EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1564 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fraba 05-09-2023

De site is gebruiksvriendelijk. Makkelijk te zoeken producten. Zeer uitgebreide zoekfunctie

Matthijn 05-09-2023

Ik kwam de site tegen , het was niet duur . Verder is alles netjes ingepakt en zonder schade geleverd dus helemaal top . Voor ze kwamen leveren werd ik netjes gebeld of het mogelijk was

Wim Ter haar 05-09-2023

Meedenkend en begripvol goede service altijd bereikbaar niet
Moeilijk doen met afhandelen

Karin 05-09-2023

Het ging hier on EP Swaak in Leiden. Heel goed geholpen. Persoonlijk advies. Goede uitleg. Na aankoop snelle levering. Installatie door vriendelijke monteur.

Stef 04-09-2023

Doen wat je mag verwachten. Keurig telefonisch afgesproken hoe de levering gaat plaatsvinden.
Oude TV weer meegenomen.

Mark 04-09-2023

Na een slechte ervaring met Expert een tv besteld bij EP
wat een betere keus was dat snel besteld goed op de hoogte gehouden van levering
Opgebeld door de koerier en vlekkeloze bezorging helemaal Top !!!

Theo van der Meij 03-09-2023

Ik was op zoek naar een wat grotere Tablet en na veel zoeken vond ik hem bij EP-Swaak in Leiden en daar heb ik hem toen besteld en ik ben er reuze tevreden over en blij mee. Ik kende de winkel al van eerdere aankopen dus ik wist dat de service uitstekend is. Ik raad deze winkel aan iedereen aan en ik wens jullie allen veel succes.

Godelive van Dommelen 03-09-2023

Top aanbieding van EP Heijnen. Prijs in relatie tot kwaliteit en mogelijkheden was super. Al jaren klant vanwege de geweldige service.

Ontevreden 03-09-2023

Website zegt volgende dag leveren maar bleek 4 dagen te zijn. Mail gestuurd geen reactie.
klantenservice-66 07-09-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vragen naar welk emailadres u een mail heeft verstuurd?
Zou u eventueel de mail nogmaals willen sturen naar klantenservice@ep.nl met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan.

EP:Klantenservice

Joke 03-09-2023

Goede service, vriendelijke mensen. En een bedrijf in de eigen omgeving. Dat is ook een voordeel. Daarnaast bieden ze ook nog een service verzekering. Erg tevreden.

Richard 03-09-2023

Snelle en vriendelijke levering van de bestelde TV. Bij een volgende bestelling overweeg ik EP opnieuw.

Rene 03-09-2023

Goed geholpen en gedaan wat er afgesproken was. Bezorging op nu afgesproken tijdstip.
Alles keurig geregeld.

Rutger 02-09-2023

Goede TV aanbieding gevonden welke binnen 2 is thuis bezorgd. Prima service.

Robert_D 02-09-2023

Perfect snelle service en levering.

Ben super blij met mijn nieuwe inventum vaatwasser.

Online snel en gemakkelijk besteld en via app contact met mijn service winkel ook perfect!

Anouk 02-09-2023

We kozen voor afhalen omdat we bij een andere winkel tot 2 keer aan toe een kapot product hadden ontvangen.

We konden het super snel afhalen wat natuurlijk heel fijn was! Op zaterdag besteld en op dinsdag konden we het ophalen.

Harry Reumer 02-09-2023

Sinds jaar en dag gebruiken we Miele stofzuigers. In de huishouding en in de hobbyruimten. Na jaren trouwe dienst moesten we afscheid nemen van onze huishoudstofzuiger.
Bij de EP dealer in Wolvega konden we voor een gunstige prijs en op korte termijn een nieuwe Miele stofzuiger bestellen, We weten zeker dat we weer lange tijd op onze stofzuiger kunnen vertrouwen.

Roy 02-09-2023

Via internet besteld en via EP Harderberg geleverd nadat ze mij gebeld hadden voor een bezorgafspraak keurig geleverd en zeer tevreden.

Drenth.G 01-09-2023

Bij het kopen was er een probleen ontstaan. Ik heb via E-mail mijn klacht omschreven. Diezelfde dag werd ik terug gebeld door Zijlstra. Zij boden mij meteen een prima oplossing zonder enig probleem SUPER

R Schoenmaker 31-08-2023

Goede service, duidelijke en overzichtelijke mails omtrent de bestelling en nette aflevering

Wil Louwers 31-08-2023

12 dagen geleden een Eufy camera besteld, hij was op voorraad, tot nu toe nog niets mogen ontvangen.
Al verschillende keren hier voor gebeld zonder resultaat.
Officiele reactie van EP.nl 01-09-2023

Beste heer Louwers,
Hartelijk dank voor uw bericht, na 5 mislukte afleverpogingen zou het pakket inmiddels geleverd moeten zijn.
Achter de schermen pakken wij dit verder op met de vervoerder, waarom dit telkens misgaat.

EP:Klantenservice

Anoniem 31-08-2023

Goede website, productomschrijvingen zijn duidelijk en alles is makkelijk te vinden.

JGvH 31-08-2023

Vriendelijk, behulpzaam, service gericht. Als de prijs bij hun lager wordt dan waarvoor besteld (binnen 14 dagen) dan krijg je product voor de meest recente prijs bij ep. Ben zeer tevreden over de klantenservice. Indien ik in de toekomst iets nodig heb zal ik zeker eerst bij ep gaan kijken. Klantenservice reageert snel en adequaat. Veel winkels kunnen een voorbeeld aan deze organisatie nemen.

Albert 30-08-2023

Chauffeur was eerder dan geplande tijd maar belde keurig half uur voor aankomst of het paste.

Roy 30-08-2023

Henk 30-08-2023

Liebherr Koelkast/vriezer gekocht van de reclame, bij opstarten geluid van kleine boormachine, in reclame stond 35 decibel, nu heel af en toe hoor ik dit geluid, maar is niet storend, hoop dat dit zo blijft.