EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joep 20-09-2023

Mij wordt een droger verkocht maar deze is niet op voorraad.
Moet 4 weken wachten.
Mvrgr
klantenservice-66 20-09-2023

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren.

EP:Klantenservice

Roy 20-09-2023

Vriezer besteld kreeg zoals er stond de volgende dag de vriezer binnen, vriezer werd netjes afgeleverd op de plaats waar ik het graag wilde.

Goede en snelle service en uitgebreide product specificaties.

FD 20-09-2023

Eerlijke prijs, zeer heldere communicatie en snelle levering. Wat wil een klant nog meer? Chapeau!

Cecilia 20-09-2023

Was blij met de goede service bij EP Beerenpoot: De wasmachine werd snel na bestelling geleverd en de mensen die hem kwamen installeren waren vriendelijk en heel efficiënt. En ik kreeg ook nog een beknopte uitleg voor leken van ze dus kon zo aan de slag. Super :-)

Tip: het is wel fijn wanneer je een bezorgafspraak inplant dat bijvoorbeeld op de factuur of via een mailing daarna nog even wordt bevestigd dat de machine ook die dag wordt geleverd (en idealiter op welk tijdstip ongeveer). Maar verder was ik helemaal content.

Lex, Puttershoek 20-09-2023

De door ons gekochte droger werd supersnel geleverd, gratis aan huis, ondanks dat de verkoopprijs al zo laag was!! Uiteraard heb ik vandaag ook bij EP direct de bijpassende wasmachine besteld (ook al zo goedkoop!) en die wordt morgen al geleverd!! TOP!!

Yvonne 19-09-2023

Vrijdags besteld en werd dezelfde dag gebeld of verzending al mogelijk was. Op de website stond eerstvolgende leveringsdatum op dinsdag.
Zaterdag de nieuwe stofzuiger al ontvangen dus kon lekker aan de slag!

Katinka 19-09-2023

Beste prijs voor de wasmachine die ik wilde.
Vlotte leverdatum.
Goed overleg, telefonisch en snel antwoord op per mail gestelde vraag.
Bezorgers netjes, vriendelijk kundig.
Heel Tevreden over hoe alles verliep.
Oude apparaat en verpakkingsmateriaal meegenomen, nieuwe werkend achtergelaten!

Baraa 19-09-2023

Fijne service. Afspraken nagekomen en wasmachine tijdig aangeleverd en profissioneel geïnstalleerd.

Adri 19-09-2023

Op de eerste geplande bezorgdag lukte niet . Netjes gebeld door de winkel met uitleg waarom .
De volgende dag op het juiste tijdstip , Uitstekend

Wouter 19-09-2023

Hele fijne ervaring met deze winkel. Goed contact. Denken pro actief mee. En bellen nog even extra voor controle van maten etc. Snelle levering en vakkundige inbouw van de koelkast die wij kochten. Erg aardig en bekwaam personeel. Wij komen zeker vaker teug!

RobvanR 19-09-2023

Overzichtelijke site. Ook nog eens Klantenservice gebeld voor informatie over product, prima en vakkundig geholpen. Niks mis met EP, ook niet met levering. En volgens mij goede prijzen. Product kwam van EP Boelaars in Rotterdam. Aanrader.

Paul uit Delft 19-09-2023

Goed contact met lokale winkel vlakbij in Den Hoorn na bestelling via internet.
Voor afspraak over bezorging gelijk de juiste man aan de telefoon en perfecte levering en aansluiten van de nieuwe wasmachine.
Een verademing in de internet handel.

Eduard Knol 18-09-2023

Ondanks dat we een fysieke EP(Kuik) vlak bij ons in de buurt hebben toch online op zoek gegaan naar een nieuwe smart TV, het voordeel van online op zoek gaan, je ziet direct de acties en aanbiedingen. Goed overzichtelijke webshop met duidelijke tegels voor de populaire categorieën wat het zoeken vergemakkelijkt. Wat ook fijn is dat de webshop/winkel lid is van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie wat sowieso een prettig gevoel geeft bij duurdere aankopen. Het bestelproces gaat wijst voor zich, na de betaling krijg je direct een bestelbevestiging. Het EPmagazijn neemt een dag voor levering contact op om een tijdsindicatie in te plannen voor levering, op de dag van levering neemt de chauffeur nogmaals contact op dat hij hij nog een kwartier onderweg is om af te leveren.

Rene 18-09-2023

Goede service, korte lijntjes en bij evt problemen lossen ze het binnen 24uur op

JH 18-09-2023

Super snelle levering! Pakket was binnen 1 dag aangemeld bij DHL, alles was netjes verpakt.

Chris 18-09-2023

Waar andere webshops beloven het de volgende dag te leveren en dan een week later komen staat EP wel de volgende dag voor de deur. Snelle service waar ik onwijs blij mee was met het stukgaan van mijn witgoed. Een goede prijs, snelle service en een goed product! Ik raad EP zeker aan!

Basje 18-09-2023

Ik heb deze winkel gekozen omdat ze de beste aanbieding hadden.
Het product is netjes geleverd en geplaatst met uitleg, en oude apparaat weer meegenomen.
Vriendelijke mensen.
Tot nu toe zeer tevreden!

Tamara 17-09-2023

Alles duidelijk, goede kwaliteit en goede comunicatie met klanten. Top.Tevreden 100%

Joost 17-09-2023

Snelle levering en goedkoop.
Zou donderdag maar werd woensdag al geleverd.
Aardige mensen die het kwamen brengen

Moniek 17-09-2023

Voor de eerste keer een stofzuiger besteld en de volgende dag al binnen. Super service!

Hans Bakker 17-09-2023

Gewoon heel betrouwbaar en super service, besteld en andere dag geleverd.
En een hele kundige en vriendelijke bezorger.
Volgende keer zeker weer daar bestellen.

André 17-09-2023

Vanaf begin bestelling .................tot aflevering perfect op de hoogte gehouden

Francois Devens 17-09-2023

Nieuwe wasdroger besteld. Snelle levering en goede uitleg. Dik tevreden . Kan het bedrijf en in Valkenburg aanraden

Wessel 17-09-2023

Online besteld en keurig optijd door de medewerker van de EP uit Hardenberg thuisbezorgd.

van der Gaast 17-09-2023

Wasmachine via de webshop besteld en meteen de volgende dag netjes thuis geleverd. De oude wasmachine is netjes mee teruggenomen. Kortom perfect geregeld 👍