EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kolk 30-04-2023

Via de webshop een bestelling geplaatst. In eerste instantie kon het artikel alleen in de winkel worden afgehaald.

Twan 30-04-2023

Makkelijk zoeken op de site, wist wat ik zocht maar gaf goed de specificaties weer van de producten. Ruim assortiment.

Marc 30-04-2023

goed advies en services.
Mooie korting actie.
Na eerst advies in de winkel te hebben gekregen, op een rustig zondag mijn bestelling via de webshop geplaatst.
maandag gebeld door een medewerker met de bevestiging van de bestelling.

Elise 30-04-2023

Product (ereader) was nergens zo goedkoop als bij EP en een snelle levering

Sandra 30-04-2023

Goede actie. Snelle service.
Blij met mijn e-reader. Alles werkt naar wens.

Ronald 30-04-2023

Duidelijke shop met prima prijzen.
Medewerker heeft tijd voor je en zoekt vragen uit.

D. Walraven 30-04-2023

Bezorger was zelfs te vroeg en erg vriendelijk met de hond. Fijne communicatie en goede levering.

Sylvia 30-04-2023

In 1 woord fantastische service, ik had een koffiezetapparaat besteld en werd dezelfde dag gebeld of ik het fijn zou vinden dat hij die avond al bezorgd zou worden i.p.v. de dag erna
Koos voor deze winkel om de grote keten winkels te vermijden en de wat kleinere bedrijven te kunnen laten voortbestaan

Wim van Lit 30-04-2023

Ik was totaal niet bekend met EP W. van der Steen maar heb voor dit bedrijf gekozen omdat het in de buurt is
Zeer klant vriendelijk.
De eigenaar kwam het bestelde artikel “even” zelf brengen omdat bezorging de volgende dag, Koningsdag, niet zou lukken.
Respect voor deze man, zeer vriendelijk.

D DE BRUIJN 30-04-2023

GOEDE VOORLICHTING,ZOWEL BIJ AANSCHAF TV ALS MET E.REDERS.
HEB NU EEN BOSCH STEELSTOFZUGER GEKOCHT VIA DE SITE WAAROP OOK VOLLEDIGE BESCHRIJVING STOND.
BEN KORTWEG TEVREDEN MET DE EP ENTER.

Ans 30-04-2023

Snelle levering! Ondanks de soms negatieve reviews toch de gok genomen omdat de prijs gunstiger was.
Het ging om een Senseo koffiezetapparaat.
Volgende dag in huis. Wel zo fijn om weer koffie te kunnen zetten.

Helga 30-04-2023

Zeer snelle levering/volgende dag geleverd. Laagste prijs ten opzichte van andere leveranciers. Een zeer goed product.

Maureen 30-04-2023

Zijn konden niet leveren op de beloofde dag. Bij elke communicatie erover kreeg ik alleen maar het woord 'jammer' te horen. Ook de bezorgen, waarvan was gezegd dat hij zou helpen Jerry bestelde binnen zetten, gaf eerst niet thuis. De het alsnog om het over de stempel te zeggen. En vertrok zonder en woord te zeggen.

Dus geen klantgericht bedrijf.

Lonneke 30-04-2023

Heel vriendelijke medewerkster sprak ik aan de telefoon, erg behulpzaam. Duidelijke site en ook duidelijk met afspreken van de leverdatum en -tijd.

Oscar Dalm 30-04-2023

De site is zeer overzichtelijk en duidelijk. Product werd zeer snel geleverd. Netjes bezorgd en aangesloten. Uitleg gekregen over de functies van de machine. Persoonlijke benadering van de “buurtwinkel” vind ik prettig en op die manier steun ik de zelfstandige ondernemer.

HJM 30-04-2023

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig televisies verkoopt dus toch maar voor een bekend en betrouwbaar bedrijf gekozen.
Vanaf het moment van aankoop tot de levering, word je van elke stap op de hoogte gehouden.

Tim 29-04-2023

Snelle levering, goed bereikbaar. Direct het oude apparaat meegenomen. Top!

G.J.Woolthuis 29-04-2023

Snel en vakkundig geholpen. Goede prijs in vergelijking tot andere handelaren. Vriendelijk en hielpen mee de tv in de wagen te zetten, daar ontbreekt het nog wel eens aan bij andere electronica leveranciers.

M. S. 29-04-2023

Makkelijk zoeken en bestellen en de volgende dag geleverd. De goedkoopste voor onze stofzuiger

Janny 29-04-2023

Site is overzichtelijk, leuke en betaalbare aanbiedingen. Gekozen voor bezorging en aansluiting van de wasmachine. De mannen waren op tijd, hebben het aangesloten en een uitleg gegeven hoe de wasmachine werkt. Top service!

Truus 29-04-2023

In de winkel geweest voor inbouw combimagnetron maar dan een klein formaat. Dus voor 1 of 2 personen. De eerste verkoper beweerde dat ze dit product niet verkopen terwijl het wel op de website staat. De tweede beweerde dat het product niet naar den haag gebracht kon worden. Wel via de website. Achteraf heb ik dit product ergens anders kunnen kopen voor 85 euro minder dan bij ep.

Peter 29-04-2023

Koelvriescombi bosch gekocht op maandag
Zou in principe dinsdag worden geleverd er gebeurde niets heb gebeld en werd mij verteld
Dat ze geen prijs zagen ,gelukkig dat ik heb gebeld, dus zou gebeld worden om af te leveren op woensdag.
Kreeg de vraag in de morgen of middag ik zei in de morgen, zag op woensdag dat ik pas ben ingepland om 16.09 beetje jammer.
Maar voor de rest heel tevreden.

Eric 29-04-2023

Bij EP Berepoot weet je zeker dan je kundig geholpen wordt. De service die verleend wordt is niet te vergelijken met enig andere winkel. Hier ben je als klant nog echt koning

Bernhard Schmidt 29-04-2023

Best price and great service! Not next day, like some of the big competitors, but the price and the competent service more than made up for the 2 day wait.

Ans verhaaf 29-04-2023

Ik kwam deze shop toevallig tegen. Was op zoek naar amerikaanse koelkast van inventum in het zwart. De prijs van jullie was 655 elders 779. Dus dat scheelde erg veel. Vlotte levering volgende dag netjes op de hoogte gebracht hoelaat enzo. Prima levering. Bedankt daarvoor zal in de toekomst zeker bij jullie mijn aankopen doen.