EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 04-06-2019

Ik koop al vele jaren bij EP Rickelman in Boxtel.
Altijd heel goede service. Zelfs voor een niet gangbaar controlelampje wat bijna nergens te koop was, hebben ze hun best gedaan en zijn er in geslaagd! Ook hebben ze de apparatuur die ik daar gekocht heb, aangesloten en repareren kunnen ze ook heel goed! Ze hebben mij nog nooit met lege handen laten staan! Prima winkel!

Peter

J. 02-06-2019

Bij EP heb ik online een afzuigkap met koolstoffilters gekocht. De producten waren voordelig geprijst en als uitzondering op andere webshops was wel de juiste combinatie te verkrijgen (afzuigkap met het goede type filters).
Vrij snel na mijn aankoop werd ik telefonisch benaderd om de leverdatum samen af te stemmen. Ik was erg verrast door deze service. Voor de bezorging stond een tijdsbestek van twee uur. Fijn dat ik er niet een halve of hele dag voor aan huis gekluisterd zat.

pelzer 02-06-2019

Een bestelling gedaan in de winkel, ik werd goed en snel geholpen. Levering opgevraagde tijd, en ik goede service. uitgebreid informatie wat voor wasmachine .Ook tijd genomen voor de klant. Zeer aan te bevelen.

Ron Vos 02-06-2019

Fantastisch geholpen, zelfs met problemen met de concurrent.
Echt een aanrader!

Linda 02-06-2019

Een bestelling gedaan in de winkel, ik werd goed en snel geholpen. Levering keurig op tijd, en ik werd op de hoogte gesteld dat de levering aangekomen was in de winkel. Goede service

Peter 02-06-2019

Was niet op voorraad bij de EP winkel waar ik normaal koop, daarna besteld bij hun webshop, mede op advies van de EP winkel. Perfect geregeld en snel geleverd!

Peter en Sophie 01-06-2019

Perfect geholpen in het filiaal in Broek op Langedijk. Gedegen kennis van het assortiment, vriendelijk personeel. Levering, ophangen en installeren van de nieuwe tv super geregeld. Geen haastklus maar vakkundig en netjes opgehangen. Wij zijn heel tevreden en komen zeker voor een volgende aankoop bij deze winkel terug.

Betty 01-06-2019

Ik heb deze shop gekozen ivm de laagste prijs. Het product werd keurig verpakt en snel geleverd.

harry 01-06-2019

Bij onze bestelling van eennieuwe koffiezetter en waterkoker voor in de camper bleek een van twee niet voorradig en was de levertijd onbekend, om een en ander toe te lichten werden kort na het bestellen gebeld door een medewerker van EP.
Anders dan bij andere webbestellingen waarbij levering uitblijft en na zelf kontakt zoeken te horen krijgen, sorry niet op voorraad en we wachten tot alles kan worden verzonden.
Ik vind de manier van deze EP prettiger.

Reedijk 01-06-2019

Met de nieuwe kookplaat van EP hadden wij problemen mee.
Door EP werd deze vervangen door een ander soort kookplaat. Zonder extra kosten.
Wat een service van EP te Ommen.
Dankjulliewel!

Ruud de Vet 31-05-2019

De bediening was uiterst vriendelijk. Door vragen wist de verkoopster/ eigenaresse mij op een uitstekende wijze van informatie te voorzien. Zij gaf vertrouwen, adviseerde mij op een geduldige wijze en heeft mij vervolgens een toestel aan doen schaffen waar ik werkelijk profijt van zal hebben. Het toestel was niet op voorraad maar kon na een paar dagen geleverd worden.

Damhuis 30-05-2019

De firma Molendijk ,heeft ons zeer goed geadviseerd ,met het kopen van een inbouwafwasmachine , diverse mogelijkheden , zeer vriendelijk , ook de instalateurs , prima werk ! Ik beveel deze firma erg aan .

T. Bouman 30-05-2019

Prima geregeld. Na bestellen al snel bevestiging ontvangen. Snelle levering. Levering precies op de tijd van de toezegging. Nette en vriendelijke bezorgster. Levering onbeschadigd, goed verpakt.
Keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Nog nooit meegemaakt dat ik een paar dagen na levering kon betalen. Een prima zaak. Een flinke pluim.

Ina 29-05-2019

Artikel was op voorraad en is keurig verpakt op de afgesproken tijd bezorgd. Beste prijs

Cees 29-05-2019

Ik werd op plezierige wijze geholpen, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het artikel was keurig op tijd aanwezig.

