EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1004 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Kevin D-H 08-02-2014

Prima van A tot Z, snel.

Top van EP 08-02-2014

Extra toelichting
Keurige levering en installatie. Een probleempje (met de cashback) keurig opgelost. Zeer tevreden.

M. Brammer 07-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website.

Ik kreeg netjes te horen dat de aflevertijd was veranderd. Echter ik heb zelf moeten bellen. uiteindelijk is het wel volgens de vertraagde levertijd, geleverd. Daar was ik wel blij mee.

Veel keuze, dus goed!

Aanbeveling
Prima, maar dan wel goed bijhouden als er een uitgestelde levertijd is.

Extra toelichting
Bij elkaar vond ik het wel goed. Fijn dat iemand bij EP het probleem uiteindelijk voor mij snel heeft opgelost.

Marisoul 07-02-2014 Via de website gekocht

Geen bijzonderheden over de bestelwijze. Prettig dat de mogelijkheid bestaat het product in een regionale winkel te kunnen afhalen.

Het was vlak voor Kerstmis, dus er was een kleine vertraging in het levertijdstip. Maar het product kwam alsnog op de overeengekomen dag binnen.

Aanbeveling
De EP-winkels zijn vaak dealers van bepaalde merken, waardoor je naar een winkel in de buurt kunt gaan als je vragen of problemen hebt met het product. Dat is doorgaans prettiger dan het te moeten opsturen.

max.stork 07-02-2014

Het gemak is altijd aanwezig bij internet aankopen omdat je het thuis kan doen.

De service is goed, alleen kan je op de site niet aangeven dat je het thuis wil hebben bezorgd. Dat koste een telefoontje naar de afd. klantenservice en de plaatselijk EP vestiging bracht hem langs.

Assortiment
Het assortiment is goed en goedkoop van A-kwaliteit. tenminste voor een televisie

Aanbeveling
Ik zal elke website van een grote organisatie aanbevelen, omdat je zeker weet dat je dan niet opgelicht wordt. Dat is bij een kleine nogal eens het geval

Extra toelichting
dat is de reden dat ik het nogal hoog heb beoordeeld het gemak de service en de prijs verhouding

ErgVerdrietig 07-02-2014

5,8

Goed en eenvoudig. Niets op aan te merken.

Heb een vrieskast en een wasdroger besteld. Beide apparaten zijn vrij onmisbaar in ons gezin, dus goed gelet op voorraad en levertijd. De apparatuur was volgens de site op voorraad: levertijd 3 werkdagen. Het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd! Ik heb geen enkele pro-actieve informatie van de winkel ontvangen. Heb zelf 5x moeten bellen om de status na te vragen! Ik heb bij de bestelling aangegeven dat plaatsen en aansluiten gewenst was. Bij de levering is de apparatuur inderdaad op de juiste plaats gezet, maar verder niets. Heb bij zowel de vrieskast als de droger de deur moeten omhangen. Beiden openden volledig onlogisch. Daarnaast heb ik bij de vrieskast het transport plastic aan de binnenzijde moeten verwijderen en de temperatuur moeten instellen. Dit terwijl hij wel al aan was gezet.

Prima, geen opmerkingen.

Aanbeveling
Ik hoop maar dat mijn ervaringen op toeval berusten! Maar meer dan een 5 zit er niet in.

Extra toelichting
Ik ga er hoopvol vanuit dat de apparatuur zelf niet zal teleurstellend. Maar de ervaring met de EP winkel is al met al wel teleurstellend en zeker niet voldoende. De site is verder prima, maar je kunt je afvragen of de levertijden kloppen...

Officiele reactie van EP.nl 11-02-2014

Beste ErgVerdrietig,

De ervaring die u beschrijft is niet de service waar wij ons hard voor maken en we betreuren het ongemak welke u heeft ervaren. Als u het goed vindt zouden we graag met u bespreken welke winkel de bestelling heeft geleverd en hoe we u tegemoet kunnen komen in verband met de slechte ervaring.
Als u uw order/bestelnummer zou kunnen sturen naar klantenservice@ep.nl zullen wij contact met u opnemen.

met vriendelijke groet,
EP:

Noorderlinge 06-02-2014 Via de website gekocht

Bestlling gedaan via bol.com, het product zelf kwam van EP.

