EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1041 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

harskamp 15-06-2017 In de winkel gekocht
ijsselstein

top service

altijd alles op voorraad voor ons Jura koffiezetapparaat, goede verkopers en lekker dichtbij, in een woord, top winkel

W. Sluijs-Aardema 15-06-2017 In de winkel gekocht
Het magazijn in Zwaagdijk -Oost

Aanbieding op aanbieding

Tijdens een magazijn uitverkoop ben ik met mijn moeder naar EP Beerepoot gegaan.
Mijn moeder heeft door haar verplichte verhuizing nieuwe spullen nodig maar haar portemonnee laat niet alles toe.
We hebben een droger, koelvriescombinatie, gasfornuis, magnetron en een mooie radio installatie gekocht.
In plaats van 50,- per artikel te vragen voor het bezorgen hebben ze 1x 50,- gerekend voor alle artikelen. En tegen een kleine meerprijs wordt alles netjes neergezet en geïnstalleerd. En dit allemaal voor 1500,-
Geweldige service tijdens een magazijn uitverkoop.

Andre Beijer 15-06-2017 In de winkel gekocht
Hof van Hoorn.

Goed advies en duidelijke uitleg!

Prettige overzichtelijke winkel, met de juiste mensen, verkopers die hun vak verstaan.
Kom al jaren met veel plezier iedere keer terug.

Marijke Noordegraaf 14-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot, Hoorn

Altijd vriendelijke gezichten

Ik word altijd prettig te woord gestaan, krijg betrouwbaar advies. Voor al mijn elektrische apparaten, tablets en telefonie ga ik naar deze winkel. Dan weet ik dat ik met iets goeds thuis kom.

edwinwillems 14-06-2017 In de winkel gekocht
Echt

Goed advies, duidelijk en verkoper nam ruim de tijd hiervoor

Prima geholpen, duidelijk de verschillen uitgelegd tussen een aantal apparaten.
afwikkeling keurig. Het betrof de winkel in Echt. In de winkel waren voldoende apparaten aanwezig om een juiste keuze te kunnen maken.

Marja Otto 14-06-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

Hele goede service

Wij gaan voor alles naar EP Zwirs, altijd vriendelijke mensen en snelle levering.
Ook als je later nog vragen hebt of hulp nodig hebt met installeren of zo staan ze altijd voor je klaar.

Selina 14-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk

Super klantvriendelijk

Wij hebben een wasmachine en droger van Miele gekocht in de winkel van Beerepoot. Wij werden serieus geholpen door de verkoper, hij was erg klantvriendelijk. De levering was snel, binnen een week, en werd direct naar zolder gebracht en aangesloten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willemien 13-06-2017 In de winkel gekocht
Swaak, Leiden

prima service

In de shop werd ik heel snel en prima geholpen. Ook toen ik zat te wachten op de levering thuis en ik alsnog naar de shop heb gebeld, werd er direct gebeld met de monteur en hoorde ik dat er enige vertraging in de aflevering was. Uiteindelijk was de monteur er toen snel en is er vakkundig geïnstalleerd.

Myra 13-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vriendelijk geholpen, goede uitleg. Meedenkend met de klant. Wij kochten 2 inbouw apparaten en kregen een mooie korting.

Wim rijsbergen 13-06-2017 In de winkel gekocht
Leiden pelikaanstraat

Prima ontvangst in de winkel

Prettige ontvangst in de winkel en snelle levering van het apparaat.
Goede service! Nadat de reparatie niet aan de verwachtingen voldeed,
Na aanschaf van een nieuwe baak/grill oven kosten vergoed van de reparatie!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jet 13-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Prima service

Klantvriendelijk behulpzaam zijn kundige mensen die verstand van wit en bruingoed hebben. Fijn om zo een winkel in het dorp te hebben

Bas van Iersel 13-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Top service, en personeel met kennis van de producten.

De shop is top. Ik ga altijd naar de winkel. de winkel is duidelijk, overzichtelijk en altijd netjes.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Dam 13-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Enthousiast en eerlijk personeel, perfecte service !!

Wat een super winkel. Als je binnenkomt ervaar je meteen de goede sfeer die in de winkel aanwezig is. Na een vriendelijke begroeting werden we zeer professioneel geadviseerd i.v.m. de aankoop van een nieuwe televisie. De bezorging en montage was ook super. Ze hebben meteen de televisie voor mij ingesteld want daar ben ik zelf een leek in. Kortom de volgende keer ga ik weer naar EP Hoorn !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 13-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerenpoot Hoorn

wederom geweldig geholpen

wij komen altijd met veel plezier bij de EP Beerenpoot in Hoorn.
Er zijn maar weinig winkels met zo een goede service.
al onze apparaten halen we daar vandaan.

Jan Kornman 13-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Werfershoof

Goed en persoonlijk advies bij aankoop Dyson V6 Trigger

Wij waren opzoek naar een oplaadbare stofzuiger voor onze boot en tijdens het winkelen liepen we bij EP: Beerepoot naar binnen en vroegen om advies betreffende oplaadbare stofzuigers en de verkoper vertelde dat Dyson een heel krachtige stofzuiger in het assortiment heeft.
We hebben deze besteld en zodra deze binnen was hebben we een sms bericht ontvangen, wat ook is gebeurd, we zijn heel blij met dit apparaat !

Prima, snel en deskundig advies 12-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Prima, snel en deskundig geholpen

Ik had enkele specifieke vragen en niet te veel tijd. De verkoper luisterde goed en kon precies antwoord geven op mijn vragen. Met een mooi product stond ik tevreden buiten. en de bose voldoet prima aan mijn verwachting!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton 12-06-2017 In de winkel gekocht
Medemblik

Goeie service

Goeie winkel maar heb er te weinig ervaring mee om een goeie beoordeling te geven. Kom dus niet aan hondert karakters toe.

Vonk 12-06-2017 In de winkel gekocht
Elburg

EP ELburg .. toppers!

Bij elke aankoop weer een tevreden en goed gevoel. Goede service, kennis van zaken en altijd oplossingsgericht. Toppers!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 12-06-2017 In de winkel gekocht
Rosies in Veendam

Geweldige service !

Zeer goed geholpen , vriendelijk personeel , snel geholpen , s morgens een TV uitgezocht en s middags nog geinstalleerd . Super !!

ROBERT BLAAUW 12-06-2017 In de winkel gekocht
HOORN

TOP SERVICE

HET PERSONEEL IS ATIJD VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM EN GEVEN GOED ADVIES TEVENS IS HET OVERZICHT EN INDELING VAN DE WINKEL DUIDELIJK EN OVERZICHTELIJK

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.W.Hakkesteegt 12-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Vriendelijk personeel,deskundig

Ook als je buiten de garantieperiode komt,wordt er toch gekeken om tot een klant
vriendelijke oplossing te komen..
Als je iets nodig hebt is het eraltijd voor een aanvaardbare prijs

WG te W 11-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Uitstekend geholpen met idem service.

EP Beerepoot is voor ons van oorsprong een plaatselijke winkel en die willen we graag houden. Zelf doen ze er ook alles aan om de plaatselijke klanten te behouden zodat die niet weg lopen naar de prijsvechters van de grote stad. Door hun klantvriendelijkheid (meedenken maar niet opdringen), goede service maar ook de prijzen lukt dat ze goed. Chapeau voor Beerepoot !

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J. Veldhof 11-06-2017 In de winkel gekocht
Eppink Tubbergen

Goede voorlichting

Deze winkel geeft goede informatie. De verkoper heeft verstand van zaken, en geeft een eerlijk advies. Laagdrempelig. Je stapt er gemakkelijk naar binnen.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Frans Vriendjes 11-06-2017 In de winkel gekocht
Makado Centrum Schagen

Vriendelijk en enthousiast personeel

Geen moeite teveel bij deze winkel. Het personeel is erg behulpzaam en meedenkend. Jammer dat er ook geen vestiging in Den Helder is.

Maaike 11-06-2017 In de winkel gekocht

Prima uitleg

Vandaag prima en uitgebreide uitleg gehad. Service is altijd goed bij EP Beerepoot.
Met een goed gevoel een aankoop gedaan.

Thea 11-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Geweldige winkel

Uitstekende service en advies. Vriendelijk personeel! Groot assortiment en als ze het niet op voorraad hebben is het de volgende dag aanwezig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

André Blankestijn 10-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel Grootebroek

Winkel, personeel en service meer dan oké!

Miele wasautomaat en Miele droger gekocht samen met een Miele passtuk met lade.
Uitermate vriendelijke ontvangst en service in een ruime en mooi aangeklede zaak. Het kan dus gewoon ook zonder schreeuwerige muziek en claimend personeel! Goede informatie en prijs. Daarna alles op tijd besteld, geleverd en uitermate professioneel geïnstalleerd met een vriendelijke uitleg nadien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remko 10-06-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

Persoonlijk en vakkundig advies

Mevr Sanne Vlaar heeft ons zeer prettig en persoonlijk geholpen. Dit is de reden dat we juist bij EP beerepoot komen en kopen. Met een goed gevoel en een glimlach hadden we snel de koop van onze vriezer/koelcombi rond. Sanne dank!

Sonja 10-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Mensones Sneek

Vriendelijk en goede service

Fijne winkel waar je vriendelijk wordt geholpen en het personeel goed weet waar ze over praten. De levering is snel en correct. De service is geweldig, ook na aankoop kun je met je vragen terecht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton Cuijpers 10-06-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Panningen

Goede service en advies

Voor de aankoop informatie ingewonnen op internet en dit samen met de verkoper nog eens bekeken.
Prijs was concurrerend, en het ter zake kundige advies en het op voorraad hebben van het product zodat we het direct mee konden nemen gaf de doorslag voor de aankoop bij EP Tummers

hein 10-06-2017 In de winkel gekocht
roermond

echt goede service

nog een winkel waar je gewoon binnen kunt lopen en te woord gestaan wordt door deskundig personeel. je komt voor iets goedkopers (om de hoek zit ook MediaMarkt), je wordt goed voorgelicht over betere maar duurdere alternatieven (op verzoek overigens) en gaat vervolgens toch met het product de deur uit waar je voor kwam. je weet het zeker: dat kan nooit een miskoop zijn. En dat was het ook niet!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

paap 10-06-2017 Via de website gekocht

goede service

vanwege uitstekende behandeling hebben echt kennis van zaken en vertrouwd adres
kopen al ons ze spullen bij ep

Jose 09-06-2017 In de winkel gekocht
EP elktro Groot-Zevert Groenlo

Klant vriedelijk en geweldige service

Klant vriendelijk en een goede uitleg over de producten, goede service, komen afspraken na. zijn vakbekwaam, er worden geen voorrijkosten berekend.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilma Zieleman 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Heel goede service, leuk personeel!

Het advies is altijd goed en het personeel denkt met je mee zodat je niet zomaar een aankoop doet. :)

Patrick Thijssen 09-06-2017 In de winkel gekocht
Heinz Van Benthem

super service en persoonlijke aandacht. Gewoon menselijk!!!

Een leuke winkel met een geweldige service.
En een grote persoonlijke aandacht. Het personeel is bekwaam en doet ook moeite voor je

Sandra 09-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Universele bestekbak

Goede service en kwaliteit en goede producten uiteraard om niet te vergeten. Personeel is klantvriendelijk en goed behulpzaam

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. en R. 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ommen

1e klas service

2 maand geleden een nieuwe telefoon gekocht bij EP in Ommen. Omdat mijn vrouw en ik hetzelfde type telefoon hebben had ik ze beide aangemeld via bluetooth om handsfree te bellen in mijn auto. Dat ging een maand goed totdat mijn telefoon er uitgegooid werd. Eerst zelf geprobeerd mijn toestel aan te melden maar dat lukte op geen enkele manier. Bij de garage hebben ze van alles geprobeerd mijn toestel weer aan te melden maar ook dat lukte niet. Vervolgens naar EP in Ommen gegaan. Daar hebben ze binnen een uur gefikst dat beide toestellen weer via de handsfree benaderbaar waren. Dit alles kosteloos. Dat noem ik nou service. EP Ommen nogmaals super bedankt voor jullie inzet.

X en x Ommen

Willems 09-06-2017 In de winkel gekocht
Ep Eppink Tubbergen

Fantastisch Geholpen!!!!

Na meerdere malen Ep Eppink in Tubberegen te hebben bezocht om mij te laten informeren in mogelijkheden over een TV. Besloten om een Samsung TV te kopen.
Tv afgeleverd en geïnstalleerd en een uitgebreide uitleg gekregen over de tv.
Helaas toch storing op de tv en hier melding van gemaakt. Overdag geen tijd om het probleem te verhelpen maar wat schetste onze verbazing tege 21:00 Ep Eppink om het probleem te verhelpen. Top service.

Cor Bleumink 09-06-2017 In de winkel gekocht
EP Groot Zevert Groenlo

Service en betrouwbaarheid is top.

Als klant wordt je niets opgedrongen. Goede service en als iets niet werkt wordt het correct opgelost. Ook zonder extra kosten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ruud K. 09-06-2017 In de winkel gekocht
Groenlo

Prima geregeld inbouw nieuwe koelkast Liebherr

Super advies gegeven. Inbouw ook laten verzorgen en de heren hebben prima werk afgeleverd. Hier is de klant nog echt KONING!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JanSjoerd 09-06-2017 In de winkel gekocht
Grou

Goed en klantvriendelijk

Vriendelijk,niet opdringerig en ook deskundig. We kopen erg graag bij EP.
Ze komen bij je thuis om de apparatuur te brengen en de oude spulken en verpakkingsmateriaal op te ruimen.

?? 08-06-2017 In de winkel gekocht

service is goed

ik houd van kleinere winkels waar de service goed is, de persoonlijke benadering spreekt me aan. De grote Megastores mijd ik.

C.Bos 08-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Wij zijn heel blij met deze winken in onze buurd.

Het is de enige elektrozaak in ons dorp, maar deze winkel dik in orde en we missen ook geen ander.
Service is goed en de leveringen ook.

Guus 08-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Mensonides Sneek

Zeer goede service

Correct geholpen. Juist en passend advies gegeven. Na eerst zelf een onjuiste keuze te hebben gemaakt heeft zeer vriendelijke medewerker van EP Mensonides Sneek ons op juiste pad gezet. Waarvoor onze hartelijke dank. Absoluut de moeite waard om de winkel te bezoeken!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. 08-06-2017 In de winkel gekocht

prima winkel

Wij zijn al jaren klant bij EP Beerepoot in Hoorn. Vakbekwaamheid personeel, service en klantvriendelijkheid zijn een reden om daar steeds weer terug te komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Dekker 08-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Geweldige service vriendelijk, duidelijk en op tijd geleverd

Vriendelijke en professioneel personeel, die duidelijke antwoorden en adviezen geeft zonder opdringerig te zijn

Martin en Elly 08-06-2017 In de winkel gekocht
EP Stet in zuid scharwoude

Dorpswinkel waar als klant word behandeld bij EP Stet

Omdat ze rustig de tijd nemen en je de juiste keuze adviseren voor de aankoop van een product,met snelle levering en service bij bij je thuis waar het product ook geplaatst moet worden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Co en Marian 07-06-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Betrouwbaar en kennis van zaken

Zeer tevreden over het advies in de winkel, er werd veel tijd genomen om ons de diverse modellen te laten zien en ons te informeren over de mogelijkheden m.b.t. de apps en de diverse abonnementen van Ziggo. De bezorging en het installeren van de televisie is heel goed gegaan. Alles werd geïnstalleerd en goed ingesteld en kabels doorgemeten e.d.
Ook hieraan is genoeg tijd besteed. We konden alle vragen stellen en problemen voorleggen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Boon 07-06-2017 In de winkel gekocht

Verademing!

Een winkel zoals je die graag wilt. Service, kwaliteit en persoonlijke aandacht! Tussen al dat geweld van winkels zoals die met die schreeuwend irritante reclames en het onpersoonlijke internet met recht een verademing.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elst 07-06-2017 In de winkel gekocht
EP Toon Bergmans

Formidabele service bij Toon Bergmans EP in Zeeland

Na aankoop van mijn Philips scheerapparaat in de winkel van EP Toon Bergmans te Zeeland, had ik moeite met het registreren via de website van Philips.
Telefonisch werd ik net zo lang geholpen tot dat de registratie een feit was.
Nogmaals dank aan Dhr. X voor het geduld en de vriendelijke uiteenzetting hoe het beste te navigeren tijdens het registreren van mijn aankoop.