EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

R & D 16-09-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Service een dikke pluim.

Na prijsvergelijk bleek de koelvriescombinatie bij EP in Kollum als goedkoopste uit de bus te komen. De deur van de combinatie werd gratis omgezet en bezorging was ook gratis. Ons oude witgoed werd daarnaast ook nog eens kosteloos meegenomen.

EP van den Berg 15-09-2017 In de winkel gekocht
Ooltgensplaat

Geraldine service

Je word altijd vriendelijk beholden. Krijgt goed advies. Ze nemen alle tijd voor je. En snelle levering en goede service met installeren.

J Oosterhaven 14-09-2017 Via de website gekocht

ik ben super fijn geholpen.

Ws hier en daar al wezen kijken tot ik bij EP Mensonides kwam , hier was ik op de plek waar ik zijn moest goede uitleg goede prijzen en een super service een dikke pluim.

Michel 14-09-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaad

top service en klantvriendelijkheid !!

Na aangegeven te hebben wat voor tv we zochten
op hun advies afgegaan , gelukkig , wat een top tv heb ik nu zeg .
Antwoorden van vragen ; recht voor
zijn raap.... eerlijkheid... daar hou ik van !!
Man tot man , woord tot woord !!
Klasse zaak.... tot weerziens...

Corina 13-09-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Klantvriendelijk

Ik werd snel, behulpzaam een met goede adviezen geholpen.
Ik kon mijn keuze, met het advies dat ik kreeg, snel maken.
De volgende dag werd mijn koelvriescombinatie al geleverd.
Ik ben tevreden!

Anne 13-09-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Prettig contact, goed overleg, super service!

Wij doen altijd onze zaken met EP in onze woonplaats en zijn altijd dik tevreden. Assortiment, prijs, service, dat zijn toch de belangrijkste instrumenten om goed met klanten om te gaan. Daarnaast altijd een zeer vriendelijke behandeling. Top!

Julia Groot-Nijssen 13-09-2017 In de winkel gekocht
Knol Haarlem

EP Knol Haarlem.

EP Knol Haarlem. Geweldige winkel met profesioneel personeel. Duidelijke een eerlijke uitleg over product. Beslist geen verkooppraatjes. Ik heb gekozen voor een Siemens wasmachine (made in Germany), maar ze bieden ook goedkopere alternatieven machines aan. En dit alles met veel geduld. De aflevering precies op afgeproken tijdstip en nogmaal duidelijke uitleg over machine. Kortom: niet kopen op Internet Maar via de dealer. Service staat hoog in het vaandel. p.s. Mijn oude Siemens (ook gekocht bij Knol), heeft het 17 jaar volgehouden zonder storing!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.J.Klaverstijn 12-09-2017 In de winkel gekocht
In Hoorn

goede uitleg en vriendelijk en vakkennis

Een grote nette winkel vriendelijk personeel en goede service je wordt netjes geholpen en de aflevertijd is heel snel en goed

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Conny Worp 11-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen Makado

Vriendelijk deskundig meedenkend personeel in Schagen.

Na in 3 andere winkels nul op rekest (of een m.i. te dure oplossing voor een klein probleem) te hebben gekregen in Schagen meteen goed en goedkoop geholpen aan een oplaadsnoertje voor mijn fototoestel: werd besteld en op tijd voor mijn vakantie geleverd. Bij het ophalen hiervan op ons verzoek uitgebreide informatie ontvangen over een keukenmachine die daar getoond werd en ook deze aangeschaft. De behandeling van de eerste kleine aankoop had ons VEEL VERTROUWEN gegeven in de winkel en het personeel.

Gerrit 11-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

Deskundig advies

Was al bekend met de winkel. Uitstekende service. Alles onder één dak te vinden. Voor de wasdroger een goed en duidelijk advies gekregen. Prijs/kwaliteit/verbruik, enz. Koop werd prima afgehandeld. Met een goed gevoel nog even bij de laptops gekeken. Ook daar een deskundig advies. Kom er zeker voor terug.

