EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kabee 06-10-2023

Ik had weleens wat van deze zaak gehoord, maar nog nooit wat via internet besteld. De bestelling is keurig door hunzelf afgeleverd en hebben het oude apparaat teruggenomen voor recicling waar wij erg blij mee waren. Top geregeld.

Bloem 06-10-2023

We kiezen al dertig jaar naar volle tevredenheid voor deze shop. Goede service, altijd vriendelijk, bezorging altijd in overleg, verkopen, bezorgen en installeren de producten met passie, nemen je oude apparatuur weer mee, mooie producten tegen een altijd lagere prijs dan elders. Ook nu kwam ik de vergelijking bij deze shop het gunstigste uit. Al met al een topshop!

Mpmmsn79 06-10-2023

Gewoon heel goed! Goede service, TV mooi op voorraad en de volgende dag volgens de afgesproken tijd netjes bezorgd. Ik zeg "TOP!"

Laura Bakker 06-10-2023

Ik vind de site heel overzichtelijk en bestellen is heel makkelijk.
Voor mensen met n kleine portomonee is het heel fijn om in 3 keer te mogen betalen.
Bijdeze bedankt!
Al meerdere keren nieuwe aparaten gekocht bij E.P en raad jullie altijd aan bij andere mensen.

Gert 06-10-2023

De vaatwasser die wij hebben gekocht kwam bij EP het met de beste prijs uit de bus.

Martijn 06-10-2023

Bestellen via de site was makkelijk en overzichtelijk. Ik kon een leverdatum een paar weken in de toekomst aangeven. Ik werd voor de levering nog netjes gebeld om een tijdslot af te spreken. Levering was ook mooi op tijd. Geen negatieve punten voor deze bestelling.

Sylvia 05-10-2023

Vriendelijke site, volop keus.
Ook nog eens aantrekkelijke prijzen.
Bezorgafspraak verliep goed, wordt uitstekend op de hoogte gehouden vsn levering. Prettige bezorger.

Jan 05-10-2023

TV netjes optijd volgens afspraak afgeleverd, de TV werd netjes binnen gebracht door de bezorger vanEP.
Na dat ik hem zelf geïnstalleerd had werkte hij prima zoals ik verwacht had , dit kan je trouwens ook door EP laten doen.
Dus een aanraader EP, top.

Leny Lazaroms 05-10-2023

Gemakkelijk in gebruik, snel gevonden wat ik zocht.
Snelle service en vriendelijke, behulpzame monteur

A.Veldmeijer 04-10-2023

Snelle levering en een goed product, niks te klagen, makkelijk om de fidelio speaker aan te sluiten.

Jeroen 04-10-2023

Bij EP Heijnen een Siemens droger besteld die volgens de site op voorraad zou zijn en op de door mij gewenste datum geleverd zou kunnen worden. Helaas bleek dit anders maar dit is zowel via de mail als telefonisch met ons gecommuniceerd en goed opgelost. Bestelde apparaat uiteindelijk een paar dagen later keurig ontvangen.

Zakaria 04-10-2023

Wasdroger werd niet op tijd geleverd door de leverancier, maar het werd goed opgelost door de medewerkers van EP Rene.

Paul 04-10-2023

Wij hebben 2 maanden geleden bij EP Enter een Hisense tv gekocht. Er was een zeer interessante aanbieding. Vooraf gebeld en keurig te woord gestaan, de tv werd voor ons apart gezet en 's middags gingen wij erheen. We werden vriendelijk ontvangen en kregen duidelijke uitleg over het apparaat. De verkoper gaf aan dat het voor deze speciale prijs een geweldige tv is. Nou, dat is het ook! We zijn er superblij mee en zijn zeer tevreden over het bezoek aan de winkel.

Paula 04-10-2023

Als ik iets nieuws moet aanschaffen dan denk ik meteen aan de EP winkel ik ben hier nog nooit binnen geweest ik kijk online rond bel naar de winkel en vraag dan advies over mijn keuze van een bepaald art.en er word duidelijk en deskundig op geantwoord waarna ik het online bestel en het word dan keurig op tijd bezorgt en deskundig aangesloten mijn 3e aankoop al en in de toekomst als het weer nodig is weet ik ze weer te vinden want hier is een heel tevreden klant ….

Et 04-10-2023

Alles volgens afspraak en een super snelle levering. Werd tot aan de deur afgeleverd, fijne service!

Vd Beemt 03-10-2023

Bij EP Jan Verdaas weten ze al jaren wat service is
Zoals je het thuis zelf wilt zo doen ze bij EP Jan Verdaas
Heel fijn we kopen daar al jaren.

Irene 03-10-2023

Ik koos EP, na vergelijking, vanwege de prijs. Het aankoopproces was gemakkelijk. De levering vond plaats op het aangekondigde moment. Maar de bezorgers waren weg, voordat ik kon controleren wat er geleverd was en of het in goede staat was, omdat zij het product niet uitpakten. Dat stoorde mij.

Anouk 03-10-2023

Ik heb nadat mijn eigen koelkast kapot gegaan is een nieuwe besteld en meteen betaald bij EP. Deze was duurder als bij concurrenten, maar er stond dat de koelkast vandaag besteld, morgen in huis zou zijn. Op de dag van de levering werd ik pas gebeld dat de bezorgers pas 6 dagen later, op maandag, tijd hadden om de koelkast te leveren. Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Ik heb zelf een vervangende tijdelijke koelkast geregeld.
Toen de koelkast 6 dagen later gebracht werd, bleek het verkeerde model geleverd te zijn. Hier hebben wij binnen 5 minuten na de levering meteen over gebeld. De koelkast zou aan het eind van de dag omgeruild worden. Wij werden pas rond 4 uur weer gebeld over dat de koelkast helemaal niet op voorraad bleek te zijn. Deze was wel op voorraad in het algemene magazijnen en kon wel besteld worden en zou dan dinsdag, uiterlijk woensdag binnen zijn, maar kon pas zaterdag geleverd worden. Dit vond ik al vervelend worden, omdat ik nog steeds met een leen-campingkoelkastje zit. Toen vroeg degene aan de telefoon of ik anders zelf geen grote auto had en of ik de koelkast dan niet zelf om kon ruilen bij het magazijn. Ook vroeg hij of ik een leen koelkast wilde tot zaterdag. (Deze kan wel gebracht worden, maar de goede koelkast die al 1,5 week geleden geleverd had moeten zijn kan niet gebracht worden?!) Ik heb EP toen toch nog een keer het voordeel van de twijfel gegeven om het goed af te ronden en heb met de jongen aan de telefoon een bezorgafspraak voor zaterdag gemaakt. (Het verkeerd geleverde model staat intussen ook nog bij mij thuis in de weg en word niet opgehaald.) Zaterdag heb ik de hele dag gewacht en uit eindelijk gebeld om te vragen of ik de koelkast nog kon verwachten. De jongen aan de telefoon zei dat er helemaal geen bezorgafspraak ingepland stond en dat de koelkast nog niet op voorraad is. Op dat moment heb ik gezegd dat ik dan de hele bestelling graag wil annuleren omdat we inmiddels een paar weken verder zijn en ik nog geen koelkast heb terwijl deze de dag na mijn bestelling geleverd zou zijn. Het verkeerde model weigert EP ook op te halen, omdat zij geen tijd hebben. Maar ikzelf heb wel inmiddels al 2 dagen vrij genomen om thuis te blijven voor de koelkast die niet eens komt!!
klantenservice-66 03-10-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan met de hele verwerking van uw order.

EP:Klantenservice

Bart 02-10-2023

Goede aanbiedingen en levering op de door mij gekozen datum. Gekozen voor wasmachine levering en aansluiting en alles werd snel en professioneel aangesloten. Zeker aan te raden.

Esther 02-10-2023

prima communicatie en goede snelle levering. Prettige medewerker die meedacht.

Iris 02-10-2023

Goede communicatie en levering op tijd. Enige minountje dat ze wat eerder waren dan afgesproken, waardoor ik bij levering niet thuis was

Happyme007 02-10-2023

Ik ben super tevreden met de service van EP.nl het personeel en de bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam.
Echt een top winkel, ik ga hier zeker vaker kopen!

Robertjan 02-10-2023

Goede service, wij werden netjes gebeld dat de levering een dag later zou plaats vinden. Erg blij met de goede communicatie.

Mike 02-10-2023

Geen 10, pure perfectie bestaat niet in mijn ogen. Maar heel tevreden over de site en telefonisch ook heel duidelijk. De wasmachine was nergens zo goedkoop en heb weer een AEG genomen, de vorige werd 15 jaar oud. De bezorging was snel en er werd een duidelijke uitleg gegeven over de aansluiting en hij draait nu als een tierelier.

F Merken 02-10-2023

Vriendelijk personeel behulpzaam
Van te voren gebeld voor de levering
Ondanks latere levering toch tevreden