EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1576 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Matthijs Snoeren 20-04-2023

Nadat de monteur is geweest bleek de compressor van de koelvries-combinatie kapot te zijn. De volgende dag de kosten berekend wat de reparatie zou kosten, daaruit besloten dat een nieuwe de beste optie was. Na savonds te bestellen stond hij 4 dagen later weer te koeen👍🏼

Bert Zock 19-04-2023

De ene dag besteld de andere dag bezorgd, dat is nog eens service!
De printer was makkelijk te installeren met de bijgevoegde handleidingen en werkt inmiddels prima.
EP Heijnen zeker aan te bevelen.

Tim 18-04-2023

Na bestelling werd ik gebeld mbt de bezorging en op dag van levering werd ik weer gebeld voor het doorgeven van het tijdvak. Erg ideaal. Alles goed verlopen.

Henk 18-04-2023

Fijne winkel, word er altijd goed geholpen en geven kundig advies.
Producten worden optijd geleverd.
Aanrader!!

Harm Steenhuis 18-04-2023

Goede informatie op website, goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd.

Bart VAN DEN Eertwegh 18-04-2023

Slechte service werkt de machine niet goed moet je zelf maar de fabrikant bellen.
Zelf de aanschaf was al moeilijk voor ze ..
Geen gastvrije mensen in Mierlo
Officiele reactie van EP.nl 18-04-2023

Geachte heer van den Eertwegh,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Excellent. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

Koert 17-04-2023

Goede duidelijke site met goede productomschrijving, product voldoet aan de verwachtingen. Zeer snelle levering en goed verpakt.

S 17-04-2023

Goede prijs, zeer snelle levering, fysieke winkels in de buurt.
Puntje van verbetering website: product gevonden via een vergelijkingswebsite die naar ep.nl leidde. Het product is niet te vinden via de zoekfunctie op EP.nl zelf.

Maria 17-04-2023

Afgelopen pasen dacht mijn wasmachine van ik kap ermee.Na een beetje gezocht te hebben kwam ik op de webshop van EP.Eerst gebeld en deze mensen staan je zo vriendelijk en netjes te woord, echt een verademing ten opzichte van andere webshops.Dus gelijk een wasmachine besteld maar de dag van bezorging werd anders dus deze mensen belde mij op om dat door te geven,wat ik heel fijn vond.Dit is echt een fijn bedrijf wat je goed helpt met je keuze en eventuele vragen.

Srabla 16-04-2023

Was al langer bekend met EP voor mijn broertje in het verleden ooit een TV gekocht bij EP. Werkelijk top service en een goede prijs. Voor mezelf in mijn 1e huis wilde ik een goede ijskast kopen. Bij 2 concurrenten was het gevoel niet goed, prijs was te hoog of hadden niet de juiste maatvoering. Service is niet geweldig of betaald veel extra voor die service en de verzending. Ik ben een beetje klaar met deze aanbieders en direct EP.nl bezocht. De perfecte ijskast gevonden, levering was perfect volgens afspraak en keurig neergezet in huis. Uitpakken, stekker in het stopgemak en draaien. Valt mijn oog helaas op een scheur in 1 van de flessenbakken aan de deur. Duidelijk iets vanuit de fabriek, in de verpakking is dit niet voor elkaar te krijgen danjos heel de ijskast er ook kapot bij. EP hierover gemaild, volgende dag aan de whatsapp, fotos doorgestuurd en gingen direct aan de slag. Ik was sprakeloos, wat een professionaliteit! EP doet het voor een goede prijs, geleverd met een glimlach ook bij je thuis. Waarom nog naar een ander gaan denk ik dan, dat zal ik voor mijn volgende benodigde spullen ook zeker niet doen, EP wordt mijn vaste winkel.

Alie 16-04-2023

Het bestelde artikel werd helaas een dag later geleverd dan was afgesproken omdat -de via de site- bestelde order te laat werd gelezen. Hierover werd ik telefonisch ingelicht en er werden excuses hiervoor gemaakt. Verder zeer tevreden.

Karien 16-04-2023

Er werd een vriezer bezorgd die defect bleek te zijn. Als oplossing mochten we de dag erna een leenvriezer ophalen en wachten tot een monteur bijna een week later langs zou komen om de nieuwe defecte vriezer te maken. We zijn goede service gewend. Dit leek nergens op. Na veel discussie is het opgelost maar dat heeft ons naast frustratie ook vele werkuren gekost.
Officiele reactie van EP.nl 17-04-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

Hans 16-04-2023

Op tijd bezorgd. Goede communicatie. Correcte levering. Vriendelijke bezorger en altijd goede service

Jan 16-04-2023

Makkelijk besteld, snel geleverd, meteen een andere vriezer geleverd toen de eerste het niet goed bleek te doen. Geen praatjes, ouderwetse actie! Toppers!

Peter 15-04-2023

Gewoon snel geleverd, en dat is op Terschelling best lastig, tv was voor appartement tv kwam 2 uur voor de gasten arriveerden😃

Marlou Bisschop 15-04-2023

Zeer goede service, en aan telefoon zeer goed en snel geholpen. Alles op afgeproken datum geleverd en zeer netjrs ingepakt

Dani 15-04-2023

Fijne shop goede bezorging
Duidelijk aangeven van energie zuinig.
Goed contact over de bezorging

Hannah 14-04-2023

EP was de enige winkel die de koelkast waar ik serieus van droomde nog op voorraad had. Toen ik dat zag belde ik de klantenservice en ik werd heel vriendelijk en snel geholpen. Ook de bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben helemaal blij met de service van EP en natuurlijk mijn nieuwe koelkast!

Zwinselman 13-04-2023

Super, onze bestelling bij mediamarkt ging voor de tweede keer mis, dan naar EP. Maandag besteld en dinsdag al geleverd. En dit ging super snel. Goede service. Bedankt hiervoor.

Jan van Kees 13-04-2023

Bestelling via Consumentenbond testuitslagen airfrighers. Eenvoudige procedure, snelle afhandelin Super!

H.Verheijen 13-04-2023

Kon vrij makkelijk een door mij gewenste diepvries vinden op de site.
Aflevering was correct, wel ongeveer een week moeten wachten voordat hij geleverd werd.
Was voor mij toevallig geen probleem omdat mijn oude diepvries het nog steeds goed deed.

Noks 12-04-2023

Wat een chaos bij dit bedrijf. Gekozen om de wasdroger te laten bezorgen en installeren (+30 euro). De planning is een chaos en na tig keer bellen word je van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk komen ze dan toch. In plaats van installeren op de afvoer, zetten ze de wasdroger gewoon op zijn plek en stoppen ze de stekker in het stopcontact. En weg zijn ze.
Officiele reactie van EP.nl 17-04-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan.

Belin 12-04-2023

ik was op zoek naar deze koelvriescombinatie en vond hem bij jullie. Wat ik ook vond, was dat hij goedkoper was, dat er 'n gratis ophaal service eventueel is voor je oude product , en voor mensen die ff moeilijk zitten is er 'n optie om het product eventueel in 3 x te betalen. Anno nu vind ik dat echt top. Maar nog meer top was dat het op voorraad was, en de andere dag werd geleverd! Dikke 10!

Melanie 12-04-2023

Ik heb gekozen voor deze winkel, omdat we deze winkel zelf in de buurt hebben. De levering en service was goed en snel.

Eveline 12-04-2023

De webshop was makkelijk in gebruik. Jammer genoeg was er vanuit jullie kant iets fout gegaan in het proces waardoor de vaatwasser een dag later geleverd werd. In feite geen probleem, maar het had wel fijn geweest als jullie dat op tijd hadden laten weten