EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

famjonkers 28-09-2013

internet bestellen iDeal betalen ideaal je kunt zelfs betalen bij bezorgen

gebeld de 1ste werkdag en de 2de al bezorgd

Assortiment
niet te duur en genoeg keuze

Aanbeveling
Is hier in tilburg altijd al een goede zaak geweest,nu via internet ook,voor mij een vertrouwd adres

Extra toelichting
een goede snelle en nette bezorging en een winkel die je kunt vertrouwen

Lian007 28-09-2013

Koelkast werd geleverd op een tijd dat mij uitkwam.

Vanuit EP Stevens zou wel aangeboden mogen worden om een extra service te verlenen aan klanten die veel spullen kopen. Ik had gelukkig de mazzel dat familie me hielp met sjouwen en installeren.

Breed assortiment

TimvdG 28-09-2013

Aanbeveling
Ik koop mijn producten al langer bij ep en kwalitatieve winkel.

Extra toelichting
Van bestelling tot levering in winkel en ophalen in de winkel liep allemaal vloeiend. Niks op aan te merken. Hoe de service loopt als mijn product kapot is binnen de garantie weet ik natuurlijk nog niet. En ik hoop er ook nooit achter te komen.

Jan uit Zeeland 27-09-2013 Via de website gekocht

E.B. Zielinska 26-09-2013 Via de website gekocht

de website is alles duidelijk

alles is perfect

ik ben voldoen

alles is profesional

Snapcatchers 26-09-2013 Via de website gekocht

Handig, online bestellen en thuis geleverd krijgen.

De online gekochte artikelen worden via de winkel bij jou thuis afgeleverd, op het moment dat jou dat schikt. We zijn echter het gekochte artikel in de winkel op gaan halen. Ging prima.

Aanbeveling
Gewoon een prima electronica keten

Lionne1 23-09-2013

Bestelling snel binnen en ik vind het een voordeel dat je achteraf in de winkel kunt betalen.

Snelle levering en ook EP heeft ook meteen contact opgenomen wanneer ongeveer de levertijd is.

Assortiment
Ep was met deze tv het voordeligst.

Aanbeveling
Goede service, snelle levering en ook als je via het internet besteld en het toch in de winkel wilt afhalen kun je achteraf betalen. Dit vind ik wel een voordeel.

Remy86 21-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen, betalen en paar dagen later in huis. Makkelijker kan niet.

Netjes afspraak gemaakt voor levering en inderdaad op afgesproken tijd geleverd.

Ze hadden wat ik zocht.

Prima ervaring.

PeterV999 21-09-2013

Perfecte verkoper, no nonsens en zeer echt helpen!

Gaf ook een alternatief aan!

Gewoon up-to-date

Aanbeveling
Wel een eind om daar te komen maar een zeer plezierige mannier van 'overdracht'. Gewoon terug bij de volgende aankoop

Extra toelichting
Deze EP winkel in Meijel was gewoon een perfecte beleving met de verkoper een eerlijke persoon die gewoon de klant 100% tevreden maakte door gewoon als en kundige kenner van de TV een eerlijk advies gaf om de deal mooi sluitend te maken. klasse!

JAJAshqieb 21-09-2013

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen

Kort na plaatsen bestelling werd ik gebeld. Mij werd verteld dat de winkel me zou bellen als de tv binnen wa en bezorgd kon worden. Keurige service, niet gewend nog contact te hebben met mensen als ik iets via internet bestel.

Joostjes 20-09-2013

Extra toelichting
Prima winkel, je bestelt en je krijgt het de dag erop binnen, zoals afgesproken. Niets aan veranderen.

Schoffie nature 19-09-2013

bestelde artikel was niet voorradig, kreeg meteen iemand aan de lijn die al een vergelijkbaar artikel had opgezocht, stuurde een mail met verschillen en leverde het vergelijkbare artikel dat ook nog eens goedkoper bleek te zijn, prima service!

Extra toelichting
Zie hierboven, dik tevreden. Ook de installatie was perfect in orde, iemand die wist waar hij het over had

AnnemiekedR 19-09-2013

5,5

Jammer dat bij de vergelijking van wasmachines niet op waterverbruik vergeleken kan worden.

Volgens de site was de levertijd 1-3 werkdagen; in de praktijk was het meer dan 5. Heel vervelend als je wasmachine kapot is en je wacht op een nieuwe. Als de echte levertijd op de site had gestaan, had ik een andere wasmachine gekozen.

