EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roberto, leiden 05-06-2023

Prima webshop. EP heeft ook meer keus dan ik eigenlijk dacht. Prijs is vergelijkbaar met concurrenten.
Ik weet dat de service goed is. En het is fijn dat er een EP zaak bij mij in de stad is

Vishal Sathe 05-06-2023

I purchased a refrigerator (Inventum KV1500S) from EP.nl. The whole process was very smooth and easy. I also utilized the option of payment via instalments, which helped me to distribute my expenses over a period. The delivery of refrigerator was given as per schedule and the experience of using the refrigerator has been really good. I got a good deal via EP.nl.
In a nutshell I will definitely recommend to shop via EP.nl

Stiphout 05-06-2023

Koelkast gekocht netjes geleverd en op ze plek gezet. Zeker een aanrader. Bedankt

Nienke 04-06-2023

Op de website staat duidelijk voor 20.00 uur besteld morgen geleverd. Daardoor bij deze winkel besteld maar helaas werd het volgende dag niet bezorgt. Die dag met klantenservice gebeld en werd echt van kastje naar de muur gestuurd. 5 belletjes verder en geen informatie over het pakketje uiteindelijk 2 dagen later geleverd maar dat was voor het doel waarvoor ik het nodig had te laat!
Officiele reactie van EP.nl 05-06-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan waardoor de order vertraging heeft opgelopen.

Roland 03-06-2023

Voor 8 uur in de avond mijn koelvriescombinatie besteld en de zelfde avond al een telefoontje wanneer ik deze geleverd wil hebben. Dus de volgende al netje afgeleverd door de koerier die netjes belde dat hij iets eerder was . Top service

Olivia 03-06-2023

Goede prijs en snel geleverd! Heel
Blij met mijn nieuwe Dyson stofzuiger en zou dit bedrijf aanraden. Ook handig dat je in 3 delen kan betalen met in3. Top!

Johan 03-06-2023

Netjes gebeld voor de levering en keurig afgeleverd ik ben zeer tevreden netjes aangesloten rommel weer mee top

E.P 03-06-2023

prima service prima tv prima bezorging op afspraak bezorgd goed gecommuniceerd naar mij toe

Bram 03-06-2023

Afgelopen maand een koelkast besteld. Telefonisch vakkundig te woord gestaan door het personeel en goed geholpen met een snelle levering van het product. Aanrader!

top service 02-06-2023

de verkopers die bij Beerepoot werken zijn mensen die weten waar ze het over hebben en hebben verstand van zaken .
als ik iets van elektronica of zo iets moet kopen ga ik naar Beerepoot .

W meester 01-06-2023

Goede en eerlijke uitleg de klant is hier koning.je hoeft hier niet te wachten.je bent gelijk aan de beurt.

EP bunschoten 01-06-2023

snelle goeie service, vandaag besteld morgen al brengen en installeren.
Vriendelijke mensen.

Robert 01-06-2023

Na bestelling geplaatst te hebben via internet werd ik meteen gebeld met de mededeling van de tijd en dag dat zij de bestelling komen brengen en of er verder nog vragen waren.

Anton Yanchuk 30-05-2023

The store contacted me on first working day and planned the visit; the delivery was on time and monteurs has installed everything extremely fast and on a very high professional level, I'm very satisfied with their work.

Klant 30-05-2023

Klantvriendelijkheid, service, kwaliteit, levering allemaal dik in orde. Waarom dan toch een zesje? Helaas gebeurde het me nu - voor de tweede keer! - dat ik voor een aanvullend dingetje naar deze winkel (EP Swaak, Leiden) ga en een preek krijg dat ik eigenlijk een ander (uiteraard duurder) merk had moeten kopen. De eerste keer was dat nog voor iets bij een product dat ik elders had gekocht, maar dit kwam bij henzelf vandaan. Ik vind 1100 meer dan zat voor een nota bene label A vaatwasser. Verkoop ze dan niet, denk ik dan.

Andrea1963 29-05-2023

Ik hoefde niet te zoeken. De site is duidelijk. Ik vond meteen waar ik naar zocht.

Melanie 29-05-2023

Hele snelle service! Donderdag een JBL box online besteld en vrijdag al bezorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

E.P 29-05-2023

goede levering op afspraak goede communicatie voor bezorgen vriendelijk te woord gestaan door medewerkers

Marietjemariagrofsmid 29-05-2023

Winkel goed. online kan beter de bezorgen dat is mis gegaan maar verder wel goed

Brian Huson 28-05-2023

Leuke winkel! Had er nog niet eerder van gehoord maar de opties en de service die ze hebben zijn gewoon helemaal top! Dikke 10+ :)

Rick 28-05-2023

Snel besteld, prima klantenservice, communicatie omtrent levering kan beter

E.D Weterings 28-05-2023

Al meerdere artikelen besteld bij EP Beerenpoot. Elke keer tevreden, netjes op tijd en goed geleverd. Koelkast geleverd bij mijn moeder, en netjes op z'n plek gezet.

Dikke BeerenDuim omhoog

John 28-05-2023

Gebeld voor informatie over de Dyson V15, erg onduidelijk wat de verschillen waren. Bij de diverse modellen. Weet het nog steeds niet maar goed. Dit zal mijn laatste aankoop zijn, erg jammer
Officiele reactie van EP.nl 30-05-2023

Beste John,
Bedankt voor uw review, Vervelend dat u niet de juiste informatie heeft ontvangen over het product. Mag ik vragen waar u heen heeft gebeld voor informatie?

Met vriendelijke groet.

Goede service. 27-05-2023

Er werd meteen contact opgenomen over de levertijd. Later kwamen wij erachter dat we het verkeerde type hadden besteld. Wij konden dit zonder probleem wijzigen in het goede type. Top service !

Maria 27-05-2023

Hele goede service, alleen was er geen eigen bezorgdienst. DHL nam mijn kapotte magnetron niet mee retour.
Officiele reactie van EP.nl 30-05-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Kleinere apparaten en tv's t/m 43 worden door ons verstuurd via DHL. Deze nemen helaas geen oude apparaten mee retour. U zou deze eventueel bij één van onze winkels mogen afgeven .