EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1025 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P van Dee 20-05-2013

op mijn vraag of de tv makkelijk aan te sluiten was, antwoorde de "bezorger" oh ik wil hem wel even aansluiten
en dat bleek zonder kosten.

Adje B. 18-05-2013

overzichtelijk

Altijd geweldige service gehad

geen

Aanbeveling
Ivm. goede en snelle service

Harry 1863 17-05-2013

Naast het gemak van het bestellen en laten leveren via internet biedt men (kosteloos) de oplossing om het oude apparaat mee te nemen.

Installatie en uitleg door kundige en vriendelijke medewerkers.

Assortiment
Het product van mijn voorkeur is aanwezig inclusief andere vergelijkbare modellen.

Aanbeveling
Zonder meer een zeer goede winkel met een sterk service-gerichte instelling.

nieuweklant 16-05-2013

snel en gemakkelijk te bestellen

prima en snelle levering

ruim voldoende keuze

zie boven

Extra toelichting
algemeen zeer goed.

49bennie 15-05-2013

prima kontakt zowel web-site als leverancier.
artikel op tijd geleverd als afgesproken
EP echt aan te bevelen.

Jeroen Diek 15-05-2013

Bestelling gedaan en dag erna netjes gebeld door de firma Boelaars. Levering erg netjes op tijd en zeer netjes afgeleverd. Zeer vriendelijk geholpen.

Een zeer tevreden klant.

jkouwen 14-05-2013

goede terug koppeling na bestelling en snel bezorgd.tijdens actie periode gekocht en na 10 dagen panasinic KX-TG6723 telefoonset gratis thuis bezorgd.
Was een prima keuze

Marco van der Zwam 13-05-2013

Eenvoudig bestellen via website. Tv kon 2 dagen na bestelling opgehaald worden in een winkel. Kon ook thuis laten bezorgen maar gaf zelf de voorkeur aan afhalen. Binnen een straal van 10 kilometer waren 3 winkels aanwezig.
Vriendelijke verkoper. Kreeg keurig telefonisch bericht dat tv binnen was en kon worden opgehaald. Prijs voor de webaanbieding zeer scherp.

Petra78 11-05-2013

De levering door EP is zeer correct verlopen. Na bestelling ben ik door EP gebeld over de afleverdatum, waarbij met mijn voorkeur rekening werd gehouden. Wel heb ik 20 euro extra betaald voor afleveringskosten, maar de wasmachine werd keurig geinstalleerd en de oude werd meegenomen. De monteur nam ook de tijd om de werking van de diverse programma's uit te leggen. Nog geen ervaring met aftersales.

2contact2 09-05-2013

Bij Bolcom eerst een bestelling gedaan voor dit produkt, maar het was niet leverbaar.
Na weken wachten weer in nalevering.
Bij EP gekocht en 2 dagen later in huis zonder problemen.

R.M. de Graaf 08-05-2013

Via diverse sites prijzen, prestaties vergeleken van grote LED TV's en we kwamen uit bij EP. TV bestelt via Internet en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd door de EP bezorger. Hij heeft de TV uitgepakt, TV geinspecteerd op mogelijke schade, de zenders ingesteld uitleg gegeven over de TV. SUPER SERVICE!! Waar vind je dit nog, als je iets besteld op het Internet moet je echt alles zelf doen.
Bij EP dus niet. Voor ons was dit de eerste aankoop bij EP maar zeker, heel zeker niet de laatste.

Dank EP!

JanvanLieshout 03-05-2013

Wasmachine stuk, dus even naar EP: John van de Rijt in Tilburg gebeld met de vraag of reparatie mogelijk was. Na goed geholpen te zijn aan de telefoon, werd de monteur direct gestuurd. Binnen een kwartier(!) waren de versleten koolborstels vervangen en draaide mijn ouwe trouwe wasmachine weer! Prima service, vriendelijk, niet duur en supersnel! Rob en monteur: mijn dank.

TionV 01-05-2013

Op zoek naar een koelkast ben ik bij EP: beland. De site is overzichtelijk waardoor je goed kunt zoeken. Uitgekomen op een samsung koelkast en een bestelling geplaatst. Een aantal uur later gebeld door EP: wanneer de levering plaats kon vinden. De koelkast werd netjes geleverd en geïnstalleerd. Ik ben erg blij met de snelle levering en service van EP:

Pvandebraak 25-04-2013

Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Het betalen kon zelfs met de pin aan de deur. Nog een beetje advies gekregen over het aparaat, wat heel handig van pas zal komen.

danny97 25-04-2013

Oh help wasmachine kapot
Snel naar EP in Bunschoten gereden en ik binnen 2 uur was de oude weg en stond er een nieuwe te blinken
Wat een super service
Geweldig
Bedankt voor de snelle levering EP bunschoten

Wiel Klaassen 03-04-2013

Bestelling snel en correct geleverd, ondanks de paasdagen. Zaterdag besteld en Woensdag geleverd door Electronic Partners :van Benthum uit Groesbeek.

ancoprins 17-03-2013

Heb de wasmachine online besteld, vanuit Haarlem hebben ze me gebeld dat ze bij deze zaak het erg druk hebben en dat ze het aan EP IJmuiden door geven en wanneer het mij uitkomt dat ze de wasmachine konden brengen. Kort daarna door IJmuiden gebeld en alles is perfect geregeld.Je moet wel iets extra's betalen om het 2 hoog te laten brengen en de oude wasmachine te laten ophalen maar alles word gedaan, gecheckt en goed uitgelegd.

dennis2227 25-02-2013

zeer tevreden over afhandeling, service en plaatsing van de nieuwe wasmachine die wij gekocht hebben bij EPwitgoedhuis. In de winkel gelijk een afspraak gemaakt voor de levering wat binnen 1 dag kon omdat de wasmachine op voorraad was. degelijke plaatsing, duidelijke instructie door de monteurs en nette afhandeling.

C.W 24-02-2013

Een hele correcte en snelle levering . Een aanrader !! Ook contact met het filiaal is geweldig , het personeel staat je correct en netjes te woord , want we hadden het product via de web winkel gekocht .

Ben 023 19-02-2013

Wij hadden via internet een afspraak gemaakt om een afzuiginstallatie en een gasplaat te laten opmeten. Toen de medewerker er was hebben wij hem ook even op zolder laten kijken om onze oude wasmachine en droger te bekijken, met de vraag of zij deze ook konden leveren en plaatsen op 3 hoog en de oude wasmachine en droger mee terug zouden nemen. De man keek bedenkelijk,maar dacht dat het wel zou lukken. Enkele dagen later werd inderdaad de wasmachine en droger geleverd. Hetgeen wij niet voor mogelijk hadden gehouden gebeurde....... De wasmachine en droger werden 3 trappen op gesjouwd, de oude wasmachine en droger werden naar beneden getild, waarbij ik wil opmerken dat de firma Knol ruim 2 uur bezig geweest is, leuningen van de trap afgehaald en herplaats hebben! Kortom grote klasse! Hetgeen 10 jaar geleden de verhuizers hadden gedaan, deden nu de medewerkers van de firma Knol. U begrijpt..... Wij zijn reuze tevreden. Toen we wilden afrekenen werd er gezegd, komt u morgen maar even naar de winkel! Wat een vertrouwen. Hieruit blijkt toch echt, dat zij service en klasse leveren. Voor ons geen grote prijspakkers, maar liever iets duurder met veel meer service!
Firma Knol, bedankt!

jasmijnp 19-02-2013

zeer tevreden over afhandeling, service en plaatsing van de nieuwe wasmachine. Na betaling werd ik binnen 2 uur gebeld voor een afspraak om de machine te leveren, incl. checken van de gegevens, bijleveren onderhoudscontract. omdat dit type wasmachine op voorraad was kon hij de volgende dag al geleverd worden. degelijke plaatsing, duidelijke instructie door de monteurs en nette afhandeling.

mvhoorn 09-02-2013

De wasdroger is woensdagavond besteld en donderdagmorgen werden we al gebeld voor een leveringsafspraak. De wasdroger is zaterdagmorgen gebracht en aangesloten. Het model dat we besteld hadden, had een lange levertijd, maar we mochten voor hetzelfde bedrag een droger die iets duurder was. Wij zijn er blij mee.

JoostSt 07-02-2013

Perfecte installatie-service van EP!
De keurige monteur heeft de televisie geplaatst, aangesloten op internet, alle digitale zenders geïnstalleerd en mij ook nog eens de basisfuncties uitgelegd.
Kortom: uit de kunst
Prima winkel!

A. Hussaarts 19-01-2013

Wij hebben bij diverse winkels ons laten informeren en hierbij kwam Beerepoot bij ons het meest betrouwbaar over. Er werd gevraagd naar wat wij als eisen hadden en hierop hebben zij ons diverse modelen laten zien.
Uiteindelijk werd het een AEG wasmachine. Prijs was dik in orde en deed niet onder met betrekking tot de "prijenknallers". Wasmachine werd keurig bezorgd en aangeslote. Wij hadden nog een probleem met de kraan die begon te lekken. Hiervoor kwamen zij kostenloos voor terug en gaven een goed advies.

corveritas 18-01-2013

Wij hebben via internet een droger besteld en betaald bij EP Stevens. We werden vlot teruggebeld, met de mededeling dat dit een model is wat er net uit is bij AEG......... Maar geen nood, EP Stevens wilde ons het nieuwste model er voor in de plaats leveren, het prijsverschil van 250 euro namen zij voor hun rekening. De monteur heeft alles naar volle tevredenheid aangesloten en even het apparaat kort uitgelegd.
Zelfs heb ik nog een vraag mogen stellen over een ander apparaat in ons huis waar iets mee loos is.
Dat dit nog bestaat in deze gejaagde en oppervlakkige maatschappij, daar sta je wel even van te kijken! Wij zijn blij met EP Stevens.

corveritas 18-01-2013

Dat dit nog bestaat in deze gejaagde en oppervlakkige maatschappij, daar sta je wel even van te kijken! Wij zijn blij EP Stevens.

J en D 18-01-2013

EP. Heeft een snelle levering en een goede service. Wasmachine binnen 3 dagen na bestelling thuis.De smart tv is thuis ingesteld zeer goed.En de tv voor de slaapkamer werd ook keurig geplaatst. WIj zijn zeer tevereden over Ep

Diana V 16-01-2013

Oude machine kapot, meteen een grotere uitgezocht op Internet. Wij zijn uitgekomen op een AEG Lavamat 75675,
7 Kilo en een hoge centrifugeersnelheid van 1600 toeren.
’s Avonds besteld via EP.nl betalen bij aflevering, Volgende ochtend gebeld door de EP winkel uit Bunschoten.
Oude machine van zolder meegenomen en de nieuwe waterpas neergezet. Wij hebben uitleg gekregen over de werking en onderhoud van de machine. Uiterst correcte bezorgers. Wij kunnen gelukkig weer wassen. Fantastische service.
Bestellen via internet, maar wel de service van de vakman.

geerdebeer 16-01-2013

EP Hoorn. Prima aflevering. Men houdt zich ook aan de afgesproken tijd. Goede reactie van klantenservice naar aanleidimg van een email, reactie binnen een half uur

EP.nl 29-01-2013

Kunt u uw volledige ordernummer en productnaam sturen van uw order op EP.nl naar whaan@ep.nl?

Wanneer uw order in het systeem staat zal ik contact met u opnemen voor de afhandeling van de prijs.

Truus Poort 15-01-2013

Bij EP Heinen wordt je altijd correct geholpen en er wordt een goede service gegeven.
Vriendelijk personeel

Dennis Lodeweges 15-01-2013

Uitstekend advies en de bestelling en levering voldeden precies aan mijn verwachting. Nadien had ik een paar vragen waarmee ik keurig telefonisch mee ben geholpen.

Martijn123459 15-01-2013

EP heeft een goede en overzichtelijke website, goede service en prima bereikbaarheid. Erg klantvriendelijk! Ook in de winkels zelf kom ik graag.

motor racer 15-01-2013

ik heb ep als zeer maar dan ook als zeer prettig ervaren leuke mensen en goede voorlichting.
bij aflevering nogmaals de vraag bent u tevreden of moet er nog iets gebeuren
nee een winkel om aan te bevelen

stieneke1 15-01-2013

Goede service, levering en afhandeling. Met vragen kun je de winkel altijd bellen. Bij klachten en of vragen staan ze je altijd heel vriendelijk te woord, niets is EP te gek. Helemaal super!!!!!

Paul_HHW 13-01-2013

De website EP.nl vindt ik heel goed. Het ziet er compleet en overzichtelijk uit. Hoe zoek ik: Het door jou gezochte product is snel via de kolomkoppen bovenin te vinden. Vervolgens gaat het scrollen tussen de EP producten soepel. Bij het product staat indien er een beoordeling op kieskeurig.nl is een duidelijke beoordeling via een sterrensysteem. Voor meer informatie klik op de productnaam en in het volgende scherm kun je de kenmerken van het product lezen. Verder vind ik het prettig recensies van andere kopers te lezen. Wil je dat klik dan op het grijze getypte woord (beoordeling) in het “kenmerken“ scherm. Heel vlot verschijnen dan de recensies van Kieskeurig.nl.

Wanneer je jouw keuze hebt gemaakt klik dan op “in de winkelwagen” en het door jou gekozen product verschijnt met Productnaam, product foto, op voorraad J/N, prijs en eventuele kortingspercentage nogmaals vlot en duidelijk op het scherm. Het is hierdoor goed te zien dat je het juiste product besteld. Omdat ik vlak bij de EP winkel woon heb ik verder niet via internet besteld en de vervolgschermen ingevuld ik ben er met de auto naar toe gereden. De door mij bezochte EP winkel Zuid-Scharwoude is eenvoudig te vinden bij een kruispunt met voldoende parkeergelegenheid.

Mijn vrouw ik en de kinderen. Zijn zeer vriendelijk ontvangen bij EP:Jack Stet. Dorpsstraat 435 1722 EH Zuid Scharwoude. Wij voelden ons direct thuis bij EP. Wij konden zonder schroom diverse vragen stellen over een Philips telefoonset. we kregen een duidelijk en deskundig antwoord en namen deze set mee.

De kinderen ontvingen nog een EK-voetbal kado van de EK-voetbal actie. Helemaal top!

etjhouben 12-01-2013

klantvriendelijk bij ep haarlem word goede uitleg gegeven over de goederen en werking ervan , snelle aflevering ook na aflevering geeft ep goede en snelle service voor reparatie of uitleg van aangekochte goederen

Scheeren 05-01-2013

Donderdag was onze aeg lavamat eco wasmachine na 12 jaar tropendienst (huishouden van 8 personen) toe aan vervanging, hij begon te lekken.
Uren zitten te zoeken op internet naar de meest voordelige wasmachine, en toen na overleg zoeken naar een was-droogcombi.

Voor de gein ook snel gekeken bij de website van EP-Zijlstra van Heerlen. Enkele jaren geleden hadden wij hier een ijskast en diepvries gekocht, met goede ervaringen.
Wat bleek, de was-droogcombi's waren net zo goedkoop en soms goedkoper dan bij de grotere bedrijven.
Verschillende modellen vergeleken via de website en een uitgekozen, niet meteen besteld via de website wat wel mogelijk is maar eerst nog wat persoonlijk advies.

Dus 's middags in de auto gestapt, naar Zijlstra toe. Geen ge-ouwehoer om een duurdere aan te smeren, meteen besteld bij leverancier en op ons verzoek twee dagen later geleverd en aangesloten.

Na plaatsing werd de Samsung was droogcombi getest en de bediening goed uitgelegd.
Er werd gewezen op de standaard garantie en de mogelijkheid om extra garantie te kopen, zonder dit op te dringen. Als er problemen zijn zowieso altijd bellen voor een pasklare oplossing. Dat is pas service.

Die zekerheden van EP zijn zeer zeker waar bij EP-Zijlstra.
Ben heel erg tevreden over deze zaak.

harry keunekamp 04-01-2013

prima service voor toch weinig.Een goed oor voor gehoor voor allebei.Instalatie in prima overleg.Ook afvoer oude tv en dozen plastic geen probleem.

Tonywest 04-01-2013

Snel inzicht in de diverse mogelijkheden van de wasautomaat met daarbij doorslaggevende prijs/kwaliteitverhouding. Bestelling, levering en uitleg ter plekke zondermeer optimaal !

AnjaK 04-01-2013

2,5
Onbegrijpelijk hoe deze website zo'n hoog cijfer heeft gekregen. Bij elke acite moet ik er achter aan bellen. Levering: niet geleverd, want koerier had het weer meegenomen. onbekend waarom. Kleur niet juist geleverd. Bij retour: geen terugmelding. Hoe moet je retourneren: achteraan gebeld (2x). Geretourneerd.. Geld terug? Nee. Weer bellen. Ja, ik zie dat het nog niet terugbetaald is.. bel u terug. Gek word je ervan. Bij andere sites krijg je keurig meldingen op de email van de acties en alles binnen een redelijke tijd.

EP.nl 16-01-2013

Geachte mevrouw,

Wij betreuren het zeer dat u een dergelijke ervaring heeft gehad met EP:. De levering en opvolging van deze specifieke bestelling hebben wij onder de loep genomen om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen. Wij gaan namelijk uit van een uitzondering in onze dienstverlening, omdat wij staan voor zekerheid en gemak voor onze klanten. Zoals aangegeven in het telefonische gesprek van vorige week, nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie.

Wij willen u in ieder geval bedanken voor uw open terugkoppeling omtrent de ervaring met onze webwinkel. Zo kunnen wij onszelf en onze dienstverlening, immers blijven verbeteren en de tevredenheid van onze klanten voorop stellen.

EP.nl

Ronsol 24-12-2012

De snelheid van leveren en vooral de aandacht van de winkelier EP Stet te Zuid Scharwoude is heel fijn. In deze snelle tijd is het goed om te zien en mee te maken dat service en kwaliteit en klantvriendelijkheid nog bestaan!

beterbart 22-12-2012

Ik had al een Router van sitecom maar wilde er graag nog 1 om deze als repeater te gebruiken. Deze heb ik toen bij ep gekocht. Nadat ik hem thuis had aangesloten bleek dit voor mij echter niet te werken. Ik kon het gekochte product zonder problemen weer terug brengen en ik kreeg gewoon mijn geld terug. Dus geen tegoedbon maar gewoon contant geld. Vervolgens ben ik thuis gaan kijken wat er aan scheelde en uiteindelijk ben ik terug gegaan naar de winkel en heb ik zeker een half uur gepraat met de verkoper wat voor mij een oplossing kon zijn. Hij gaf mij bijzonder goed advies en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik nu een goeie internetverbinding heb zonder dat hij mij wat heeft verkocht. Wat een uitstekende service! Niet alleen maar bezig om wat te verkopen aan de klant maar echte gerichte service. Je merkt aan alles dat ze de klant willen helpen en een tevreden klant willen hebben. Ook dat de medewerker zo ruim de tijd voor mij nam terwijl er nog andere klanten waren zonder mij wat te willen verkopen wordt zeer gewaardeerd! Mijn advies als je een keus hebt koop dan bij ep!

Gator 22-12-2012

Nog nooit hebben wij zo een deskundigheid , betrouwbaarheid en service meegemaakt in welke winkel waar wij ooit iets gekocht hebben. Bij onze verhuizing hebben wij alles nieuw gekocht, TV's, TV meubels, vaatwasser, koelkast, dvd spelers, muziek installaties, stofzuigers, laptop, ipad, keuken apparatuur etc. etc. Door de service en deskundigheid kwamen wij steeds terug. Toen onze Amerikaanse koelkast pas wat later geleverd kon worden, kregen wij een grote bos bloemen als excuus. Ook toen wij in nood verkeerden en snel een nieuwe laptop nodig hadden, werd die thuis bezorgt binnen een paar uur, helemaal klaar voor gebruik gemaakt. Als wij weer wat nodig hebben gaan wij direct naar EP te Hoorn

Liane Ligthart 22-12-2012

Op zondagmiddag laat oude wasmachine het uiteindelijk helemaal afweten. Op internet gezocht naar nieuwe wasmachine, op EP.nl gevonden en besteld. Op maandag al telefonisch benaderd voor afspraak voor levering > woensdagmiddag. EP Apeldoorn kwam op afgesproken tijd, plaatste nieuwe wasmachine (op 2e verdieping), nam oude machine mee en na betaling via mobiele pin was het allemaal heel snel en goed geregeld!!

Liane Ligthart 22-12-2012

bol77 22-12-2012

Klantvriendelijk, goede informatie voor een makkelijke keuze.
Vaak zit het prijsverschil in de kwaliteit. Bij EP krijg je goede kwaliteit voor een goede prijs.

lunchbox1098 22-12-2012

Een telefoon besteld op internet met de mogelijkheid om in de winkel te betalen ging perfekt (geeft toch een veiliger gevoel).
Netjes te woord gestaan en een fijne afhandeling al met al goede ervaaring.
Complimenten voor ep XXX in Loon op Zand.

Rick van der poel 21-12-2012

Ik ben zeer tevreden over EP.nl. Via de folder op de website gekomen. Op de site een makkelijk had ik een overzicht van de aanbiedingen. Uitgekomen op een AEG wasmachine. Wasmachine laten bezorgen met complete bezorgservice. Binnen enkele uren werd ik gebeld dat er een order binnen was en wanneer ik tijd had om de wasmachine te mogen ontvangen. Thuis bezorgd kreeg ik uitleg over welke programma's er waren en hoe alles werkte.

Ik ben zeer tevreden over de service van EP.nl.

Nevindemeijer 21-12-2012

Koelkast gekocht met op maat gemaakte kookplaat.
Fantastische winkel en een goede afhandeling.
Na verkeerde levering van de koelkast, zonder probleem een nieuwe koelkast gekregen.
Deze werd zelf gebracht door de bedrijfsleider.
Service uitstekend!

LuckyL 19-12-2012

Wow wat een service, initieel de verkeerde geleverd gekregen en zonder mokken om kunnen ruilen in een filiaal in de buurt.

Toppertje.