EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda Roelofs 20-06-2019

Meer dan tevreden over E. P. Kocht via de goed overzichtelijke site een stoomstrijkijzer en deze zag ik de volgende dag flink goedkoper bij een andere zaak. Email gestuurd en ze maakten het verschil gelijk over naar mijn bankrekening. Mijn complimenten over EP.

Hans 19-06-2019

artikel goed beschreven en mijn bestelling goed verpakt en snel verzonden . ik werd van alles op de hoogte gehouden .

GS 19-06-2019

Vriendelijke en deskundige medewerkers, die met je meedenken en je wensen goed proberen te vertalen.

Leo 19-06-2019

Prettige overzichteljke winkel, met deskundig personeel. Veel producten te bezichtigen en ook op voorraad. Goede afwikkeling in bezorging en service.

N.Brokking 19-06-2019

Vorige week was ik in Ommen en ontdekte dat mijn ereader van KOBO was vastgelopen.
De medewerkers van EP Ommen hebben me, met heel veel geduld en gezoek, fantastisch geholpen en wilden daar geen vergoeding voor. Super

Wenink 19-06-2019

Bij EP Denekamp goede uitleg over de wasmachine, altijd goede service ze staan altijd voor je klaar. TOP EP Molendijk Denekamp.

Familie van der zee 18-06-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Mooie winkel en ruime parkeerplaats.

Aan de overkant is een Mediamarkt, maar toch gaan we liever naar EP.

M. Smits 17-06-2019

Wij kopen eigenlijk al onze elektrische apparatuur, TV, Radio, computer, telefoon en witgoed bij Ep Beerepoot in Hoorn. De service en klantvriendelijkheid zijn fantastisch. We zijn in al die jaren dat we klant zijn nog nooit teleurgesteld. Niet in het product en niet in de medewerkers.

Ed Grob 17-06-2019

Na een blikseminslag waren een aantal elektronica apparaten stuk. Ondanks dat deze bij een inmiddels failliet bedrijf waren gekocht was dat voor Rosies in Veendam geen probleem om ze op te halen en na te kijken. Helaas kon het niet gerepareerd worden en werden wij zonder dwang voorgelicht over een nieuwe TV. Twee dagen later werd deze bezorgt op de afgesproken dag en uur en werd er goede uitleg gegeven. Prima bedrijf.

van Kemenade J.H.E.A. 17-06-2019

Wij werden perfect te woord gestaan en goed uitvoerig geadviseerd . Ook afters service was correct

J Visser 17-06-2019

Hele snelle service, deskundig en voordelig en vooral klantvriendelijk. Zie hier de kenmerken van dit bedrijf. Gevraagde adviezen worden snel en inzichtelijk gegeven zonder dat je het gevoel krijgt een bepaalde richting te worden op gestuurd. After sales ook zeer goed.

fam. Seinen/Kutemann 17-06-2019

Terpstra Dokkum, beter vind je niet. Nadat de koelkast deur eruit viel en ik Terpstra belde
stonden ze binnen een uur voor de deur. Het afgebroken hang deeltje moest besteld worden
en is net geplaatst. Fantastisch! Wat een geweldige service!

Evelyn Breet 17-06-2019

Het is precies waar EP:Beerenpoot in HofvanHoorn(Hoorn) mee adverteert:
Advies is deskundig en er is altijd ( zonder uitzondering) goede service verleend. Je wordt gezien als je de winkel betreed of verlaat en men denkt met je mee in de zoektocht naar de juiste keuze. Ik vind het ook altijd prettig te merken dat medewerkers fijn samenwerkten: een correcte, maar geen stijve en prettige, positieve communicatie onderling die op mij als klant ook een fijne indruk achterlaat. Omdat er altijd wel een aanbieding of actie is , is deze zaak ook financieel gezien voor mij altijd een goede keuze gebleken.

Linda van der Veen 17-06-2019

EP die doet het echt hoor. En als hij het even niet doet dan is de service van EP geweldig. Het personeel is vriendelijk en vakkundig hier vind je personeel met ervaring en geen ongediplomeerde mensen het enige nadeel ze zijn soms duurder dan de concurrenten maar de service in vergelijking met andere winkels is niet te vergelijken EP springt er boven uit. Als ik wat bij de concurrent koop en iets doet het niet dan is het maar de vraag dat het wordt opgelost bij EP gegarandeerd een oplossing Kortom bij de concurrent is het goedkoop is duurkoop en bij EP is het vertrouwd en in verhouding voordelig.

