EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1617 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Charlies 10-05-2023

Shoppen en bestellen ging makkelijk en bestelling was snel en goed verpakt in huis. Ik ben super tevreden.

Marcel 10-05-2023

Bij bezoek aan de winkel duidelijke uitleg door verkoper. Artikel was niet voorradig, deze online besteld en opgehaald in winkel.
Snelle levertijd en goede communicatie met winkel. Ze bellen vlak na plaatsen bestelling en als artikel bij de winkel is geleverd
Eerder al eens een TV gekocht voor mijn ouders, toen hebben jullie een hele goede service geleverd. Daarom nu weer hier besteld.

Sarah 10-05-2023

Heel fijne webshop . Snelle levering vriendelijke Klantservice .
En het is ook mogelijk om in 3 keer te betalen

Bijsterbosch 10-05-2023

Netjes snel en duidelijk geleverd. Zeker een aanrader.goedkoop en fijn bedrijf

Rolf 10-05-2023

Goede prijs voor de televisie die ik wilde die daarna netjes opgehangen is op de gewenste plek.

Kevin Wittekoek 10-05-2023

Ik heb online één steelstofzuiger gekocht deze werd keurig afgeleverd door de mannen van EP Vaassen. Gisteren werd ik gebeld dat er een cashback actie was gekomen nadat ik de order had geplaatst. Ik kreeg uitleg hoe alsnog van deze actie gebruik te maken. Dit is nog eens klantenBINDING echt waar een dikke pluim voor EP Vaassen

Tiemen 10-05-2023

Bosch stofzuiger gekocht, daarover heel tevreden. Maar via de EP gedaan vanwege de laagste prijs, met de garantie vandaag besteld is morgen binnen. Uiteindelijk heeft dat een week geduurd wat erg irritant was omdat de oude stuk was gegaan.
Dus uiteindelijk geen goede ervaring met de winkel ondanks communicatie na een paar dagen.

Bert 10-05-2023

Gekozen om de goede prijs. Uiteindelijk bleek dat een prima keuze door prima service en het goed nakomen van afspraken.

Ineke 10-05-2023

Prima geholpen moest wel zelf bellen wanneer het geleverd werd maar geen klachten en keurig geïnstalleerd.

Maurice 09-05-2023

Ik had een droger en wasmachine besteld andere dag kreeg ik telefoon van ep of ik wel de goede droger had besteld omdat dit een condensdroger zou zijn ipv een warmtepomp droger
Hele goede service dus

annie 09-05-2023

de wasdroger had een mooie prijs,goede afspraak voor levering.mooi op afgesproken tijd. heel erg tevreden!

Jacqq 09-05-2023

Prima levering! Werd keurig op de hoogte gehouden vanwege de vertraging van onze wasdroger omdat Koningsdag er tussen viel.. duidelijk site, nu maken we weer heerlijk gebruik van onze nieuwe wasdroger! :-)

E de Zeeuw 09-05-2023

Werdt netjes te woord gestaan en of ik een kopje koffie wilde helaas was mijn product niet meer op voorraad maar wel online dat gedaan ook wilde de verkoper het voor mij doen.

Rob 09-05-2023

Bij EP terecht voor een wasmachine gekomen via een aanbeveling op de consumentenbond. Heldere site, laagste prijs en bestelling zo geregeld. Product was niet op voorraad, maar prima geholpen om het zo snel mogelijk in huis te krijgen. Goed il de hoogte gehouden.

Goed bedrijf 09-05-2023

Besteld dag erna geleverd prima service
Goed overzichtelijke website ook duidelijk voor de aflevering

Ramon 09-05-2023

Ondanks links en rechts wat negatieve verhalen te hebben gelezen, toch voor EP gekozen.
Wasmachine besteld en bleek toch niet leverbaar direct vanuit Siemens. Werd gebeld en aangeven dat uit de winkel wel mogelijk was. Na een paar dagen werd hij keurig afgeleverd en ben er blij mee.

Prima shop.

Hubert H. te Sneek 09-05-2023

Pico bello ... ondanks mijn late bestelling op dinsdag 17.00 uur online van een vriezer (tafelmodel), waarin stond volgende dag levering, werd ik volgende dag gebeld rondom 10.00 uur door Mensonides dat de levering kon plaatsvinden een dag later op de middag. Dat was ook okee en dat is prima afgehandeld rondom 15.00 uur. De oude vriezer werd mee retour genomen.

R Kramer 09-05-2023

Ik ben via een zoekopdracht (stofzuiger in dit geval) uitgekomen op de EP site. Hierop kon ik gemakkelijk alles bestellen en de afhandeling ging ook snel en makkelijk . Top!

Francis 09-05-2023

Super goede service !!!!
Heel erg blij met de persoonlijke aanpak en de fijne stofzuiger .

Remco Kooijman 09-05-2023

Initieel vriendelijk en duidelijk geholpen in de winkel. Hierna online onze Amerikaanse koelkast besteld, netjes afgeleverd op de afgesproken datum en ook nog eens op de plek in de keuken. Top!!

Anika 09-05-2023

Snelle service, heel vriendelijk en houden je goed op de hoogte.
Ik zou dit bedrijf aan anderen aanbevelen

JHG Geraedts 09-05-2023

Vriendelijke ontvangst in de winkel voor aankoop van een vaat wasser snelle en correcte levering
een week later aankoop van een koelkast via de web site snel geleverd met zeer goede telefonische en mail contacten
vriendelijke en behulpzame chauffeur

Estathis 09-05-2023

De website was makkelijk in gebruik. Ik had de product categorie die ik zocht snel gevonden en het was makkelijk de diverse mogelijkheden met elkaar te vergelijken.

Andre 09-05-2023

Snelle levering op de gewenste datum de bezorging was goed
Het is mooie koelkast voor op de camping

Online klant 09-05-2023

Prima gelopen. Doen wat ze moeten doen en komen afspraken na. Kreeg nog wat handige tips mee waaruit bleek dat de bezorger wist waar hij het over had.
Beetje jammer was dat op hun site stond dat je online de garantie kon verlengen van 2 naar 5 jaar, maar dat Nederland en België hier op de site van de fabrikant uitgesloten waren.
Daarom geen 10 maar een 8.