EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hans Stoker 22-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

prettige winkel met goede service. belangrijk voor ons dorp

klantvriendelijk, gemoedelijk en waardevol voor ons dorp Vaassen. De service is prima en de mensen zijn deskundig en hulpvaardig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nicole 22-04-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Altijd een top service!

Goede service, uitstekende prijs- en kwaliteitverhouding en verstand
van zaken. Wij worden altijd goed geholpen en geadviseerd
, mede door de ruime kennis van de medewerkers.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.R. Prast 22-04-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers, Panningen

KLANTVRIENDELIJK

Zeer klantvriendelijk: Uitstekende voorlichting! Eerder werd de winkel bezocht voor oriëntatie naar een tv, dat leidde later tot een bezoek voor de aankoop van een stofzuiger. De aankoop van een tv volgt.

Nel van der Heijden 21-04-2017 In de winkel gekocht
Budel

Prima Service

Vandaag hield mijn koelvrieskombinatie het voor gezien, dus moest er een nieuwe komen. Op internet gezocht waar ik het beste terecht kon en dat was dus bij de EP in Budel. Rondgekeken en na een goede uitleg was de keuze snel gemaakt. Hij werd zelfs nog eens dezelfde dag geleverd, dus dat was helemaal een prima service. Nu kunnen we dus gaan genieten van de mooie koelvrieskombinatie en hopen dat we er nog lang plezier van mogen hebben. Het was een goede ervaring en een prima service.

Coby Schouten-Spaansen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

goed meedenken voor de juiste aanschaf

Prima klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Goed meedenken met de opstelling van de apparatuur en plaats. Vlotte levering en tijdig in kennis stellen van de tijd van plaatsing. Restafval meegenomen , prima service.

R. A. 21-04-2017 In de winkel gekocht
Reekers Woudsend

Vlotte service

Duidelijke en correcte bediening en afspraken. Wij vertelden onze wensen en hij zocht het op en zorgde dat wij de volgende dag de koelkast al in huis hadden.

kram 21-04-2017 In de winkel gekocht
kollum

meer dan geweldige service!

vanmorgen hebben wij gebeld over ons probleem met de wasmachine, binnen een paar uur is de monteur langs geweest, vervolgens in goed overleg een nieuwe machine aangeschaft.
Wij hebben een goed en eerlijk advies gekregen en hebben vervolgens dankzij een zeer deskundig advies een keuze kunnen maken. Morgen ochtend (op zaterdag) zal onze nieuwe wasmachine gebracht worden. Wij komen al jaren bij onze ep dealer en wij hoeven niet verder te zoeken, het is altijd top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marije 21-04-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Aangezien ik zaterdag niet daar de dagactie kon komen, heb ik de winkel gebeld. Zij hebben de stofzuiger voor mij gereserveerd en achter gezet. Een paar dagen later heb ik mijn stofzuiger betaald en opgehaald . In de winkel kreeg ik duidelijke informatie hoe ik mijn stofzuiger moet gebruiken. Ik krijg bijna zin om te stofzuigen... :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hennie Mosselveld 21-04-2017 In de winkel gekocht
Hof van Holland, Hoorn

Altijd geweldige service.

Niet via de webshop gekocht maar in de winkel. Kom al sinds jaar en dag bij Beerepoot Hoorn. Ook al betaal je misschien ietsjes meer bij Beerepoot, ik vergelijk niet. Je wordt altijd vriendelijk en zorgvuldig geholpen dat is mij veel waard dan goedkoper uit te zijn.. Staan ook altijd dezelfde degelijke mensen, geen snelle jochies die een maandje blijven. Kijk maar naar mijn historisch overzicht wat er al bij beerepoot is gekocht.

Rini Gatzen-Verbunt 21-04-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Goede service. De verkoper denkt met je mee

Aardige behulpzame verkopers. We kozen voor een combi-magnetron, maar twijfelde over de maat. Artikel gewijzigd. Later weer terug veranderd. Dit was geen probleem.

m.k.drent 21-04-2017 In de winkel gekocht
EP Faber Kollum

Ouderwetse service zoals dat vroeger ging

Bij deze shop heb je persoonlijke service, deskundig advies,niet te moeilijk altijd goed,je koop een Umax box, zal ik ook even de zenders installeren,even naar de werkplaats,inpluggen en klaar,dat vindt je niet in grote winkels
De iPad is ook geïnstalleerd door deze shop,bij mij was hij vastgelopen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maja Koole 21-04-2017 In de winkel gekocht
Ep van den berg - Ooltgensplaat

