EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PaulK 28-04-2023

Ik kocht op maandag 17/4 een LG 65” tv via EP.nl. Vandaag gekocht, morgen in huis. Maar wordt daarna helaas tot 2x toe gebeld door de lokale EP vertegenwoordiger omdat de tv niet geleverd is. Elke keer weer wat regelen. Afbestellen kan niet omdat hij “al in het systeem zit”. Uiteindelijk 1wk later pas geleverd. Komt vandaag nog de verrassing dat de tv ook nog eens flink afgeprijst is, de dag nadat ik hem bestelde. Maar die prijs werd mij natuurlijk niet in rekening gebracht… Treurig.

M. 28-04-2023

Een prima winkel, goede communicatie en levering. Een mooie aanbieding, goedkoper dan concurrenten bol.com, mediamarkt, coolblue et cetera.

W.B. 28-04-2023

Duidelijke site en de snel bezorgd zonder problemen..een aanrader dus!!bedankt voor de goede service.

Greetje 28-04-2023

Snel en prima verzonden. Handige webshop en goed op de hoogte gehouden wanneer ik het pakket zou krijgen.

Marjo 28-04-2023

Levering op afgesproken moment.
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Vriendelijk personeel

Brenda 28-04-2023

Goede en vlotte service! Zondag gekocht en op avond al gebeld voor de bezorging en plaatsing van de wasmachine! Dag erna mooi optijd bezorgd en geplaatst en dat binnen 24 uur!

Brigitte 28-04-2023

Goede aanbieding, breed assortiment en snel geleverd op de afgesproken dag en tijd.

Willemke 28-04-2023

Overzichtelijke website met aansluitende en bruikbare filters. Product (in dit geval wasmachine) scherp geprijsd met mooie aanvullende garantie. Vrijwel gelijk contact met de winkel om aflevering kort te sluiten. Bezorger belt keurig op met de exacte bezorgtijd. Kortom: makkelijk, snel met een prima prijs/ kwaliteit en service.

Nicole 28-04-2023

Nette winkel waar je eerlijkheid en openheid over de producten nog kunt vinden! Duidelijk advies gekregen en blij met nieuw apparaat de winkel verlaten heb.

Henk Vis 28-04-2023

Prima site , snelle reactie binnen 2 dgn mn nieuwe phillips scheer apparaat in huis

Andre 28-04-2023

De vriezer is netjes op de gewenste plek gezet door de man die het bezorgde

Bjorn Smidt 28-04-2023

Toen ze aan de deur stonden stelden ze zich al netjes voor en toen daarna alles netjes afgehandeld en achtergelaten.

In 1 woord gewoon TOP!

En hier ga ik waarschijnlijk wel vaker winkelen.

J est 27-04-2023

Zeer nette bedrijf
Vriendelijke personeel en wordt goed uitleg gegeven over het product en wordt netjes zonder problemen bezorgt
Beveel iedereen dit bedrijf aan

Myrthe 26-04-2023

Toen bestelde stofzuiger niet leverbaar bleek netjes alternatief aangeboden tegen lagere prijs, nette communicatie en snelle verzending.

A.Bijl 26-04-2023

Prima afgeleverd, zou hem maandag in huis hebben maar het werd woensdag. Stofzuigen gewoon even uitgesteld.

jdeb 26-04-2023

een mooie winkel goed advies verkoper wist dat we een goed product wouden hebben en adviseerden wat we nu gekocht hebben
we hadden ook al een liebherr koelkast en vriezer , de vorige waren 18 jaar oud en waren infeite deden ze het nog wel maar stroom verbruik kon dat wel wat minder.

Karin 26-04-2023

Onze grote vriezer hield er plotseling mee op. Nieuwe Liebherr besteld bij Beerepoot. Maar de bezorgde vriezer bleek na een dagdeel -proberen en adviezen opvolgen- defect te zijn. Als oplossing mochten we de dag erna een leenvriezer ophalen en wachten tot een monteur een week later langs zou komen om de nieuwe defecte vriezer te maken. Dat is verre van service. Dat kan toch niet; via de klant een defect geleverd product repareren. We zijn betere service bij Beerepoot gewend. Dit leek nergens op. Na veel discussie is het opgelost maar dat heeft ons naast frustratie ook vele werkuren gekost. En als dat niet was gelukt dan had dit nog lang geduurd. Want alle reperatie berichten van Liebherr kwamen nadien nog bij ons binnen. Daaruit bleek dat het euvel niet met 1 bezoek van een monteur was opgelost.

Robert R. 25-04-2023

Goede website, wat ik zocht, had EP voor een aantrekkelijke prijs.
Artikel werd snel uitgeleverd.

Alleen de pakketdienst was slecht. Geen informatie wanneer zou worden geleverd. Uiteindelijk bezorgd bij buren, maar geen informatie hierover van de pakketdienst. EP heeft onze klacht hierover serieus opgepakt.

Anna 25-04-2023

Ik heb eigenlijk niets aan te merken. Mijn wasmachine online besteld. S'avonds werd ik al gebeld door het EP filiaal in Harlingen dat ze de volgende dag al een gaatje hadden om hem te komen brengen. Nog dezelfde dag draaide de wasmachine al. Top service!

Lina 25-04-2023

Alles was top
De site goed overzichtelijk
Hele snelle service
Telefonisch contact gehad ook top
Dus ik zeg tot de volgende keer

Francine van Tuijl 25-04-2023

Koop al 30 jaar bij ep zeilstra. Prima service, goede adviezen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd tevreden geweest over onze aanschaf.

Gert 25-04-2023

Goeie prijs. Snelle levering en goede communicatie over het moment van levering.

Dennis 25-04-2023

Goede prijs, snel bezorgd! Helaas was er een defect aan onze wasmachine maar de vriendelijke klantenservice heeft dit snel verholpen.

Michel 25-04-2023

Kwam de Samsung HW-Q990B ophalen die ik online had besteld voor een goede prijs. Stond netjes bij de deur klaar en een handje helpen om de auto in te tillen was ook geen probleem.
Vriendelijk en met een glimlach geholpen. Ga ik graag nog eens naartoe.

Anne 25-04-2023

Fijne winkel met Snelle service, vriendelijke medewerkers en goed product tegen mooie prijs.