EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1483 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bianca 13-11-2018 In de winkel gekocht
Wervershoof

Fijn advies wat niet voelt als een verkooppraatje!

Wederom een fijne ervaring bij Beerepoot! Je wordt vriendelijk te woord gestaan, ze denken met je mee en je krijgt eerlijk advies, dat vind ik zo fijn. Ze hadden nu ook nog eens een mooie actie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjan 11-11-2018 Via de website gekocht

Informatie over leveren produkt

Wat ik een beetje als vervelend heb ervaren is dat ik geen tijdschema had om in te kunnen calculeren wanneer produkt geleverd zou worden.
Daarom na aantal dagen, bij geen bericht, zelf contact opgenomen.
Verder prima levering erg vriendelijk verlopen...
Je krijgt wat je hebt besteld.

Paul groen 11-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Jack stet is te vinden in zuidscharwoude super service alles word in de puntjes verzorgt goed uitgelegd het sonos apparaat thuis geinstaleerd zonder kosten

Hoffman 10-11-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden

Zeer goed en fijn geholpen

Gebeld voor vaatwasser.
Deze stond niet in de winkel maar werd binnen het half uur op gehaald uit magazijn.

Jan 10-11-2018 Via de website gekocht

levertijd teleurstellend

dinsdag 6 november wasmachine besteld, was volgens site op voorraad (2 dagen levertijd) vervolgens telefoontje gekregen van filiaal dat moest leveren dat het een week zou gaan duren. De volgende dag nog eens gebeld hoe het precies zat.
Filiaal gaf aan dat hoofdkantoor in Nieuwegein standaard aangeeft dat machines op voorraad zijn ondanks dat per filiaal verschilt. wacht nu nog steeds op machine, nog niets vernomen van eventuele leverdatum. Wasgoed hoopt zich nu al 4 dagen op hopelijk komt de machine maandag 12 november. teleurstellend dat grote winkelketen leverantiebelofte niet kan waarmaken

Hendrika Tigchelaar 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie

Zeer mooie en prettige winkel.
Prima service en deskundige, vriendelijke verkopers.
Ik kom er graag!