EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Nico Heek 22-03-2016 In de winkel gekocht
Bunschoten-Spakenburg

Heel flexibel en meedenkend!

Keurig levertijd na gekomen!

Assortiment
Er stond genoeg om te kijken wat perfect bij ons zou passen.

Aanbeveling
Wij zijn fan van EP! Lekker dichtbij en altijd een goede prijs en service!

Nee, helemaal tevreden.

Rob 21-03-2016 Via de website gekocht

Bestellen via internet en afhalen in de fysieke winkel ging heer gemakkelijk.

Het artikel was snel bezorgd. Ik werd door een medewerker van de fysieke winkel gebeld dat het apparaat was aangekomen.

Marmara 20-03-2016 In de winkel gekocht
Genderen

Gewoon lekker in de buurt, de producten zelf aanschouwen, voelen en vergelijken.

Prettig als je vragen hebt even bellen en direct antwoord of je wordt teruggebeld.
Vertrouwd is ook , mocht er iets aan mankeren, reparatie of garantie zie je steeds dezelfde vertrouwde monteur. Wel zo fijn !

Assortiment
Prima assortiment, kan uitgebreider, maar keuze genoeg .

Aanbeveling
Altijd fijn om goede voorlichting te krijgen.

Extra toelichting
Het maakt wel heel erg uit, wie je treft van het personeel. Ik heb ook wel eens een herrieschopper/ betweter getroffen . Dat had me bijna doen besluiten . Nooit meer te komen. Maar dat is gelukkig opgelost ! Zonde zou het zijn, van een winkel waar je al heel lang komt, met heel veel plezier

anoniem 19-03-2016 In de winkel gekocht

Het is gemakkelijk om even lang te komen en wat te kopen

De service is top voor mijn gevoel gemotiveerde werknemers

Assortiment
Een mooi assortiment hebben ze

Aanbeveling
Als jij wat wil hebben dan is deze winkel een aanrader

Schepers 19-03-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Je word deskundige geholpen

Er word goed geluisterd en bekeken wat het probleem is en verholpen

John van de Rijt 18-03-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Makkelijke site en bezorgen wanneer het ons uitkomt !

Gratis nr en gratis bezorgen en ruilen en retour binnen 14 dagen geen probleem.

Kan hoger

Aanbeveling
Fijne online winkel,klantvriendelijk en lid van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie dus betrouwbaar wat tegenwoordig erg belangrijk is

Floor 17-03-2016 In de winkel gekocht
Musselkanaal

Wat een geweldige service heet E.P. Paar jaar terug daar een wasmachine gekocht en naar een paar maanden kregen wij gaatjes in kleding, ik dacht dat het door de wasmachine kwam en heb de winkel toen gebeld, ik durfde niet meer te wassen.Hun zouden contact opnemen met Bauknecht...ik vond het prima, maar ik zei erbij dat wij de eerste 2 week op vakantie zouden zijn, paar minuten later belden ze terug van E.P dat ze met een half uurtje de wasmachine kwamen omruilen voor een nieuwe en dat hij het zelf met Bauknecht zou regelen wat betreft de kapotte wasmachine, hij zei je gaat met vakantie en je wil dan graag schone was mee en als je er weer bent willen de dames graag de wasmachine weer vullen. Kijk daar word ik nou vrolijk van 👍🏻

Aanbeveling
Goed en vriendelijk personeel met een uitstekende service.

Melinda 16-03-2016 In de winkel gekocht
Beerepoot te wervershoof

Ik voel me heel erg bij jullie op me gemak wand ik word altijd goed geholpen

Om dat er altijd iemand voor ons klaar staat als er wat aan de hand is met onze spullen

Assortiment
Jullie hebben ook een heel ruim assortiment waar ik uit kan kiezen dus zit er altijd wel wat bij

Aanbeveling
Ik geef jullie een dikke 10 om dat er altijd iemand is die je helpt en jullie geven ook heLe goed survice

jeepee 16-03-2016 In de winkel gekocht
EP Mensonides

Je wordt altijd goed geholpen, deskundig advies. Doen moeite om bepaalde onderdelen te bestellen binnen korte tijd.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, goede service en mooie apparatuur.

Carla 16-03-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Alles is goed te vinden en super georganiseerd

Altijd behulpzaam en zoekend naar een oplossing, meedenkend.

