EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Frederike 16-04-2017 In de winkel gekocht
EP Rosies Veendam

Uitstekend geholpen

Als volslagen digibeet kreeg ik op al mijn vragen een uitgebreide uitleg en werd mij geduldig voorgedaan hoe e.e.a. werkt. De voor- en nadelen van de diverse in de markt zijnde producten
werden genoemd zodat ik een goede keus kon maken.
Met andere woorden: door EP Rosies in Veendam ben ik uitstekend geholpen.

R. Zeelig 16-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Geweldige service

Winkel heeft een uitgebreid assortiment die erg overzichtelijk is. Personeel vriendelijk en hebben kennis van zaken zodat je een goed advies krijg.

H. de Boer 16-04-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Daarom kopen bij de winkel

Top service en advies bij aankoop. En daarna weer bij de levering en installatie. Spullen geïnstalleerd en uitleg gekregen en ook toen iedereen weg was wisten wij nog hoe het werkte :-)

Edith Vervorst 16-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Bovenkarspel

Uitstekende vriendelijke service

Goede service met uitleg over het te kopen product. Geen opdringerige verkooppraatjes!.
Ook met reparaties uitstekende ervaring

Fer 15-04-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Top winkel

Winkel Wervershoof heeft goede werknemers met echte vakkennis. Heb er op aanraden van een werknemers een IPAD aangeschaft waarmee ik erg tevreden mee ben.

JH Nijmeijer Sportlaan 5 7468GA Enter 15-04-2017 In de winkel gekocht
EP partner ENTER

Zeer goede informatie en goede sevice

Zeer gedegen voorlichting omtrent de aankoop en fantastische service goede uitleg over de AEG stofzuiger zeer vriendelijk personeel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Versteeg 14-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Uitstekende en snelle service en bediening

Goede winkel met ruim assortiment en zeer deskundige, vlotte en prettige bediening.
Ook vo vragen zonder aankoop staat men open en wordt goed advies gegeven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nelly Vrij 14-04-2017 Via de website gekocht

Alle lof!

Via internet een keuze gemaakt voor deze winkel. Terugkijkend alleen maar blij en tevreden.
Zeer snelle service. Chapeau!

Magali 14-04-2017 In de winkel gekocht
hoorn

top personel

hier weer een winkel waar je aandacht krijg en waar mensen verstand van zakken hebben.
je woord altijd goed geholpen met inkoop en ook erna als er wat is.
top winkel met super top medewerkers

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.Weening 13-04-2017 In de winkel gekocht
EP:Faber Kollum

Super service

Super service goed geholpen we hebben voor deze winkel gekozen
omdat hij mooi dichtbij is mocht er in de toekomst er iets mee zijn dan kunnen we bellen of langs gaan

Jan Tol 13-04-2017 In de winkel gekocht
Julianaweg Volendam

prima service

Wij vinden dit een prima winkel met personeel met kennis van zaken en willen, als de gelegenheid zich voordoet hier opnieuw kopen

Josca 13-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

aandacht voor de klant!

verkoper wist veel van het apparaat af. Maar het meest belangrijke persoonlijke aandacht! Ik vond van mezelf dat ik het pas mocht kopen wanneer ik mijn toetsen had gehaald. Verkoper toonde belangstelling in welke opleiding en wenste me succes en 2 dagen later toen ik de Sonosbox kwam halen vroeg hij meteen, en? Toetsen gehaald? EP beerepoot hoorn zeer klantvriendelijk, weten waar ze over praten en geven duidelijke info aan een "leek". Heel fijn om hier te winkelen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A van eijgen munnikenstr61 leiden 13-04-2017 In de winkel gekocht
Swaak leiden

Ben zeer goed geholpen (vakkundig) nu

Goede prijs vergeleken andere winkels in Leiden .Eerlijke goede voorlichting vriendelijk, als er wat is dan kan je altijd langskomen, geen moeite is ze teveel

Inge 13-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Snelle service, en zeker veel hulp

EP is duidelijk, overzicht, voldoende voorraad, voldoende werknemers om je te helpen. Met name met vragen ben je hier het beste af. Super!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeanne sterks 13-04-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Betrouwbare winkel

Je bent geen nummer bent nog een echte klant makkelijke winkel is in de wijk goede service nemen de tijd voor je

Bernadette Paaijmans 13-04-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Kom graag terug!

We blijven graag ondanks onze verhuizing naar een ander dorp onze inkopen doen bij deze winkel. De bijzonder persoonlijke benadering, goed advies en snelle service, daar kan geen webwinkel tegenop! !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.T.B. Lucas 12-04-2017 In de winkel gekocht
EP Tubbergen

TOP advies en service

April 2017 een vaatwasser gekocht bij EP Tubbergen. Wij gingen voor een model uit de aktiekrant. De verkoper adviseerde ons echter een iets duurder type omdat deze wat beter zou zijn. Na zijn onderbouwing waren wij ook overtuigd. Wij bestelde de vaatwasser en spraken af dat deze de volgende dag geïnstalleerd zou worden. De installateur installeerde de volgende dag vakkundig de nieuwe vaatwasser en nam de oude mee. Ook de werkplek werd schoon achtergelaten. Voor ons is bovenstaand feit echter been bijzonderheid. Wij zijn al jaren klant bij EP in Tubbergen en nog nooit teleurgesteld door hun. TOP, ga zo door!

Thessa 12-04-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Top service!

Hele goede service in EP:witgoedhuis Beesd. Vriendelijk, behulpzaam, veel kennis, erg netjes geholpen! + snelle bezorging thuis!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ineke 09-04-2017 In de winkel gekocht
Doctor c j k van aalst 5 1625 nv hoorn

Service was super

Omdat Ik het betrouwbaar vind en goede service en je Kunt ook andere dingen kopen zoals houte planked en andere leuke dingen

Riejanka Zwiers 08-04-2017 In de winkel gekocht
Hollandscheveld

Vriendelijk personeel

Mijn ouders en schoonouders waren hier al klant. Deze gewoonte hebben wij overgenomen. Je wordt altijd vriendelijk geholpen, en als er iets is, is 1 belletje voldoende. Prima service.

Oscar van Schaverbeke 07-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen.

Top service

Afspraak is afspraak. Snelle service bij reparaties en hele snelle levering bij koop nieuwe apparatuur. Bij kapotte wasmachine op zaterdagmiddag kwam men nog voor reparatie. Helaas bleek dat te duur. Binnen een uur stond er een nieuwe en aangesloten.
Dat is service . Klasse.

Maartje 07-04-2017 In de winkel gekocht
EP Elburg

Uitstekende en snelle servive

Prima, overzichtelijke winkel met hele vriendelijke en deskundige mensen.
Staan altijd klaar om je goed te informeren, ook als je niet gelijk iets koopt.
Kortom, klantvriendelijk en voor mij dichtbij en snel thuisbezorgd, ook belangrijk!!

Lieke 06-04-2017 In de winkel gekocht
EP . Tol IJmuiden

enorme servie

Koelkast gekocht om half twee en om drie uur stond hij in huis! Super. Op internet stond hij € 20 goedkoper en dat werd meteen bijgesteld. Wat een service!

Johan Zwaaij 02-04-2017 In de winkel gekocht
EP:Tol ijmuiden

Top service

Juiste benadering van personeel en luisteren wat de behoeften zijn van de klant tevens geholpen met een glim lach.

de Boer 25-03-2017 In de winkel gekocht
EPMensonides Harlingen

Snelle en goeie service

EPMensonides in Harlingen heeft een grote prachtige winkel met heel veel keus. Ze hebben nu witgoed-weken met scherpe akties, koelvriescombinatie gekocht en kon bijna gelijk worden geleverd, vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Nathalie 22-03-2017 In de winkel gekocht
Rickelman Best

Supersnelle service

Vaatwasser op dezelfde dag van aankoop al geplaats.
Combi/magnetron oven moest besteld worden, maar werd ook direct vakkundig geplaats bij binnenkomst.

