EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Melanie 12-04-2023

Ik heb gekozen voor deze winkel, omdat we deze winkel zelf in de buurt hebben. De levering en service was goed en snel.

Eveline 12-04-2023

De webshop was makkelijk in gebruik. Jammer genoeg was er vanuit jullie kant iets fout gegaan in het proces waardoor de vaatwasser een dag later geleverd werd. In feite geen probleem, maar het had wel fijn geweest als jullie dat op tijd hadden laten weten

Theo 12-04-2023

Na aankoop gebeld over levertijdstip. Op aangegeven tijdstip heeft er geen levering plaatsgevonden. Balen. Gebeld met leverancier EP IJsselstein. Na navraag intern bleek levering niet in planning en machine niet op voorraad. Toen is aangeboden om diezelfde dag een upgrade machine te leveren zonder extra kosten. Dat is ook gedaan door twee vriendelijke en capabele medewerkers.
Dat heeft onze negatieve ervaring veranderd in een positieve

Mehmet 11-04-2023

Product kopen bij EP is heel makkelijk , snel en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden 👍

Moi62 11-04-2023

Makkelijk te vinden wat je nodig denkt te hebben
Afspraak gemaakt voor levering en zeer nauwkeurig op tijd geleverd en oude machine weer mee terug genomen

Jeanet 11-04-2023

Goeie service, bezorgd bij de deur. Wij zijn helemaal tevreden, en zou de volgende keer weer bij ze bestellen.

Arie 10-04-2023

Gebruik vriendelijk ,duidelijke afspraken snelle levering . keurig op tijd Toppie .

Aga 10-04-2023

Mijn favoriete winkel. Groot assortiment, goede prijzen en snelle levering. Ik kies altijd de EP

Lulu 10-04-2023

Eerst een goed advies voor een wasmachine. Klantvriendelijk, snelle levering en vriendelijk, deskundig, bezorger

Coen 10-04-2023

Via webshop vaatwasser besteld. Bestelbevestiging snel in de mail. Daarna geen bericht meer over afleverdatum (had voorkeur opgegeven). In de bevestigingsmail staat alleen dat er een bericht komt als het apparaat het magazijn verlaat. Op de geplande datum niet ontvangen op de afleverdatum. EP gebeld, bijkt dat er geen bericht komt omdat levering via EP winkelier verloopt. Die gebeld, daar bleek het apparaat te staan, is alsnog op afleverdatum gebracht. Dat kan beter!

Paula 10-04-2023

Bezorging ging uitstekend.
De twee bezorgers van mijn nieuwe wasmachine waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De wasmachine was netjes uitgepakt en geplaatst in de bestemde ruimte. Ik zal zeker mijn toekomstige bestellingen plaatsen bij EP.

Chantal 09-04-2023

Online een wasmachine besteld omdat de oude de geest had gegeven.
De volgende dag stond de wasmachine bij ons thuis vrolijk op zijn nieuwe plek wasjes te draaien. Goede en snelle service!

Jojo 09-04-2023

Via internet een product gekocht en dat ging heel soepel. Ook de bezorging, geen probleem

Geert 09-04-2023

Snelle levering en het artikel was in voorraad. De droger werd netjes afgeleverd en geplaatst en alle verpakking en het oude toestel werden meegenomen.

Liza 09-04-2023

Lekker thuis online bestellen, duidelijke site. Super tevreden over Miele stofzuiger.

Jan van Kees 08-04-2023

Eenvoudige bestelprocedure, vlotte afwikkeling en met track and tracé bestelling en levering goed te volgen. Snelle aflevering!

tony 08-04-2023

Prima service,

Na de online bestelling geplaatst te hebben binnen 10 minuten telefoon van EP, voor overleg over bedtelde produkt.
Meteen kreeg ik te horen wanneer en hoe laat deze bezorgd zou worden.
Produkt in uitstekende staat ontvangen en zeer tevreden over de service.

EP, bedankt...

Eveline 08-04-2023

Het bestellen ging zeer makkelijk. Helaas was er iets in de verwerking mis gegaan waardoor het product niet op de gekozen dag werd bezorgt. Ik kwam hier pas achter toen ik zelf contact op nam. Dat was een beetje jammer. De bezorging ging verder goed, vriendelijke bezorger die de vaatwasmachine zelfs naar binnen bracht. Vaatwasser zelf ook prima.

Sabine 08-04-2023

Online een droger besteld welke ik liever gister dan vandaag in huis wilde hebben met mijn grote gezin. Na de online bestelling werd ik gebeld dat het waarschijnlijk niet zou lukken de droger de volgende dag te bezorgen. Toen ik aangaf dat ik speciaal hier besteld had ivm de snelle bezorging werd hier direct actie op ondernomen. Meerdere malen telefonisch contact gehad met EB Boelaars waarna mijn nieuwe droger de volgende ochtend werd bezorgd en geïnstalleerd door 2 vriendelijke heren. Top, dikke pluim en heel erg bedankt voor de goede service!

Adrienne 07-04-2023

Vond de levertijd veel te lang heb m zondag besteld en is vrijdagavond pas geleverd.

ruud 07-04-2023

Ik ben zeer tevreden over de EP winkel in 't Harde. Nadat er een misverstand was met het groot magazijn van EP heeft EP 't Harde het zeer goed en vakkundig opgelost!

rob 07-04-2023

via Bol besteld bij EP en bestelling verliep heel soepel, ook direct een leveringsafspraak gemaakt bij bestelling
droger werd zelfs een dag eerder geleverd (gelukkig waren we thuis :)
fijn dat oude apparaat gelijk meegenomen kon worden
erg tevreden over nieuwe droger

E Nouwen 07-04-2023

snelle service, site duidelijk, mooie prijs, op tijd gelevert volgens afspraak.

nbmv 07-04-2023

Telefonisch besteld bij EP Faber in Kollum.
snelle levering, gisteren besteld, vandaag geplaatst. Vriendelijke bezorger.

Ton 07-04-2023

Duidelijke site met goede omschrijvingen en adviezen van de koelkast. daarnaast was de koelkast goedkoop en direct leverbaar.
bij de levering was hij keurig verpakt