Top!

Aanbeveling
Soms kijken we toch bij andere winkels maar komen 9 van de 10 keer weer uit bij Beerepoot. Service staat bij ons hoog in het vaandel 😃

Extra toelichting
Volgens mij genoeg toelichting gegeven 😉

Huijgen 16-03-2016 In de winkel gekocht
EP Heinen in Bunschoten

Wij hebben 2 jaar terug een warmtepomp droger aangaschaft en deze beviel helemaal niet. Na krap een jaar terug gegaan naar de winkel voor een nieuwe droger. De oude kon ik inruilen en ze gaven nog goed geld terug en heb een andere bij ze gekocht. Top service!

Aanbeveling
Wij hebben 2 jaar terug een warmtepomp droger aangaschaft en deze beviel helemaal niet. Na krap een jaar terug gegaan naar de winkel voor een nieuwe droger. De "oude" kon ik inruilen en ze gaven nog goed geld terug en heb een andere bij ze gekocht. Ze komen hem netjes aansluiten en hebben de oude meegenomen. Top service!

Jan en Ina 16-03-2016 In de winkel gekocht
Dokkum

Alle artikelen in de winkel zijn overzichtelijk te bezien

Men staat altijd klaar

Is voldoende

Aanbeveling
Alles bij elkaar is het een fijne winkel om te komen en te kopen

Cor 13-03-2016 Via de website gekocht

Hoef niet thuis te blijven, kan mijn bestelde spullen op halen in de winkel, 1 dag later al.

Nemen alle tijd voor je, en zijn deskundig.

Franke 08-03-2016 Via de website gekocht

Fons Loos 08-03-2016 Via de website gekocht

snel en goed

Alle duidelijk

Mieke Verhoeve 04-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk om on line te bestellen.

Ik kon de factuur niet vinden en belde, direct werd deze opnieuw gestuurd en ik kreeg uitleg over de eerder ontvangen factuur.

Assortiment
ruim assortiment (niet te ruim)

Aanbeveling
Alles verliep vlotjes en correct.

Dick Sr 02-03-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website

's-morgens half tien besteld > 13:30 u. bezorgd. Zeldzaam!

Zeer divers

Compleet geheel.

Albert 01-03-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen zonder account aan te maken, prima!

Volgende dag in huis zoals beloofd, ik wist alleen niet op welke tijd het pakketje aan zou komen. Tijdsindicatie zou nog beter zijn, zodat je er niet voor in huis moet blijven (stond alleen aangegeven in de Track & Trace dat het 'vandaag' bezorgd zou worden).

Assortiment
Goede prijs/kwaliteit verhouding, gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Erg tevreden over zowel het product als ook de bestelprocedure. Bezorger van EP was vriendelijk en het product werd op tijd bezorgd.

BEN 29-02-2016 Via de website gekocht

alles staat en is duidelijk op de web-site

Doen wet ze beloven.

Albert 28-02-2016 In de winkel gekocht
Filiaal Hoorn die het produkt niet voor de juiste prijs kon verkopen, maar vervolgens bij de webwinkel.

5,8

De winkel heeft een luxe uitstraling en is uitnodigend

We zijn in Hoorn geweest voor de aanschaf van een IPhone 6plus. Deze stond op de website voor een prijs +/- €680. We wilden hem in de winkel aanschaffen, maar in de winkel werd de telefoon aangeboden voor een prijs ad. €739. e hebben de verkoper er op gewzen dat de prijs op de website lager is, mar daar werd niks meegedaan. Dit is de prijs en daar moet u het mee doen. Jammer van de slechte behandeling aangezien ik ook nog aan het kijken was voor een nieuwe televisie. Dus in plaats van een nieuwe telefoon en wellicht een interesse om een televisie hier aan te schaffen , zijn we met lege handen de deur uit gelopen.
We zijn de winkel uitgelopen en de telefoon via de website voor de winkel besteld. Dinsdags kon de telefoon opgehaald worden. Dit aan het eind van de dag gedaan en keurig geholpen. Aan de verkoper het verhaal verteld met daarbij aangegeven dat ik teleurgesteld ben over de manier waarop dit is gegaan en dat ik dit jammer vind hoe dit is gelopen. Verkoper heeft aan gegeven dat dit niet zo had hoeven lopen, gezien de telefoon voor de prijs op de website verkocht had kunnen worden en bood excuses aan voor hoe het is gegaan.
Service maakt je in de winkel onderscheidend en de eerste verkoper heet dat toch niet begrepen.

