EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.Delgorge 17-05-2019

ik heb de meeste bewondering voor de deskundigheid van de EP medewerkers in Elburg en de klantvri endelijkheid.

pieter tuinstra 16-05-2019

Een niet te evenaren service dat maakt de EP winkels bijzonder, en voor de prijs hoef je echt niet naar de grootte mega winkels.

luna 16-05-2019

omdat hij bij ons in de buurt zit en een goede service heeft,zijn altijd behulpzaam.voor alles wat ik nodig heb is molendijk de winkel voor mij.

PeterM 16-05-2019

Goed Product Geleverd, de JBL Bluetooth Headset, T460BT.
Werkt voortreffelijk, goed geluid, ook de bas.
Vol ruimtelijk geluid, past goed op het hoofd en je merkt niet, dat je hem op hebt zitten !

JvG 15-05-2019

Donderdag had ik de wasmachine besteld. Vrijdag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke man dat ze hem maandag binnen zouden krijgen. Wanneer de bezorging mij uit zou komen was zijn vraag, dit kwam uit op dinsdag. Dinsdag om half 6 belden er twee weer erg vriendelijke mannen aan en droegen de wasmachine naar boven waar ze deze ook installeerden. Alles bij elkaar een van de betere ervaringen die ik ooit met een webshop heb gehad.

Jeroen 15-05-2019

Onze wasmachine stopte er afgelopen weekend mee, enorm balen. De EP:Beerepoot te Hoorn was maandag om 1100 open en meteen heen gegaan. Prima geholpen door een zeer kundige verkoper die me de voor en tegens (zover die er echt zijn, meer op budget) is mijn keuze op een AEG gevallen. Deze is vanmorgen geleverd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Top Service! Zeer tevreden met de aankoop en meer dan tevreden met de vakkundige ondersteuning in de winkel.

Fam. Van der Walle 15-05-2019

Wij hebben bij EP Bergmans bij ons in Zeeland drie weken de Soundbar mogen uitproberen. Ze hebben hem bij ons geïnstalleerd en zijn hem weer op komen halen. Wat een geweldige service. Ze zijn ook altijd heel behulpzaam met raad en daad. Een topwinkel!

Tilburg 14-05-2019

Ik heb via de site twee artikelen besteld en opgegeven dat ik de bestelling wilde ophalen in de winkel in Oudeschild (Texel). Volgens de site zouden de artikelen binnen twee dagen in de winkel zijn. Maar het heeft een week geduurd. Ik heb zelf moeten navragen waar mijn bestelling bleef. Ik vind dat ik onmiddellijk of in elk geval binnen twee dagen bericht had moeten krijgen dat EP er niet in zou slagen om mijn bestelling op tijd in de winkel te krijgen en een oplossing had moeten aanbieden.
Officiele reactie van EP.nl 14-05-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals u had gewenst. Wilt u een mail sturen naar klantenservice@ep.nl? Dan kijk ik graag voor u waar de communicatie fout is gegaan.

J. Moerdijk 13-05-2019

We kopen sinds een paar jaar alle electronika bij EP/ Rickelman in Boxtel en dit bevalt zeer goed omdat de mensen zeer klant vriendelijk zijn altijd het internet gebruiken om te kijken of ze de goedkoopste zijn of event. mee kunnen doen met andere aanbieders. Wat ze zeggen doen ze ook en altijd behulpzaam bij reparaties nu ook weer met de wasdroger voorgereden uit mekaar gehaald en het was het warmte element te duur voor reparatie 20 jr. gelijk een nieuwe Miele besteld na grondige voorlichting en wat korting TOP mensen ga zo door.

Gerda 13-05-2019

Is mij heel goed bevallen.
Snelle levering.
Ik had afgesproken de bestelling op te halen in de winkel. Kreeg keurig een telefoontje dat de bestelling klaar lag. Topservice!

DatIsNietBelangrijkToch 11-05-2019

Omdat we veelal bij de fysieke winkel van EPTUMMERS kopen, zijn we eerst even op de site gaan kijken.
Daar het gezochte gekocht, maar af laten leveren in de winkel in ons dorp.
Alles goed verlopen op een klein puntje na, de winkel vroeg meer dan het artikel kost.
Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Is verder geen probleem gewest want we hebben gewoon betaald wat op de bon stond, maar het idee dat er verschillende prijzen gehanteerd worden kan natuurlijk niet.
Officiele reactie van EP.nl 14-05-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze EP:ondernemers zijn niet verplicht zich te houden aan de prijzen die de webshop heeft. Wilt u zo vriendelijk zijn om de klantenservice te mailen via klantenservice@ep.nl?

Maarten 11-05-2019

Ik vind de service top. Laatst was onze wasmachine stuk.. toen kwamen ze vrijblijvend langs om hem even na te kijken..

Deep 10-05-2019

Bestelling keurig op tijd ontvangen. Product werkte goed en wat van goede kwaliteit

Bettina Granaat. 09-05-2019

Ík kom hier al jaren in deze zaak in Bovenkarspel. Je wordt hier heel erg vriendelijk en goed geholpen. Ze hebben heel kennis en ik blijf zeker bij deze winkel komen. Echt top.

Davey 09-05-2019

Makkelijke site snel op te h a l en. het product. Goede prijs . Aardig personeel

Karin Moonen 09-05-2019

Netjes geregeld! Vriendelijk! Afspraken werden nagekomen. Telefoontje voor aflevering. Heel tevreden

Manfred van der Windt 09-05-2019

Ik heb de communicatie en de service als zeer goed ervaren. Na aankoop bleek ik het verkeerde te hebben .Ik ben in contact geweest met de winkel en heb na overleg kunnen ruilen. Het modem wat ik nu heb is zeer goed geprijsd en werk erg goed. bedankt mannen!

Silna 09-05-2019

Bewust een keuze gemaakt voor EP omdat op de site, tijdens bestellen stond, indien voorradig en besteld voor 15.00uur de volgende dag in huis. Product was volgens de site op voorraad, 1 mei besteld en met veel heen en weer gebel met de bezorgservice 8 mei geleverd. Ik bestel een koelkast omdat ik wegens vervanging snel een nieuwe nodig had, met de verwachting dat ik de volgende dag een nieuwe koelkast in huis zou hebben. Ook de bezorging ging niet makkelijk. Beloven dat je om 7.00uur komt. 7 mei, storing in het systeem (heb zelf gebeld waar ze bleven). Dat kan, maar bel dan even naar de klant die staat te wachten. Afspraak gemaakt volgende dag leveren om 7.00uur, chauffeurs keurig gebeld dat ze er rond 8.00uur zouden zijn. Als werkende met afspraken, is dit geen prettige ervaring.
Officiele reactie van EP.nl 09-05-2019

Geachte mevrouw,

Onze oprechte excuses dat de bezorging niet geheel is gegaan zoals bij ons gebruikelijk. Ik heb contact gehad met de betreffende winkel die de opdracht heeft verzorgd. In dit specifieke geval waren wij afhankelijk van een extern transportbedrijf die niet correct met uw bestelling is omgegaan en u hierover niet zelf heeft geïnformeerd. Ik begrijp van de winkel dat zij wel contact hebben gehad met u. Wij betreuren de gang van zaken en vragen u via de mail contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,

M.Zuijderwijk 08-05-2019

EP s Gravenzande, Geweldig goede service. Neemt alle tijd voor de uitleg van het te verkopen product .
Heb je toch onverhoopt een klacht, word deze op korte termijn opgelost.
Verkoopt goede producten voor een eerlijke prijs.
Krijgt van mij een 10.!
Daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

William 08-05-2019

Gemakkelijk te navigeren, duidelijk indeling, ruim aanbod en goede prijzen. Snel geleverd en een goede service. Erg tevreden over en een aanrader!

Hans en Herma Kroon 08-05-2019

Geweldige winkel. Leuke aanbiedingen en altijd wordt je vriendelijk geholpen. Goede service. Als je een apparaat langsbrengt dat mankementen heeft, willen ze het vaak gratis voor je nakijken, ook als je het eigenlijk ergens anders hebt gekocht. Zelfs buiten de garantietijd. Dat is toch geweldig!

Ik heb hier echt al mijn apparaten vandaan.....wasmachine, TV, wasdroger, JBL box, vaatwasmachine enz.

(EP-Beerepoot, Broek op Langedijk)

ep beerepoot 08-05-2019

prima advies zodat de keuze makkelijk is en ervaring uit het verleden ook de afdtersales is prima

Bettina Granaat. 08-05-2019

Dit is de zaak waar ik erg prettig en serieus wordt geholpen. Alles wat hier in huis staat komt bij de firma Beerepoot vandaan. De service is top en ik ben altijd erg tevreden over het goede personeel. Wat door de winkel loopt en je goed advieseerd.

Els 07-05-2019

ons koffie automaat had een onderhoudsbeurt nodig, een leenapparaat mee gekregen want wie kan tenslotte zonder koffie ;) echte vriendelijke medewerkers en een goede service. tot nu toe zeer tevreden.

Martijn 06-05-2019

Duidelijke website, goede aanbieding.
Service goed, pakket op tijd op het juiste afgesproken tijdstip geleverd.

Tom 05-05-2019

Top service !!! Goede webshop geleverd binnen 48 uur
Top kwaliteit en service

Ronald 05-05-2019

Wij hebben een wasmachine gekocht en de leverancier heeft zonder problemen deze op de tweede verdieping geplaatst over twee moeilijke trappen. Dat is een zeer goed service.

Rob 05-05-2019

Ep schagen laten je bij je keuze volledig in je waarde en geven je daarna bij het kopen van een reuk product nog een reukje mee
Onze dank daarvoor
Dat is pas ontspannen winkelen

Evert Jan 03-05-2019

Bijzonder fijne winkel met uitgebreid assortiment en een zeer deskundig persoonlijk advies.
Daarnaast een uitstekende service.

Claudia Spijkers 02-05-2019

Wij hebben deze winkel uitgezocht vanwege de het goede en professionele personeel. Deze mensen zijn altijd bereid om je zo goed mogelijk te informeren over het product wat je wilt kopen. Vriendelijk en altijd in voor een praatje. De service is in een woord geweldig! We hebben nu dan ook een prachtige Amerikaanse koelkast thuis staan.

Annemarie 02-05-2019

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede uitleg voor de gekochte spullen. Goede service als er iets kapot gaat

Fam van oeveren 02-05-2019

Goede uitleg en goede service door team wat de vaatwasser kwam plaatsen super snel vakkundig geplaatst in een woord TOP fijne winkel een begrip in de omgeving en zeker een aanrader alleen al om de service

Huib 01-05-2019

Op 18-04 kochten we in Broek op Langedijk een Magimix keukenmachine die in het filiaal in Hoorn op voorraad was. We zouden een berichtje ontvangen wanneer deze opgehaald kon worden in B.O.L. waarbij we mochten verwachten dat dat op de 20e wel het geval zou zijn. We ontvingen geen bericht!

Op 29-04 daarom gebeld waarbij mij beloofd werd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden. Dat is wederom niet gebeurd!

Dit komt bij ons over als een hele slechte start van de nieuwe winkel!
Het moet me van het hart dat de enige reden om in een fysieke winkel te kopen (inplaats van online) dat je een betere service zou mogen verwachten. We voelen ons daarin teleurgesteld.
Officiele reactie van EP.nl 02-05-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de betreffende winkel gevraagd contact met u op te nemen. Fijne dag gewenst.

EP Toon Bergmans beter kan bijna niet 01-05-2019

EP Toon Bergmans Zeeland (Nb)
Fijne winkel met aandacht voor persoonlijke wensen ook de service is uitstekend ze hebben een eigen reparatie team die zowel thuis als in de winkel repareren.
Als je een probleem hebt met een wasmachines of TV dan staat Bergmans direct klaar voor de klant je hoeft dus niet weken of dagen te wachten.

Thea Davidse 01-05-2019

Deze winkel in Middelburg, geeft altijd super goede service. Ze staan altijd voor je klaar, daarom gaan wij altijd naar EP Minet. Zeker al wel 45 jaar.

Ruben 30-04-2019

De reden dat ik niet hoger dan een 7 geef is dat via de online pagina onduidelijk te volgen is/was wat de status was van mijn bestelling. Ik heb er achteraan moeten bellen helaas.
Officiele reactie van EP.nl 02-05-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wellicht was er op dat moment een storing op ons systeem waardoor u niet in staat was om uw status te bekijken van uw bestelling, waarvoor excuses. Normaal gesproken is de online pagina wel bereikbaar voor onze consumenten. Evengoed fijn om feedback te horen waardoor we op de hoogte zijn wat u als consument ervaart. Fijne dag verder gewenst!

P.C.MOl 30-04-2019

Op een hele prettige manier geholpen bij EP Beerepoot in hoorn, goede uitleg over de aankoop van onze wasmachine, de voordelen of nadelen werden heel goed uitgelegd wat onze keuze makkelijker maakte, ook de jongens die onze wasmachine bezorgden waren heel netjes en beleefd, stelde hun eerst netjes voor en wasmachine werd klaar voor gebruik gemaakt, dus alles is door ons als heel positief ervaren.

Rudi Walstra 30-04-2019

Juiste artikel ontvangen en werkt goed. Levering liet langer op zich wachten dan de indruk die op de site werd gewekt. Aflevering ging wat vreemd, men wekte de indruk dat de bestelde koelkast op de stoep zou worden gezet. Naar binnen brengen was niet de bedoeling. Misschien was dit als grap bedoelt, maar dit kwam niet zo over.
Officiele reactie van EP.nl 30-04-2019

Geachte heer Walstra,

Wat vervelend dat de aflevering niet is gegaan zoals hoort. Als u de bezorg/afsluitservice erbij heeft gekozen, dan bezorgd men het apparaat waar u wil, sluiten hem aan, en nemen de verpakking en oude apparaat weer mee. Wellicht wilt u de klantenservice een mail sturen met daarin wat gegevens over welk artikel het gaat, eventueel uw ordernummer en de winkel die heeft bezorgd. dan kijken we wat er niet goed is gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet

Maarten 29-04-2019

Zeer teleurstellend de mededeling dat EP mijn bestelling heeft geannuleerd. Men houd een aktie met een bepaald soort TV’s maar men heeft niet voldoende Tv’s op voorraad. Omdat er, zo werd mij verteld er plotseling zo’n grote vraag was naar dat ene televisie toestel. Ik vind dat nogal ongeloof waardig. Maar in het mailtje wat ik krijg geen woord van spijt en boven de email staat met grote letters EP: Die Doet Het...... Niet, had er achter moeten staan.
Maar goed nu weet ik tenminste waar EP voor staat. Wel aktie niet leveren, nu maar wachten wanneer ik mijn geld terug krijg.
Officiele reactie van EP.nl 29-04-2019

Geachte heer,

Heel jammer dat u geen televisie heeft kunnen bestellen, maar wat uitgelegd is aan u in de betreffende mail, is dat de verkoop veel harder gegaan dan was verwacht, het was een folder product, ondanks de hoeveelheid die was ingekocht. Wij vinden het wel heel jammer voor u, en dat is wat aangegeven is in de mail, ook begrijpelijk dat u teleurgesteld bent, daarvoor zijn wél excuses aangeboden, dat u juist nu geen televisie kon bemachtigen.
Ook is aangegeven dat als er een alternatief was, dat wij het verschil daarvoor dan hadden betaald maar helaas is die er niet, dat is zeker bekeken. Het geld is inmiddels al naar u overgemaakt, voordat u deze review heeft geplaatst, maar direct na annulering. Nogmaals heel spijtig dat u geen televisie kon bemachtigen en ook heel jammer dat wij u geen alternatief konden bieden. Prettige dag gewenst.

Maarten 29-04-2019

Tegenwoordig wordt geld per bank direct overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Helaas nog geen geld binnen van EP. Maar ik heb dezelfde TV inmiddels besteld voor bijna dezelfde prijs bij TV-Reus nu met 3 jaar garantie en met voldoende TV's op voorraad. Maar niet erg netjes dat ik ook nog voor leugenaar wordt uitgemaakt. In de annulerings- mail geloof mij maar, geen woord van excuus. En nu ben ik klaar met EP

Officiele reactie van EP.nl 29-04-2019

In de annuleringsmail zit geen excuus, maar wel in de mail die de klantenservice naar u heeft gestuurd. Het geld is per direct overgemaakt, helaas duurt het bij banken lang voordat u het kunt bijschrijven meneer...dat ligt aan de banken, niet aan EP:. Fijn dat u toch een televisie heeft kunnen bemachtigen, we wensen u daar veel plezier mee.

Jan Aalbers 29-04-2019

Keurig geholpen in de winkel van EP Hofman in Wolvega, nooit opdringerig, maar afwachtend en behulpzaam met deskundig advies. Bedankt.

Eelke 29-04-2019

Kom al jaren bij ep in Dokkum waar wij onze vorige tv ook hebben gekocht was toen een van de eerste breedbeeld tv heeft 20 jaar na volle tevredenheid het begeven
Service is prima daar altijd gezellig even binnen kijken
Inmiddels onze nieuwe tv ook daar gekocht met een prima uitleg ben blij ook weer met deze keuze hebben een eigen service reparatie in huis komen er ploblemen dan wordt dit snel en vakkundig opgelost

Wfb 29-04-2019

De website om producten te zoeken werkt goed, prima zoek opties. Bewust gekozen voor EP omdat de prijs scherp is en bezorgd wordt door een vertrouwde winkel uit de buurt.
Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam: hoewel het alleen levering betrof heeft deze man toch de hoogtevan het aanrechtblad nagemeten omdat hij twijfelde of deze extra hoge vaatwasser er wel onder zou passen. Gelukkig klopte alles, maar toch vindt ik dat stukje service heel goed.

wj stegeman 28-04-2019

de winkel bestaat 50 jaar,heel veel kortingen en dag aan biedingen,fijne winkel om in rond te lopen,prettige niet opdringende verkopers was top.

JvdM 27-04-2019

Kort samengevat: Ik kan zo snel niets bedenken wat verbeterd zou kunnen worden.

Ik heb Savonds een TV besteld via de site van EP. Aangezien er een winkel dicht bij mij in de buurt zat en ik de volgende dag moest werken, besloten om deze in de winkel te laten leveren zodat ik hem hier kon afhalen.
Persoonlijk had ik verwacht dat ik hem pas na het weekend of met een beetje geluk zaterdag kon halen, aangezien ik hem donderdag avond had besteld.
Echter ging de dag er na in de loop van de ochtend al mijn telefoon, ik kon hem helaas niet aannemen en belde later terug. Ik kon mijn TV al direct ophalen gaf een vriendelijke medewerker mij aan, dat lukte me niet want ik was aan het werk. Ik vroeg ze tot hoe laat ze open waren, blijkbaar was het koopavond en kon ik tot 21:00 uur bij ze terecht. Dan ben ik er voor 21:00 uur zei ik, dat dacht ik al; zei de medewerker...
Na werktijd mijn TV dan opgehaald, ik werd keurig geholpen door het personeel.
En uiteraard ben ik ook erg tevreden met de TV zelf! aanrader dus.
Fijne service, top prijs, vriendelijk personeel en snelle levering. Ik kan niets meer wensen!

Mariët 27-04-2019

Goede aanbieding, volgende dag al thuisbezorgd!
Ik kreeg direct na de bestelling een telefoontje over de bezorgafspraak. Top!

P.c.ch de Vos 27-04-2019

Ik en mijn vrouw hebben op vrijdag 26 april 2019 bij Beerepoot in Hoorn een aankoop gedaan van een Sony TV en een Mille wasmachine en een Mille wasdroger.
De bedoeling was alleen om informatie te verzamelen voor aankoop van boven genoemde produceten.
Bij het binnen komen in de winkel viel ons al meteen de zweer en de klantvriendelijkheid op.
Na even rond gekeken te hebben (zonder dat er meteen een verkoper op ons af kwam, dat wat wij prettig vinden) kwam er een van de medewerkers naar ons toe met de vraag of hij ons van dienst kon zijn.
De medewerker heeft op al onze vragen een duidelijk antwoord gegeven en ons van een goed advies voorzien.
Wij besloten om de Sony TV te kopen, ook omdat deze tv € 69,- goedkope was bij de Mediamarkt.
Ook besloten wij de wasmachine en droger te kopen, wand de prijzen waren bijna gelijk als bij de Mediamarkt.
Wij reden na onze aankoop weer naar huis in Purmerend.
In de auto hebben mijn vrouw en ik nog nagepraat over de klantvriendelijkheid en de behandeling van het winkelpersoneel.
Wij waren zeer te vrede en komen zeker weer terug in de winkel van Beerepoot in Hoorn.

Elly 27-04-2019

Ik kom al jaren in de winkel in Bovenkarspel en ik ben nog nooit teleurgesteld. Je krijgt altijd goede voorlichting en ze blijven komen totdat alles goed werkt, zoals bij onze televisie. In de winkel heb ik altijd, en ook nu, goed en niet opdringerig advies gekregen. Kortom, een fijne winkel!

Jen 27-04-2019

Bij de andere bekende geprobeerd te bestellen maar na twee weken nog niks gehoord bij EP bleek hij ook niet op voorraad te zijn maar ik werd daar direct over gebeld en kreeg ik andere iotopt aangeboden..en nog steeds zeer tevreden met mijn vaarwasser

Hendrik G. 26-04-2019

Ik heb een LG Full HD LED TV via deze webshop gekocht. De voornaamste reden was de scherpe prijs, maar ook de snelle levering. En die levering was inderdaad zeer snel, namelijk binnen 24 uur geleverd! Via een link kan je zien wanneer de bezorging plaatsvindt, een praktisch punt.
Nog een pluspunt: geen bezorgkosten.
Ook de webshop is duidelijk en de bestelprocedure verloopt derhalve vlotjes.
Kortom, aanbevelenswaardig.

Alan 26-04-2019

Geweldige service tot nu toe. Hele snelle levering, duidelijke informatie en we werden netjes op tijd gebeld. Ook nog oude apparatuur meegenomen. Goed geregeld!