Helwich 18-09-2013 Via de website gekocht

Goede en juiste informatie via website en het gemak van thuis winkelen.

Prima service en nazorg!

Grote keuze

Aanbeveling
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Loes Br 13-09-2013

Thuis alles bekijken en toch winkelen

Ben heel goed te woord gestaan door een van de medewerkers .

Een heleboel keus

Aanbeveling
Geef dit zeker door aan anderen

Extra toelichting
Heb een leuk gesprek gehad. Omdat er iets niet op voorraad was werd er direct naar het magazijn gebeld en daarna direct teruggehaald. Klasse.

Arnout van Kempen 11-09-2013 Via de website gekocht

De nieuwe wasmachine kwam binnen en de oude werd mee genomen, heel handig want dan hoef je hem zelf niet weg te brengen.

De chauffeur was 45 minuten te laat, dat was wel nadelig als er gezegd word tussen 10 en 1 en om kwart voor 2 aankomt.

Verder had ik iets meer verwacht zoals het uitpakken van de wasmachine, aangezien wanneer er dan schade op zit dit niet bij jezelf verhaald word.

Assortiment
Enorme keuze aan assortiment, was lastig om te kiezen zelfs.

Aanbeveling
Binnen 3 werkdagen en nog op zaterdag geleverd ook, top service en dat voor die prijs.

Extra toelichting
Het nadeel was dis dat de chauffeur te laat was, maar de wasmachine werkt perfect en de was word weer goed schoon.

willem023023 09-09-2013

alles overzichtelijk in de winkel.

vriendelijk niet opdringerig.maar toch behulpzaam.

Assortiment
bijna alles staat er wel.

Extra toelichting
gewoon een goede en mooie zaak met vriendelijk personeel.

martinedjc 09-09-2013

Kriti58 08-09-2013

De bestelling, het ophalen en de betaling verliep vlekkeloos. De website is duidelijk voor de door te lopen stappen om het artikel te bestellen.

De winkel is goed bereikbaar. Zij namen contact met mij op dat het artikel binnen was. Het artkel was binnen de gestelde termijn binnen (2-3 dagen). Bij aflevering werd uitleg gegeven over de installatie. Er werd zelf geholpen om de tv in de auto te laden.

Assortiment
De winkel is een algemen witgoedzaak. Voor mij is het assortiment voldoende, er is voldoende keuze om te kiezen uit verschillende artikelen.

Aanbeveling
Zoals boven omschreven de service is goed. Het assortiement is voldoende.

Extra toelichting
Het is een nette winkel, de service is goed. Prijs/kwaliteit is ook in overeenstemming.

Hendrix76 08-09-2013

Duidelijke gebruiksvriendelijke website

We werden niet binnen 2 dagen gebeld, maar na zelf gebeld te hebben leverden ze binnen enkele dagen. Goede installatie service.

Extra toelichting
Gebruiksvriendelijke website en goede installatie service waar je niet extra voor hoeft te betalen. Ons ordernummer is 21168 .

selma tates-lavos 08-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
heel professioneel geholpen nadat ik de bestelling voor de vrieskast had gedaan. Werd meteen gebeld en er werd actie ondernomen. Aflevering netjes en vriendelijk personeel. De kast is prachtig. We gaan zeker terug indien we weer witgoed nodig hebben! met vriendelijke groeten -- ORDERNUMMER: 119978010251

b van halteren 06-09-2013

Vincent56765 05-09-2013

Ik zocht een koelkast op exacte maten. Bij EP.nl kon ik filteren op die maat en had ik snel een koelkast gevonden. Bij andere sites moest ik koelkast voor koelkast bekijken om de maten te zien.

Oude koelkast werd meegenomen.

Assortiment
Vond direct wat ik nodig had.

kawa 17 04-09-2013

erg klantvriendelijk

ze helpen je prima

Assortiment
ze hebben voor iedereen wat

Aanbeveling
goeie services en lage prijzen

Extra toelichting
mijn volgende aankoop zowieso hier !!!!

M. Klaassen 04-09-2013

Product dat ik wilde hebben werd snel en correct geleverd

Ben zeer tevreden

Lautje01 03-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen is vlot en duidelijk te doen op de site

Kreeg mijn bestelling netjes de volgende dag bezorgd zoals werd beloofd. Ik kreeg hierover van tevoren bericht. Verbetering zou kunnen zijn dat je ook kan zien hoe laat de bezorger precies komt.

