EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 994 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Roelof 18-06-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Vakkundige mensen en prima service????

Vriendelijke verkopers, met verstand van zaken. Prima service. Goede uitleg bij het te kopen product.

D. Kroezen 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

Prettig en persoonlijk contact

Had problemen met het TV signaal, voordat mij een nieuwe signaalversterker is geadviseerd is eerst het probleem besproken en doorgelopen. Het advies heeft geleid tot aankoop en verhelpen van mijn probleem. Goede service EP Eppink Tubbergen!
Top bedankt.

P.R. 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers in Panningen

Gewoon geholpen worden zoals het hoort!

Onze dochter van 9 heeft bij EP-Tummers in Panningen een wekkerradio ⏰gekocht met tijdprojectie. Ze werd vriendelijk te woord gestaan door de verkoper en kreeg nog een kleine attentie 🃏♦️♥️♣️♠️mee.
En nu heel hard duimen👍 dat ze ook nog de schitterende vakantie ✈️wint natuurlijk 😉

Dick Meijer 18-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Ouderwets vriendelijk en deskundig

Als je er iets koopt, doe je dat na een deskundige voorlichting, het personeel heeft alle tijd voor je en komt even naar je toe als je even moet wachten. Attent naar de klant toe , wat je niet veel meer ziet tegenwoordig.

M. Kok-Aker 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Deskundig en vriendelijk personeel

Stofzuiger aan vervanging toe dus op naar onze vaste adres voor iets degelijks n.l. EP Beerepoot in Hoorn. Uit ervaring weten we dat we daar te allen tijden deskundig en vriendelijk te woord worden gestaan. J****, een nieuw gezicht voor ons, vroeg ons naar onze specifieke wensen wat betreft een nieuwe stofzuiger. Op basis daarvan toonde en demonstreerde bij ons diverse merken in diverse uitvoeringen wat het maken van een keuze vergemakkelijkte. Opnieuw een zeer tevreden klant voor EP Beerepoot

astrid Bakker 17-06-2017 In de winkel gekocht
in winkelcentrum Streekhof te Bovenkaspel

Vriendelijk personeel

EP:Beerepoot in Winkelcentrum Bovenkarspel. is ruim en overzichtelijk ingericht. Geduldige uitleg over de werking van de Zeolith in de Bosch vaatwasser , ook over de betekenis van energie label, dB. waterverbruik en gebruik van de hoeveelheid vaatwasmiddel. Goede Service, vriendelijk Personeel, overzichtelijk winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.R. 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers in Panningen

Gewoon geholpen worden zoals het hoort!

Henk Kloeze 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP MEPPEL

Prettige Winkel in Meppel, waae wij al ons witgoed kopen

Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en hadden we besloten veel apparatuur te vervangen. Bij de aanschaf van een wasmachine, droger, TV, stofzuiger kwam EP MEPPEL als beste naar voren. Sindsdien zijn wij hier klant, vooral ook door hun cliëntvriendelijk optreden en goede prijs.

Jerry 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP Swaak te Leiden

Een winkel die zijn verwachtingen waarmaakt

Mooie winkel, goed personeel, deskundig en vriendelijk. Aflevering ook prima, nieuwe TV na 12 jaar wederom hier gekocht, zelfde personeel wat de aflevering doet! Echt prima!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G.de Graaf 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot

goede service

duidelijk en makkelijk te bewandelen. Fijne, goede informatie en niet opdringerig.
gemoedelijke uitstraling en betrouwbaar

Kirsten van der Weijden 16-06-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Het scheerapparaat die in de aanbieding was en ik wou kopen was niet geleverd, dus heb ik nog een beter scheerapparaat gekregen voor dezelfde prijs!!
Echt een super service en heel vriendelijk personeel! :)

Astrid 16-06-2017 In de winkel gekocht
Tol ijmuiden

Discreet en snelle service

Tol ijmuiden overzichtelijke uitleg van lg oled tv namen de tijd voor je leuk korting aanbieding en de volgende dag al bezorgd en ingesteld geweldig

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

SK 16-06-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Goede service

Erg goed geholpen en geadviseerd. Vervolgens droger en diepvries gekocht. Netjes bezorgd en geïnstalleerd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tsjang Ye 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Berepoot Hoorn

