EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald de Heer 25-07-2023

Binnen één dag keurig geleverd en product voldoet aan de verwachtingen zoals omschreven

Axel 25-07-2023

Een eenvoudig bestel proces en de telefoon werd snel geleverd. Track en trace was duidelijk. Telefoon netjes verpakt.

Andre 24-07-2023

Online een bestelling geplaatst, snel geleverd, en prima kunnen volgen via track en trace.
Product bevalt uitstekend, en kwam bij ep als goedkoopste boven bij zoeken via Google.

guido robben 24-07-2023

TV gekocht bij EP. De volgende dag netjes gebeld dat de TV niet mee in de route zat omdat de aannkoop zo laat in de avond was. Maar als ik veel haast had, kon er nog wat worden geregeld. Ook netjes gebeld om te vragen of ik thuis was voor het leveren van de TV.

Gerard 24-07-2023

Bij EP een nieuwe AEG wasmachine en Inventum vaatwasser gekocht, werden snel dezelfde week bezorgd. Alles aangesloten en werkt perfect. Communicatie over de bezorging ging feilloos en ontving email met de bezorgingsafspraken. Top!

Kelly 23-07-2023

Wauwwwww wat snel! Na de lunch besteld en werd meteen al aan het eind van de dag gebeld dat ze mijn nieuwe koelkast de volgende dag al wilde leveren!
Netjes zoals afgesproken in de ochtend daarna een mail hoe laat ze verwachtte langs te komen! Zelfs nog een kwartier eerder!!

Patrick 23-07-2023

Vaatwasser gekocht werd goed geholpen door een Goeie verkoper met verstand van zaken

Leonie 22-07-2023

Snel, eenvoudig en voordelig! Een mooie aanbieding snel thuisbezorgd. Helemaal top.

Jan 22-07-2023

Wij waren op zoek naar een koelkast en via internet kwamen we op de site van EP. Duidelijke opbouw en voldoende informatie.
Ook na de koop werden we prima op de hoogte gehouden van het verdere verloop en is de koelkast snel geleverd.
Top verlopen.

Leo van den Berg 21-07-2023

Hele goede service en technisch goed personeel geeft goede uitleg niet te beroerd om het meerdere keren uit te leggen

Stefan krijtenburg 19-07-2023

I got my phone fast and was not to expensive it was in good shape and whit a screen protector

Wilma Papendorp 19-07-2023

Heel gemakkelijke site om een mooie aanbieding voor Koelvriescombinatie te kopen!
Scheelde ons €150 korting dan bij andere winkels....
Snelle reactie en keurig bezorgd op de dag dat je kunt aanvinken op de site,

Wij zijn dik tevreden en heel blij met onze mooie Koelvriescombinatie van Samsung

Heba 19-07-2023

het is het beste .Het duurde niet lang voordat ik een keuze maakte, want er zijn hoge recensies over de producten en ze hebben het beste van alles

gerrit 19-07-2023

ik wacht al een week op terug storting net weer contact gehad via telefoon nu belooft dat het vandaag over wordt gemaakt

Geachte heer Teunissen,
Bedankt voor uw review . Vervelend om te lezen dat u al een week wacht op uw creditering. Helaas hadden wij te kampen met een storing waardoor wij de annuleringen niet konden verwerken. Ondertussen is dit opgelost en heeft onze financiële afdeling deze verwerkt. Het bedrag zal binnen 1 á 2 werkdagen zijn bijgeschreven op uw rekening

A.v. Klaveren 19-07-2023

Ik wacht vanaf morgen precies een week op mijn koelkast, alles is al betaald en tot op heden niet terug gebeld wanneer ie gebracht gaat worden.
In de brief stond max. 5 dagen, morgen wordt mijn straat opengebroken dus dat gaat niet lukken.
Ik kan dit bedrijf niet direct bellen om een datum/tijd af te spreken.

Geachte heer van Klaveren
Bedankt voor uw review. We hebben vanochtend contact met u opgenomen en u geïnformeerd over de levering van uw order.
Mocht u nog meer vragen hebben omtrent de levering van u order neemt u dan gerust contact met ons op via klantenservice@ep.nl

Henk 18-07-2023

EP was de goedkoopste. Levering was keurig verzorgd. Alles werkt naar behoren en is geluidsarm. Verder 5 jaar garantie is een plezierige bijkomstigheid

Leo 16-07-2023

Helaas wordt de kreet “voor 20.00 uur besteld morgen geleverd” niet waar gemaakt.

Geachte heer Leo,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw artikel is geleverd door een van onze samenwerkende partners, ik vind het uiterst vervelend dat zij te laat hebben geleverd. Wij zullen daar zeker melding van naar onze partner

Namens EP onze excuses voor de vertraging van u bestelling.

William 16-07-2023

goede website en een duidelijke order afhandeling inclusief een vlotte levering aan huis.
Erg fijn dat de levering vooraf wordt afgestemd met jouw als klant, zouden meer bedrijven moeten doen.

Carolina 15-07-2023

Goedkoper dan bij andere, snelle service. Telefonisch ook goed bereikbaar, klantvriendelijk.

Michel 15-07-2023

Ik kwam op de site via kieskeurig. Zij boden de laagste prijs en binnen een dag was die verstuurd. Mooi op tijd voor mijn vakantie😅

Magnetron 15-07-2023

Ik was op zoek via internet naar een nieuwe Sharp combi magnetron ( type R-961(IN) W ). Op deze wijze ben ik bij de fa. Berepoot uit Volendam terecht gekomen.
Ik heb de magnetron besteld en betaald via internet en de magnetron is op het afgesproken tijdstip bij mij thuis afgeleverd.

Jan Br. 14-07-2023

Zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling er van.
Niet zo gauw aan deze winkel gedacht.

A de Vries 13-07-2023

Het online bestellen ging erg makkelijk. Normaal gesproken kopen we alles gewoon in de winkel. Maar dit is ook prima gegaan.Ook de bezorging was precies zoals afgesproken. Keurig van tevoren een telefoontje gehad. De bezorgers hebben ook keurig de Kemado achter in de tuin geplaatst. Als dank heb ik ze met een ijsje beloond 😀 We zijn al zeker 25 jaar klant bij EP.

Sjanna 12-07-2023

Zeer netjes, ook de levering was top!!! Super snel geleverd.. ook nog van te voren gebeld. En zo kunnen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen!!!!

Wilma 11-07-2023

Fijne en duidelijke website! Vergelijk altijd de prijzen van verschillende websites en deze zijn hier iets goedkoper tov de andere.
Mede hiervoor gekozen omdat je kan betalen in 3 termijnen zonder rente.

Eindelijk een bedrijf die telefonische snel te bereiken is met ontzettend vriendelijk en meedenkend personeel.