EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1024 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Fred 27-10-2017 In de winkel gekocht
EP Rickelman te Best

super hulp, advies en levering

Duidelijke uitleg en snelle levering en dat ook nog tegen een aantrekkelijke prijs.
Uitstekende service

Peter op den Kelder 27-10-2017 Via de website gekocht

vriendelijke en kordate klant gerichtheid.

de reden dat we voor deze shop kozen was dat het goed bereikbaar is de winkel en vele artikelen in huis heeft. ook gemakkelijk via het winkel centrum naar binnen stappen van de winkel is mooi en prettig

Elly van der Thiel 27-10-2017 In de winkel gekocht

Echt goed gedaan!

Open, eerlijk en vriendelijk benadering.
Bij het installeren alle geduld. Het mij ook via aanwijzingen het installeren op mobile en ipaid zelf laten doen. Met alle geduld.

Ronald Kroeze 26-10-2017 In de winkel gekocht

Advies, snelheid en beste prijs!

Internetprijzen, maar toch een fysieke winkel. Goed advies gehad in de winkel, altijd fijn om bij een lokale ondernemer te kopen, machine kon uit voorraad geleverd worden, binnen 2 werkdagen gratis bezorgd en gemonteerd!

bruinewold 26-10-2017 In de winkel gekocht
wolvega

EP: Hofman heeft een top service

EP hofman uit wolvega is een aanrader en zeer goede service en ze staan meteen voor je klaar met een oplossing en het personeel is klant vriendelijk en nette jongens een top bedrijf al jaren

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.Merkus 26-10-2017 In de winkel gekocht
Surhuisterveen ( Pool )

goe service

Deze zaak staat bekend om goede producten. Het personeel is vriendelijk. De levering was ook
op tijd.

paul neefjes 26-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

goed geholpen en te woord gestaan

verkoper heeft tijd en kennis van zaken , geeft een goede uitleg plus een demonstratie
kopen graag bij de firma Beerepoot

Ton van Hemert 25-10-2017 In de winkel gekocht
van Bavel in Vught

Goede service en advies.

Klantvriendelijke ontvangst en direct geholpen. De medewerker van de EP winkel gaf ongevraagd goede aanwijzingen om de reparatie zelf uit te voeren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Melissen 25-10-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Prima service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben bij Jan Verdaas een nieuwe wasdroger gekocht!
Binnen een paar dagen was het geregeld; ze kwamen hem netjes thuisbrengen en namen de oude droger mee. De aansluiting was vlot geregeld. Prima hoor.

Wim van Helten 25-10-2017 In de winkel gekocht
EP witgoed Beesd

Klantvriendelijke medewerkers.

Vanaf mei 2016 vier maal in de winkel geweest, 3 aankopen gedaan. Elke bestelling keurig zoals afgesproken uitgevoerd. Medewerkers in de winkel geven goed advies. Bij bezorging van het bestelde geplaatst, aangesloten en nogmaals de werking van de apparaten uitgelegd.

hans en bart 25-10-2017 In de winkel gekocht
Pool Surhuisterveen

aandacht

Wij kennen Pool Surhuisterveen al jaren. Sinds kort zijn zij aangesloten bij EP. De winkel geeft gevoel van familie met een professionele aanpak. De aandacht blijft tot alles naar tevredenheid is geplaatst en daarna. Deze winkel aanbevolen bij vrienden en familie. Velen zijn er geslaagd.

Ton 25-10-2017 In de winkel gekocht

Weer dik voor elkaar

We zijn weer zeer goed geholpen net zoals de vorige keren en ook belangrijk, de service is ook prima.
Komen zeker weer terug.

Rudi Vos 25-10-2017 In de winkel gekocht
Gieten

We zijn blij dat we in Gieten zo'n bevlogen EP'er hebben!

