EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Fam. Henderikx 26-04-2017 In de winkel gekocht
Roermond

klantvriendelijke bediening, perfecte service !!!

Goede klantvriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteit! In roermond niet op voorraad, dezelfde dag in Heythuysen onze i.Pad af kunnen halen.

Theo Ligthart 26-04-2017 In de winkel gekocht

Snelle levering!

Vertrouwde winkel, snelle levering en scherpe prijs.
Wij stellen de snelle levering zeer op prijs.
Handmatig afwassen geeft een vakantiegevoel, maar een vaatwasser voelt toch wel weer luxe

h.ridderman 25-04-2017 In de winkel gekocht
meppel

geweldige winkel goede service leuke mensen

koop altijd bij ep meppel.altijd goed advies en schappelijke prijzen.
zijn altijd vriendelijk,en behulpzaam en goede service.niks op aan te merken

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Evers 25-04-2017 In de winkel gekocht
Ep:Tummers Panningen

Geweldige beleving in EP winkel Tummers Panningen

Geweldig mooie retail winkel met overzichtelijk de producten. Deskundig personeel die alle tijd voor je hebben en met mooie oplossingen komen. Vullen je kennis die je op internet hebt opgedaan goed aan. Kennis, authentiek ,service. Top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.Sijm 25-04-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Het is een gemoedelijke winkel met vriendelijk personeel.
Gemakkelijk bereikbaar.
En alles goed overzichtelijk

Marleen 25-04-2017 In de winkel gekocht
Tummers Horst

Vakkundige service!

De koelkast is op afspraak geleverd en geïnstalleerd. Fijn dat er ook een uurtje van tevoren wordt gebeld hoe laat de monteur er zal zijn. De monteur nam ook de tijd voor uitleg, super!

rene en Mandy Verhoeven 25-04-2017 In de winkel gekocht
Ep robben Udenhout

zeer goede service

Personeel en eigenaars altijd vriendelijk en behulpzaam. Winkel is dichtbij.
De service is TOP. Je voelt je nooit te veel in de winkel! Hebben ze het niet in de winkel zoeken ze op de pc mee.

J Snoeren 25-04-2017 In de winkel gekocht
Heythuysen

Zeer klantvriendelijk

Op mijn leeftijd is belangrijk dat ik goed voorgelicht wordt. Hier was alle tijd voor en mij heeft mij open en eerlijk geadviseerd welke soundbar het best mijn TV zou passen.
Een instructie hoe ik zelf e.e.a. zou kunnen aansluiten was informatief en duidelijk. Al mijn vragen werden in alle rust beantwoord.

Klantvriendelijk en deskundig 24-04-2017 In de winkel gekocht
EP Leistra Grou

Uitstekende Service en zeer deskundig

Levering was ook nu weer uitstekend en snel. Eerder hebben wij bij EP Leistra een wasmachine gekocht waar wij jaren na veelvuldig gebruik nog steeds uitermate tevreden over zijn. Wij wilden gaan voor een goedkoop B merk maar door haar deskundigheid en meedenken hebben wij toch een A merk gekocht die kwalitatief veel beter presteert en energie zuinig is en tot nu toe nooit problemen mee hebben gehad. Goede koop geweest. Zelfs voor pasfoto's voor legitimatiebewijzen kan je hier terecht. Hun service maakt inderdaad het verschil!. Van mij krijgen zij daarom een dikke tien!

Saskia van der hulst 24-04-2017 In de winkel gekocht
IJMUIDEN EP Tol

Zeer vriendelijk en persoonlijke klantgerichtheid!!

Ik kom al meer dan 20 jaar bij EP Tol in IJmuiden. In al die jaren een hele fijne persoonlijke band opgebouwd. Ik ken alle personeelsleden persoonlijk. Ze bieden altijd goede service, en zeer begripvol en in het achterhalen wat onze wensen zijn. Kortom een top tent!!!

Marjoosje 24-04-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Goed advies en geweldige service!

Mijn nieuwe apparatuur koop ik al jaren bij Rickelman, waar ik goed advies krijg, hoe goed ik me zelf al heb ingelezen en een super service bij aflevering. Heel tevreden over.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marieke 23-04-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goed advies

Ik kreeg een gedegen advies over de aanschaf van een keukenmachine. Hij vroeg goed uit waar ik het apparat voor wilde gebruiken. Van eerdere aankopen weet ik dat de service ook goed is.

M.Caarels 23-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn van aalstweg

top service en zeer vertrouwd

EP is zeer betrouwbaar en zeer klantgericht.
een heel verschil met de concurent waar je heel slechte voorlichting krijgt.
Bij Ep nemen ze de tijd voor je

Bernard 23-04-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel.