Super service

Wasmachine was kapot, na een goed advies over gegaan tot aankoop van een nieuwe. Geen pushing, mochten hem ook iets later betalen. Keurig aangesloten en alle oude rommel meegenomen. SUPER SERVICE, bedankt EP Ooltgensplaat

Taams 21-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Geweldige winkel

Mooie winkel erg prettig winkelen en vrij parkeren bij de winkel en een erg mooi winkelcentrum erg mooi

Frans 21-04-2017 In de winkel gekocht
Ep excellent Mierlo

vriendelijke personeel

Heb nog niet erg veel ervaring met EP, maar wat ik tot nu toe heb ervaren is vriendelijkheid en goede service.. Zie ik graag, kom dan zeker terug...

Liesbeth van der Steen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Best

Voldoende keuze, goed parkeren en super snelle service!

Vertrouwde winkel met goede service dicht bij ons in de buurt. Prima prijs, netjes snel thuisbezorgd.

Felix Willems 20-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Nadat ik een voorlopige keuze gemaakt had, nog even telefonisch contact opgenomen voor nadere toelichting. Met een vriendelijkheid van een hoge score kreeg ik alle antwoorden op mijn vragen. Voor technische vragen werd ik met alle vriendelijkheid doorverbonden met een specialist die door zijn toelichting mijn keuze deed veranderen. Deze mensen doen wat ze zeggen en houden zich aan hun telefonische afspraken, ook nadat de rekening voldaan is. Een geweldige service! Als mijn aangeschafte warmtepompdroger gaat werken, als de ervaren service van de EP-medewerkers, heb ik heel veel vertrouwen in de goede werking van een prima energiezuinige droger.

G van de Bunt 20-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Altijd goeie service al jaren

Heb alles via EP Vaassen zijn altijd behulpzaam en geven goeie service
TV schotel is in de war en ze komen zonder verdere kosten te berekenen

Gerard 20-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Goede kennis van zaken, en ze kennen de klant.

Vriendelijk, hulpvaardig, ook na aankoop altijd bereid uitleg en hulp te bieden.
Niet te vergelijken met Mediamarkt die niet echt goedkoper is.

mirna van vught 20-04-2017 In de winkel gekocht
Piet Gruijters Helmond-Stiphout

Goede service, aardig personeel en betrouwbaar.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het in de buurt is. De winkel ziet er netjes uit. Het personeel helpt heel goed. Ik heb een airco gekocht en ik heb zelf niks hoeven doen, dat regelen ze bij Gruijters allemaal. Dit vind ik erg fijn! Ze houden zich goed aan hun woord en zijn betrouwbaar.

Trudy Immink . 19-04-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Mooie zaak. Vriendelijk personeel en prima service

Wij kopen onze apparatuur altijd bij EP.Beerepoot. Ook het personeel in de bezorging is zeer correct.Onlangs nog ervaren bij het bezorgen van de wasdroger.
Keurig ,ik hecht daar ook veel waarde aan. Het is het totaalplaatje wat ons besluit in deze winkel te kopen.

Lidwien 19-04-2017 In de winkel gekocht
John van de Rijt

De klant is koning

Ik kom al vele jaren bij EP in Tilburg. Ze geven je deskundig advies, zodat wat je koopt ook bij jou past. De service is uitstekend. Zij passen zich naar jou aan, jouw agenda.
Ik zou haast zeggen 'ouderwetse' klantvriendelijkheid. Je voelt je er welkom.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ed 18-04-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

EP, Succes verzekerd tegen marktconforme prijs

Al meer dan 10 jaar klant van EP, en al mijn witgoed en bruingoed apparaten bij hen gekocht, en niet bij bijv. Internetwinkels. De persoonlijke benadering van EP blijkt een succesformule. Net even anders dan de andere grote wit/bruingoed winkels. Er is altijd ruimte voor een persoonlijke noot. De service is geweldig goed, en als ik met een bepaalde keuze naar EP ga krijg ik onmiddellijk te horen of deze voor mijn gebruik goed of minder goed is.
Ook de aflevering en montage gebeurt professioneel en snel.
In dit geval een Miele afwasmachine gekocht en heeft EP ons verrast door één werkdag na bestellen al af te leveren en monteren.