Nico Baekeland 17-06-2019

Ik heb wat besteld bij EP Beerepoot in Hoorn. Wat een fantastische winkel. Ze stonden me keurig te woord met iemand met verstand van het product die ik besteld heb. Ze hadden het toestel nog niet in de winkel omdat het een vrij nieuw toestel is. Maar dat was geen probleem, ze keken of het al wel besteld kon worden en ze keken ook meteen of het besteld kon worden voor de zelfde prijs in andere winkels, en dat was totaal geen probleem. Ik word gebeld wanneer het binnen is en als ik het ophaal krijg nog een keurige uitleg. Daarom beveel ik iedereen EP Beerepoot in Hoorn aan met een dikke 10++++++.

Ben 16-06-2019

Voor het eerst via deze site een product besteld. Was dan ook zeer verrast dat de dichts bijzijnde vestiging van EP het bestelde artikel keurig kwam afleveren na eerst telefonisch contact te hebben opgenomen of we thuis waren. Prima service.

Thijs 15-06-2019

Overzichtelijk aanbod waar je bij anderen soms door de bomen het bos niet meer ziet. Categorieën zouden beter ingedeeld kunnen worden. Uiteindelijk Dior het bezoek aan de website naar de lokale vestiging in Udenhout gegaan (EP Robben) en daar mijn aankoop gedaan.

Wilke en Janiet. 15-06-2019

Afgelopen maandag hebben mijn vriend en ik een Bosch koelkast met vriesvakje via ep gieten besteld niet alleen de bezorging was supersnel ook de service was uitstekend geen moment spijt gehad om een koelkast bij deze geweldige winkel te bestellen je word ruim van te voren gebeld wanneer die kosteloos bezorgd kan worden het personeel is erg vriendelijk je word er goed geholpen en het personeel denkt ook echt mee wat je precies wilt.
wij geven deze winkel zeker een dikke 10 en komen zeker terug!!!

Leny Jungbluth 13-06-2019

Handige overzichtelijke website.
Goede spullen en ruime keuze.
Makkelijk te bestellen.
Snelle levering.
Top product ontvangen!

Silvia 13-06-2019

Ik ben erg blij met de levering van de via de webshop geplaatste bestelling. Doordat een lokale winkel de bezorging verzorgt, vindt persoonlijk contact plaats over de levering en afstemming over de bezorgtijd. De gemaakte afspraak is keurig nagekomen. Verder is het apparaat voor ons uitgepakt, op zijn plaats gezet en is het verpakkingsmateriaal meegenomen. Fijne service!

Astrid 13-06-2019

Top, prima geholpen door Jeroen, snelle levering en goede service. Zou iederéén aanbevelen om daar naar toe te gaan!

Eldi 12-06-2019

Hadden begrip voor de situatie en handelden adequaat en accuraat!
Zo werd de nieuwe koelkast binnen afzienbare tijd thuis afgeleverd.

Mw. Aino Legters 12-06-2019

Geachte medewerkers/sters,

Bij de EP in Elburg kom ik al 22 jaar.
De service is meer dan uitstekend, en heel schappelijk qua tarieven.
De mensen zijn betrouwbaar.
Ze zijn deskundig, je krijgt altijd een goed advies of het nu witgoed, kleine huishoudelijke apparatuur of bijvoorbeeld een tablet betreft.
De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima.
Bovendien zijn alle medewerkers stuk voor stuk héél vriendelijk en behulpzaam.
Waar vind je dit nog?
Ik ben echt zuinig op hen.
Fantastisch om niet naar bijvoorbeeld de Mediamarkt te hoeven gaan, het assortiment bij EP Elburg is evenwichtig, ruim voldoende en nooit onder de maat.
En dat ook nog eens 5 fietsminuutjes hier vandaan.
Je kunt er ook prima gratis parkeren trouwens.

Kortom: een heel goede zaak die ik iedereen zou aanraden.