J.g 29-05-2019

Snel en netjes geleverd
Fijn contact met dichtsbijzijnde winkel in Zetten.zeer tevreden zou het zeker aanbevelen

van der wolf 29-05-2019

Shop is helder en makkelijk in gebruik , werd al snel gebeld door een filiaal in de buurt. Nog dezelfde dag geleverd,en verpakking mee retour

John van den Berg 28-05-2019

We kwamen via een aktie van de staatloterij voor een Inventum apparaat bij de shop terecht. Bij de afhandeling van de koop werden we prettig en snel geholpen.

Anniek. peddemors 28-05-2019

Geweldige service !! Aardige verkopers ! Ik ben een alleenstaande weduwe en mag niet zwaar tillen. Door ......werd alles netjes bezorgd en geïnstalleerd . Dikke tien!!!

Jan 28-05-2019

We zijn voor een wasdroger naar EP Beerepoot gegaan en werden uitstekend en vriendelijk geholpen. Ook op de keuze qua prijs en energiezuinigheid en functies werden we uitgebreid geïnformeerd. Op de afleveringsdag werden we keurig een kwartier vooraf gebeld en werd de droger netjes bij ons afgeleverd. Helemaal top, wij zijn zeer tevreden!!

Harry IJzer 26-05-2019

Uit ervaring zijn wij gewoon weer naar EP Beerepoot gegaan vanwege aanschaf hifi speakers, ondanks dat je er niet elke dag iets koopt. EP Beerepoot geeft goede service en heeft super vriendelijk personeel die verstand hebben van alle producten die EP verkoopt. Dus ook nu zijn wij dus weer super geholpen.

Nathalie 26-05-2019

Super geholpen, waren eerst in de winkel en gaven te kennen dat we wel een budget hadden waar we rekening mee moesten houden. We zijn er toen op attent gemaakt dat er magazijnverkoop was. Dus uiteindelijk daar geslaagd voor een nieuwe wasmachine. Ook daar zijn we super goed te woord gestaan.

Joop.l 25-05-2019

Goede service en fijn personeel. Verstand van alle producten die ep verkoopt. Als het niet voorradig is in de winkel wordt het besteld. 2 dagen later een telefoontje en ophalen/ bezorgen.

Jolanda v Gaal 25-05-2019

super vriendelijk personeel , goede prijzen en een.prachtige winkel met overzichtelijke indeling .

P. Welbroek 24-05-2019

Bij EP Meppel kun je terecht voor een goed en eerlijk advies. Het personeel is super vriendelijk en de levering van ( in dit geval) een wasmachine ,was snel. De bezorgers zijn vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.
Wij zijn zeer tevreden over EP Meppel en raden deze ook altijd aan bij vrienden en kennissen.

Wielinga 24-05-2019

Goed qua prijs, service was uitstekend! Vaatwasser werd zelfs gebracht, iets na zessen. Dus ik hoefde geen vrij te nemen 👍🏻

Marloes 24-05-2019

EP zit in onze woonplaats en de mensen daar geven altijd goed advies en een goede service. Netjes afgeleverd en aangesloten. De site is duidelijk.

Aman 24-05-2019

keurig bezorgd zonder problemen.

Het product was precies zoals omschreven waardoor ik het niet terug heb hoeven sturen of akelige telefoontjes heb moeten plegen om het op te lossen.

Rene 24-05-2019

Goede klantvriendelijke winkel, die als de wasmachine kapot is direct langs komt om te maken.
Kortom goede service dicht bij huis.

Rene 23-05-2019

Ep tubbergen goede toelichting , vriendelijk en goede service komen afspraak tot nu toe altijd goed na.

Miranda 23-05-2019

Het product was gemakkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering. Prima! Ook in de winkel zelf altijd een top service met veel kennis van zaken.

J.C.Waanders 23-05-2019

Oude klant, toen dit een E.P winkel werd gewoon bij hem gebleven ook vanwege zijn goede service
en vooral door dat je op hun aan kunt .

Gert 22-05-2019

Top winkel vriendelijk personeel dieje deskundig voorlichting kunnen geven. Veel keuze met een prijs van hoog naar laag.

Paty 22-05-2019

Een overzichtelijke site ,
Alleen was het bij ons het geval dat we de optie " afhalen" niet konden uit vinken.
Telefonisch contact verliep prettig en na overleg is de eigenaar zelf langs gereden na het werk. Eennservice dus.

Inge 22-05-2019

Bij EP Meppel wordt je altijd super vriendelijk geholpen, denken ze met je mee en erg goede service!

Jeroen de vries 22-05-2019

Fijne winkel om iets te kopen en altijd een vriendelijke lach van de medewerkers. Heel belangrijk tegenwoordig. Ook de producten zijn gewoon goed.

Bert Aardenburg 22-05-2019

Persoonlijke aandacht.
Goede service, duidelijke informatie en afspraken.
Snelle levering en deskundige installatiewerk.

Anne R 22-05-2019

Prima en nette winkel met een ruim assortiment en concurrerende prijzen.
Het adres voor mij waar je eerlijk advies krijgt!

Ate Gjaltema 21-05-2019

EP: Molendijk - Denekamp
Concurrerende prijsstelling, snelle levering, keurige installatie van de grote tv, alle benodigde uitleg bij de werking van het een en ander, verpakkingsmateriaal meegenomen.
Zo hoort het!

willem 21-05-2019

een goede shop. snelle levering via plaatselijke winkel. prijsverschil was de aanleiding om het via de shop te doen. in de winkel is het bijna €. 10,00 duurder.

N. Rood 20-05-2019

Nieuwe TV nodig en bij EP stonden we na een half uurtje buiten en een uur later hing ie aan de muur en konden we voetbal kijken. Snelle en deskundige service. TV maakt waar wat verteld is.

J.C.Waanders 20-05-2019

Goed advies bij aanschaf,bij aflevering word een goede uitleg gegeven en bij eventuele
problemen word men goed geholpen en dat alles op een gemoedelijke en proffesionele manier.

Harrie 20-05-2019

kopen op internet met de service van een lokale winkel. dit is een heel ander gevoel van internet kopen. geen wazige bezorgers, maar de winkelier uit Grou, dat geeft een vertrouwd gevoel. de service was prima!

M v Oosterwijk 19-05-2019

Na het bestellen van de koelkast ben ik steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Voor de aflevering werd een afspraak voor de volgende dag gemaakt en de koelkast werd netjes op het afgesproken moment afgeleverd. Ook de financiële afhandeling was prima geregeld.

Anoniem 19-05-2019

Advies van vakmensen, levert goede kwaliteit. Nadeel: levert enkel binnen bepaalde regio, met service-/installatiekosten.

Ab veerman 19-05-2019

betreft EP: Beerepoot Hoorn
ben zeer goed geholpen door verkoper hij had goed advies van waar wij het apparaat gingen plaatsen, en waarvoor wij deze gingen gebruiken, ook bij het afrekenen had hij nog goed advies over een extra verzekering van drie jaar en wat dat precies inhoud.

Annet Buijsman 19-05-2019

De winkel is uitstekend, goede bediening, vriendelijke verkoper. Ruimte van de winkel is overzichtelijk. Goed geregeld om te betalen met goede informatie wat betreft het bezorgen. Gewoon top.

Raymon 17-05-2019

Online bestelling geplaatst met afhalen in de winkel, betaald via iDeal. In eerste instantie onduidelijk wanneer ik het artikel af kon halen. Zou volgens bevestiging email in het overzicht moeten staan, maar dat was niet het geval. Kreeg paar dagen later wel al de email met de vraag of ik een beoordeling wilde plaatsen. Ochtend dat ik dan maar zonder bericht richting winkel ging kwam er een sms binnen dat ik het artikel af kon halen. In de winkel hield de verkoopster vol dat ik het product nog moest afrekenen, ook na navraag bij collega. Zelfs na laten zien van bankafschrijving was men nog niet overtuigd. Belabberde service...
Officiele reactie van EP.nl 21-05-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat het niet is verlopen zoals hoort. Wilt u zo vriendelijk zijn om een mail te sturen naar klantenservice@ep.nl met daarin welke winkel u heeft gesproken. Graag wacht ik uw reactie af.
EP:Klantenservice

Koos IJdema 17-05-2019

EP Mensonides sinds kort ook gevestigd in het mooie Bolsward
Voor mij is gebleken dat dit het adres is waar je vakkundig en betrouwbaar wordt geholpen door vakmensen en bovendien zijn de prijzen hier betaalbaar ook voor de mensen met de wat kleinere beurs.
Voor mij gaat kopen via deze winkel van EP zeker boven internet!

Fam. E. Honcoop 17-05-2019

Onze ervaring met EP in Nijverdal is, dat zij een uitstekende service verlenen. De gemaakte afspraken worden nagekomen, bij problemen op gebied TV of hetzij ontvangst van TV of radio signalen, het wordt keurig opgelost. En niet onbelangrijk de kosten die zij berekenen zijn allersinds redelijk.

Met Vr. gr.
Fam. E. Honcoop