EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Donckerwolcke 10-11-2015 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Winkel van EP Beerepoot in Hoorn is ruim en overzichtelijk

Nog ouderwetse service bij advies en aflevering

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Mooie winkel, goed assortiment, prettig personeel dat goed en eerlijk advies geeft

AG Voogd 10-11-2015 In de winkel gekocht
hoorn NH

Zeer overzichtelijk

Prima verkoper en bij aflevering vaatwasser heel voorkomend personeel

Goede bediening en assortiment

Beerepoot 09-11-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

voor ons makkelijk te berijken en parkeren voor de deur

Sonos apparatuur na enkele maanden weer top ingesteld

Assortiment
zou niet kunnen zeggen wat er ontbreekt in het assortiment

geen gedoe

Extra toelichting
Er is in Hoorn aan de overkant nog een electronica winkel maar daar krijgen we het Zwarte ( Media ) Markt gevoel van !!!!maar misschien zijn we toch een beetje Gek !

Manon 08-11-2015 In de winkel gekocht
Groesbeek

Ik gaf de maten van de inbouw door en zij zochten de bijpassende kookplaten uit

Assortiment
Alles te vinden wat je ook zoekt

Aanbeveling
Prima service, snelle levering, goede hulp

henk 03-11-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

makkelijk parkeren, ruime keus, ter zake kundig, duidelijke uitleg

bezorging, instaleren

Assortiment
erg uitgebreid, de voor en na delen uitleggen

erg prettig winkelen

Aletta 30-10-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

Overzichtelijk assortiment, prettige en moderne winkel.

Zakenkundig geholpen, levering etc. goed bespreekbaar.

Assortiment
Assortiment van diverse merken aanwezig, zodat je een goede keus kan maken

Aanbeveling
Mooie en overzichtelijke winkel met vriendelijk en professioneel personeel.

Gert 29-10-2015 In de winkel gekocht
Hoorn, Beerepoot,

Bij bezorging wasmachine hoefde ik niet te helpen.

De bestelde wasmachine had langere levertijd dan afgesproken. Mij werd een toen een beter en duurder model voor dezelfde prijs aangeboden.

Aanbeveling
Vriendelijk geholpen, top service en een nette bezorging.

pablitto 29-10-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk zoeken en bestellen

Goede service, voordeel is dat winkel ook bij mij in de stad is.

Assortiment
breed assortiment vooral de oled tv's, keuze was gemakkelijk ook omdat deze in de winkel stonden.

Jos v Velzen 29-10-2015 In de winkel gekocht

prettige winkel

kom er al jaren en de service is uitstekend

groot assortiment

klantvriendelijkheid top

annemiek 28-10-2015 In de winkel gekocht
hoorn

prima

altijd goede service en duidelijke antwoorden op je vragen.

Assortiment
is groot .als het niet op voorraad is kijken ze gelijk bij een ander filiaal heel goed dus

Aanbeveling
hele goed winkel met klantvriendelijk personeel.

Extra toelichting
ook als je iets speciaals zoekt kan je bij hun terecht.

P. Coenradie 28-10-2015 In de winkel gekocht

Prima

Goede service, goed advies bij je persoonlijke wensen

voldoende keuze

Aanbeveling
fijne winkel, geen massa verkoop: persoonlijk behandeld

Ellen 23-10-2015 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Wervershoof

Ik heb op website gekeken en daarna in de winkel geinformeerd en besteld.

De winkel was heel goed bereikbaar en het leveren ging bijzonder snel

Assortiment
Ze hebben een heel groot assortiment en als er iets niet is zorgen ze dat het er komt

Aanbeveling
Ik vind het een gezellige winkel en het advies is fantastisch

Extra toelichting
Ik haal mijn produkten meestal bij deze winkel.

van de Hufee 16-10-2015 Via de website gekocht

Kiezen betalen en de volgende dag contact vanuit de winkel om een bezorgafspraak te maken.

Onze oude wasmachine is door de bezorgers meegenomen. Korte en heldere uitleg over de bediening en keurige plaatsing.

Assortiment
Keuze uit de mij bekende merken

Aanbeveling
Dit zijn mensen die verstand van zaken hebben en zichtbaar met hun vak bezig zijn.