Jaap en Bertha 12-06-2019

Het is iedere keer een genoegen om hier iets te kopen vanwege de vriendelijke ontvangst de goede advisering en de duidelijke uitleg over het aangekochte artikel

Afra 12-06-2019

Een prima service op zowel de website als de winkel in Hoorn. We waren in de winkel met oude, kapotte koelkast, die we dachten in te ruilen. Die we wilden was niet op voorraad, dus werden we geadviseerd om eerst even op de website te kijken. De oude koelkast mochten we meteen inleveren bij Mark, de man die ons hielp, wat we heel coulant vonden. Na de juiste koelkast besteld te hebben, werd ik meteen de volgende dag gebeld door Mark om een afspraak te maken voor aflevering. Superservice!
Heel vriendelijk en hulpvaardig. Bedankt, Mark.

Marco 12-06-2019

Top , online besteld en keurig gebeld en mij is gevraagd of de bestelling met verstand besteld is .... dus dat zat al goed en nu kan ik hem ophalen.
Gewoon super tevreden!!
Gr Marco van Zwolle

E Volkerink 11-06-2019

E.P is een winkel met uitstekende service. In onze woonplaats kan je voor vragen altijd in de winkel of telefonisch terecht. Wij hebben echt de vriendelijkste erkopers die er te vinden zijn. Men heeft altijd raad en goede adviezen. En ze helpen je altijd uit de brand. Echte toppers.

Dik 10-06-2019

Vandaag bij EP Beerepoot in Hoorn geweest, mooie ruime winkel. Zeer goed geholpen en een duidelijk uitleg gekregen.

Vestiging Eindhoven 10-06-2019

Wij hebben een Q-Led televisie gekocht bij Platte TV vestiging Eindhoven. Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd bij het aankopen van de juiste televisie. Goed geïnformeerd en absoluut niet opdringerig! Wij zijn geholpen door ... hij was erg klantvriendelijk! wij raden deze winkel zeker aan bij anderen.
Officiele reactie van EP.nl 11-06-2019

Dank u wel voor uw review. Wij zijn echter EP.nl, en niet Platte TV.
EP:klantenservice

Naomi s 10-06-2019

De winkel zelf is heel overzichtelijk (EP:Beerepoot Hoorn) , super vriendelijk personeel en een groot aanbod aam artikelen. Soms moet je wel wat lang wachten tot je geholpen wordt maar dat is niet zo gek, het is vaak wat drukker in de winkel. Voor de rest helemaal top!

Leendert 10-06-2019

We hadden een probleem met een de DeLonghi en deze werd, na test in de winkel, zonder problemen voor een nieuwe geruild.

Helmie 10-06-2019

goede voorlichting en kennis van de laptop die ik zocht. Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel in Hoorn(NH)

R.D 09-06-2019

Prima website met een ruim assortiment.
De aflevering ging zeer vlot. Door de lokale EP dealer (Stock in Coevorden) ben ik 2 x telefonisch benaderd
om het aflevermoment af te spreken. Prima Service.

Jan van Ekeren 09-06-2019

Koolstof-filter voor de afzuigkap moest besteld worden, maar dat wist ik van tevoren, werd medegedeeld door EP.
Was ook de goedkoopste van alle on-line winkels
Verder correcte afhandeling. Werd persoonlijk afgeleverd door EP Van Houwelingen te Brandwijk
Ga zeker terug naar EP online of bij EP Van Houwelingen in Brandwijk 👍

Fam. Oost 09-06-2019

Elke keer als je komt wordt je vrolijk begroet. Ze hebben verstand van hun producten en helpen daardoor goed. Ze denken met je mee. Bij problemen worden deze altijd goed opgelost. De service is uitstekend.

Arthur Levij 09-06-2019

Goed, deskundig en altijd bereid mee te denken. Vriendelijk personeel in de winkel, maar ook tijdens het installeren aan huis

martin kimswerd 09-06-2019

Zocht een betrouwbare winkel in de buurt , niet een vage webshop . deze winkel komt degelijk en betrouwbaar over . ze bestaan ook al een tijdje dat zegt ook wel wat dunkt me

