EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1566 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Klein Tiessink 12-06-2023

In mei 2021 een Liebherr koel/vries combinatie gekocht bij EP:Schalkwijk in IJsselstein. Binnen 2 jaar sporen van roest op beide deuren. In februari dit jaar langs geweest en daarna foto’s door gegeven van de spontaan ontstane roestplekken op beide deuren. Zouden het met Liebherr opnemen. Diverse malen gemaild en gebeld, geen reactie van de winkel. Op 1 mei Liebherr zelf gebeld, hadden van de winkel geen bericht hierover gehad. Op 5 juni na een ingebrekestelling brief, de volgende dag een reactie. De roestvlekken op de koelkast hadden wij zelf gedaan doordat wij verkeerd hebben schoongemaakt. Ze komen niet eens kijken naar het probleem.Zeer slechte service. De service stopt zodra je de winkeldeur dicht doet. Deze winkel heeft voor mij afgedaan .Ook ga ik nooit meer een Liebherr kopen ondanks dat ze zelf 7 jaar garantie geven op het product .

Sipke vaartjes 11-06-2023

Snel geleverd zo zij het omschrijven, vandaag besteld morgen in huis, niet gelogen is waar.

Dd 10-06-2023

Ik ben super tevreden over mijn vaatwasser. Snelle levering ook. Zal hier vaker bestellen.

michel 09-06-2023

ik heb vorige week een mooie jbl encore gekocht via deze site en de levering was heel snel ! en perfect op tijd . ik raad iedereen aan om via deze site je aankopen te gaan doen . ik ben dan ook zeer te vreden bedankt ep!

Rein Goossens 09-06-2023

Aanvankelijk beviel het erg goed, echter had ik gevraagd om te leveren op een bepaalde datum en daar aan werd niet voldaan.
Men had mijn bestelling in 2 aparte zendingen via DHL verzonden en nu is er 1 pakket zoek. vervolgens val je in het web van DHL dat totaal niet klant vriendelijk is en dat moet ik helaas EP aanrekenen.

Oma lia 09-06-2023

Ik ben zeer tevreden met de winkel je word goed en vriendelijk behandeld ik heb nu een koelkast gekocht en zeer tevreden en word netjes afgeleverd

Ellen 08-06-2023

Ik kan helaas niet anders dan een 1 geven, mijn bestelling is tot 3 keer toe niet geleverd, mede door partner Post.nl Extra@home. Geen of hooguit een gemompeld excuus en verder kreeg ik als klant het gevoel dat ze ze me niet serieus namen in mijn toch wel terechte klacht, als je tot 3 keer toe thuisblijft voor niets. Personeelsgebrek, ziekte van de chauffeur, wat ze al niet aanvoerden. Inmiddels bij de concurrent een apparaat besteld. Keurig geleverd en geïnstalleerd, inmiddels staat de EP bestelling in mijn Post.NL app nog steeds als niet afgeleverd. Ik zal hier uiteraard nooit meer iets bestellen.

H.P.Klopper 08-06-2023

Vandaag besteld en ‘s avonds bezorgd. Een absoluut record. Superservice. De concurrentie heeft letterlijk en figuurlijk geen “Poot” meer om op te staan.

Vermeulen 07-06-2023

Ouderwetse elektronica winkel met ouderwetse service en niet duurder dan de grote winkel ketens. Bcc, MM

Chris 06-06-2023

Aan de firma te Elburg alle lof. Onlangs een tv besteld, echter beschadigd ontvangen. Binnen no time een nieuwe tv ontvangen.

Mulder 06-06-2023

Koop hier altijd mijn witgoed etc. Gebruiksvriendelijke site en zeer makkelijk te bestellen. Service is ook zeker prima. Ze helpen je altijd graag!

Niks op aan te merken!

W.S. Repko 05-06-2023

Vertrouwd adres al sinds jaren klant. Top service. Sinds ik in Bergen woon al mijn electrische apparatuur hier aangeschaft.

Tony 05-06-2023

EP Zijlstra ligt bij mij om de hoek en daarom heb ik snel mijn keuze gemaakt als ik iets van apparatuur zoek.
Snel besteld en snel in huis.
Kun je het niet in 1X betalen, dan heb je meestal de mogelijkheid om het in 3X te doen!

Tim 05-06-2023

Top service. Belden me netjes over de bezorgtijd. Dit soort service krijg je niet met grote winkels. De soundbar was ook netjes bezorgt en in goede kwaliteit.

Aad 05-06-2023

Al jaren vaste klant van EP. Ook nu weer goede service. Snelle levering van nieuwe tv en HDMI kabel. Dat het dan een paar euro meer kost dan de grote C of B is prima 👌

Roberto, leiden 05-06-2023

Prima webshop. EP heeft ook meer keus dan ik eigenlijk dacht. Prijs is vergelijkbaar met concurrenten.
Ik weet dat de service goed is. En het is fijn dat er een EP zaak bij mij in de stad is

Vishal Sathe 05-06-2023

I purchased a refrigerator (Inventum KV1500S) from EP.nl. The whole process was very smooth and easy. I also utilized the option of payment via instalments, which helped me to distribute my expenses over a period. The delivery of refrigerator was given as per schedule and the experience of using the refrigerator has been really good. I got a good deal via EP.nl.
In a nutshell I will definitely recommend to shop via EP.nl

Stiphout 05-06-2023

Koelkast gekocht netjes geleverd en op ze plek gezet. Zeker een aanrader. Bedankt

Nienke 04-06-2023

Op de website staat duidelijk voor 20.00 uur besteld morgen geleverd. Daardoor bij deze winkel besteld maar helaas werd het volgende dag niet bezorgt. Die dag met klantenservice gebeld en werd echt van kastje naar de muur gestuurd. 5 belletjes verder en geen informatie over het pakketje uiteindelijk 2 dagen later geleverd maar dat was voor het doel waarvoor ik het nodig had te laat!
Officiele reactie van EP.nl 05-06-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan waardoor de order vertraging heeft opgelopen.

EP:Klantenservice

Roland 03-06-2023

Voor 8 uur in de avond mijn koelvriescombinatie besteld en de zelfde avond al een telefoontje wanneer ik deze geleverd wil hebben. Dus de volgende al netje afgeleverd door de koerier die netjes belde dat hij iets eerder was . Top service

Olivia 03-06-2023

Goede prijs en snel geleverd! Heel
Blij met mijn nieuwe Dyson stofzuiger en zou dit bedrijf aanraden. Ook handig dat je in 3 delen kan betalen met in3. Top!

Johan 03-06-2023

Netjes gebeld voor de levering en keurig afgeleverd ik ben zeer tevreden netjes aangesloten rommel weer mee top

E.P 03-06-2023

prima service prima tv prima bezorging op afspraak bezorgd goed gecommuniceerd naar mij toe

Bram 03-06-2023

Afgelopen maand een koelkast besteld. Telefonisch vakkundig te woord gestaan door het personeel en goed geholpen met een snelle levering van het product. Aanrader!

top service 02-06-2023

de verkopers die bij Beerepoot werken zijn mensen die weten waar ze het over hebben en hebben verstand van zaken .
als ik iets van elektronica of zo iets moet kopen ga ik naar Beerepoot .