Assortiment
Luxe uitstraling en een breed assortiment

Aanbeveling
Zuiver op basis van assortiment en behandeling van de tweede verkopen. Als de cijfer op basis van de eerste verkoper gegeven zou moeten worden, dan wordt het een onvoldoende.

Martijn Meester 29-02-2016

Hallo Albert,
Spijtig te lezen dat je een vervelende ervaring hebt gehad in onze winkel. Wij streven naar 100% tevredenheid dus willen ook graag de achtergrond van deze klacht weten. Graag kom ik persoonlijk met je in contact om dit door te spreken. Wellicht zou je me een mail kunnen sturen met contactgegevens.
Martijn Meester
EP:Beerepoot Hoorn

Marjan 26-02-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger was makkelijk te vinden op de website, was in voorraad en kwam zoals afgesproken de volgende dag.

Ik heb een Miele stofzuiger gekocht, was goed te vinden op de website, goed geprijsd, was in voorraad en kwam de volgende dag.

Aanbeveling
Alles was zoals ik dat graag wil

LK 24-02-2016 Via de website gekocht

overal te bezorgen

snelle levering

alleen specifiek gezocht

mvh 21-02-2016 Via de website gekocht

Alles wijst zich vanzelf.

Ze hebben zelfs gebeld toen ze in de buurt waren. Prima!

Assortiment
We waren op zoek naar een bepaalde wasmachine dus heb niet echt naar het assortiment gekeken. Volgens mij zit dat wel goed.

Aanbeveling
Duidelijk, er wordt gelijk een afspraak gemaakt en alles is op tijd geleverd

Extra toelichting
Het was fijn dat een webwinkel direct contact opneemt om een afspraak voor aflevering te maken. Ik was hier heel blij mee.

HvM 20-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en gemakkelijke bestelprocedure.

Dag na bestelling netjes contact opgenomen voor afspraak levering. Levering iets later dan gehoopt, maar reden duidelijk toegelicht.

Aanbeveling
Alle moeite gedaan om nog zelfde dag te leveren. Bij levering gratis allerlei tips gekregen op eigen initiatief van bezorger winkel.

Boompjebeestje 17-02-2016 Via de website gekocht

Het was gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Ruime betalingsmogelijkheden. Ook is het webshop makkelijk toegankelijk.

Een grote pluim voor de service. EP houdt je goed op de hoogte van de status ook indien het product niet op voorraad is.

Assortiment
Ruime keuze in hun assortiment.

Aanbeveling
Top winkel, zou het zeker aanraden.

Erik M 17-02-2016 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig en duidelijk is de website van EP,via de telefoon afspraak gemaakt voor de levering.

De levering was keurig op tijd,en vriendelijk personeel.

Assortiment
Over het assortiment kan ik niet een oordeel geven,heb niet verder gekeken naar andere producten,de prijs voor het gekochte product was goed te noemen,kon goedkoper maar voor een betrouwbare winkel heb ik altijd wat extra voor over,service kost nu eenmaal geld.

Aanbeveling
Ouderwetse service blijft de beste,persoonlijk en duidelijk.
Volgende product koop ik weer via EP.

Mandy 16-02-2016 Via de website gekocht

Toen onze wasmachine stuk was, hebben wij een nieuwe besteld via de website. De website is overzichtelijk en bood alle benodigde informatie. De bestelling was gemakkelijk en snel te doen.

Omdat we elk moment ons tweede kindje verwachten, en er twee gezinsleden met griep op bed lagen, was een goed werkende wasmachine onmisbaar. Toen de oude het begaf, hebben we 's avonds meteen een nieuwe uitgezocht en besteld. EP belde direct de volgende ochtend, en kwam 's middags al om de nieuwe wasmachine te brengen en installeren. Om twee uur stond onze nieuwe aanwinst te draaien, en konden wij weer opgelucht ademhalen. En heel fijn: de oude werd direct meegenomen, zodat we zelf niets hoefden af te voeren.

Assortiment
Ruime keuze en mooie aanbiedingen.

Aanbeveling
Prettig online winkelen en een hele snelle en prettige service.

