EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

J. Zijlmans 29-08-2017 In de winkel gekocht
Meijel

EP Meyel klantvriendelijk en super service

Op advies van vrienden bij EP Winkelmolen in Meijel terechtgekomen, waar wij uiterst vriendelijk en deskundig te woord zijn gestaan bij verschillende aankopen. snelle en kosteloze bezorging, duidelijk met afspraken en het stipt nakomen hiervan...petje af...dit vindt je helaas niet vaak meer. voor ons voldoende om klant te blijven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lia 29-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Mooie winkel, vriendelijke verkoper die ons goed heeft geïnformeerd, goed afgeleverd en geïnstalleerd, tevreden klant.

Ikbener88 28-08-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Prima uitleg

Alles werd helder en duidelijk uitgelegd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook werd er een kop koffie aangeboden! :) grote winkel maar toch nog oog voor de klant.

CP 28-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ben goed geholpen door de medewerkster in de winkel. Ruime keus en aantrekkelijke prijzen die lager lagen dan de concurrenten.

Tevreden kl 27-08-2017 In de winkel gekocht
Ep: Jan Verdaas

Geweldige service en kwalitatief goede apparatuur

Mooie winkel
Zeer behulpzaam personeel
Er word alle tijd voor je genomen
Kwalitatief goede apparatuur
Goede service
Leuke acties
Zeer tevreden!!

Tim 27-08-2017 In de winkel gekocht
Zwolle, Stadshagen

top bedrijf. Goede service en goed advies.

Goede service. Altijd goed advies. Niet te beroerd om langs te komen om service te verlenen en niets voorrijkosten e.d.

Erwin last 27-08-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Goede winkel leuk personeel.

Nogmaals goede winkel schone winkel leuk kundig personeel. Er wordt ook gekeken naar producten die niet bij het bedrijf gekocjt zijn. Er
wordt naar je geluisterd.

TJ Zantinga 27-08-2017 In de winkel gekocht
EP Mulder Leek

zelfs service in de avonduren!!!

Zeer snel geleverd. Perfecte service. Zelfs in de vakantieperiode, met weinig personeel, levering en installatie in de avonduren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cindy 27-08-2017 In de winkel gekocht

Super

Ik werd erg goed geholpen, paar maanden na dat ik de stofzuiger had gekocht is de voet stuk gegaan en er werd meteen een nieuwe bestel.

Barbara 26-08-2017 Via de website gekocht

Super service, heel hulpvaardaardig

In eerste instantie teleurgesteld omdat mijn koelkast naar keuze niet meer leverbaar was. Maar vervolgens hebben ze heel goed geholpen met het zoeken naar een alternatief. De an evolen koelkast voldoet uiteindelijk prima aan mijn eisen en is nog goedkoper ook . Ik krijg het teveel betaalde netjes teruggestort op mijn rekening. Ze reageren heel snel op e-mail, zijn telefonisch goed bereikbaar, en heel goed op de hoogte van vorige correspondentie met collega's.

petrus cadot 26-08-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

zoals mijn kleinzoon altijd zegt: "toppie"

Het was de zoveelste aankoop in deze zeer klantvriendelijke winkel. Goed advies en geen onnodige verkooppraatjes en trucjes. Alle vrijheid om zelf te bepalen wanneer de TV zou worden geplaatst. Bij plaatsing door 2 (volgens mij) erg ervaren medewerkers werden alle problemen al meedenkend opgelost. Goede en duidelijke instructie. Geen enkele klacht.

Ingrid 25-08-2017 In de winkel gekocht
EP: van der Kampen in Budel

Ze weten waar ze over praten!

Ze weten waar ze over praten, is niet zo maar een verkoper of verkoopster die je iets probeert aan te smeren. Deze verkopers weten wel degelijk waar ze over praten. Goed advies, vriendelijk, leuke acties.

M. Kemp 25-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed personeel met kennis van zaken

Uitmuntend, geweldige tv gekocht tegen redelijke prijs en top service van zowel de verkoper (adviserend, zonder te pushen) als de installateur, (handig denkt in oplossingen) erg klantvriendelijk, en wat wij helemaal top vinden is het vertrouwen van de zaak, geen geleuter over aanbetalen. Wij komen zeker terug.

Joop dollenkamp 25-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Baas te Assen

As Koop was AEG wasautomaat.

We hebben de AEG wasautomaat gekocht bij EP: Baas te Assen voor al om de goede voorlichting en eigen service afdeling. De adviseur was vriendelijk en was goed onderlegd.

ben saanen 24-08-2017 In de winkel gekocht
ep v.d. Kampen in Budel

idd geweldige service

Ep v.d. Kampen ze staan altijd meteen klaar voor je of je nu apparatuur in de winkel koopt of als je thuis problemen ondervindt met je tv of andere apparatuur, ze komen snel.

Chris 23-08-2017 In de winkel gekocht
ep winkelmolen

goede service en duidelijke uitleg

door de persoonlijke uitleg over de mogelijkheden van het toestel, en het geduld van de verkoper.
maar ook de nazorg .

Ton en Marianne Beije 23-08-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Geweldig goede service

Gisteren liet onze wasdroger het na ruim 15 jaar trouwe dienst ineens afweten. In het telefonisch overleg gaf X aan dat repareren toch wel een dure aangelegenheid ging worden. Dan toch maar de knoop doorgehakt en afgereisd naar de winkel hier in Tilburg. Na een deskundige en objectieve uitleg kozen wij voor een nieuw model. En vandaag nog geen 24 uur later draait ie al op volle toeren. Vlot geplaatst. Wat een geweldige service. Compliment !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. Otterspeer 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

ÉP Witgoed heeft snel de koelkast geleverd. Het veranderen van de draairichting van de deur is geen enkel probleem. Alle rommel en de oude koelkast wordt retour genomen zodat je er gelijk weer opgeruimd bij zit.

Bianca Landlust 22-08-2017 In de winkel gekocht
ooltgensplaat

als de ene hand de andere wast worden ze beide schoon

Op zoek naar een nieuwe wasmachine ben ik beland bij EP van de Berg uit Ooltgensplaat. Ik ben erg goed geholpen in de winkel! Heel vriendelijk en zeer klantgericht. Ze namen netjes de tijd en sloten mooi aan op de hulpvraag. Wat een super service. .Vandaag een nieuwe wasmachine thuisbezorgd gekregen en door twee man sterk naar boven getild. Netjes en vakkundig geïnstalleerd en nog een heldere en duidelijke uitleg over de machine en de wasprogramma's er mondeling bij ontvangen!
Tot slot nog 5 jaar garantie en nog een flyer voor een mooie kans op een all inclusive vakantie! Mijn dag kan niet meer stuk
Ik ben erg dankbaar en kom aankomende maand ook nog terug voor een beko vaatwasser!

Bianca Landlust

Ria Wagemaker 22-08-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Wij zijn heel goed geholpen

We hebben Böse spullen gekocht waar we heel veel vragen over hadden en alles is keurig uitgelegd zeer tevreden.

Esther van Zon 21-08-2017 In de winkel gekocht
EP: van der Kampen, Budel

Altijd goed daar!

EP: van der Kampen in Budel beveel ik van harte aan. Prima en vlotte service. Doen niet moeilijk. Vervangen dingen/apparatuur eenvoudig en gewoon nette en vriendelijke mensen. Geen poespas, gewoon prima spul en goed advies.

V. Koeman 21-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Eerlijk advies en uitstekende service!!

Super tevreden over deze winkel! Vekoper nam uitgebeid de tijd om mij van advies te dienen en had veel kennis van zijn producten! Mooie vaatwasser gekocht die bij mij door monteur Richard perfect werd geinstalleerd! Heel netjes en met goede uitleg er bij!
Kortom: echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Verony 21-08-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn.

Zeer klantvriendelijk .

Service en hulpvaardige winkel. Goede uitleg. Prettige sfeer en zeer vriendelijke verkopers.
Chapeau. Wij kopen al onze electronica bij deze winkel.

