EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

BE 25-09-2023

Zeer snelle levering en goed telefonisch contact na internet bestelling.
Tijdstip van levering goed na gekomen.

Siets 25-09-2023

De site was duidelijk en heel makkelijk, levering was top. Heel behulpzaam en netjes Een aanrader!

Rianne 25-09-2023

Een AEG warmtepomp droger besteld via de website van EP. Deze werd de volgende dag netjes en op de afgesproken tijd bij ons bezorgd. We hebben de droger nog maar een paar keer gebruikt, maar de resultaten zijn goed!

Bert te Slaa 25-09-2023

Super service, snelle levering echt helemaal blij
De wasmachine doet het perfect

Bart 25-09-2023

Ep was weer de goedkoopste. Zondag besteld dinsdag in huis zoals afgesproken. Netjes neergezet en oude apparaat terug. Top service voor de scherpste prijs. Een dikke pluim voor dit top bedrijf.

Lex, Puttershoek 25-09-2023

Mooie apparatuur tegen lage prijzen, gratis thuisbezorgd binnen 1 dag!!! Heb nu een mooie droger en bijpassende wasmachine; nu sparen voor een mooie tv van EP!!!!

Ben 25-09-2023

Zeer goede service en bezorging. Prettig geholpen door de bezorger van onze nieuwe koelkast

Brenda Kettmann 25-09-2023

erg klantvriendelijk! ik werd zelfs gebeld waneer mijn bestelling zou worden geleverd.

Habsati 25-09-2023

De service die was goed ben tevreden en het feit dat je termijnen kan betalen zonder rente sluit goed bij de behoeften van velen geet je wat ruimte.

G.Lakerveld 24-09-2023

We hebben onze bestelling snel en keurig ontvangen.
We hadden nog nooit van deze winkel gehoord maar we zijn super tevreden.
Met de service

Gerrit 24-09-2023

Snelle en correcte levering van onze nieuwe wasdroger. Op donderdag besteld en vrijdagmiddag al geïnstalleerd. Oude machine netjes mee retour genomen.

Thomas 24-09-2023

Alles verlopen zoals gewenst, prima service en afspraken werden nagekomen. Kortom, uitermate tevreden.

Aloys saman 24-09-2023

Snelle levering en juiste installatie. Geen enkel probleem gehad.
Vriendelijkie en flexibele klantenservice.

Fam Bijman 24-09-2023

De stofzuiger besteld op EP sie met aflevering 3 dagen later.
Na 5 dagen nog geen enkel bericht of aflevering. Zelf maar even contact opgenomen met EP. Na enig wachten kreeg ik een EP winkel aan de lijn, die zouden dit blijkbaarvuitlleveren.
Omdat de voorraad op was (kan gebeuren als je via 2 kanalen levert).
De dag erna zou er nieuwe voorraad binnenkomen. De stofzuiger zou direct bezorgd worden. Dat was het laatste contact. Inmiddels is er 1,5 week verstreken en geen levering. De communicatie naar de klant is niet goed.Alle gegevens zijn bekend, mail, tel nummer, adres. Ik weet nog steeds de status niet. Informeren ontbreekt.
Inmiddels wel 2e een mail gehad van EP organisatie met beoordelings verzoek.
Daar is dus wel aandacht voor.
klantenservice-66 25-09-2023

Geachte heer van den Eertwegh,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Schalkwijk, de leverende winkel
Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

EP:Klantenservice

Wessel 23-09-2023

Hele goede service en snelle levering en zeker niet duur dus volgende keer weer EP

Jeroen 23-09-2023

Wasdroger besteld bij EP. Mooie aanbieding en makkelijk bestelproces. De droger kon al de volgende dag bezorgd worden, wat eerder was dan verzocht omdat het de logistiek van EP beter uitkwam. Netjes met ons overlegd en in ruil voor onze flexibiliteit de droger gratis op zijn plek gezet en aangesloten en oude meegenomen. Top!

Juan Panyella 23-09-2023

goede prijs, snelle bezorging, Ik geef 5 sterren. het is nu mijn favoriete winkel

Lyon wjlyon1961@kpnmail.nl 23-09-2023

Moet zeggen zeer goed daarom ook een 10 klantvriendelijk en ook goede uitleg bij levering

Folkert Boonstra 22-09-2023

Prima duidelijk en mooi op tijd geleverd
Ook nog snel geleverd was de volgende dag al in huis

Tira 21-09-2023

Op een zaterdag besteld omdat artikel op voorraad was volgens de site. 4 dagen later bericht ontvangen dat order in behandeling genomen wordt en artikel wordt besteld bij leverancier. Uiteindelijk bestelling pas 1,5 week later ontvangen. Zeer slechte ervaring.
klantenservice-66 22-09-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan waardoor de order vertraging heeft opgelopen.

EP:Klantenservice

Bos 21-09-2023

Online gekocht, toch persoonlijk contact gehad (twee keer). Heel erg goed geholpen beide keren en ook de bezorging was top.

Bas 21-09-2023

Het was helaas niet mogelijk om de oude stofzuiger mee te geven aan de bezorger. Er stond wel aangegeven dat dit mogelijk zou zijn.

Anifa Smolders 21-09-2023

Zeer goede service. 's Morgens 7.30 uur de vriezer besteld en om 10.30 uur werd de vriezer geleverd. Voor een volgende witgoed aankoop ga ik zeker weer naar deze winkel

Ditte 20-09-2023

Prijs kwaliteit verhouding en super op tijd geleverd. Ze bellen netjes voor een afspraak, daarna krijg je een mail met tijd door en komen dan ook echt op tijd.

Eric Konings 20-09-2023

Snelle service, goede prijs.
Zeer tevreden.
Duidelijke en aantrekkelijke website.