweest, rijd graag een een stukje verder om iets te kopen! Ook al andere mensen verteld wat voor fijne winkel ditis👍

Johannes Willem Nieuwenhuis 16-08-2019

De combinatie van webwinkel en echte winkel werkt echt! Via internet, bij EP, een koelkast besteld, ik had wat vragen, en die werden door de telefoniste goed beantwoord. De echte winkel, uit Zuidhorn belde daarna op, en hielp mij ook voortreffelijk. Mevrouw dacht mee, en EP bezorgde de kleine vriezer heel snel. We hadden , omdat we van product ruilden, iets teveel betaald. Dat bedrag stond supersnel weer op onze rekening. Al met al een sublieme dienstverlening, en de combinatie web-echte winkel is in dit geval super!

Ria 16-08-2019

Was een leuke aanbieding van een koelkast en ook een snelle levering. Helaas zat er op de deur een lichte beschadiging. Nu in dezelfde week weer een andere bezorgd. En ook nog voor me geplaatst en de oude meegenomen .

Herman K 16-08-2019

Bij EP Hofman te Wolvega een fornuis aangeschaft. Goed advies, vriendelijk personeel. Het apparaat is gratis thuisbezorgd en aansluitmateriaal kreeg ik er zo bij. Ook niet onbelangrijk; de prijs ligt er lager dan bij concurrenten.

Bart 16-08-2019

Fijne winkel om te shoppen . hier heb je niet het gevoel dat je in een flipperkast belandend bent . En ik heb geleert dat je beter op het dorp je spullen kunt kopen .als er wat is loop je zo even heen en je word goed geholpen .

Josephine 15-08-2019

Mooie, ruime winkel met veel showroommodellen. Personeel denkt goed mee bij wat voor mijn situatie het meest passend is. Ik vind het belangrijk dat ik als vrouw alleen hier ook met vertrouwen binnen stap en goed word geholpen. Service is goed en snel. Kies graag deze winkel boven online winkelen.

Dijkmar 15-08-2019

Supermooie winkel in Hoorn, deskundig personeel, denken mee en adviseren wat het beste past bij je wensen. Zoeken ook naar aanbiedingen en proberen niet het duurste van het duurste te verkopen. Uit eerdere ervaringen leveren ze ook supergoede service en garantie. Echt een aanrader!

Marianne Mulder 15-08-2019

Ik ben via het surfen op internet bij jullie site terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een koel/diepvries combinatie in de middenklasse, het is een Beko geworden met een Defrost functie. De prijs voldeed aan mijn uitgifte patroon. De tijd zal het leren of ik er blij mee ben.

De services van dit bedrijf is meer dan het gemiddelde.

Chris Bartels 15-08-2019

Deskundig en geduldig personeel. Er wordt je niets aangepraat of opgedrongen, maar je krijgt wel een uitgebreid advies aangepast op je wensen.

tandarts 15-08-2019

keurig op afgesproken tijdstip bezorgd, geholpen nieuw apparaat op de plek te zetten en oude apparaat mee terug genomen.

Olaf 14-08-2019

Zondag bestelt en maandagochtend werd ik gebeld voor bevestiging. Dag erop netjes thuis afgeleverd door de EP winkel in buurt. Top.

Ruud 14-08-2019

Een Kingston ssd bij de EP winkel besteld omdat die niet voorradig was in de winkel werdt het product besteld en kon ik het zoals afgesproken ophalen en werdt direct geïnformeerd wanneer product in de winkel was keurig nette afhandeling en vlot geregeld EP is zeker de moeite waard om eens rond te kijken

Ford Crum Vianen 14-08-2019

Vlotte afhandeling van onze internet bestelling en naast een goede prijs ook een goede service, helemaal TOP!

D.M bongers 14-08-2019

Zeer duidelijke website.
De levering geschied ook zeer snel, ook de service is zeer goed.
Totaal geen klachten over EP.

Daan 14-08-2019

Het pakket kwam beschadigd binnen. Bij controle bleek dat het glas van de lamp kapot was.
Gelijk contact opgenomen met EP maar kreeg te horen dat lampenkap glas buiten de garantie valt. Ik uitgelegd dat hij al kapot binnen kwam in beschadigde doos/verpakking. Maar daar hadden ze niks mee te maken.

Dus hoop geld uitgeven aan een plafond ventilator zonder glasbol.

Dus ik zou EP zeker niet aanbevelen
Officiele reactie van EP.nl 14-08-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat u een kapot pakket heeft ontvangen, echter, ik kan niets hiervan terugvinden in ons systeem dat u met ons contact heeft opgenomen. Geen mail, maar ook geen opmerkingen in uw orderregistratie dat u gebeld heeft. Want als het een beschadiging was aan de doos, dan vragen wij altijd bewijs dmv foto's zodat we actie kunnen ondernemen. En nogmaals, er staat niets geregistreerd over uw klacht in ons systeem, die wij overigens zeer nauwkeurig bijhouden omdat we met meerdere collega's werken en zo iedereen op de hoogte is. Wij streven ernaar om juist dit soort excessen veroorzaakt door wellicht de bezorgdienst, op te lossen naar tevredenheid van u als consument. Ik zou u daarom alsnog willen uitnodigen om een mail te sturen met daarin uw bewijs dat de doos beschadigd was en de kapotte lamp. Dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet

Tonny 13-08-2019

De bestelling was zo gedaan en een snelle levering.
Netjes verpakt en een redelijke prijs.

Marielle 13-08-2019

Eerlijk advies
Top service
Goede en snelle reparatie
Ruime keuze in assortiment

Oscar 13-08-2019

Grote klantenservice, heldere verhalen bij ook onmogelijkheden, snelle acties goede verhouding kwaliteit versus prijs. Prettige medewerkers in Meppel.

Yvonne 12-08-2019

Gewoon nette prijs, net als andere sites. Dan gun ik het toch een ondernemer in de buurt.
Dag na de bestelling werd ik gebeld dat het enkele dagen langer ging duren door het weekend, erg netjes.

A.S. 11-08-2019

Ik ben regelmatig bij EP Beerepoot te Hoorn geweest, en heb hier voor mijn moeder en mijn nichtje een LG televisie aangeschaft, werd en word iedere keer zeer netjes en vriendelijk geholpen tot aan de laatste puntjes op de i toe.
De laatste keer ben ik voor mijzelf heen geweest voor de LG 65SK9500PLA en een muurbeugel van LG te bestellen, maar iedere keer sta ik er verbaasd van te kijken hoe ver men van EP bereid is om mij zo goed mogelijk te helpen.
Ik zal ook geen electronisch apparaat meer ergens anders halen dan bij EP in Hoorn.

Lia vd Molen 11-08-2019

Onze dochter heeft voor haar nieuwe huis een wasmachine, televisie en een stofzuiger bij Prieto in Zuidhorn gekocht.
Ze gaven een goede uitleg over de apparaten en waren erg vriendelijk. Een week later brachten ze alles keurig bij haar thuis, en de apparaten werden door hun aangesloten. Een dikke 10 voor deze mensen!

Alfons 10-08-2019

EP, niet direct een naam die tot de verbeelding spreekt als Coolblue, maar ervaring is prima!!
Volgende keer, eerst EP checken!

A.Brouwer 10-08-2019

Komen hun afspraken na.
Werken netjes.
Denken.goed mee.
Gratis thuisbezorgd.

Jolanda teesink 10-08-2019

Wat is er niet fijner dan EP in je eigen dorp Denekamp. Waar je vriendelijk wordt geholpen en waar ze met je meedenken en waar elke klant belangrijk is.

Michael 09-08-2019

Ik was op zoek naar een koelkast en heb deze gevonden: EP. Prima site, overzichtelijk en snel bij hetgeen wat je zoekt. Vervolgens gemakkelijk bestellen. Wegens problemen met de random reader gebruik gemaakt van PayPal, erg lekker dat die keuzevrijheid er is! Enkele uren later gebeld door de planner van EP om een moment van bezorgen af te spreken.

Zo gezegd zo gedaan. Afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen.

Op de afgesproken dag werd ik tien minuten van te voren gebeld door de bezorger dat ze onderweg zijn. Tien minuten later staan er twee vlotte kerels op de stoep, bepalen het plan van aanpak voor de te nemen route en toveren de koelkast in no time naar binnen en op de juiste plaats. Aansluiten, instellen, koelen: zo gepiept. Tevreden handdruk en zelden zo blij geweest om koek uit te delen aan deze (toffe) gasten.

Blije klant, blijvende klant. Top!