Fam Damen 04-03-2017 In de winkel gekocht
EP Zeeland gemeenteLanderd

Geweldige service

Hadden een wasmachine van Siemens
Van enkele jaren oud
Maar door verhuizing gebruiksaanwijzing kwijt
Ineens kinderbeveiliging er op
Kon eniet meer af
Telefonisch via Jannes Jan uitstekend geholpen
Toppie

R. Mos 05-02-2017 In de winkel gekocht

Beerepoot Schagen Makadocentrum

Wij kochten 2 maanden terug een nieuwe Samsung Cycloon Stofzuiger in de aanbieding, wat we ook probeerde we konden er niet aan wennen. Afgelopen week toch maar weer een Stofzuiger met zak gekocht bij Beerepoot en verteld dat we niet tevreden waren maar dat het zeker niet aan Beerepoot lag maar gewoonweg aan ons. De vrouwelijke medewerker vond het toch een uitdaging en vroeg ons de Samsung langs te brengen om te testen. Uiteraard mankeert het toestel niets maar wat gebeurd??? Toch geld terug betaald om ons het juiste gevoel te geven!!
Hulde aan de medewerking ondanks een eigen foute aankoop
Vriendelijke groet Familie Mos Schagen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 27-01-2017 In de winkel gekocht
EP Stadshagen Zwolle

Top service bij EP Stadshagen Zwolle

L. en zijn team staan altijd voor je klaar en hebben nu voor ons een probleem met onze Horizon Box van Ziggo opgelost. Hier zijn in eerste instantie meerdere monteurs van Ziggo zelf mee bezig geweest en hebben het niet kunnen oplossen. Een collega van L. van EP Stadshagen heeft in ons probleem in totaal in nog geen 1,5 uur opgelost! We wisten al van eerdere aankopen dat EP Stadshagen (en haar team medewerkers) een hele prettige winkel was, maar dit was weer eens een bevestiging van de top service. Heel erg bedankt en ga zo door!

Pluspunten

• Uitmuntende service
  • Goede en duidelijke uitleg
  • Aandacht voor de klant
  • Snelle levering

Minpunten

• GEEN

LJ 26-01-2017 In de winkel gekocht
EP Meppel

Goed advies en service EP Meppel

Op zoek naar een andere TV ook een bezoek gebracht aan EP Meppel, de medewerkers staan je goed te woord. Wijzen op voor-nadelen van andere modellen en zijn niet opdringerig. Zijn ook bereid een scherpere prijs te maken als product elders goedkoper besteld kan worden.
Toen de TV binnen was (eerder dan verwacht) is deze aan het eind van de dag nog snel bezorgd!

Rob 23-01-2017 In de winkel gekocht
EP Stadshagen (Zwolle)

Uitstekende service

Bij EP in Stadshagen (Zwolle) weten ze wat klantcontact en service is. Ze hebben alle tijd voor je om alles netjes uit te leggen. De verschillen tussen de in ons geval wasmachines, de voors en tegens. Eerlijke verkoop en niets duurder dan de concurent.

Pluspunten

• Verkoper heeft alle tijd voor je
  • Goede heldere uitleg van producten
  • Snelle levering
  • Bozorging + installatie aan huis

Minpunten

• Nog niet gevonden

trouwe klant 23-01-2017 In de winkel gekocht
EP, Oosterwechel, Raalte

wasmachine gekocht

oude wasmachine was overleden. met 1 telefoontje na een bezoek aan de webshop, hebben we een goed advies gehad van |EP Raalte. deze stond een paar uur later al geïnstalleerd op de plek. voor een paar tientjes hebben we er 5 jaar garantie bij kunnen kopen. top weer een tevreden klant

Pluspunten

• goed en eerlijk advies
  • betrouwbaar
  • deskundig over alle producten

Bas van Gelder 19-01-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Prima service!

De klantvriendelijkheid van EP Meppel is top! Ze denken met je mee, maken een scherpe prijs en leveren zo snel mogelijk!

Pluspunten

• Service
  • Efficiency

Henk Jager 12-01-2017 In de winkel gekocht
EP Stadshagen Zwolle

Opnieuw

Na eerdere aankopen o.a. inductieplaat , stofzuiger , tv , nu nog een TV weer een TV bij EP Stadshagen in Zwolle dit is een bedrijf waar Service met Hoofdletter wordt geschreven .

Pluspunten

• SERVICE
  • TIJD voor je

Minpunten

• Bestaan niet bij EP Stadshagen

Hekman 08-01-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Was@

Vriendelijk, behulpzaam, denken goed mee , snelle levering eerlijke voorlichting, . Nemen de tijd , l

Zo tevreden! 02-01-2017 In de winkel gekocht
EP Verdaas te Oudenbosch

EP Verdaas

Wij hebben een geweldig mooie tv gekocht bij EP Verdaas te Oudenbosch
De tv is zeker niet de eerste aankoop. Wij zijn zeer tevreden over de EP Verdaas. Wij worden steeds goed geholpen bij onze aankoop. Alles wordt steeds netjes afgeleverd, geplaatst en geïnstalleerd. Maakt niet uit waar er moet worden geleverd en men hoeft niet bij te betalen. Dit is "onze winkel"

Pluspunten

• Perfecte service
  • Snelle levering

G. Leemhuis 30-12-2016 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

EP Eppink te Tubbergen

Goed en deskundig advies, waarbij adviezen werden gegeven over het te kopen product, afgestemd op het wensenpatroon van de klant. Eerlijk advies en geen eigen (verkoop)belang.

Pluspunten

• eerlijk advies
  • afstemming op de vraag
  • op voorraad, direct leverbaar

Gerrits 29-12-2016 In de winkel gekocht
Hardenberg

Goed voorgelicht en goede service

Hebben wasmachine en droger gekocht bij EP in Hardenberg. Goed geholpen, alle tijd en netjes aangesloten thuis. No nononsens

Pluspunten

• Goede voorlichting

Neels 28-12-2016 In de winkel gekocht
EP van den Berg Ooltgensplaat

Prima service EP van den Berg Ooltgensplaat

Denken graag mee om de beste oplossing te bieden voor de klant. Prijs/kwaliteit is prima in orde. De apparatuur wordt thuis bezorgd en geïnstalleerd, daarna volgt een instructie en tips over het gebruik. Mocht er iets zijn met de apparatuur wordt dit vlug opgelost.

Pluspunten

• Prima service en advies
  • Prijs / kwaliteit
  • Thuis bezorging en installatie

Henk schenkel 23-12-2016 In de winkel gekocht
Best

Goede voorlichting

geeft prima voorlichting denkt mee en ook achteraf zeer goede service oplossing gericht
Bij problemen een keer bellen en ze komen langs. zonder echt duur te zijn waar voor je geld.

Pluspunten

• prima service
  • denkt mee

Gert 15-12-2016 In de winkel gekocht
EP Nijverdal

Miele Wasmachine WKE130WPS

Vakkundig en goed geholpen. Weten goed uit te leggen hoe een wasmachine werkt en wat de voordelen en nadelen zijn van de verschillende type wasmachines.

Pluspunten

• vakkundig
  • vriendelijk personeel

tevreden63jaar 06-12-2016 In de winkel gekocht
EP Schalkwijk IJsselstein

goede voorlichting

In de winkel van EP Schalkwijk in IIsselstein hebben we keer op keer uitgebreide informatie gekregen over het apparaat dat we wilden kopen, zoals laatst de wasdroger. Als het toch niet goed uitpakt (wat we één keer hebben gehad) dan is men uiterst coulant om ons toch tevreden te stellen.

Pluspunten

• zeer goede voorlichting
  • prima nazorg
  • bezorging zit in de prijs inbegrepen

Minpunten

• prijs lijkt hoog, maar is inclusief alles
  • niet meer in Houten
  • parkeren lastig en niet gratis

Tonnie Keizer 01-12-2016 In de winkel gekocht
EP Apeldoorn Korianderplein

EP Apeldoorn Betrouwbaar en Klantvriendelijk

Voor EP Apeldoorn op het Korianderplein heb ik gekozen omdat ze betrouwbaar en klantvriendelijk zijn.
Daarom kom ik ook al jaren in deze winkel.
Ook de gemaakte afspraak in de winkel over de levering werd perfect nagekomen.
Bovendien gaf de bezorger nog een korte uitleg over de werking van de droger.
De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Houden zo.

MR 29-11-2016 In de winkel gekocht
Nijverdal

Een echte klantenwinkel

Prima winkel, goed en nuttig assortiment. Fijne, accurate en kundige bediening en service. Bereidwillig om ook voor de kleinere apparaten een klant tevreden te stellen.

Klaasd 18-11-2016 In de winkel gekocht
EP.Tol IJmuiden

Siemens koelkast

Goede voorlichting en uitstekend afgestemd op de wensen van de klant. Levering en plaatsing van de koelkast was uitstekend.

Willem Beerling 16-11-2016 In de winkel gekocht
Oudeschild - Texel

Texelse service bij EP-Voordeelland

Mooie winkel met veel keuze.
Deskundig en vriendelijk personeel met een klantgerichte instelling. Komen hun afspraken na en doen graag iets extra's na een aankoop, desnoods ook bij je thuis. De winkel heeft regelmatig leuke acties.

Hein 10-11-2016 In de winkel gekocht
Leiden

EP Swaak Leiden

EP:Swaak in Leiden is een mooie winkel met vriendelijk personeel en kennis van zaken. De baas staat zelf ook in de winkel en de kleinschaligheid spreekt mij aan. Servicegericht en redelijke prijzen in een mooie showroom.

Pluspunten

• Mooie showroom
  • Kennis en kunde
  • Vriendelijk en niet opdringerig

Minpunten

• Prijzen op website zijn soms hoger dan in de shop.

Kees Jan 03-11-2016 In de winkel gekocht
schagen

EP Beerenpoot filiaal Schagen

aardig personeel goede uitleg en topservice ik heb bij deze winkel een wasmachine gekocht van siemens na wat vragen en uitleg over diverse functies die vereist waren werd mij een wasmachine aangeraden van siemens niet eens de duurste na deze besteld te hebben werd hij zonder extra kosten op zolder aangesloten en de vriezer naar beneden gebracht echt top een grote winkel met de service van een kleine winkel echt super

AvB 07-10-2016 In de winkel gekocht
Rickelman Boxtel

Goede service!

EP heeft een duidelijke site waar de producten goed op te vinden zijn. Ze bieden altijd de laagste prijs conform de meest actuele prijzen van Kieskeurig. Hier hoef je niet eens om te vragen. Daarbij biedt EP een geweldige goede service. Goed bezig EP!

Pluspunten

• Goede service
  • Overzivhtelijke site

Zaza13 30-09-2016 In de winkel gekocht
EP Maxwell Echt

Prettige winkel en personeel

Prettig om de gelegenheid te hebben gehad om in de fysieke winkel op mijn gemak alle draadloze speakers (ze hadden een goed assortiment staan) uit te proberen. Geholpen door iemand die de tijd nam en goed doorvroeg naar wat ik zocht en waarom.

Ondanks kleine winkel alle rust en ruimte om de toch nog behoorlijke selectie speakers te kunnen uitproberen en beluisteren.

Ondanks drukte netjes uitleg gekregen over garantie en locatie dichtsbijzijnde EP winkel bij mijn woonplaats.

Assortiment
Ik kwam puur voor de draadloze /draagbare speakers en ze hadden een zeer ruim assortiment, min of meer de top 10 van waar je naar zou willen kijken en luisteren.

Pluspunten

• Prettige winkel, vriendelijk personeel
  • Rust om zelf uit te proberen en te beluisteren
  • Heldere uitleg en advies

Minpunten

• Het was wat druk in de winkel...