Heerlijke beleving

Wij kopen regelmatig bij EP Beerepoot Hoorn. De belangrijkste redenen hiervoor zijn:
- sfeervolle winkel; fantastische inrichting en hele plezierige presentatie van het assortiment.
- Geen producten, maar een echte sfeerbeleving. Winkelen is een echte beleving!!
- Heel plezierig en deskundig personeel
- Prima after sales

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Diny van Soest 16-06-2017 In de winkel gekocht
Ep Schalkwijk Ijsselstein

Ep staat voor klant vriendelijk en klant gericht

Vanwege de goede service en klant vriendelijkheid en uitstekende uitleg over de producten en kwaliteit plus ruim assortiment

Hans konijn 16-06-2017 In de winkel gekocht
Obdam

Service is uitstekend

Klaver EP in Obdam is n uitstekende winkel waar men heel goed voorgelicht wordt over het aan te schaffen product. Ook na de aankoop kan men hier altijd met vragen terecht. Je wordt er ook altijd zeer vriendelijk geholpen. Dit alles voor n hele mooie prijs. Waar kom je dit vandaag de dag nog tegen. Kortom een dikke 10.

JovanO48 16-06-2017 In de winkel gekocht

Beerepoot blijft TOP!

In de winkel staat een grootse voorraad merken en uitvoeringen, de verkoper/adviseur legt prima uit wat de verschillen zijn tussen de diverse apparaten waarin ik mogelijk geïnteresseerd was, zodat ik een bewuste keus kon maken. Toen bleek dat mijn keuze op voorraad was, kon gelijk een afleverings/installatiedatum geprikt worden. Daar werd niet van afgeweken, het oude apparaat werd afgekoppeld en afgevoerd, de nieuwe aangesloten, korte duidelijke uitleg en Klaar is Kees! Pinnen ter plekke na levering zoals het (eigenlijk) hoort. Alle lof!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sabina Offenga 16-06-2017 In de winkel gekocht
Harlingen

Goed advies

Product bleek niet op voorraad, maar er werd veel moeite gedaan om het nog vóór vaderdag in huis te hebben.

Hay van Rensen 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers Panningen

Prima service

Deskundige en vriendelijke bediening. Winkel goed bereikbaar. Geen wachttijd, meteen geholpen. Op alle vragen deskundig en duidelijk antwoord en advies.

B Nollen 16-06-2017 In de winkel gekocht
EP tubbergen

Service gewoon zo als het hoort Prima

Gemakkelijk en dicht bij waar ik woon prima service waar je op kunt vertrouwen snelle levering klantvriendelijk

Amber 16-06-2017 In de winkel gekocht
veendam EP Rosies

uitstekende service!

erg klantvriendelijke winkel, neemt uitgebreid de tijd voor je. geeft je alle uitleg die je nodig bent. erg vriendelijke en behulpzame medewerker. mooie prijzen en aanbiedingen. en service aan huis! top winkel echte aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

harskamp 15-06-2017 In de winkel gekocht
ijsselstein

top service

altijd alles op voorraad voor ons Jura koffiezetapparaat, goede verkopers en lekker dichtbij, in een woord, top winkel

W. Sluijs-Aardema 15-06-2017 In de winkel gekocht
Het magazijn in Zwaagdijk -Oost

Aanbieding op aanbieding

Tijdens een magazijn uitverkoop ben ik met mijn moeder naar EP Beerepoot gegaan.
Mijn moeder heeft door haar verplichte verhuizing nieuwe spullen nodig maar haar portemonnee laat niet alles toe.
We hebben een droger, koelvriescombinatie, gasfornuis, magnetron en een mooie radio installatie gekocht.
In plaats van 50,- per artikel te vragen voor het bezorgen hebben ze 1x 50,- gerekend voor alle artikelen. En tegen een kleine meerprijs wordt alles netjes neergezet en geïnstalleerd. En dit allemaal voor 1500,-
Geweldige service tijdens een magazijn uitverkoop.

Andre Beijer 15-06-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn.

Goed advies en duidelijke uitleg!