Assortiment
Genoeg keuze en verder niks op aan te merken.

Aanbeveling
Ze komen de beloften na en bieden goede service en ook goede prijzen. Daarom beveel ik deze site ook aan voor anderen.

Extra toelichting
Ben erg tevreden. Dit is dus de goede beoordeling :)

Wesley123456 03-09-2013

Ik heb via Bol.com besteld en klikte jullie aan en de betaling online ging stap voor stap. Makkelijker kan niet

Ik had een vraag over de bestelling. Kon alleen vinden dat ik een mail kon sturen. Ik deed dat en werd kort daarna gebeld, de dag erna op zaterdag is het product perfect afgeleverd op de tijd nauwkeurig. Prima service!

Aanbeveling
Ja wat moet ik erover zeggen. Ben gewoon goed, op tijd geholpen, service is super en de producten van goede prijs!

Extra toelichting
Zie commentaar :D Ik heb verder niet naar het assortiment gekeken omdat ik alleen op zoek was naar een nieuwe TV, dus daarom heb ik dat antwoord open gelaten.

André Keijts 02-09-2013 Via de website gekocht

intoetsen van het gewenste artikel volstond om gelijk een duidelijke aanbieding in beeld te krijgen

Nadat de oude werd verwijderd werd de nieuwe wasmachine a 95kg conform de informatie op de site zonder morren netjes op de zolder neergezet

Assortiment
ik zocht niet naar andere types, maar die zag ik ook niet direct.

Aanbeveling
no nonsens voor een marktconforme prijs (ook na 2 weken)

Mees66 02-09-2013

Bestelling kon zonder probleem worden geplaatst en betaald.

EP Volendam nam de volgende morgen contact op voor details over levering en installatie.

Aanbeveling
Snelle service, geen gedoe.

F. Buffing 02-09-2013 Via de website gekocht

4,5

Aanbeveling
zie service.Product werd niet geleverd. Moest er achteraan bellen hoe of wat. 10 mei besteld en 2 september pas ophalen.

Bas Rub 02-09-2013

je kan thuis rustig uitkiezen en vergelijken.

Als het artikel in zaak is krijg je telefoon. Je rijdt dus niet voor niks.

Assortiment
Ruim voldoendeom een goede keuze te kunnen maken

Aanbeveling
Bestellen met de gemakken van een webwinkel en de service van een plaatselijke zaak.

joseholman 02-09-2013

Bestelling verliep heel gebruikersvriendelijk

Via EP.nl was goed. In de winkel waar het artikel afgeleverd werd, was het een afknapper. Deze waren niet echt klantvriendelijk

Aanbeveling
Gezien de ervaringen met de winkel waar het artikel opgehaald moest worden, zal ik EP.nl niet aanbevelen. Ze waren daar niet echt klantvriendeljk.

Extra toelichting
Ordernummer 132336010353. Ik had via EP.nl de laptop besteld. Deze kwam een dag later binnen dan gepland (zaterdag) maar dat kan gebeuren. Mijn dochter had deze nodig voor haar studie. Ze heeft vervolgens zondag de laptop proberen gebruiksklaar te maken voor school. De boxen/het geluid functioneerde niet. En de laptop was heel traag, ze kreeg pagina's niet geopend. En dat terwijl er nog helemaal niets op stond. Het was een ramp. Ik heb maandag meteen de klantenservice gebeld (de winkel was gesloten) en ben uiteindelijk met deze uiterst vriendelijke persoon tot een akkoord gekomen. Ik mocht de laptop terugbrengen naar de winkel en zou daar mijn geld terugkrijgen. Dinsdag meteen terug naar de winkel. Daar werd ik heel onvriendelijk te woord gestaan. Uitspraken als "De laptop is nu tweedehands, daar kunnen we niks meer mee", "Dit is niet de normale gang van zaken" en "Wat verwacht u dan van een laptop van € 400,00?". Vervolgens gebeld met de klantenservice en toen kon hij niet anders dan de laptop terugnemen. Vervolgens werd gezegd dat ze zoveel geld niet in kas hadden en dat ik eind van de week maar moest terugkomen om het geld op te halen. Ik vroeg toen om een bewijs dat ik de laptop had ingeleverd en dat k nog € 400,00 van ze tegoed had. Toen werd de laptop heel resoluut weer ingepakt en werd gezegd "Dan neemt u de laptop maar weer mee en levert hem eind van de week maar in als u het geld komt ophalen". Dat heb ik uiteindelijk gedaan. Eenmaal thuis werd ik gebeld. Hij was weer heel onvriendelijk, want er stond een wachtwoord op van mijn dochter. Dat klopte, want deze moest ze bij de installatie toevoegen anders kon ze niet verder. En weer een snerende opmerking "Dit is niet de gewone gang van zaken". Ik zei toen "Ja, dat hebt u deze week al eerder kenbaar gemaakt". Ik was er helemaal klaar mee. Voor mij is EP.nl een prima manier om te bestellen, alleen de winkel waar het geleverd is, kan dus echt wel klantvriendelijker. Jammer.

Hilbrand de Vries 01-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bij ep is de keus erg goed en de service uitstekend.

Gkooistra 01-09-2013 Via de website gekocht

's avonds laat besteld , volgende ochtend werd ik gelijk gebeld voor een afspraak

Assortiment
Ik had een ander serienummer, maar hadden een vergelijkbaar aan die ik wilde

Service is top

Extra toelichting
Kan niets negatiefs verzinnen, is gewoon top!!

Bleu 31-08-2013

Levering & installatie was bij bestelling gratis aangeboden, maar bleek naderhand toch te moeten worden betaald. De regels daaromtrent zijn op de website onduidelijk aangegeven.

Te vrede klant 31-08-2013 Via de website gekocht

Gratis parkeren bij EP Knol
Website is goed verbetert alles nu in 1 x zichtbaar

Winkel is tel goed bereikbaar en hebben dan ook goed advies.
Service is niet altijd gratie dus als er kosten worden bereken is dat niet vreemd

Assortiment
Producten zijn in veel groepen en prijzen aanwezig.
De groep Multi media was niet aanwezig maar heb ik ook niet gemist. Was ook mijn keuze ook niet waarvoor ik ging winkelen

Aanbeveling
Overzichtelijk, Ruim, Nemen de tijd voor je.

Prettige winkel en personeel

Dhr. v. M. 31-08-2013 Via de website gekocht

kon alleen geen bezorg keuze ontdekken, maar was geen probleem, vandaar 8 ipv 9.

Alles perfect afgehandeld.

Ruime keuze.

Netjes en betrouwbaar.

Extra toelichting
Duidelijke site, breed assortiment, nette bezorging. Kortom, alles keurig afgehandeld. Ordernr.: 130327010287

Rob Verhage 31-08-2013 Via de website gekocht

Mooie website, makkelijk te bestellen,

Keurig meteen gebeld door Ep. Ik kon heel gemakkelijk den afspraak maken voor levering. De bezorgers waren zeer behulpzaam en kundig

Is prima

Aanbeveling
Hoewel ik pas 1 bestelling heb gedaan was ik bijzonder enthousiast. Ook zelf zal ik snel weer gaan bestellen via Ep

Topservice en prima website

otto4 30-08-2013

makkelijke webside en zeer overzichtelijk

bestelling was niet voorradig
had ik niet gezien. heb gebeld met ep webshop.mijn bestelling was een cadeau. ze hebben er alles aan gedaan om de bestelling op tijd te bezorgen wat ook gelukt is.daarvoor mijn dank en daarna ook nog een telefoontje om te informeren of alles naar wens was gegaan.kan niet anders zeggen dan dat het meer dan keurig is afgehandeld daarvoor dus een dikke 10

Assortiment
daar heb ik me niet zo in verdiept want ik had een goed advies gekregen over het merk e reader die ik gekocht heb

Aanbeveling
zeer goede service maar wij zijn al jaren trouwe klant bij ep lunenburg.

Helma50 30-08-2013

De site was duidelijk. De info van het apparaat iets te weinig maar werd snel en correct per email gegeven. Bestelling, betaling en bezorging bij de winkel prima.

Mijn vragen over het apparaat zijn snel en heel goed beantwoord. De bezorging bij de winkel was conform de toezegging en ik ben uitermate vriendelijk en prettig behandeld.

