EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1024 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

ep molendijk 15-04-2018 In de winkel gekocht
EP Molendijk

Super snelle service.

Ik zocht een nieuwe wasdroger, omdat de oude het na 24 jaar had begeven, binnen de tijd van een uur had ik een nieuwe droger geïnstalleerd thuis staan. Dat noem ik nou eens snelle en goede service.

Koning 14-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had een andere IPad besteld maar die was niet voorradig. Ik kreeg een mail met een vervangend model of ik daar ook mee akkoord ging. Kreeg alleen geen terugkoppeling of hij aanwezig was in de winkel, toen ik langsging lag hij al klaar.

Gretha 14-04-2018 In de winkel gekocht
ep voordeelland oudeschild

Prima geholpen

Prima winkel, veel keus voor een betaalbare prijs. Personeel is goed op de hoogte van de produkten wat ze verkopen en ook zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ina 13-04-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid-Scharwoude

Geweldige service, geven uitstekend advies.

Wij kiezen altijd voor een winkel in het dorp, dat zijn de mensen die met aandacht naar je luisteren, om te weten en te adviseren wat je graag zou willen.
Bovendien leveren ze snel, en geven een goede uitleg over je apparaat.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Bakker 13-04-2018 In de winkel gekocht
EP Rosies Veendam

Een 10+ Shop

Altijd aardig , alert en behulpzaam + goede service en niet te beroerd om even
haarfijn uit te leggen wat je wil weten over een bepaald product.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dhr en Mevr Geurts 12-04-2018 In de winkel gekocht
EP: Tummers 5931 EL Tegelen

Vakkundige begrijpelijke tekst en uitleg

Duidelijke vakkundige tekst en uitleg over het warmtepompsysteem en bediening door de vriendelijke verkoper. Snelle levering en plaatsing op de eerste verdieping met nogmaals een duidelijke uitleg over bediening en onderhoud van de Miele wasdroger.
Geweldig product zoals gewend van Miele, maakt weinig geluid, zuinig energieverbruik, grote vulopening met verlichting en is bedieningsvriendelijk een kind kan de was doen (mits het kan lezen). De machine doet exact wat op het display staat. Al met al zijn we uiterst tevreden over het advies en de aankoop van de Miele warmtepompdroger, wij kunnen wel weer 20 jaar vooruit.

Wim Hellenthal 11-04-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Prima service

Ik heb bij EP na een TV, ook een koelkast gekocht, die in de aanbieding was. De aflevering is heel goed verlopen. Eerst een bericht over de datum en tijd van aflevering en een telefoontje een kwartier van tevoren. Plaatsing is ook heel goed gegaan.

jan l. 10-04-2018 Via de website gekocht

prima service

doen precies wat ze beloven;
bestelling: overzichtelijk en makkelijk te plaatsen
levertijd: zoals afgesproken
aflevering: op de dag en tijd die was afgesproken
we zouden teruggebeld worden: werd ook prompt gedaan.
Dus prima zaak/winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 09-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Super vriendelijk geholpen en een gezellige sweer hangt er

Zo door gaan want ik vin dat ik bij julie goed en vriendelijk geholpen ik ga liever naar julie dan naar media markt

Gerrit 09-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Het komt altijd onverwacht. Wasmachine "overleden". Bij onze vertrouwde EP kregen wij een deskundig advies, repareren of nieuw? En welke dan? Duidelijke uitleg gekregen en uiteindelijk voor een ASKO gekozen. Deze wordt snel geleverd en aangesloten, natuurlijk gaat de oude mee terug. De kortingsactie was mooi meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas 09-04-2018 In de winkel gekocht
Stedebroec

Geweldige winkel

Geweldige winkel. Speciaal vanuit Haarlem naar Stedebroec geweest omdat de service hier fantastisch is. Personeel is erg aardig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie Wijtman Midwoud 09-04-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Goede service

Keurige winkel.
Vriendelijke en deskundige adviseurs.
Het artikel wordt kosteloos en op het juiste tijdstip thuis bezorgd en netjes geïnstalleerd.
Het oude artikel werd keurig mee terug genomen.
Zeer tevreden met alles.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra 09-04-2018 Via de website gekocht

Goed !

Via de webshop besteld, volgende dag berichtje ontvangen en opgehaald in de winkel !
Super makkelijk!

Sophie den Hartog 08-04-2018 Via de website gekocht

ik ben keurig geholpen

Snelle reactie van de winkel. Keurig telefonisch contact. Product was van omvang te groot
en er was een nieuwe bestelling waardoor de leverantie ook nog op tijd werd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

twan heesakkers 07-04-2018 Via de website gekocht

correcte snelle levering

eerder aankoop en installatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd, en bevestigd de mening van andere dat service en kwaliteit hoog in het vaandel staat

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.G. de Koning 06-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Service met een kleine s

Afgelopen week bij E.P. in Hoorn 2 koelkasten gekocht voor rond de E. 600. Voor het gemak direct gepind. De veel aangeprezen inruilkorting was niet van toepassing "want het was al erg goedkoop". Bij levering,pas aan het eind van de week, bleek dat het niet bij de service hoorde om even de doos uit te pakken. Blijkbaar was dat een service die te hoog was gegrepen. Vanzelfsprekend was ik er van uit gegaan dat dit gewoon bij de "service" van elke leverancier hoorde.
Helaas zo niet bij E.P. Beerepoot in Hoorn. Een telefoontje dat ik later kreeg heeft mij niet van mening doen veranderen. Service van A tot Z. Alleen de Z lijkt me op zijn plaats, nl Zielig

Luuk 06-04-2018 In de winkel gekocht
Hardenberg

Goed advies, vlotte bediening

Medewerker denkt goed mee. Heeft kennis van de apparatuur. We kochten er al eerder witgoed. Bevalt goed. Ook de bezorgservice is fijn en vlot geregeld.

lspanthera 05-04-2018 In de winkel gekocht
elburg

klantvriendelijk ,behulpzaam,meedenkend en geweldige service

al jaren klant bij deze geweldige EPwinkel klantvriendelijk ,behulpzaam,meedenkend en geweldige service

Jan 05-04-2018 In de winkel gekocht
Raalte

prima winkel en prima mensen

Je wordt goed en deskundig geholpen door aardige mensen en geven een goed en uitgebreid advies. Ze bezorgen ook thuis en sluiten indien gewenst ook aan

Aarts 03-04-2018 Via de website gekocht

EP Tummers Horst; een echte afknapper en afrader!

Een afwasmachine besteld, deze was op voorraad maar kon toch pas na 3,5 weken worden geplaatst. Nou wil ik graag de lokale middenstand helpen maar als ik dit bij BCC had besteld was het 2 dagen later geleverd en geïnstalleerd. Na het plaatsen bleek na 3 dagen een lekkage op de aansluiting. Ook nu was het pas na langer dan een week mogelijk om het te laten maken. Op de afgesproken dag zijn zij echter niet komen opdagen en hebben zij ook niets laten weten.
Bij dit bedrijf koop ik nooit meer wat en zal het iedereen afraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Bert / Rita Ariëns 02-04-2018 Via de website gekocht

Toon Bergmans; klantvriendelijke ontvangst en aanpak

Telkens weer als wij de winkel betreden worden wij op vriendelijke wijze ontvangen. Het maakt niet uit of je wel of niets koopt, als klant worden wij voorzien van uitleg en advies ook m.b.t. de website. De service die verstrekt wordt is netjes en klantvriendelijk.

Ime 02-04-2018 In de winkel gekocht
Ep: Van der Molen Gorredijk

Goede service en advies.

Deze winkel geeft goed advies en neemt de tijd voor de klant.
Service is goed. Uitgebreid assortiment met alle bekende merken.