Extra toelichting
Betrokken en vriendelijke mensen met verstand van de producten die ze verkopen.

Ricardo 16-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en goede zoekfunctie

Artikel werd zeer snel geleverd

Ruime keuze

Aanbeveling
Zeer correcte en snelle afhandeling met voldoende informatie via email

Extra toelichting
Was een eerste bestelling. Desondanks pijlsnel en correct geleverd.

Michel 15-10-2015 Via de website gekocht

Redelijk snel geleverd, zelfs op de ochtend van levering nog een ander tijdstip af kunnen spreken

Casper Arends 01-10-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke pagina, makkelijk om bestellingen te maken.

Niet bijzonder speciaal. Er wordt een track and trace nummer gegeven wat wel fijn is.

Assortiment
Er bevinden zich hele goede producten op deze webwinkel. Ik heb zelf een router met bijzonder goede prestaties in verhouding met prijs aangeschaft.

Aanbeveling
Er bevinden in deze webwinkel producten van hoge kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

Ruud 23-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk gevonden wat ik zocht, en snel geleverd.

Aanbeveling
Goed en concurrerend in prijs.

nee

M Reemer 21-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Was iets mis gegaan met de verzending maar was goed afgehandeld, alleen kwam het een paar dagen later.

Aanbeveling
Duidelijke website en vriendelijk personeel zowel in de winkel als aan telefoon.

Extra toelichting
Eerst advies gevraagd in lokale winkel daarna online besteld. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

An 21-09-2015 Via de website gekocht

ik kon de gezochte items makkelijk vinden, de info was helder

Goed bereikbaar. Helder in het maken van afspraken. Betrouwbaar. prima service!

Aanbeveling
Ik heb na het kopen van de koelkast, ook weer voor EP gekozen bij wasmachine en vaatwasser. Ze maken echt het verschil in service. top! Bedankt.

KC 17-09-2015 Via de website gekocht

besteld online, afgehaald in winkel naar keuze, dus geen pakket aan de deur onder werktijd.

zeer behulpzaam correct personeel

Extra toelichting
Prima assortiment, zeer goede prijsstelling. Bij deze tv 15% lager dan een "low pricing high blah" bedrijf.

arie van kampen 17-09-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
via de webshop besteld en prima geholpen en prima service bij aflevering wij geven EP.nl een 9

Raymond Jansen 14-09-2015 Via de website gekocht

4,5

Bestelproces snel en soepel doorlopen.

Na bestellen (14.30 uur) bevestigingsmail ontvangen. Ook hierin aangegeven dat indien besteld voor 17.00 uur het de volgende dag in huis is.
Dat is dus leugen 1.
De volgende dag om ongeveer 15.30 uur een bericht gekregen dat de bestelling verzonden gaat worden.
Geïnformeerd bij de klantenservice. Deze overigens zeer vriendelijke dame verzekerde mij dat mijn bestelling die dag geleverd zou worden.
Helaas was dit leugen 2. Het mailtje bleek correct. De bestelling is verzendklaar gemaakt 25 uur na het plaatsen van mijn bestelling en daardoor te laat geleverd.
Mijn mail naar de klantenservice hierover is onbeantwoord gebleven.
Prut bedrijf dus!

Aanbeveling
Het assortiment en bestelproces zijn dik in orde. Helaas is service het belangrijkste onderdeel van een bedrijf. Geen service, geen vertrouwen in dit geval. De eerste en tevens laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

de Boom 03-09-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, goed overzicht.

Niet veel service nodig gehad, ik heb mijn keuze gemaakt, bestellen ging gemakkelijk en de bestelling was vlot in huis.

Aanbeveling
Dit was mijn eerste ervaring met EP, prima ervaring en daarom een aanrader.

Philips 31-08-2015 Via de website gekocht

bestellen uit de luie stoel

Alles puctueel geregeld

Assortiment
Ze hadden wat ik zocht, voor een scherpe prijs

Aanbeveling
Kunnen veel websites nog wat van leren

Harm 24-08-2015 In de winkel gekocht
ep-kuik in Hollanscheveld

besteld via internet en opgehaald en betaald in de winkel, veilig en gemakkelijk!

