EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.T. 13-05-2023

Ik heb online een vaatwasser gekocht. Alles was gemakkelijk, snel en professioneel. Ik raad deze winkel aan.

Henk Heddema 13-05-2023

Snelle levering. De soundbar kon niet in 1 dag worden geleverd. Ik werd door EP op de hoogte gebracht dat het een dag later bezorgd zou worden omdat ze het niet op tijd kon leveren met excuses. Dit telefoontje kon ik zeeeer waarderen. Naar Groningen leveren duurt minimaal 2 dagen.(zijn wij gewend) Geen enkele andere onlinewinkel heeft deze service. Mijn compliment. Twee dagen later geleverd.

Rinus 13-05-2023

Prettig ervaren veel keus en goede service. Ik adviseer deze winkel en een overzichtelijke webshop.

Nahar 12-05-2023

Als ik in de winkel kom word ik, al ben ik jaren niet geweest herkend door de medewerkers, zo persoonlijk is het personeel
de adviezen die ik krijg zijn heel waardevol.bv het advies wat ik vandaag bv krijg was laten wij eerst naar je oude droger kijken voor dat U een nieuwe droger aanschaft. dat dat vind ik nauw meedenken met de klant.

Henry 12-05-2023

Hebben hier een vaatwasser besteld. Binnen een dag geleverd. Super snel en super goede service. Van te voren netjes gebeld voor tijd afspraak. Echt top!!

p.m. van baalen 12-05-2023

Zeer snel en zonder problemen .
Artikel tevredenstellend.
Goede site om alles in te vullen.

Jeroen 12-05-2023

Goed overzichtelijke website met een heldere product beschrijving. Snelle levering zoals afgesproken in bestelproces. Uitstekende service bij het bezorgen van de wasdroger, zeer vriendelijke personeel. Zeer tevreden over de kwaliteit van de droger, echt een aanrader!

BB 12-05-2023

Netjes geholpen, bellen terug als ze dat beloven. Keurig binnen afgesproken tijd geleverd. Zeer betrouwbare partij!

Joost 11-05-2023

De site is goed, de aanbieding voor onze stofzuiger was heel goed. Afhandeling was prima, alleen zou de stofzuiger op maandag afgeleverd worden en uiteindelijk kwam deze dagen later. Zonder bericht terwijl duidelijk was dat de verzending vanaf het begin vertraging had. En ook daarna geen berichtje of excuus. Jammer. Wellicht een incident, wederom - rest was prima.

Bert 11-05-2023

Vriendelijk personeel met vakkennis Top

Top Top Top Top......,...........

Eric 11-05-2023

Mijn eerste bestelling bij EP, een prima ervaring!

Het bestellen, account aanmaken en afrekenen ging eenvoudig. Minpuntje, in mijn geval, was dat de bevestiging van mijn bestelling en de "bevestig-je-mailadres" mail pas een uur na afrekenen ontvangen. Het had leuk geweest als deze informatie sneller ontvangen was, scheelt twijfelen of alles goed gegaan is.

Aangezien het om een witgoed bestelling ging bleek, tijdens het bestellen, dat de verzending vanuit een winkel plaats zou vinden. Geheel niet verwacht aangezien de bestelling via EP.nl ging en niet de shop van een specifieke EP winkel. Al met al was dit geen slechte ervaring. De winkel belde netjes om een afspraak voor levering te maken. Bezorgers van EP waren vriendelijk en legde netjes uit hoe de wasdroger werkt en sloten alles prima aan. Dit waren twee deskundige heren.

Voor zowel de "beller" als de bezorgers geldt dat het (erg) vriendelijke EP medewerkers waren.

Los van de vertraagde mail een prima ervaring en zeker een aanrader!

Oh... 1 klein ding... Ik heb de factuur nooit via de mail ontvangen, deze heb ik via de website wel kunnen downloaden.
Mails lijken een (klein) dingetje te zijn in verder een prima ervaring.

Jeroen 11-05-2023

Goede service. Snelle levering. Erg tevreden over EP. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Martijn 11-05-2023

Heldere webshop, snelle afhandeling order en duidelijke informatie. EP denkt inderdaad met u mee

Karin 11-05-2023

Na het uitzoeken van een wasmachine, kwamen wij op de site van EP.Boelaars. Door de goede aanbieding besloten we hier de Hisense wasmachine te kopen. Levering was goed en op tijd, bezorgers super aardig en goed advies gekregen. Erg blij met onze Hisense wasmachine

Elmer Kruger 11-05-2023

Retour Aanmelden ging goed. Wel direct €40 betalen bij het ophalen. Nu al bijna een week wachten op de retournering van het bedrag. Irritant en slecht

Johnn 11-05-2023

geweldige service van de mensen die binnen werken. en geweldige producten die ik nog vele malen zal bezoeken. Arjan is de man die mij heeft geholpen

Remco 10-05-2023

Goedkoper dan andere webshop en een supersnelle levering. Werd nog dezelfde avond gebeld om een afspraak voor levering te maken. Levering van 1 werkdag is supersnel

Agnes 10-05-2023

Ik heb voor een bedrijf gekozen met winkel in de buurt.
Daarnaast had ijveren superaanbiedingen!
En prima contact na aankoop in de webshop. Vriendelijk. Snel.

Paul 10-05-2023

Wasdroger gekocht. Keurig geleverd. Leveringsafspraak keurig verzorgd in overleg

Charlies 10-05-2023

Shoppen en bestellen ging makkelijk en bestelling was snel en goed verpakt in huis. Ik ben super tevreden.

Marcel 10-05-2023

Bij bezoek aan de winkel duidelijke uitleg door verkoper. Artikel was niet voorradig, deze online besteld en opgehaald in winkel.
Snelle levertijd en goede communicatie met winkel. Ze bellen vlak na plaatsen bestelling en als artikel bij de winkel is geleverd
Eerder al eens een TV gekocht voor mijn ouders, toen hebben jullie een hele goede service geleverd. Daarom nu weer hier besteld.

Sarah 10-05-2023

Heel fijne webshop . Snelle levering vriendelijke Klantservice .
En het is ook mogelijk om in 3 keer te betalen

Bijsterbosch 10-05-2023

Netjes snel en duidelijk geleverd. Zeker een aanrader.goedkoop en fijn bedrijf

Rolf 10-05-2023

Goede prijs voor de televisie die ik wilde die daarna netjes opgehangen is op de gewenste plek.

Kevin Wittekoek 10-05-2023

Ik heb online één steelstofzuiger gekocht deze werd keurig afgeleverd door de mannen van EP Vaassen. Gisteren werd ik gebeld dat er een cashback actie was gekomen nadat ik de order had geplaatst. Ik kreeg uitleg hoe alsnog van deze actie gebruik te maken. Dit is nog eens klantenBINDING echt waar een dikke pluim voor EP Vaassen