Of je nou komt voor een setje batterijen, een melkopschuimapparaat, een waterkoker of voor advies over een nieuwe tv-set, we worden er altijd heel prettig geholpen door een enthousiast team van verkopers/adviseurs! En dat zo dichtbij, gewoon bij ons "op" het dorp!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raïsh 25-10-2017 Via de website gekocht

Prima afwikkeling

Goede shop. Duidelijke informatievoorziening, geen onnodige (spam)mails en mooie beloningen in ruil voor goed onderbouwde feedback.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

NJK 24-10-2017 In de winkel gekocht
EPKNOL

100 % tevreden over de plaatsing en levertijd.

Koop al jaren al mijn apparaten bij EP. Zeer vertrouwd en eerlijke voorlichting. Vriendelijk en alle tijd voor je.

Schoenmaker 24-10-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Prima service

Prima geholpen door personeel van EP Beerepoot te Bovenkarspel. Tijdens de inruilweken goeie afspraak kunnen maken over ons ingeruilde apparaat.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. van de Beek 24-10-2017 In de winkel gekocht
Boskoop

Deskundige verkoper, goede service!

Je wordt uitgebreid geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden van de artikelen. Snelle levering.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patricia Mc Cullough 23-10-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Service goed

Wij wilde graag een witte Sonos 5 maar die waren niet in voorraad in het EP winkel in Hoorn, wat wel jammer was.
Wij kon wel naar Bovenkarspel rijden en daar hadden ze een witte Sonos 5.
Wijn erg blij het is geweldig.

Gerrit Veldkamp 23-10-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Perfecte service

Combi-magnetron gekocht bij EP Raalte. Perfecte bediening, goede uitleg en hulp bij het dragen van de aankoop naar mijn auto. Sjapoo!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B. Tijssen 23-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Deze hebben we hier gekocht omdat de service en de prijs helemaal in orde zijn. Ook als je belt met de klantenservice dan wordt er alles aan gedaan om het maar zo goed mogelijk te regelen. "Super".

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zeer goed 22-10-2017 In de winkel gekocht

correct en duidelijk

Goede indruk van de winkel. Correct personeel .Goed assortiment Personeel weet waar hij het overheeft.

joop barkmeyer 22-10-2017 In de winkel gekocht
meppel

goede bejegening/ goed uitleg product

begrijpt direct de wens/ goede garantiestelling/ kan er direct mee aan het werk. Presentatie is netjes, rustige zaak, goede service. blijf het ook belangrijk vinden het product in de winkel te halen

Marjolein 21-10-2017 In de winkel gekocht

Nette winkel en top service!

Vriendelijke verkoper. Ik was opzoek naar een nieuwe tv en een stofzuiger. Goed geslaagd en voor een goede prijs. Ik dacht dat internetshoppen goedkoper zou zijn maar die gedachte neem ik terug. Super service en goed advies. Een aanrader!

corrie bakker 21-10-2017 In de winkel gekocht
Stet zuid scharwoude

geweldige service

heel goed woensdag naar de winkel donderdag thuis gebracht.De wasmachine werkte niet en direct een andere geplaatst

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan en Karin 21-10-2017 In de winkel gekocht
Schagen, Makado Centrum

Vriendelijk personeel, uitstekende voorlichting en service!

Oriëntatie nieuwe wasmachine via internet, ook de site van EP: Beerepoot, daarna voorlichting in de winkel, zeer uitgebreid en kundig geholpen. Uiteindelijk wasmachine in de winkel besteld, snelle levering en prima service!

Dirk en Marjo 21-10-2017 In de winkel gekocht

Ze zijn er nog: Prima verkoopster Trijntje

Wij zijn vandaag, bij Beerepoot Hoorn, geholpen door Trijntje Laan. Ze zijn er nog de verkoopsters die weten hoe het hoort: Klant die binnen komt ook gedag zeggen, meerdere klanten? even een collega halen. Maar vooral een hele prettige verkoopster die weet waar ze over praat en daar zij verder keek scheelde ons dat €40,- . Helemaal Top, bedankt Trijntje

B.Mooij 21-10-2017 In de winkel gekocht
Schagen

goede service en een nette afhandeling

Correcte behandeling en een goede voorlichting.
De gemaakte afspraak goed nagekomen en het plaatsen van de wasautomaat door de monteurs zeer correct en netjes gedaan.

hulscher 20-10-2017 In de winkel gekocht
E P Zwirs

dorpse service dus gewoon super

bij ep zwirs binnen gelopen en een nieuwe wasmachine gekocht alles word netjes uitgelegen afspraak gemaakt voor leveren keurig op tijd en netjes aangesloten de oude weer mee (trap op trap af ) en de was weer super schoon

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rein Vogel 20-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

een hele goede service en denken goed met je mee

we hadden een product uitgekozen en die was in heel nederland uit de handel maar epbeerepoot belde ons op met een mooie deal en we zijn geweldig goed geholpen en zijn zeer tevreden met onze soundstage van bose

Willem Bakker 20-10-2017 In de winkel gekocht

Prima

Voor de 1e keer iets gekocht bij EP Beerepoot. Hele mooie zaak, zeer ruim assortiment, snel en vriendelijk geholpen. Volgens afspraak geleverd door deskundige monteurs. Na installatie nog even met ze gebeld over een klein probleempje i.v.m. het geluid. dat heb ik telefonisch snel kunnen oplossen. Kortom: EP heeft er weer een zeer tevreden klant bij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 19-10-2017 In de winkel gekocht
Heythuisen

Gewoon en goed.

Al jaren vaste klant. Altijd eerst bij Tummers kijken,... zelden niet geslaagd.
Service en klantvriendelijkheid is perfect, zowel van verkopers als bezorgers.
Verbeterpunten:
Duidelijke tijdafspraken van de levering.
Niet iedereen kan de rekening scannen, en daarna inladen op de PC. Mogelijkheid toevoegen om rekeningnr. in te vullen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jo 19-10-2017 In de winkel gekocht
Corona

Goede service en erg mooie winkel

Mooie winkel en ondernemers met verstand van zaken. Alles producten staan overzichtelijk en netjes in de winkel. Vriendelijke medewerkers die je zelfs bij kleine aankopen met alle aandacht helpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 19-10-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Goede voorlichting. met prettige verkopers. Goede aflevering. Prima aflevering. Concurrerende prijs.

Angelien 19-10-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Super service! Aardig personeel en een mooie winkel

Onder het genot van een verse bak koffie hebben we een black basterd large gekocht. Personeel was super behulpzaam en hij werd ook snel geleverd kortom dik tevreden

Janine Swart 19-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Gewoon alles is kundig en goed.

Ik werd uitermate plezierig en kundig geholpen in de winkel. De verkoper had verstand van zaken, luisterde goed naar wat ik wel en niet wilde kopen. Gaf duidelijke uitleg. Helemaal ok! Verder was de service aan huis ook meer dan goed. De heren stelden zich netjes voor. Alle rommel weer mee (verpakkingsmateriaal) en ook nu weer duidelijke uitleg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

nvf 19-10-2017 In de winkel gekocht
hoorn

perfecte service en deskundigheid

prijs en service is gewoon goed verkopers hebben verstand van zaken
en proberen je niets aan te smeren
en voor de prijs hoef e het zeker niet te laten

hannie meinema 18-10-2017 In de winkel gekocht
schagen

Goed gemotiveerde en vriendelijke bezorgers.

Goed ogende winkel; behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima service. snelle levering.
Een dikke tien

J. van Lammeren 18-10-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Deskundig, klantvriendelijk, goede service

Ep Rickelman Boxtel geeft deskundig advies, is zeer klantvriendelijk en hanteert een goede prijs kwaliteit verhouding en heeft ruim aanbod.

Gerry 18-10-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaas Oudenbosch

Vakkundige service

Goede voorlichting en advies in de winkel. Korte levertijd. Wasdroger werd vlot bezorgd en geplaatst. Goede uitleg over gebruik apparaat.

mevrouw H.A. Moeijes 17-10-2017 In de winkel gekocht

Echt geweldige service

Erg goed geholpen door verkoper. Kon stofzuiger goed uitproberen. Verkoper
had goede kennis van zaken. Was erg duidelijk in uitleg. Hierdoor viel de keuze op een Dyson. Ben er erg tevreden mee.

Sjaak Bosch Abbekerk 17-10-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prettig, professioneel advies en prima prijs

Mooie winkel met ruim assortiment. Goed meedenkende verkoper en nog scherpe prijs ook. Koelkast keurig thuisbezorgd en oude meegenomen. Prettig.

Yvonne 17-10-2017 In de winkel gekocht
Tummers Horst

Goede service

Had gehoord van de goede service en dat in combinatie met feit dat de winkel bij mij in de buurt lag maakte dat ik er naar binnen ben gegaan.
de hulp bij het kiezen van mijn tv toestel was goed maar de hulp achteraf (telefonisch en bezoek aan huis) was super. Men had alle tijd voor mijn vragen en probeerde om mij goed op weg te helpen. wat uiteindelijk ook gelukt is:)

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

tim 17-10-2017 In de winkel gekocht
EP: Heijnen Bunschoten

Korte lijntjes en gegarandeerde service

Rechtstreeks overleg met eigenaar en specialist. Betrouwbare mensen die een probleem - hoe goed een apparaat af fabriek ook mag zijn, kan altijd een tekortkoming vertonen - meteen zonder vervelende vragen oplossen.

noci 17-10-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Wervershoof

betrouwbaar

mijn aankoop was niet zo spannend hoor de service bij ep beerepoot in wervershoof is prima en zeer betrouwbaar.

Arnoud 16-10-2017 In de winkel gekocht

Klantgericht , vakkundig met een goede prijstelling

Geven goed advies neemt tijd voor je aankoop. Het is voor ons belangrijk als je iets koopt dat je daar als klant goed wordt geadviseerd en na het gesprek een goed gevoel van overhoudt . klantgerichtheid is hoog... De prijssteling is marktconform. De after sale is ook goed.

C Holscher 15-10-2017 In de winkel gekocht

goede service en je word altijd goed geholpen.

ze hebben alle tijd voor je en mocht je thuis niet uit de gebruikershandleiding komen dan word je telefonisch ook geholpen.
levering was in orde.

Elly Versluis 15-10-2017 In de winkel gekocht
EP van der Kampen Budel

Prima service, goed meedenken in oplosssingen

Een winkel waar je goed wordt geholpen, vriendelijke medewerkers en goede service.
Denken ook mee en zoeken naar passende oplossingen.

Jordy en Nina 14-10-2017 In de winkel gekocht

Goeie service

We zijn heel goed geholpen door EP Beerepoot. We zaten met ons handen in het haar toen het deurglas van onze wasmachine op onverklaarbare wijze was gesprongen en de machine onherstelbaar beschadigd bleek te zijn. Toen de fabrikant geen oplossing bood heeft EP Beerepoot een vergelijkbare machine aangeboden en zelfs geplaatst.
We zijn EP Beerepoot voor deze service zeer dankbaar!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bruinpet 14-10-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder goede service.

Deskundige mensen, die je goed en duidelijk adviseren. Afspraak is afspraak. 2 TV's geïnstalleerd, waarvan 1 op de slaapkamer. Zeer zorgvuldig gedaan en prima uitleg. Top!

Monique 14-10-2017 In de winkel gekocht
Den Hoorn zh

Maatwerk top!

Onze inbouwkoelkast had het begeven. EP dealer Corona in Den Hoorn gaf aan dat je niet zo maar een nieuwe met dezelfde afmetingen kunt bestellen. Hij is vrijblijvend bij ons komen opmeten en heeft 2 mogelijkheden gepresenteerd. Top, dit heeft ons een boel ellende bespaard omdat hij de nieuwe ook zelf geeft geplaatst. Keurig werk, de klant is hier duidelijk koning!