EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ted 2047 12-08-2014

Sleeuw 12-08-2014 Via de website gekocht

4,7

Artikel op verkeerde dag geleverd, dan TELEFONISCH was overlegd
Verkeerd artikel geleverd

Aanbeveling
Slechte service en twee keer miscommunicatie gehad, niet erg netjes

Evert28 11-08-2014

snel te bestellen op de site

snelle aflevering, alleen bevestigingsmail ontbrak

gewoon ruim voldoende

Aanbeveling
Behulpzaam personeel in plaatselijke winkel

Hetty1965 10-08-2014 In de winkel gekocht
Beesd

Dinsdag om 17.45 uur wasmachine gekocht en om 20.15 werd de wasmachine bij ons afgeleverd en gemonteerd. Tevens werd het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Extra toelichting
Geweldige service, afgelopen dinsdag om 17.45 uur wasmachine gekocht en om 20.15 uur werd de wasmachine bij ons afgeleverd en gemonteerd. Tevens werd het verpakkingsmateriaal meegenomen.

R vd Oetelaar 10-08-2014 Via de website gekocht

Je loopt gewoon de stappen door en klaar!

Na een dag belden ze op dat de tv binnen was en dat ik hem kon komen ophalen.

Assortiment
Precies het product wat wij zochten voor de juiste prijs!

Aanbeveling
Goed en snel goede service en klantvriendelijk.

Extra toelichting
Al met zijn wij zeer tevreden en daarom hebben wij er ook een dag later ook nog een tweede tv bij gekocht voor onze zoon

Liesaugustus2014 09-08-2014

Via internet besteld; direct een bevestiging per mail en de dag erna een telefoontje om de levering af te stemmen.

Vriendelijke bezorger; goede adviezen voor ingebruikname. Hij nam de tijd en je voelde je echt klant in plaats van een afleveradres. Chapeau!

Voor ons voldoende keus.

Aanbeveling
Ik zou iedereen adviseren te kopen bij de lokale middenstand. Zeker als je, zoals wij, in een dorp wonen. De service is naar onze mening echt van hoger niveau.

Extra toelichting
Ik heb bij de diverse onderdelen mijn motivatie weergegeven.

1108 08-08-2014

Goed bereikbaar via internet en telefonisch.

Vriendelijke gedegen service met goed advies.

Aanbeveling
In hoge mate vanwege de goede service en vakmanschap.

Ato 08-08-2014 Via de website gekocht

product was makkelijk te vinden en voldoende goed omschreven om direct juiste keuze te maken

service was goed... helaas bij de verzending een dag te laat geleverd wegens foutje anders was het een 10 geweest

Assortiment
ik zocht een wifi adapter en daarvan was een ruime assortiment aanwezig

Aanbeveling
goede winkel, goede prijs/kwaliteit verhouding... dat raad ik graag aan

Extra toelichting
beoordeling is bij elke vraag voldoende gemotiveerd

Hvd250452 07-08-2014

De website is zeer goed toegangkelijk. Ruim aanbod.

Zeer snelle bezorgservice.

Zeer ruim

Prijstechnisch zeer goed.

P.van L 06-08-2014

Alles kopen op één adres is het gemakkelijkst

Hele goede service, vandaag bellen is vandaag of morgen maken.
Ook in de winkel is de service goed

Assortiment
Alle huishoudelijke artikelen zijn er verkrijgbaar

Aanbeveling
Hele gemoedelijke mensen met veel kundigheid,
Staan altijd voor je klaar!
Je wordt er goed behandeld.

Zie vorige vraag

p. geerlings 06-08-2014 Via de website gekocht

bestellen, betalen en ontvangen makkelijker kan niet.

Dus toch niet gratis bezorgd maar zelf op moeten halen.
niet een dag na de bestelling maar na drie werkdagen.

genoeg keus

Aanbeveling
voor een simpele aanschaf oke maar anders toch liever naar een winkel met persoonlijk advies en contact.

Extra toelichting
Kort gezegd voor een eenvoudige aankoop en goede aanbieding gebruik ik een webshop, maar voor grotere aankopen ga ik toch liever naar een winkel voor persoonlijk contact en een goed advies en service achteraf!

Oberon2000 06-08-2014

ivm vakantieperiode kon niet op regulier tijdstip op dinsdag geleverd worden doordat er onderbezetting in de winkel was. Daarom heeft de medewerker 's avonds in prive tijd met eigen auto de tv afgeleverd. Top service EP Mulder Leek!

Extra toelichting
Het product is prima in orde. Op de website werd vermeld dat voor 17.00u besteld de volgende dag in huis. Deze belofte kon niet worden nagekomen. Ik heb vrijdagavond besteld, maar de TV kon pas dinsdag geleverd worden. Enige minpuntje van de bestelling. De aflevering was zoals gezegd prima in orde. Ik ben netjes (telefonisch) op de hoogte gehouden over de gang van zaken.

Ger002 05-08-2014

Winkelier is goed bereikbaar en lost probleem goed op.

Assortiment
Artikel leek aanwezig te zijn maar bleek niet leverbaar te zijn.

Extra toelichting
De EP-website en de leverancier (Samsung) gaven aan dat de door ons gewenste koel-vriescombinatie leverbaar was (telefonisch nog bevestigd dat er drie stuks aanwezig waren). Maar na de daadwerkelijke bestelling bleek dat de koelkast helemaal niet leverbaar was. EP-Bergmans heeft toen alle moeite gedaan om ons dezelfde dag nog een vergelijkbaar artikel te bezorgen, waarvoor alle lof. Voordeel van persoonlijk contact, wat de service ten goede komt!

elmindreda 04-08-2014 Via de website gekocht

Prima webshop om te bestellen. Het enige wat ik miste op de site was de mogelijkheid de producten in een lijst aan te vinken en meerdere tegelijk te bestellen.

Een van de producten stond geen levertijd bij, dus wachtte ik op een verzendbevestiging voor wanneer ik het pakket kon verwachten. Ik werd echter de volgende dag meteen verrast door de postbode. Ik heb dan ook niet een track&trace code gekregen.

Assortiment
Niet alles is online bestelbaar (maar alleen ophalen in de winkel), dat is wel jammer.

Aanbeveling
Afgezien van de kleine puntjes een prima webshop.

Extra toelichting
Zie de motivatie bij de verschillende punten. Een prima online winkel met mogelijkheden om lokaal af te halen.

Heleen078 03-08-2014 Via de website gekocht

4,2

Betalen via iDeal is altijd erg praktisch, verder was het gemak hetzelfde als andere webshops.

EP belooft dat je het bestelde product binnen 24 uur in huis hebt. Op woensdagochtend had ik een product besteld. Toen donderdag het product nog niet binnen was heb ik diezelfde donderdag nog een mail gestuurd. Pas maandagmiddag is de mail beantwoord. Doordat EP verzendt met DHL (die geen pakketjes bij de buren afgeven) had ik pas woensdag het product binnen.

Aanbeveling
Absoluut niet tevreden over de service. Als je 5 euro verzendkosten betaald, zou je kunnen verwachten dat je daar ook service voor 5 euro bijkrijgt, ik was erg teleurgesteld.

SEH 01-08-2014

Was snel en eenvoudig te kiezen

Snelle levering.

Extra toelichting
Apparaat wat ik zocht kon door EP direct worden geleverd.

a.schouten de jel 01-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en overzichtelijk assortiment.

na aankoop niet tevreden. kon zonder vragen worden omgeruild

ruime keuze

Aanbeveling
service was top. zeker bij ep stevens in 's-gravenzande

Extra toelichting
ruime keuze. snelle service. mooie prijs. online de philips en later bij EP stevens de samsung

Butt 31-07-2014 Via de website gekocht

goede duidelijke site direct gevonden wat ik zocht

snelle levering

ruime keuze

goede service, snelle levering

Extra toelichting
ook al heb je online gekocht, voor vragen kan je altijd bij een EP winkel terecht en wordt je vriendelijk geholpen

Rein1957 31-07-2014

duidelijke pagina

snelle bevestiging en levering binnen een paar dagen

Assortiment
zeer compleet met mooie aanbiedingen

Aanbeveling
zeer klantvriendelijke afhandeling. Ik heb al eerder goederen gekocht die thuis werden bezorgd en professioneel werden geïnstalleerd.