Lian1990 01-04-2018 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Senseo besteld en werd gelijk de volgende dag geleverd werd netjes op de hoogten gehouden via de mail ook met inloggen kon ik alles goed volgen en zien makkelijke klantenservice via de chat ik koop zeker hier wat online derevieiqs dieje kunt zien zijn waar

Eric. 01-04-2018 In de winkel gekocht
EP.Beerepoot - Schagen

Top winkel

Ik heb hier de JURA E8 Espressomachine gekocht
de verkoper heeft mij prima geholpen met het uitzoeken van jura.
de prijzen waren net zo duur als op internet BV coolblue.
en we kregen er ook nog eens een gratis airfryer er bij.
helemaal top.

miek 01-04-2018 Via de website gekocht

zee snel geleverd

Kende EP niet maar koop hier zeker nog eens, makkelijk te lezen website, snelle levering en een zeer scherpe prijs

de graaf 31-03-2018 Via de website gekocht

vreselijk slecht

nou u levert niet 28-02 besteld en betaald 31-03 nog niks ontvangen schandalig
op de shop staat niet dat u het niet op voorraad heeft eerst een mail dat het iets langer duurt dan een mail dat het 3 weken duurt nu stilte kom op ga leveren beweeg eens!!!!!!!!

Weet ik niet meer 31-03-2018 Via de website gekocht

Voldeed voor het doel, niet voor herhaling vatbaar.

Niet goedkoop. Gekozen ivm vermelding op de website: " gratis levering". Bij afrekenen staat plots "zelf ophalen!" Dit kwam misleidend op mij over. Besproken met winkel mensen, zij vonden het voldoende dat dit bij het afrekenen wel vermeld stond.
In de winkel zelf kwamen zij ook echt ongeïnteresseerd op me over. Twee heren van de winkel aanwezig, keken beiden niet op of om bij binnenkomst. Oudere heer negeerde mijn verzoek of iemand mij kon helpen. Tijdje staan wachten. Vreemde situatie.

Hans 30-03-2018 In de winkel gekocht
roermond

zeer goed

Ondanks de drukte op zondag middag werd er genoeg tijd genomen om ons te helpen en te adviseren bij onze aankoop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jet 30-03-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

De bestelling verliep volledig zoals je het wenst: je bestelt iets, je hebt stem in bezorgmoment, bezorging volgens afspraak.
Dit zou de standaard moeten zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 29-03-2018 In de winkel gekocht
Raalte

Vertrouwd adres

EP Raalte levert goede technische service en dat vind ik heel belangrijk. Aanschaf van apparatuur kan ook tegen goede prijs. Kortom goede prijs/prestatie verhouding, persoonlijk en lekker dichtbij.

Pjm Vullings 28-03-2018 In de winkel gekocht
EP:Tummers Hoofdstraat 25, Horst

Zeer goed geholpen door Dhr. F.Arts mijn complimenten.

Goed verzorgde winkel .Je word er zeer goed geholpen met teks en uitleg en nemen ook alle tijd voor je.Ik ben zeer te vreden en kom er graag terug.

a.bateburg 25-03-2018 In de winkel gekocht
EP beren poot

voldoende

goede uit leg en vriendelijk behandeld. alleen kan de surfers kan beter,
voor het instaleren van de machine waarom 29 euro.bij andere gratis.

Ruud van Wijnen 25-03-2018 In de winkel gekocht
Zwolle / Stadshagen

Klantvriendelijkheid

Er wordt geluisterd naar jouw probleem of wensen en op basis daarvan wordt eerlijk advies gegeven Bij de aanschaf b.v. van onze magnetron hebben wij een goede keuze kunnen maken, niet eens de goedkoopste, maar voor ons passend.

Leo v Doorn 24-03-2018 In de winkel gekocht
Heinz v Benthum Groesbeek

Goede service, duidelijk en eerlijk verhaal

Ik kom hier graag omdat je hier eerlijk geholpen wordt, ook voor producten die niet aanwezig zijn in de winkel doet men moeite en worden zo nodig besteld, deze zijn binnen een of twee dagen in de winkel op te halen. Goede voorlichting op het gebruikers niveau van de producten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joos de Hoog 23-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en betrouwbare levering

Altijd goede reclamefolder. Via folder naar webside gegaan. Zeer duidelijke side met het vinden van de iPhones. Levering liep zeer goed.

M. Breur 22-03-2018 In de winkel gekocht
EPTol IJmuiden

Super service

Ik ben al jaren klant bij EPTol, omdat ik er altijd zeer vriendelijk wordt geholpen en de service is echt TOP.

R.Boonstra 20-03-2018 Via de website gekocht

Super service !

Vriendelijke mensen en goede prijs /kwaliteitsverhouding.
Ze geven goede service en houden rekening met je wensen qua levering van je bestelde produkt.

Nicholas 19-03-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel

Ik heb via een van de "Dikke Donderdag"-deals een wasdroger van Zanussi gekocht. Toen ik een financiele meevaller had en de winkel belde om er ook nog een wasmachine bij te bestellen was dit geen enkel probleem - ook de vraag of de leveringen gecombineerd konden worden en de apparaten gestapeld konden worden werdt positief beantwoord.

2 dagen later is alles netjes geinstalleerd door twee heren die ook netjes uitleg gaven over hoe de machines werkten. Ze werkten netjes, hebben alle verpakkingsmaterialen weer mee genomen en ook de oude apparaten verwijderd. Erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Hellenthal 19-03-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Goed geholpen, goede aflevering

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en kwam in Leiden EP tegen. Ik ben er prima geholpen en het personeel is zeer vriendelijk. De aflevering is prima op de afgesproken tijd, verlopen en de TV is vakkundig geinstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tegele 18-03-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Goede service.

De verkopers nemen de tijd om je helpen voor een goed advies en voor evt vragen kun je er altijd terugkomen.

Bram 17-03-2018 Via de website gekocht

Super service

We hebben een zeer goede aanbieding gekregen voor een wasmachine en alles werd netjes over de telefoon afgesproken. Super duidelijke levering.
Er is veel meer gedaan, dan dat we verwacht hadden. We zijn uiterst tevreden en zullen vaker gaan bestellen bij EP van Bavel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Top 17-03-2018 Via de website gekocht

top

snelle en correcte afhandeling. TOP! Meer zeggen is niet nodig al moet ik hier 100 karakters aan besteden.

Conny 17-03-2018 Via de website gekocht

Top service zowel bij aankoop als bij levering

Makkelijke site en ik wide nog wat extra informatie voor bestellen. vraag neergelegd en op zeer korte termijn teruggebeld met de informatie en de mogelijke levering. Na mijn telefonische bestelling direct een mail ontvangen en hierop bevestigend gereageerd. nog geen twee dagen later spullen in huis, boven geleverd aangesloten, getest en vervolgens uitleg werking. Helemaal top dus

Anne 15-03-2018 Via de website gekocht

vlotte levering en plaatsen keurig!

doordat de service altijd goed is en keurig bezorgd en geinstalleerd blijf ik altijd terug komen bij E.P.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 12-03-2018 In de winkel gekocht
Horst

Vriendelijk personeel en goede acties!

Vriendelijk personeel welk eerlijk advies geeft! Goede acties en erg snel en prettig geholpen. Goede producten en het wordt thuisbezorgd.

Lian1990 12-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik haf nog nooit van deze winkel gehoord maar op Facebook zag ik positieve revieuw gelukkig kon je ook via afterpay betalen gedaan en voor half 9 besteld morgen in huis nou dat klopte klantenservice makkelijk te bereiken echt een fijne zaak blijkt ook nog eens in de buurt te zijn wij komen zeker nog keer terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla van Hoorn 12-03-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet

TOP!

Wij zijn al jaren vaste klanten bij EP Jack Stet. Wij kopen liever in het dorp dan via internet of de bulkwinkels. De service is gewoonweg beter! Wij komen graag terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

O. Mijnhout 11-03-2018 In de winkel gekocht
Zwolle Stadshagen.

Prima service!

Heb al diverse apparaten bij EP Stadshagen gehaald. Altijd prima service. De wasmachineslang zat er niet bij. Komen ze apart nog even brengen en aansluiten. Inclusief ongevraagd advies ivm wasmiddelen en werking machine. top!

Mireille 11-03-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service, vriendelijk en deskundig personeel!

Wij zijn een en al lof over deze winkel. De mensen hebben met ons meegedacht voor een oplossing voor onze bijkeuken en wasmachine. We zijn er erg blij mee. Een uitstekende service van begin tot eind.

Wim 11-03-2018 In de winkel gekocht
Hoorn en Bovenkarspel

Top winkel

Als onze witgoed apparaten en tv´s in de afgelopen tijd kochten we bij Beerepoot. Niets anders dan zeer tevreden over de adviezen en de service. Ook als een apparaat niet geheel aan de verwachtingen voldeed was er direct een passende oplossing.
Fijne winkel met dito personeel.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -