EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1617 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Veenstra 18-05-2023

Super snelle levering.
Goede prijs en service.
Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Marian 17-05-2023

Een ontzettend leuke winkel met vriendelijke mensen . Het is voor ons de hof leverancier, als ik iets nodig heb ga ik daar heen

Antal 17-05-2023

Duidelijke webshop die gebruikersvriendelijk is.
Helaas bleek de droogtrommel niet direct leverbaar te zijn. (Dit stond wel op de website)
Werd hier netjes over geïnformeerd.
Bezorging als installeren ging soepel en goed. Vriendelijke personeel en goede communicatie.

J. Heida 17-05-2023

Al sinds jaar en dag klant bij EP:Hofman en altijd goed en vakkundig geholpen.

Sandra 17-05-2023

Prima service, werd netjes van tevoren gebeld wanneer ze konden leveren en de chauffeur was er netjes op de afgesproken tijd

Wim Wever 17-05-2023

Een fijne winkel, met luisterend personeel, en goede adviezen. Goed inspelend op datum en tijdstip van de levering thuis.

Marian 17-05-2023

Je word er altijd vriendelijk geholpen met een goed advies. Er word je niks opgedrongen om iets te kopen wat boven je budget zit. Prima winkel

Nancy 16-05-2023

Duidelijke website, ruime keuze van leveringsdag en veel betaalmogelijkheden.
Ik werd de volgende dag al netjes gebeld voor de bevestiging van mijn bestelling en leverdatum. Ook werd ik nog netjes een kwartier voor levering gebeld dat hij onderweg was. Kortom ik ben zeer tevreden.

Peer 16-05-2023

Warmtepompdroger bij EP besteld. Vlotte nette levering.,
Duurt wel langer dan een conventionele condensdroger.
Alles gaat sneller in onze haastige maatschappij dus gewoon onthaasten voor het milieu en portemonnee.

wilma 15-05-2023

Ik vond de plaatsen super. Aardige mannen, precies op tijd en ik kreeg er zomaar een hele uitleg over de wasmachine bij met tips en tricks. Fijn!

Bondina 15-05-2023

Hele snelle levering, goede service, duidelijk webshop, ik heb dit x online besteld maar de service en personeel in de winkel Harlingen ook top!
Overzichtelijke winkel met deskundig personeel en groot assortiment.
Dus webshop en of winkel zal ik zeker aanraden.

Maria 15-05-2023

Ik vond het een geweldige ervaring, een grote t.v. te kopen, de andere dagal thuis, ruim voot de aangegeven tijd. Van mij, alleen maar lof. Zeer goed gedaan.

Estathis 14-05-2023

De website was makkelijk in gebruik. Ik kon het product en alle informatie vinden die ik zocht en bestellen was makkelijk. De levering verliep probleemloos. De oude wasmachine werd keurig verwijderd en de nieuwe werd twee trappen naar boven gedragen en netjes geinstalleerd. Na het geven van gebruiks instructies werd het verpakkingsmateriaal ook meegenomen.

Chanique 14-05-2023

Soundbite Phillips besteld snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs

Cupcake 14-05-2023

Fijne webwinkel. Bestelling was snel in huis. Aanrader. Medewerkers waren vriendelijk.

Hank 14-05-2023

Goede uitleg in de winkel.
Leverings datum zoals aangegeven bij internet bestelling.

TOW 14-05-2023

uitstekende informatie/advies op ep
communicatie over bezorging door EP Elburg in meedenkende samenspraak.
bezorging op tweede etage klantspecifiek, klantvriendelijk en deskundig. super!

Henk 14-05-2023

EP:Back Hardenberg.
Zeer nette winkel en klantvriendelijk personeel, alles is netjes en professioneel thuis geïnstalleerd!

Jan 14-05-2023

Goede service , snelle levering , zoals afgesproken. Goede communicatie, bedankt

Johan 14-05-2023

Had een Denon cd speler besteld maar die bleek bij levering een storing te hebben. Kan gebeuren. Daarna de retour regeling aangevraagd en een week later een nieuwe speler ontvangen. Eén en ander verliep niet helemaal vlekkeloos mede door een fout bij DHL, maar uiteindelijk alles goed geregeld.

Ilse 13-05-2023

Er was hier een goede aanbieding, de goede prijs maakte het shoppen hier aantrekkelijk. Daarnaast ben ik ook heel tevreden over het product.

Menno 13-05-2023

Ik werd netjes en professioneel geholpen. Ik kwam mijn bestelde diepvries ophalen en de medewerker hielp mij om hem in de auto te leggen maar hij paste alleen zonder de doos. De doos kon ik achter laten. Dus dat is top

Marcel 13-05-2023

Met de bij EP aangeschafte AEG TR9MUNCHEN warmtepompdroger ben ik erg tevreden, en ook de prima prijs was net ietsje lager als markt conform.

Op zich was ik blij met de gekozen installatieservice (Ondanks de €49,99), totdat ik vandaag (2 weken na plaatsing) toevallig achter de was droog combinatie moest zijn om een smart stopcontact tussen de wasdroger en wasmachine te plaatsen. (Om te meten wat het apparaat verbruikt)
Daar bleek de vloerbedekking, en deel van de wand kletsnat te zijn!!!

Was mijn wasdroger nu al stuk was het eerste waar ik aan dacht?
Na een natte handoek als test te drogen, en onderzoek hoe de aansluiting moest zitten, bleek niet de afvoerleiding aangesloten te zijn op mijn bestaande afvoer, maar op de condens opvangbak.
De waterafvoerzijde hing loos in de lucht, en dus alle condenswater lande rechtstreeks op de vloer achter de wasdroger.
Wat als ik niet toevallig achter de wasdroger had hoeven zijn............

Erg teleurstellend voor monteurs die dit soort apparaten dagelijks aansluiten voor hun werk :-(

Dubbel gevoel bij EP.
Voor een aankoop is het prima te doen bij EP, maar de installatieservice kan ik zeker niet aanraden.
Officiele reactie van EP.nl 15-05-2023

Geachte heer,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de monteurs hun werk niet goed hebben uitgevoerd, Dit mag natuurlijk niet gebeuren aangezien zij dit soort werkzaamheden meerdere keren per week uitvoeren.
Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en dit ook kunnen melden aan onze installatie partner.
EP:Klantenservice

M.T. 13-05-2023

Ik heb online een vaatwasser gekocht. Alles was gemakkelijk, snel en professioneel. Ik raad deze winkel aan.

Henk Heddema 13-05-2023

Snelle levering. De soundbar kon niet in 1 dag worden geleverd. Ik werd door EP op de hoogte gebracht dat het een dag later bezorgd zou worden omdat ze het niet op tijd kon leveren met excuses. Dit telefoontje kon ik zeeeer waarderen. Naar Groningen leveren duurt minimaal 2 dagen.(zijn wij gewend) Geen enkele andere onlinewinkel heeft deze service. Mijn compliment. Twee dagen later geleverd.