EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 993 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Janet 12-05-2017 In de winkel gekocht
EP Gruijters in Stiphout

Topservice

EP Gruijters in Stiphout / Helmond is een fijne winkel waar kwaliteit en service vooraan staan!! Prettig personeel met vakkennis. Alles wordt keurig aangesloten en uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sabiene 12-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Total Electronics Vaassen

Fijne service

Aangezien EP Total Electronics dichtbij is gaan we er regelmatig heen voor onze kleinere en grotere aankopen. Snelle levering en installatie aan huis door prettige medewerkers. De winkel is klein, maar ze hebben vrijwel altijd de produkten die we zoeken, ook bijzondere kabels voor de geluidsinstallatie bijvoorbeeld.

Daniel Vos 12-05-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Iedere keer weer netjes geholpen!

Nu aan aantal keer nieuwe spullen voor ons nieuwe huis gekocht bij EP Jack Stet. De service is super. Ze nemen de tijd voor je, leggen alles duidelijk uit en laten je ook rustig een beslissing nemen. TOP!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud Smit 12-05-2017 In de winkel gekocht

Altijd thuis bij EP Beerepoot Hoorn

2 uur binnen geweest voor advies over een wandmeubel, een versterker om uiteindelijk de deur uit te gaan met een snoerloze stofzuiger. Alle tijd, geen haast, goed advies

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

gerrie 11-05-2017 In de winkel gekocht
ep electro piet gruyters

leuke winkel is vertrouwd

vriendelijke bediening zijn goed op de hoogte van de techniek en de prijs is ook oke je kan er ook inruilen prima hoor

p.koomen 11-05-2017 In de winkel gekocht
ep beerepoot bovenkarspel

top verkopers

open en eerlijk personeel wat duidelijk is en NIET opdringerig . ze geven je vertrouwen en daarom ga ik er steeds naar toe .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 11-05-2017 In de winkel gekocht
EP Meppel

Echt een geweldige winkel!

gelijk toen ik binnenkwam al een hele leuke sfeer, personeel is aardig, en alles goed geordend. Wij weten er zelf niet zoveel vanaf, maar de mensen die er werken helpen je gelijk! Goed aan te raden, zeker het kijken waard!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

j.a.heins 10-05-2017 In de winkel gekocht
roermond

solide service

werden door de verkoper juist en zakelijk geïnformeerd over het aan te schaffen product
waarbij hij een geweldige vak- en productkennis bleek te hebben.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klaassen 10-05-2017 In de winkel gekocht
Groesbeek

Goede service

Deze winkel heeft altijd een goede service, we komen hier al jaren! Het is een winkel bij ons in het dorp en we hebben hier al verschillende goede producten gekocht. Je koopt hier goede producten voor een goede prijs. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Bob 10-05-2017 In de winkel gekocht
EP Knol Haarlem

EP Knol (Haarlem) is gewoon de beste!

Voor mij nooit meer een andere firma! EP Knol (Haarlem) is en blijft gewoon de beste.
Ze zijn goed op de hoogte van alles en een super mooie overzichtelijke winkel. Beide broers zijn erg servicegericht en denken voortdurend met je mee en dat scheelt dus ook in onze portemonnee! Heel fijn bedrijf, ik kan het iedereen aanraden, in de winkel of de aanschaf online ze doen wat ze zeggen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

laurens broenink 10-05-2017 In de winkel gekocht
ep denekamp molendijk

vriendelijk, deskundig en prima service

prima winkel. ligging is goed. parkeergelegenheid is goed. kennis van zaken. goede service en klantvriendelijk personeel.

Chantal 10-05-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Super goede service je bent zeker geen nummer,maar klant!

Uitgebreid assortiment en als het product niet aanwezig is wordt dit zsm voor je besteld zonder verplichte afname.

Monique Erdkamp 10-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Heb deze winkel gekozen voor haar klantvriendelijkheid en goede service. En de producten op voorraad.

T. Somsen 09-05-2017 In de winkel gekocht
Total Electronics - Vaassen

Pria service!

