EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Siebe 25-04-2019

Verkoper vertelt duidelijk en eerlijk wat de voordeel en nadeel zijn van de producten en waarom de ene duurder is dan de andere.

marij roks 25-04-2019

we vinden het een super zaak staat klaar voor zijn klanten en we komen er als er iets nodig eerst daarheen en altijd wel overgegaan tot een goede aankoop en er is ook een goede garantie en staan altijd voor je klaar 40 jaar trouwe klant

M wagtmans 25-04-2019

Het is een hele leuke winkel en ze zijn heel vriendelijk en hele goeie service ik ben er altijd heel goed behandeld

Peter 25-04-2019

Wat wij fijn vinden is dat je niet opdringerig word benadert.
Wij konden in deze zaak rustig rond kijken.
Daarna hebben wij om hulp gevraagd en stond direkt voor ons klaar.
Deze man heeft ons alles rustig uitgelegd hoe het apparaat werkte en waar wij op moesten letten.
Goeie uitleg wij hadden dan ook een prettig gevoel toen wij de winkel zonder aankoop verlieten.
Maar deze verkoopmedewerker heeft ons zo prettig benadert in het verhaal, dat wij s' middags terug zijn gegaan om over te gaan tot aanschaf.
Ook de bezorging en plaatsing is naar volle tevredenheid afgehandeld

C.A. Van der Hoorn 25-04-2019

De winkel van EP in Langeraar is een uitstekende zaak super klant vriendelijk en snelle service
Als er is stuk is zijn ze er vlug bij en helpen je supersnel weer
Ik raad deze winkel iedereen aan

Anneke 25-04-2019

Wij hebben toevallig afgelopen zaterdag 20 April 2019 een nieuwe tv gekocht (Samsung)bij E.P.Beerenpoot in Hoorn. wij zijn er uitstekend geholpen goede service en een zeer nette winkel. 2e paasdag zijn we weer even langs geweest voor een muurbeugel want uiteindelijk wilde wij de tv toch aan de wand bevestigen. het merk "vogel" zeer mooi en solide ziet het er uit , en inmiddels hangt de tv aan de muur.

Wij zijn sowieso een heel tevreden klant van Beerenpoot.

Ep Veendam 25-04-2019

Ze zijn vriendelijk luisteren goed wat je wilt.Word bezorgd tijd en overleg en de condensdroger netjes op zijn plaats gezet.

R.B.Tigchelaar 25-04-2019

EP Beerepoot Hoornis een voortreffelijke winkel voor kwaliteitsprodukten. We hebben een AEG warmtepomodroger en wasmachine gekocht de afgelopen maanden. Volop gebruik gemaakt van 2 prachtige aanbiedingen AEG wasmachine voor €395,- en warmtepompdroger van AEG met parfumbon van ICI Paris en inruil oude droger. Uitstekende voorlichting en service. Klasse winkel.
Onderscheid zich hiermee duidelijk van andere zgn. prijsvechters waar ik inmiddels klaar mee ben. Dikke pluim.

Anja Maas 25-04-2019

Al jaar en dag koop ik hier alles van t.v. koel vries combinatie warmtepompdroger magnetron enz. Altijd hele goede service, klantvriendelijk goede uitleg en eerlijk. De beste prijs voor het te kopen product. Snelle levering nette montage bij b.v. beugel om de t.v. op te hangen, door vriendelijke en vakkundige mensen. Wat kun je meer wensen. Hier rij ik graag even voor naar Jan Verdaas in Oudenbosch.

Eek 24-04-2019

De levering liet op zich wachten. Na wat bellen bleek de opdracht niet verwerkt te zijn bij de fabriek. De nieuwe levering zou de volgende dag geleverd worden. Alles keurig geregeld!

Sanne 24-04-2019

Prima levering, na de bestelling nog contact gehad, vragen werden vriendelijk en duidelijk beantwoord!

PeterM 24-04-2019

Deze Webshop van EP.NL is Goed en Betrouwbaar, ze leveren Goede Produkten en AchterAf betalen via AfterPay werkt ook Perfekt !!!

adriaan 24-04-2019

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en professioneel advies. Ga alleen niet achterin de zaak zitten met bekenden of vrienden, dat komt niet goed over voor een nieuwe klant.

ReneeSaskia 24-04-2019

Ik ben superblij met EP!! Wat een topservice!!
Als ik het eerder wist had het mij een hoop tijd en moeite gekost!!
Aanrader!!

Arie 24-04-2019

We waren bij ep Beerepoot in Hoorn. Mooie winkel, vakkundig en vriendelijk personeel.

Goed en prettig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv. XChapeau!

Rientje 24-04-2019

Een hele fijne shop we hebben een droogtrommel gekocht en de man die hem bezorgde heeft hem netjes aangesloten zelfs nog even een extra tussen stukje ertussen gezet op de wasmaschine aanvoer zodat ik niet de waterbak hoef te legen. Zeer klantvriendelijk en bestelling was snel en correct afgehandeld. Dikke pluim

Kris 24-04-2019

Bij ep heb ik het gevoel dat ze me altijd graag helpen enige minpunt dat hebben anderen ook en daarom moet je soms lang wachten

JvR 24-04-2019

Klantvriendelijk, eerlijke informatieverstrekking, betrouwbaar, goede service

Witteveen 24-04-2019

De winkel EP Nijverdal is overzichtelijk en toch uitgebreid.
De combinatie goede service, advies en aftersales, maakt dit een prima winkel. (zowel online als offline)

Willem Vaessen 24-04-2019

Wij zijn vaste klant en service is altijd goed en correct.
Daarom kiezen wij voor EP Boxtel

Ben 23-04-2019

Ik vindt EP Molendijk een winkel met een geweldige service en vaktechnische kennis. Product wordt snel en vakkundig bezorgd en geïnstalleerd. Je krijgt dus het juiste product voor een acceptabele prijs

Jose. 23-04-2019

Zeer klantvriendelijk
Uitgebreid uitleg van het product.
Al vele malen een product gekocht,en noch nooit klachten ondervonden.
EP. een aanrader.

Lg 23-04-2019

Als men spreek of een zaak dan is dit de zaak, mooie nieuwe winkel in Schagen.
Ruim assortiment met laag prijzen, vakkundig en zeer behulpzaam personeel.
Kortom een topwinkel.

Y.Visser 21-04-2019

Altijd leuke aanbiedingen op populaire producten.
Vriendelijke bediening.
Goede service.
Niet super lang wachten

Paul de Jong 21-04-2019

Afgelopen week tijdens de EP Beerepoot Show een LG TV gekocht. Uitstekende service. Had te TV vooraf gereserveerd, en deze stond daarom ook netjes klaar. Zoals altijd was het personeel enorm vriendelijk en de winkel een ware inspiratie.

De vries. 20-04-2019

Zijn op de voorjaarsbeurs geweest.en hebben een Montana Airfrayer en een Boretti waterkoker gekocht. Zijn zeer te spreken over Beerepoot.
Goede service vriendelijk personeel. En een prachtige winkel in Hoorn.
Komen er al jaren.

Herma Blokzijl 20-04-2019

Door piekstroom allerlei zaken kapot en aangezien ik niet zonder computers/internet en telefoon kan, heeft een medewerker van EP Kuik in Hollandscheveld ons meteen geholpen en is meegegaan naar mijn kantoor, terwijl hij eigenlijk in de winkel moest staan. Ik kan weer verder! Ik ben erg blij! De service is geweldig!

Martina 20-04-2019

Nette snelle afhandeling. Tv besteld en opgehaald in de winkel. Tv werd zelfs voor me in de auto geladen.

Paashaas 20-04-2019

De service van deze winkel in Denekamp is heel goed. Als er iets stuk is komen ze heel snel langs om het apparaat te repareren. En als ik iets nieuws koop, komen ze het heel snel installeren.

Masha Ursem 19-04-2019

Voor mij een dikke 10! De aankoop die ik had gedaan bleek het verkeerde type kabel te zijn (aansluiting meerdere computerschermen). Helaas had ik hem wel al uit de verpakking gehaald. Na een medewerker te hebben gesproken via de telefoon, die zei dat het geen probleem was om hem terug te brengen, ben ik terug gegaan naar de winkel om de kabel te retourneren. Er werd geen enkel probleem van gemaakt en ik kon zonder moeite de aankoop retourneren zonder bon en zonder verpakking. Top service!

Ella 19-04-2019

Mooie Bosch BGL8AAAA Stofzuiger met zak gekocht voor 149,-- euro ivm opening nieuw filiaal.
Super goede informatie gehad, ze nemen echt de tijd voor je.
Klant vriendelijk ze nemen echt de tijd voor je.

C. Kagenaar 19-04-2019

prima geholpen in de zaak in Hoorn door dhr Dave van der Steen. Hij heeft goede uitleg gegeven , ondanks het feit dat we wat ouder zijn en dingen niet altijd meer snappen. Hij bleef geduldig en vriendelijk. Ook de heren die thuis de citation bar en dvd speler hebben alles goed uitgelegd. Beerepoot is zeer aan te bevelen, ook door de goede service, mocht het nodig zijn.

Gert 18-04-2019

zeer nette prijs en een zeer snelle levering. Product wordt netjes aan de deur afgeleverd.

Ans M. 18-04-2019

Ik heb bij EP Langedijk een e-reader gekocht. Bij deze zaak krijg je een eerlijk advies en word keurig geholpen. De prijzen zijn ook prima. vandaar deze keuze.

Ruud 18-04-2019

Vandaag in winkel lokatie Hoorn geweest. Dit naar aanleiding van reserveren LG tv in het kader van de Voorjaarbeurs van EP Beerepoot
Mooie winkel, prettig personeel, goede sfeer en goed geholpen🙂

Henk 18-04-2019

De site en het bestellen ging prima! De bezorging wat minder, maar dat lag aan de koeriersdienst.
EP heeft dit na contact prima opgepakt en geregeld! Kortom, niets dan lof voor EP!!!!!!

Moni 18-04-2019

Ik heb een goede ervaring met EP gehad. De levering was snel en op tijd. Het product bevalt ook erg goed.

Gery Stoop 17-04-2019

Wij zijn bij de opening van een nieuw filiaal EP Beerepoot in Broek op Langedijk geweest. Wij wonen boven de winkel en vanwege de overlast kregen wij , ongevraagd, een excuusbrief en later een cadeaubon t.w.v. €20,-.. Schitterende openingsacties en ruime overzicht van de artikelen. De klantvriendelijkheid en uitleg van de aankoop IPad was echt top. Dit filiaal is echt een aanwinst voor het Winkelcentrum in Broek op Langedijk.

John 17-04-2019

Via de website een tv gekocht en net bij EP Stadhagen opgehaald.
Net als eerder keren super netjes behandeld.
Prima voorlichting gekregen over soundbars.
Mocht ik deze gaan aanschaffen ga ik dit zeker hier doen.

Ger 17-04-2019

Prima service, goede prijs. Geweldige zaak en een aanrader "De Treffer" in Winschoten is een echte voltreffer.

Christianne 16-04-2019

Na online bestelling erg snel gebeld voor het maken van een afspraak om het bestelde te leveren. Aardig personeel, levering ging super en de wasmachine werd snel aangesloten. Zou zeker aanbevelen!

B.W. 16-04-2019

Super goed en vooral snel geholpen. Alles op voorraad en deskundig personeel! De prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed! Zeker een aanrader!

fam w.van werven 15-04-2019

als er iets stuk is of je heb vragen zelfde dag nog voor elkaar, of je krijg de zelfde dag nog een andere was machine bij huis zo als wij

wiliam kamsteeg 15-04-2019

Het is een geweldige winkel je kunt er al je spullen kopen die je nodig hebt van wasmachines Bluetooth Speakers iPads alles wat je een beetje in huis gebruikt hebben ze wel opladers telefoon kabeltjes van alles en nog wat de beste winkel die ik ken in ommen

Groeten van wiliam

Hans Zwanenburg 15-04-2019

Een goede service en geholpen door vriendelijke mensen die weten waar zij overpraten.
Wij kopen ons vastgoed al meer dan 25 jaar bij E.P Tol

Jaap 14-04-2019

Service is goed maar ik heb een TV die moet een update doen maar het lukt niet
Dan zegt men kom maar Langs met de TV
Dat vind ik were minder van E.P
Officiele reactie van EP.nl 16-04-2019

Geachte heer,

Wilt u een mail sturen met daarin de gegevens van u en welke winkel het betreft? Dit kunt u sturen naar klantenservice@ep.nl. Dan kijken we graag wat we kunnen betekenen voor u.
EP:.nl Klantenservice

Anne 14-04-2019

Bij E.P. Prieto Zuidhorn neemt men alle tijd om je van een gedegen advies te voorzien, dit door goed uit te vragen wat je wilt, waarvoor het gebruik en hoe intensief eventueel. En ze zijn eerlijk in hun antwoorden én met hun prijzen. Daarnaast reageren ze zeer snel als je hen nodig hebt i.v.m. een reparatie of iets van die aard. Top winkel met top personeel!

Erika Gerrits-Wit 14-04-2019

Geweldige winkel, met vriendelijk en deskundig personeel. Ze staan altijd voor de klant klaar. Als ik een nieuwe wasmachine of tv nodig ben( ook andere huishoudelijke apparaten koop ik daar) ga ik altijd naar EP Nijverdal en wordt altijd goed geholpen!

Remerink 14-04-2019

Wij kopen graag bij EP ivm de geweldige service. Je wordt er goed adviseert en wanneer een product defect is staan ze voor je klaar!

Francis Fallentin 13-04-2019

EP Broek op Langedijk, nieuwe en knappe winkel. Vriendelijk en vakkundig personeel. Wij hebben hier direct een tv en geluidsinstallatie gekocht. Zeer tevreden!