EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Amsterdammer 10-10-2023

Een full service winkel met een prima prijs voor het door mij gewenste stofzuiger.
In plaats van bezorging heb ik gekozen voor afhalen, en dat ging ook soepel.
In de winkel zelf was het best druk, maar ik werd snel geholpen. Winkel zag er goed uit, diversiteit aan producten en informatie.

Kempie 10-10-2023

Heb een aankoop via de website gedaan vanwege de scherpe prijs. Duidelijke informatie, heldere communicatie, snelle levering.

Leo 09-10-2023

Via internet besteld en binnen een kwartier gebeld worden door de winkel EP Enter met afspraak over levering. Sneller en beter kan niet.

Ersin 09-10-2023

Dit is nu mijn derde aankoop via EP.nl. De service die ze leveren is altijd goed. Een aantal keren al contact nodig gehad met hun klantenservice. Ze reageren altijd heel vlot en bellen vaak zelfs, om op die manier het probleem op te lossen. En ze lossen het ook altijd op. Voor mij is EP mijn eerste voorkeur als het gaat om elektronica en huishoudelijke producten. Toppers.

K. Boers 08-10-2023

Goeie communicatie en service. Zowel via mail, als telefonisch.
Ook na levering contact gehad. En vriendelijk behandeld. Zoals ik gewend bent. Super !

Hekman 08-10-2023

Fijne website, duidelijke communicatie met de desbetreffende winkel die de producten ging leveren. Her en der wat heen en weer gebelt maar ik werd altijd netjes te woord gestaan.

Pb 08-10-2023

Mooie website, gemakkelijk bestellen, vooraf een telefoontje over de bestelling en keurige levering.

Lieke 08-10-2023

Warmtepompdroger besteld via de website. Daarna werd ik netjes gebeld over de levering en is alles conform afspraak gelopen.

Aleksandra 07-10-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik heb een goede korting gevonden op artkel die ik al lang wilde kopen. Verzenden na bestelling was snel en was op beloven tijdstip aangekomen.

Imane Azoum 07-10-2023

Top! Snelle bezorging en mailtjes worden ook snel beantwoord. Heel blij met mijn nieuwe stofzuiger.

Gerard 07-10-2023

Goede prijs , snelle levering van een geweldige pocketboek ereader. Een ereader met wat extra’s!

Zsuzsanna 07-10-2023

Snelle goeie nette levering echt heel fijn en zou dan ook de volgende keer zo weer bestellen

Carel 07-10-2023

Ik heb een paar keer advies gehad van de eigenaar vd Steen. Ik ben hier zeer goed geholpen met een goed advies over de stofzuiger die ik zocht. Alternatieve stofzuigers werden ook keurig uitgelegd, maar uiteindelijk heb ik toch voor de Bosch gekozen. Ik ben zeer tevreden met een locale electronica specialist en kan dit ieder aanbevelen. Het advies van een specialist in het eigen dorp heeft de voorkeur over de online winkels. BOvendien behoudt het eigen dorp zijn eigen karakter met kwaliteitswinkels. We zien el genoeg achteruitgang in dorpen en steden door leegloop als gevolg van het on-line shoppen.

Hans 07-10-2023

10 plus jaar geleden een wasmachine gekocht. Die ging stuk en omdat de ervaring 10 jaar geleden top was, nu ook weer besteld. De bestelde machine was niet op voorraad. Netjes gebeld en overlegd. Ander model was vergelijkbaar. Bezorging ook prima. Medelijden met de bezorgers, het is allemaal wel heel zwaar. Weer een top ervaring.

Wil Fraats 07-10-2023

De EP shop E Faarts in Valkenburg heeft alle drie de bestelde producten (inbouw koelvrieskast/warmtepompwasdroger/stofzuiger) alle Miele (vertrouwd product) correct geleverd, dat was TOP.
De stofzuiger die ik enkele dagen later bestelde werd zelfs vroeger bezorgd dan verwacht en raad eens ze namen toen de oude uitgebouwde koelkast nog mee. Dat noem ik nou service.

Isa 07-10-2023

Ik heb gekozen voor deze shop ivm artikel op voorraad en snelle levering. Daar komt bij dat het artikel hier het goedkoopste was

M Linde 07-10-2023

Droger besteld. Bezorging duurde wat langer dan gebruikelijk. Ik ben hier netjes over gebeld. Netjes bezorgd op de afgesproken tijd dus helemaal tevreden.

Fabian Kamps 07-10-2023

Alles is prima in orde: duidelijkheid vooraf en afspraken worden nagekomen. Dat is wat de consument uiteindelijk wil.

Cees 06-10-2023

Je wordt er altijd keurig geholpen en de werknemers geven deskundig advies.

Kabee 06-10-2023

Ik had weleens wat van deze zaak gehoord, maar nog nooit wat via internet besteld. De bestelling is keurig door hunzelf afgeleverd en hebben het oude apparaat teruggenomen voor recicling waar wij erg blij mee waren. Top geregeld.

Bloem 06-10-2023

We kiezen al dertig jaar naar volle tevredenheid voor deze shop. Goede service, altijd vriendelijk, bezorging altijd in overleg, verkopen, bezorgen en installeren de producten met passie, nemen je oude apparatuur weer mee, mooie producten tegen een altijd lagere prijs dan elders. Ook nu kwam ik de vergelijking bij deze shop het gunstigste uit. Al met al een topshop!

Mpmmsn79 06-10-2023

Gewoon heel goed! Goede service, TV mooi op voorraad en de volgende dag volgens de afgesproken tijd netjes bezorgd. Ik zeg "TOP!"

Laura Bakker 06-10-2023

Ik vind de site heel overzichtelijk en bestellen is heel makkelijk.
Voor mensen met n kleine portomonee is het heel fijn om in 3 keer te mogen betalen.
Bijdeze bedankt!
Al meerdere keren nieuwe aparaten gekocht bij E.P en raad jullie altijd aan bij andere mensen.

Gert 06-10-2023

De vaatwasser die wij hebben gekocht kwam bij EP het met de beste prijs uit de bus.

Martijn 06-10-2023

Bestellen via de site was makkelijk en overzichtelijk. Ik kon een leverdatum een paar weken in de toekomst aangeven. Ik werd voor de levering nog netjes gebeld om een tijdslot af te spreken. Levering was ook mooi op tijd. Geen negatieve punten voor deze bestelling.