EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

arendvreugdenhil 20-06-2013

uitzoeken via internet en toch winkel service

houden zich aan de afspraak, vriendelijke benadering.

Assortiment
Via internet natuurlijk meest uitgebreid.

Aanbeveling
Al langer klant, altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Extra toelichting
Meest eenvoudige wijze van kopen, enorm assortement geen vooruit betaling en evt. aftersales service.

niekmulders 18-06-2013

Het gemak van online bestellen

Een doos opsturen is niet echt service. Dat moet nog blijken als er echt iets aan de hand is.

Aanbeveling
Op de site stond dat de printer niet op voorraad was terwijl achteraf bleek dat dat wel zo was. Dus de site was niet bij.

J.Comello 18-06-2013

ingewikkeld apparaat, maar na enige tijd is het meeste nu wel duidelijk.

vriendelijk personeel,apparaat perfect geplaatst.

Assortiment
weinig voorraad in de winkel,moest per internet besteld worden.

Aanbeveling
prima en keurige zaak met deskundig en vriendelijk personeel.

Jermar 18-06-2013

Zeer snel geregeld allemaal

Ik kon kiezen tussen bezorgen of ophalen bij een fysieke winkel, een dealer. Dat laatste heeft mijn voorkeur, dan heb je toch een 'gezicht', heel fijn.

Aanbeveling
Ik zou geen nadeel kunnen noemen

gewoon zeer tevreden.

pwvandenberg 17-06-2013

Afvaller 17-06-2013

De bestelling ging prima en de bevestiging kreeg ik gelijk

Ik kreeg snel een mail dat het product nog niet geleverd kon worden binnen de gepubliceerde tijd, met de vraag of ik wilde weachten of niet.

Assortiment
Kon alles vinden wat ik nodig had

Goede communicatie

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de manier van communiceren en begeleiden van de levering

MarkEP 17-06-2013

Besteld via internet, de volgende ochtend werd ik al gebeld voor een bezorg afspraak.

Er is alles aan gedaan om de koelkast op zaterdag ochtend te bezorgen.

Assortiment
Meer dan voldoende keuze op de web site en in de winkel.

Aanbeveling
De combinatie web site, winkel, eigen bezorgers van de winkel, het directe contact, betalen bij ontvangst, allemaal zeer goed.

Kasten 16-06-2013

goede aanbieding, op de locatie naar wens af te halen.

prima info over de aankoop bij de gekozen winkel in Enter.

kan uitgebreider.

Aanbeveling
Jazeker, rustig en goed geholpen! (accesoires erbij!)

O.G. Boer 14-06-2013

7,3

Eenvoudig te bestellen alleen het transport loopt over te veel schijven van magazijn naar winkel In de winkel wist men in eerste instantie geen order te vinden

Watapatja 13-06-2013

Extra toelichting
Via de EP website heb ik een Philips smartTV gekocht die ik later bij een van de vestigingen heb opgehaald. De TV was in de aanbieding bij meerdere aanbieders en was erg scherp geprijsd. Omdat ik de TV eigenlijk eerst wilde zien voor ik deze aan zou schaffen heb ik weekend gewacht om de week erop de TV te bekijken in een winkel. Ik kwam er toen achter dat de actieprijs op dat moment bij het merendeel van de aanbieders niet meer gelde waardoor de TV zo'n 100 euro duurder werd. Via kieskeurig kwam ik eracher dat EP de TV nog wel tegen het gereduceerde tarief kon bieden. Het bestellen via de site ging erg makkelijk. Binnen een paar uur kreeg ik een belletje van de vestiging om af te spreken wanneer ik de TV kon komen ophalen. In de winkel werd ik snel geholpen en heb ik de TV betaald. Erg handig en een fijne service. Een aanrader.

1254544566656 12-06-2013

Bij toeval kwam ik de leverancier tegen op kieskeurig.nl met een zeer hoog eindcijfer 9.0

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Assortiment
Zeer groot assortiment en merendeel is op voorraad

Aanbeveling
Had er nog nooit van gehoord maar door kieskeurig.nl achter gekomen.
Gaat zeker in mijn favorieten en zal zeker reclame voor ze maken naar andere

Extra toelichting
Hp printer 6520 besteld ivm dat ze de goedkoopste waren dezelfde dag geld gestort en omdat het produkt op voorraad was de volgende dag in huis. Pakketkosten € 4.95 Al vrijwel direct na betaling de factuur per mail. Zeer netjes afgehandeld!!!!!

