EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Rvdv 25-07-2017 In de winkel gekocht
EP tol

EPtol Ijmuiden probeert altijd een oplossing te vinden.

Goede service.
Klant vriendelijk, nemen alle tijd voor je.
Als ik eerst iets wil zien voor ik het aanschaf, geen probleem.

Corrie Reijnders 25-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

Snelle service

Direkt en snel de keuze kunnen maken adhv het advies van een van de medewerkers. deskundig advies en goede tips...

Peter 25-07-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen in Ommen

Onze afwas machine was stuk, volgens mij. Ze stelden gelijk voor om dat eerst te controleren en de controle kosten te crediteren als ik een nieuwe bij hun kocht indien ik dat wilde. Dezelfde middag stond de monteur er al en liet me het defect zien. Ik hoefde niets te betalen en kon dezelfde avond nog de nieuwe ophalen . Top

koos out 25-07-2017 In de winkel gekocht
Grootebroek

Zeer keurig en vakkundig geholpen.

Wij zijn vaste klant, omdat de service hoog in het vaandel staat bij EP Beerepoot. Het personeel heft altijd voldoende tijd om de klant te word te staan.

Mariëtte Terbraak 25-07-2017 In de winkel gekocht
EP Groot Zevert Elektro te Groenlo

Perfecte service!

Ik geef EP Groot Zevert een 9 omdat de service die zei bieden uitstekend is en zei hebben de Achterhoekse klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Hiermee bind je de klanten aan je en zorg je dat ze weer terugkomen om ook andere producten te kopen.

A.M. van Bijsterveldt Baijens 25-07-2017 In de winkel gekocht
Robben Udenhout

Goode en smelled service

In de Buurt en goede service. Het is gemakkenlijk om even langs te gaan en je wordt dan Snel en adequat geholpen.

karin 25-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

helemaal top winkel

Je word altijd super goed en deskundig geholpen, de winkel is overzichtelijk en ruim.
Kom zeer graag in deze winkel (hoorn)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom 25-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Volendam

Duidelijk en zeer goed geholpen!

Gisteren een Sonos Playbar gekocht, maar voordat ik deze kocht had ik nog een paar vragen. Deze werden allemaal super duidelijk beantwoord met daarbij de nodige uitleg. Ik was gelijk overtuigd en heb de playbar gekocht. Hij werkt echt helemaal super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cor Janssen 24-07-2017 In de winkel gekocht
Ep: Tummers Panningen

Prima service

Ik ben al 40 jaar klant en ben altijd goed geholpen. Ik heb nooit problemen gehad met storingen, die werden altijd vakkundig opgelost.

Marco Wennekes 24-07-2017 In de winkel gekocht
EP Stadshagen

Geweldige service

Wij kwamen terug van vakantie en de zenders van de TV waren verdwenen. Eerst zelf geprobeerd maar we kregen het niet voor elkaar. EP Stadshagen gebeld en ondanks de drukte kwamen ze toch bij ons langs. Probleem opgelost. Bedankt voor de snelle en uit stekende service.

Prima 24-07-2017 In de winkel gekocht
panningen

Geweldige service

Vakkundig, duidelijk en snel advies !
Prima locatie en goede parkeergelegenheid.
Vriendelijke medewerkers.

Bakker 24-07-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Prima geholpen, deskundige medewerkers!

Een nieuwe tv aangeschaft bij EP in Volendam. Adviseur weet waar hij over praat en geeft prima advies. Complimenten!

Wouter Fidder 24-07-2017 In de winkel gekocht
EP Voordeelland

Prima advies en geweldige service

Prima winkel. EP Voordeelland kan ik iedereen aanbevelen. Al meerdere malen iets gekocht en iedere goed advies gekregen en prima service. Ze smeren je niets aan. Ze denken echt met je mee.

van Eekhout 24-07-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en correct in het nakomen van afspraken

De site is duidelijk. Over de levering: er werd in goed overleg een afspraak gemaakt met betrekking tot datum en tijdstip van levering. Apparaat werd geplaatst waar we het wilden hebben.

Harrie Reijnen 24-07-2017 In de winkel gekocht
Heythuysen

Diepvrieskast

Zeer uitgebreide kennis van alle kasten en volledige uitleg,de voor- en nadelen.
Overzichtelijke opstelling van alle vrieskasten.

hay wijnen 23-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Duidelijk advies, top service en betrokken medewerker

Mensen zijn gemotiveerd, zijn hadden een goede korting in het weekblad De Hallo.
niet op de website gekeken.

Yvonne 23-07-2017 In de winkel gekocht

Goeie service

Eerste bezoek was voor een vaatwasser, prima geholpen, ook toen er met inbouw wat problemen waren, goed opgelost. Daarom ook teruggegaan toen we een espressomachiene wilden aanschaffen, wederom goed geholpen.

Henk Schiffer 23-07-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Oprechte interesse in een gemoedelijke sfeer

Deze vestiging ligt nabij een aantal grote multi nationals die zich in dezelfde verkoopsector begeven. Er is vanaf binnenkomst een "ouderwets" goede klik met de winkel, de artikelen en het personeel. Er worden geen "dozen" verkocht (waar de verkoper vervolgens de bonus over kan verdienen), maar artikelen waar het personeel ook verstand van heeft. Weet diegeen het niet? Dan wordt een collega erbij geroepen. We voelde ons ook echt een gewaardeerde klant.

Chantal 23-07-2017 In de winkel gekocht
Tubbergen

Super snelle service!??

Als je op zaterdagmiddag in de winkel komt op een zonnige dag, voor aankoop van een koelkast en deze de zelfde dag nog gebracht wordt zodat onze
drankjes weer koel staan, dan noem ik dat echt super service! Bedankt!

Jac Neessen 23-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Klantvriendelijk en objectief in de advisering.

Wij werden in de winkel op een gebruiksvriendelijke wijze ontvangen. De medewerker van de winkel leidde ons naar diverse televisies en gaf objectief alle voor- en nadelen. Het vertrouwen werd geleidelijk opgebouwd. Dit maakte de keuze voor een bepaalde televisie gemakkelijk.

Jos 23-07-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Prima geholpen.

Al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe wasdroger. Eerst bij de grote internet jongens gekeken. Hier was steeds wel wat. Of het oude toestel werd niet opgehaald, of het nieuwe toestel werd niet geïnstalleerd. Op een gegeven moment kwam ik op de site van EP in Meppel terecht. Hier aanvankelijk voor mijzelf een toestel uit gezocht en vervolgens in de winkel gaan kijken. Na uitleg gekregen te hebben over een aantal toestellen en uiteindelijk voor een AEG droger 7DB83GS met warmtepomp gekozen te hebben, ging ik tevreden de winkel uit. De volgende dag werd de droger door twee zeer vriendelijke heren gebracht en aangesloten. Kortom prima geholpen.

Eric 23-07-2017 In de winkel gekocht
horst, Hoofdstaat 25

SAMSUNG koel- vries kast

Kreeg een peiling thuis over een inruil actie van koel en vrieskasten. Aangezien ik opzoek was naar een nieuwe ben ik het beter gaan bekijken. Online tot een koelkast gekomen daarna nar de winkel gegaan. Daar werd ik prima en deskundig te woord gestaan geen onzin gewoon de informatie waar ik om vroeg. Kom in de winkel tot een betere keuze die niet in de folder stond. Deze gekocht en word as dinsdag thuis geleverd en de oude word meteen meegenomen. Veel gemakkelijker gaat het volgens mij niet..

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rita 22-07-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid Scharwoude

Prima service en uitstekende prijs.

Bij EP Jack Stet een Miele wasmachine gekocht voor een zeer concurrende prijs. De plaatsing/installatie van de wasmachine was prima geregeld. Zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Een uitstekende koop. We zijn zeer tevreden met de aankoop via EP Jack Stet.

Wilma 22-07-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Super service

Kwamen voor de eerste keer bij verdaas in Oudenbosch. Hadden veel over gehoord maar was inderdaad super. Zochten een tv voor de slaapkamer . Uiteindelijk na een gesprek ,paar opties .uiteindelijk grote tv inruilen , 2 tvs gekocht nieuwe voor beneden en een voor boven . We hadden de tv voor boven bijna voor niets. En alles bezorgd en aangesloten. SUPER.

J.L 22-07-2017 In de winkel gekocht
Echt

Betaalbare producten
Ruim assortiment
Goede kwaliteit
Vriendelijk en behulpzaampersoneel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joyce 22-07-2017 In de winkel gekocht
Echt

Eerlijke prijzen!

Eerlijke medewerkers en eerlijke prijzen. Ik kom hier graag om elektronica aan te schaffen. De medewerkers weten waar ze over praten en nemen alle tijd voor je. Hier voelt de klant zich nog koning. Een hele goede stap is de webshop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvs 22-07-2017 In de winkel gekocht
HEERLE

Goede keus kunnen maken

Prettige site, goede keuzemogelijkheden, uiteindelijk bestelling geplaatst bij plaatselijke dealer Heijnen in Heerlen. Ook daar een uitstekende service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Pefecte service 22-07-2017 In de winkel gekocht

Uiterst goed geholpen!

Ik had problemen met de ontvangst van de filmnetzenders op mijn 2 jaar oude Sony tv.
Na eerst een software-update te hebben gedaan en wisseling van de CI-modules, bleef de klacht aanhouden. Uiteindelijk mijn tv gebracht en dezelfde middag gemaakt via het legen van het cachegeheugen. En dat zonder kosten! Pet af voor Jeroen en Dick.

Nynke 22-07-2017 In de winkel gekocht
harlingen

Eerlijke service

Ik krijg altijd het gevoel dat je serieus geholpen wordt. Ze zijn eerlijk, behulpzaam en meedenkend. Kortom een eerlijke service. Dat is toch wat je als klant wilt.

J.K. 22-07-2017 In de winkel gekocht

goede toko

Een prima en duidelijke voorlichting door een bekwame verkoper in een overzichtelijk bedrijf.
Aan te bevelen!

D.Bakker 22-07-2017 In de winkel gekocht
Ep Vaassen

Service en meedenken geweldig

Het is een niet zo'n grote winkel met deskundig en vriendelijk personeel, dat meedenkt met de klant, ook de bezorging en plaatsing van de toestellen gaat in nauw overleg en met de nodige deskundigheid

Dhr Z 21-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot (wervershoof )

Snel en goed !!!

Goede prijs ,duidelijke uitleg over product .
Prima geholpen door personeel.
Ze hadden echt tijd en aandacht voor ons .

HP 21-07-2017 In de winkel gekocht
EP Tummer te Roermond

Goed inlevingsvermogen

Vandaag een vrieskast van het type Miele gekocht. Verkoper was heel goed op de hoogte, vriendelijk en had bovendien heel goede adviezen. Deze EP Tummers te Roermond staat al jaren goed aangeschreven voor wat betreft kwaliteit en service.

Chris Polhuis 21-07-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Prima service

Prima service en goed advies. Aardige mensen en wij willen de plaatselijke detailhandel graag ook hun verdiensten gunnen. Jammer als alle winkels zouden verdwijnen.

Peter Roumen 21-07-2017 In de winkel gekocht
EP-Tummers - Roermond

Erg goed advies

Verkoper Xxxx gaf ons geweldig advies over een nieuwe diepvries. Die extra kwaliteit en de no-nonsense service van EP-Tummers, maakt dat ik hier mijn electronische apparatuur koop in plaats van bij de naast gelegen Mediamarkt in Roermond.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Diana Doorn 21-07-2017 In de winkel gekocht
Rosies, Kerkstraat 25, 9641 AM Veendam

EP Rosies gaf goede adviezen, daardoor kon ik bewust kiezen

Nette winkel ,vriendelijk en met kennis van zaken.
Men neemt tijd en zorgt dat je tevreden vertrekt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frankannet 21-07-2017 In de winkel gekocht

Goede voorlichting en service

Erg tevreden over de vakkundige voorlichting en tips die ik kreeg in de winkel over de aankoop bij een Oled tv en eventueel bijbehorende geluidsboxen. Er werd ook alle tijd voor ons genomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolf Klant 20-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goed advies , binnen vijf minuten klaar.

De naam is bekend in de regio. Prima service, twee keurig gekleede mannen. Ik was de afgelopen dat aan het klooien met mijn huidig scheerapparaat. Het aparaat heeft zeker vijftien jaar prima goed gefunctioneerd. Ik ook bij een volgende koop zeter weer voor een philips kiezen Heel vroeger wel eens een Braun geprobeert maar dat was niets.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Grietje 20-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Super goede voorlichting over het aan te schaffen huishoudelijke apparaat. Goede service en correcte aflevering en instalatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leontien Bleeker 20-07-2017 In de winkel gekocht
Ep Beerepoot, Hoorn

Wat een service!!!!

Ik kwam in de winkel voor een bepaalde ereader. Die hadden ze alleen nog als showmodel staan maar ik zou die mee kunnen nemen. Ik had zo mijn twijfels. Hoeveel vingers hebben daar al niet aan gezeten en wat deden die allemaal met het, toch wel kwetsbare, apparaat?
Het hoesje dat ik er bij wilde hebben was echter niet op voorraad.
Degene die mij hielp heeft toen naar een ander filiaal gebeld om te horen of de ereader én de hoes daar wel op voorraad waren. Dat was het geval. Ik vertelde dat ik het nog dezelfde dag nodig had omdat het een cadeau was voor iemand. En hoe mooi werd dit opgelost!! De winkelbediende van het andere filiaal kwam na zijn werk de aankopen brengen. Met een cadeaupapiertje er om heen en een strikje. Klasse jongens!

Fam. Robert 20-07-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

perfecte klantservice!

Ik vind het geweldig om te mogen ervaren wat service en klantvriendelijkheid betekend. Meedenken met de klant en wanneer een produkt na een jaar constant kuren vertoond je gewoon een nieuw artikel krijgt en zelfs de nieuwere versie van dat moment. Dat vonden wij geweldig! Onlangs een nieuwe vaatwasser besteld. Bleek toch niet te passen. Ruilen geen probleem! Ze denken met je mee en kijken wat wel mogelijk is. Ik vind dat ontzettend fijn! Wij komen bijna altijd voor alle grotere electronica Witgoed of anderzijds bij EP. Geen andere winkel voor mij cq ons!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B.F.Nanninga 20-07-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Beste service, altijd al geweest

Men heeft kennis van zaken op allerlei gebieden, je wordt er goed en professioneel geholpen, wij kopen al 30 jaar alles bij Beerepoot

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Visser 20-07-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Gewoon prettig geholpen in de winkel!

Fijne winkel, medewerkers weten waar ze het over hebben. Niet opdringerig maar gewoon goed geholpen. Ik was opzoek naar een Bluetooth speaker voor niet te veel geld, en ben geslaagd met toch een goede kwaliteit speaker voor niet teveel! Staat bekend om de goede service.

E.Sijm 20-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Wij kopen er altijd ,goede service.
Mooi winkelcentrum en je loop er lekker droog en warm
Je loopt er gemakkelijk binnen met open staande deuren.

A. Lankhaar 20-07-2017 In de winkel gekocht
EP:Zwirs De Strooplikker 5 2461 CW Langeraar

Betrouwbare zaak, al decinia lang

Goede zaak! Betrouwbaar. Voor service en reparatie gemaakkelijk te berieiken, zelfs per fiets.
Deskundig personeel.

Frans Mingels 20-07-2017 In de winkel gekocht
EP-Faarts Valkenburg

Top Service EP-Faarts Valkenburg

Hoe laat ook op de avond, afspraak is afspraak je gekochte goederen worden geleverd. TOP
Ik ga hier zeker weer terug.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 20-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Wij zijn enorm goed ngeholpen

Ep.beerepoot is een geweldige zaak waar je goed wordt geholpen en waar je tevreden de deur uitstapt.
Wij zijn er zeer goed behandeld door de desbetreffende medewerker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ros 20-07-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

de winkel

ik heb nooit ergens anders gekocht, goede afspraken snelle levering dus gewoon top en je kan je eigen spullen er in ruilen

Elise 19-07-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers Echt

Suuuuupergeweldige Service bij EP:Tummers in Echt !!

Het is een zeer mooie winkel , met 2 etages !!
De winkel ziet er keurig verzorgd uit . Met een balie voor af te rekenen en een aparte servicebalie. Ook de producten zijn heel mooi uitgestald met duidelijke informatie!!
Het winkelpersoneel was heel vriendelijk, kundig en attent !! Zo maakte zij mij ook attent op dat ik mee kon doen als ik de aankoop registreerde voor een reis naar zuid-spanje te winnen!!Het was erg druk op het moment dat ik daar was, maar ze probeerde mij toch zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn !! Tevens hebben ze mij de stofzuiger ook in de auto gezet !! Al bij al top service !! Dus ga zo door en ik zal zeker hun aanbevelen bij vrienden. !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

irene 19-07-2017 In de winkel gekocht

Topper

Geweldige service bij John v.d. Rijt in Tilburg. Hier word je geholpen door een echte vakman met verstand van zaken. Kreeg betrouwbaar advies en had mijn wasmachine supersnel in huis. Deze winkel is zeer zeker een aanrader!