René 11-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Deskundig personeel

Al jaren wordt, naar volle tevredenheid, gebruik gemaakt van de diensten van EPBeerepoot. Deskundig personeel, goede service en scherpe prijs.
Indien je aan vervanging toe bent van huishoudelijke apparatuur/witgoed adviseer ik, loop eens binnen bij EPBeerepoot.

nico 11-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN

goed mee denken

Ik heb voor de winkel gekozen omdat er nog tijd aan de klant wordt geschonken
en er goed wordt mee gedacht met de wensen van de klant

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

j.van henten 11-09-2017 In de winkel gekocht
ep.tol ijmuiden

geweldige service

wil deze winkel in ijmuiden graag een 10 geven (wat niet lukt via mobiel).smorgens wasautomaatomaat stuk gegaan naar ep tol gegaan en smiddags stond de nieuwe wasautomaat al weer te draaien .top service van tol ijmuiden.

S.Jongejeugd 10-09-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

goeie service

goeie service levering prima,winkel dichtbij in het centrum van Bovenkarspel, E.V.T. service in Hoorn

Jeannette 10-09-2017 In de winkel gekocht
Ep.Jan Verdaas

Echt TOP

Bij het uit zoeken van een nieuwe wasmachine tot aan de bezorging keurig geholpen.
De heren bij de bezorging waren keurig maar ook het gebruik van de steekwagen ging met belijdt. En dan ook nog een snelle bezorging. Echt prima

Cootje Haveman 09-09-2017 In de winkel gekocht
E EP Snijder te Beilen

Geweldige service. Persoonlijk advies

Altijd geïnteresseerd in de persoon/klant. Tijd voor een praatje! Waar vindt je dat nog? Nou in Beilen dus!

Wendy 09-09-2017 In de winkel gekocht
Horst

Goede service, blij met onze aankoop!

We hebben de stofzuiger in de winkel gekocht, we werden goed geholpen bij het zoeken naar de juiste stofzuiger.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

José 09-09-2017 In de winkel gekocht
EP: Mies Schuurmans / Den Dungen

Goede snelle service

In (enige) witgoedwinkel in Den Dungen gekocht. Vriendelijk (en bekend) personeel. Een snelle levering en volledig geïnstalleerd (2 hoog).

Jacquelien de Vries 08-09-2017 In de winkel gekocht
Kuik hollandscheveld

Je word top geholpen service en sfeer is er zeer prettig

Wij gaan altijd naar dezd winkel juist omdat je daar nog geholpen word. De sfeer is er goed. En niet alleen dit. Heb je problemen met een of ander er is zo een monteur. Heb je onderdelen nodig ze zorgen er voor dat dat binnen afzienbare tijd geregeld word. Gewoon een top winkel. Ga zo door.

Ep leek 08-09-2017 In de winkel gekocht
Leek

Geweldige service

EP in Leek!!
Moeder van 95jr helemaal in de stress. Koelkast stuk!
In de winkel een andere uitgezocht die 's middags al werd bezorgd.
Ook het deurtje werd naar de andere kant verplaatst zodat moeder er beter bij kan.
Top!

Molenaar 08-09-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Geweldige service en uitleg ze hebben er verstand van

Klantvriendelijk perfecte uitleg bezorging en plaatsing ook perfect kan niet beter erg persoonlijk scherpe prijs

Jan 07-09-2017 In de winkel gekocht
Hollandscheveld EPKuik

Prima service

Goede voorlichting in de winkel, levering en installatie volgens afspraak , oude apparaat meegenomen .

Simone Berkhout 07-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Overal muziek met ons nieuwe sonossysteem

Prima service, veel kennis aanwezig bij installatie en erg vriendelijk! We hebben in ons nieuwe huis nu overal muziek met een geweldig geluid.

F.Besseling 07-09-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

snelle en goede service

De klantbenadering is zeer goed. Netjes te woord gestaan en met goede uitleg.
Ook de levering is heel correct gegaan en de bezorgers hebben netjes gewerkt en ook nog eens goed uitleg gedaan over de werking van het apparaat

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hetty 07-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

Uitstekende service

Beerepoot Hoorn is een fijne zaak waar je altijd vriendelijk te woord wordt gestaan en waar ze goed met je meedenken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Helmi 07-09-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Super service

Super service in de winkel gehad en de chauffeur die de ijskast kwam brengen was erg beleefd en klantvriendelijk.

J.Dekker 06-09-2017 In de winkel gekocht
EP Tol Ijmuiden

geweldige snelle service

Zaterdag om 13.00 uur een droger en een tv gekocht en om 15.00 uur bezorgt en geïnstalleerd.
En zeer goed geadviseerd in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 06-09-2017 In de winkel gekocht
RAALTE

Goede service, fijne medewerkers

In de winkel altijd goede, vrolijke medewerkers, en goede service. Zelfs ooit een keer lagere prijs voor een no frost diepvries gekregen omdat hij op internet goedkoper was dan in de winkel.

FAM VAN WERVEN 06-09-2017 In de winkel gekocht
in VAASSEN

de service is 100 % snel dingen gelevert dus toppy

vindt de service prima als er wat is zijn ze er ook zo meestal zelfde dag nog was machine stuk zelfde dag s,avond nog andere op de plek staan ,heb je vragen worden duidelijk beantwoord

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dijk 05-09-2017 In de winkel gekocht
Rosies Veendam

Geweldige service

Rosies Veendam daar heb ik mijn nieuwe Sony TV gekocht.Uitstekende service, afspraak over aflevering TV op het moment die ons het beste past, duurt nog een week, maar een huur TV meegekregen met instructie zonder extra kosten.Alles voor een zeer scherpe prijs prima!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

diana haroun 05-09-2017 In de winkel gekocht
vught

Uitstekende uitleg in de winkel cq thuis.

De shop in vught is wel klein maar via een scherm i d winkel kun je nog meer artikelen zien
die je eventueel wilt aankopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.H.Eggink 04-09-2017 In de winkel gekocht
EP:Meppel

Prettig geholpen door een kundig persoon.

Vaker hier geweest en dat is goed bevallen.Hier in het verleden een televisie gekocht via de webside,deze werd thuis af geleverd en geinstalleerd.

Louise 04-09-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Geweldige service top winkel.

Wordt heel goed geholpen vriendelijk personeel, plus de producten wat ze hebben staan ze ook helemaal achter. Wij kopen al jaren in deze winkel vanwege de goede service gewoon top.

Wanda 04-09-2017 In de winkel gekocht
Bergen

Geweldige service!

Zeer vriendelijke verkopers. Doen net dat extra stapje voor je. Denken met je mee. Kleine zaak maar een grote service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leen de Wit 04-09-2017 In de winkel gekocht
Makado in Schagen

vriendelijke en deskundige bediening

de prijs van het gekochte artikel was gelijk aan webshops.
een prettige winkel in de nabije omgeving.

Twan 04-09-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

uitstekende service

Problemen worden naar tevredenheid opgelost.Bij bezorgen wordt alles netjes geinstalleerd.
Winkelpersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Lilly 04-09-2017 In de winkel gekocht
EP Faber Kollum

Goed geholpen

EP Faber Kollum, goede verzorgde service en super snel leveren. Ze vertellen duidelijk wat het product in houdt en hoe het werkt. Ook laten ze het verschil tussen de verschillende soorten producten zien. Ze weten waar ze het over hebben.

Jan Willem van der Steen 03-09-2017 In de winkel gekocht
EP-Tol IJmuiden

Top service

Koop mijn hele leven al apperatuur bij EP Tol ,vriendelijk en vakkundig personeel en een super service !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Familie van den Berg 03-09-2017 In de winkel gekocht
EP van der Kampen

Goede raad en daad

Betrouwbaar en deskundig advies, vriendelijke zaak die zich onderscheidt door mee t denken in mogelijkheden en oplossingen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Esther van der Aa 02-09-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot

Super aardige en deskundige verkoopster!

Vandaag een prachtige Siemens wasmachine gekocht bij EP:Beerepot Hoorn. We waren van plan om een aanbieding bij De Mediamarkt te gaan kopen (zit precies tegenover de EP). Vanwege de goede ervaringen met Beerepoot van mijn ouders toch een kijkje genomen. Wel een iets duurdere machine gekocht maar voorzien van een kwalitatief betere machine en een goed gevoel. De verkoopster Marion was totaal niet opdringend, zeer deskundige en gewoon een leuk mens. Marion luisterde goed na onze wensen en hield rekening met ons budget. We hebben zelfs nog een kleine korting gekregen en aangezien de machine op voorraad was, kon ik dezelfde middag nog wassen! Toch wel fijn de dag na thuiskomst en de wasmachine is stuk 😱 In de winkel niet de extra verzekering van 5 jaar genomen maar toch besloten dit toch te gaan doen, veilig gevoel en voor die 89 euro geen geld. Kortom top geholpen met uitstekende service.

Ron 01-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Fijne winkel

Mensen die meedenken aardig en attent zijn. Goed advies is voor mij heel waardevol. Beter dan op internet zelf alles te moeten uitzoeken is het persoonlijke contact.

Theo Heijhoff (Lelystad) 01-09-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Super service

Gezellige winkel waar de klant centraal staat . Advies geven , nou dat kunnen zij , met een gezonde dosis humor .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tol IJmuiden 31-08-2017 In de winkel gekocht

Altijd vriendelijk en rustig adviserend.

Wij komen al jaren bij Tol .je wordt daar prima geholpen nooit opdringen maar rustig uitleggen.
De service is uitstekend.

Mariëll 31-08-2017 In de winkel gekocht
Best

Altijd zeer behulpzaam!

Zeer behulpzaam,altijd vriendelijk,goede service,snelle service, nette,schone en overzichtelijke winkel! Kortom TOP!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

De heer de Klerk 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Minet, Segeersstraat, Middelburg

Goede service !

Goede ervaring met deze winkel. Voor deze winkel gekozen i.v.m. slechte ervaring met andere winkel. De gebruiksvriendelijkheid van de site en de levering zijn in orde.

Verteeg 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP Heijnen spakenburg

Goede service en klantvriendelijk

De winkel is bij ons in het dorp dus lekker makkelijk er winkel is heel overzichtelijk en heet een goede service

vecht11 30-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

super goede service en zeer prettige behandeling

zowel de verkoop als de thuis leverantie is super goed en correct. uitstekend personeel en nette afhandeling. Tijdens de levering werkte de pinautomaat niet hier op werd verzocht de nota per bank te voldoen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CK te W 30-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Goede informatie en service

Vriendelijke verkoopster in de winkel in Wervershoof (zoals altijd). Duidelijk advies, luistert naar wat je wilt en denkt mee in de afweging die je maakt. De vaatwasser werd gebracht en keurig netjes geïnstalleerd.

Marc 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Meppel

Mooie Kenwood broodrooster gekocht in nette winkel

Aardig geholpen door de mannen van EP:Meppel. Winkel ziet er netjes en verzorgd uit en de service is tot op heden altijd perfect geweest. We gaan er graag terug voor de volgende aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jsp 30-08-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Duidelijke en betrouwbare informatie

Er is goed naar onze wensen gehoord en hebben passende informatie gekregen. Er werd in verschillende prijsklassen de voor en nadelen besproken zodat we een keus konden maken zonder dat deze opgedrongen werd.