EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1650 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees 13-09-2023

Overzichtelijk web site en een snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden

HH De Vries 13-09-2023

Heb een ecoprinter gekocht ben er heel blij mee Ze hebben mij heel goed geholpen bij rossies in Veendam.Daar moet je zijn als je wilt slagen

floris 12-09-2023

De levering ging goed, ze gebruikte een soort tilmachine dus het is vlot verlopen. ER waren geen issues en de wasmachine doet het goed.

J Kroezen 12-09-2023

Hallo er is vrijdag 8 sept een droger bezorgd keurig afgeleverd en netjes binnen gezet
Hele aardige en behulpzame bezorger
Bedankt

Rene 11-09-2023

Goede service. Goede prijs/kwaliteit en bij problemen woden ze goed en snel afgehandeld

T.Wind 11-09-2023

Ben erg tevreden over het bestelde product, voldoet aan de beschrijving .
Bestelling en bezorging was prima in orde.

E.Blaauw 11-09-2023

Voor dat het product gekocht is info ingewonnen via tlf. Daarbij afspraak kunnen maken op welk tijdstip het product geleverd kon worden. Het bedrijf heeft zich er keurig aangehouden nadat het via Bol.com besteld was, het personeel gaf duidelijke uitleg over product
Hoe ermee om te gaan.

Am 11-09-2023

Snelle levering en vriendelijk personeel en ze hebben de Oude wasmachine terug genomen

Loes 11-09-2023

Snelle levering
Vriendelijk te woord gestaan.

Aardige monteurs, duidelijke uitleg, heel netjes gewerkt en alles vlot voor elkaar!

Heel erg blij mee!

Tea van der Hoek 10-09-2023

Uitermate klantvriendelijk.
Goede informatie.
Goed contact via de telefoon. Afspraak is afspraak

Corona 10-09-2023

Prima service vriendelijke bezorger en goede uitleg van de machine.keurig op tijd geleverd.

Jamboo 10-09-2023

EP gevonden omdat ik een airfryer beste keus zocht.
Site was duidelijk en snel vindbaar, bestellen kinderlijk eenvoudig, contact tijdens levering attent.

Helma Roem 09-09-2023

Heel snel bezorgd. Ik had installeren genomen geweldig. Nemen het oude fornuis mee en zetten mijn inductiefornuis op zijn pek en geïnstalleerd en hele goede uitleg. Kortom was super geregeld en super aardige meneer. Toppie

Jay 09-09-2023

Mooie tv de Salora 43QLED440A. Voor een uitstekende prijs met snelle levering en goede levering!

Mark 09-09-2023

Na een slechte ervaring bij een expert een een dikke 10 voor EP voor de goede verloop van onze bestelling we zijn goed op de hoogte gehouden van de levering en tevreden met de aankoop .

Jos Oostvogels 09-09-2023

Ik een heel fijne winkel ervaring en zeker na het bestellen van mijn Sony tv dat ie door Jan Verdaas met een zeer goede service al jaren gekend in de regio ik had eerst een datum voor bezorging staan maar ik had tijd over en gebeld pof ik de tv al eerder kon komen halen omdat ik in de buurt woon en dat was geen probleem kon ik nog een paar dingen vragen top service net als vroeger daar kunnen de grote winkel ketens nog een voorbeeld aan geven.

Rene Klos 09-09-2023

Alles was netjes op tijd geleverd, apparaat ziet er super uit. Als hij eenmaal ingesteld is met juiste afstelling is koffie prima. De koffie kan oogt wat fragiel en aanduiding voor de kopjes zal je moeten halveren 2=1 bakkie koffie. Al met al zeer tevreden.

Erik V. 08-09-2023

Duidelijke berichtgeving over verloop van aankoop en snelle levering. Verbeterpuntje is toesturen van factuur als pdf met verzendbevestiging in plaats van separate website

Hans Pronk 08-09-2023

In dit geval een bestelling via internet en mijn eerste aankoop bij EP. Zeer scherpe aanbieding en snel thuis bezorgd en heldere site en afhandeling.

Nick 06-09-2023

Fijne wasdroger voor een goede prijs. Meteen bevestiging ontvangen. Uur later werd ik gebeld dat ze de volgende ochtend als kwamen bezorgen. De volgende ochtend vroeg een sms of email gehad dst ze tussen 8 en 10 kwamen. En om 9 uur ofzo waren ze er al. Heel fijn dus! Alleen de bezorger van het externe bezorgingsbedrijf mag wel een cursusje vriendelijkheid krijgen. Die ging me even een partij moeilijk doen over de kapotte droger die zij mee terug moesten nemen

Fraba 05-09-2023

De site is gebruiksvriendelijk. Makkelijk te zoeken producten. Zeer uitgebreide zoekfunctie

Matthijn 05-09-2023

Ik kwam de site tegen , het was niet duur . Verder is alles netjes ingepakt en zonder schade geleverd dus helemaal top . Voor ze kwamen leveren werd ik netjes gebeld of het mogelijk was

Wim Ter haar 05-09-2023

Meedenkend en begripvol goede service altijd bereikbaar niet
Moeilijk doen met afhandelen

Karin 05-09-2023

Het ging hier on EP Swaak in Leiden. Heel goed geholpen. Persoonlijk advies. Goede uitleg. Na aankoop snelle levering. Installatie door vriendelijke monteur.

Stef 04-09-2023

Doen wat je mag verwachten. Keurig telefonisch afgesproken hoe de levering gaat plaatsvinden.
Oude TV weer meegenomen.