Netjes verpakt afgeleverd.

Goede, klantvriendelijke afhandeling.

Erikie70 04-02-2014

Simpele en makkelijke site.

De volgende dag contact via telefoon met "eigen" EP winkel in de buurt. In ons geval EP Nijverdal

Assortiment
Op de site is een ruim assortiment te vinden.

Aanbeveling
Zeer gebruiksvriendelijke en perfecte service bij afleveren.

Extra toelichting
Doordat site zeer overzichtelijk is, is een apparaat makkelijk te bestellen. Omdat het gekochte apparaat (in ons geval een samsung wasmachine) geleverd wordt door onze "eigen" EP winkel geeft dat een gevoel als of je het apparaat in de winkel hebt gekocht. PS: aansluiten zat niet bij de prijs in, maar werd toch door de medewerker verzorgd.

marijke burkels 04-02-2014 Via de website gekocht

prima

vriendelijke behulpzame chauffeur

prima

gemakkelijk

C. de Wilde 04-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Had via internet een Rowenta verwarming bij EP Stevens in 's-Gravenzande besteld, werd direct na het plaatsen van de bestelling gebeld dat het een aantal weken zou duren voor die kon worden geleverd. Daarom werd een duurder model voor dezelfde prijs aangeboden. Zeer goede service!

FKnol 02-02-2014 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

O.a. klacht met Panasonic TV goed opgelost

Extra toelichting
Kennis van personeel, vriendelijk personeel, goede service

Hael1959 01-02-2014 Via de website gekocht

Beverwijker 01-02-2014 In de winkel gekocht
ijmuiden

Mareyd 31-01-2014

Gebruikersvriendelijke website

Uitstekende service van locale winkel

Klantvriendelijk en goede service

Extra toelichting
Kopen via internet, service van de winkel om de hoek. Prima combinatie.

Tomhe 31-01-2014

7,3

Extra toelichting
Enige minpuntje vind ik dat er werd gezegd 2-3 werkdagen levertijd. Ik had de wasmachine op tijd besteld en had deze hard nodig. De bezorger zou mij vtv bellen wanneer de levering zou plaatsvinden. 2 volle werkdagen later had ik nog niets gehoord dus ging er zelf achteraan. Gelukkig werd er snel geregeld dat de wasmachine alsnog in het weekend geleverd kon worden.

REne Schuurmans 31-01-2014 Via de website gekocht

Je bestelt via internet en je haalt het kosteloos op bij de EP winkel in jouw plaats.

Ik werd erg goed geholpen door de medewerker van EP in de winkel.

Assortiment
Een groot assortiment, keuze zat.

Aanbeveling
Vriendelijke bediening. Prima service.

Extra toelichting
Via internet een artikel besteld. Ophalen bij dichtstbijzijnde winkel. Een goed idee, kosteloos.

Joanie 29-01-2014 Via de website gekocht

ralph40 29-01-2014 In de winkel gekocht
EP Zwirs,TER AAR

Prima en op tijd vaatwasser bezorgd .

Uitstekende service met zeer vriendelijke en bekwame monteur .

Aanbeveling
Personeel van EP Zwirs in Ter AAr zeer vriendelijk en hebben een hoge vakkennis .Prima aftersale service door de heer Adrie van der Putten .
Bij problemen kun je altijd op hem rekenen ,dat hij langs komt !!

Extra toelichting
De monteur K. van Radio EP Zwirs heeft de oude vaatwasser zonder water overlast verwijderd en de nieuwe prima geinstallerd .

Wimke39 22-01-2014

Perfecte uitleg, duidelijk uitgelegd met groot p.c. Scherm. Bij nieuwe klanten,snel ander personeel erbij zodat wij rustig verder konden gaan.
Betalen is geen probleem,mag je zelf uitkiezen.

Oude machine en verpakking netjes meegenomen. Zeer goede aflevering door de jongeman ,netjes gewerkt ,goed aangesloten en rustig en duidelijk uitgelegd!!

Assortiment
In de winkel stond niet zo veel ,alleen duurdere merken,dit was toeval en met de digitale aankopen valt t niet mee. Alles is te bestellen waar je zelf bij staat.

Aanbeveling
Gewoon aan iedereen,niks mis mee.
Wel van iemand vernomen dat die persoon zelf moest nabellen hoe het nu zat met de bestelling,dus dat mag wel iets duidelijker.

rientie 20-01-2014

Was snel besteld, kon makkelijk betalen en de prijs was goed!

De droger was niet direct leverbaar en kreeg voor een paar dagen gratis een droger te leen.

Assortiment
Assortiment is op zich prima, prijs is goed, levertijden kunnen beter.

Aanbeveling
Omdat ze keurige service hebben geleverd, het product gratis hebben bezorgd, geplaatst, geinstalleerd en uitgelegd en mij van een gratis 'leendroger' hebben voorzien.

toontje57 20-01-2014

Extra toelichting
gemakkelijk in de buurt en alle tijd om te kijken naar het juiste product

M. Hofmeijer 19-01-2014 Via de website gekocht

bestelling via PC, goed te vergelijken met andere producten.

Prettig contact, zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon. En zeer vriendelijke bezorgers. Apparaat aangesloten en duidelijke uitleg gekregen.

prima!

Albertden Hartog 19-01-2014

Het artikel was makkelijk te vinden en werd goed beschreven

Het was ook de volgendedag al in huis, zoals vermeld.

Assortiment
Goede keuze in dit artikel

Aanbeveling
Ik vind dat ze keurig en eerlijk gehandeld hebben . Het artikel was ook goed en stevig verpakt

Extra toelichting
Kortom, EP lecvert wat het beloofd en doet dat ook nog binnen de afgesproken tijd.

Dinant Geuze 18-01-2014 Via de website gekocht

online bestellen in een mum van tijd.

Ze bellen even om af te spreken wanner ze komen en adviseren gelijk of je de goede keuze gemaakt hebt

Assortiment
Ze hadden de machine die ik bestelde niet op voorraad maar wel een goed alternatief. een betere machine ontvangen voor hetzelfde geld.

Aanbeveling
Prima service en communicatie.

Extra toelichting
Zie alle bovenstaande opmerkingen.

Dharma 17-01-2014

met een paar klikken alles geregeld dus zeer gemakkelijk

erg snelle levering en zeer vriendelijke medewerkers ( vervoer) die het apparaat plaatsten , en de oude wegdroegen.

Assortiment
ruime keuze aan apparaten.

zeer aan te bevelen.

Extra toelichting
zeer vriendelijk personeel , snelle levering .

Jappie dv 17-01-2014

Extra toelichting
Erg handig om via de PC te bestellen en het product met een zeer goede service te ontvangen.

boomstra 17-01-2014

Via bol.com besteld, supergemakkelijk

snel en goede prijs

Extra toelichting
Via bol.com besteld, snel & goede prijs

Z de Boer 17-01-2014 Via de website gekocht

Het gemak vanuit je stoel een bestelling doen en voor dat je het weet i je bestelling binnen

Assortiment
Voor elke stofzuiger zijn er zakken in overvloed

Aanbeveling
Toppunt van snelheid zonder dat je de deur uit hoefd

Extra toelichting
Wat goed is moet goed blijven

pgbergsma 17-01-2014

Correcte afhandeling

J.P. Schriemer 17-01-2014 Via de website gekocht

vanuit je stoel bestellen!

Vriendelijke mensen en passende oplossing gezocht voor het plaatsen op de wasmachine.

voldoende aanwezig

Aanbeveling
Gewoon goed snel en klantvriendelijk

Extra toelichting
Goed snel en klantvriendelijk.

Martin788 16-01-2014

Smits1971 16-01-2014

Besteld via bol.com

Op tijd geleverd

Aanbeveling
Alles is goed gegaan. Dus geen klagen

Extra toelichting
Besteld via bol.com en levering is goed en op tijd gebeurt

callme1947 15-01-2014

Overzichtelijke productomschrijvingen en makkelijke bestelprocedure

Snelle levering, keurig verpakt en voldeed aan de specificaties

Ruim assortiment, veel keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Goede eerste ervaring met bestelprocedure en tevreden over geleverd product

Extra toelichting
Meer dan tevreden over bestellen bij- en levering door EP. Alles volgens afspraak!

Booches 15-01-2014

Duidelijke en gemakkelijke website.

Werd na telefonisch kontakt snel geleverd en naar wens gemonteerd.

Voldoende keus

Al met al: prima!

roblito 14-01-2014

Bij aankoop op internet werd aangegegeven dat binnen 2 uur telefonisch contact zou worden opgenomen om aflevermoment binnen 3 werkdagen af te spreken. Telefoontje kwam, ondanks mijn emailtjes, pas na enkele dagen en aflevermoment was dus ook niet binnen de beloofde tijd. Op zich voor mij geen probleem dat levering iets langer duurde, maar dat toezeggingen zonder woord daarover vuil te maken, niet werden nagekomen, gaf te denken over betrouwheid van het bedrijf in het algemeen m.b.t. het nakomen van afspraken.

Ruudwar 13-01-2014

fijn zaken doen

McTre 13-01-2014 Via de website gekocht

Nadat wij bij in de winkel in de buurt uitgebreid uitleg hadden gekregen waren de artikelen thuis snel op de website gevonden. Prima artikel omschrijvingen en de financiële afwikkeling ging heel soepel.

Zij hebben in de winkel diverse keren uitgebreid de tijd genomen om ons van informatie te voorzien. Zodra de artikelen in de winkel waren aangekomen kregen we een telefoontje dat we het konden halen. Eerder hadden we al in volle vertrouwen een doos met kabel meegekregen die we na gebruik weer terug konden brengen en de afgenomen meters hebben betaald. Top ga zo door!

Assortiment
In de winkel staan ruim gevarieerde basis apparaten, op de website kun je uit veel artikelen je keuze maken! Top

Aanbeveling
Thuis shoppen duidelijk, veilig en betrouwbaar!

Extra toelichting
EP: Wouters-Faarts, Een goed, netjes en betrouwbaar bedrijf, waar niets nooit teveel is !!

Carlo7319 12-01-2014

Extra toelichting
Heb hier een nieuwe philips televisie besteld. Het product was iets later leverbaar en werd hier direct over ingelicht. Met een paar dagen wat ze zeiden was die er ook werd prima geholpen en alles is netjes verlopen. Kan het iedereen aanraden om hier wat te bestellen

Bloe Ree 12-01-2014

Duidelijke, makkelijk navigeerbare site. Bestellen/betalen is in zeer enkele eenvoudige stappen geregeld.

Kan beter. Soy E-reader gekocht tijdens actie periode. De xtra reislader is echter (nog steeds) niet leverbaar. Terwijl deze bij andere shops wel te leveren is. Hoe kan dit????? Anders had EP hoger gescoord. Reageren op mails wel snel.

De keuze is reuze!!!!!!!

Aanbeveling
Uiteraard als rechtschape hollander is dit afhankelijk van aan te schaffen artikel en of het een aanbieding is.

Extra toelichting
Actie van EP: bij aanschaf van Sony E-reader wordt een gratis reislader bijgelered. Dit moet nog steeds gebeuren. Echter na andere soortgelijke sites te raadplegen, is dze reislader normaal te koop en leverbaar, wacht hier nu al een week of 3 op. EP onwaardig, WAT DOEN ZE ER AAN??? Anders scoren ze zeker hoger.

nummer 50 11-01-2014

via internet en direkt bij de winkel kun je alles bekijken

zowel in de winkel, als thuis
hebben ze personeel die vakbekwaam zijn

zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Altijd, al jarenlang ervaring met E.P., vakbekwaam personeel en altijd een direkte service!

Extra toelichting
E.P. Nijverdal is een zeer prettige zaak, waar het personeel echt de tijd voor je neemt, je niets opdringt en je vakkundige uitleg krijgt bij/over het produkt wat je wilt aanschaffen. Of het nu om een wasmachine, stofzuiger of t.v. gaat.

Stanley Verbeek 10-01-2014 Via de website gekocht

Het gewenste product was snel te vinden.

Was eerst inde winkel geweest in Best.
Ze boden meteen aan het gewenste product te bestellen. Het zou dan de volgende dag in de winkel zijn.
Uiteindelijk gekozen voor een bestelling via internet, met gratis bezorGing aan huis.

Assortiment
Had vooraf mijn keuze voor een bepaald type al bepaald, maar er waren nog wel meer keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Het bestellen, betalen en de bezorging waren naar wens en verwachting.

Uitermate tevreden.

m.2000 10-01-2014

vlugge levering

levertijd in de ochtend bekend, en ook binnen die tijd is de levering uitgevoerd. vooraf was er telefonisch contact over de afhandeling.

goed assortiment

goede services

Extra toelichting
ben helemaal tevreden over de levering.

HaraldC 09-01-2014

Ede2014 09-01-2014

Extra toelichting
Top! Bedankt voor de snelle levering!

mn1975 07-01-2014

6,5

lekker vanuit thuis bestellen en je kunt afrekenen in de winkel als je de spullen afhaalt.

op de website stond 1-3 dagen levertijd na 3 dagen gebeld met de winkel zij wisten van niks.
toen een e-mail gestuurd naar EP,kreeg snel reactie dat ze nogmaals contact opnamen met de winkel en dat zij dan mij zouden contacten.
na 5 dagen ben ik zelf maar eens naar de winkel gegaan om te kijken hoe het zat.
en wat denk je "toevallig" was het pakketje net binnen.(zaterdag middag om half 2)

Assortiment
prijs is iets duurder dan andere zaken maar ik vind dat service best iets mag kosten.

Extra toelichting
voorheen zou ik hier een 9 voor hebben gegeven maar heb de laatste maanden 4 dingen gekocht(wasmachine,blu-ray,strijkijzer en deze connector) in deze winkel en waar voor heen een goede uitleg en service gegeven werd kan ik het van de laatste 3 dingen niet meer zeggen. wasmachine heeft de andere verkoper nog verkocht perfecte uitleg en ook service. blu-ray speler was besteld en ook binnen in de winkel maar heb hem zelf moeten zoeken in de winkel tussen de andere bestellingen. strijkijzer mijn vrouw vroeg wat de verschillen waren tussen een paar types het antwoord wat wij kregen was: de prijs verder weet ik het ook niet.

Joris Schram 04-01-2014 In de winkel gekocht
Wim van der Steen

Makkelijk, via internet bestellen, 3 dagen later in de winkel om af te halen.

Winkel regelde alles, zodat thuis installeren
"fluitje van een cent" was.

Prima

Zoals hierboven omschreven

Bart 240 04-01-2014

Bestellen via internet en vervolgens regelt EP alles en stemt dat telefonisch met ons af

Telefonische ondersteuning is goed en als ze het niet weten gaan ze er achter aan.

Aanbeveling
Ik kan niet bedenken wat er niet goed aan ze is.

wil 193 04-01-2014

5,8

het is gemakkelijk om thuis te bestellen

Op de site stond dat het product op voorraad was dat was dus niet ik heb er 5 dagen op moeten wachten

Assortiment
Wat prijs bedreft was het product achter af goedkoper bij een ander

Aanbeveling
Na mijn ervaring twijfel ik of ik deze winkel aanbeveel

Extra toelichting
Ik heb bij deze winkel gekocht om het product snel te hebben maar dat is zwaar tegen gevallen ik denk dat ik mijn volgende bestelling niet meer naar deze winkel ga

Bernadette Woerdman 03-01-2014

website is toegankelij en duidelijk

medewerkers zijn zeer kundig en bijzonder behulpzaam

Aanbeveling
deze winkel werd mij door een kennis aanbevolen en ik ben zeer enthousiast. zal ieder aanbevelen hier te kopen

DW Den Haag 03-01-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Prima afhandeling van de bestelling.