Echt geweldige service!!!

Prettige winkel en fijn personeel in EP in Bovenkarspel.!!!
Ook is de winkel erg overzichtelijk.
Daarom komen wij daar graag

ingrid verbakel 23-04-2017 In de winkel gekocht
piet gruijters

service is echt excellent

Wij doen al onze aankopen bij ep : elektro piet gruijters .
Omdat de prijs hetzelfde is als de zogenaamde stunters.
Maar hier krijg je wel perfecte service.
Keuze is dan toch gemakkelijk !

Mirjam 23-04-2017 In de winkel gekocht
Van der kampen

Voor een goed advies en ruime keuze

Ben snel en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuw stoomstrijkijzer. Er was een ruime productkeuze in diverse prijsklassen. Ga hier zeker terug.

M. Scholtemeijer 23-04-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Schagen

Geweldige service

E.P. Beerepoot te Schagen heeft de kennis in huis die wij nodig hadden op het moment van aankoop in de winkel van een Samsung vrieskoel combi en een 65Inch Philips TV.
Wij ( digibeten ) zijn goed geinformeerd en de aankopen zijn op het afgesproken tijdstip geleverd en geinstalleerd bij ons thuis.

Dick 23-04-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot te Volendam

Goede service

goede winkel met vriendelijk personeel. Werd goed geholpen, ook toen bleek dat me module niet meer up to date was. Even gebeld en ik kon een ander kopen.
Super

Lida v.d.Bergh 23-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Bovenkarspel is een verzorgde winkel. Er is een ruim assortiment, ook hebben ze vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hans Valent 23-04-2017 In de winkel gekocht
total electronics

prima

Altijd vriendelijk, vakkundig en een goede service. Juist deze winkels zorgen voor een goede balans tov de webshops.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. 22-04-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Blij met deze winkel in Schagen, goede service!

Verschillende keren in deze winkel geweest. Een I-pad bleek niet zo mijn ding te zijn, ik mocht 'm zonder problemen ruilen voor een tablet (ander merk dus, wat ik gewend was van m'n smartphone). Deze moest besteld, maar bleek later niet meer leverbaar. Jammer, maar ik kreeg keurig m'n geld terug. Een aantal maanden later zag ik weer iets naar m'n zin in de aanbieding op 2e Paasdag. Het Makado en ook de winkel bleek helaas gesloten. Ik baalde, maar belde op en kreeg de artikelen evengoed voor de aanbiedingsprijs. Toen ik ze op ging halen, bleken ze nog in Hoorn te liggen, het zat niet mee. Maar de verkoper bood aan ze de volgende dag bij mij thuis te brengen, zodat ik niet weer naar de winkel hoefde. Aldus geschiedde. Geweldige service! Tevreden.

MiSi 22-04-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke klanten servece

De winkel in Tegelen is lekker dicht bij. Goed advies . Kon daar nog spullen bestellen voor mijn oude pick-up 1980. Gelijk een nieuwe wasautomaat gekocht

S.Boendermaker 22-04-2017 In de winkel gekocht
Ep:beerepoot bovenkarspel

Hele goede en vriendelijke service! Aanrader!

Goede overzichtelijke shop met personeel dat je snel en goed helpt zonder opdringerig te zijn. Zij hebben zelf al een selectie gemaakt van goede producten tegen een redelijke prijs.

Henk Wielink 22-04-2017 In de winkel gekocht
Total Electronic in Vaassen

Top service ! ??

Al jaren een zeer betrouwbaar adres , staan altijd meteen voor je klaar , geweldige vriendelijke service ,deze zaak hebben we ook andere aanbevolen natuurlijk .

H.P.J. Hink 22-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot te Schagen

Goede service

EP Beerepoot in Schagen had een mooie aanbieding van een Samsung Tab A op 2e Paasdag. Omdat het Macadocentrum echter die dag gesloten bleef kreeg ik het artikel enkele dagen later voor de zelfde mooie aanbiedingsprijs. Dat is klasse.

Hans Stoker 22-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

prettige winkel met goede service. belangrijk voor ons dorp

klantvriendelijk, gemoedelijk en waardevol voor ons dorp Vaassen. De service is prima en de mensen zijn deskundig en hulpvaardig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nicole 22-04-2017 In de winkel gekocht

Altijd een top service!

Goede service, uitstekende prijs- en kwaliteitverhouding en verstand
van zaken. Wij worden altijd goed geholpen en geadviseerd
, mede door de ruime kennis van de medewerkers.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.R. Prast 22-04-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers, Panningen

KLANTVRIENDELIJK

Zeer klantvriendelijk: Uitstekende voorlichting! Eerder werd de winkel bezocht voor oriëntatie naar een tv, dat leidde later tot een bezoek voor de aankoop van een stofzuiger. De aankoop van een tv volgt.

Nel van der Heijden 21-04-2017 In de winkel gekocht
Budel

Prima Service

Vandaag hield mijn koelvrieskombinatie het voor gezien, dus moest er een nieuwe komen. Op internet gezocht waar ik het beste terecht kon en dat was dus bij de EP in Budel. Rondgekeken en na een goede uitleg was de keuze snel gemaakt. Hij werd zelfs nog eens dezelfde dag geleverd, dus dat was helemaal een prima service. Nu kunnen we dus gaan genieten van de mooie koelvrieskombinatie en hopen dat we er nog lang plezier van mogen hebben. Het was een goede ervaring en een prima service.

Coby Schouten-Spaansen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

goed meedenken voor de juiste aanschaf

Prima klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Goed meedenken met de opstelling van de apparatuur en plaats. Vlotte levering en tijdig in kennis stellen van de tijd van plaatsing. Restafval meegenomen , prima service.

R. A. 21-04-2017 In de winkel gekocht
Reekers Woudsend

Vlotte service

Duidelijke en correcte bediening en afspraken. Wij vertelden onze wensen en hij zocht het op en zorgde dat wij de volgende dag de koelkast al in huis hadden.

kram 21-04-2017 In de winkel gekocht
kollum

meer dan geweldige service!

vanmorgen hebben wij gebeld over ons probleem met de wasmachine, binnen een paar uur is de monteur langs geweest, vervolgens in goed overleg een nieuwe machine aangeschaft.
Wij hebben een goed en eerlijk advies gekregen en hebben vervolgens dankzij een zeer deskundig advies een keuze kunnen maken. Morgen ochtend (op zaterdag) zal onze nieuwe wasmachine gebracht worden. Wij komen al jaren bij onze ep dealer en wij hoeven niet verder te zoeken, het is altijd top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marije 21-04-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Aangezien ik zaterdag niet daar de dagactie kon komen, heb ik de winkel gebeld. Zij hebben de stofzuiger voor mij gereserveerd en achter gezet. Een paar dagen later heb ik mijn stofzuiger betaald en opgehaald . In de winkel kreeg ik duidelijke informatie hoe ik mijn stofzuiger moet gebruiken. Ik krijg bijna zin om te stofzuigen... :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hennie Mosselveld 21-04-2017 In de winkel gekocht
Hof van Holland, Hoorn

Altijd geweldige service.

Niet via de webshop gekocht maar in de winkel. Kom al sinds jaar en dag bij Beerepoot Hoorn. Ook al betaal je misschien ietsjes meer bij Beerepoot, ik vergelijk niet. Je wordt altijd vriendelijk en zorgvuldig geholpen dat is mij veel waard dan goedkoper uit te zijn.. Staan ook altijd dezelfde degelijke mensen, geen snelle jochies die een maandje blijven. Kijk maar naar mijn historisch overzicht wat er al bij beerepoot is gekocht.

Rini Gatzen-Verbunt 21-04-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Goede service. De verkoper denkt met je mee

Aardige behulpzame verkopers. We kozen voor een combi-magnetron, maar twijfelde over de maat. Artikel gewijzigd. Later weer terug veranderd. Dit was geen probleem.

m.k.drent 21-04-2017 In de winkel gekocht
EP Faber Kollum

Ouderwetse service zoals dat vroeger ging

Bij deze shop heb je persoonlijke service, deskundig advies,niet te moeilijk altijd goed,je koop een Umax box, zal ik ook even de zenders installeren,even naar de werkplaats,inpluggen en klaar,dat vindt je niet in grote winkels
De iPad is ook geïnstalleerd door deze shop,bij mij was hij vastgelopen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maja Koole 21-04-2017 In de winkel gekocht
Ep van den berg - Ooltgensplaat

Super service

Wasmachine was kapot, na een goed advies over gegaan tot aankoop van een nieuwe. Geen pushing, mochten hem ook iets later betalen. Keurig aangesloten en alle oude rommel meegenomen. SUPER SERVICE, bedankt EP Ooltgensplaat

Taams 21-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Geweldige winkel

Mooie winkel erg prettig winkelen en vrij parkeren bij de winkel en een erg mooi winkelcentrum erg mooi

Frans 21-04-2017 In de winkel gekocht
Ep excellent Mierlo

vriendelijke personeel

Heb nog niet erg veel ervaring met EP, maar wat ik tot nu toe heb ervaren is vriendelijkheid en goede service.. Zie ik graag, kom dan zeker terug...

Liesbeth van der Steen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Best

Voldoende keuze, goed parkeren en super snelle service!

Vertrouwde winkel met goede service dicht bij ons in de buurt. Prima prijs, netjes snel thuisbezorgd.

Felix Willems 20-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Nadat ik een voorlopige keuze gemaakt had, nog even telefonisch contact opgenomen voor nadere toelichting. Met een vriendelijkheid van een hoge score kreeg ik alle antwoorden op mijn vragen. Voor technische vragen werd ik met alle vriendelijkheid doorverbonden met een specialist die door zijn toelichting mijn keuze deed veranderen. Deze mensen doen wat ze zeggen en houden zich aan hun telefonische afspraken, ook nadat de rekening voldaan is. Een geweldige service! Als mijn aangeschafte warmtepompdroger gaat werken, als de ervaren service van de EP-medewerkers, heb ik heel veel vertrouwen in de goede werking van een prima energiezuinige droger.

G van de Bunt 20-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Altijd goeie service al jaren

Heb alles via EP Vaassen zijn altijd behulpzaam en geven goeie service
TV schotel is in de war en ze komen zonder verdere kosten te berekenen

Gerard 20-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Goede kennis van zaken, en ze kennen de klant.

Vriendelijk, hulpvaardig, ook na aankoop altijd bereid uitleg en hulp te bieden.
Niet te vergelijken met Mediamarkt die niet echt goedkoper is.

mirna van vught 20-04-2017 In de winkel gekocht
Piet Gruijters Helmond-Stiphout

Goede service, aardig personeel en betrouwbaar.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het in de buurt is. De winkel ziet er netjes uit. Het personeel helpt heel goed. Ik heb een airco gekocht en ik heb zelf niks hoeven doen, dat regelen ze bij Gruijters allemaal. Dit vind ik erg fijn! Ze houden zich goed aan hun woord en zijn betrouwbaar.

Trudy Immink . 19-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Mooie zaak. Vriendelijk personeel en prima service

Wij kopen onze apparatuur altijd bij EP.Beerepoot. Ook het personeel in de bezorging is zeer correct.Onlangs nog ervaren bij het bezorgen van de wasdroger.
Keurig ,ik hecht daar ook veel waarde aan. Het is het totaalplaatje wat ons besluit in deze winkel te kopen.

Lidwien 19-04-2017 In de winkel gekocht
John van de Rijt

De klant is koning

Ik kom al vele jaren bij EP in Tilburg. Ze geven je deskundig advies, zodat wat je koopt ook bij jou past. De service is uitstekend. Zij passen zich naar jou aan, jouw agenda.
Ik zou haast zeggen 'ouderwetse' klantvriendelijkheid. Je voelt je er welkom.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ed 18-04-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

EP, Succes verzekerd tegen marktconforme prijs

Al meer dan 10 jaar klant van EP, en al mijn witgoed en bruingoed apparaten bij hen gekocht, en niet bij bijv. Internetwinkels. De persoonlijke benadering van EP blijkt een succesformule. Net even anders dan de andere grote wit/bruingoed winkels. Er is altijd ruimte voor een persoonlijke noot. De service is geweldig goed, en als ik met een bepaalde keuze naar EP ga krijg ik onmiddellijk te horen of deze voor mijn gebruik goed of minder goed is.
Ook de aflevering en montage gebeurt professioneel en snel.
In dit geval een Miele afwasmachine gekocht en heeft EP ons verrast door één werkdag na bestellen al af te leveren en monteren.

Voor mij is er maar één winkel, EP!

herman 18-04-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goede uitleg en prima service al jaren

een nette winkel met prima medewerkers, waarbij een duidelijke tekst en uitleg gegeven wordt ook stond een oude reclame prijs nog bij het product maar werd zonder probleem de prijs aan gepast. netjes hoor.

18 april 2017 18-04-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet in Zuid-Scharwoude

Zeer goede service

Lekker dicht bij en bekende mensen met goed advies en goede bregservice en als er iets stuk gaat goede hulp, ook bij vragen

Harrie Blom 17-04-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Hele goede service en uitleg
Werd meteen geholpen toen ik binnen kwam
Dus gewoon goed
Ook de rand apparatuur werd goed uitgelegd, toen er keuze was uit 3 soorten
Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en daarnaar werd gehandeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -