EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

mvhoorn 09-02-2013

De wasdroger is woensdagavond besteld en donderdagmorgen werden we al gebeld voor een leveringsafspraak. De wasdroger is zaterdagmorgen gebracht en aangesloten. Het model dat we besteld hadden, had een lange levertijd, maar we mochten voor hetzelfde bedrag een droger die iets duurder was. Wij zijn er blij mee.

JoostSt 07-02-2013

Perfecte installatie-service van EP!
De keurige monteur heeft de televisie geplaatst, aangesloten op internet, alle digitale zenders geïnstalleerd en mij ook nog eens de basisfuncties uitgelegd.
Kortom: uit de kunst
Prima winkel!

A. Hussaarts 19-01-2013

Wij hebben bij diverse winkels ons laten informeren en hierbij kwam Beerepoot bij ons het meest betrouwbaar over. Er werd gevraagd naar wat wij als eisen hadden en hierop hebben zij ons diverse modelen laten zien.
Uiteindelijk werd het een AEG wasmachine. Prijs was dik in orde en deed niet onder met betrekking tot de "prijenknallers". Wasmachine werd keurig bezorgd en aangeslote. Wij hadden nog een probleem met de kraan die begon te lekken. Hiervoor kwamen zij kostenloos voor terug en gaven een goed advies.

corveritas 18-01-2013

Wij hebben via internet een droger besteld en betaald bij EP Stevens. We werden vlot teruggebeld, met de mededeling dat dit een model is wat er net uit is bij AEG......... Maar geen nood, EP Stevens wilde ons het nieuwste model er voor in de plaats leveren, het prijsverschil van 250 euro namen zij voor hun rekening. De monteur heeft alles naar volle tevredenheid aangesloten en even het apparaat kort uitgelegd.
Zelfs heb ik nog een vraag mogen stellen over een ander apparaat in ons huis waar iets mee loos is.
Dat dit nog bestaat in deze gejaagde en oppervlakkige maatschappij, daar sta je wel even van te kijken! Wij zijn blij met EP Stevens.

corveritas 18-01-2013

Dat dit nog bestaat in deze gejaagde en oppervlakkige maatschappij, daar sta je wel even van te kijken! Wij zijn blij EP Stevens.

J en D 18-01-2013

EP. Heeft een snelle levering en een goede service. Wasmachine binnen 3 dagen na bestelling thuis.De smart tv is thuis ingesteld zeer goed.En de tv voor de slaapkamer werd ook keurig geplaatst. WIj zijn zeer tevereden over Ep

Diana V 16-01-2013

Oude machine kapot, meteen een grotere uitgezocht op Internet. Wij zijn uitgekomen op een AEG Lavamat 75675,
7 Kilo en een hoge centrifugeersnelheid van 1600 toeren.
’s Avonds besteld via EP.nl betalen bij aflevering, Volgende ochtend gebeld door de EP winkel uit Bunschoten.
Oude machine van zolder meegenomen en de nieuwe waterpas neergezet. Wij hebben uitleg gekregen over de werking en onderhoud van de machine. Uiterst correcte bezorgers. Wij kunnen gelukkig weer wassen. Fantastische service.
Bestellen via internet, maar wel de service van de vakman.

geerdebeer 16-01-2013

EP Hoorn. Prima aflevering. Men houdt zich ook aan de afgesproken tijd. Goede reactie van klantenservice naar aanleidimg van een email, reactie binnen een half uur

EP.nl 29-01-2013

Kunt u uw volledige ordernummer en productnaam sturen van uw order op EP.nl naar whaan@ep.nl?

Wanneer uw order in het systeem staat zal ik contact met u opnemen voor de afhandeling van de prijs.

Truus Poort 15-01-2013

Bij EP Heinen wordt je altijd correct geholpen en er wordt een goede service gegeven.
Vriendelijk personeel

Dennis Lodeweges 15-01-2013

Uitstekend advies en de bestelling en levering voldeden precies aan mijn verwachting. Nadien had ik een paar vragen waarmee ik keurig telefonisch mee ben geholpen.

Martijn123459 15-01-2013

EP heeft een goede en overzichtelijke website, goede service en prima bereikbaarheid. Erg klantvriendelijk! Ook in de winkels zelf kom ik graag.

motor racer 15-01-2013

ik heb ep als zeer maar dan ook als zeer prettig ervaren leuke mensen en goede voorlichting.
bij aflevering nogmaals de vraag bent u tevreden of moet er nog iets gebeuren
nee een winkel om aan te bevelen

stieneke1 15-01-2013

Goede service, levering en afhandeling. Met vragen kun je de winkel altijd bellen. Bij klachten en of vragen staan ze je altijd heel vriendelijk te woord, niets is EP te gek. Helemaal super!!!!!

Paul_HHW 13-01-2013

De website EP.nl vindt ik heel goed. Het ziet er compleet en overzichtelijk uit. Hoe zoek ik: Het door jou gezochte product is snel via de kolomkoppen bovenin te vinden. Vervolgens gaat het scrollen tussen de EP producten soepel. Bij het product staat indien er een beoordeling op kieskeurig.nl is een duidelijke beoordeling via een sterrensysteem. Voor meer informatie klik op de productnaam en in het volgende scherm kun je de kenmerken van het product lezen. Verder vind ik het prettig recensies van andere kopers te lezen. Wil je dat klik dan op het grijze getypte woord (beoordeling) in het “kenmerken“ scherm. Heel vlot verschijnen dan de recensies van Kieskeurig.nl.

Wanneer je jouw keuze hebt gemaakt klik dan op “in de winkelwagen” en het door jou gekozen product verschijnt met Productnaam, product foto, op voorraad J/N, prijs en eventuele kortingspercentage nogmaals vlot en duidelijk op het scherm. Het is hierdoor goed te zien dat je het juiste product besteld. Omdat ik vlak bij de EP winkel woon heb ik verder niet via internet besteld en de vervolgschermen ingevuld ik ben er met de auto naar toe gereden. De door mij bezochte EP winkel Zuid-Scharwoude is eenvoudig te vinden bij een kruispunt met voldoende parkeergelegenheid.

Mijn vrouw ik en de kinderen. Zijn zeer vriendelijk ontvangen bij EP:Jack Stet. Dorpsstraat 435 1722 EH Zuid Scharwoude. Wij voelden ons direct thuis bij EP. Wij konden zonder schroom diverse vragen stellen over een Philips telefoonset. we kregen een duidelijk en deskundig antwoord en namen deze set mee.

De kinderen ontvingen nog een EK-voetbal kado van de EK-voetbal actie. Helemaal top!

etjhouben 12-01-2013

klantvriendelijk bij ep haarlem word goede uitleg gegeven over de goederen en werking ervan , snelle aflevering ook na aflevering geeft ep goede en snelle service voor reparatie of uitleg van aangekochte goederen

Scheeren 05-01-2013

Donderdag was onze aeg lavamat eco wasmachine na 12 jaar tropendienst (huishouden van 8 personen) toe aan vervanging, hij begon te lekken.
Uren zitten te zoeken op internet naar de meest voordelige wasmachine, en toen na overleg zoeken naar een was-droogcombi.

Voor de gein ook snel gekeken bij de website van EP-Zijlstra van Heerlen. Enkele jaren geleden hadden wij hier een ijskast en diepvries gekocht, met goede ervaringen.
Wat bleek, de was-droogcombi's waren net zo goedkoop en soms goedkoper dan bij de grotere bedrijven.
Verschillende modellen vergeleken via de website en een uitgekozen, niet meteen besteld via de website wat wel mogelijk is maar eerst nog wat persoonlijk advies.

Dus 's middags in de auto gestapt, naar Zijlstra toe. Geen ge-ouwehoer om een duurdere aan te smeren, meteen besteld bij leverancier en op ons verzoek twee dagen later geleverd en aangesloten.

Na plaatsing werd de Samsung was droogcombi getest en de bediening goed uitgelegd.
Er werd gewezen op de standaard garantie en de mogelijkheid om extra garantie te kopen, zonder dit op te dringen. Als er problemen zijn zowieso altijd bellen voor een pasklare oplossing. Dat is pas service.

Die zekerheden van EP zijn zeer zeker waar bij EP-Zijlstra.
Ben heel erg tevreden over deze zaak.

harry keunekamp 04-01-2013

prima service voor toch weinig.Een goed oor voor gehoor voor allebei.Instalatie in prima overleg.Ook afvoer oude tv en dozen plastic geen probleem.

Tonywest 04-01-2013

Snel inzicht in de diverse mogelijkheden van de wasautomaat met daarbij doorslaggevende prijs/kwaliteitverhouding. Bestelling, levering en uitleg ter plekke zondermeer optimaal !

AnjaK 04-01-2013

2,5
Onbegrijpelijk hoe deze website zo'n hoog cijfer heeft gekregen. Bij elke acite moet ik er achter aan bellen. Levering: niet geleverd, want koerier had het weer meegenomen. onbekend waarom. Kleur niet juist geleverd. Bij retour: geen terugmelding. Hoe moet je retourneren: achteraan gebeld (2x). Geretourneerd.. Geld terug? Nee. Weer bellen. Ja, ik zie dat het nog niet terugbetaald is.. bel u terug. Gek word je ervan. Bij andere sites krijg je keurig meldingen op de email van de acties en alles binnen een redelijke tijd.

EP.nl 16-01-2013

Geachte mevrouw,

Wij betreuren het zeer dat u een dergelijke ervaring heeft gehad met EP:. De levering en opvolging van deze specifieke bestelling hebben wij onder de loep genomen om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen. Wij gaan namelijk uit van een uitzondering in onze dienstverlening, omdat wij staan voor zekerheid en gemak voor onze klanten. Zoals aangegeven in het telefonische gesprek van vorige week, nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie.

Wij willen u in ieder geval bedanken voor uw open terugkoppeling omtrent de ervaring met onze webwinkel. Zo kunnen wij onszelf en onze dienstverlening, immers blijven verbeteren en de tevredenheid van onze klanten voorop stellen.

EP.nl

Ronsol 24-12-2012

De snelheid van leveren en vooral de aandacht van de winkelier EP Stet te Zuid Scharwoude is heel fijn. In deze snelle tijd is het goed om te zien en mee te maken dat service en kwaliteit en klantvriendelijkheid nog bestaan!

beterbart 22-12-2012

Ik had al een Router van sitecom maar wilde er graag nog 1 om deze als repeater te gebruiken. Deze heb ik toen bij ep gekocht. Nadat ik hem thuis had aangesloten bleek dit voor mij echter niet te werken. Ik kon het gekochte product zonder problemen weer terug brengen en ik kreeg gewoon mijn geld terug. Dus geen tegoedbon maar gewoon contant geld. Vervolgens ben ik thuis gaan kijken wat er aan scheelde en uiteindelijk ben ik terug gegaan naar de winkel en heb ik zeker een half uur gepraat met de verkoper wat voor mij een oplossing kon zijn. Hij gaf mij bijzonder goed advies en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik nu een goeie internetverbinding heb zonder dat hij mij wat heeft verkocht. Wat een uitstekende service! Niet alleen maar bezig om wat te verkopen aan de klant maar echte gerichte service. Je merkt aan alles dat ze de klant willen helpen en een tevreden klant willen hebben. Ook dat de medewerker zo ruim de tijd voor mij nam terwijl er nog andere klanten waren zonder mij wat te willen verkopen wordt zeer gewaardeerd! Mijn advies als je een keus hebt koop dan bij ep!

Gator 22-12-2012

Nog nooit hebben wij zo een deskundigheid , betrouwbaarheid en service meegemaakt in welke winkel waar wij ooit iets gekocht hebben. Bij onze verhuizing hebben wij alles nieuw gekocht, TV's, TV meubels, vaatwasser, koelkast, dvd spelers, muziek installaties, stofzuigers, laptop, ipad, keuken apparatuur etc. etc. Door de service en deskundigheid kwamen wij steeds terug. Toen onze Amerikaanse koelkast pas wat later geleverd kon worden, kregen wij een grote bos bloemen als excuus. Ook toen wij in nood verkeerden en snel een nieuwe laptop nodig hadden, werd die thuis bezorgt binnen een paar uur, helemaal klaar voor gebruik gemaakt. Als wij weer wat nodig hebben gaan wij direct naar EP te Hoorn

Liane Ligthart 22-12-2012

Op zondagmiddag laat oude wasmachine het uiteindelijk helemaal afweten. Op internet gezocht naar nieuwe wasmachine, op EP.nl gevonden en besteld. Op maandag al telefonisch benaderd voor afspraak voor levering > woensdagmiddag. EP Apeldoorn kwam op afgesproken tijd, plaatste nieuwe wasmachine (op 2e verdieping), nam oude machine mee en na betaling via mobiele pin was het allemaal heel snel en goed geregeld!!

Liane Ligthart 22-12-2012

bol77 22-12-2012

Klantvriendelijk, goede informatie voor een makkelijke keuze.
Vaak zit het prijsverschil in de kwaliteit. Bij EP krijg je goede kwaliteit voor een goede prijs.

lunchbox1098 22-12-2012

Een telefoon besteld op internet met de mogelijkheid om in de winkel te betalen ging perfekt (geeft toch een veiliger gevoel).
Netjes te woord gestaan en een fijne afhandeling al met al goede ervaaring.
Complimenten voor ep XXX in Loon op Zand.

Rick van der poel 21-12-2012

Ik ben zeer tevreden over EP.nl. Via de folder op de website gekomen. Op de site een makkelijk had ik een overzicht van de aanbiedingen. Uitgekomen op een AEG wasmachine. Wasmachine laten bezorgen met complete bezorgservice. Binnen enkele uren werd ik gebeld dat er een order binnen was en wanneer ik tijd had om de wasmachine te mogen ontvangen. Thuis bezorgd kreeg ik uitleg over welke programma's er waren en hoe alles werkte.

Ik ben zeer tevreden over de service van EP.nl.

Nevindemeijer 21-12-2012

Koelkast gekocht met op maat gemaakte kookplaat.
Fantastische winkel en een goede afhandeling.
Na verkeerde levering van de koelkast, zonder probleem een nieuwe koelkast gekregen.
Deze werd zelf gebracht door de bedrijfsleider.
Service uitstekend!

LuckyL 19-12-2012

Wow wat een service, initieel de verkeerde geleverd gekregen en zonder mokken om kunnen ruilen in een filiaal in de buurt.

Toppertje.

adriana83 19-12-2012

Super goede service, de droger die ik via website had besteld was in de winkel die het zou leveren niet op voorraad. Duurde even voor die weer binnen zou zijn. Kreeg toen de mogelijkheid om een andere duurdere droger voor dezelde prijs te kopen. natuurlijk gedaan, en erg blij ermee. Ook de service aan huis was super goed. Aan gesloten en alles uitgelegd. Dus echt Top.

Peter_Huijzel 17-12-2012

Ik was op zoek naar een betaalbare wasmachine. Op de overzichtelijke site van EP vond ik de Erna EMW145 voor een mooie prijs. Met de complete bezorgservice heeft EP mijn wasmachine gebracht en netjes aangesloten. Ik ben helemaal tevreden over de prijs/ kwaliteit en de service van EP. Ik ga hier voortaan al mijn bestellingen doen.

Melvin Broekhuizen 11-12-2012

Een paar weken geleden een Kobo touch ereader gekocht. Hij was in de aanbieding. Via kieskeurig naar de site gekomen. De site is erg overzichtelijk. Ereader gelijk maar besteld. Een paar uur later werd ik gebeld wanneer ik de Ereader kwam ophalen, want ze hadden hem nog op voorraad. dezelfde dag nog de Ereader opgehaal en ik ben er erg blij mee. Met after sales heb ik nog niet te maken gehad

linnj 04-12-2012

De levering duurde iets langer dan aangegeven maar verder prima afhandeling van mijn bestelling. Ook fijn dat werdt aangegeven dat doeken ed. te verkrijgen zijn bij EP.

AM B 25-11-2012

Ik ga altijd naar EP Coenders Horst. Je wordt er heel goed geholpen, en als er iets is, lossen ze het ook snel op. Vriendelijk personeel en goede service.

CF.DE MEIJER 20-12-2012

EEN FANTASTISCHE WINKEL ,ZEER GOEDE SERVICE,DESKUNDIG PERSONEELKORTE LEVERING, BIJ EEN PROBLEEMPJE LOSSEN ZE DAT DIRECT OP. IS ER AAN HET PRODUCT EEN HAPERING DAN WORDT ER ZO GAUW MOGELIJK EEN VERVANGER GEPLAATST

Metje7 21-11-2012

Prima service. Alles klopt, vriendelijk, persoonlijk. Van de aftersales kan ik nog niets zeggen. Heb de wasmachine nog maar net.

Aren_s 20-11-2012

Een fijne ervaring gehad met deze web winkel bestelling kon ik makkelijk doen en betalen met ideal. De Samsung wasmachine werd een paar dagen later zoals afgesproken bezorgd en hij werd aangesloten en vriendelijk uitgelegd hoe ik ecobubble kan gebruiken. Goede service!

verbaas 12-11-2012

E.P. Piet Gruyters te Helmond
Deze zaak verdient een groot compliment.
Ze denken met je mee en zijn supersnel mbt reparaties, verlenen fantastische service, dat kan werkelijk niet beter.
Ze zijn accuraat mbt verzoek om informatie, levering en reageren snel.
Ik ga niet eens meer kijken naar al die sites voor prijsvergelijk etc. om te onderhandelen over de prijs, dat vind ik een belediging voor hun inzet.
Hun service bespaart mij veel meer dan al die kortingen van anderen.
De website van EP geeft adequate informatie, maar ik geef de voorkeur aan de persoonlijke bediening van Piet Gruyters te Helmond.

Erik v T 30-10-2012

Na mijn online bestelling kreeg ik per email een orderbevestiging met een duidelijk overzicht over het bestelde product en de verdere gang van zaken. Ook staat duidelijk vermeld met wie ik eventueel contact op kan nemen indien ik nog vragen heb.

Ik werd later die dag ook nog ter bevestiging gebeld en men zou terug bellen zodra het product binnen was om dan de afleverdatum/tijd af te spreken, wat ze dan ook deden.

De wasmachine werd keurig op tijd geleverd, aangesloten en gedemonstreerd. Verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden mee genomen.

woesternij 26-10-2012

Zeer tevreden over de levering. Op de afgesproken tijd,keurig aangesloten en complete uitleg hoe de machine te gebruiken! Ik kende het bedrijf niet maar eerste ervaring: Top!

huibmar 25-10-2012

Eerst in de winkel bij ep.Knol informatie opgevraagd,daarna thuis nagedacht en de machine via de webshop besteld. Een uur na de bestelling door de winkel gebeld en na 2 dagen thuisbezorgd ,aangesloten en ook nog even het bedieningspaneel uitgelegd.Ik denk dat we een prima koop gedaan hebben aan de Samsung WF0704F7V/XEN.

zwaanc 15-10-2012

Beste service ooit, binnen een maand door mijn eigen schuld, de lade niet goed gesloten en de deur dicht doen, resultaat de lade kapot.
Een nieuwe bestellen bij EP, nou geen probleem en de kosten 0, dat noem ik nog een service, werd geregeld met Samsung.

ilduce44 04-10-2012

Gewoon goed. De site is voldoende informatief en de mensen in de winkels zijn ook altijd behulpzaam en geven je informatie daar waar het hoort.

rouville 01-10-2012

Zeer goede service, na bestelling via website, binnen het uur gebeld. Bleek ook nog een aanbieding te zijn van een uitgebreidere versie droger en dit voor het zelfde geld. Keurig op zijn plek gezet, geïnstalleerd uitleg gegeven en oude machine meegenomen.

stannetje 23-09-2012

6,7
dhr had een lcd tv met een apart kastje erbij voor hd ontvangst.Kon daar niet goed mee omgaan vandaar aankoop van full hd tv, monteur had dit in eerste instantie niet begrepen, en had het kastje wederom aangesloten ,toen zat dhr nog met 2 afstandbedieningen. Monteur wilde de "oude" tv meenemen evenals het kastje, uiteraard niet de bedoeling.
Dit alles had niet gehoeven als er beter gecommuniceerd was binnen het bedrijf.

Ruudje11 20-09-2012

Wasautomaat besteld op de site ep.nl, een uur na bestelling gebeld door ep: Rickelman. En de wasautomaat hadden ze zelf op voorraad. Dus zelfe dag geleverd. Zelf 2 hoog! Geweldige service! Ben echt tevreden over de service! Super. Mediamarkt is hier niks bij!!!!

Yuna2010 26-08-2012

Wasmachine besteld via webshop.
Na een uur gebeld voor een afspraak.
Een datum en tijd afgesproken en een kwartier voor levering gebeld dat ze er aankwamen.
Oude machine meegenomen en nieuwe wasmachine aangesloten met uitleg.
Ben zeer te spreken over de gang van zaken.

Cor de Vries 1932 24-08-2012

Ik had een andere AEG wasmachine besteld, maar die was niet op korte termijn leverbaar. EP bood toen aan een duurdere AEG wasmachine voor dezelfde prijs te leveren.
Die wasmachine werd snel geleverd en geinstalleerd en functioneert prima!
Alle lof dus voor de service van EP!

peterpauldejong 03-08-2012

Op de website van EP.NL een bosch wasautomaat besteld en deze moest afgeleveverd worden in H.I.Ambacht door EP vanhouwelingen uit brandwijk ze hebben hem direct op de zolder geplaatst en hem gratis aangesloten op de trekschakelaar... heel veel dank EP van Houwelingen TOP ZAAK!!!

274au 01-08-2012

Ik heb een LG TV gekocht via de site van EP.

De site is mooi overzichtelijk en duidelijk. Bij het zoeken kan je prijsklasse, formaat, etc. instellen zodat je snel een overzicht krijgt van de voor jou interessante producten. Betalingsopties zijn prima en de levering verliep ook prima. De TV werd een dag later geleverd dan in eerste instantie beloofd was, maar dit werd netjes door gecommuniceerd en ik ben niet zo iemand om daar dan een probleem van te maken.

Met de after sales heb ik nog geen ervaring, maar het is altijd handig om een fysieke winkel in de buurt te hebben daarvoor! Ik verwacht daar dan ook weinig problemen mee.

M. Bergevoet 27-07-2012

Miele wasmachine gekocht via de site. Duidelijke informatie over de verschillende produkten zodat je als consument een goede keuze kunt maken. Na bestelling werd ik binnen een uurtje gebeld door EP Boelaars over de levering en de instalatie. De wasmachine werd binnen twee dagen geleverd en geinstaleerd op zolder, prima service van de jongens.