EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leen 11-02-2019

Kundig personeel; nemen de tijd voor je. Er is een sfeertje ontstaan die meer "vrienden onder elkaar"is dan verkoper versus koper. Goede producten, maar als er een keer wat is, wordt het altijd goed geregeld en ga je tevreden weer weg.

H Pennekamp 11-02-2019

Ik had een dat radio gekocht maar die was te licht van geluid. ik kon hem zo omruilen voor een zwaardere radio geweldig

Nicole 11-02-2019

Met 7 vriendinnen een gratis! tapas workshop gehad. Was super gezellig. We zijn al jaren vaste klant. Service is zeer goed. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

jan zwaan 11-02-2019

GOEDE service, nette aflevering, en perfect geregeld bij retour zending en terug betaling.

Rita Bruns, bij EP Molendijk Denekamp 10-02-2019

Altijd een fijne benadering en goede service, als er een vraag of probleem is komen ze of helpen je zoeken naar de oplossing .

Anne 10-02-2019

We waren bij EP Beerepoot in Hoorn. De service was erg goed. We kwamen voor een keukenmachine en alle verschillen werden duidelijk uitgelegd. Hierdoor zijn we met het beste apparaat naar huis gegaan. Ook werd er nog koffie aangeboden.

Margreet 10-02-2019

Wij werden heel erg vriendelijk geholpen door Floris uit filiaal Hoorn. Floris weet een heleboel en geeft je haarfijn uitleg over het beste product wat bij jou past. Het beste wat bij jou past hoeft natuurlijk niet altijd het duurste te zijn.
Met veel voldoening hebben wij een geweldige stofzuiger gekocht.

Ans 10-02-2019

Je wordt altijd keurig geholpen door mensen met verstand van de producten die zij verkopen.

Hilverda 10-02-2019

De website ziet er overzichtelijk uit en is gebruiksvriendelijk. Het bestellen van een product gaat eenvoudig. Na de bestelling kregen we zeer snel een bevestiging van de leverancier en werd er meteen een afspraak in overleg ingepland. Ook de levering ging zeer voorspoedig en binnen de aangegeven tijd. De medewerkers zijn netjes en zeer correct en verstaan hun vak. Wij zijn erg tevreden over de gehele dienstverlening van EP.

Anja 10-02-2019

Ik heb mij eerst geörienteerd via de website van EP:Beerepoot. De website is zeer gebruiksvriendelijk. Je navigeert gemakkelijk naar het product wat je zoekt. Toch besloten om naar de winkel in Hoorn te gaan om advies te vragen. Hierbij werden we heel snel, vriendelijk en deskundig geholpen. De keuze was snel gemaakt. Tevens is de aflevering mogelijk op de door ons gewenste moment. Zeker aan te bevelen.

ad steltenpool 10-02-2019

al vele jaren winkel ik, met volle tevredenheid, bij EP Beerepoot winkels in Hoorn. Een gemakkelijke keuze door: het vele aanbod van artikelen, het kundige en vriendelijke personeel. Een aanrader voor iedereen om hun producten in de EP winkels te kopen.

Marc Groot 10-02-2019

De service bij EP is op en top! Goed prijs voor goede producten en de winkels zelf zien er ook goed uit! Vriendelijk personeel, en over het algemeen ook goed op de hoogte van wat ze verkopen. Bedankt!

R. Samuels 10-02-2019

Vorige maand hebben we een Panasonic broodbakmachine bij EP: Beerepoot in Hoorn gekocht. Bij de concurrent aan de overkant was het product in de opruiming goedkoper en tóch zijn we weer naar EP: Beerepoot gegaan, omdat de persoonlijke service en klantvriendelijkheid in dit bedrijf zo vanzelf sprekend is!

Richard Sep 10-02-2019

Goede service, vriendelijk personeel en eventuele vakkundige installatie aan huis, kortom een betrouwbaar adres voor al u elektronica .………. oja en altijd de juiste prijs.

Irma 10-02-2019

Ben zeer goed geholpen met de aanschaf van een Bose Lifestyle 650 in filiaal Hoorn.
Deskundig personeel, vriendelijk, leggen alles erg goed uit.
Prachtige grote winkel je kijkt je ogen uit, wat een groot aanbod !
Ook met mijn dochter gisteren geweest, goed geholpen met een tv en wasdroger.
Ik beveel deze zaak aan het is zeker de moeite waard!

Steven 10-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het één enorm voordeel heeft op de concurrentie. Prijstechnisch gezien zijn ze, net als de rest, gewoonlijk het 'goedkoopst'. Maar wat EP fijn maakt is de persoonlijke service. Dit betekende voor mij dat mijn wasmachine + koelkast, 3 trappen werd opgedragen, en ook nog eens werd geïnstalleerd, top! Hiernaast zijn de fysieke winkels vaak erg fijn, en wordt je er rustig uitgebreid geholpen :)!

Erik-Jan 10-02-2019

Geen klachten over de levering.
Duidelijke communicatie in mail, betreft de order.

Esther 09-02-2019

Omdat ik vaker wat met mijn vaatwasser heb gehad, het is dan wel een 2de handse vaatwasser, maar kan hem niet missen, ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen. De winkel is dichtbij en de mensen van EP zijn altijd vriendelijk

Cor Turk 09-02-2019

verkoper heeft ruime productkennis en weet dit ook over te dragen. Luistert goed naar wensen .
Snapt de problemen van een oudere digibeet! Even wachten ,geen probleem, goede koffie!.
Kortom, goed en juiste product gekocht en ook nog wat nieuwe kennis opgedaan.

Berenda Dijkstra 09-02-2019

Wij kopen graag bij Beerepoot! Ten eerste, echt Hollands, voor een scherpe prijs. Maar doorslaggevend is voor ons de uitstekende service die geboden wordt. Bij de aankoop, maar ook bij klachten. Ze staan altijd voor je klaar en je bent er écht klant en geen nummer. Persoonlijke benadering, herkenning en soms zelfs bij naam, dat maakt het toch wel erg prettig! Als kers op de taart hebben mijn dochter en ik vanmiddag een heerlijke tapas workshop gevolgd, gegeven door Kok Danny. T was super, heerlijke tapas/amuse, gezellige sfeer en ook nog gratis ! Zeker voor herhaling vatbaar! We zeggen wel eens : als je bij ons in huis Beerepoot roept, begint alles te schudden! En.... dat houden we lekker zo !!! Dan vraagt u zich zeker af ; waarom dan geen 10 score, maar dat doe ik expres om Beerepoot te blijven kietelen om dit niveau te behouden. Ga zo door!

Astrid 09-02-2019

Uitstekende service. klantvriendelijk. Prima uitleg. Fijn personeel. Snelle bezorging. Niks is teveel.

M hermans 09-02-2019

Altijd vriendelijk geholpen met de juiste expertise in huis!
Bij telefonische vragen ook altijd correct geholpen

Fam. Bodegraven 09-02-2019

Voor al onze aankopen op het gebied van elektronica, witgoed e.d. gaan wij bij voorkeur naar EP Beerepoot in Hoorn. Je wordt altijd vlot en deskundig geholpen. Je krijgt advies waar je wat aan hebt. En is er iets mis met een product, dan wordt dat ook snel en goed opgelost. Een aanrader wat ons betreft!

Tonny Krielen 09-02-2019

De winkel in Beesd mooie overzichtelijk en klantvriendelijk denk mee met de wensen van de klant ,goede severice

Anne 09-02-2019

Deze winkel levert altijd goede service. Bovendien heeft het personeel altijd veel kennis over de producten die in de winkel staan.

Margreet 09-02-2019

Ruim assortiment stofzuigers, winkel is in de buurt en bij defect kun je apparaat in de winkel afgeven voor reparatie. Goede voorlichting en reële prijs-kwaliteitsverhouding.
Verbeterpunt: bied aan ouderen even aan apparaat naar de auto te brengen!

Jeroen 09-02-2019

Complimenten voor EP Molendijk in Denekamp! We hadden een foutmelding op onze tv en konden dit zelf niet oplossen. Bij EP Molendijk geweest en ze hebben iemand langs gestuurd die het voor ons opgelost heeft: kostenloos!!

Marianne 08-02-2019

Elektrische deken besteld en de andere dag werd deze keurig bezorgd. Alles zag er top verzorgd uit.

Fam. Huinink 08-02-2019

EP Groot Zevert heeft ons snel geholpen met een kapotte vaatwasser , deze was gezien de hoge reparatiekosten niet meer de moeite waard om te repareren .
Door een goed advies en service is de nieuwe vaatwasser zeer snel geplaatst en hoeven wij gelukkig niet meer af te wassen !

Mooie, ruime winkel met breed aanbod 08-02-2019

Voor het eerst in het filiaal in Hoorn geweest. Mooie ruime winkel en zeer goed bereikbaar. In de winkel een groot asortiment van de apparaten. Vriendelijk personeel en goed advies. Voor herhaling vatbaar!

R. Schelvis 08-02-2019

Een 7 die met gemak een 9 of 10 had kunnen zijn.

Ik kocht in het filiaal Wervershoof een koffiezetapparaat. Bij thuiskomst bleek het handvat van de pot echter te zijn gebroken. Kan gebeuren, maar voor mij vervoerstechnisch lastig qua omruilen omdat ik met een beperking worstel.

Ik heb diverse malen contact gehad met de 'servicedesk' over de mogelijkheid om een serviceauto het product bij mij thuis om te laten ruilen.

De intentie om deze service te verlenen was duidelijk aanwezig, maar door onhandige communicatie werd de situatie onduidelijk en heb ik zojuist met hulp van een kennis het apparaat zelf in de winkel omgewisseld. Zonde dat de kans op een excellente beoordeling door onhandigheid in de wielen is gereden.

Verder echt een prima ervaring.

Jolanda 08-02-2019

EP is een zeer nette winkel met artikelen voor alle klanten. Je word zeer vriendelijk geholpen en men geeft altijd goed advies.

