EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marko Ligtenberg 17-06-2023

Blij met m’n aankoop, waarom dan een 9 en geen 10. Vandaag besteld voor xx tijd is morgen in huis. Dit werd door de drukte ( iedereen wil tegelijk een airco ) 2 dagen later.
Wat is overigens begrijp

KW 17-06-2023

Duidelijk en overzichtelijk site. Makkelijk om producten te vergelijken. Eenvoudig te bestellen. Fijne service.

Janette 17-06-2023

Goede service en vriendelijke mensen. We kopen bijna altijd bij EP om die reden.

Gerda 16-06-2023

Gebruiksvriendelijke site, prima service en bezorging en ook nog eens de goedkoopste!!

Dre 15-06-2023

Goede aanbieding. Airfryer werd keurig optijd geleverd. Bestelling ging makkelijk en snel.

J. de Haan 15-06-2023

Ik ben prima geholpen bij EP. Mijn Ereader ging kapot nog net binnen de garantietijd. Zij hebben hem voor mij opgestuurd en goed op de hoogte gehouden van het hele beoordelings proces. Uiteindelijk heb ik daar opnieuw een Ereader gekocht. Bijna al mijn huishoudelijke apparaten koop ik bij EP.

EP Grootzevert 14-06-2023

vandaag besteld en de andere dag al in huis. een vriendelijke dame die het bracht en ook nog vroeg of ik uitleg wilde.
Maar dat was niet nodig ik had al een alles snijd maar die was 12 jaar en werkte niet meer goed.

Michael 14-06-2023

Snelle en duidelijke levering, goede service (wasmachine en droger werden ter plaatse goed aangesloten, men controleerde of alles het deed en er werd een goede uitleg gegeven hoe alles werkt. Zeer vriendelijk personeel.

Tony 14-06-2023

Koop al vanaf mijn 20ste bij deze firma eerst was het Firma Tol toen EP:Tol maar nu EP:Rene in IJmuiden.
Ben nu 67 dus kom er al heel wat jaren nooit geen klachten gehad mijn zoons kopen er ook sinds ze uit huis zijn
Kan gewoon zeggen Top zaak

Wendy 13-06-2023

Moet als eerste zeggen de ervaring met EP. Heinen de winkel is perfect goede services. Maar nu over EP. De website is overzichtelijk vorige week heb ik een ventilator besteld online op woensdag eind van de ochtend en er staat op de site voor 20.00 besteld is volgende dag in huis dus speciaal vrij genomen maar alles wat er kwam geen ventilator dus gebeld toen werd er heel simpel geroepen ja hij is om 16.30 opgehaald en eigenlijk moest ik zelf maar contact opnemen met DHL nou niet dus heb hem bij jullie besteld, dus toen zouden ze hem vrijdag bezorgen dus weer extra vrijgekomen want ben niet in de gelegenheid om bij steunpunt op te halen want anders had ik hem gewoon gehaald in Spakenburg bij EP.Heinen daar namelijk wel goede services dit heeft me gewoon 2 vrije dagen gekost heb wel verzendkosten betaald en dan ga je ervan uit dat er ook services word geleverd heb veel met de klanten services gebeld maar je vecht toch tegen de grote jongens. Heb ook geroepen als je niet kan waarmaken wat jullie beloven dan moet je de website aanpassen dat het ook een dag later kan worden maar nee dat niet zomaar. Kijk als je bv om 19.58 besteld dan kan ik begrijpen dat het niet komt de dag erna maar nu wel. Nu is de vraag heeft iemand dit ook eens meegemaakt
DE WINKEL ZOU IK AANBEVELEN MAAR NIET DE WEBSITE.

Tom 13-06-2023

Afgelopen week de Sonos Arc in de ochtend besteld. Paar uurtjes later kreeg ik telefoon of ze hem dezelfde dag nog konden bezorgen.
Zo gezegd zo gedaan helaas toen ik de arc kreeg bleek het de verkeerde kleur te zijn.
Meteen weer de verzender retour gedaan, nog geen half uur later werd ik gebeld met welgemeende excuses. Er werd meteen gezocht naar een oplossing aangezien ze koopavond hadden gingen ze de arc zelf langs brengen en in de avond had ik hem nog.
Top geregeld en een super service!

Marguerite Versteeg 13-06-2023

Super service
Ben blij met mijn bestelling frituurpan en een staaf mixer van het merk fritel
Ga binnen kort weer wat bestellen
Van het merk fritel zeer goed geen (?) merk

Jack Moerenhout 13-06-2023

Met de levering was niks mis, alleen was er van tevoren een monteur langs geweest voor reparatie oude machine, dit was niet mogelijk. Bij aanschaf nieuwe machine zou helft rekening worden gecrediteerd, tot op heden niks, komen dus afspraken niet na.

LSMIT 13-06-2023

Super goede service en snelle persoonlijke aflevering! Netjes van te voren gebeld dat ze langs zouden komen. Top geregeld!

Anoniem 12-06-2023

Tv gekocht. Eerst gebeld voor advies. Vakkundig te woord gestaan. Bestelling geplaatst en de volgende dag keurig op tijd afgeleverd. Tevreden klant!

R Klein Tiessink 12-06-2023

In mei 2021 een Liebherr koel/vries combinatie gekocht bij EP:Schalkwijk in IJsselstein. Binnen 2 jaar sporen van roest op beide deuren. In februari dit jaar langs geweest en daarna foto’s door gegeven van de spontaan ontstane roestplekken op beide deuren. Zouden het met Liebherr opnemen. Diverse malen gemaild en gebeld, geen reactie van de winkel. Op 1 mei Liebherr zelf gebeld, hadden van de winkel geen bericht hierover gehad. Op 5 juni na een ingebrekestelling brief, de volgende dag een reactie. De roestvlekken op de koelkast hadden wij zelf gedaan doordat wij verkeerd hebben schoongemaakt. Ze komen niet eens kijken naar het probleem.Zeer slechte service. De service stopt zodra je de winkeldeur dicht doet. Deze winkel heeft voor mij afgedaan .Ook ga ik nooit meer een Liebherr kopen ondanks dat ze zelf 7 jaar garantie geven op het product .

Sipke vaartjes 11-06-2023

Snel geleverd zo zij het omschrijven, vandaag besteld morgen in huis, niet gelogen is waar.

Dd 10-06-2023

Ik ben super tevreden over mijn vaatwasser. Snelle levering ook. Zal hier vaker bestellen.

michel 09-06-2023

ik heb vorige week een mooie jbl encore gekocht via deze site en de levering was heel snel ! en perfect op tijd . ik raad iedereen aan om via deze site je aankopen te gaan doen . ik ben dan ook zeer te vreden bedankt ep!

Rein Goossens 09-06-2023

Aanvankelijk beviel het erg goed, echter had ik gevraagd om te leveren op een bepaalde datum en daar aan werd niet voldaan.
Men had mijn bestelling in 2 aparte zendingen via DHL verzonden en nu is er 1 pakket zoek. vervolgens val je in het web van DHL dat totaal niet klant vriendelijk is en dat moet ik helaas EP aanrekenen.

Oma lia 09-06-2023

Ik ben zeer tevreden met de winkel je word goed en vriendelijk behandeld ik heb nu een koelkast gekocht en zeer tevreden en word netjes afgeleverd

Ellen 08-06-2023

Ik kan helaas niet anders dan een 1 geven, mijn bestelling is tot 3 keer toe niet geleverd, mede door partner Post.nl Extra@home. Geen of hooguit een gemompeld excuus en verder kreeg ik als klant het gevoel dat ze ze me niet serieus namen in mijn toch wel terechte klacht, als je tot 3 keer toe thuisblijft voor niets. Personeelsgebrek, ziekte van de chauffeur, wat ze al niet aanvoerden. Inmiddels bij de concurrent een apparaat besteld. Keurig geleverd en geïnstalleerd, inmiddels staat de EP bestelling in mijn Post.NL app nog steeds als niet afgeleverd. Ik zal hier uiteraard nooit meer iets bestellen.

H.P.Klopper 08-06-2023

Vandaag besteld en ‘s avonds bezorgd. Een absoluut record. Superservice. De concurrentie heeft letterlijk en figuurlijk geen “Poot” meer om op te staan.

Vermeulen 07-06-2023

Ouderwetse elektronica winkel met ouderwetse service en niet duurder dan de grote winkel ketens. Bcc, MM

Chris 06-06-2023

Aan de firma te Elburg alle lof. Onlangs een tv besteld, echter beschadigd ontvangen. Binnen no time een nieuwe tv ontvangen.