EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Nel 10-07-2017 In de winkel gekocht
Horst aan de Maas

De service is écht goed

We hadden het pech dat we een beetje domino effect hadden met onze oude apparaten.
Wasmachine na vele jaren trouwe dienst kapot gevolgd door diepvries en mijn laptop vond het (later)ook wel welletjes :( Dus naar EP gegaan en daar nieuwe apparaten gekocht. We werden zeer vriendelijk geholpen en ze zouden de oude apparaten gelijk meenemen. De diepvries kon niet gelijk mee dus die werd gewoon na overleg later opgehaald , we hoefden hem alleen maar aan de deur te zetten. Ook al is het druk in de winkel , ze nemen evengoed tijd voor je en dat is heel erg fijn. Klant is koning bestaat soms toch nog wel en bovendien is er keus genoeg!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M roemer 09-07-2017 In de winkel gekocht

prachtige winkel

Wij gaan altijd naar berenpoten in Hoorn, een Prachtige mooie ruime winkel met goede producten, het personeel is deskundig en behulpzaam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Scherkopf/-messer 09-07-2017 In de winkel gekocht
Leek, Tolberterstraat 28

Bijzonder fijne behandeling

Ik werd op bijzondere wijze geholpen. Mijn Philips scheerapparaat moest van nieuwe mesjes voorzien worden. De verkoper maakte er geen enkel probleem van om deze
nieuwe mesjes voor mij aan te brengen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ella 09-07-2017 In de winkel gekocht
Swaak, Leiden

Snel, betrouwbaar en aller vriendelijkst

In EP Swaak aller vriendelijkst geholpen en goed advies gekregen. Binnen 1 dag stond de wasmachine op zijn plek en was alles geregeld. Netjes de internetprijs berekend terwijl de winkel €50 duurder zou zijn.

Anja 08-07-2017 In de winkel gekocht
Rickelman, Best

Geweldige service! Vriendelijke verkoper!

Ze hebben gekeken of onze oude tv nog te repareren was, hier kwamen te hoge kosten aan dus kozen we voor een nieuwe. De onderzoekkosten vervielen. Toen we de tv bestelden was hij duurder dan toen we hem ophaalden maar we kregen hem voor de nieuwe prijs.

A. Butter 08-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede uitleg van de verkoper

Vorige tv ook gekocht met prima uitleg en service, ik raad iedereen aan om naar deze winkel te gaan omdat je er prima geholpen wordt.

Silvia 08-07-2017 In de winkel gekocht
Ep Raalte

Top bedrijf met prima service.

Mensen in de zaak die weten waar ze over praten. Bij klachten of vragen staan ze voor je klaar. Behandelen je met respect. Ga er altijd naar toe als we elektrische apparaten nodig zijn. Echt een top bedrijf

aukje 08-07-2017 In de winkel gekocht
In sneek

Super service

Mijn man Wilde heel Graag een hele goede radio naar de ep gegaan in sneek werd heel goed Geholpen Alles goed uitgelegd super maar moeten ook nog bevestigingen aanook weer 80 euro Kreeg we 1 setje van hen kado super

Paula 08-07-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Volendam

Mega service

Ik koop altijd bij deze winkel,kwamen meteen langs toen het installeren van mijn tv mij niet helemaal zelf lukte. Spullen zijn altijd snel binnen bij een bestelling,vriendelijk personeel

Piet 08-07-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

prima service

De verkoper dacht goed mee wat wij wilde hebben.
De bezorger van de TV deed wat hij kon om aan onze wensen te voldoen.
Dus prima service

Piet Goeman 08-07-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Dus"in Sneek bij EP daar verdien je geld mee"

Een opvallende winkel op de drukke Oosterdijk in Sneek met leuke vlotte bediening een groot assortiment en aan de achterzijde goed bereikbaar met de auto om je gekochte product op te halen.

Marloes 08-07-2017 In de winkel gekocht
Wolvega

Goede service met sterke onderbouwing

Vriendelijke benadering, duidelijke uitleg.
Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop, prima prijzen ook.

Cupido 07-07-2017 In de winkel gekocht
Terschelling

Vriendelijk geholpen

Top service! We hadden moeite met het uitzoeken van de kleur van een JBL GO box, hij heeft ons geel aanbevolen, het was een mooi cadeautje... Bedankt! :D

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan ter Burg 07-07-2017 In de winkel gekocht
EP Meppel

Fijne winkel!!! goede service!!??????

Een fijne winkel. Goede medewerkers!! goed werk door de monteurs!! Vol lof!!
Zeer tevreden!! Goede producten!! Goede prijs!👍🏽😀

Maaike Steltenpool 07-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Inmiddels kijk ik niet meer verder!

Inmiddels kijk ik niet meer verder. De service en kennis is meer dan goed. Kunnen heel goed luisteren naar de wensen van de klant. En dezelfde service en netheid ervaar je weer als ze alles thuis komen installeren. Heel fijn en professioneel bedrijf.

Ja Roest 07-07-2017 Via de website gekocht

Sta versteld

Sta werkelijk versteld van de adaquate handelen door ep Beerepoot Hoorn. Wasmachine en waterpomp droger van AEG s'maandags bestelt en donderdags geleverd en gemonteerd thuis. Keurig en netjes door de jongens gedaan top en aanbevelings waardig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ada.mantel@planet.nl 07-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Een verkoper die vraagt en een eerlijk advies geeft, wat voor ons veel voordeliger is geweest.
Eerlijkheid duurt het langst.

patty van drongelen 07-07-2017 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot Bovenkarspel

Service op maat

Winkel zit in een fijn overdekt winkel centrum met een zeer strak maar vriendelijke uitstraling. Het was een warme dag maar in de heerlijk gekoelde winkel met service op maat werden we direct geholpen en met goede aanbieding weer naar huis.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Senden 07-07-2017 In de winkel gekocht
EP. Zijlstra

Een geweldige service.

We werden vriendelijk en door iemand met verstand van zaken geholpen. We hebben afspraken gemaakt en die werden helemaal nagekomen zonder extra bijbetaling, de machines moesten op zolder geplaatst worden maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Dit heb ik ook al eens anders meegemaakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.H. Koekoek-Stoeten 07-07-2017 In de winkel gekocht
Boskoop, Zijde

Goed contact en neemt tijd voor de klant

Ik moest een nieuwe wasmachine. Ja dan ga je eerst even kijken. Wel vaker gehoord van Windhorst. Ook installateur B. had het over deze winkel. Ik woon nog maar 2 jaar in Boskoop en ben nog op verkenning uit. Het gaat mij om een goed persoonlijk contact en ik hoop dat men net zo vlot blijft klaar staan dan nu het geval was.

Rianne 07-07-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd

Ik koop het liefst bij de kleine ondernemer. Dit soort zaken moeten blijven. Geven goed advies en denken met je mee. Het is altijd gezellig bij XXXXXX.

Cor de Nijs 07-07-2017 In de winkel gekocht
heythuysen

uitstekend geholpen en naderhand thuis prima geinstalleerd

hoewel we wisten welk merk droger we wilden kopen hebben we van de verkoper een uitstekende uitleg gekregen over onze nieuwe Miele.
De installatie thuis van de droger, keurig op het afgesproken tijdstip, verliep netjes en ook daarbij kregen we nog een keer een goede uitleg

Marja den Boer 07-07-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Enthousiaste uitleg door XXXXXX over de Jura espressomachine om uiteindelijk tot de juiste keuze te komen welke wij het beste konden gebruiken.

gonnie schwartz 06-07-2017 In de winkel gekocht
EP Tol, Lange Nieuwstraat 5, IJmuiden

Uitstekend, professioneel, deskundig en zeer vriendelijk.

Zeer plezierig, deskundig en attent geholpen in de winkel. Precies op tijd en volgens afspraak bezorgd en geïnstalleerd door vriendelijke, keurige en professionele medewerkers.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Me 06-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

een bestelling op deze site laat zich eenvoudig doen. De levering, de volgende dag al aan huis! Alleen jammer dat de bevestiging pas na de levering kwam, zodat wij niet wisten wanneer de zending zou worden afgeleverd, en "tussen één en 3 dagen is toch wel een ruime termijn om thuis te blijven.

Nico en Cita Ursem 06-07-2017 In de winkel gekocht
ep beerepoot Hoorn

ruime keuze en goed advies,

het is een mooie ruime winkel met verschillende afdelingen , erg prettig zo loop je gelijk naar de goede afdeling . Alle artikelen staan op merk uitgestald, de prijzen zijn duidelijk te lezen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Scheffer 06-07-2017 In de winkel gekocht
W van der Steen in Bergen Noord Holland

Geweldige service en advies

Geduldige vriendelijke heren met kennis van de producten. Ze hebben een goed advies gegeven. En de tijd genomen om voor mij de beste producten uit te kiezen voor de voordeligste prijs. Ook al stond de winkel erg vol.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Emy 06-07-2017 In de winkel gekocht
John v.d. Rijt, Goirkestraat 48 te Tilburg

Geweldige service en deskundigheid en klantvriendelijk

Een goede service, de mensen denken mee en zoeken samen met je naar het juiste artikel. In mijn geval ging het om een koelkast met vriesgedeelte. Ik kon zelfs mijn vriesspullen voor die dag bij hun in de diepvries leggen zodat ik rustig de nieuwe koelkast kon inrichten en op de juiste temperatuur kon laten komen. Echt een super goede service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonja 05-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goeie service

Prettig en verstandig personeel. Er is een duidelijke indeling in de winkel. En een goeie service met voldoende aanbod.

Guus Claassens 05-07-2017 In de winkel gekocht
Jonh van de Rijt Goirkestraat 48 5046GL Tilburg

goede voorlichting over gebruik garantie en service

Prima geholpen komen gemaakte afspraken correct na goede uitleg over service garantie en gebruiksmogelijkheden

Willem van der Zel 05-07-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

goed advies en geweldige service

Bij binnenkomst geen opdringerige verkopers, maar na advies te hebben gevraagd kregen we deze ook op een prettige en vertrouwde manier. we gingen met een goed gevoel de winkel uit met de spullen die we nodig hadden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EP Heinz van Benthum Groesbeek 05-07-2017 In de winkel gekocht
EP Heinz van Benthum Groesbeek

Scart Kabel

Persoonlijke benadering, goeie service! FIjn dat er ook nog echte winkels zijn voor kabels, zodat ik niets van de Tour hoef te missen!

Sabrina budde 05-07-2017 In de winkel gekocht
Ijmuiden

Klantvriendelijk

Gisteren in IJmuiden geweest voor een stofzuiger. Diverse kunnen uitproberen. Goed advies gekregen en alles binnen het budget. Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug als wij nog iets nodig hebben.

B.Bilder 04-07-2017 In de winkel gekocht
Delfzijl

Hele goede service en advies

Advies gevraagd en goed gekregen betreffende aanschaf inktpatronen voor printer.
Had printer ook gekocht bij deze zaak.
Vriendelijk personeel

Gerrit 03-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Top Zaak

Deskundig personeel ruime keus en steeds de nieuwste apparaten ook de service is prima.
De communicatie via de helpdesk is ook uitstekend.

norma 03-07-2017 In de winkel gekocht
tubbergen Rene Eppink

goede sevice!

altijd snel geholpen ook bij wat lastige vragen zoals bv. installeren van een schotel voor mij portugese echtgenoot die een herseninfarct heeft gehad en voornamelijk portugese televisie wil kijken.

John Jansen 03-07-2017 In de winkel gekocht
Prieto, Zuidhorn

Fantastische service

Nemen alle tijd om alles rustig uit te leggen en te vergelijken. Bezorging en plaatsing was vlekkeloos.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexandra 03-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Je word vriendelijk te woord gestaan. We kwamen voor een wasmachine die van ons was stuk gegaan. Onze wensen werden gevraagd en er werd met ons meegedacht. Goede uitleg over wat de machine kon en hoe hij werkte.
Wat ik ook erg prettig vond was de uitstraling van de winkel. Hoe alles was opgestelt erg overzichtelijk!

