EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bertina 28-08-2023

Ik was op zoek naar een goede senioren telefoon voor mijn moeder. De webshop van EP is super duidelijk, de beschrijving compleet en helder. Kortom een fijne webshop om te winkelen.

T.Schuil 28-08-2023

Prima winkel. Via web besteld. Netjes op de afgesproken tijd geleverd. Doet wat het beloofd.

Géri 28-08-2023

Super service snel vriendelijk en dus ook betrouwbaar! Ik ga zeker vaker bij dit bedrijf bestellen.

Turfboer 28-08-2023

De gewenste combi magnetron van Samsung was bij EP.nl aanwezig en bij andere winkels niet. De bestelling verliep snel en goed.

EP Corona in Den Hoorn heeft ons zeer netjes geholpen.

Rona 27-08-2023

EP helpt altijd graag wanneer je naar iets op zoek bent, zonder opdringerig over te komen. Ik wilde een blender bestellen met to go bekers. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen en ondanks ze niet de juiste blender in de winke hadden, hielpen ze mij online verder. Eenmaal besteld werd ik gebeld met de bevestiging en de leverdatum. De dag voor de levering werd ik nogmaals gebeld met het tijdsvlak van levering. Het product zelf ziet er goed uit en doet wat hij moet doen.

Peter en Sylvia 27-08-2023

Bestellen ging eenvoudig.
Wil ondanks het gebruik van een webshop wel hun winkel in de buurt hebben.

joost brouwer 27-08-2023

scherpe prijs gratis bezorging,duurde wel een paar dagen maar dat is niet erg

Robin Van Waas 27-08-2023

Bij EP een robotstofzuiger gekocht. Ze hebben me netjes op de hoogte gesteld over wanneer hij binnen was. Klantenservice is professioneel geregeld.

Adrie 27-08-2023

Heb de shop via internet gevonden omdat de voorwarden prima waren heb ik het apparaat besteld, alles is gegaan als aangegeven dus tot op heden zeer tevreden.

Cara 27-08-2023

Keurige en snelle levering. Werd op juiste tijd en op de goede plek geleverd

Dave 26-08-2023

Betrouwbaar en klantvriendelijkheid. Goede text en uitleg over het product. Mee denken over eventuele andere opties.

Whw 26-08-2023

Flotte levering en bij de deur afgeleverd
Oude apparaat mee genomen
Het apparaat werkt zoals verwacht

Ramazan Kece 26-08-2023

İk heb een sonos era 100 gekocht op jullie website en ik heb het opgehaald in een van jullie winkels, ik werd snel en heel vriendelijk geholpen, ik ben zeer tevreden met mijn ervaring.

JGvH 26-08-2023

Uitstekende service, ook na aankoop. Bij aanschaf soundbar bleek besteld model niet meer op voorraad ben telefonisch op de hoogte gebracht dat ik voor hetzelfde geld de nieuwste versie zou krijgen en deze heb ik ook ontvangen. Bij aanschaf tv bleek kleine beschadiging in linker bezel te zitten, kreeg t voorstel voor omruiling of een tegemoetkoming, ik heb voor de laatste optie gekozen. Hulde voor deze winkel!

Albert 25-08-2023

Duidelijke omschrijving van product en keurige aflevering.
Chauffeur was eerder dan tijd gemeld in mail maar belde keurig half uur van te voren of het paste.
En oude diepvries kostenloos mee genomen.

S.Prins 25-08-2023

Per toeval in de vakantie naar toe geweest, erg goed geholpen, en een goede uitleg gehad.
Eenmaal thuis de bestelling bij jullie gedaan..
Met vriendelijke groet
....

Radi 25-08-2023

Ik ben zeer tevreden met het aankopen van gasfornuis bosch hxn391h20n goede service en kwaliteit

Wil Louwers 25-08-2023

Zondag j.l. de camera besteld. Vandaag vrijdag nog niets ontvangen alleen op woensdag en donderdag een excuus bericht ontvangen dat men het niet heeft kunnen afleveren.
Het pakket ligt echter al dagen op het depot in Oirschot.
Officiele reactie van EP.nl 25-08-2023

Geachte heer Louwers,

Bedankt voor uw review. We hebben vanmiddag contact met u opgenomen en u geïnformeerd over de levering van uw order. Deze wordt vandaag nogmaals door DPD bij u aangeboden.
Mocht u nog meer vragen hebben omtrent de levering van u order neemt u dan gerust contact met ons op via klantenservice@ep.nl

EP:Klantenservice

Joost brouwer 25-08-2023

Scherpe prijs en gratis thuisbezorgd.
Alleen een paar dagen wachten voor bezorging

Ridder1 24-08-2023

E reader gekocht in mei 22. Tijdens vakantie in juli 23 spontaan defect scherm (blijkbaar veelvoorkomend probleem bij Pocketbook touch lux 5). Helaas reader via klantenservice opgestuurd met lullig briefje van Copaco DG en kapotte ereader retour: schermschade is geen garantie.
Ridder1 25-08-2023

Reactie dat ik het dan maar bij mijn verzekering moet declareren maar dat mag niet: dat zou verzekeringsfraude zijn: het apparaat is immers niet gevallen of gestolen of beschadigd door een uitwendige kracht maar spontaan kapotgegaan. Dat gaat mijn verzekering natuurlijk niet vergoeden, die verwijst mij naar de verkoper (en terecht). Dus nee, geen tevreden klant, Dimitri

Officiele reactie van EP.nl 25-08-2023

Hartelijk dank voor uw feedback, Wij hebben u over deze kwestie een email verstuurd.

EP:Klantenservice

Barend. 24-08-2023

Het retouren van 'n on-line aankoop in de winkel in Broek op Langedijk was geen probleem, netjes geholpen en aankoop bedrag incl. verzendkosten zijn netjes gecrediteerd.

Jeannette Broekhuis 24-08-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe magnetron en kwam bij jullie uit. Goede service alleen jammer dat jullie de oude magnetron niet mee terug namen en ik zelf moet zorgen voor de afvoer van de oude magnetron

AJ 24-08-2023

De laptop die we zochten was beschikbaar bij EP. Tevreden over de tijdige levering en communicatie. Product zoals beloofd.

Jan boerrma 23-08-2023

Snel geleverd top. Prachtige koelkast boven verwachting. Voldoet goed goeie service

Monica 23-08-2023

Hele goede aanbiedingsprijs ( de goedkoopste ) en super snelle levering . 👍