Dennis de Vries 08-06-2019

Ik was op zoek naar een printer waarbij je geen inktcardridges nodig had want deze drogen altijd snel uit.
Via een advertentie in de zondagskrant adverteerde EP Beerepoot in Hoorn met een Epson printer (ET-2650) met ecotank ( zelf hervulbaar)
Dit leek mij ideeal en was geïnteresseerd.
Ze hadden zelfs in de winkel nog een demomiddag waarbij je kon zien wat dit apparaat kon en waarbij je vragen kon stellen
De prijs was ook zeer gunstig ruim 30,- goedkoper als de concurrenten om de hoek.
Ik was overtuigd en heb niet lang nagedacht over de aanschaf hiervan.
Ondanks ik het apparaat kort in mijn bezit heb werkt deze zoals ik had gehoopt.
Eenvoudig te installeren en te bedienen.
Met dank aan EP Beerepoot Hoorn hoop ik hier lange tijd plezier van te hebben!

Rudolf 08-06-2019

Bij EP-Rickelman in Boxtel hebben we onze 3 jaar oude espressoapparaat laten repareren. Ze zijn makkelijk benaderbaar en hebben het probleem opgelost. Maar het duurde wel 2-3 weken voordat we ons apparaat terug hadden. Dat was deels omdat ze niet erg effectief waren met het bestellen van onderdelen. Coulant waren ze met de kosten van de reparatie. Verbeterpunten zijn dus effectiever werken en beter communiceren met de klant.

Ank en Willem 07-06-2019

In het verleden meerdere malen diverse producten gekocht in de winkel, altijd werden we zeer prettig geholpen en als er iets was waarvoor we service nodig hadden was dat geen probleem. de laatste keer hebben we via de webshop een vrieskast besteld, deze kon spoedig geleverd worden en werd keurig op zijn plaats gezet en getest op de juiste werking!

Laura 06-06-2019

Wij hebben ons product gekocht bij EP Van Bruggen in Holten. Het werd op tijd geleverd en tegen de afgesproken prijs. Klinkt normaal, maar is tegenwoordig niet altijd zo!

Kevin 06-06-2019

Bij het kopen van een wasmachine omdat de oude defect is wil je de machine natuurlijk zo snel mogelijk in huis. Ik bestelde op zaterdag, dat is uiteraard ongunstig. Levering op zondag is helaas nog zeldzaam. Echter, onze machine was op voorraad. En ze adverteren met; op werkdagen voor 1500 besteld, volgende werkdag dag in huis. Dat zou betekenen; voor maandag(1ste werkdag na zaterdag) 1500 besteld, dinsdag in huis. Niets is minder waar. Op voorraad betekend dat hij in een centraal magazijn staat. Dan word je na je bestelling verbonden met de plaatselijke winkel. In mijn geval was deze op maandag gesloten. En dus kreeg deze winkel de machine pas op dinsdag binnen, en leverde vervolgens netjes op woensdag. Dat vind ik misleidend.
Over de plaatselijke winkel niets dan goeds, deze hebben gedaan wat ze konden. Al had ik zelf liever niet voor een winkel gekozen die op maandag gesloten is.
Officiele reactie van EP.nl 07-06-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review, altijd goed om feedback te krijgen. U gaf zelf al aan, besteld op zaterdag. Zoals ik u al telefonisch uit heb gelegd, gaat de bestelling pas in productie op de eerst volgende werkdag. Omdat een wasmachine altijd uitgeleverd wordt via de EP:winkel, heeft u de pech gehad dat u gekoppeld was aan de winkel die op maandag dicht is, dus zij behandelen de order pas dinsdag. Een wasmachine wordt dus ook besteld door de ondernemer, dat gaat niet via de webshop. Uiteraard heel vervelend dat het niet zo vlot is gegaan voor u, maar fijn dat onze ondernemer u zo goed heeft geholpen. Veel plezier met uw aankoop!
EP:Klantenservice

Kevin 08-08-2019

Leuk verhaal, lekker kort. Lekker bijdehand trouwens ook uw reactie. Heel professioneel.
Waar het mij om gaat is dat jullie misleidende informatie op jullie website hebben staan mbt de levertijd. En dan kan je daar een heel verhaal aan vast plakken als EP.nl zijnde. Het verhaal blijft hetzelfde; jullie komen de afspraken niet na. Pas achteraf weet ik hoe het zit, maar dan is het al te laat.
Wees eerlijk over je levertijden OF verbind mij niet aan een winkel die op maandag gesloten is. Zo makkelijk kan het zijn.....