Vertrouwde zaak in Vaassen, met vakkundige en klantgerichte medewerkers!
Mooie winkel ook, schoon en overzichtelijk.

Luc 09-05-2017 In de winkel gekocht
Meijel

Goede service, correct geholpen

Ik heb bij EP een Koffiezetapparaat besteld welke volgens afspraak op tijd is geleverd. Een prima product voor een prima prijs.

Jan 09-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies en prima service

Voor EP Beerepoot, Hoorn gekozen in verband met eerdere goede ervaringen. Dat is nu ook weer bevestigd geweest met de aankoop van een TV. Goed advies gehad. Er is ook zoveel keuze en daarom is goed advies onontbeerlijk. De installatie van de TV is ook prima verlopen. Dus weer een goede ervaring met EP Beerpoot opgedaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

perfect !! 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP. Tummers in Horst.

deskundige perfecte uitleg , bovendien heel vriendelijk!!!

Prachtige overzichtelijke winkel , met heel vriendelijk personeel en heel duidelijke
en goeie uitleg over de aangekochte artikelen !!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gubbels 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Zeer goede en betrouwbare informatie met oderbouwing

Heb hier gekocht omdat ik hier eerlijke en duidelijke informatie krijg over wat ik wil kopen. Met gewoon prijzen via internet te vergelijken super

Henriette van Wijk 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP van Houwelingen

Super snelle service!!!!!!

Toen ik vanmorgen de winkel in kwam lopen, om een USB stick te gaan kopen. Waren alle medewerkers bezet, gelukkig had er eentje heel goed opgelet. Hij vroeg mij tussen neus en lippen door.......Mevrouw waar komt u zoal voor? Hij hielp mij stil en met gemak, zodat ik snel weer weg kon met de USB op zak. De service is uitstekend zoals u aan mijn review kunt zien en daarom krijgen ze van mij een dikke Tien!!!

Tevreden klant 09-05-2017 In de winkel gekocht
Denekamp

Goede voorlichting

Veel keuze. Nette bediening en goede voorlichting.
Het product was kapot met aflevering, maar direct voor een vervangend product gezorgd

Marcel 09-05-2017 In de winkel gekocht
BP Berepoot Hoorn verkoper ...

Altijd top service tegen zeer scherpe prijzen

De service van EP Berepoot is altijd constant, ik hoef en wil nergens anders meer kopen. Bij binnenkomst voelt het al goed, alles netjes en geen opdringerige verkopers. Over de prijs valt vaak te praten en ze zullen altijd een goed voorstel doen. Nogmaals top zaak!

Patrick 09-05-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Goede service

De winkel van EP zit dicht in de buurt en er staat vriendelijk en deskundig personeel. Daarbij zijn de prijzen van wasmachines en drogers vergelijkbaar met die van andere webshops. Ook de bezorg en installatie service aan huis is erg fijn. Het enige minpuntje was dat ik vooraf geen belletje of smsje kreeg hoe laat ze precies mijn bestelling kwamen brengen.

Jan van Oostveen 09-05-2017 In de winkel gekocht
Doctor C.J.K. van der Aalstweg 16b in Hoorn

Perfecte en vertrouwde service, maar dat is al jaren bekend.

We komen hier al jaren. Juist de behandeling en vertrouwde service is de reden om telkens terug te komen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

LUUSENKEES 09-05-2017 In de winkel gekocht
EP BEEREPOOT HOORN

GOEIE SERVICE MAAR VOORAL VRIENDELIJK PERSONEEL

De keuze is enorm maar het belangrijkste is de vakkundige informatie over de produkten en dat op een zeer vriendelijke manier.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elisa Strating 08-05-2017 In de winkel gekocht
EP RadioTol IJmuiden

Service van winkel tot zoldernok!

Bij EP Radio Tol IJmuiden werd ik al goed geholpen, toen ik voor een onderdeeltje voor mijn wasmachine in de winkel kwam. Er werd helemaal niet direct naar een nieuw apparaat toe gepraat. De machine bleek ook met een nieuw onderdeel niet meer te maken. Vervolgens kwam ik met een lijstje met geteste wasmachines in de winkel en werd direct voor mij uitgezocht welk model het meest geschikt zou zijn. Er werd contact opgenomen met Siemens en al snel waren we er uit. De wasmachine zou de volgende dag al geleverd worden; heel fijn! Gelukkig kwam twee man de volgende dag aan de deur, want mijn wasmachine staat op de zolderverdieping..... twee trappen met een draai erin. De oude wasmachine naar beneden brengen was al wat lastig, maar dit bleek nog moeilijker te gaan bij de nieuwe, omdat het nieuwe model iets dieper is. De mannen gaven niet snel op, draaiden nog eens op een andere manier en ja hoor...de klus was geklaard. Het kostte hen wel wat zweetdruppeltjes, maar het enige dat ze nog wilden was een glaasje water! Met recht service van de winkel tot de zoldernok!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anita 08-05-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel winkelcentrum streekhof

Helemaal top!

Prima geholpen, en als vrouw alleen, werd mijn nieuwe tv keurig in de auto geladen door de verkoper! Daar kunnen de grote ketens niet tegenop! Super!

Beerepoot 08-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Wij zijn goed geholpen zoals altijd.

Deze winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit. Je wordt goed en duidelijk geholpen in een prettige sfeer.

René Voors 08-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot te Hoorn

Vertrouwd adres voor al uw electronica

Wij hebben al onze elektronica bij EP Beerepoot gekocht vanwege de goede service en bovendien beslist niet duurder is dan de concurrentie.

vdT 08-05-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Deskundigheid boven veel///

De medewerkers zijn deskundig en helpen de juiste keuze te maken. Geen probleem om artikel te bestellen en het wordt, afhankelijk van het formaat, ook thuis geleverd. Installeren mogelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roosen 08-05-2017 In de winkel gekocht
Tummers Helden-Panningen

Goede service

Vriendelijk personeel en goede service en over de prijs is altijd te onderhandelen.niks duurder dan via internet.

Peter 08-05-2017 In de winkel gekocht
Holten

Goede service, snelle levering en goede prijs.

Wij hebben onze vaatwasser aangeschaft bij EP van Bruggen in Holten omdat we erg tevreden zijn over eerdere leveringen en service. Mooie combinatie van persoonlijke service en toch profiteren van goede aanbiedingen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond 08-05-2017 In de winkel gekocht

sneller dan verwacht

het meeste van onze electronica komt bij EP Beerepoot Hoorn vandaan.
Uitgebreide uitleg gehad over de Sonos Playbase, verkoper wist er veel van en werd daarin ondersteunt door zijn collega.
Sonos Playbase besteld in de kleur zwart,was niet op voorraad en moest besteld worden. Na een week geinformeerd naar de status. De leidinggevende van de winkel nam de moeite om met Sonos contact te leggen en gaf aan dat de Playbase pas half juni komen maar afgelopen week kreeg ik keurig een sms dat de Playbase binnen was.
Kreeg nog keurig uitleg waarom het product eerder dan verwacht binnen was.
De Sonos speelt inmiddels en ben er zeer content mee. Nu sparen voor de volgende Sonos speeltjes.

wendy flos 08-05-2017 In de winkel gekocht
ep Tegelen.

superrr service,.

top winkel,heb er al veel gekocht,en de service en adviezen zyn fyn,ook zyn de verkpers niet opdringerig,dat vind ik top. gr Wendy.

Familie de Rijk 08-05-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Snelle levering

Fijn dat mijn nieuwe Miele wasmachine zo snel geinstalleerd kon worden! De oude werd meegenomen, vanaf de zolde en de nieuwe aangesloten, r, zonder bezorgkosten. Top!

EP Elburg 07-05-2017 In de winkel gekocht
Elburg

Kennis van zaken en service: uitmuntend

Goed uitgeruste winkel. Veel keus. Deskundig personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heb er al heel veel artikelen aangeschaft. Nog nooit spijt gekregen

Rob Bruinsma 07-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer deskundig advies en goede service

Nette winkel met vakkundige verkoop adviseurs die kennis van zaken hebben. Kunnen ze bij menig concurrent nog wat van leren!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arnold Disveld 07-05-2017 In de winkel gekocht
EP filiaal te Horst

goede service en uitleg over het aan te schaffen artikel

groot assortiment, overzichtelijk , en goede uitleg over het aan te schaffen artikel en vriendelijke verkopers

rutten gcl 07-05-2017 In de winkel gekocht
tegelen

goede service

vooral goede informatie kan er altijd terecht als er problemen zijn word een goede oplossing voor gezocht en goede prijzen.

E. Zandvoort 07-05-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Flexibel en vriendelijk

Personeel in de winkel is flexibel en vriendelijk. Er was wel een wachttijd omdat het druk was maar dat is natuurlijk ook een goed teken.
Vorige week een koelkast besteld maar die bleek te hoog te zijn. Gelukkig ontdekte ik dit op tijd en kon ik eenvoudig omwisselen naar een beter model. Ook een oven besteld. Bij het afleveren werd alles correct geplaatst en was het helemaal gebruiksklaar. De oude koelkast werd zonder mopperen weer meegenomen. Prima service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marc van der wal 07-05-2017 In de winkel gekocht

Klant vriendelijke winkel

De winkel heeft een goede uitstraling en het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de winkel heeft een goed assortiment.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Fam Kriesels 07-05-2017 In de winkel gekocht
Heijnen te Heerle

Zeer goede service

De aankoop en montage van de vaatwasser, aangekocht bij firma Heijnen te Heerle verliep zeer soepel en netjes en naar onze verwachtingen

Jan 07-05-2017 In de winkel gekocht
Mierlo

EP:Excellent Mierlo prima service

meedenkend, oplossings gericht, duidelijke uitleg. goed assortiment en een prima service.
Voor aankoop van witgoed, tv en geluid zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerlinda 07-05-2017 In de winkel gekocht
Epe

Fijne winkel

Goed bereikbare winkel. Aardig, betrouwbaar personeel met de juiste kennis van zaken. Je wordt op een prettige manier geholpen.

Paul 06-05-2017 In de winkel gekocht
Pelikaanstraat, Leiden

betrouwbare zaak, prima service

Afspraak tijden van te voren gemeld via SMS. Op tijd volgens afspraak. Nieuwe koelkast gebracht en netjes geïnstalleerd . Oude meegenomen. Alles prima geregeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruurd 06-05-2017 In de winkel gekocht
Grou

Goede service en prijs kwaliteit verhouding is goed

Goede bereikbaarheid vriendelijke bediening en de prijs
Kwaliteit is bij deze winkel in goede handen zo ook het assortiment

Annemie Aalderink 06-05-2017 In de winkel gekocht
Panningen

Service, uitleg en persoonlijke betrokkenheid is prima

Hetgeen ik al in de titel weergaf service en goede uitleg en behandeling van de verkopers.
Deze winkel zal door mij zeker worden aanbevolen.
En uiteraard kom ik zelf ook terug als er weer wat vervangen moet worden.

Astrid Straathof 06-05-2017 In de winkel gekocht
schagen

Heldere zaak

Helder en open, indeling ruim en overzichtelijk , aardig en vriendelijk personeel, kopje koffie stond klaar.

Fam. Verhoeven 06-05-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden

Verkoper Jack heeft duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en ons stap voor stap uitgelegd wat we moesten doen om onze aansluitingen in orde te krijgen. Hij is daarvoor zelfs bij ons thuis komen kijken hoe de oude aansluitingen waren, zodat hij ons juist kon adviseren.

Tineke 05-05-2017 In de winkel gekocht

Verstand van zaken

Prima geholpen de juiste machine aan te schaffen,overwogen met alle voors en tegens. Er werd tijd genomen om tot de juiste beslissing te komen.

LED 05-05-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Gewoon goede service

Je wordt altijd aardig geholpen en ze weten waar ze het over hebben. Ik vind een dergelijke winkel in ons dorp Vaassen belangrijk.