Voor mij is er maar één winkel, EP!

herman 18-04-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goede uitleg en prima service al jaren

een nette winkel met prima medewerkers, waarbij een duidelijke tekst en uitleg gegeven wordt ook stond een oude reclame prijs nog bij het product maar werd zonder probleem de prijs aan gepast. netjes hoor.

18 april 2017 18-04-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet in Zuid-Scharwoude

Zeer goede service

Lekker dicht bij en bekende mensen met goed advies en goede bregservice en als er iets stuk gaat goede hulp, ook bij vragen

Harrie Blom 17-04-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Goede service

Hele goede service en uitleg
Werd meteen geholpen toen ik binnen kwam
Dus gewoon goed
Ook de rand apparatuur werd goed uitgelegd, toen er keuze was uit 3 soorten
Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en daarnaar werd gehandeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frederike 16-04-2017 In de winkel gekocht
EP Rosies Veendam

Uitstekend geholpen

Als volslagen digibeet kreeg ik op al mijn vragen een uitgebreide uitleg en werd mij geduldig voorgedaan hoe e.e.a. werkt. De voor- en nadelen van de diverse in de markt zijnde producten
werden genoemd zodat ik een goede keus kon maken.
Met andere woorden: door EP Rosies in Veendam ben ik uitstekend geholpen.

R. Zeelig 16-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Winkel heeft een uitgebreid assortiment die erg overzichtelijk is. Personeel vriendelijk en hebben kennis van zaken zodat je een goed advies krijg.

H. de Boer 16-04-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Daarom kopen bij de winkel

Top service en advies bij aankoop. En daarna weer bij de levering en installatie. Spullen geïnstalleerd en uitleg gekregen en ook toen iedereen weg was wisten wij nog hoe het werkte :-)

Edith Vervorst 16-04-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Bovenkarspel

Uitstekende vriendelijke service

Goede service met uitleg over het te kopen product. Geen opdringerige verkooppraatjes!.
Ook met reparaties uitstekende ervaring

Fer 15-04-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Top winkel

Winkel Wervershoof heeft goede werknemers met echte vakkennis. Heb er op aanraden van een werknemers een IPAD aangeschaft waarmee ik erg tevreden mee ben.

JH Nijmeijer Sportlaan 5 7468GA Enter 15-04-2017 In de winkel gekocht
EP partner ENTER

Zeer goede informatie en goede sevice

Zeer gedegen voorlichting omtrent de aankoop en fantastische service goede uitleg over de AEG stofzuiger zeer vriendelijk personeel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Versteeg 14-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Uitstekende en snelle service en bediening

Goede winkel met ruim assortiment en zeer deskundige, vlotte en prettige bediening.
Ook vo vragen zonder aankoop staat men open en wordt goed advies gegeven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nelly Vrij 14-04-2017 Via de website gekocht

Alle lof!

Via internet een keuze gemaakt voor deze winkel. Terugkijkend alleen maar blij en tevreden.
Zeer snelle service. Chapeau!

Magali 14-04-2017 In de winkel gekocht
hoorn

top personel

hier weer een winkel waar je aandacht krijg en waar mensen verstand van zakken hebben.
je woord altijd goed geholpen met inkoop en ook erna als er wat is.
top winkel met super top medewerkers

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.Weening 13-04-2017 In de winkel gekocht
EP:Faber Kollum

Super service

Super service goed geholpen we hebben voor deze winkel gekozen
omdat hij mooi dichtbij is mocht er in de toekomst er iets mee zijn dan kunnen we bellen of langs gaan

Jan Tol 13-04-2017 In de winkel gekocht
Julianaweg Volendam

prima service

Wij vinden dit een prima winkel met personeel met kennis van zaken en willen, als de gelegenheid zich voordoet hier opnieuw kopen

Josca 13-04-2017 In de winkel gekocht

aandacht voor de klant!

verkoper wist veel van het apparaat af. Maar het meest belangrijke persoonlijke aandacht! Ik vond van mezelf dat ik het pas mocht kopen wanneer ik mijn toetsen had gehaald. Verkoper toonde belangstelling in welke opleiding en wenste me succes en 2 dagen later toen ik de Sonosbox kwam halen vroeg hij meteen, en? Toetsen gehaald? EP beerepoot hoorn zeer klantvriendelijk, weten waar ze over praten en geven duidelijke info aan een "leek". Heel fijn om hier te winkelen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A van eijgen munnikenstr61 leiden 13-04-2017 In de winkel gekocht
Swaak leiden

Ben zeer goed geholpen (vakkundig) nu

Goede prijs vergeleken andere winkels in Leiden .Eerlijke goede voorlichting vriendelijk, als er wat is dan kan je altijd langskomen, geen moeite is ze teveel

Inge 13-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Snelle service, en zeker veel hulp

EP is duidelijk, overzicht, voldoende voorraad, voldoende werknemers om je te helpen. Met name met vragen ben je hier het beste af. Super!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeanne sterks 13-04-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Betrouwbare winkel

Je bent geen nummer bent nog een echte klant makkelijke winkel is in de wijk goede service nemen de tijd voor je

Bernadette Paaijmans 13-04-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Kom graag terug!

We blijven graag ondanks onze verhuizing naar een ander dorp onze inkopen doen bij deze winkel. De bijzonder persoonlijke benadering, goed advies en snelle service, daar kan geen webwinkel tegenop! !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.T.B. Lucas 12-04-2017 In de winkel gekocht
EP Tubbergen

TOP advies en service

April 2017 een vaatwasser gekocht bij EP Tubbergen. Wij gingen voor een model uit de aktiekrant. De verkoper adviseerde ons echter een iets duurder type omdat deze wat beter zou zijn. Na zijn onderbouwing waren wij ook overtuigd. Wij bestelde de vaatwasser en spraken af dat deze de volgende dag geïnstalleerd zou worden. De installateur installeerde de volgende dag vakkundig de nieuwe vaatwasser en nam de oude mee. Ook de werkplek werd schoon achtergelaten. Voor ons is bovenstaand feit echter been bijzonderheid. Wij zijn al jaren klant bij EP in Tubbergen en nog nooit teleurgesteld door hun. TOP, ga zo door!

Thessa 12-04-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Top service!

Hele goede service in EP:witgoedhuis Beesd. Vriendelijk, behulpzaam, veel kennis, erg netjes geholpen! + snelle bezorging thuis!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ineke 09-04-2017 In de winkel gekocht
Doctor c j k van aalst 5 1625 nv hoorn

Service was super

Omdat Ik het betrouwbaar vind en goede service en je Kunt ook andere dingen kopen zoals houte planked en andere leuke dingen

Riejanka Zwiers 08-04-2017 In de winkel gekocht
Hollandscheveld

Vriendelijk personeel

Mijn ouders en schoonouders waren hier al klant. Deze gewoonte hebben wij overgenomen. Je wordt altijd vriendelijk geholpen, en als er iets is, is 1 belletje voldoende. Prima service.

Oscar van Schaverbeke 07-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen.

Top service

Afspraak is afspraak. Snelle service bij reparaties en hele snelle levering bij koop nieuwe apparatuur. Bij kapotte wasmachine op zaterdagmiddag kwam men nog voor reparatie. Helaas bleek dat te duur. Binnen een uur stond er een nieuwe en aangesloten.
Dat is service . Klasse.

Maartje 07-04-2017 In de winkel gekocht
EP Elburg

Uitstekende en snelle servive

Prima, overzichtelijke winkel met hele vriendelijke en deskundige mensen.
Staan altijd klaar om je goed te informeren, ook als je niet gelijk iets koopt.
Kortom, klantvriendelijk en voor mij dichtbij en snel thuisbezorgd, ook belangrijk!!

Lieke 06-04-2017 In de winkel gekocht
EP . Tol IJmuiden

enorme servie

Koelkast gekocht om half twee en om drie uur stond hij in huis! Super. Op internet stond hij € 20 goedkoper en dat werd meteen bijgesteld. Wat een service!

Johan Zwaaij 02-04-2017 In de winkel gekocht
EP:Tol ijmuiden

Top service

Juiste benadering van personeel en luisteren wat de behoeften zijn van de klant tevens geholpen met een glim lach.

de Boer 25-03-2017 In de winkel gekocht
EPMensonides Harlingen

Snelle en goeie service

EPMensonides in Harlingen heeft een grote prachtige winkel met heel veel keus. Ze hebben nu witgoed-weken met scherpe akties, koelvriescombinatie gekocht en kon bijna gelijk worden geleverd, vriendelijk personeel met verstand van zaken.