EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Frans Vriendjes 11-06-2017 In de winkel gekocht
Makado Centrum Schagen

Vriendelijk en enthousiast personeel

Geen moeite teveel bij deze winkel. Het personeel is erg behulpzaam en meedenkend. Jammer dat er ook geen vestiging in Den Helder is.

Maaike 11-06-2017 In de winkel gekocht

Prima uitleg

Vandaag prima en uitgebreide uitleg gehad. Service is altijd goed bij EP Beerepoot.
Met een goed gevoel een aankoop gedaan.

Thea 11-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Geweldige winkel

Uitstekende service en advies. Vriendelijk personeel! Groot assortiment en als ze het niet op voorraad hebben is het de volgende dag aanwezig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

André Blankestijn 10-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel Grootebroek

Winkel, personeel en service meer dan oké!

Miele wasautomaat en Miele droger gekocht samen met een Miele passtuk met lade.
Uitermate vriendelijke ontvangst en service in een ruime en mooi aangeklede zaak. Het kan dus gewoon ook zonder schreeuwerige muziek en claimend personeel! Goede informatie en prijs. Daarna alles op tijd besteld, geleverd en uitermate professioneel geïnstalleerd met een vriendelijke uitleg nadien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remko 10-06-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Persoonlijk en vakkundig advies

Mevr Sanne Vlaar heeft ons zeer prettig en persoonlijk geholpen. Dit is de reden dat we juist bij EP beerepoot komen en kopen. Met een goed gevoel en een glimlach hadden we snel de koop van onze vriezer/koelcombi rond. Sanne dank!

Sonja 10-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Mensones Sneek

Vriendelijk en goede service

Fijne winkel waar je vriendelijk wordt geholpen en het personeel goed weet waar ze over praten. De levering is snel en correct. De service is geweldig, ook na aankoop kun je met je vragen terecht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton Cuijpers 10-06-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Panningen

Goede service en advies

Voor de aankoop informatie ingewonnen op internet en dit samen met de verkoper nog eens bekeken.
Prijs was concurrerend, en het ter zake kundige advies en het op voorraad hebben van het product zodat we het direct mee konden nemen gaf de doorslag voor de aankoop bij EP Tummers

hein 10-06-2017 In de winkel gekocht
roermond

echt goede service

nog een winkel waar je gewoon binnen kunt lopen en te woord gestaan wordt door deskundig personeel. je komt voor iets goedkopers (om de hoek zit ook MediaMarkt), je wordt goed voorgelicht over betere maar duurdere alternatieven (op verzoek overigens) en gaat vervolgens toch met het product de deur uit waar je voor kwam. je weet het zeker: dat kan nooit een miskoop zijn. En dat was het ook niet!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

paap 10-06-2017 Via de website gekocht

goede service

vanwege uitstekende behandeling hebben echt kennis van zaken en vertrouwd adres
kopen al ons ze spullen bij ep

Jose 09-06-2017 In de winkel gekocht
EP elktro Groot-Zevert Groenlo

Klant vriedelijk en geweldige service

Klant vriendelijk en een goede uitleg over de producten, goede service, komen afspraken na. zijn vakbekwaam, er worden geen voorrijkosten berekend.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilma Zieleman 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Heel goede service, leuk personeel!

Het advies is altijd goed en het personeel denkt met je mee zodat je niet zomaar een aankoop doet. :)

Patrick Thijssen 09-06-2017 In de winkel gekocht
Heinz Van Benthem

super service en persoonlijke aandacht. Gewoon menselijk!!!

Een leuke winkel met een geweldige service.
En een grote persoonlijke aandacht. Het personeel is bekwaam en doet ook moeite voor je

Sandra 09-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Universele bestekbak

Goede service en kwaliteit en goede producten uiteraard om niet te vergeten. Personeel is klantvriendelijk en goed behulpzaam

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. en R. 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ommen

1e klas service

2 maand geleden een nieuwe telefoon gekocht bij EP in Ommen. Omdat mijn vrouw en ik hetzelfde type telefoon hebben had ik ze beide aangemeld via bluetooth om handsfree te bellen in mijn auto. Dat ging een maand goed totdat mijn telefoon er uitgegooid werd. Eerst zelf geprobeerd mijn toestel aan te melden maar dat lukte op geen enkele manier. Bij de garage hebben ze van alles geprobeerd mijn toestel weer aan te melden maar ook dat lukte niet. Vervolgens naar EP in Ommen gegaan. Daar hebben ze binnen een uur gefikst dat beide toestellen weer via de handsfree benaderbaar waren. Dit alles kosteloos. Dat noem ik nou service. EP Ommen nogmaals super bedankt voor jullie inzet.