Ria 15-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk,

De volgendedag al in huis

De keuze is reuze

Yvonne Janse 11-02-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Alles is zeer duidelijke en makkelijk te vinden.

IK heb een ruime ervaring met deze winkel alles wordt altijd keurig afgewikkeld.

Assortiment
Ik ben zeer tevreden over het assortiment en kom met de verkoper altijd wel tot een prijsafspraak.

Aanbeveling
Zeer professioneel winkelpersoneel en altijd behulpzaam gewoon een top zaak.

Extra toelichting
Ik zou iedereen aanraden om naar de zaak te gaan. De verkoop eindigt niet zodra je de deur uit loopt maar staan daarna altijd nog klaar voor je. Gewoon een top services.

weet niet wat ik in moet vullen 10-02-2016 Via de website gekocht

buitengewoon tevreden

niks op aan te merken

voor ieder wat wils

Aanbeveling
al met al een prima winkel

Patty 10-02-2016 In de winkel gekocht
Nijverdal

Gemakkelijk omdat het een zaak is die bij ons dichtbij zit. Niet alleen voor aanschaf maar ook voor reparatie werkzaamheden!

Service met een glimlach! Nooit te beroerd om even tijd te maken en je te voorzien van het juiste advies. Hoop niet dat grote jongens EP straks bij mij in de buurt wegblazen, want ga graag naar EP toe.

Assortiment
Het assortiment is natuurlijk niet zo groot als online, maar er is voldoende en de extra service die verleent wordt en af en toe de hele leuke aanbiedingen schelen een hoop!

Aanbeveling
De persoonlijke contacten, het advies en gemak om toch even naar binnen te stappen geeft mij een 9 voor deze winkel!

Extra toelichting
Ik heb online nog nooit wat gekocht, misschien toch maar eens proberen!

Angelina L. 10-02-2016 In de winkel gekocht

-Overzichtelijk.
-In het geval van vragen is er altijd personeel beschikbaar.

-Kwaliteitsproducten met goede garantie.
-Vriendelijk en goed adviserend personeel.
-Regelmatig acties.

Assortiment
-Breed assortiment van allerlei electronica voor in huis.
-Producten in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Ik ben een meer dan tevreden klant!

Extra toelichting
Wat ik een absolute pre vind ten opzichte van andere shops is jullie gratis klantenservice-nummer!

Maickel 10-02-2016 Via de website gekocht

zowel een winkek waar je het apparaat kunnen zien vielen horen en vragen kunt stellen als de handigheid van deze tijd de webshop met scherpe prijsen

gedegen eerlijk advies gehad en nazorg bij vtagen mbt aansluiten

Assortiment
riant en niet eindeloss maar wel van alles wat in alle prijs en kwaliteitsklasses

Aanbeveling
cimbinatie van biven staande score op diverse vlakken

Extra toelichting
ElectronucPartner is een passende naam ze helepn de klant waar nodig met informatie advies tips en dat is service van deze zaak

Milou 10-02-2016 In de winkel gekocht
Volendam

goeie service, uitleg en de wasmachine werd naar boven getild.

Assortiment
Hoorn heeft veel te bieden

Aanbeveling
Proffesioneel komen ze over, weten waar ze over praten, scherp geprijsd, vriendelijke service

Extra toelichting
Nee eigenlijk niet, ga door met jullie winkel en hou de vriendelijk heid/ klant vriendelijk heid vast.

Geertje Hoekstra 10-02-2016 In de winkel gekocht
Wolvega

Altijd in de buurt

Je weet wat je hebt, en als je het niet hebt, dan krijg je hulp tot je krijg wat je wilt :)

Assortiment
altijd verrassend, leuke aanbiedingen en je vind altijd wat je nodig hebt

Aanbeveling
Je hoeft nooit ver te zoeken, er is altijd een EP in de buurt. Daarom raad ik iedereen deze winkel aan!

Visser 10-02-2016 In de winkel gekocht

6,5

Goede overzicht van elektrisch apparatuur

Goede uitleg over de artikelen die worden gezocht

Assortiment
Mag wel wat meer assortiment in de winkel

I Geenen 10-02-2016 In de winkel gekocht
vd kampen Budel

simpel overzicht

Gewoon zoals het hoort

redelijk goed gevarieerd aanbod

Fijne service en kwaliteit

Ocin 10-02-2016 Via de website gekocht

Winkel dichtbij en daar afhalen is erg handig

Uitstekende service. Dat geeft de doorslag voor mij om terug te komen bij EP

Assortiment
In de winkel geen groot assortiment, online wel

Ron 09-02-2016 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Ik heb gekozen voor afleveren in de winkel. Echt ideaal. Ophalen wanneer jij tijd hebt

Prima, veel informatie verstrekt in de winkel

Assortiment
Niet alles aanwezig, maar wel datgene dat ik nodig heb. Dus toch goed.

Aanbeveling
Neemt alle tijd voor je mbt info

nee

Frans van der Linden 06-02-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
Gisteren bestelt vandaag geleverd. Vooraf telefonisch contact over de levering. Geen wazig antwoord zoals ergens in de ochtend of middag. Neen tussen 13.00 en 15.00 uur. Om 13.15 uur stond EP Mensonides voor de deur.

Vince 06-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk

Snel en goed

Veelzijdig

Vriendelijk geholpen

Extra toelichting
Ik vond de keuze uit filialen talrijk, wel zo makkelijk

Marco 05-02-2016 Via de website gekocht

Prime site, makkelijk zoeken op product.

Product bleek niet direct leverbaar. Na een duidelijke communicatie tot een prima oplossing gekomen.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Door de aangeboden oplossing m.b.t. levering heb ik het volste vertrouwen in de winkel.

Ad 05-02-2016 Via de website gekocht

Prima bestelwijze

Had iets verkeerds besteld. Zonder mankeren vlot geld terug.

Prima contact en levering

Jeroen1977 04-02-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen, overzichtelijk

Goede service en after care indien nodig vanuit de vestiging middelburg

Ruim assortiment

Goede service en after care indien nodig vanuit de vestiging middelburg

Carin 29-01-2016 In de winkel gekocht
Eethen

Ondanks een foute lage prijs op internet kregen we de tv toch voor de afgesproken prijs mee.

Aanbeveling
Vriendelijk bediening. Deden veel moeite bij uitleg.

Peter Witteman 28-01-2016 Via de website gekocht

Het zoeken van het artikel en het plaatsen van de bestelling verliepen soepel.
De mogelijkheid om in een winkel af te halen is een prettige optie.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Nadat ik de bestelling geplaatst had, was het artikel bij een andere winkelketen voordeliger leverbaar. Het verschil werd zonder discussie verrekend!
Super!

Assortiment
De winkel heeft een ruim assortiment, maar op het gebied van electronica is zeer veel te koop. Daarom zul je toch wel eens elders moeten shoppen.

Aanbeveling
De after-sale service, zoals deze door mij ervaren is èn de eenvoudige mogelijkheid om een artikel dat niet bevalt te retourneren.

Dineke 21-01-2016 Via de website gekocht

Ik heb via internet mijn bestelling gedaan

Keurig

Marieke 20-01-2016 In de winkel gekocht
Groesbeek

6,2

duidelijke website, ik kon goed vinden wat ik zocht

Product kwam 1 dag later dan aangegeven

Assortiment
het assortiment voldoet aan verwachtingen.

Jac1972 14-01-2016 In de winkel gekocht
EP Veendam

groot assortiment en scherpe prijs

ik ben niet te spreken over de service en ben zeer teleurgesteld in de winkel en hoofdkantoor.

Assortiment
ik heb mijn twijfels over de producten die men verkoopt en heb het idee dat deze buiten de EU worden ingekocht daar waar de kwaliteitscontrole minimaal is vanwege de lage prijs.

Aanbeveling
Het ontbreekt de winkel aan daadkracht en inlevingsvermogen en dit komt de service niet ten goede.
Dit zelfde geldt voor de hoofdvestiging van EP want na telefonisch contact loop ik aldaar ook tegen een muur.

Extra toelichting
Nee, want datgene wat ik zou schrijven zal dan niet geplaatst worden door Kieskeurig.

André 13-01-2016 Via de website gekocht

6,3

Product 1e week december besteld, is pas geleverd eind december, levertijd 2 maal uitgesteld. Moet eigenlijk niet kunnen voor dit product. Ik zal dit ook niet meer via website EP bestellen.

Aanbeveling
Lange levertijd voor producten.