Door de winkel gebeld dat het product binnen was, prima service

klaas de boer 20-08-2015 Via de website gekocht

4,8

Volgens de website was het artikel op voorraad in de webshop. Ook de bevestiging van de bestelling gaf aan: "bezorging de volgende werkdag". Er zou ook nog een email over komen met een code zodat de bestelling kon worden gevolgd en het artikel te kunnen afhalen in een winkel. Na twee dagen echter geen email, dus zelf gebeld hoe het er mee stond. Het artikel bleek niet op voorraad en men wist ook niet precies wanneer het alsnog geleverd kon worden. Bestelling maar geannuleerd, vooral omdat ze behalve de foute informatie niet zelf contact hadden opgenomen dat de bestelling niet zou komen ook niet de komende dagen.

Aanbeveling
Zie mijn ervaring met bestellen. Onjuiste informatie en je moet zelf bellen om er achter te komen hoe het dan wel zit.

Monique 18-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Levering snel en conform afspraak

Aanbeveling
Altijd service gericht en kennis van zaken

Extra toelichting
Nota is wat onduidelijk, ik heb al met ideal betaald in de webshop maar op de nota staat nog een bedrag genoemd te betalen.

Cor 11-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Geweldige service.

Aanbeveling
Ben uitstekend geholpen met een probleem met de gekochte tv en de CI+ module die niet wilde doen wat het moest doen.

Laurence van Leeuwen 23-07-2015 In de winkel gekocht
EP Apeldoorn, Korianderplein

Kundig personeel, uiterst klantvriendelijk, ruime parkeergelegenheid

Voor de tweede keer bijzonder goed geholpen. Snel en kundig advies, supersnelle en keurige levering voor een zéér knappe prijs!!! Dit is dus al de derde aankoop bij EP

Assortiment
Alle productgroepen zijn ruim vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Hoge servicegraad, snelle levering. 'Nee'is bijna geen optie. Kleinschalig, Vertrouwd en je wordt als klant gekend en herkend!!!

Extra toelichting
EP Apeldoorn doet wat de 'grote winkels' vaak nalaten. Ze komen hun belofte na en wij zijn nog nooit in de steek gelaten waar het aankomt op service. Of het nu after-sales betreft, advies en aankoop. Het maakt niet uit. Wij zijn daarom zéér tevreden over EP!!!

Thijs_vind_EP_onwijs 08-07-2015

2,2

Zoals in een aantal andere reviews al is aangegeven is de site misleidend. Ik heb op een donderdag ochtend een ventilator besteld, waarvan werd aangegeven dat hij de volgende dag in huis zou zijn. Op vrijdag: niks. Ik snap dat het moeilijk was met het warme weer maar de site en de ontvangen email is dus een leugen.

Op die vrijdag ben ik gaan bellen, waardoor ik met de service van EP te maken kreeg. Na wat telefoontjes werd mij een compensatie product aangeboden, die dan op zaterdag bezorgd zou worden. Ik tevreden. Tot dat er op zaterdag niks kwam. Uiteindelijk heb ik het product dat op vrijdag bezorgd had moeten worden op dinsdag avond ontvangen. Ook onverwachts; de in de email bijgeleverde track & trace code werkte niet. Uiteindelijk is er dus 2 keer gelogen door EP. Tjongejongejonge

Assortiment
Zoals bij het 'gemak' beschreven worden er producten verkocht die er niet zijn, met de belofte dat je die de volgende dag in huis hebt. Niet dus.

Aanbeveling
Als je al mijn typwerk hebt gelezen hoef ik waarschijnlijk geen verdere reden te noemen waarom ik deze site NOOIT zou aanbevelen aan mensen diegraag het juiste product op tijd willen ontvangen.

bodde123 02-06-2015 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk bestellen , maar om het product daarna te krijgen valt erg tegen

Misleidende website waar ze van alles beloven , maar er daarna niets van terecht komt

Aanbeveling
Ik had voor 17:00 uur een tv besteld, en op de website stond daarbij aangegeven 'de volgende dag in huis.
Maar u raadt het al geen tv.
En aangezien het hier om een verjaardag cadeau gaat , komt de tv dus te laat !
Erg jammer en misleidend, aangezien de website anders aangeeft.

Extra toelichting
Misleidend aangezien het product niet op voorraad is maar dat het wel zo op de website staat.

Toke kupske 31-05-2015 Via de website gekocht

2,8

Ze beloven het bestelde de andere dag te leveren wij zitten al vanaf vrijdagavond hij moest dus uiterlijk dinsdag binnenkomen maar het is inmiddels zondag na de dag dat hij binnen moest zijn. Bijna een week later dus en is er dus nog steeds niet maar op de laatste vraag kan je dat niet antwoorden.

Geen service wat betreft het thuissturen van het gekochte. We hebben wel betaald maar waar blijft het product. Niet leveren van producten vind ik ook geen service. Maar je moet van tevoren betalen want anders krijg je het niet thuisgestuurd. Ik leer hiermee de betrouwbaarheid ban EP

Genoeg keus

Aanbeveling
Ik zal hem niet aan anderen aanbevelen omdat ik hier een slechte ervaring mee heb. Ik zou bang zijn dat anderen dezelfde ervaring tegen krijgen en dat dan nog wel door mijn aanbeveling. Ik hou me verre van dat

Extra toelichting
Als je het gekochte in voorraad zou hebben lever dan de dag dat je beloofd maar niet meer dan een week later. Ze komen hun beloftes niet na. Ze laten je betalen maar sturen niets.

bergjan 03-05-2015 In de winkel gekocht
Korianderplein Apeldoorn.

Smart tv (OLED) gekocht. Uitleg in de winkel was uitstekend. Toestel is thuis aangesloten en ingesteld. Voor een apart optisch kabeltje dat niet in het standaard pakket aanwezig was is men teruggegaan en heeft dit zonder verdere kosten aangesloten

Assortiment
In de winkel is een ruim assortiment aanwezig. Qua beeld stak de gekozen OLED tv met kop en schouders boven de andere toestellen uit.

Aanbeveling
We zijn naar deze winkel gegaan omdat we van verschillende vrienden en kennissen gehoord hadden over de goede service die men levert. Uit eigen ervaring kunnen Kunnen we deze geluiden beamen

Extra toelichting
-Service in de winkel is uitstekend. -Aflevering, aansluiten en afstellen is uitstekend.

JaVaPa 23-04-2015 Via de website gekocht

eenvoudige bestelprocedure

snel na online bestelling gebeld voor een afspraak. Bij levering is rustig alles uitgelegd over de wasmachine.

Extra toelichting
sympathieke mensen. goede prijs, prima service.

Olaf de R 10-04-2015

Redelijk heldere en gebruiksvriendelijke website. Kan nog wat overzichtelijker qua lay-out en kolommetjes, vind ik. Ik kon makkelijk en vlot betalen. EVEN invullen en klaar. Gelukkig werd ik ook niet van de site gegooid, wat me vaak met andere sites wel overkomt.Er staat: binnen 24 uren wordt het product bezorgd. Dat is inderdaad gebeurd. Alleen vond ik het wel lastig dat ik niet wist hoe laat. Ik heb gebeld en mij werd verteld: Ja, tijdens kantoor uren komt de chauffeur, dat is tot 17.30 uur. Heb de ochtend en een gedeelte van de middag gewacht. Die track en trace code werkte niet van de DHL site.Is dus niet de site van EP.

Een aardige chauffeur van DHL bracht mijn DHL thuis.
Telefonische bereikbaarheid met DHL was vlot.Levertijd is uitstekend. Geen contact met een winkel gehad.

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding.
Erg goedkoop, veel minder duur dan veel producten bij bol.com of mediamarkt.

Aanbeveling
Heb pas een product -led tv- gekocht bij EP, maar ben zeker erg tevreden!

Extra toelichting
Ben tevreden over de snelle service, vlotte levertijd en prijs.

Jimstyle 09-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke en overzichtelijk website. Producten zijn goed te vinden.

Ene dag bestelden de volgende dag netjes afgeleverd zoals bij het product stond aangegeven.

Assortiment
Voldoende keuze aan scheerapparaten.
Prettige weergave.
Duidelijke omschrijving van het product.