Assortiment
Assortiment is oké. De prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
In hoge mate. Ik koop graag bij deze winkel. En ook als ik een keer niet koop is men uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Extra toelichting
Ik heb de draaitafel opgehaald in de fysieke winkel in Den Dungen. Dit is een geweldige fijne winkel met een mooi assortiment en bovenal een prettige informatieve en deskundige mensen in de winkel. Dat ik de via de website gekochte draaitafel daar heb afgehaald komt juist doordat men zo deskundig en aardig is.

h.p.d. 30-08-2013

Bij de aankoop,comunicatiefout zijtens de verkooper maar dit is goed opgelost.

Elisabeth Fleuren 30-08-2013 Via de website gekocht

Toen ik zei dat mijn wasmachine niet meer naar behoren deed zei hij dat hij op internet een aanbieding had gezien. Idd met een verkoopfilmpje erbij, zodat ik de informatie kreeg die ik nodig had. Direct besteld.

Prima! Na mijn bestelling kreeg ik een bevestigende telefoontje, met tevens de afspraak wanneer het geplaatst kon worden. Vrijdags besteld en s'maandags bezorgd. Hoe goed kan de service zijn!!
Prima mannen die het kwamen plaatsen en namen alle tijd om me te helpen!

Voor mij voldoende

Aanbeveling
Als iemand een product van deze winkel nodig heeft, zal ik zeker op deze mogelijkheid wijzen!

Extra toelichting
Ik ging tientallen jaren naar de winkel in mijn woonplaats om huishoudelijke apparatuur, als dat nodig was, omdat ik goede uitleg kreeg maar ook de nodige service later. Helaas is deze winkel gestopt en wat moet ik nu? Ik ben niet van kopen via internet en was dit voor mij een hele uitdaging.Heb n.a.v. een gesprek toch een poging gewaagd en kon goed op internet deze winkel vinden, bestellen met behulp van een duidelijke verkoop filmpje, ik werd vrij vlug terug gebeld of mijn bestelling klopte en wanneer het geleverd kon worden. Vrijdag besteld en op maandag gebracht! Hoe snel kan de service zijn!! 2 Prima kerels kwamen de wasmachine plaatsen, en hielpen me waar nodig was en lieten bij vertrek een uitermate tevreden klant achter!

HansPurmerend 29-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Supersnelle levering! S'middags om 15 uur besteld, de beloofde e-mailbevestiging met Track&Tracecode kreeg ik niet, maar wel de volgende dag rond de middag een telefoontje van de EP-vestiging in Volendam dat het apparaat daar klaar lag. Prettig idee om het zo op te kunnen halen in plaats van afhankelijk te zijn van de nukken van de pakketbezorgers. Mooie mix van fysieke winkel en webshop, ik ben zeer tevreden.

Pvandebraak 21-08-2013

Extra toelichting
5 dagen geleden het besteld en 2 dagen daarna in huis. Levering ging prettig, ze waren heel vriendelijk.

Susan75 11-08-2013 Via de website gekocht

Zeer snel en gemakkelijk bestellen via ep.nl

Bestelling snel en persoonlijk afgeleverd door vriendelijke, behulpzame ondernemer

Assortiment
Zeer ruime keuze uit tv die snel en makkelijk te vergelijken zijn

Aanbeveling
Voor snelle, betrouwbare levering en zeer goede service kan ik Ep zeer zeker aanraden

Extra toelichting
Snel en simpel bestellen, juiste prijs en uitstekende levering wanneer het ons uit kwam. Zeer aan te raden!

Jacqueline van der Linden 01-08-2013 Via de website gekocht

perfect

produkt was niet voorradig maar binnen 3 dagen binnen

ruim voldoende

gemak en snelheid

NienkeBoom 31-07-2013

keurig gebeld op de beloofde momenten, duidelijke uitleg, goed nakomen van afspraken

E.Sander 24-07-2013 Via de website gekocht

Probleemloze aankoop.

Emiel V. 23-07-2013

Bestellen ging gemakkelijk en snel op de site.

Product werd binnen de gestelde tijd en netjes verpakt afgeleverd.

Aanbeveling
Makkelijk, snel en geen problemen gehad dus waarom niet?

maurikhen 23-07-2013

in het dorp

Koelkast paste niet .
De verkoper heeft net zolang
gezocht tot hij er een vond.

Aanbeveling
nog nooit zo goede service
gehad als bij EP in Rhoon!