EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Pieter Faaasse 20-05-2017 In de winkel gekocht
EP Swaak, Pelikaanstraat 22, Leiden

Klantvriendelijk, professioneel

We zijn in de winkel langs gegaan en kreeg gelijk een goed advies, afgestemd op onze wensen. Ik kwam eigenlijk voor een Smart TV, maar heb ook nog een Bose Soundbar en een Koptelefoon er bij gekocht

Chris 20-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede Service, Behulpsaam

Nu ik op mijzelf ga wonen, heb ik een hoop spullen (electronica) nodig.
Ik werd zeer goed geadviseerd over zowel multimedia als de koelkasten of wasmachines.
Als eerst heb ik de TV gekocht, ik ben goed geholpen om een goede beslissing te maken.
De koelkast en wasmachines zal ik ook zeker hier kopen wanneer ik er straks plek voor heb in mijn huis.

EP-Zwirs 20-05-2017 In de winkel gekocht
EP-Zwirs-Langeraar.

Fijn, dat die geplaatst wordt.

Als senior hoort het niet tot mijn talent, de koelkast in te bouwen. Heerlijk, dat alles uit handen genomen wordt door Zwirs-Langeraar, ook de afvoer van de oude koelkast.

Y.Janse 20-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Goede uitstraling zowel winkel als personeel

De service is meer als 100%. Heeft deskundig personeel weet waar ze het over hebben. Kom hier al meer dan 30 jaar. EP Beerepoot staat altijd klaar voor zijn klanten. De web site is erg overzichtelijk net zoals de winkel. Deze winkel is echt een aanrader.

familie Schonk 20-05-2017 In de winkel gekocht
Vught

Deskundig en eerlijk advies

Omdat we moe worden van het giga aanbod, de reclames, de stuntprijzen en tenslotte altijd prima ervaring hadden en hebben met EP van Bavel te Vught, besloten we wederom de te vervangen wasmachine juist daar te kopen.
Resultaat: een Miele. Na gedegen persoonlijk advies in de winkel, keurig thuis bezorgd (naar de zolder!), aansluiting, uitleg en demo, afvoer van oude machine en we mogen wederom rekenen op no-nonsense service, zoals het hoort.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mw. Ans Kuiper- Conijn 19-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Een ware belevenis.

EP biedt een groot assortiment, geeft vakkundige voorlichting, geeft een mooie presentatie en goede service. Wij rijden er graag een stukje verder voor deze fijne winkels. EP is een echte belevenis.

Ing 19-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie mbt het bestelproces!

Zeer snelle levering, bestelling geplaatst en de volgende dag het product al in huis. Duidelijke website met een overzichtelijk bestelformulier.
Scherpe prijs!
Overkomelijk minpuntje: geen verzendbevestiging ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 19-05-2017 In de winkel gekocht

Positieve aandacht!

Zo kwam ik bij EP om een "blue tooth" zender. Na een en ander uitgelegd gekregen, ging ik meer dan tevreden de winkel uit! Een eerder gekocht werd omgeruild tegen het zelfde bedrag, terwijl het duurder was. Kijk, dat is meedenken met een nieuwe klant!

M. Bakker 19-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

EP Hoorn levert topservice!

Goede uitleg in de winkel, snelle levering en aansluitend een vakkundige plaatsing.
Ook een nazorgvraag adequaat behandeld en naar wens verwerkt!
En dat alles voor een faire prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mirjam 19-05-2017 In de winkel gekocht
Budel

Geweldige service

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen, goede uitleg en reparatie zijn ze ook goed en snel in. Kortom top winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Krijger 19-05-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Streekhof

Hele goede uitleg

We wilden graag weten hoe het allemaal werkte en natuurlijk voor de beste prijs. De verkoper dacht met ons mee en vertelde precies wat we wilde weten. Dus hebben we de spullen aangeschaft.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Schenk 18-05-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Schagen

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid is zuiver, niet gemaakt!
Met een grap en een grol stond ik, goed en kordaat geholpen, weer buiten.

Eelco 18-05-2017 In de winkel gekocht
Heerle

alles top

1e keer in de winkel , super relaxed geholpen , bestelling geleverd zoals ze aangaven , ook geïnstalleerd , super .
100x fijner dan bv de media markt en ook niet duurder
Echt een aanrader voor iedereen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter van den Brink 18-05-2017 In de winkel gekocht
Groesbeek

Zeer goede voorlichting en service!

AEG -wasmachine en -droger gekocht bij EP Heinz van Benthum te Groesbeek.
Voordat we een keuze hebben gemaakt zijn we uitgebreid en goed voorgelicht in de winkel.
De aflevering was exact op tijd en de installatie van beide machines prima.

caroline 18-05-2017 In de winkel gekocht
ep; van der kampen budel

snelle service/ bediening

het is een overzichtelijke winkel. alles is er aanwezig maar het is er niet te vol. vlotte bediening

Leo Lammerink Leostone 18-05-2017 In de winkel gekocht
Eppink te Tubbergen

Wasmachine gekocht

Leuke klantvriendelijk personeel bij Eppink in Tubbergen.
Wasmachine gekocht en de volgende dag al gebracht.
Als dat geen service meer is👌

Bijkerk 18-05-2017 In de winkel gekocht
EP: Beute Gasthuisstraat 1 8331 JM Steenwijk

Denken mee! Vriendelijk en hulpvaardig.

Prima winkel in Steenwijk. Locale leverancier. Persoonlijk contact en service. Levering volgens afspraak. Correct!

C.M. Mol 18-05-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Stofzuiger gekocht (voor mijn lieve dochter) bij EP Beerepoot te Hoorn.
Super geadviseerd en de leuke verkoper wist er veel meer van als ik....!!!
Met nog een extra (gratis) parket borstel ging ik de winkel uit en de beste jongen heeft hem zelfs in de auto gezet. Super geholpen.
Bay the way.... ik kwam eigenlijk voor een extra geheugenkaartje voor de samsung J3 die hij ook nog in de telefoon heeft geplaatst. Dus, make my day!!

Inge Lippens de Vries 18-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

altijd weer een super service!

Onze EP is een prachtige winkel. Deskundig personeel, bijzonder mooie artikelen en men helpt je echt super goed. Als we ook maar iets nodig hebben en ze verkopen het dan is dat onze winkel.

E 18-05-2017 In de winkel gekocht
Groot Zevert, Groenlo

Perfect!

Er werd gevraagd naar mijn wensen voor een nieuwe wasmachine, daarna gaf ze meerdere opties aan wasmachines en wat dan de verschillen zijn in deze wasmachines, wat betreft gebruiksduur, mogelijkheden van de machine. Dag erna werd de wasmachine al gebracht en aangesloten. Overige huishoudelijke apparatuur kopen we ook meestal via EP Groot Zevert in Groenlo, altijd goede uitleg en goede service m.b.t. leveren of mochten er problemen zijn met een apparaat.

simon 18-05-2017 In de winkel gekocht
vaassen

super service aardige mensen

een goed geordende shop met leuk personeel en veel aanbod. ik kwam de winkel binnen en het zag er super uit en heel duidelijk

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 18-05-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Goede service

Misschien wel wat duurder dan de grote Electronica supermarkten, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de top service en vakmanschap.
Ik kies voor de lokale winkels, puur om de klantvriendelijkheid die je bij de grotere zaken niet meer vindt.

ASP 17-05-2017 In de winkel gekocht
Faber Kollum

Top shop

Helemaal prima precies zoals je graag behandeld wilt worden en de keus is ook top.
Service is ook super dus een tevreden klant

Gerrit Spieard 17-05-2017 In de winkel gekocht
EP: ROSIES Veendam

Service op maat

Een paar maand geleden de wasmachine en nu de vaatwasser bij EP:Rosies in Veendam gekocht. De eerste op koopavond. Bezorging - liefst voor het weekend - dus de volgende dag was voor ons zelf wat lastig. Geen probleem, nog dezelfde avond bezorgd. De vaatwasser letterlijk tussen (zware) buien door - op de afgesproken tijd. Klasse!

Anita 17-05-2017 In de winkel gekocht
EP::Tummers in Echt

Enthousiast en duidelijk!

Ik ging eigenlijk alleen even kijken. Verkoper wist me door zijn enthousiasme over het merk en het product ervan te overtuigen dat deze aankoop geen kat in de zak zou zijn. De bezorgers hebben echt hun best moeten doen om de grote koelkast op zijn plek te krijgen maar dat is uitstekend gelukt. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacq. 17-05-2017 In de winkel gekocht
Obdam

Geweldige service

De wasmachine werd op de juiste plek geplaatst, geïnstalleerd en voorzien van een goede uitleg en demonstratie. De verpakkingsmaterialen werden ook keurig meegenomen.

Rik 17-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Fijn geholpen door een deskundige verkoper

Een ruime winkel met genoeg aanbod. Het personeel is behulpzaam, meedenkend en nemen de tijd voor de klanten. Onder het genot van een bakkie koffie duidelijke informatie gekregen. Wij zijn prettig geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kitty Romein 17-05-2017 In de winkel gekocht
EP:Beerepoot Hoorn

Geweldige Service

Er is ruime keuze in artikelen, vakkundig geholpen door de medewerker.
Goede adviezen die er voor gezorgd hebben dat ik deze artikelen aangeschaft heb.

willems 17-05-2017 In de winkel gekocht
horst

heel vakkundig en vriendelijk personeel met goede services

Wij hebben ons laten voorlichten in de winkel na zelf op internet gekeken te hebben. Er werden ons ook nog goede alternatieven getoond.

D Vrinzen 17-05-2017 In de winkel gekocht
Roermond

heel klantvriendelijk

Personeel heel hulpvaardig en meedenkend. Zijn zelfs in overleg bereid de prijs aan te passen, als deze op internet veel goedkoper is.

van straten 17-05-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

EP.Beerepoot geweldige winkel prima geholpen

prima personeel die weet waar ze over praten en niet opdringerig zijn goede uitleg geven over het product dat je wil kopen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ludy Meister 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte aflevering van nieuwe Miele wasautmaat

Prima service. De oude Miele wasautomaat was defect. Via de Miele site het defect gemeld. De volgende dag stond de monteur op de afgesproken tijd op de stoep. Toen bleek dat reparatie kosten te hoog zouden zijn een nieuwe automaat aangeschaft die de dag erop op wederom op het afgesproken tijdstip en correct werd afgeleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marly van Wijlick 16-05-2017 In de winkel gekocht
Tummes in Tegelen

Uitgebreide, deskundige en eerlijke product informatie

Ruime keuze, deskundige , vriendelijke medewerker, aandacht voor de klant, na 2 uur hebben wij 3 producten gekocht. Gratis levering, plaatsing en aansluiting door monteurs en service die wij voorlopig niet nodig hopen te hebben!

Lia 16-05-2017 In de winkel gekocht

Prima.

Ik ben naar de enige winkel in Schagen geweest die stofzuigers verkoopt. Dat bleek EP te zijn. Ik werd prima ontvangen, zeer goed geholpen en de verkoper had veel kennis van het product dat wij hebben aangeschaft.

EPTummers 16-05-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Zeer klantvriendelijk

De shop is prima in orde en zeer overzichtelijk.zeer ruim ingedeeld zols ik al omschreef een goed overzicht van alles wat in de shop aanwezig is.

van Rijswijk 16-05-2017 In de winkel gekocht
Schalkwijk

Vriendellijke professioneel personeel

Er is een ruime keus in de winkel, het personeel werkt er al een aantal jaren wat voor mijn moeder heel vertrouwd overkomt. Een vlotte service, een vriendelijke monteur met goede kennis die de TV heeft geïnstalleerd. Inmiddels de 4e tv door mijn ouders, nu mijn moeder die bij Schalkwijk is gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas Kuijpers 16-05-2017 In de winkel gekocht
Groesbeek

Geweldige winkel

Deze winkel zit in het centrum van ons dorp. Er werken mensen die verstand hebben van hun apparatuur die ze verkopen. Deze mensen zijn zeer netjes en vriendelijk. Dus een aanrader.

Jan de Wit 16-05-2017 In de winkel gekocht
Volendam / Beerepoot

Helamaal super!

