EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hans 03-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn Dr C.J.K. van Aalstweg

geweldige winkel....super service....kundig personeel

zoals boven beschreven....spreekt voor zich. personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam en deskundig!!!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arie 03-08-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine Miele

Beerepoot geeft een goed advies. We werden vriendelijk geholpen. Maar we kopen niet voor niets een Miele.

J.de ruiter 03-08-2017 Via de website gekocht

Bij bestelling van de koelkast ,door de klantenservice van Witgoedhuis netjes en correct geholpen door het personeel .tevens de chauffeurs die de koelkast kwamen afleveren hebben de oude koelkast en de verpakking mee genomen .

Henk 02-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service en mogelijkheden

Omdat vanuit je stoel een tv bestellen eigenlijk erg lastig is zijn we naar de winkel in Hoorn gegaan, daar een prima uitleg en demonstratie gekregen. Ook de mogelijkheid gekregen om om te ruilen naar groter of kleiner beeld was geen probleem.

Madeleine 02-08-2017 In de winkel gekocht
EP Tol in IJmuiden

Zeer vriendelijke bejegening en goede service

Ik vind EP Tol een zeer prettige winkel. Je wordt goed geholpen en je krijgt een goede uitleg hoe een apparaat werkt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lamberts 02-08-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Tegelen

Levering TV en wasmachine

Gekocht bij EP Tummers in Tegelen. Duidelijke en gedetailleerde uitleg over Philips TV en Samsung wasmachine. Ook over de lopende cashback actie en keurslager bon. Niet een keer het gevoel gehad dat het allemaal te lang duurde alhoewel het best druk was in de winkel en wij nogal wat vragen hadden. Wij zullen een volgende keer zeker weer terug gaan naar deze winkel !

EH 02-08-2017 In de winkel gekocht
streekhof bovenkarspel

Gewoon prettige winkel

Wij hebben al vele apparaten hier vandaan gehaald. Service is altijd top, mensen zijn prettig, prijs is goed.

A. Heemsbergen 01-08-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Snelle & goede aflevering

Ik heb de nieuwe wasmachine (evenals de oude 9 jaar geleden) bij EP (Beerepoot) gekocht, vanwege de (lage) prijs, en goede service dichtbij in de buurt.

Hans ten Broeke 01-08-2017 In de winkel gekocht
EP; Tummers te Roermond

Voortreffelijke hulp bij aankoop DVD speler.

Zoals ik al vermelde ben ik op heel vriendelijke en m.i. deskundige maar voor mij duidelijke wijze geholpen met mijn aankoop. Vandaar een dikke 10!!!!!

Jur Slim 01-08-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Prima winkel, eerlijke personeel en prima service!

Groot assortiment in de winkel met correkte en eerlijke verkopers welke de koper een goed product adviseert met een correcte aflevering en aansluiting/ installering van audio met de tv.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Saskia 01-08-2017 In de winkel gekocht
LEIDEN

Fijne en snelle service!

Persoonlijke service en een goede reparatie-/service afdeling die altijd snel reageert, meestal komt er de volgende dag nog iemand langs. Nu kon het apparaat niet meer gerepareerd worden en kon er snel een nieuw apparaat geleverd worden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Guri Lont-Laan 01-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

vertrouw adres en dat werd weer waargemaakt

Op basis van eerdere goede ervaringen bij aanschaf van beeld en geluid, ben ik voor de aanschaf van een energiezuinige koel-vriescombinatie weer naar EP Beerepoot in Hoorn gegaan. Ik werd uitstekend geïnformeerd door de verkoopster. Een ruime keus en goed advies gekregen, De koop gesloten en op afgesproken datum en tijd werd de aanschaf geleverd en geplaatst. Helemaal goed!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tineke 31-07-2017 In de winkel gekocht
kollum

Geweldige service!

Voortreffelijke service van het personeel.
De apparatuur is van goede kwaliteit en in verhouding; prijs/kwaliteit,
prima advies en goede installatie van de monteur

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 31-07-2017 In de winkel gekocht
EP:Beerepoot

Goede en duidelijke uitleg

Vriendelijk, goed en duidelijk geholpen bij aankoop Laptop. Beter gevoel dan bij de Mediamarkt die ernaast zit.

Joke 30-07-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet te Zuid Scharwoude

Goede, betrouwbare informatie en service

Jack Stet heeft ons al vele decennia goed geholpen en ons betrouwbare apparaten verkocht en prima service verleent!

Marco 30-07-2017 In de winkel gekocht

Prima winkel !

Ruim assortiment, al is het natuurlijk lastig om alles in huis te hebben. Vriendelijke vrijblijvende verkopers. Ik was nog nooit bij EP geweest maar kom zeker nog eens terug.

Cees Romijn 30-07-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Zakelijk, correct, vriendelijk, betrouwbaar

In een klein dorp als Langeraar kan je toch bij EP-winkel heel fijn winkelen. De verkopers weten waar ze het over hebben en geven een goede voorlichting over de voors en tegens van een product.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anja 30-07-2017 In de winkel gekocht
Streekhof in Bovenkarspel

Alweer een goed advies

Bij EP Beerepoot in de Streekhof in Bovenkarspel krijgen wij steeds goede adviezen over de aankoop van elektronica. Zoals voor de aankoop van een koffiezetapparaat. Nu net weer voor de aanschaf van een tablet. Het advies was wederom goed afgestemd op onze behoefte en het gebruik wat wij er van gaan maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Auke Wiersma 30-07-2017 In de winkel gekocht
Ep Ti,mers

Priima geholpen

Wij hadden ern kleine tv nodig, die SALORA 20LED1500as uitverkocht maar de vrkoper gaf het demo model mee weer netjes ingepakt .Hij had ook kunnrn zeggen her die gebbrn wij niet meer!!!
Dus prima geholpen en op gelost!!

van de Groep 30-07-2017 In de winkel gekocht
EP Heijnen Bunschoten

In een woord TOP

EP Heijnen is een fijne winkel. De hulp in de winkel is goed. Alle medewerkers zijn klantvriendelijk, geven goed advies en zijn eerlijk. Spullen worden desgewenst netjes thuis afgeleverd. TOP winkel

Topie 29-07-2017 In de winkel gekocht
De Treffer

Zeer Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke winkel waar je goed word geholpen om voor jou de juiste keuze te maken. Ik heb mijn audio er ook gekocht en zodoende kwam ik er nu ook terecht voor een nieuwe droger. De levering is op afspraak en naar wens van de klant. De jongens plaatsen hem en indien nodig krijg je duidelijke uitleg over het gebruik. Ik zou deze winkel zekere aanbevelen. Ook kon ik gebruik maken van een leuke keurslageraanbieding.

Wilma 29-07-2017 In de winkel gekocht
Makado Centrum Schagen

Goed en deskundig geholpen

Vandaag moesten wij een nieuwe stofzuiger kopen. Kwamen op aanraden van vrienden terecht bij EP Beerepoot. Wij hadden geen idee over merk, zuigkracht, geluid, energie kwalificatie etc.
De verkoper heeft ons alles laten zien en horen van verschillende merken stofzuigers.
We hebben zonder pushen van zijn kant een goede keuze kunnen maken.
We zijn erg tevreden met de stofzuiger van onze keuze naar huis gegaan en kunnen iedereen aanraden voor aankopen naar EP in Schagen te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 29-07-2017 In de winkel gekocht
EP verdaas Oudenbosch

Klantvriendelijk en een goede service.

Mooi overzichtelijk goede uitleg
Ook de thuisservice is klasse.

Ik koop hier graag mijn spullen zoals muziek en witgoed.

Fam Buis 29-07-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn

Snel geholpen

Mooie winkel maar vooral goede service ook telefonische werd ik goed geholpen en dat op een zaterdag!!

AGB Sibum-van der Moolen 29-07-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Snelle levering en goede, vriendelijke service

Omdat we daar al onze electra-producten hebben gekocht en steeds zeer tevreden waren
met de gedane reparaties

t willems 29-07-2017 In de winkel gekocht
van aalstweg 16b 1625nv hoorn

klant vriendelijk

prima geholpen door mensen met verstand van zaken ,prima uitleg over de aankoop.goede uitleg over verschillende types ,wat de voor en nadelen zijn.

Piet 28-07-2017 In de winkel gekocht
EP, Jan Verdaas Oudenbosch

Super de aflevering

Geweldige aankoop gedaan. Super geleverd en geplaatst.Monteurs super netjes en bekwaam. De oude tv ook netjes geplaatst .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JMP Gommans 28-07-2017 In de winkel gekocht
Roermond

De winkel waar je kunt slagen!!!!.

De winkel is overzichtelijk en per groep van apparaten ingedeeld waardoor het niet moeilijk is om de apparaten te vinden die je wilt kopen. Tevens is de hulp van de winkel welkom om tot de juiste keuze te komen en te kopen.

Paul Slabbers 28-07-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Roernond

Goede service, juiste informatie, vakkundig personeel.

Goede service, juiste en volledige informatie en vakkundig personeel zijn voor mij redenen om bij EP Tummers te kopen. Ik doe vooraf altijd prijzen vergelijk, waarbij ik toch ook soms moet concluderen dat EP Tummers niet altijd de goedkoopste is, trekt mij toch weer service, kunde en volledige en juiste informatie over de streep om bij EP Tummers in Roermond te kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Diepvrieskast 28-07-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Plaatsing diepvrieskist in tuinhuisje .Dit i.v.m. vorst.

Zeer vakkundig advies. Prijs/kwaliteit zeer goed. Meer als een jaar gezocht naar deze mogelijkheid..

Theo 28-07-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

Top winkel

Mooie winkel met een ruime keus en prima service.
Medewerkers weten waar ze over praten, kennis van zaken.
En ze nemen ruim de tijd voor de klant.

elsinga 28-07-2017 In de winkel gekocht
prieto zuidhorn

erg aardig en meedenkend

Hebben goed meegedacht bij de aankoop en het brengen van de wasmachine. Blij dat dit allemaal zo goed is gegaan ook al was het anders afgesproken. Erg tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

W.F.Rollema 28-07-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Prima service

Kom al jaren in deze winkel. Luisterend oor voor je wensen en vragen. Levering volgens afspraak en als het een keer niet lukt, wordt contact opgenomen

De heer 27-07-2017 In de winkel gekocht
EP-Tummers te Tegelen

Goede informatie bij aankoop.

Geeft duidelijk antwoord op mijn vragen en legt goed uit en toont alternatieven. Legt duidelijk uit waaruit de service bestaat en wat de eventuele kosten kunnen zijn. Laat ook het verschil zien ten opzichte van andere winkeliers. Ik vind dat een goede zaak!!

H.Housmans-Rűhlemann 27-07-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Echt

De service was heel goed

Daar de verkoper niet gevraagd had of de deur van de diepvrieskast veranderd moest worden ging die dus eigenlijk naar de verkeerde kant open, dat bleek bij levering.Daar moest een monteur extra voor terugkomen. Hier heb ik € 24,95 voor moeten betalen.Ik hoefde dan geen voorrijkosten of andere bijkomende kosten te betalen.

EP: Beerepoot 27-07-2017 In de winkel gekocht

Goed, betrouwbaar en vakkundig

Als we goede informatie willen, gaan we altijd naar EP Beerepoot. Ze zijn heel klantvriendelijk en luisteren goed naar de klant en denken mee je mee. Zo is het ons telkens weer gelukt om een product aan te schaffen waar we heel veel plezier aan beleven. Mocht er eens een keer een manko zijn, dan blijkt Beerepoot ook klantvriendelijk te zijn en lost het goed op. Ook het personeel dat bijvoorbeeld een wasmachine komt leveren, legt nog eens rustig de werking van het produkt uit. Wij zijn al heel lang, een zeer tevreden bij Beerepoot vandaar dat we ze hebben beoordeeld met een dikke 10

J. plantinga 27-07-2017 In de winkel gekocht
Sneek

mooie ste winkel van Sneek

is dat jullie de enige winkel zijn die prijs vragen heeft dat is ook compilment en de winkel vindt ik prachtig goed over zicht klant vriendelijk is erg goed bij jullie en de sevice ook succes hoop dat jullie lang blijven bestaan in Sneek

Eef Bron 27-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldig voorgelicht

uitstekende voorlichting over product, vriendelijk personeel, en de rust waarmee je geholpen wordt.

Grietje Kamps 26-07-2017 In de winkel gekocht
EP Jansen te Musselkanaal

Erg klantvriendelijk

Ondanks het feit dat het gekozen model tv niet op voorraad was in de winkel, bood EP Jansen aan een tijdelijk leentoestel te plaatsen tot het moment van levering van het bestelde model. Voor mij een zeer klantvriendelijk gebaar.

Stefan 26-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies, dat verkoopt vanzelf

Ze nemen de tijd voor je en proberen de koopbeslissing niet te forceren met gladde praatjes. Uitvoerig de diverse stofzuigermodellen doorgenomen op basis van onze behoefte. Onder het genot van een kopje koffie je heerlijk laten nadenken om de juiste keuze te maken.

Martha van Oosteren 26-07-2017 In de winkel gekocht
EP Winkelmolen, Dorpsstraat 24, 5768CE Meijel

Voortreffelijke service en uitgebreid advies

Op zoek zijnde naar een nieuwe wasmachine kregen we bij EP Winkelmolen een uitgebreide presentatie van de mogelijke modellen. Hierdoor werd de keuze voor ons gemakkelijk en hebben we terstond een aankoop gedaan. Daags daarna werd de AEG wasmachine keurig afgeleverd, geplaats en aangesloten en de oude werd meegenomen. Perfecte service !

Axe 26-07-2017 In de winkel gekocht

Ben super geholpen door Gerwin Boekel

Ben zeer tevreden met de lg 55uh850v wat blijkbaar WEL een 3D tv is , Ik heb meer spullen gehaald en de klantvriendelijkheid is top , de service is top en adviseer ep beerepoot ook aan andere mensen . De mensen die er werken zijn niet zoals bij de mediamarkt stage lopers , altans ze komen professioneel over en ben zeer te vreden

Hr. E. Pruis 26-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Ik ga nergens anders meer heen

Ik stond verbaast van de service, ik kwam bij Beerepoot in Hoorn met een Jura koffiemachine die ik daar niet had gekocht, deze machine deed het niet meer. F...... is er een uur mee bezig geweest en hij deed het weer, en de kosten nul komma nul. Geweldige service en daarom doe ik sinds die dag al mijn elektronische aankopen bij Beerepoot Hoorn. Inmiddels een 75" inch Sony gekocht, een prijzige scheerapparaat, een Motorola GSM en verleden week een Sonos play:3 systeem. Deze is eergisteren 24/7 netjes geïnstalleerd net als de TV met voortreffelijke uitleg van de monteur. Als de concurrent aan de overkant goedkoper zou zijn, zou ik evengoed naar Beerepoot Hoorn gaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Blankestijn 26-07-2017 In de winkel gekocht
Grotebroek

Deskundig, vriendelijk, service uitstekend

Deskundig advies, zonder opdringerig te zijn. Uitsekende service, ook als het even langer duurt nemen ze alle tijd. Goede kwaliteit prodcuten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van Mechelen 26-07-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Altijd een goed advies, en altijd zeer klant vriendelijk

Alles altijd prima voor elkaar !!!! Goede service en een uitstekend advies en zeer klant
vriendelijk !!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arie Jong 26-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Wervershoof

Goede kennis en advies

Hier wordt je nog echt als klant behandeld.
goed aanbod van producten
Nette winkel en personeel heeft kennis van zaken

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

RogerE 26-07-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Goed advies en klantvriendelijke bediening

We krijgen hier altijd goed en eerlijk advies en bovendien is de bediening zeer klantvriendelijk en deskundig. Verder heeft men veel op voorraad en is de service voor alle aankopen top.

T&A 25-07-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Superdeal!

Na 7 jaar was onze AEG wasmachine toe aan een heftige reparatie, te duur voor de leeftijd van onze machine, de verkoper van EP Beerepoot in Bovenkarspel wist ons weer blij te maken met een nieuwe AEG door een superdeal met ons af te sluiten! Flinke korting en zeer snel geleverd, top!

A.R.Been 25-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

zeer goede service en geduld voor de klant

EP Beerepoot is bekend bij ons vanwege de goede service en uitleg over een product en het geduld naar de klant

Andrea 25-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

vriendelijk personeel en uitstekende service

EP Hoorn werkt gekwalificeerd personeel die weet waar zij het over hebben. Ik werd zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Zij nemen, bovendien alle tijd voor de klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -