EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2097 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Janette 07-02-2019

Super service en afhandeling. Gebeld wanneer het gasfornuis geleverd zou kunnen worden en een half uur later stond het gasfornuis al in huis. Super!

Liesbeth Slettenhaar. 06-02-2019

Goede service. Behulpzaam personeel.Meedenken om je problemen op te lossen,

Vegelin 06-02-2019

Uitstekende service altijd bij EP POOL! Al jarenlang tevreden! Duidelijke afspraken en nooit geen verassing achter af.

Faber 06-02-2019

Een hele fijne winkel in grootebroek prettig personeel goede service staan altijd klaar voor je. Koop graag in deze winkel .

J.middelkamp 06-02-2019

EP Nijverdal, goede keuze mogelijkheid, goed advies, goede prijs, uitstekende service.
Koelkast En vriezer, correct geïnstalleerd.
Niks meer aan doen, houden zo!

Ineke 06-02-2019

Ik koop alles bij EP Heinz van Benthum in Groesbeek, ooit een uitstapje gemaakt naar de Mediamarkt, maar mijn produkt werd zo slecht afgeleverd dat ik dit nooit meer ga doen, voortaan alleen nog EP Groesbeek vanwege de mega service!!!!! Voorbeeld.....mijn wasmachine ging kapot en binnen 1,5 uur stond er een nieuwe in mijn huis, binnenkort weer 2 tv’s nodig,niks shoppen of het ergens anders goedkoper kan, gelijk naar Heinz en Henry!!!

M. Goedegebure 06-02-2019

Ontzettend aardig en behulpzaam personeel! Mijn vragen worden altijd geduldig beantwoord.

Mans Naber 06-02-2019

Deze shop is door mij gekozen vanwege de duidelijke volledige artikelomschrijving, voorwaarden en prijs. Verder werd ik keurig op de hoogte gesteld van de leverdatum en uur van levering. Afspraken werden stipt nagekomen.

M. Roozendaal 06-02-2019

Wederom toch weer bij EP Beerepoot in Hoorn beland voor 2 televisies voor onze kinderen. Ze ondervinden grote concurrentie van de tegenoverliggende Mediamarkt maar voor de service en afhandeling moet je toch bij EP Beerepoot zijn. Ze zijn daarbij ook nog zeer klantvriendelijk. Heb ook nog gevraagd voor een korting op de aankoop van de 2 tv's maar dat ging helaas niet lukken we hadden daarbij ook nog 1 tv steun nodig voor aan de wand. En hier konden ze wel een scherpe aanbieding voor doen. Deze hebben wij natuurlijk geaccepteerd. Heel erg bedankt hiervoor. We komen graag weer bij jullie terug voor een volgende aankoop.

Frank 06-02-2019

Ik ben al jaren klant bij EP Beerepoot te Hoorn en nog altijd tot volle tevredenheid.
Je wordt prettig en vakkundig bediend. Beerepoot heeft ook een prima aanbod aan allerhande
artikelen. De prijzen zijn ook zeer concurrent dus hoef je daarvoor ook niert naar een andere winkel.

H vd Zanden 05-02-2019

Zeer klantvriendelijk we komen er al jaren goede service en in het dorp .
Er zijn wel meerdere zaken en het kan wel wat prijsverschil hebben maar wij kiezen voor een betrouwbare zaak .

Marcel 05-02-2019

Zeer vakkundig personeel, goed geholpen. Ik kom hier zeker weer terug voor mijn volgende aankoop

Marthy 04-02-2019

Medewerkers staan altijd voor je.klaar
Zeer geduldig als er iets uitgelegd moet worden.
En de service is 100%.
Wij komen en kopen.al ruim 20 jaar bij EP:BEEREPOOT

Tevreden tv kleine koper 04-02-2019

Samsung tv gekocht van 80cm diameter (linksonder naar rechtsboven gemeten). Gekocht bij EP omdat zij de goedkoopste leken te zijn. Volgens mij was dit ook zo. Opvallend detail is dat het pakket in zonder extra doos (eromheen) bezorgd werd. Overigens geen nadelige gevolgen van gehad. Verder prima, product zelf ook.