Na lang sparen wilde ik graag een Sonosngeluidssysteem. Ik kwam online een prachtig aanbod tegen. Maar ondanks de hoge korting ben ik voorstander van het kopen bij de winkel in eigen dorp of stad. Een dillema, maar gelukkig had ik de moed om deze aan de verkoper, Jack, bij EP: Beerepoot Volendam voor te leggen. Hij deed me een aanbod waar ik geen nee tegen kon zeggen. Ik ben niet alleen blij met m'n gloednieuwe geluidssysteem, maar ook enorm blij dat ik hem bij een lokale ondernemer heb aangeschaft! Deze winkel gaat mij voor alle elektroshe apparatuur terugzien. Nogmaals bedankt EP!

gerrit zoll 16-05-2017 In de winkel gekocht
zwirs in langeraar

goede service keurig geholpen

een keurige zaak goed overzicht behulpzame meneer.
ik heb gekozen voor deze zaak i.v.m goede service dat is bij andere zaken bedroevend(media markt).keurig afgeleverd neer gezet en de oude koelkast mee terug genomen.en dat gratis proficiat

Klaas H 15-05-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Wat een enthousiasme en goede advisering!

Bij de aankoop van een koffiemachine waren we blij verrast door de enthousiaste en deskundige informatie die we kregen over Jura-machines.

We waren snel "om" en drinken nu verrukkelijke koffie!

G+N 15-05-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Zeer vriendelijke verkoper neemt alle tijd om de verschillende mogelijkheden van de apparaten uit te leggen. Hij heeft er ook echt verstand van!

Bakker AJ 14-05-2017 In de winkel gekocht
wervershoof

goede winkel prima uitleg en sevice

winkel zit in wervershoof woon zelf ook daar ga daar ook altijd heen word er netjes geholpen en krijgt goed advies en sevice

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pamela Kuijpers 14-05-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk personeel

Overzichtelijk winkel met ruime keuze. De beursdagen met deskundig uitleg hebben de doorslag gegeven.

M. Aalberts 14-05-2017 In de winkel gekocht
Elburg

Heel erg blij mee

Wij kiezen regelmatig voor deze shop omdat we weten dat ze erg service gericht zijn! Erg fijn om dan even binnen te lopen voor een stukje advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EPTummers 13-05-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Zeer klantvriendelijk

lilian 13-05-2017 In de winkel gekocht
EP Tol in IJmuiden

geweldige winkel EP Tol in ijmuiden

EP Tol in IJmuiden is een mooie en klantvriendelijke winkel.
Het personeel is vakkundig en altijd vriendelijk tegenover de klanten. Wij hebben hier al meerdere electrische apparaten gekocht vanwege de goede service. De apparaten worden zonder extra kosten zeer snel thuisbezorgd en op hun plek gezet en aangesloten. Echt een winkel om bij terug te komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan Hopman 13-05-2017 In de winkel gekocht

Service zeer goed

De verkoper heeft door een goed advies ons een goedkoper apparaat geadviseerd.
Hierdoor hebben een apparaat aangeschaft wat geheel voldoet aan onze wensen.
het duurdere apparaat had niet op de gewenste plek gepast deze bleek te groot en te onhandig in gebruik.
Wij zijn dus zeer tevreden

J. Tensen 13-05-2017 In de winkel gekocht
wervershoof

Altijd goed geholpen en goed geinformeerd

Je voelt je welkom zonder aankoop verplichting. Je wordt goed geinformeerd en ze hebben begrip voor je dat je eerst wilt rond kijken en vergelijken. Dit is precies de reden waarom we meestal teruggaan naar deze winkel en toch daar het product kopen. Goede service en gewoon goed en vriendelijk geholpen worden werkt voor ons nog steeds het beste.

Peter van Brummelen 13-05-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Uitstekende service

Goede service; kopen, bezorgen en aansluiten zonder problemen. En binnen zeer korte tijd..
Deskundig advies over gebruik wasmachine

Brouwer 13-05-2017 In de winkel gekocht
Vandermeulen

Prima kennis

Ik had een vaag verhaal over stekkertje en opzetstukje. Medewerker begreep m'n verhaal en van mij wat mee. (Kosten laag). Het werkt! Hoera. Prima geduldige medewerker met vakkennis