Aanbeveling
Zoals bij deze aankoop ervaren zou ik deze website zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Afgelopen week is mijn scheerapparaat overleden. Direct dus op zoek naar een nieuwe. Na e.e.a. aan informatie op internet te zoeken, viel mijn keuze op de Philips pt860 scheerappraat. Via kieskeurig kwam ik op de website van EP.nl. Erg prettige website. Scheerapparaat was makkelijk te vinden en hij was volgens de website op voorraad. Direct besteld voor 17:00 uur en netjes de volgende dag gratis afgeleverd zoals bij het product vermeld stond. Helemaal top EP.nl. Ga zo door !!!

johann56 26-02-2015

4,2

Het bestellen gaat makkelijk en is overzichtig, echter hier en daar wat mislijdend in de omschrijving/specs.

Ga voor de aankoop dus eerst bij de merk gerichte site's kijken en lees vooral de forum's na op ervaringen.

Levertijd voor 17.00 kan met een korreltje zout genomen worden. Wij hadden de tv bij Ep in groelo laten bezorgen en 2 dagen later pas ter beschikking, persoonlijk vind ik dit geen probleem maar voor miereneukers zonder gedult, niet aan te raden.

De tv binnen 4 dagen retour gebracht en nu na 2 weken nog steeds geen geld op de rekening.

Dus EP, doe wat aan de service

Assortiment
Het arsortiment is voldoende echter de prijzen zijn over het algemeen duurder als bij overige winkels en zeker als je online in duidsland gaat shoppen.

Aanbeveling
Er is altijd wel wat te zeuren, maar na de slechte service ervaring raad ik EP.nl niemand aan.

Extra toelichting
De tv gekocht op de mooie omschrijving en de specificaties, maar dat viel vies tegen. Hierop de tv binnen de afkoel periode retour gebracht waar EP.nl het geld binnen 10 werkdagen retour zou storten. Na 14 dagen, nog steeds geen geld op de rekening. Dus als u op het geld zit te wachten, .... maak u borst maar vast nat.

Freekalkmaar 14-02-2015 In de winkel gekocht

1,3

Voor de service hoef je het niet te doen!

2 maanden gelden een LG tv bij EP Berenpoot gekocht à €1500,- scherm van de tv valt uit en er zitten zwarte vegen op het beeld. Dit kan uiteraard gebeuren en is ook niet de "schuld" van EP Berenpoot. Na bellen hebben ze een bedrijf ingeschakeld die het scherm van mijn tv komt vervangen. (Ik wil geen nieuw scherm, wil gewoon een nieuwe tv die het doet) maar goed ik accepteer hun voorstel. Het desbetreffende bedrijf komt tussen 14:00 & 19:00 uur bij mij thuis om het scherm te vervangen ( dit kost je dus een halve vrije dag) het bedrijf komt inderdaad keurig op die dat bij mij thuis.. Haalt het "nieuwe" scherm uit de door.... STUK...... Dus die konden gelijk weer weg en zouden een nieuwe afspraak inplannen.. DUS DIT KOST WEER EEN HALVE VRIJE DAG.. Een dag later vertoond de tv nog meer kuren dus ik bel EP Berenpoot op met de mededeling dat ik geen vertrouwen meer heb in de tv en het bedrijf en vraag hun een oplossing..ik zou worden terug gebeld, dit is ook niet gebeurd. Dus een dag later bel ik weer op met de vraag welke oplossing ze mij kunnen beiden?? Die hebben ze niet! Ik moet er maar vanuit gaan dat het "goed komt"!
Dus al met al 1 hele vrije dag verder nog een defecte tv en een bedrijf EP Berenpoot die totaal niet meedenkt!

Assortiment
Op zich wel wat Staan maar nogmaals..
Voor de prijs, assortiment & service kan je beter naar de mediamarkt lopen

Aanbeveling
Niemand erg slechte service ervaring.
En voor de prijs hoef je het ook echt niet te doen!

rzwaal 21-01-2015 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Extra toelichting
we hadden een droger online besteld bij EP, die bleek uiteindelijk niet snel leverbaar. Na overleg met de winkel in Apeldoorn kregen we een duurder alternatief voor dezelfde prijs als onze 1e keus, en werd de droger diezelfde dag nog bezorgd, en geïnstalleerd, zonder extra kosten. Echte service! Complimenten voor de winkel EP in Apeldoorn, we komen zeker nog een x terug.

Toontje12345 18-01-2015

Prima apparaat met handige lamp in deksel.
Mis alleen een thermometer, maar was al bekend bij bestelling.

Bestelling, telefonisch contact, afspraak over en aflevering zelf waren prima.
Oude vriezer en verpakking meegenomen.

Assortiment
Heb niet het hele winkelassortiment bekeken

Aanbeveling
Gekocht en bezorgd via EP Robben Udenhout.
We zijn er erg blij mee.

RobertGondim 12-01-2015

3,5

Artikel "op vooraad" op donderdag ochtend besteld. Op maandag nog geen verzendbevestiging ontvangen. Klantenservice gebeld en te horen gekregen dat een "vooraadsverschil" is ontstaan en dat de nieuwe levertijd "onbekend" was. Bestelling geanuleerd.

Aanbeveling
Vooraadstatus moet kloppen. Het is (voor mij) de belangrijkste beslissingsfactor tijdens het online winkelen.

ribo67 07-01-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website

Ideaal om een winkel/servicepunt in de buurt en achter de hand te hebben voor vragen en evt. problemen

Assortiment
Ruim voldoende. Er zijn winkels met een ruimere keuze.

Zie antwoord bij service

Extra toelichting
Mijn beoordeling is m.n. gebaseerd op de gegeven informatie in de EP winkel. Webwinkel heeft mijn order correct afgehandeld, zoals meer internetwinkels dat doen.

MPdeJ 07-01-2015 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot Bovenkarspel

Online aanbod gecombineerd met service en kennis in lokale winkels is handig, met name bij grote aankopen waar extra zekerheid toch wel fijn is.

De werknemers hebben veel kennis van zaken. Ze zijn in staat op basis van een aantal wensen snel een voorselectie te maken om de keuze gemakkelijker te maken. Erg handig.

Assortiment
De webshop is erg uitgebreid en tevens is in de fysieke winkels een groot assortiment aanwezig.

tevredenklant15 04-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en zo in huis!

's Middags een bestelling geplaatst voor een scheerapparaat, 's avonds netjes een email met track en trace code. De volgende dag op tijd in huis!

Assortiment
Voldoende keuze, fijne website!

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, snel in huis en fijne website. Zeer aan te raden.

Extra toelichting
Makkelijk bestellen, snel in huis en fijne website. Zeer aan te raden.

marcovanbelle 04-01-2015 Via de website gekocht

Geen moeite,goede aanbieding met extra serviceplan gratis!

uitstekende service bij ep.nl

Assortiment
Uitgebreid assortiment , uitstekende prijzen van lokale ondernemers.

atijd goede service

naam 25-05 02-01-2015

Hoef er zelf geen moeite voor
te doen

goed geregeld

keuze genoeg

Aanbeveling
het is mij goed bevallen de
eerste keer

Extra toelichting
een winkel met genoeg keuze en een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Milog 30-12-2014

Bestellen via de webshop en vervolgens door de lokale winkel gebeld worden over de aflevering! Top!

Kundig personeel, zowel aan de telefoon als de mannen die hem kwamen leveren

Aanbeveling
Goed en deskundig geholpen, zou dit meteen aanbevelen!

Leusden-m 29-12-2014 Via de website gekocht

Via een site een product besteld bij deze leverancier. De juiste kleur was niet beschikbaar en een andere kleur betekende een prijsverschil. Dit is heel snel en adequaat opgelost!

123164864753123 27-12-2014

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden.

De wasmachine werd mooi op de afgesproken tijd gebracht en geinstalleerd.

Assortiment
Het product wat ik zocht zat in het assortiment. Dus niks te klagen.

F.H. Aue 25-12-2014 In de winkel gekocht
Lambeek-Uithuizen

Dicht bij huis en goed te vinden

Doen veel moeite om het probleem van de klant op te lossen.Ook productkennis en voorlichting over een product zijn dik in orde.

Assortiment
Voor producten waar ik belang bij heb, hoef ik niet verder te zoeken. Lambeek heeft ze.

Extra toelichting
Zeer klantvriendelijke opstelling, service gericht, beschikken over goede productkennis en handelen correct.