EP nijverdal 08-02-2019

We kregen een heel goede uitleg en vriendelijk personeel en goede service.Ik zou deze winkel aanbevelen

a 08-02-2019

vriendelijk geholpen, goede uitleg. goede kwaliteit prijsverhouding.
genoeg keuze.
wasmachine netjes thuisgebracht en aangesloten.

De Roo 08-02-2019

Bij EP Heerleide, krijg je goede uitleg en antwoord op je vragen. Personeel is vakkundig en vriendelijk. Ze nemen ook alle tijd voor je. De tv werd mooi bij ons thuis afgeleverd. Ook toen wij achteraf nog vragen hadden, werden we goed geholpen. Dit bedrijf is een aanrader.

Roel Ruiter 08-02-2019

Leuke aanbiedingen gevolgd door een correcte afhandeling van de transactie.
Klantenservice werkt snel en adequaat.
Geld terugstorten binnen enkele dagen gerealiseerd.
Betrouwbaar bedrijf!

William 07-02-2019

Pakket is keurig op tijd geleverd en was keurig verpakt in een doos met luchtzakken tegen eventuele beschadigingen tevens wordt je netjes op de hoogte gehouden

Gerco 07-02-2019

De aanbieding in de regionale folder was de reden de webshop te bezoeken. Nadat een technische vraag snel en correct telefonisch werd beantwoord, was de keuze snel gemaakt. Het artikel werd op de afgesproken datum, tijd en gewenste plaats afgeleverd. Het verpakkingsmateriaal en het oude artikel werden direct en gratis mee retour genomen.

Jur 07-02-2019

Super service. Personeel heeft verstand van zaken. Snel en vakkundig geholpen. Snelle levering. Goede prijs.

Janette 07-02-2019

Super service en afhandeling. Gebeld wanneer het gasfornuis geleverd zou kunnen worden en een half uur later stond het gasfornuis al in huis. Super!

Liesbeth Slettenhaar. 06-02-2019

Goede service. Behulpzaam personeel.Meedenken om je problemen op te lossen,

Vegelin 06-02-2019

Uitstekende service altijd bij EP POOL! Al jarenlang tevreden! Duidelijke afspraken en nooit geen verassing achter af.

Faber 06-02-2019

Een hele fijne winkel in grootebroek prettig personeel goede service staan altijd klaar voor je. Koop graag in deze winkel .

J.middelkamp 06-02-2019

EP Nijverdal, goede keuze mogelijkheid, goed advies, goede prijs, uitstekende service.
Koelkast En vriezer, correct geïnstalleerd.
Niks meer aan doen, houden zo!

Ineke 06-02-2019

Ik koop alles bij EP Heinz van Benthum in Groesbeek, ooit een uitstapje gemaakt naar de Mediamarkt, maar mijn produkt werd zo slecht afgeleverd dat ik dit nooit meer ga doen, voortaan alleen nog EP Groesbeek vanwege de mega service!!!!! Voorbeeld.....mijn wasmachine ging kapot en binnen 1,5 uur stond er een nieuwe in mijn huis, binnenkort weer 2 tv’s nodig,niks shoppen of het ergens anders goedkoper kan, gelijk naar Heinz en Henry!!!

M. Goedegebure 06-02-2019

Ontzettend aardig en behulpzaam personeel! Mijn vragen worden altijd geduldig beantwoord.

Mans Naber 06-02-2019

Deze shop is door mij gekozen vanwege de duidelijke volledige artikelomschrijving, voorwaarden en prijs. Verder werd ik keurig op de hoogte gesteld van de leverdatum en uur van levering. Afspraken werden stipt nagekomen.

M. Roozendaal 06-02-2019

Wederom toch weer bij EP Beerepoot in Hoorn beland voor 2 televisies voor onze kinderen. Ze ondervinden grote concurrentie van de tegenoverliggende Mediamarkt maar voor de service en afhandeling moet je toch bij EP Beerepoot zijn. Ze zijn daarbij ook nog zeer klantvriendelijk. Heb ook nog gevraagd voor een korting op de aankoop van de 2 tv's maar dat ging helaas niet lukken we hadden daarbij ook nog 1 tv steun nodig voor aan de wand. En hier konden ze wel een scherpe aanbieding voor doen. Deze hebben wij natuurlijk geaccepteerd. Heel erg bedankt hiervoor. We komen graag weer bij jullie terug voor een volgende aankoop.

Frank 06-02-2019

Ik ben al jaren klant bij EP Beerepoot te Hoorn en nog altijd tot volle tevredenheid.
Je wordt prettig en vakkundig bediend. Beerepoot heeft ook een prima aanbod aan allerhande
artikelen. De prijzen zijn ook zeer concurrent dus hoef je daarvoor ook niert naar een andere winkel.

H vd Zanden 05-02-2019

Zeer klantvriendelijk we komen er al jaren goede service en in het dorp .
Er zijn wel meerdere zaken en het kan wel wat prijsverschil hebben maar wij kiezen voor een betrouwbare zaak .