Mike 21-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super service en wat een beleving in de winkel!

Wij kiezen altijd voor EP Beerepoot, voor ons het filiaal in Hoorn. De service is super en de kennis van de medewerkers zijn up- to date. Ook denken zij erg met je mee wanneer er een 'probleem' is. Voor ons geen Mediamarkt of BCC!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 21-08-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

zeer goede productinformatie

Weer prima geholpen met goed advies. Verkoper heeft veel kennis van verschillende merken en heeft daardoor prima geholpen bij zoeken wat het beste voor mij was.
Heel prettig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rita stolker 20-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Prachtige winkel.vriendelijk personeel. En de service is geweldig
Hebben er al heel veel gekocht. Komen er net weer vandaan

Elisabeth 20-08-2017 In de winkel gekocht

Betrouwbaar

Kom hier al jaren. Ben nooit teleurgesteld. Goede service. Betrouwbaarheid en service staan voor mij voorop. Als er iets is wordt het opgelost en zo hoort het ook!

ruud 19-08-2017 In de winkel gekocht
Van Aalstweg, Hoorn.

Prima geholpen door een nette en geduldige verkoper.

Wij kiezen al jaren voor Beerepoot en doen daar diverse aankopen. De verkopers nemen de tijd en zijn fatsoenlijke mensen. Vakkennis is duidelijk aanwezig. Je gaat daar met een goed gevoel de deur uit.

Elly 19-08-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

service en klantvriendelijkheid :top

Bij Tol word je vakkundig geholpen door mensen met kennis van zaken, goede voorlichting, vriendelijk en service staan hoog in het vaandel.

Ron Bakker 19-08-2017 In de winkel gekocht
Ep Tol IJmuiden

Altijd de beste service.

Het is net of je thuis komt, altijd vrolijk en dringen niks aan.
Mocht je een probleem hebben dan lossen ze deze altijd netjes op.

J.van Zelm 19-08-2017 In de winkel gekocht

uitstekende service

je wordt er leuk geholpen en krijgt goede uitleg over het product die je wilt kopen en een overzichtelijke winkel.

koos 19-08-2017 In de winkel gekocht
hoorn

Hele goede service

Hele goed service
De verkopers weten tenminste waarover zij praten geen bla bla verhalen
maar een goed en gedegen advies, waar zij ook de tijd voor nemen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred 19-08-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid-Scharwoude

uitmuntende service

We kopen hier omdat de service en installatie van de nieuw aangeschafte spullen uitmuntend is. De prima uitleg na plaatsing, en lekker gemakkelijk in het dorp.

ML 18-08-2017 In de winkel gekocht

Gewoon goed!

Mooie overzichtelijke uitstalling van producten. Een ruime sortering van merken en typen. Goede voorlichting bij het maken van de keuze. Ook de sfeer in de winkel is fijn.

Sjaak 18-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Een prima service, duidelijk, vriendelijke verkopers.

Goede winkel op eigen dorp, koelkast kappot , zeer snelle levering en wel de volgende dag al na aankoop, zeer te vreden. In overleg met elkaar werd oplossing gezocht voor vervoer. Klasse.

Stevens 18-08-2017 In de winkel gekocht
Tol

snelle levering en plaatsing. fantastisch geregeld

Zeer klant vriendelijke bediening, professionele voorlichting, goede kennis van zaken, een luisterend oor en een goede service.
Een winkel waar je met plezier binnen stapt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J de Graaf 18-08-2017 In de winkel gekocht
Schagen

ja ,geweldig geholpen. duidelijke uitleg, perfect

wat opvalt in de winkel is dat de diverse elektromiddelen goed zijn gescheiden en overzichtelijk zijn opgesteld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellen van den Brink 18-08-2017 In de winkel gekocht
Bergen N.H.

Service van uit het hart !

Toen de oude wasmachines er de brui aan gaf, was hij gevuld met sop en wasgoed.Omdat meneer xxxx net terug was van vakantie kon de nieuwe pas 2 dagen later geplaatst worden. Maar ...... Dezelfde namiddag stond de heer xxxx onaangekondigd op de stoep om het sop weg te laten lopen uit de kapotte machine!! Wat een service en wat een meedenken met de klant.

Fam Arends 18-08-2017 In de winkel gekocht
Weijs Elektro in Zetten

Top service

Nadat we op de site van EP wat informatie hadden bekeken zijn we naar de vestiging van EP Weijs Elektro in Zetten gegaan. We zijn daar ontzettend vriendelijk en bekwaam geholpen. Op dinsdag besteld en op donderdag kwamen ze mijn wasdroger al thuisbezorgen. Super snelle levering! Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en de bekwame service.

uvandenoort 18-08-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaas Oudenbosch

Super service

Erg duidelijke uitleg over de aankoop, Ze nemen de moeite om andere alternatieven te laten zien en de plus en nadelen te vergelijken. Snelle service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wat is dit???? 17-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

SUPER WINKEL IN WERVERSHOOF!!

Leve XXXX! En de andere toppers in deze winkel!
Altijd een blij gezicht!
Problemen worden opgelost!
Komen er graag!

Astrid Branderhorst 17-08-2017 In de winkel gekocht
Beilen

Persoonlijke benadering. Prima service!

Persoonlijk advies. Aandacht voor de klant. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Montage uitstekend.

Peter Koelemeijer 17-08-2017 In de winkel gekocht
EP Berepoot, Hoorn

PRIMA PRODUCTINFORMATIE

Samsung Smart TV gekocht. Scherpe prijs en prima productinformatie!
Mogelijkheid om tot 5 jaar garantie bij te kopen. Wel nodig want de vorige 2 Samsung TV's gingen net na de fabrieksgarantie kapot.

angela spierings 17-08-2017 In de winkel gekocht
Den Dungen

goede service, nemen de tijd om de klant te helpen.

Je kunt wel snel via internet bestellen maar even precies uitleg te krijgen over het produkt, of je wel het goede bestelt, is ook wel belangrijk! De winkel bij ons in het dorp had het op voorraad! Beide blij!!

rietje 16-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

Koop al jaren bij deze winkel.juist ook voor de service.
Het is alleen erg jammer dat mijn omringpas niet gehonoreerd werd.
werd verteld dat dit niet geldt op aanbiedingen. Diverse sites bezocht. Overal dezelfde prijs
zonder vermelding van aanbiedingen. toch een minpuntje.

Ludwig 16-08-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn

Altijd een prima service en goed geholpen.

Nu even mijn aankoop van vandaag.. Blender gekocht € 69.00 zie bij de concollega dezelfde voor € 59.00. Werdt nog gezegd deze gaat eruit vandaag de aanbieding. Jammer.....Ik ga hier verder niet €moeilijk over doen. Vind alleen spijtig dat de verkoper dit type gaat eruit vandaar de aanbieding terwijl de concollega aan de andere kant zegt nee hoor blijft gewoon in het assortiment en nog € 10.- goedkoper!

Lydia 16-08-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Contact en levering, erg goed !

EP in Beesd is een aanrader ! Goede uitleg, levering snel en zorgvuldig. Contact met de mensen, duidelijk en helder.

Petra 15-08-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk advies

In het verleden hebben wij al eens zaken gedaan met de winkel in Hoorn. Dit beviel ons goed. Dus ook deze keer namen wij de auto richting Hoorn. De service was ook dit maal optimaal. Met een eerlijke verkoper die geen verkooppraatjes houd om mensen iets aan te smeren. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen en met een tevreden gevoel gingen wij weer huiswaarts.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 15-08-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Fijne winkel, vriendelijk personeel

Een fijne plaatselijke winkel, betrouwbaar met goede service waar je nog gewoon vriendelijk wordt geholpen.

Christian Verhoeven 15-08-2017 In de winkel gekocht
heerle

Perfecte service. tot in de puntjes opgeleverd.

netjes, overzichtelijk en wordt goed behandeld. Ik ben zeer tevreden over de complete afhandeling van de plaatsing van onze nieuwe schotelantenne.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -