EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 18-08-2023

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en zeer snelle service. Prijs kwaliteit zeer goed. Top!!

Wilma 17-08-2023

Tevreden over EP.
Snelle gratis levering, met klein aardigheidje!
Zal volgende keer zeker weer hier bestellen, en aanbevelen aan vrienden.
Toppie.

Inge 17-08-2023

Super duidelijke website - supersnelle bezorging.
Enige minpunt...bij deze review de opmerking dat de tekst te kort is. 😘het is gewoon kort en krachtig.

EP:Electro Piet Gruyters in Helmond ( Stiphout ) 17-08-2023

Deze EPshop zit bij ons in het dorp en heeft een hele goede service.
Prijstechnisch maakt het niet veel uit met de stad.

Angie 17-08-2023

Ik heb mijn koelkast nu 2 weken geleden gekocht. Ben super tevreden. Ook de levering was netjes. De oude koelkast werd meteen meegenomen, vond ik heel fijn.

Paula Jordaan 16-08-2023

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij EP Het product werd snel geleverd en er was voldoende keus. Ook de garantie is goed geregeld. Zeker een aanrader om bij EP een product aan te schaffen.

Sjaak 16-08-2023

Snelle levering van onze koelkast.
Ook een goede prijs vergeleken met andere winkels

M. Stoot 16-08-2023

Supersnelle fijne service:
persoonlijk, integer, fijne communicatie, prompte levering, product als verwacht...Kortom: helemaal tevreden en onder de indruk, dat dit nog bestaat !!

Hk 16-08-2023

Op tijd geleverd en we werden telefonisch op de hoogte gehouden van de levering.

Jofladder 15-08-2023

Perfecte service na bestellen duidelijke uitleg over garantie en reparatie kosten

Tonny 14-08-2023

Het bestellen van mijn e-reader ging gemakkelijk en snel, ik heb hem ‘s avonds om kwart voor 8 besteld en werd de andere dag ‘s morgens om half 10 bezorgd, dat noem ik nog eens service. Als wij apparaten nodig hebben kopen we altijd bij EP, we weten dat het netjes bezorgd en geplaatst wordt. Dus alleen maar lof , ga zo door 👍

Bert 14-08-2023

Deskundig en vriendelijk personeel. Werd de volgende dag al bezorgd. Ook personeel van expediteur heel vriendelijk. Zo hoort het.

Nick 14-08-2023

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en toelichting over het aangeschafte product.
Kortom een dikke 10!

Pauline 14-08-2023

Gekozen voor EP omdat zij een vd weinigen zijn die dit product verkopen. Makkelijk te bestellen en snelle bevestiging en verzending ! Had de Nomad bbq de volgende dag al in huis! Goed en stevig verpakt.

Aron 13-08-2023

Een koelkast besteld en keurig optijd en snel geleverd. Prima service. Je word van te voren gebeld over de dag en moment van levering.

J. Burger 13-08-2023

Snelle levering, goede prijs en vriendelijke klantenservice toen ik een vraag had over de levering. Zal hier snel weer bestellen!

Sannie 13-08-2023

Geen idee heb de vraag om een review te geven eerder binnen dan mijn besteld product. Beetje jammer want zit met smart te wachten
Officiele reactie van EP.nl 14-08-2023

Beste Sannie,
Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling (nog) niet ontvangen hebt. Ik zou graag met je mee willen kijken en werken aan een oplossing. Wil je ons voorzien van het ordernummer van je bestelling en/of de combinatie van postcode met huisnummer, dit kan je het beste mailen naar klantenservice@ep.nl.
Wij zien je reactie graag tegemoet.

Team EP:Klantenservice

Johan 13-08-2023

Goede service, correcte afhandeling bestelling, makkelijk bestellen via site, goede betalingmogelijkheden.

Edwin Krebber 13-08-2023

Wat een geweldige service hebben jullie. Gisteren een mail gestuurd. Ik werd een uur later al gebeld dat winkel Hoorn het al aan het inpakken was. Dezelfde dag is het al verstuurd. Jullie zijn het grote voorbeeld hoe klantenservice zou moeten zijn. Onze Jura koffiespullen blijven we zeker bij jullie bestellen. Groetjes

Mireille 13-08-2023

Goede service, snel bezorgd, nette afhandeling. Werd meteen gebeld na de bestelling om een afspraak te maken.

Aad N 12-08-2023

ik zocht en vond bij EP een frituurpan met een laag wattage een camping pannetje dus.
Prima produkt en snel verzonden.

L.Berry 12-08-2023

Super snelle levering, duidelijke site met uitgebreide keuze. Makkelijk te navigeren en beleefd!

Sanne 12-08-2023

Voor EP gekozen omdat ze een winkel in de buurt hebben bij ons. Goede communicatie over de levering en een deskundige levering en prettig/persoonlijk contact.

Chrisje 11-08-2023

De mails van de levering zijn super, komen op afspraak, alleen jammer dat je als alleenstaande vrouw je super grote tv alleen naar boven moet tillen omdat ze niet op de 3e bezorgen alleen begane grond.

Natascha 11-08-2023

Overzichtelijke site , goede service.
Je krijgt een telefoontje hoe het verder gaat en wie hem komt brengen. Wij zijn vast klant als we wat nodig hebben.