Prettige overzichtelijke winkel, met de juiste mensen, verkopers die hun vak verstaan.
Kom al jaren met veel plezier iedere keer terug.

Marijke Noordegraaf 14-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot, Hoorn

Altijd vriendelijke gezichten

Ik word altijd prettig te woord gestaan, krijg betrouwbaar advies. Voor al mijn elektrische apparaten, tablets en telefonie ga ik naar deze winkel. Dan weet ik dat ik met iets goeds thuis kom.

edwinwillems 14-06-2017 In de winkel gekocht
Echt

Goed advies, duidelijk en verkoper nam ruim de tijd hiervoor

Prima geholpen, duidelijk de verschillen uitgelegd tussen een aantal apparaten.
afwikkeling keurig. Het betrof de winkel in Echt. In de winkel waren voldoende apparaten aanwezig om een juiste keuze te kunnen maken.

Marja Otto 14-06-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Hele goede service

Wij gaan voor alles naar EP Zwirs, altijd vriendelijke mensen en snelle levering.
Ook als je later nog vragen hebt of hulp nodig hebt met installeren of zo staan ze altijd voor je klaar.

Selina 14-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk

Super klantvriendelijk

Wij hebben een wasmachine en droger van Miele gekocht in de winkel van Beerepoot. Wij werden serieus geholpen door de verkoper, hij was erg klantvriendelijk. De levering was snel, binnen een week, en werd direct naar zolder gebracht en aangesloten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willemien 13-06-2017 In de winkel gekocht
Swaak, Leiden

prima service

In de shop werd ik heel snel en prima geholpen. Ook toen ik zat te wachten op de levering thuis en ik alsnog naar de shop heb gebeld, werd er direct gebeld met de monteur en hoorde ik dat er enige vertraging in de aflevering was. Uiteindelijk was de monteur er toen snel en is er vakkundig geïnstalleerd.

Myra 13-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vriendelijk geholpen, goede uitleg. Meedenkend met de klant. Wij kochten 2 inbouw apparaten en kregen een mooie korting.

Wim rijsbergen 13-06-2017 In de winkel gekocht
Leiden pelikaanstraat

Prima ontvangst in de winkel

Prettige ontvangst in de winkel en snelle levering van het apparaat.
Goede service! Nadat de reparatie niet aan de verwachtingen voldeed,
Na aanschaf van een nieuwe baak/grill oven kosten vergoed van de reparatie!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jet 13-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Prima service

Klantvriendelijk behulpzaam zijn kundige mensen die verstand van wit en bruingoed hebben. Fijn om zo een winkel in het dorp te hebben

Bas van Iersel 13-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Top service, en personeel met kennis van de producten.

De shop is top. Ik ga altijd naar de winkel. de winkel is duidelijk, overzichtelijk en altijd netjes.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Dam 13-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Enthousiast en eerlijk personeel, perfecte service !!

Wat een super winkel. Als je binnenkomt ervaar je meteen de goede sfeer die in de winkel aanwezig is. Na een vriendelijke begroeting werden we zeer professioneel geadviseerd i.v.m. de aankoop van een nieuwe televisie. De bezorging en montage was ook super. Ze hebben meteen de televisie voor mij ingesteld want daar ben ik zelf een leek in. Kortom de volgende keer ga ik weer naar EP Hoorn !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 13-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerenpoot Hoorn

wederom geweldig geholpen

wij komen altijd met veel plezier bij de EP Beerenpoot in Hoorn.
Er zijn maar weinig winkels met zo een goede service.
al onze apparaten halen we daar vandaan.

Jan Kornman 13-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Werfershoof

Goed en persoonlijk advies bij aankoop Dyson V6 Trigger

Wij waren opzoek naar een oplaadbare stofzuiger voor onze boot en tijdens het winkelen liepen we bij EP: Beerepoot naar binnen en vroegen om advies betreffende oplaadbare stofzuigers en de verkoper vertelde dat Dyson een heel krachtige stofzuiger in het assortiment heeft.
We hebben deze besteld en zodra deze binnen was hebben we een sms bericht ontvangen, wat ook is gebeurd, we zijn heel blij met dit apparaat !

Prima, snel en deskundig advies 12-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Prima, snel en deskundig geholpen

Ik had enkele specifieke vragen en niet te veel tijd. De verkoper luisterde goed en kon precies antwoord geven op mijn vragen. Met een mooi product stond ik tevreden buiten. en de bose voldoet prima aan mijn verwachting!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton 12-06-2017 In de winkel gekocht
Medemblik

Goeie service

Goeie winkel maar heb er te weinig ervaring mee om een goeie beoordeling te geven. Kom dus niet aan hondert karakters toe.

Vonk 12-06-2017 In de winkel gekocht
Elburg

EP ELburg .. toppers!

Bij elke aankoop weer een tevreden en goed gevoel. Goede service, kennis van zaken en altijd oplossingsgericht. Toppers!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 12-06-2017 In de winkel gekocht
Rosies in Veendam

Geweldige service !

Zeer goed geholpen , vriendelijk personeel , snel geholpen , s morgens een TV uitgezocht en s middags nog geinstalleerd . Super !!

ROBERT BLAAUW 12-06-2017 In de winkel gekocht
HOORN

TOP SERVICE

HET PERSONEEL IS ATIJD VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM EN GEVEN GOED ADVIES TEVENS IS HET OVERZICHT EN INDELING VAN DE WINKEL DUIDELIJK EN OVERZICHTELIJK

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.W.Hakkesteegt 12-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Vriendelijk personeel,deskundig

Ook als je buiten de garantieperiode komt,wordt er toch gekeken om tot een klant
vriendelijke oplossing te komen..
Als je iets nodig hebt is het eraltijd voor een aanvaardbare prijs

WG te W 11-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Uitstekend geholpen met idem service.

EP Beerepoot is voor ons van oorsprong een plaatselijke winkel en die willen we graag houden. Zelf doen ze er ook alles aan om de plaatselijke klanten te behouden zodat die niet weg lopen naar de prijsvechters van de grote stad. Door hun klantvriendelijkheid (meedenken maar niet opdringen), goede service maar ook de prijzen lukt dat ze goed. Chapeau voor Beerepoot !

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J. Veldhof 11-06-2017 In de winkel gekocht
Eppink Tubbergen

Goede voorlichting

Deze winkel geeft goede informatie. De verkoper heeft verstand van zaken, en geeft een eerlijk advies. Laagdrempelig. Je stapt er gemakkelijk naar binnen.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Frans Vriendjes 11-06-2017 In de winkel gekocht
Makado Centrum Schagen

Vriendelijk en enthousiast personeel

Geen moeite teveel bij deze winkel. Het personeel is erg behulpzaam en meedenkend. Jammer dat er ook geen vestiging in Den Helder is.

Maaike 11-06-2017 In de winkel gekocht

Prima uitleg

Vandaag prima en uitgebreide uitleg gehad. Service is altijd goed bij EP Beerepoot.
Met een goed gevoel een aankoop gedaan.

Thea 11-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Geweldige winkel

Uitstekende service en advies. Vriendelijk personeel! Groot assortiment en als ze het niet op voorraad hebben is het de volgende dag aanwezig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

André Blankestijn 10-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel Grootebroek

Winkel, personeel en service meer dan oké!

Miele wasautomaat en Miele droger gekocht samen met een Miele passtuk met lade.
Uitermate vriendelijke ontvangst en service in een ruime en mooi aangeklede zaak. Het kan dus gewoon ook zonder schreeuwerige muziek en claimend personeel! Goede informatie en prijs. Daarna alles op tijd besteld, geleverd en uitermate professioneel geïnstalleerd met een vriendelijke uitleg nadien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remko 10-06-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Persoonlijk en vakkundig advies

Mevr Sanne Vlaar heeft ons zeer prettig en persoonlijk geholpen. Dit is de reden dat we juist bij EP beerepoot komen en kopen. Met een goed gevoel en een glimlach hadden we snel de koop van onze vriezer/koelcombi rond. Sanne dank!

Sonja 10-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Mensones Sneek

Vriendelijk en goede service

Fijne winkel waar je vriendelijk wordt geholpen en het personeel goed weet waar ze over praten. De levering is snel en correct. De service is geweldig, ook na aankoop kun je met je vragen terecht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -