EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.J.Verbong 05-05-2023

Online een mooie wasdroger gekocht. Contact met winkel was super..op beloofde bezorgdag.. was de bezorger keurig op tijd aan wezig en werd de droger netjes afgeleverd..kortom zeer tevreden..

Tess 05-05-2023

Overzichtelijke site, snelle levering en netjes en degelijke verpakking.

Ik ben een zeer tevreden klant

DICK 05-05-2023

Heb zowel via EP Enter als via de website apparatuur (TV, E reader, stofzuiger) gekocht. Goede afhandeling en voorlichting.

Boris Van Gerven 05-05-2023

Hele fijne webshop, snel verzonden en geleverd wat ze beloofd hebben . Qua prijs zaten ze onder de bekende webwinkels.

Martijn 05-05-2023

Super scherp geprijsd en snel ontvangen, tevreden mee! Eerste ervaring bij EP als webshop.

Meuleman 05-05-2023

Ep sprong er bij uit omdat ze een goede aanbieding hadden voor een Philips Senseo. De levering was erg vlot. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van hen gehoord. Mooie site. Wel een naam waarvan ik denk, deze moet ik onthouden.

wim 05-05-2023

Goede communicatie. Bezorgers attent en vakkundige installatie van nieuwe wasmachine. Goede prijs kwaliteit verhouding.

R. Vonkeman 05-05-2023

Ik heb deze shop gekozen omdat ik had gehoord dat het een fijne winkel/website is en de prijs van de wasmachine was ook prima!
De bezorgers waren vriendelijk maar een kanttekening de wasmachine is niet waterpas gezet … dat is een puntje van kritiek!

Ruud 05-05-2023

Via een online aanbiedingen wat gekocht . Levering was niet goed gegaan. Klantenservice heeft dit netjes opgepakt. En duidelijk gecommuniceerd met mij. Pakket met aankoop inmiddels in goede staat ontvangen.

Wilco 04-05-2023

Snel en makkelijk online een droger besteld. Contact voor bezorging ging soepel.

Taner Arslan 04-05-2023

Mooie winkel. Ze weten waar ze het over hebben en staan je goed en geduldig te woord!

Rennie 04-05-2023

Online besteld, keurig geregeld allemaal. Goede info en netjes op tijd afgeleverd

jannie 04-05-2023

makkelijk bestellen, en snel geleverd, goede stofzuiger, aanrader, en niet duur

C. de Kogel 04-05-2023

Prima prijs t.o.v. andere winkels. Snelle levering via telefonische afspraak.

Willem 04-05-2023

Al vaker via E.P. besteld en het is altijd goed, scherpe prijzen en de juiste prijzen. Het bestellen op zich gaat vrij eenvoudig en de levering is snel. Enige punt van kritiek is trackandtrace . Het is niet goed duidelijk wanneer je artikel komt en dan ineens wordt het geleverd, dit is niet handig als je zelf aan het werk bent. De partij die dit verzorgd moet duidelijker communiceren welke dag en ongeveer het tijdstip.

Ronald 03-05-2023

Bestellen ging makkelijk.
Plannen bezorgdatum ook.
Bezorging door post.nl met extra service voor boven neerzetten/aansluiten.
Dit omdat ik geen zin had droger van 60kg zelf de trap op te zeulen.

M 03-05-2023

Praten veel, doen weinig. Met iets meer moeite was installeren geen probleem geweest. Extra geld vragen voor alleen neerzetten is een beetje onnodig nu.

Ri 03-05-2023

Super snel binnen s avonds besteld volgende dag binnen. netjes op de hoogte gehouden door mail!

Wilhelmus 03-05-2023

Correcte snelle levering en tevens goede uitleg over de werking en garantie.

Marco 03-05-2023

Zaterdag besteld, en aangegeven dat ik hem graag op 1 mei wou ontvangen. Helaas door drukte in de fysieke winkel werd dat niet gered. Maar ze dachten mee, en boden het aan om hem naar een DHL Servicepunt te brengen. Helemaal top, dag later kon ik hem zo ophalen na het werk!

Joost 03-05-2023

Goede en snelle levering; oude machine meegenomen en ook al het verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen.

Brigitte 03-05-2023

Ruime keuze, mooie aanbiedingen, snelle levering. wij zijn zeer tevreden. komen er zeker nog een keer terug

Ange Gijsen-Rolfast 03-05-2023

Heel goede service
Vriendelijk.wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling

PaulK 03-05-2023

Ik kocht op maandag 17/4 een LG 65” tv via EP.nl. Vandaag gekocht, morgen in huis. Maar wordt daarna helaas tot 2x toe gebeld door de lokale EP vertegenwoordiger omdat de tv niet geleverd is. Elke keer weer wat regelen. Afbestellen kan niet omdat hij “al in het systeem zit”. Uiteindelijk 1wk later pas geleverd. Kwam vrijdag 28/4 nog de verrassing dat de tv ook nog eens flink afgeprijst is, de dag nadat ik hem bestelde. Maar die prijs werd mij natuurlijk niet in rekening gebracht… Treurig.
Officiele reactie van EP.nl 10-05-2023

Beste PaulK,

Hartelijk dank voor jouw reactie die wij per e-mail hebben mogen ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor de ervaring welke je met onze EP: hebt gehad. Dit verdient niet de schoonheidsprijs en wij hebben de klachten intern doorgesproken om herhaling te voorkomen. Helaas blijft een deel van ons werk mensenwerk en waar gewerkt wordt vallen spaanders. Als we die maken dan proberen wij deze wel zo goed als mogelijk op te lossen.

Het verschil in aankoopbedrag staat klaar om aan je terugbetaald te worden.

Ondanks alles hoop ik dat je ons in de toekomst nog eens bij ons besteld en kunnen laten zien dat het ook zeker beter kan.

Gert-Jan

EP:Klantenservice

Officiele reactie van EP.nl 08-05-2023

Beste PaulK

Hartelijk dank voor jouw scherpe review.
Wij waarderen deze kritische feedback enorm zodat wij onze processen constant kunnen blijven verbeteren.

Uit jouw review begrijp ik dat je ontevreden bent over een aantal zaken, namelijk;
- Er is niet voldaan aan de beloofde levertijd
- Afbestellen was niet mogelijk
- Prijs van de TV verlaagd

EP: en haar ondernemers doen er alles aan om zoveel mogelijk aan onze leverbelofte te kunnen voldoen.
Helaas komt het af en toe voor dat de leverbelofte niet waargemaakt kan worden. Dit vinden wij voor jou natuurlijk erg vervelend.

Het afbestellen van een order is altijd mogelijk. De opmerking dat dit niet mogelijk was is dan ook onjuist.

Ik kan mij goed voorstellen dat het niet leuk is om te zien dat een pas bestelde TV, die nog niet geleverd is, ook nog eens goedkoper is geworden.
Ik nodig je graag uit om mij een e-mail te sturen via klantenservice@ep.nl met een kopie van jouw review. Ik wil graag samen met jou kijken naar een passende oplossing.

Ik kijk uit naar jouw reactie.

Gert-Jan

EP:Klantenservice

Alexandra Machkova 03-05-2023

Ik heb wasmachine Bosch gevonden online bij Ep.nl .Het was in aanbieding voor 519€ ,daarom ik heb daar besteld.Een van medewerkers heeft heel snel naar mij gebeld met alle nodige informatie over verdere bezorging. Verder alles ging zoals gepland zonder vertragingen .