Extra toelichting
Goed assortiment (betrouwbare en bekende merken). Correcte afhandeling van de order. Goede, correcte en professionele installateurs van de apparaten. Ideaal winkelen dat veel tijd bespaart. Goede aanbiedingen (scherpe prijzen).

www canon pictures com 30-07-2014

Afhalen van bestelling in winkel vlak bij is handiger dan thuis wachten op aflevering

Ik kreeg bericht wanneer de bestelling in de winkel afgehaald kon worden. Dit klopte ook

Aanbeveling
Bij een vorige bestelling in deze winkel zelf van een wasdroger was het geen probleem om de bestelling weer af te zeggen (ondanks dat de droger al in de winkel was aangekomen). De defecte droger bleek een defecte stekker te zijn achteraf.

Extra toelichting
Zeer goede service en kennis, jarenlang al een familiebedrijf (nee, niet mijn eigen familie :-) )

rimpelconsult 28-07-2014 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk bestelen

Assortiment
ruime mogelijkheden voor diverse producten

goede site

N Molenaar 27-07-2014 Via de website gekocht

Met de zoekfunctie heb ik mijn product gevonden. Binnen een paar muisklikken heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald.De Kärcher WV 75 Plus witgrijs Ruitenreiniger

Keurig volgens afspraak op tijd geleverd!

Assortiment
Ik wilde graag de Kärcher WV 75 Plus witgrijs Ruitenreiniger omdat hier naast de grote zuigmond ook een kleine bij zit. (en die heeft niet iedere winkel in zijn assortiment! EP.nl dus wel)

Aanbeveling
Goed assortiment, eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Dit kan ik iedereen aanraden!

Extra toelichting
Zoals al ik al eerder heb vermeld, een goed assortiment, eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Dit kan ik iedereen aanraden! Ik heb een hele positieve ervaring gehad met EP.nl Het leuke van de Kärcher WV 75 Plus witgrijs Ruitenreiniger is dat mijn vriend nu de ramen wast. Omdat het zo'n leuk apparaat is :-)

GEPA 24-07-2014

Na telefonisch contact snel het gewenste product kunnen kopen.

Helaas was het product ondanks mijn verzoek en toezegging, 1 dag later.
Hierdoor moest ik later vertrekken dan was gepland, wat overigens geen probleem opleverde.

Voldoende aanbod

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, scherp met de prijs, nette aflevering.

Extra toelichting
Over het algemeen genomen ben ik zeer tevreden hoewel het de eerste keer was om een aankoop bij EP op deze manier te verrichten. De mogelijkheid die zij bieden om het ok bij een geselecteerde winkel af te halen is een waardevolle toevoeging.

imqqmi 22-07-2014 Via de website gekocht

5,2

Website is overzichtelijk, echter het bestellen via ideal gaat via een link na de bestel procedure. Het is was onhandig maar werkt op zich wel.

Ik had een airco op zondag besteld. Er stond op de site dat deze binnen 24 uur geleverd kon worden maar helaas kon men dit niet waarmaken. Het zou 2 weken later worden. Ik heb de bestelling geannuleerd. Er werden geen alternatieven geboden.
Ik had aangeboden eventueel van hun filiaal in Zuidhorn zelf het product af te halen maar daar werd niet op gereageerd.

Aanbeveling
Check van te voren de beschikbaarheid en haalbaarheid van de snelle levering voordat u uw geld aan dit bedrijf toevertrouwd. Ik zal deze review updaten wanneer het geld is terug gestort. Mocht ook dat weken duren gaat mijn waardering naar beneden.

Extra toelichting
Algehele indruk is niet professioneel. Status updates zijn traag, betaling via iDeal gaat klungelig, men kan de levertermijn niet waarmaken en er worden geen alternatieven geboden.

RichardHot 19-07-2014

Het werkt gewoon. IDEAAL dus

Ze leveren wanneer ze beloven

Ruime keus hoor.

Aanbeveling
Goede prijs en uitstekende kwaliteit

Extra toelichting
Ik kan iedereen aanraden bij EP zijn bestelling te plaatsen. Echt top

eddy jol 19-07-2014

Gemakkelijk zoeken op de website

Goed advies, snelle levering op afspraak

Assortiment
Veel keus in elk prijsniveau

Aanbeveling
Ook service en onderhoud, ep in de buurt

Extra toelichting
Handig, thuis uitzoeken bij bedrijf in de buurt

erik dera 17-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede winkel met goede service. Staan altijd voor je klaar.

Bert van Veldhuijsen 16-07-2014 Via de website gekocht

4,5

De site zit goed in elkaar en ziet er goed uit.

Het begin, de bestelling en betaling waren makkelijk en goed geregeld, na een telefonisch contact over een kleinigheid werd me verzekerd dat de tv er binnen 3 dagen zou zijn, nou nee dus.
Nu ruim een week gelden en nog geen tv, erger nog niemand weet iets over een eventuele levering.
Hij is op voorraad, ja hoor meneer, maar wanneer u hem krijgt geleverd ????????

Zie gemak

Aanbeveling
Nooit, ik zal het zeker gezien de huidige staat van mijn bestelling aan niemand kunnen aanbevelen.

Extra toelichting
Bij de bullit "hoe lang in bezit" mis ik een mogelijkheid: nog niet in bezit Omdat niemand iets over service en klantvriendelijkheid weet.

Tovenaar 77 16-07-2014 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel.

Even langs de shop PRIETO in Zuidhorn voor een heldere uitleg en service.

Ruim en groot

Altijd prima.

Extra toelichting
Voor het praartje en advies naar de winkel en bestellen via de site. Werkt prima.

K. Oosterbaan 12-07-2014 Via de website gekocht

Jammer dat veel artikelen uit de winkel verdwijnen (waaronder bloeddrukmeters). Gewoon in de winkel kunnen kopen blijft voor mij de voorkeur.
Wel snel te zien wat er allemaal te krijgen is.

Winkel was vlakbij geweest.
Pakjes bezorger was iets te enthousiast; ik had aangekruist het pakketje in de winkel wel op te halen, maar hij bracht het thuis.
Personeel van EP zat nog op het pakje te wachten en belde me erover.

Assortiment
Genoeg keus; diverse prijsklassen en diverse extra mogelijkheden. Had voor mezelf al bepaald dat extra mogelijkheden niet nodig waren.

Aanbeveling
Al eerder goede ervaringen gehad met EP

Closee 09-07-2014

Nadat ik informatie in de winkel zelf opgehaald heb, was het éénvoudig om de bestelling online te plaatsen.

Zeer goed want in de winkel zelf kreeg ik goede informatie en werden al mijn vragen beantwoord net als telefonisch.
Hierna werd ik netjes geïnformeerd dat wanneer ik die dag nog voor 16:00 uur bestelde, het product dinsdag afgeleverd kon worden. Op donderdag had ik telefonisch contact met ze. Vind het dus een snelle levering voor zo'n apparaat bij een voor mij in oog ogende kleine winkel, want het assortiment in de winkel zelf vond ik erg mager.

Assortiment
In de winkel zelf erg mager, want er stond van deze merk die ik dan gekocht heb, maar 1 soort. Nu begrijp ik dat een vriezer met één of twee lades minder hetzelfde eruit ziet als het showmodel van 8 bladen; doch hou ik van alle producten in die lijn te kunnen besnuffelen.

Aanbeveling
Kwa service in de winkel als via de telefoon; zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Ben ook bij de andere witgoedverkopers geweest, maar die kunnen niet tippen aan de communicatieve service van Rosies. Telefonisch en in de winkel zelf een hele gerichte persoonlijke service.

4xM 09-07-2014 Via de website gekocht

Goede website, alleen werd de beloofde levertijd overschreden

Goed contact met winkelier Zwirs in Langeraar, hier word je nog als klant behandeld. Ging gelijk achter levering aan toen bleek dat de levertijd niet gehaald ging worden.

Aanbeveling
Als de webwinkel werkt met dit soort winkeliers zoals Zwirs dan heb je de voordelen van de webwinkel en de service van een goede winkel

Extra toelichting
makkelijk bestellen goede service van winkelier

schobbejac 05-07-2014

tv om 12 uur besteld de volgendemorgen in huis bezorging gratis

ascona -b 04-07-2014

op intern staat voor 17.00 besteld de volgende dag bezorgd.de bestelling op zaterdag geplaatst dus mag er verwacht worden dat de bestelling maandag bezorgd wordt.dinsdag gebeld met winkel wordt er verteld dat het een week later komt.vervolgens wordt zaterdag zonder bericht de bestelling geleverd.tip ,geef bij bestelling aan dat het product niet voorradig is of de juiste leverdatum.

winkel hoorn is correct

Mevr.J.Koning v.d.Zande 02-07-2014 Via de website gekocht

Heel handig om zo 'n T V online te kunnen bestellen

Correct op tijd geleverd en ge"installeerd

Goed aanbod op de site

Aanbeveling
Van wege bovenstaande hoge beoordelingen

Alles verliep volgens afspraak

Rene Gomvis 01-07-2014 Via de website gekocht

Heldere website

Keurig gebeld over de wat langere levertermijn (1 week)

Veel keuze

maakt de verwachtingen waar

Extra toelichting
Enig minpunt is dat ik op de site heb gekozen om de wasmachine niet aan te laten sluiten. Dat kan ik zelf wel. Ik werd keurig gebeld dat dat betekent dat de machine door 1 persoon afgeleverd wordt, en dus ook niet naar boven gesjouwd zou worden. Maar dat had op de website wel duidelijker gemogen.

rwb 30-06-2014

Het was heel confortabel de bestelling via uw internetsite te kunnen plaatsen. En het bij bezorging met de pinpas te kunnen betalen.

Ik werd vóór de bestelling deskundig te woord gestaan door de winkel en kon mijn (technische) vragen prima kwijt. Het op de hoogte houden van het moment van bezorging verliep ook prima.
En het was een heel prettige monteur die alles helemaal heeft aangesloten en een compleet werkende televisie achterliet.

Aanbeveling
De manier waarop ik deze televisie heb kunnen bemachtigen (helaas stopt men met het produceren van neoplasma tv 's)verliep heel prettig.

Extra toelichting
Het bestellen via internet was prima te doen. Het was fijn bij de bezording via de pin te kunnen betalen. En dat het voor de afwikkelduur niet uitmaakt of je voor- of achteraf betaalt. De monteur die alles aansloot en een compleet werkende tv achterliet was een heel vriendelijke man waarmee het ook heel prettig communiceren was.

Jur Wijsman 29-06-2014 In de winkel gekocht
Piet Gruijters

Alles verliep vlot.

Uitstekende antwoorden en alternatieven. Een tien vanwege de levering binnen een paar uur en de gratis aansluiting.

Assortiment
Prima, gezien de relatief niet al te grote winkelruimte. (geen bezwaar)

Aanbeveling
Ondanks, dat ik geen reclamejongen ben, aanbevelenswaardig vanwege de service. Mogelijk iets hogere prijs (niet vergeleken) is geen bezwaar.

Reeds gedaan.

pfdg 24-06-2014

De wasmachine is keurig volgens afspraak op zijn plaats gezet en aangesloten. Het verpakkingsmateriaal is meegenomen.

Relatief beperkte keus.

We zijn tevreden.

Hoes 65 23-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen

Prima, voor problemen met onze aankoop kan ik gewoon bij de lokale winkel terecht, erg makkelijk!

Assortiment
Ruime keuze in alles wat je zoekt.

Aanbeveling
Je kunt erg makkelijk bestellen, prima service en snelle levering!

Extra toelichting
Makkelijk en snel bestellen, snelle levering goede service! En.dit voor een goede prijs.

ausiapp 21-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima webshop en product op tijd geleverd gekregen. Kon gelukkig een afspraak maken omdat ik niet veel thuis ben.

Fire7777 20-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk aanbod

Snel, alleen geen indicatie bezorg tijd

Brede keus en prijd

2e koop prima overzicht

Prijs kwaliteit goed Makkelijk bestellen

Angelique81 20-06-2014 Via de website gekocht

Vind het een heel fijn apparaat om mee te werken! Snel en gemakkelijk!

Snel!

Aanbeveling
Geen problemen ondervonden! Snel en correct geleverd zoals afgesproken!

Extra toelichting
Ben super blij met mijn apparaat! De levering was snel en correct! Een aanrader!

GEERT BLOKZIJL 20-06-2014

Via google de website gevonden.

klantenservice juffrouw was zeer correct en behulpzaam,
bij een vraag over voorradigheid.

Assortiment
was zeer gericht opzoek naar een printer, niet verder gekeken.

Duidelijkheid,overzichtelijk,
snelheid.

Extra toelichting
Bij een volgende aankoop eerst kijken bij EP.nl. Was binnen 24 uur geleverd.

De Wit036 20-06-2014

Ik had telefonisch advies gevraagd omtrent wasmachines bij EP Knol uit Haarlem. Na een deskundig advies werd ik op de website gewezen. Deze was duidelijk en gebruiksvriendelijk. De aankoop was snel gedaan. De levering zou vervolgens gedaan worden door EP Heijnen uit Bunschoten-Spakenburg.

EP Heijnen nam snel contact op om een afspraak te maken om mijn nieuwe wasmachine te leveren. De machine werd gratis geleverd. Ook voor het plaatsen op zolder, het aansluiten en de oude machine weer naar beneden tillen werden geen extra kosten gerekend.

Assortiment
Er was een ruime keuze. Ik ben echter wel voor de machine gegaan die geadviseerd werd.

Aanbeveling
Er werd voor mijn gevoel gewoon ouderwetse service verleend, zoals ik vind dat het hoort. Daarom zou ik anderen ook naar deze keten verwijzen.

Extra toelichting
Ik ben gewoon zeer tevreden.

Saskia Hamel 17-06-2014 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik wilde hebben

Werd kostenloos bezorgd

Keus genoeg

Aanbeveling
Goede service, snelle en prettige afhandeling

R Tijsma 16-06-2014 Via de website gekocht

Keurige Side goed te vinden ook voor een leek zoals ik

Alles verstuurd wat afgesproken was

Ook nieuwste artikelen aanwezig

Aanbeveling
Door correcte afwerking. Precies wat afgesproken was. Geen vervelende mails later. Niet opdringerig.

Correct,goede site,alles aanwezig.

De Jong OW 16-06-2014

6,5

Ik heb het artikel via Bol.com besteld en dat is een gebruikersvriendelijke website.

Aanbeveling
De prijs was erg goed, dus dat gaf de doorslag dit artikel te bestellen.
Daarbij er stond er op de website dat ik het artikel de volgende werkdag in huis zou hebben. Helaas heb ik er twee weken op moeten wachten. Dat vond ik erg vervelend.

Extra toelichting
Het is een goed product, voor een uitstekende prijs, maar helaas is er denk ik bij de verzending iets mis gegaan want ik heb twee weken op het product moeten wachten. Nadat ik een mail gestuurd had, kreeg ik alleen als reactie dat het product de volgende dag aangeboden zou worden en werd geen reden voor de vertraging gemeld. De volgende dag werd het product inderdaad geleverd al stond er op de pakbon wel de datum van de dag er voor en niet van twee weken er voor. Dus ze waren het denk ik gewoon vergeten.

Mevr. Arts 14-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, bestelling makkelijk te plaatsen

Geweldige service, snelle levering.

Genoeg keuzes

Aanbeveling
Ik zou zeker de winkel aanbevelen aan andere mensen en zal dat zeker doen. Fantastische service. Als er achteraf problemen zijn hoef je maar te bellen en staan meteen voor je klaar, zelfs op zaterdag naar sluitingstijd. Topwinkel

B1973 14-06-2014

Prima service!