X en x Ommen

Willems 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ep Eppink Tubbergen

Fantastisch Geholpen!!!!

Na meerdere malen Ep Eppink in Tubberegen te hebben bezocht om mij te laten informeren in mogelijkheden over een TV. Besloten om een Samsung TV te kopen.
Tv afgeleverd en geïnstalleerd en een uitgebreide uitleg gekregen over de tv.
Helaas toch storing op de tv en hier melding van gemaakt. Overdag geen tijd om het probleem te verhelpen maar wat schetste onze verbazing tege 21:00 Ep Eppink om het probleem te verhelpen. Top service.

Cor Bleumink 09-06-2017 In de winkel gekocht
EP Groot Zevert Groenlo

Service en betrouwbaarheid is top.

Als klant wordt je niets opgedrongen. Goede service en als iets niet werkt wordt het correct opgelost. Ook zonder extra kosten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ruud K. 09-06-2017 In de winkel gekocht
Groenlo

Prima geregeld inbouw nieuwe koelkast Liebherr

Super advies gegeven. Inbouw ook laten verzorgen en de heren hebben prima werk afgeleverd. Hier is de klant nog echt KONING!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JanSjoerd 09-06-2017 In de winkel gekocht
Grou

Goed en klantvriendelijk

Vriendelijk,niet opdringerig en ook deskundig. We kopen erg graag bij EP.
Ze komen bij je thuis om de apparatuur te brengen en de oude spulken en verpakkingsmateriaal op te ruimen.

?? 08-06-2017 In de winkel gekocht

service is goed

ik houd van kleinere winkels waar de service goed is, de persoonlijke benadering spreekt me aan. De grote Megastores mijd ik.

C.Bos 08-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Wij zijn heel blij met deze winken in onze buurd.

Het is de enige elektrozaak in ons dorp, maar deze winkel dik in orde en we missen ook geen ander.
Service is goed en de leveringen ook.

Guus 08-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Mensonides Sneek

Zeer goede service

Correct geholpen. Juist en passend advies gegeven. Na eerst zelf een onjuiste keuze te hebben gemaakt heeft zeer vriendelijke medewerker van EP Mensonides Sneek ons op juiste pad gezet. Waarvoor onze hartelijke dank. Absoluut de moeite waard om de winkel te bezoeken!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. 08-06-2017 In de winkel gekocht

prima winkel

Wij zijn al jaren klant bij EP Beerepoot in Hoorn. Vakbekwaamheid personeel, service en klantvriendelijkheid zijn een reden om daar steeds weer terug te komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Dekker 08-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Geweldige service vriendelijk, duidelijk en op tijd geleverd

Vriendelijke en professioneel personeel, die duidelijke antwoorden en adviezen geeft zonder opdringerig te zijn

Martin en Elly 08-06-2017 In de winkel gekocht
EP Stet in zuid scharwoude

Dorpswinkel waar als klant word behandeld bij EP Stet

Omdat ze rustig de tijd nemen en je de juiste keuze adviseren voor de aankoop van een product,met snelle levering en service bij bij je thuis waar het product ook geplaatst moet worden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Co en Marian 07-06-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Betrouwbaar en kennis van zaken

Zeer tevreden over het advies in de winkel, er werd veel tijd genomen om ons de diverse modellen te laten zien en ons te informeren over de mogelijkheden m.b.t. de apps en de diverse abonnementen van Ziggo. De bezorging en het installeren van de televisie is heel goed gegaan. Alles werd geïnstalleerd en goed ingesteld en kabels doorgemeten e.d.
Ook hieraan is genoeg tijd besteed. We konden alle vragen stellen en problemen voorleggen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Boon 07-06-2017 In de winkel gekocht

Verademing!

Een winkel zoals je die graag wilt. Service, kwaliteit en persoonlijke aandacht! Tussen al dat geweld van winkels zoals die met die schreeuwend irritante reclames en het onpersoonlijke internet met recht een verademing.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elst 07-06-2017 In de winkel gekocht
EP Toon Bergmans

Formidabele service bij Toon Bergmans EP in Zeeland

Na aankoop van mijn Philips scheerapparaat in de winkel van EP Toon Bergmans te Zeeland, had ik moeite met het registreren via de website van Philips.
Telefonisch werd ik net zo lang geholpen tot dat de registratie een feit was.
Nogmaals dank aan Dhr. X voor het geduld en de vriendelijke uiteenzetting hoe het beste te navigeren tijdens het registreren van mijn aankoop.

Deenen 07-06-2017 In de winkel gekocht

Super geweldige service

In deze winkel wordt je als klant erg serieus genomen. Super Advies! Wil je een stofzuiger dan wordt er eerst gevraagd, wat heb je gehad. Wil je er een mrt of zonder stofzuiger zak? Dan worden van de stofzuigers die je zelf hebt uitgekozen op het merk dat je graag zou willen de voor en nadelen verteld. Ook van andere vergelijkbare stofzuigers worden de voor en nadelen opgenoemd. Het duurste apparaat wordt niet aanbevolen maar juist het apparaat met de meeste pluspunten en de minste minpunten. Door het goede advies en super service kom je graag in deze winkel.
Bij reparaties zal er altijd gevraagd worden of je een vervangend apparaat wil? Altijd zonder extra kosten. Gewoon geweldig.

Adri van Breukelen 07-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

zeer klantvriendelijke medewerkers

altijd bereid om alles uit te leggen op een rustige vriendelijke manier. als er iets niet is wordt het besteld en is op het beloofde tijdstip aanwezig

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos cox 07-06-2017 In de winkel gekocht
Budel

Altijd betrouwbaar advies en installatie

Fijne winkel.
Tot nu toe altijd vakkundig geholpen.
Ga niet heel internet af om te zoeken voor het goedkoopste, maar ga meteen voor goed advies en professionele installatie.

Cees Zwarthoed 06-06-2017 In de winkel gekocht
Julianaweg Volendam

Klant is koning.

Heb vrijdagmiddag om 17.00 uur vriezer gekocht en wilde deze z.s.m hebben.
Na een kwartier werd deze reeds bezorgd. Grote klasse!

Joanne 06-06-2017 In de winkel gekocht
Oudeschild ( Texel )

Top winkel

Uitstekende service met alles, uitleg producten,bezorging,onderhoud, enz ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam! Gewoon een fijne winkel!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton van der Wijst 06-06-2017 In de winkel gekocht
Tummers Horst

Wat een service Klasse!

Nette en overzichtelijke shop, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Volgens afspraak geleverd en door monteur geinstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marcel Haarman 06-06-2017 In de winkel gekocht
Ep. Raalte

prettige winkel, goed pesoonlijk advies en contact

Koop mijn spullen in mijn eigen dorp. Hou de plaatselijke middenstand in stand. Het is prettig om het product vast te houden. Persoonlijk advies is voor mij belangrijk. Voor service ga je gewoon weer naar de winkel en hoef je niets op te sturen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monique Dekker 06-06-2017 In de winkel gekocht
Beerenpoot

Geweldige service!

We worden altijd goed geholpen. Als er wat is met een apparaat krijgen we altijd goede service! Voor ons nooit meer een andere winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Smid 06-06-2017 In de winkel gekocht
Delfzijl

correcte en vriendelijke service

De winkel is overzichtelijk ingedeeld en vrijwel altijd word je binnen een korte tijd geholpen. Het is ook een pluspunt dat veel mensen in deze winkel mij zo langzamerhand wel kennen.

Martin Hooijer 06-06-2017 In de winkel gekocht
EP Meppel

after sales en service zijn uitstekend!

Heel fijne winkel want wij krijgen altijd uitstekende adviezen, bovendien wordt je gekend en herkend als je de winkel binnenloopt. Al ons wit- en bruingoed kopen wij bij EP Meppel. Ook onze kinderen hebben de winkel en de uitstekende service ontdekt en kopen er ook al hun bruin- en witgoed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ellen 06-06-2017 In de winkel gekocht
ep tol ijmuiden

super service ,snelle uitleg over product

heel fijn dat ik meteen geholpen werd.
de uitleg over het product was heel helder
daarom aankoop snel kunnen doen

Daniël 05-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk

Geweldige service

Snelle levering. Bosch wasmachine en droger uit dezelfde serie, netjes geïnstalleerd. Hiernaast duidelijke uitleg door de plaatsers, wat betreft verantwoord gebruik. Beide apparaten gekocht bij de grote voorjaars uitverkoop vanuit een loods. Ook daar zijn we prima geholpen. Vriendelijke behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heeft de prijs in verhouding tot de kwaliteit en de flinke korting de doorslag gegeven.

e.warringa 05-06-2017 In de winkel gekocht
schagen

goeie service !!

aanbieding voor magnetrons en nog papier/voor printer ophalen en verder nog spullen bekijken voor eventueel vrienden

Frans 05-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Geweldige en vakkundige service

een direct aanspreekpunt bij je in de buurt is altijd beterder dan iemand ver op afstand achter een scherm, hierdoor werd ik beterder en vakkundiger geholpen bij mijn keuze voor een 4k tv.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cathy 05-06-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk

Personeel neemt de tijd, is deskundig en zeer vriendelijk. Ook kunnen ze qua prijs concurreren met menig internet aanbieder.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

piet1 04-06-2017 In de winkel gekocht
volendam

geweldige service

zeer goed, eerst alles op gemeten toen de juiste apparatuur die wij wilden hebben gezocht voor ons, daarna geinstaleert door arien zeer vakkundig gedaan,en alles paste perfect,eerst aandere winkels ( geen ep ) geprobeerd maar bij deze kon het allen met andere keuken kasten,ep heeft dit wel allemaal opgelost.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Faro 04-06-2017 In de winkel gekocht

Goede aanbieding.

Verkoper nam rustig de tijd voor ons en tevens was het gene wat we nodig hadden voordelige geprijsd.

JP 04-06-2017 In de winkel gekocht
Horst

snel en goed geholpen

Shop bevind zich dichtbij moest snel nieuwe koelkast hebben was niet op voorraad maar werkt uit de winkel gehaald en ingepakt en kon hem direct meenemen.

N.Duineveld 04-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Vriendelijk geholpen en een goede service

Wij hebben de winkel in Bovenkarspel gekozen,omdat je daar netjes en vriendelijk geholpen wordt.Geven advies ,en brengen het aangekochte artikel ook nog voor je naar de auto.Wat wil je nog meer.

Jan van dijk 04-06-2017 In de winkel gekocht
Ep. Rickelman. Best.

Goed geholpen goede service prettig personeel goede prijs

Het is een prima winkel met prima aanbod goed personeel en gemotiveerd. Goed onderlegd. Vakmensen zo gezegd de winkel was prima verzorgd.

Elyse 04-06-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Wij zijn Goed geholpen en hebben goed advies gekregen over het product wat wij gekocht hebben. Ook hebben ze ons geholpen het product in de auto te leggen.

Anita Bond 04-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk-Oost

Goed advies, vriendelijk personeel!

Afgelopen zaterdag was ik bij de magazijnuitverkoop van EP BEEREPOOT. Het personeel is daar uiterst bekwaam. Ze kwamen vragen of wij wat wilden weten en konden al onze vragen beantwoordden. Wij wilden graag een wasmachine en een droger aanschaffen maar hadden geen idee welk merk/ soort/ type bij ons zou passen. Hierin zijn we uitstekend begeleid. Ik denk dat we een juiste keuze hebben gemaakt en we hebben de loods met een zeer tevreden gevoel verlaten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jaha 04-06-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijke behandeling

Werden direct en correct te woord gestaan door de verkoper. Gaf een duidelijk uitleg. Gaf ook nog enkele adviezen en gaf de voor en nadelen van de diverse producten aan. Was absoluut niet opdringerig.