Jaap 06-06-2019

Ik kende EP.NL eerst helemaal niet, maar zag daar een goed geteste friteuse met een mooie prijs! Makkelijk besteld en de dag erna eerder geleverd dan was aangegeven. Ben dus helemaal tevreden.

pieter 06-06-2019

Persoonlijke benadering bevalt zeer goed, eerst een moment laten rondkijken en laten zien dat je in de buurt bent en als je iets langer rondloopt pas de vraag of je geholpen kunt worden. En daarna uiteraard goed geholpen! :-)

Harrie 06-06-2019

Geweldige locale service, de snelheid van een webshop, de fantastische persoonlijke service !waar vind je dat nog? Hier dus bij ep grou! En ook nog een prima tv! Bedankt! Vertrouwd winkelen

G.Geraeds 06-06-2019

We bestelden een mobile airco via internet. Voordeel zou zijn 14 dagen omruil garantie. Dat bleek ook voor winkel aankopen te gelden vertelde mij de verkoper toen ik de airco ging afhalen. De verkoper die de aankoop afhandelende was uiterst behulpzaam en bracht de unit naar mijn auto en hielp mee inladen. Kreeg nog een aantal goede tips. Wij hadden voor de unit een extra verlengkabel nodig voor3600 Watt. Daar hadden ze een aantal alternatieven voor, maar in de bak gebruikte spullen vond ik er een voor2,5 Euro (was als nieuw). Telefonische adviezen voor de aankoop vielen wel wat tegen. Ook qua prijs waren ze iets duurder dan andere leveranciers, maar de service maakte dat voor ons voldoende goed. Voor bepaalde zaken gaan we regelmatigmatige naar EP Tummers. De service is wel enigszins medewerker afhankelijk. Maar dat geldt bij alle bedrijven. Wij waren in elk geval heel tevreden.

rejo81 06-06-2019

Betreft EP Rosies Veendam. Bij binnenkomst hangt er gelijk al een fijne sfeer. Meneer komt vrij snel bij me nadat hij eerst netjes een andere klant heeft geholpen. Ik was op zoek naar een wasmachine. Aangegeven wat het budget was, wat wij hadden en nu wilden. Hij had er wel een aantal staan binnen budget, maar vielen af qua de gestelde eisen van ons. Hij had normaal gesproken nog een andere in de winkel, maar die stond er nu niet. Echter waren deze wel net weer nieuw binnen gekomen. Meneer was zo vriendelijk om 1 op te halen, uit te pakken, zo dat ik kon zien hoe t eruit zag. Bij een andere wasmachine van hetzelfde merk, legde hij de bediening uit. Niet te veel poespas, maar toch een aantal fijne opties. Dat was wat ik wou. Toen ik meneer mijn verhaal uitlegde dat ik eigenlijk de wasmachine vandaag nog nodig had (het was inmiddels al 16:30), gaf ie aan dat de monteur/bezorger toch eerder terug was dan hij had verwacht. Dus ze maakten een uitzondering. Ik helemaal blij. Gelijk afgerekend en naar huis. Nog geen uur later was werd ie al bezorgd. Deze meneer ook erg vriendelijk. De wasmachine netjes op z'n plek gezet, waterpas en aangesloten. Ook hij heeft me alles nog rustig uitgelegd. Al met al erg blij met de geboden service en de wasmachine. En ik kon gelijk mijn achterstallig was weg werken. TOP!

E.M.E. Rood Borgman 05-06-2019

de klantvriendelijkheid, die ik al eerder van Klaver EP Obdam heb ervaren (laptop Lenovo), was voor mij de aanleiding om de wasmachine bij hen te kopen. Direct na mijn internet bestelling werd ik per telefoon benaderd voor verdere berichten w.b. mijn aankoop. Heel prettig en duidelijk.

Bo 04-06-2019

Goed advies, ruime keuze in producten. Product werd thuis geplaatst, in orde gemaakt en aangesloten. Oud product werd mee teruggenomen. Klantvriendelijk op en top!

Jan 04-06-2019

Komen afspraken na
Goede kwaliteit
Doen wat extra waar nodig zonder kosten door te berekenen
aflevering en plaasten met vakkennis
Prijs was enorm concurerend