Rijpkema 03-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Al meer dan 35 jaar geweldig voor ons!

Een ruime eigentijdse winkel overzichtelijk en niet als laatste super personeel. vakkundig en vriendelijk, meedenkend en men geeft altijd de indruk dat er alle tijd is voor je.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

janny prins 02-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

geweldige service

zo netjes geholpen erg vriendelijk en gedegen personeel die mij heeft geadviseerd met de aankoop van mijn koelvries combinatie

Al. 02-07-2017 In de winkel gekocht
EP/Beerepoot Bovenkarspel

Service met een prijskaartje

Wij kopen witgoed en huishoudelijke apparaten altijd bij de EP in onze eigen woonplaats. Argument: lokale middenstand en goede service. Maar nu onze wasmachine kapot ging, viel dat nogal tegen. Kosten monteur €47,50 (kwam alleen kijken, wist meteen: niet meer te repareren, 5 minuten). Toch bij hen een wasmachine gekocht. Monteur en personeel waren vriendelijk en deskundig. Goed en prettig geholpen, maar bezorging/installatie €27,75. 50% van de voorrrij retour. Toch totaal extra op de aanschaf € 51,00. Vinden wij veel! Voortaan niet meer vanzelfsprekend met EP/Beerepoot in zee. Teleurstellend, maar wij vinden de service te duur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

willy 02-07-2017 In de winkel gekocht
LEIDEN

vriendelijk, snel en goede service. prima!!!

Televisie gekocht.
Vriendelijke mensen, persoonlijke en goede service
Snel thuisgebracht.
Winkel in de buurt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T. Wijnholts. 02-07-2017 In de winkel gekocht

Service was bijzondergoed.

Wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen en kregen goed uitleg. Ook voorraad aan verschillende machines was er ruim. Zelfs konden we proeven.

Ad 02-07-2017 In de winkel gekocht
Zeeland NBr

Goede service

Heel klantvriendelijk. Geen druk om te beslissen tot koop. Communicatie over bestelde spullen zeer goed. Nog geen service mbt reparatie nodig gehad.

Peter 01-07-2017 In de winkel gekocht

goede service

ik vind de personeels leden eerlijk en aardig en de service naar de klant en de winkel is ook ruim en duidelijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 01-07-2017 In de winkel gekocht
ep jansen musselkanaal

altijd een goede service

winkel dicht bij huis dus lekker makkelijk
met vragen kun je altijd bij hun terecht en dat vind ik makkelijk

Laura 01-07-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Service die je tegenwoordig niet meer verwacht..

Vanmiddag waren mijn broer en ik in de winkel van EP om een cadeau voor onze ouders te kopen. De verkoper gaf ons zijn eerlijke mening over de producten zonder ons direct de duurste spullen te verkopen. Toen we 'als arme studenten' een grapje maakten met de vraag of het mogelijk was om korting te krijgen als we een tweede product kochten moesten we alle drie lachen. 'Hoezo proberen we dat tegenwoordig niet eens meer?' 3x raden met hoeveel producten wij de winkel uit liepen....
Hilarisch!!

Groetjes van twee studenten uit Groningen.

Simon D. 01-07-2017 In de winkel gekocht
Beerenpoot Schagen

Goede service

Op al mijn vragen kreeg ik keurig antwoord zoals ik ook verwacht had na eerdere aankoop.
Als winkel zeker een aanrader.

J.H. Velema 01-07-2017 In de winkel gekocht
EP Snijder, in Beilen

Goede voorlichting en goede service. Prima geholpen!

Leuke shop en vriendelijke bediening. Denkt mee met de klant. Goede voorlichting. Ruime keuze. Goede prijzen.

annemiek 01-07-2017 In de winkel gekocht
ep:tol ijmuiden

erg vriendelijke en duidelijke service

deze maand een aankoop gedaan, je wordt snel geholpen, uitleg is rustig, uitvoerig en duidelijk, de winkel is erg overzichtelijk

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -