EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1598 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Avosselman 20-10-2023

Ik vind het een zeer fijne webshop waar alles duidelijk op te vinden is. Ook de prijs is hier beter als bij vergelijkbare webshop.

HarrijB 20-10-2023

Goede en duidelijke omschrijvingen van het produkt van een kwalitatief goede leverancier en een lage prijs, die ik na bestelling en afrekening op een andere site voor nog € 10,00 goedkoper vond, en helaas dacht PostNL anders over de slogan Nu besteld morgen geleverd, echter dat kwam nog goed uit want de lift naar de 11e etage wat kapot/stond de hele dag stop, maar de dag erna werd deze alsnog bezorgt, ecter de PostNL bezorger was zeer ontstemd en grof nadat mijn echtgenote (75) vroeg om het (zware)pakket over de drempel te plaatsen, wderom 2 missers van PostNL toch maar via een ander verzenden overwegen? De printer werkt verder prima en is een goede keus met een lage prijs.

Robin 19-10-2023

Product werd gebracht op afgesproken dag en werd telefonisch vriendelijk geholpen.

Albert 19-10-2023

EP-Swaak heeft bij ons een inbouw vaatwasser geleverd. Het oude apparaat is eerst zorgvuldig verwijderd en keurig afgevoerd. Vervolgens is de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd en getest. De monteur was uiterst vriendelijk en liet duidelijk zien een ervaren rot in het vak te zijn! Na twee weken gezellig met elkaar de vaat gedaan te hebben is iedereen in het gezin blij dat er een nieuwe vaatwasser is!

sandy gijsbers 19-10-2023

vriendelijk, snelle levering en komt afspraken na winkel ziet er netjes uit.

W.EG 19-10-2023

vriendelijk personeel met voldoende uitleg en goede service, en vlotte levering

Toos 18-10-2023

Goede en snelle service, Senseo besteld en dezelfde dag, middels telefonische afspraak, al in huis.

Ton 18-10-2023

goede voorlichting hele goede service ook telefonisch en komt afspraken na ook met bezorging keurig netjes

M. Bree 18-10-2023

Snelle bezorging. En de bezorger was zo lief de vriezer uit te pakken, op zijn plek te zetten en aan te zetten. Ik had hier niet voor betaald maar omdat ik in een rolstoel zit deed hij het uit zich zelf. Daar was ik erg blij mee.

Ilse 16-10-2023

Onverwacht een nieuw droger nodig, Fijn dat het zo gemakkelijk in 3 te betalen is. En ook rap geleverd en het kapotte gevaarte mee terug genomen.

Peter baltus 16-10-2023

Snelle afwikkeling op de site en zeer snelle levering erg fijn , een aanrader om bij Ep iets te bestellen

Ronald van der Bie 15-10-2023

Duidelijke website , goede prijzen , snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de bestelling.
Niks op aan te merken eigenlijk.

Ellen 15-10-2023

Duidelijke website met goede omschrijving van het product. Vlotte en tijdige levering

HarrijB 15-10-2023

Duidelijke aangaven voor wat betrefd prijs en toebehoren en de kwaliteit van het produkt is aan het merk gerelateerd dus goed, (vond tien minuten na de bestelling dezelfde printer € 10,00 goedkoper!) de aangave nu bestellen morgen in huis is helaas door de bezorger niet zo serieus genomen maaromdat onze lift op de eigenlijke leverdag stuk was vondt ik dat niet zo een probleem, wel dat de bezorger moeilijk deed over het verzoek van mijn echtgenote (75 jr) om het pakket over de drempel in huis te zetten wel minder en zeker niet gepast.

pieter 15-10-2023

snelle service.
vriendelijk personeel.
optijd geleverd en belle vooraf echt top

A.V. Marcano 15-10-2023

Goede aanbod, online besteld, prijs en kwaliteit prima tegenover concurrentie, alleen transport en installeren aan de prijzige kant, maar de service van de 2 transporteurs is meer dan de moeite waard, vriendelijk, vakbekwaamheid, netjes en ze moesten vanuit Friesland komen, dus ja, prijs maar zeker de service is aan te prijzen, aanrader....!!?? Denk van wel, als deze koel vries combi goed doet, zal ik weer bij EP mijn slag slaan.

Top bestelling 14-10-2023

Duidelijke site om te bestellen
Werd op de juiste dag afgeleverd
Helemaal top

Cramer-Luger 14-10-2023

Anvankelijk was het zeer onduidelijk, ik dacht de wasmachine gekocht te hebben bij de winkel, die we goed kennen.de levering ging via EP en de uiteindelijke levering en installatie ging via KPN.
Dit kostte drie telefoontjes.
Aanvankelijk verwarring dus maar uiteindelijk perfecte service van KPN dus.

de Ruyter 14-10-2023

Het was de goedkoopste aanbieding van mijn nieuwe vaatwasmachine. En de bezorging was super snel. Niets op aan te merken.

M. Van Noord 14-10-2023

Snel besteld, snel bezorgd in overleg.
Fijn dat er even werd gebeld voor de bezorging. Tijdsplanning duidelijk en correct.

Erwin Renkema 14-10-2023

Ben super geholpen nadat een product was uitverkocht .. ze hebben overal nagebeld om te kijken in welke winkel er nog zo.n product was .uiteindelijk gebeld door verkoper dat er in Wervershoof nog 1 nieuw in doos stond en die kon ophalen..bij de winkel aangekomen in Wervershoof stond alles al voor me klaar ..super..nog echte service .bedankt

Auke 14-10-2023

Fritel friteuse uit voorraad leverbaar. Het product werd binnen 2 werkdagen geleverd. Pakket werd onbeschadigd en op aangeven tijd door Transmission bezorgd.

Tim 14-10-2023

Snelle service, duidelijke afspraken en goed aanbod van kwalitatieve goederen met daarbij garantie.

Martin 13-10-2023

De site is goed en het bestellen ging prima, de levering via PostNL Extra@Home was matig. Ik moest er om vragen of de koelkast waterpas kon worden gezet. Het ombouwen van de deur was hen niet bekend, en er was geen tijd voor, daar moest maar een vervolgafspraak voor worden gemaakt. Het was lastig met de afdeling planning in contact te komen. Uiteindelijk kreeg ik vrijdag om 17.00 een mail dat ze ergens op maandag zouden komen zonder dat dit telefonisch was overlegd!

Ton 13-10-2023

Geweldige service gekozen door op internet te zoeken toevallig bij hun terecht gekomen maar kan het iedereen aanraden