Arthur van Leeuwen 04-02-2019

Wij hebben vorige week een Samsung televisie gekocht en zijn zeer tevreden over de verkoper, die exact bij alle types kon aangeven wat de voor- en nadelen waren t.o.v. de 'eisen' die wij hadden gesteld. Ook kon hij op een geloofwaardige manier uitleggen waarom de televisies in het weekend afgeprijsd waren en dat er nu een andere prijs vermeld stond. Uiteindelijk hebben wij een prima prijs aangeboden gekregen en tenslotte werd de televisie in de originele verpakking door twee verkopers keurig in de auto geholpen.

KJ van Batenburg 04-02-2019

Bestellen gaat makkelijk alleen volgende dag leveren al het op voorraad is moet je niet van uit gaan.
zelf een kookplaat besteld op vrijdag en werd pas dinsdag geleverd.
als het bijv je koelkast is zou ik daar niet blij mee zijn in verband met medicijnen.
en zou daar door niet zulke dingen bestellen bij EP
Officiele reactie van EP.nl 13-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Helaas worden bestellingen die op vrijdag worden geplaatst, pas op maandag verwerkt [afhankelijk van de tijd van de bestelling]. Daarbij komen de kookplaten meestal bij leveranciers vandaan. Daar hebben wij geen invloed op qua snelheid van leveren, al hebben we eventueel de bestelling op vrijdag WEL direct verwerkt. Wij streven naar levering de volgende dag, maar zijn wel afhankelijk van meerdere partijen daarbij.
Advies is bij zulke zaken om eventueel de winkel die bij uw woonplaats te bellen en vragen of zij het wellicht op voorraad hebben, zodat u niet oploopt tegen vertraging. Evengoed hopen wij dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

EP:Klantenservice

Carolien 04-02-2019

Je kan online heel scherp witgoed etc. kopen, maar de servive van EP: Beerepoot is onbetaalbaar! Goed advies (waardoor wij toch een andere droger kochten wat beter bij ons paste en energie zuiniger is) , goede servive ook na de koop. Waardoor je zekerheid hebt. Onze droger wordt bezorgd en naar zolder gebracht en aangesloten. Totaal geen omkijken meer na
En heel erg vriendelijk personeel! Ook hebben ze leuke workshop waar je aan mee kan doen, ook leuke extra service. Kortom!! Dikke 10

Jos Olde Reuver of Briel 03-02-2019

Netjesgebeld na de bestelling en op het afgesproken tijdstip gebracht. Top geregeld EP Ommen

Wendy 03-02-2019

Ik kom al jaren bij EP: Beerepoot in Hoorn. Deskundigadvies en vriendelijk personeel. Kort geleden diverse artikelen gekocht: van laptop tot stofzuiger tot witgoed. Ook al lijkt het soms goedkoper te zijn bij een concurrent, niet doen, maak gebruik van de goede service en kennis in deze winkel. Het bespaart veel tijd en zorgen.

Laura 03-02-2019

Snelle en goede levering. Goede service. Gewoon goed zoals het hoort! Zal deze winkel zeker aanbevelen.

Linda Dekkers 03-02-2019

Mijn review gaat over EP Piet Gruijters in Stiphout (Helmond). Ik vind de service daar helemaal top. Er wordt met me mee gedacht en als er iets is staan ze meteen voor me klaar om te helpen.

Mick 02-02-2019

Alhoewel online besteld en afgehaald in de winkel, zeer vriendelijk geholpen. De bestelde TV stond keurig netjes klaar en ik werd vooraf gebeld. Prima service dus.

Johan Treur 02-02-2019

De winkels van EP vind ik super. Het aanbod van artikelen is zeer uitgebreid. Vele bekende merken zijn van de partij. De artikelen staan netjes en overzichtelijk uitgestald en het kost weinig moeite om een artikel van je keuze te vinden. De klantvriendelijkheid van het personeel is zonder meer hoog te noemen. De voorlichting en kennis van producten is zonder meer goed. Het personeel laat je niet direct het duurste artikel zien, maar wijst wel op de voordelen van een hoger prijssegment. Ik vind de service van het personeel zeer goed en ben daar zeer tevreden over.

Amber 02-02-2019

Super service! Altijd vriendelijk en goede uitleg bij producten. Wij komen altijd daar!

S. Driessen 02-02-2019

Top winkel en top personeel. Nemen de tijd om je te adviseren, zoeken uit eigen beweging zaken voor je uit en denken met je mee. Service is ook top. Drie generaties kopen nu bij deze zaak.

Janine 01-02-2019

Altijd goede informatie, ze nemen de tijd voor je, houden rekening met je budget.

Fam. Buis 01-02-2019

Bij EP:Beerepoot in Wervershoof een kleuren tv gekocht. We werden zeer professioneel geholpen, de verkoper wist heel goed uit te leggen wat de voor en nadelen van diverse modellen zijn.
Ook het kleinschalige en persoonlijke aandacht en goede service sprak ons enorm aan.

Cor de Jong 01-02-2019

Bij EP Beerepoot hebben we altijd goede ervaringen. Zij denken mee, zijn klantvriendelijk en zeer servicegericht. Vooral aflevering en installatie als prima ervaren

Wendy van Son 31-01-2019

Duidelijk website met leuke producten tegen een lage prijs. Een hele goede service de bestelling werd gratis thuisgebracht en kon ook achteraf betalen dat is in deze tijden ook heel fijn. Een echte topper is EP zou het iedereen aanraden die van kwaliteit en service houdt.

Stefanie 31-01-2019

Bij EP van Benthum in Groesbeek een nieuwe vaatwasser gekocht.
Gelijk goed geholpen, goed naar onze wensen geluisterd en na een paar minuten waren we er al uit. Eerst besloten zelf de vaatwasser aan te sluiten maar later gebeld of ze toch in konden plannen om alles voor ons te doen, en dat was gelukkig geen probleem. Volgende dag al afspraak staan om aan te sluiten. Bellen ze na 10 minuten of het mogelijk is om toch vandaag nog te komen, want ze hadden een gaatje. Super top!! Alles netjes aangesloten en de oude vaatwasser mee genomen. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Nisa 31-01-2019

WoW erg tevreden over mijn aankoop👍🏽, is de beste haarstyler ooit. Bestelling was ook snel bezorgd en ben erg tevreden. Elke dag met plezier naar mijn werk en heb weinig tijd nodig voor mijn haar in model te brengen. EP super bedankt !👍🏽

Ans 31-01-2019

Een fijne winkel goed advies en personeel met kennis van de producten kom er graag !

Henk 31-01-2019

Bij EP heb ik prima advies gekregen door deskundig personeel.
De prijs is ook concurrerend met bv Mediamarkt en BCC maar daar is de service stukken minder dan bij EP.
Ik ga er zeker weer kijken als ik wat nodig heb.

Lieve 31-01-2019

Deze shop heeft een groot assortiment. Ruime keuze. Snelle en goede service, klantvriendelijk. Verschillende serviceaanviedingrn om de klant het nog gemakkelijker te maken.

Wij hebben een vaatwasser gekocht. Snel geleverd. Vriendelijk personeel. Helemaal tevreden.

Tania Nelen 31-01-2019

Wij zijn al jarenlang klant van EP Beerepoot dit gezien hun service altijd perfect is. Goed en klantvriendelijk personeel en ook bij klachten zijn zij de eerste die meedenken en je er niet mee laten zitten. Kortom top!!

Piet de Vries 31-01-2019

Goede service, personeel heeft veel kennis van zaken en is bereid om alle vragen te beantwoorden. Neemt echt de tijd voor de klant. Ook goede service bij levering. Tevreden over onze aankoop.

Japio 31-01-2019

Bij EP winkel niet leverbaar en doorverwezen om op de website kijken, daar wel aanwezig en besteld, reeds de volgende dag in huis.

Stefan 31-01-2019

Wij hebben meerdere apparatuur gekocht in één keer, we waren eerst naar Media Markt geweest in Leeuwarden, hiervoor maar werden niet goed geholpen en service was er ook niet.
Wij zijn toen naar EP Mensonides in Harlingen geweest, uitstekende service, was 1persoon die ons alles kon vertellen wat we wilde weten en niet voor elk product een andere persoon.
Bezorging ook heel erg goed, alles netjes neergezet en aangesloten. Als ik weer iets nodig heb dan ga ik zeker weer terug.

Remco van der Hoeven 31-01-2019

De winkel is goed overzichtelijk, het personeel is aardig en geeft goed advies. Je kan ook nog onderhandelen over de prijs mocht het product ergens anders goedkoper wezen. Ik ben zeer tevreden met alle aankopen die ik bij EP:HEIJNEN heb gekocht. Top 👍🏼👍🏼👍🏼

Hendrik R 31-01-2019

Fantastische deal gekregen met een Was-drooset van AEG !

Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben kom ik zeker terug !

J. Schipper 30-01-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, duidelijk op de hoogte gehouden en snelle levering. Zeker een aanrader. Had nog nooit van ep.nl gehoord, maar alles bij elkaar een dikke 10!

HB Bakker 30-01-2019

Ben bij een concurrent van EP geweest om te kijken en luisteren naar een soundbar en sub en wist nog niet van welk merk en wat een slechte service van die verkopers daar ging voor sonos of bose systeem.maar zeiden dat is echt slecht vergelijken bij de Harman Kardon maar ik vond die qua uiterlijk niet mooi en ze zetten de Sonos of Bose niet aan voor me dus naar EP Boelaars in Hilgersberg en je word daar wel effe heel anders geholpen diverse merken gehoord onder het genot van een heerlijk bakkie koffie. Nadat mijn vragen waren beantwoord door Kees ben ik met de soundbar en sub 700 van bose weggegaan ,thuis aangesloten, app gedownload en alles zo gedaan, wat een geluid zeg super.
EP BOELAARS bedankt toppie

Jehike 30-01-2019

EP Mensonides is deskundig en geeft goed advies. De bezorging van mijn wasmachine gebeurde op afspraak . De bezorger pakte het apparaat uit en nam het verpakkingsmateriaal weer mee. Prima service. De winkel ziet er ook zeer verzorgd uit en er zijn regelmatig mooie acties en aanbiedingen. Wij komen er zeker terug!

Yaron 30-01-2019

Top service en goeie prijs/kwaliteit verhouding. Altijd vrolijke werknemers en super aanbieddinge

N.e.Warmenhoven 30-01-2019

Miscommunicatie keurig opgelost. Op de dag van de levering was het product niet aanwezig. Volgende dag kregen wij als compensatie vermindering van het aankoopbedrag.

Rolf 30-01-2019

EP van Bavel is een begrip in Vught. Marcel is ongelooflijk klantvriendelijk . Of het nu gaat om stofzuigerzakken een wasmachine televisie of gewoon advies. Altijd vriendelijk en behulpzaam! Daar kunnen veel winkeliers nog iets van leren!!

Yves janssen 30-01-2019

Wij kopen altijd onze electra en witgoed bij ep zijlstra in Heerlerheide.
Zij geven heel goed advies en een top service.
Daar kan geen zaak tegen op.

A hartman 30-01-2019

We hebben er al aardig wat spullen weg gehaald en tot nu toe nog steeds tevreden. We hadden een fout gemaakt met de grote van onze tv en het was totaal geen probleem om de maat te wijzigen. Ook als er een probleem is met bijv vaatwasser of wasmachine staan ze altijd voor je klaar. Ze zijn snel en eerlijk. Ze helpen je met het vinden van het juiste apparatuur en nemen daar ook de tijd voor.

Lisanne 30-01-2019

De service en de kennis van mensonides in Harlingen vind ik dikke klasse.
Zo gastvrij nemen altijd de tijd voor je en geven goed advies etc.
Dikke pluim voor al deze toppers!

Ruud 30-01-2019

Prima service, mooie locatie, groot aanbod. De eigenaren denken goed mee en adviseren het juiste product