Seecuman 12-06-2013

openen en sluiten gaat perfect. lampje geeft veel licht alles ruim en overzichtelijk

complimenten aan de monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam

Extra toelichting
gezien de service, zeer zeker aanbevelingswaardig

H.Snoeijer 12-06-2013

_Ilse_ 08-06-2013

Yvonne05101949 08-06-2013

Makkelijk bestellen via internet

De service is altijd goed, zoals ik gewend was toen EP nog in Rozenburg gevestigd was

Assortiment
Groot assortiment, maar ik wist precies wat ik wilde hebben.

D.Heijl 06-06-2013

Keurig gebeld over tijdstip aflevering, resp. gemeld dat product een dag later binnen was gekomen

LAMBERT GEURTS 02-06-2013

Opgezocht via internet

Opgebeld naar het filiaal burg. De vlugtlaan 101 te amsterdam, mijn verzoek ingediend na 3 telefoontjes konden wij onze samsung flattv ophalen het was in 1 1/2 uur voor elkaar, dat noem ik nog eens service bravo mannen

Assortiment
Vanwege de service de bereidheid om op zoek te gaan naar jouw wensen

zie boven

jeroen_vd 01-06-2013

Bestelling netjes binnen gebracht en gecontroleerd op volledigheid. Super dat ook 's avonds geleverd kon worden. Geplande levering tussen 1800 en 2100 uur werd 18.15. Super!

adriana83 01-06-2013

website is erg overzichtelijk! Alleen klopt niet altijd de leveringstijd

super service!! Product dat ik bestelde was volgens website 1 tot 3 dagen levertijd, bleek langer te zijn, te lang om zonder wasmachine te zitten, Ze kwamen met een top oplossing in mijn voordeel! Petje af voor deze service!

Assortiment
Het assortiment is overweldigend, echt zo veel keus dat ik er zelf niet uitkwam, en even gebeld heb naar klantenservice voor advies!

Aanbeveling
Absoluut doen, service is goed, je word vriendelijk en snel te woord gestaan. Word netjes thuis afgeleverd. Ik raad het iedereen aan.

J. Sprangers 31-05-2013

Snelle en gemakkelijke bestel procedure.

Snelle response en levering

Assortiment
Ruim assortiment en scherpe prijzen.

Carol-Mustang 31-05-2013

Via beslist.nl naar de goedkoopste en snelste levering gezocht en jullie kwamen er meteen uit

Bezorgt en aanbod van hulp als het niet mocht lukken maar dat ben ik al gewend van EP Apeldoorn (de Mheen)

Aanbeveling
Al vaker aanbevolen omdat ik het vriendelijk personeel vind en de service ouderwets goed is.

Extra toelichting
EP Apeldoorn kwam uit de bus als de goedkoopste voor mijn tv en ik werd gelijk heel blij. ik weet zeker als er iets zou zijn dat ze hard voor mij lopen en hun best doen om het eventuele probleem op te lossen. Ii ben al vaker in de winkel geweest en heb daar hele goede ervaringen met advies, tijd, geduld en service

Dirk ter Veen 31-05-2013

bierwolf 31-05-2013

Ramon CR 28-05-2013

Had lastig voorstel nog twee weken wachtend op vakantiegeld. Wilde een tv van model 2012 waarvan er nog twee waren. goed geholpe

persoonlijk en goed geholpen aan een mooie Panasonic TX-L47ET50

Aanbeveling
door persoonlijke service goede aflevering van product voor nog geen twintig euro geinstaleerd dat betekende drie gameconsoles 2 decoders een pc aanagesloten en gecontroleerd

Extra toelichting
Vooral het reserveren wat eigenlijk niet mogelijk was maar de bereidwilligheid mee te denken en door vast te bestellen en besteldatum tweeënhalve week in toekomst te plannen erg goed geholpen met vooral dank aan medewerker Marcel van EP in Leiden

a.b. d. j. 25-05-2013

wvorselman 25-05-2013

svdmeer 24-05-2013

fijne en overzichtelijke site. En alles wordt voor me gedaan (bezorgen en aansluiten).

heel netjes. bezorgen, aansluiten wasmachine, meenemen oud apparaat. En zeker als je op de 3e verdieping woont is het erg prettig als dat allemaal wordt gedaan :-)

Prima!

Aanbeveling
website en service heel netjes en allemaal inbegrepen bij de prijs

Extra toelichting
Vooral fijne service. Machine wordt bezorgd, naar boven getild, aangesloten, oude machine meegenomen en dat allemaal zonder extra kosten.

beb van der baars 24-05-2013

heel eenvoudig te bestellen

netjes afgeleverd

genoeg keus

nette vriendelijke behandeling

Frank Oling 20-05-2013

via web besteld dus geen ervaring met de winkel zelf

telefonisch en bij bezorging vriendelijke service

P van Dee 20-05-2013

op mijn vraag of de tv makkelijk aan te sluiten was, antwoorde de "bezorger" oh ik wil hem wel even aansluiten
en dat bleek zonder kosten.

Adje B. 18-05-2013

overzichtelijk

Altijd geweldige service gehad

geen

Aanbeveling
Ivm. goede en snelle service

Harry 1863 17-05-2013

Naast het gemak van het bestellen en laten leveren via internet biedt men (kosteloos) de oplossing om het oude apparaat mee te nemen.

Installatie en uitleg door kundige en vriendelijke medewerkers.

Assortiment
Het product van mijn voorkeur is aanwezig inclusief andere vergelijkbare modellen.

Aanbeveling
Zonder meer een zeer goede winkel met een sterk service-gerichte instelling.

nieuweklant 16-05-2013

snel en gemakkelijk te bestellen

prima en snelle levering

ruim voldoende keuze

zie boven

algemeen zeer goed.

49bennie 15-05-2013

prima kontakt zowel web-site als leverancier.
artikel op tijd geleverd als afgesproken
EP echt aan te bevelen.

Jeroen Diek 15-05-2013

Bestelling gedaan en dag erna netjes gebeld door de firma Boelaars. Levering erg netjes op tijd en zeer netjes afgeleverd. Zeer vriendelijk geholpen.

Een zeer tevreden klant.

jkouwen 14-05-2013

goede terug koppeling na bestelling en snel bezorgd.tijdens actie periode gekocht en na 10 dagen panasinic KX-TG6723 telefoonset gratis thuis bezorgd.
Was een prima keuze

Marco van der Zwam 13-05-2013

Eenvoudig bestellen via website. Tv kon 2 dagen na bestelling opgehaald worden in een winkel. Kon ook thuis laten bezorgen maar gaf zelf de voorkeur aan afhalen. Binnen een straal van 10 kilometer waren 3 winkels aanwezig.
Vriendelijke verkoper. Kreeg keurig telefonisch bericht dat tv binnen was en kon worden opgehaald. Prijs voor de webaanbieding zeer scherp.

Petra78 11-05-2013

De levering door EP is zeer correct verlopen. Na bestelling ben ik door EP gebeld over de afleverdatum, waarbij met mijn voorkeur rekening werd gehouden. Wel heb ik 20 euro extra betaald voor afleveringskosten, maar de wasmachine werd keurig geinstalleerd en de oude werd meegenomen. De monteur nam ook de tijd om de werking van de diverse programma's uit te leggen. Nog geen ervaring met aftersales.

2contact2 09-05-2013

Bij Bolcom eerst een bestelling gedaan voor dit produkt, maar het was niet leverbaar.
Na weken wachten weer in nalevering.
Bij EP gekocht en 2 dagen later in huis zonder problemen.

R.M. de Graaf 08-05-2013

Via diverse sites prijzen, prestaties vergeleken van grote LED TV's en we kwamen uit bij EP. TV bestelt via Internet en deze werd de volgende dag keurig afgeleverd door de EP bezorger. Hij heeft de TV uitgepakt, TV geinspecteerd op mogelijke schade, de zenders ingesteld uitleg gegeven over de TV. SUPER SERVICE!! Waar vind je dit nog, als je iets besteld op het Internet moet je echt alles zelf doen.
Bij EP dus niet. Voor ons was dit de eerste aankoop bij EP maar zeker, heel zeker niet de laatste.

Dank EP!

JanvanLieshout 03-05-2013

Wasmachine stuk, dus even naar EP: John van de Rijt in Tilburg gebeld met de vraag of reparatie mogelijk was. Na goed geholpen te zijn aan de telefoon, werd de monteur direct gestuurd. Binnen een kwartier(!) waren de versleten koolborstels vervangen en draaide mijn ouwe trouwe wasmachine weer! Prima service, vriendelijk, niet duur en supersnel! Rob en monteur: mijn dank.

TionV 01-05-2013

Op zoek naar een koelkast ben ik bij EP: beland. De site is overzichtelijk waardoor je goed kunt zoeken. Uitgekomen op een samsung koelkast en een bestelling geplaatst. Een aantal uur later gebeld door EP: wanneer de levering plaats kon vinden. De koelkast werd netjes geleverd en geïnstalleerd. Ik ben erg blij met de snelle levering en service van EP:

Pvandebraak 25-04-2013

Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Het betalen kon zelfs met de pin aan de deur. Nog een beetje advies gekregen over het aparaat, wat heel handig van pas zal komen.

danny97 25-04-2013

Oh help wasmachine kapot
Snel naar EP in Bunschoten gereden en ik binnen 2 uur was de oude weg en stond er een nieuwe te blinken
Wat een super service
Geweldig
Bedankt voor de snelle levering EP bunschoten

Wiel Klaassen 03-04-2013

Bestelling snel en correct geleverd, ondanks de paasdagen. Zaterdag besteld en Woensdag geleverd door Electronic Partners :van Benthum uit Groesbeek.

ancoprins 17-03-2013

Heb de wasmachine online besteld, vanuit Haarlem hebben ze me gebeld dat ze bij deze zaak het erg druk hebben en dat ze het aan EP IJmuiden door geven en wanneer het mij uitkomt dat ze de wasmachine konden brengen. Kort daarna door IJmuiden gebeld en alles is perfect geregeld.Je moet wel iets extra's betalen om het 2 hoog te laten brengen en de oude wasmachine te laten ophalen maar alles word gedaan, gecheckt en goed uitgelegd.

dennis2227 25-02-2013

zeer tevreden over afhandeling, service en plaatsing van de nieuwe wasmachine die wij gekocht hebben bij EPwitgoedhuis. In de winkel gelijk een afspraak gemaakt voor de levering wat binnen 1 dag kon omdat de wasmachine op voorraad was. degelijke plaatsing, duidelijke instructie door de monteurs en nette afhandeling.

C.W 24-02-2013

Een hele correcte en snelle levering . Een aanrader !! Ook contact met het filiaal is geweldig , het personeel staat je correct en netjes te woord , want we hadden het product via de web winkel gekocht .

Ben 023 19-02-2013

Wij hadden via internet een afspraak gemaakt om een afzuiginstallatie en een gasplaat te laten opmeten. Toen de medewerker er was hebben wij hem ook even op zolder laten kijken om onze oude wasmachine en droger te bekijken, met de vraag of zij deze ook konden leveren en plaatsen op 3 hoog en de oude wasmachine en droger mee terug zouden nemen. De man keek bedenkelijk,maar dacht dat het wel zou lukken. Enkele dagen later werd inderdaad de wasmachine en droger geleverd. Hetgeen wij niet voor mogelijk hadden gehouden gebeurde....... De wasmachine en droger werden 3 trappen op gesjouwd, de oude wasmachine en droger werden naar beneden getild, waarbij ik wil opmerken dat de firma Knol ruim 2 uur bezig geweest is, leuningen van de trap afgehaald en herplaats hebben! Kortom grote klasse! Hetgeen 10 jaar geleden de verhuizers hadden gedaan, deden nu de medewerkers van de firma Knol. U begrijpt..... Wij zijn reuze tevreden. Toen we wilden afrekenen werd er gezegd, komt u morgen maar even naar de winkel! Wat een vertrouwen. Hieruit blijkt toch echt, dat zij service en klasse leveren. Voor ons geen grote prijspakkers, maar liever iets duurder met veel meer service!
Firma Knol, bedankt!

jasmijnp 19-02-2013

zeer tevreden over afhandeling, service en plaatsing van de nieuwe wasmachine. Na betaling werd ik binnen 2 uur gebeld voor een afspraak om de machine te leveren, incl. checken van de gegevens, bijleveren onderhoudscontract. omdat dit type wasmachine op voorraad was kon hij de volgende dag al geleverd worden. degelijke plaatsing, duidelijke instructie door de monteurs en nette afhandeling.